Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 14:08:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13721189 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 00:34:42 »

Rendben. Koszonom a segitseget.
Ckp nem lehet mert az enyém elmozdult az soha nem indult el csak ha meglett mozgatva.Ez inkább CMP lesz.
Még annyit próbálj meg ha villog nyisd fel a motor ház tetőt és hallgasd meg nem-e engedi el a pcsúcs a nyomást nálam ez is volt ezzel ez a jel adó kilett zárva és kerestünk tovább.De ebből indulj ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 10:25:11 »

akkor ckp, cmp lehet. vezérműtengely és főtengely helyzetjelző
kevés az esély,mert mindkettőre azonnal megáll a moci!Nem tuggya,hogy merre vannaka dugói! vigyor3
vagy üza rendszeri problem,vagy a turbó elektronika.De az biztos,hogy normális diag az első és kellenek a hibakódok!
Aztán már célirányosan lehet javítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 11:23:08 »

kevés az esély,mert mindkettőre azonnal megáll a moci!Nem tuggya,hogy merre vannaka dugói! vigyor3
vagy üza rendszeri problem,vagy a turbó elektronika.De az biztos,hogy normális diag az első és kellenek a hibakódok!
Aztán már célirányosan lehet javítani.

Nincs hibakod, semmit nem ad ki. Allitolag ezt nem is latja a gep. Ezert masoltam be az elejen a llinket, mert ugyanazok a tunetek mint nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 11:35:01 »

Nincs hibakod, semmit nem ad ki. Allitolag ezt nem is latja a gep. Ezert masoltam be az elejen a llinket, mert ugyanazok a tunetek mint nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light


Cseréld ki a CMP jeladót veszteni nem vesztesz vele semmit,Ha meg nem ez a probléma jó ha van nálad.TZS-nek is megállt Bécsben csere és megy tovább az ember.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 12:40:57 »

Nincs hibakod, semmit nem ad ki. Allitolag ezt nem is latja a gep. Ezert masoltam be az elejen a llinket, mert ugyanazok a tunetek mint nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light


Látom külhonba lakol.Hát nem olyan a javítási árkategóri mint itthon,de ezt a hibát valószínűleg csak a gyári diagcuccal tudják diagnosztizálni.Ha villogott az izzításjelző,akkor van is tárolt hibakód.Ha mezei laptopos diaggal olvasták a tárolót,az nem lát egy csomó mindent.Vannak jó cél sw-k mint pl az Auto Eugenity,de az itthon is drága,és még a szerelők is kevesen ruháznak be ilyen cuccba.Szóval 100%,hogy ha begurulsz vele 1 ford szervízbe,és ott gyári diaggal kiolvassák a hibatárolót,akkor meglesz a hiba.Ha nem így teszel,ott kinn sok pénzt vesznek kia a zsebedből a fölösleges cserékkel.Itthon persze 1 cmp jeladó kb 5-6e ft,nemtom ott mit kóstálhat,de ha nem drága kezdj azzal.Bár még mindig azt mondom,hogy azzal megáll a moci 1ből,és tárol saját hibakódot is.Pl:
P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)

P0341 Camshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance (Bank 1 or single sensor)

P0342 Camshaft Position Sensor A Circuit Low Input (Bank 1 or single sensor)

P0343 Camshaft Position Sensor A Circuit High Input (Bank 1 or single sensor)

P0344 Camshaft Position Sensor A Circuit Intermittent (Bank 1 or single sensor)

P0345 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 2)

P0346 Camshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance (Bank 2)

P0347 Camshaft Position Sensor A Circuit Low Input (Bank 2)

P0348 Camshaft Position Sensor A Circuit High Input (Bank 2)

P0349 Camshaft Position Sensor A Circuit Intermittent (Bank 2)

Vagy ha a főtengely helyzetérzékelő (ckp) adja meg magát,annak is vannak saját hibakódjai:P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit

P0336 Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance

P0337 Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input

P0338 Crankshaft Position Sensor A Circuit High Input

P0339 Crankshaft Position Sensor A Circuit Intermittent

P0315 Crankshaft Position System Variation Not Learned




Az indításkor jelentkező sárga izzítójel,inkább üza vagy turbó rendszeri hibára utal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 12:59:08 »

Szerintetek ez most micsoda lehet?

-Reggel -3'C, izzítok aztán indítanék, de még csak meg sem mozdul az önindító...se egy kattanás semmi
-na eljátszottam ezt még háromszor és negyedszerre amikor indítóztam volna egy darabig megint semmi aztán váratlanul beindult  Grin
Akkor tökéletesen teker szóval nincs gond az akkuval, mert gyakorlatilag egyszer fordítja át a motort az önindító és már jár is...
Volt már ilyenben részem de akkor másodszori izzításra azért elindult. A lényege az a dolognak hogy amikor már indít akkor tökéletesen csak várni kell rá vagy mi...
Azt mondtátok hogy nem ahhoz kell az izzítás hogy induljon, hanem a finomabb járáshoz.
Nem lehetséges hogy ez is valami újítás így a végső mk3-nál hogy addig nem enged indítózni ameddig el nem ér ez bizonyos hőfokot az égéstér? vagy mi Grin
Van nekem egy indításgátlóm pluszban, nemtudom hogy az belejátszhat-e a dologba.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:46:10 »

Nem lehetséges hogy ez is valami újítás így a végső mk3-nál hogy addig nem enged indítózni ameddig el nem ér ez bizonyos hőfokot az égéstér? vagy mi Grin
nem.
Válasz
Van nekem egy indításgátlóm pluszban, nemtudom hogy az belejátszhat-e a dologba.
ez a legvalószínűbb!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:05:42 »

Ha meg sem mukkan, az inkább olyasmi lehet, hogy a vezetékek lazák valahol az indító motor felé. Érdemes végig ellenőrizni, hogy mindegyik csatlakozási pont meg van rendesen húzva. Aksinál, önindítónál, bendixnél, testelésnél. A bendix önmagában is lehet ratyi, akkor van az, hogy nem is csattan.

Szerintetek ez most micsoda lehet?

-Reggel -3'C, izzítok aztán indítanék, de még csak meg sem mozdul az önindító...se egy kattanás semmi
-na eljátszottam ezt még háromszor és negyedszerre amikor indítóztam volna egy darabig megint semmi aztán váratlanul beindult  Grin
Akkor tökéletesen teker szóval nincs gond az akkuval, mert gyakorlatilag egyszer fordítja át a motort az önindító és már jár is...
Volt már ilyenben részem de akkor másodszori izzításra azért elindult. A lényege az a dolognak hogy amikor már indít akkor tökéletesen csak várni kell rá vagy mi...
Azt mondtátok hogy nem ahhoz kell az izzítás hogy induljon, hanem a finomabb járáshoz.
Nem lehetséges hogy ez is valami újítás így a végső mk3-nál hogy addig nem enged indítózni ameddig el nem ér ez bizonyos hőfokot az égéstér? vagy mi Grin
Van nekem egy indításgátlóm pluszban, nemtudom hogy az belejátszhat-e a dologba.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:09:50 »

Ha meg sem mukkan, az inkább olyasmi lehet, hogy a vezetékek lazák valahol az indító motor felé. Érdemes végig ellenőrizni, hogy mindegyik csatlakozási pont meg van rendesen húzva. Aksinál, önindítónál, bendixnél, testelésnél. A bendix önmagában is lehet ratyi, akkor van az, hogy nem is csattan.

ez így van  eljen ,de az utólagos immo a leggyengébb láncszem......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:19:51 »

Valóban. Ki vele! Már ha sikerül megtalálni.
ez így van  eljen ,de az utólagos immo a leggyengébb láncszem......
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:32:19 »

Valóban. Ki vele! Már ha sikerül megtalálni.
én már szaladnék is a jólbevált elekromos cimbihez,aki kizárólag olyan cuccokat szerel be,amire örökgarit vállal! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 17:34:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:05:02 »

Szerintetek ez most micsoda lehet?

-Reggel -3'C, izzítok aztán indítanék, de még csak meg sem mozdul az önindító...se egy kattanás semmi
-na eljátszottam ezt még háromszor és negyedszerre amikor indítóztam volna egy darabig megint semmi aztán váratlanul beindult  Grin
Akkor tökéletesen teker szóval nincs gond az akkuval, mert gyakorlatilag egyszer fordítja át a motort az önindító és már jár is...
Volt már ilyenben részem de akkor másodszori izzításra azért elindult. A lényege az a dolognak hogy amikor már indít akkor tökéletesen csak várni kell rá vagy mi...
Azt mondtátok hogy nem ahhoz kell az izzítás hogy induljon, hanem a finomabb járáshoz.
Nem lehetséges hogy ez is valami újítás így a végső mk3-nál hogy addig nem enged indítózni ameddig el nem ér ez bizonyos hőfokot az égéstér? vagy mi Grin
Van nekem egy indításgátlóm pluszban, nemtudom hogy az belejátszhat-e a dologba.
Nehagyd ki a gyújtás kapcsolót sem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bedlaca
Vendég
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:53:20 »

Sziasztok!!

eladó MK III gyári kuplungszett és lendkerék....


Szia
Épp ma ment tönkre a kuplungom.

Mennyiért eladó a kuplungszett és a lendkerék?
Új alkatrészek vagy használtak?
Kérlek írj árakat, hol vagy megtalálható és elérhetőséget is kérnék!
Várom a válaszod!
Köszönöm
Szia
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 19:19:27 írta Bedlaca » Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:57:13 »

Na nem valami jól kezdődik ez az év számomra!!! Ma mentem az M3-on Pestre úgy 140-150 körül nyomtam egy kis gázt és izzítás villogás közepette vészüzemmódra kapcsolt a gép. Ki a külső sávba újraindítottam utána minden oké. Hazafelé jövet ugyanezt megcsinálta 3x csak a harmadik után a motordiagnosztika lámpa égve maradt újraindítás után is. Hazaérve megálltam egy párszor és minden indítás után égve maradt. Az a fura hogy nem is nyomtam nagy gázt egyszer sem. A régi Mondeómon amikor egy porlasztó kiment, akkor csak padlógáznál csinált ilyet és csak egész ritkán csinált ilyet majd egyre sűrűbben és a motor diagnosztika soha nem maradt égve. Úgy rémlik hogy volt valakinek ilyen problémája és az nem porlasztó volt. Megköszönném ha valaki tudna segíteni!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:10:57 »

Na nem valami jól kezdődik ez az év számomra!!! Ma mentem az M3-on Pestre úgy 140-150 körül nyomtam egy kis gázt és izzítás villogás közepette vészüzemmódra kapcsolt a gép. Ki a külső sávba újraindítottam utána minden oké. Hazafelé jövet ugyanezt megcsinálta 3x csak a harmadik után a motordiagnosztika lámpa égve maradt újraindítás után is. Hazaérve megálltam egy párszor és minden indítás után égve maradt. Az a fura hogy nem is nyomtam nagy gázt egyszer sem. A régi Mondeómon amikor egy porlasztó kiment, akkor csak padlógáznál csinált ilyet és csak egész ritkán csinált ilyet majd egyre sűrűbben és a motor diagnosztika soha nem maradt égve. Úgy rémlik hogy volt valakinek ilyen problémája és az nem porlasztó volt. Megköszönném ha valaki tudna segíteni!!
Meghalt az egr szeleped. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bedlaca
Vendég
« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:15:34 »

Sziasztok.

Azt hiszem kicsi régi hozzászólásra reagáltam az előbb!Kis segítséget kérnék tőletek.
Ma tönkrement a kuplungom. Sajnos nem vagyok szakember de némi műszaki rálátásom van a dolgokra. A tünete annyi az autónak hogy a kuplungpedál beesett teljesen, kézzel viszont vissza tudtam emelni a normál helyzetébe, innentől viszont már benyomni a kuplungpedált nem tudtam. Mi lehet az oka ennek?Tönkre ment  a kinyomócsapágy, vagy a tárcsa vagy a szerkezet? Ha ezeket cserélni kell akkor a lendkereket is cserélni kell?Szükséges?
Kérlek adjatok tanácsokat, holnap készülök a szerelőmhöz, és szeretnék előtte képbe kerülni!Minden tanácsot szívesen fogadok!
Köszönöm!

Sziasztok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:33:22 »

Sziasztok.

Azt hiszem kicsi régi hozzászólásra reagáltam az előbb!Kis segítséget kérnék tőletek.
Ma tönkrement a kuplungom. Sajnos nem vagyok szakember de némi műszaki rálátásom van a dolgokra. A tünete annyi az autónak hogy a kuplungpedál beesett teljesen, kézzel viszont vissza tudtam emelni a normál helyzetébe, innentől viszont már benyomni a kuplungpedált nem tudtam. Mi lehet az oka ennek?Tönkre ment  a kinyomócsapágy, vagy a tárcsa vagy a szerkezet? Ha ezeket cserélni kell akkor a lendkereket is cserélni kell?Szükséges?
Kérlek adjatok tanácsokat, holnap készülök a szerelőmhöz, és szeretnék előtte képbe kerülni!Minden tanácsot szívesen fogadok!
Köszönöm!

Sziasztok
km függvényében,ha már szét lesz szedve,akkor érdemes mindent újra cseréltetni,pláne,ha még nem volt,vagy nem tudsz róla.
valszeg a kinyomócsapágy adta meg magát,de így látatlanban nagyon nehéz okosat mondani.a kuplung munkahenger is rottyanhatott.A szerkezet nem szokott így tönkremenni.Ha megbízható a szerelőd,akkor úgy is az ő véleménye lesz a mérvvadó!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:46:42 »

Meghalt az egr szeleped. szomoru1

Tuti hogy az?? Most le van dugózva, vagy ahhoz semmi köze?? Cserélni kell? vagy lehet valahogy javítani?? worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:56:02 »

Tuti hogy az?? Most le van dugózva, vagy ahhoz semmi köze?? Cserélni kell? vagy lehet valahogy javítani?? worship
a csekk endzsin lámpa valszeg attól gyulladt ki,és maradt égve is.
idáig 1xsem gyulladt még ki a motorcontrol lámpa?Pedig eu4es a mocid!
avészüzem igazán nem jellemző ez miatt,de a 2.2tdci-k produkálnak halott egr miatt is vészüzemet.
Diagolni kéne gyári diaggal szagszervízben.Bár a csekk endzsint egy sima kódscannerrel is kilehet olvasni,de az még kevés lesz,mert az izzítójel után maradt hibakódot az nem látja.szóval irány a service,kb 6000e ft egy komplett diag.


+a vészüzem lehetett akár turbónelekronika hiba is.... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 19:57:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:15:26 »

Meghalt az egr szeleped. szomoru1
lehet, de az egr nem villogtat izzítót. Inkább turbó lehet a motrokontroll miatt vagy cmp/ckp.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:21:00 »

Kinek volt már ilyen problémája???
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:25:20 »

Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light

 CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.

Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.


Szia,
látom london.
Érdemes benézni a talkford.com-ra, ott van most a régi fordmondeo.org-os csapat, ott tuti tud valaki diagnosztikát vagy megbízható szervizt ajánlani.
A 2005-ös tdci-t a hivatalos ford szerviz biztos tudja diagnosztizálni, így az, hogy nem látha a gép, ki van zárva. A 2005-ös évjárat már OBD II kompatibilis (még angliában is....) így az izzító villogásához tartozó hibakódot (DTC) a legolcsóbb elm327-es diagnosztikai illesztő és szoftver is ki tudja olvasni. Akkor csináltass diagot, amikor villog. Ha nem villog, akkor lehet, tényleg nincs kód.
A gyújtás ráadásánál megjelenő izzítójelzés elég sok minden lehet.
Pl:
- üa nyomás szenzor hiba
- CMP/CKP hiba
- turbó elektronika probléma
- földelési hiba
- injektor vezetékelési hiba

Az üa. rendszeri probléma azért nem valószínű, mert akkor már lenne vészüzemed menet közben is. Ilyen esetben már indításnál is van jelzés, ha van tárolt hibakód. Ha nincs tárolt hibakód és a hiba nem áll fenn a köv. indításnál, akkor nincs villogás. Tehát ha nincs tárolt kód, és mégis villog indítás előtt, akkor olyan gondja van, ami már a gyújtás ráadásakor jelentkezik, ami valamelyi szenzor elektromos problémájára utal. NEm valószínű az üa. nyomás probléma, mert indítás előtt 4-6bar nyomás van a közös nyomócsőben, illetve alapjárat eléréséig nincs nyomásfigyelés és beavatkozás (ezért mindegy pl. a tdci-nél, hogy nemindulás esetén rugdossuk-e az elektromos gázpedált Smiley ).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:28:38 »

Szerintetek ez most micsoda lehet?

-Reggel -3'C, izzítok aztán indítanék, de még csak meg sem mozdul az önindító...se egy kattanás semmi
-na eljátszottam ezt még háromszor és negyedszerre amikor indítóztam volna egy darabig megint semmi aztán váratlanul beindult  Grin
Akkor tökéletesen teker szóval nincs gond az akkuval, mert gyakorlatilag egyszer fordítja át a motort az önindító és már jár is...
Volt már ilyenben részem de akkor másodszori izzításra azért elindult. A lényege az a dolognak hogy amikor már indít akkor tökéletesen csak várni kell rá vagy mi...
Azt mondtátok hogy nem ahhoz kell az izzítás hogy induljon, hanem a finomabb járáshoz.
Nem lehetséges hogy ez is valami újítás így a végső mk3-nál hogy addig nem enged indítózni ameddig el nem ér ez bizonyos hőfokot az égéstér? vagy mi Grin
Van nekem egy indításgátlóm pluszban, nemtudom hogy az belejátszhat-e a dologba.
hasonlót tapasztaltam én is: kulcsot elfordítom III-ba (indítás) és csak kb 1mp után történik valami. De indulni rendesen indul. Kb 2x volt ilyen idáig, mindíg állt előtte 1-2-sok napot hidegben. Szerintem főrelé gond lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:58:25 »

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!  worship worship
Hát Relhist, teljesen ugyanezt tapasztalom már sokadszorra, de mivel szeptember óta van az autó így nemtudom melegben is csinálja-e...
Főrelé az micsoda? Ott van a motortérben?
Ha Neked is van Relhist akkor biztos nem az indításgátlóm. Elég zavaró, de igazából tényleg csak hideg reggeleken csinálja néha...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:01:02 »

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!  worship worship
Hát Relhist, teljesen ugyanezt tapasztalom már sokadszorra, de mivel szeptember óta van az autó így nemtudom melegben is csinálja-e...
Főrelé az micsoda? Ott van a motortérben?
Ha Neked is van Relhist akkor biztos nem az indításgátlóm. Elég zavaró, de igazából tényleg csak hideg reggeleken csinálja néha...
Biztosíték táblában van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 21:45:03 »

lehet, de az egr nem villogtat izzítót. Inkább turbó lehet a motrokontroll miatt vagy cmp/ckp.
Üdv a klubban!  falbav

Olvastass hibakódot, de szerintem haldokló porlasztócsúcs. Ha P0251-es hibából betárol 3 darabot, akkor tárol egy P1211-et is. Ettől kezdve ég a check engine és a következő hibára nem csak vészüzemmódba kapcsol, hanem le is áll.  Ha a következő 2~3 utadon nincs újabb hibakód, akkor a check engine kialszik.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:01:12 »


Szia
Épp ma ment tönkre a kuplungom.

Mennyiért eladó a kuplungszett és a lendkerék?
Új alkatrészek vagy használtak?
Kérlek írj árakat, hol vagy megtalálható és elérhetőséget is kérnék!
Várom a válaszod!
Köszönöm
Szia
Csak jelzem, hogy egy másfél éves üzenetre válaszoltál! Arról nem is beszélve, hogy az emberünk, állítólag, nem volt egészen megbízható.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:06:56 »

Sziasztok!

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!  smile

Olyan gondom van, hogy ha csavarom a kormányt akkor fura búgó hangot hallok a motortérbol. És a kormányon is érzem hogy kicsit rázkódik. Mi lehet a gond? Kevés lenne a szervofolyadék?  Huh?
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 08:47:38 »

Üdv a klubban!  falbav

Olvastass hibakódot, de szerintem haldokló porlasztócsúcs. Ha P0251-es hibából betárol 3 darabot, akkor tárol egy P1211-et is. Ettől kezdve ég a check engine és a következő hibára nem csak vészüzemmódba kapcsol, hanem le is áll.  Ha a következő 2~3 utadon nincs újabb hibakód, akkor a check engine kialszik.


Köszi az infókat, majd olvastatok hibakódot és akkor megírom hogy mit tárolt el.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:11:16 »

Sziasztok!

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!  smile

Olyan gondom van, hogy ha csavarom a kormányt akkor fura búgó hangot hallok a motortérbol. És a kormányon is érzem hogy kicsit rázkódik. Mi lehet a gond? Kevés lenne a szervofolyadék?  Huh?

Vagy csúszik a szervót hajtó szíj.
Naplózva
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:15:59 »

Vagy csúszik a szervót hajtó szíj.

és ilyenkor mi a teendő? lehethogy a hidegtől van? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 hétfő, 09:20:02 írta gaaboy » Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:22:41 »

és ilyenkor mi a teendő? lehethogy a hidegtől van? Smiley

Ellenőrizd a szíj és a tárcsák állapotát, és a szíjfeszességet. Az lenne a jó, ha valaki tudna neked kormányozni, míg te a motortérben hallgatózol. Akkor aztán kijön a búgás oka.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:43:35 »

Sziasztok! Megint van egy kis problémám.Szilvesztrekor autóztam a havas jeges uton kb 20km-t ugy 50-nel nagyon kicsi fordulaton,majd mikor kiértem a tisztitott főutra nyomtam neki egy kövéret akkor kb 2000rpm-nél volt egy gyengülés de folyamatosan padlóntartottam ahogy tovább gyorsult 3000-nél izzitás jelző,vészüzem mód.Mentem kb 5 km-t le állit azóta semmi akárhogy nyomom neki semmi.Többször próbáltam semmi.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 09:53:38 »

Sziasztok! Megint van egy kis problémám.Szilvesztrekor autóztam a havas jeges uton kb 20km-t ugy 50-nel nagyon kicsi fordulaton,majd mikor kiértem a tisztitott főutra nyomtam neki egy kövéret akkor kb 2000rpm-nél volt egy gyengülés de folyamatosan padlóntartottam ahogy tovább gyorsult 3000-nél izzitás jelző,vészüzem mód.Mentem kb 5 km-t le állit azóta semmi akárhogy nyomom neki semmi.Többször próbáltam semmi.
ne szopass.. előtte nem volt hidegben? ledermedhetett és a szűrő néha megtréfál..ez esetben mit tankolsz bele?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:00:07 »

ne ***ass.. előtte nem volt hidegben? ledermedhetett és a szűrő néha megtréfál..ez esetben mit tankolsz bele?
Gázolajat a tudod miböl álalában LUK-os rittkábban MOL-os.én is erre gondoltam mert k hideg volt a moci sem melegedett.De akkorra már jó meleg volt.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:21:57 »

Gázolajat a tudod miböl álalában LUK-os rittkábban MOL-os.én is erre gondoltam mert k hideg volt a moci sem melegedett.De akkorra már jó meleg volt.
én már megjártam ezzel, ezért decemberben nem teketóriáztam, telenyomtam alpesivel..
bizakodjunk, hogy csak annyi a baj..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:48:56 »

Gázolajat a tudod miböl álalában LUK-os rittkábban MOL-os.én is erre gondoltam mert k hideg volt a moci sem melegedett.De akkorra már jó meleg volt.
Lehetett a hidegtől, simán. Közben nagyon kevés volt a tankban? Le is csapódhatott a gőzpára.
Karácsony előtt, kb. 10 liter maradt benne, kint pihen a kocsim a csillagos ég alatt, udvaron. Most kemény mínuszok repkednek. Amikor elindultam vele 3 nap után, nem nagyon tetszett neki, gyenge is volt, mintha rossz lenne a gázolaj. De amikor rátankoltam, feléledt. wave A téli Agip go-t nekem nagyon szereti, sokkal jobban megy vele.
Hideg üzemanyaggal indulok, nincs garázsom. Sad Csak ponyvám van, de az már egyszer keményen ráfagyott, nem jó rátenni ilyen hidegben...
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 hétfő, 10:50:35 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:04:37 »

Szia,
látom london.
Érdemes benézni a talkford.com-ra, ott van most a régi fordmondeo.org-os csapat, ott tuti tud valaki diagnosztikát vagy megbízható szervizt ajánlani.
A 2005-ös tdci-t a hivatalos ford szerviz biztos tudja diagnosztizálni, így az, hogy nem látha a gép, ki van zárva. A 2005-ös évjárat már OBD II kompatibilis (még angliában is....) így az izzító villogásához tartozó hibakódot (DTC) a legolcsóbb elm327-es diagnosztikai illesztő és szoftver is ki tudja olvasni. Akkor csináltass diagot, amikor villog. Ha nem villog, akkor lehet, tényleg nincs kód.
A gyújtás ráadásánál megjelenő izzítójelzés elég sok minden lehet.
Pl:
- üa nyomás szenzor hiba
- CMP/CKP hiba
- turbó elektronika probléma
- földelési hiba




























Rendben, es koszonom a segitseget.






- injektor vezetékelési hiba

Az üa. rendszeri probléma azért nem valószínű, mert akkor már lenne vészüzemed menet közben is. Ilyen esetben már indításnál is van jelzés, ha van tárolt hibakód. Ha nincs tárolt hibakód és a hiba nem áll fenn a köv. indításnál, akkor nincs villogás. Tehát ha nincs tárolt kód, és mégis villog indítás előtt, akkor olyan gondja van, ami már a gyújtás ráadásakor jelentkezik, ami valamelyi szenzor elektromos problémájára utal. NEm valószínű az üa. nyomás probléma, mert indítás előtt 4-6bar nyomás van a közös nyomócsőben, illetve alapjárat eléréséig nincs nyomásfigyelés és beavatkozás (ezért mindegy pl. a tdci-nél, hogy nemindulás esetén rugdossuk-e az elektromos gázpedált Smiley ).
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:42:11 »

Lehetett a hidegtől, simán. Közben nagyon kevés volt a tankban? Le is csapódhatott a gőzpára.
Karácsony előtt, kb. 10 liter maradt benne, kint pihen a kocsim a csillagos ég alatt, udvaron. Most kemény mínuszok repkednek. Amikor elindultam vele 3 nap után, nem nagyon tetszett neki, gyenge is volt, mintha rossz lenne a gázolaj. De amikor rátankoltam, feléledt. wave A téli Agip go-t nekem nagyon szereti, sokkal jobban megy vele.
Hideg üzemanyaggal indulok, nincs garázsom. Sad Csak ponyvám van, de az már egyszer keményen ráfagyott, nem jó rátenni ilyen hidegben...

Nekem sincs garázsom elötte 3 napig ált indul rendesen.Csak elötte nagyon lassan mentem sokáig nagyon alacsony fordulaton.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:02:55 »

Sziasztok!

Valaki tudna nekem küldeni egy nagy felbontású képet vákuumos egr-es, vákuumos turbós, 2.0 TDCI motorról, hogy lássam mik törtek a motor térben nálam?
Elsősorban a hűtővíz kiegyenlítő tartály oldal érdekelne a lámpákig, meg az EGR-ig

Köszönöm előre is.
DomeSL
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.03 hétfő, 17:05:05 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:37:28 »

Sziasztok!

Valaki tudna nekem küldeni egy nagy felbontású képet vákuumos egr-es, vákuumos turbós, 2.0 TDCI motorról, hogy lássam mik törtek a motor térben nálam?
Elsősorban a hűtővíz kiegyenlítő tartály oldal érdekelne a lámpákig, meg az EGR-ig

Köszönöm előre is.
DomeSL
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:42:54 »

Sziasztok!

Valaki tudna nekem küldeni egy nagy felbontású képet vákuumos egr-es, vákuumos turbós, 2.0 TDCI motorról, hogy lássam mik törtek a motor térben nálam?
Elsősorban a hűtővíz kiegyenlítő tartály oldal érdekelne a lámpákig, meg az EGR-ig

Köszönöm előre is.
DomeSL
Szerencsére azon az oldalon kevés dolog van.
Hűtőkegyenlítő
szervoolajtartály
motortartó bak
klíma szárító szűrő
ablakmosó tartály
Nálad a szalagkorlát miatt a legnagyobb ütést a kerék fölött, a torony előtti doblemez kapta, ha jól emlékszem, a kiegyenlítő tartály a hűtőventi tetején landolt.

Gondolom kapott még a szervótartály és a klímacsöveknek is annyi. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:46:48 »

Szerencsére azon az oldalon kevés dolog van.
Hűtőkegyenlítő
szervoolajtartály
motortartó bak
klíma szárító szűrő
ablakmosó tartály
Nálad a szalagkorlát miatt a legnagyobb ütést a kerék fölött, a torony előtti doblemez kapta, ha jól emlékszem, a kiegyenlítő tartály a hűtőventi tetején landolt.

Gondolom kapott még a szervótartály és a klímacsöveknek is annyi.  


Igen. Ezek. Nagyjából. Szerintem a klíma csövek épek, de nem látom mert ráhajlott a lemez és meg sem tudom mozdítani.
Pedig jó lenne arrébb hajlítani, hogy el tudjam fordítani a kormányt.
A szívósorból is hiányzik a műanyagból egy 3*5cm-es darab. Egyszerűen kitört belőle. Remélem nem a motor belsejébe esett, bár szerintem nem, mert akkor nem járt volna tovább.
Kösz.
A képet hogy tudom megnézni?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 18:00:57 »

Igen. Ezek. Nagyjából. Szerintem a klíma csövek épek, de nem látom mert ráhajlott a lemez és meg sem tudom mozdítani.
Pedig jó lenne arrébb hajlítani, hogy el tudjam fordítani a kormányt.
A szívósorból is hiányzik a műanyagból egy 3*5cm-es darab. Egyszerűen kitört belőle. Remélem nem a motor belsejébe esett, bár szerintem nem, mert akkor nem járt volna tovább.
Kösz.
A képet hogy tudom megnézni?
http://www.talkford.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=84521
talán így jó lesz. (IE8 alatt bejön a kép is)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 18:09:52 »

 eljen

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:21:36 »

Igen. Ezek. Nagyjából. Szerintem a klíma csövek épek, de nem látom mert ráhajlott a lemez és meg sem tudom mozdítani.
Pedig jó lenne arrébb hajlítani, hogy el tudjam fordítani a kormányt.
A szívósorból is hiányzik a műanyagból egy 3*5cm-es darab. Egyszerűen kitört belőle. Remélem nem a motor belsejébe esett, bár szerintem nem, mert akkor nem járt volna tovább.
Kösz.
A képet hogy tudom megnézni?
egy ablakmosótartályt fel tudok ajánlani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 19:54:20 »

Igen. Ezek. Nagyjából. Szerintem a klíma csövek épek, de nem látom mert ráhajlott a lemez és meg sem tudom mozdítani.
Pedig jó lenne arrébb hajlítani, hogy el tudjam fordítani a kormányt.
A szívósorból is hiányzik a műanyagból egy 3*5cm-es darab. Egyszerűen kitört belőle. Remélem nem a motor belsejébe esett, bár szerintem nem, mert akkor nem járt volna tovább.
Kösz.
A képet hogy tudom megnézni?
A képek alapján nagy értékű dölgok közül a két hűtő van oda, az intercooler szerintem még menthető lehet.
A szívósor biztos kifelé törtött, amúgy meg műanyag, úgyhogy nem lesz komoly baja a képnek tőle (egr nem volt dugózva? koszos a szívósor belülről)
A klíma biztos meghalt a hűtő sérülése miatt.  szomoru1
A kérdés az, hogy a bal elejét hogy tudják javítani a váznyúlványhoz képest.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:03:14 »

Ha az ember lekapja a blokk oldalarol a szivosort, akkor a tomiteseket cserelni kell vagy pucolas utan vissza lehet oket rakni, ha amugy nincs bajuk?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:03:51 »

A képek alapján nagy értékű dölgok közül a két hűtő van oda, az intercooler szerintem még menthető lehet.
A szívósor biztos kifelé törtött, amúgy meg műanyag, úgyhogy nem lesz komoly baja a képnek tőle (egr nem volt dugózva? koszos a szívósor belülről)
A klíma biztos meghalt a hűtő sérülése miatt.  szomoru1
A kérdés az, hogy a bal elejét hogy tudják javítani a váznyúlványhoz képest.

Az intercooler érintetlen.
A klíma az melyik?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 20:07:33 »

Ha az ember lekapja a blokk oldalarol a szivosort, akkor a tomiteseket cserelni kell vagy pucolas utan vissza lehet oket rakni, ha amugy nincs bajuk?

AndyA

mehet vissza, ha tényleg sérülésmentes. De csak törölgesd őket, ne brigéciolozd, mert kinyúlnak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.