Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 14:00:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13721028 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2011.01.05 szerda, 10:38:31 »

Az anyosules elott, a tuzfalnal a sarokban.

AndyA

Köszönöm megnézem.
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2011.01.05 szerda, 10:50:49 »

sziasztok alapjárat hidegen melegen meg meg remeg nem túl erösen de idegesítő mitöl lehet ez  2l es 2006os 115le előre is köszönöm  worship

nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:04:35 »

üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?

üdv.
Naplózva
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:11:28 »

üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?

üdv.

Az enyém is ugyanilyen. Bár nem tudom ez jó vagy rossz Smiley
 
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:24:40 »

akkor folytatom a hülye kérdésekkel a sort...

5. fokozattól (gondolom 6-ban is) ha óvatosabbnál jobban (de nem intenzíven) gyorsítok, akkor 1500-1600 körül elkezd rángatózni, majd ha ezen változtatok (növelem az erőt vagy csökkentem) elmúlik.
Ha kerülöm ezt a szituációt, simán zökkenőmentes az autókázás.
Mi a makk lehet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:32:42 »

akkor folytatom a hülye kérdésekkel a sort...

5. fokozattól (gondolom 6-ban is) ha óvatosabbnál jobban (de nem intenzíven) gyorsítok, akkor 1500-1600 körül elkezd rángatózni, majd ha ezen változtatok (növelem az erőt vagy csökkentem) elmúlik.
Ha kerülöm ezt a szituációt, simán zökkenőmentes az autókázás.
Mi a makk lehet?
Üdv GIN! Nekem nem szokott pedig most a havasokban elég sürűn járok ilyen fordulat tartományban.Egyépként én is kiprobáztam a fogyi mérőt nekem is lemegy 4,5 környékére de a sok alapjárat és hegyre fel után felmegy rendesen.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:36:51 »

üdv.
amugy az átlag fogyasztásméröt hogyis lehet nullázni? Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:40:27 »

nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...

Hidegen a dpf biztos, hogy nem regenerál. A sima meleg motor sem jó neki, azért fecsekndez többet az égéstérbe. És mivel ilyenkor bekapcsola a hűtő ventillátor is, plusz a befecskenedzés, nagyon leterheli a geneátort.

De az alapjáratot nem befolyásolja...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:41:05 »

üdv.
amugy az átlag fogyasztásméröt hogyis lehet nullázni? Smiley
Kiválasztod az átlagfogyaztást az infó gombal majd a kijelző mellet hosszan nyomod a gombot(hang jelzés is van ha nulláz) ne lepödj meg 99,9-ről indul visszafelé.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:50:32 »

Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:52:40 »

Hidegen a dpf biztos, hogy nem regenerál. A sima meleg motor sem jó neki, azért fecsekndez többet az égéstérbe. És mivel ilyenkor bekapcsola a hűtő ventillátor is, plusz a befecskenedzés, nagyon leterheli a geneátort.

De az alapjáratot nem befolyásolja...

De ha többet fecskendez az égéstérbe attól nem lehet, hogy remeg az alapjárat,
ezt nem úgy kell érteni, hogy ingadozik az alapjárat, az stabil,
csak a normálisnál nagyobb rázást lehet érezni bent, mintha valaki lökdösné a kocsit,
legalábbis nálam ez volt, de csak egy ideig.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:53:04 »

Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference
Gondolom azon sorozatszámú és gyártójú porlasztók tesztje...vagy valami mert olcsó és az van odaórva hogy TESTPLAN és abból valami tesztre következtetek  Grin középszinten van papírom külföldiül  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:56:25 »

Gondolom azon sorozatszámú és gyártójú porlasztók tesztje...vagy valami mert olcsó és az van odaórva hogy TESTPLAN és abból valami tesztre következtetek  Grin középszinten van papírom külföldiül  hehe
Én sem aztgondoltam,hogy 5 ezerért adnak egy csucsot ámbár jó lenne eplus2!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:12:09 »

nekem is csinálta, szerintem DPF-et regenerál ilyenkor és emiatt, a műszerfal világitásom is remegett és irták valahol,
hogy DPF regenerálástól vagyon ez.
Ha tényleg ez akkor no para idővel elmúlik...

Mi az a DPF?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:21:18 »

Mi az a DPF?

Részecskeszűrő. A németországi MK3-asokban 2006-2007 körül már volt,nálunk még nem,és az összes új dízelben már van. Egy szükséges rossz. Ha valaki nem tartja rendesen karban,nagy károkat tud okozni,plusz a szűrése is megkérdőjelezhető,mert hiába nem látsz füstöt, a rákkeltő anyagokat nem szűri ki... szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:23:34 »

Részecskeszűrő. A németországi MK3-asokban 2006-2007 körül már volt,nálunk még nem,és az összes új dízelben már van. Egy szükséges rossz. Ha valaki nem tartja rendesen karban,nagy károkat tud okozni,plusz a szűrése is megkérdőjelezhető,mert hiába nem látsz füstöt, a rákkeltő anyagokat nem szűri ki... szomoru1

Mi az, hogy nem tartja karban rendesen?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:26:03 »

Mi az, hogy nem tartja karban rendesen?

Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:36:10 »

Kérdés ez milyen oldal lehet????Nem tudok külföldiül!http://www.refdat.net/en/products?sort=desc&order=Reference

Kulonfele vizsgalo kutyukbe - EMP2000, EMP815 - SW frissites az injektorok vizsgalatahoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:37:34 »

Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.

Van benne egy lotyi, amit 150-160 ezer korul potolni kell, mert kifogy belole. Markakereskedotol soker', Barditol olcsobber' kapni, valami 40 rugo 5 liter.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:40:03 »

Hát elvileg a részecskeszűrőben valamit cserélni kell...Valamit utántölteni azthiszem. Mert ha nem,akkor tönkremehet.

Két fajta regenrálás van. Aktív és passzív regeneráció.

Mk4 Mondeo pl. aktív regenerál: azaz az égetéshez plusz hőt utóbefecskendezéssel éri el. Itt nincs mit karban tartani.

Focus 2 1.6 tdci pl. passzív regenerál: Ott egy lötyi van a dpf-ben, amit 60e km-eneként utána kell tölteni. Ott ezzel a folyadékkal a dpf-ben folyamatosan nagyobb hőn égeti a kipuff.gázt. A passzív reg-ből semmit nem veszel észre. Az a motor befecskenedezését nem változtatja meg.

Mk3-ason szerintem aktív reg. van.. De nem vagyok benne biztos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2011.01.05 szerda, 13:41:39 »

Van benne egy lotyi, amit 150-160 ezer korul potolni kell, mert kifogy belole. Markakereskedotol soker', Barditol olcsobber' kapni, valami 40 rugo 5 liter.

AndyA

Egy Fókába 6 dl kell. És 60e kmeneként. De már érdemesebb előbb utántölteni, mert 60e km-re már kifogyik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2011.01.05 szerda, 14:27:17 »

Egy Fókába 6 dl kell. És 60e kmeneként. De már érdemesebb előbb utántölteni, mert 60e km-re már kifogyik...
És mivan ha kifogy? Zöldkártyánál lenne gond vele, vagy bántja a motrot vagy valam fontosabbat?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2011.01.05 szerda, 14:29:52 »

Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2011.01.05 szerda, 14:37:07 »

Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
ja hát octavia pörög  Grin és mellesleg nem megy  gun azt aztán tökmindegy hogyan váltod, lehet papósan is meg sportosan is. Én attól függ milyen hangulatban vagyok. Az enyémet(mondeo) úgy vettem észre hogy kell forgatni hogy finom legyen a váltás. Lehet hogy amiatt mert 90Le, netudom. Normálisan 1-ben max 2000-ig huzatom, aztán 2.3. az 2500 és a 4-ből 5 be meg nem fordulat alapján hanem igazából sebesség. 5.-be 70-80 nál kapcsolok. Nem túl rugalmas ez a 90ló  szomoru1 kellene neki egy kis tuning
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2011.01.05 szerda, 14:45:28 »

ja hát octavia pörög  Grin és mellesleg nem megy  gun azt aztán tökmindegy hogyan váltod, lehet papósan is meg sportosan is. Én attól függ milyen hangulatban vagyok. Az enyémet(mondeo) úgy vettem észre hogy kell forgatni hogy finom legyen a váltás. Lehet hogy amiatt mert 90Le, netudom. Normálisan 1-ben max 2000-ig huzatom, aztán 2.3. az 2500 és a 4-ből 5 be meg nem fordulat alapján hanem igazából sebesség. 5.-be 70-80 nál kapcsolok. Nem túl rugalmas ez a 90ló  szomoru1 kellene neki egy kis tuning

Én 1-2ben 2000-2250 körül elváltom,utána meg 3-4-5-ben használatfüggő. Ha nem sietek legkésőbb 2500 körül,ha sietek inkább 3000,olyankor persze csak előzés közben akár 3250-3500ig is kipörgetem Smiley
FrancoNero szerintem a 90 lovasnak egy kis chip pont jó lenne  Wink
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2011.01.05 szerda, 17:48:35 »

Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?

Városi autózás esetében 1-2. 1500-1800, 2-3. 1700-2000, 3-4. 1800-2300, 4-5. 60-65 km/h, 5-6. 90 km/h. Valahogy így.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2011.01.05 szerda, 18:01:09 »

Nem túl rugalmas ez a 90ló  szomoru1 kellene neki egy kis tuning
taps eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2011.01.05 szerda, 19:04:26 »

Sziasztok!
Kezdő autós vagyok és a váltással kapcsolatban lenne kérdésem mert hallok túl sok mindent:
Most hébe hóba egy 1.4 Octaviat vezetek (másik topikban írtam hogy saját autónak idénre Mondeo-t tervezek), úgy tanultam, hogy benzinest 2000 körül már érdemes váltani az üzemanyag takarékosság miatt. Én 1500 és 2000 között tartom a fordulatot (lassabb kezdő autós vagyok) 1. 2500 ig huzatom, 2.3. -t kicsivel 2000 felett váltom a 4.5. meg 2000nél. Az octavia egyébként 100 nál 3000 forog vagy hogy legyen viszonyítási alap a váltó "hosszáról". Szóval lehet rosszul csinálom, a kérdésem általánosan és főleg a dízelre ki mennyinél hogy vált ?
Az 1.4 az benzines ugye? mennyi a max fordulata? nekem 1,4-es opel benyás motorral van tapasztalatom, de az 2500 alatt agyhalott, így ha egyáltalán gyorsítani akartam vele, akkor el kellett érni a 4000et is akár. Előzésnél meg még tovább is.
Nem értem, hogy egy octavia méretű kasztniban 1,4 motort hogy lehet 2000nél elváltani.
Én gyakran a dízelt sem váltom el 2500 alatt. Ha már van rajta turbó, hagy dolgozzon. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2011.01.05 szerda, 19:13:49 »

Az 1.4 az benzines ugye? mennyi a max fordulata? nekem 1,4-es opel benyás motorral van tapasztalatom, de az 2500 alatt agyhalott, így ha egyáltalán gyorsítani akartam vele, akkor el kellett érni a 4000et is akár. Előzésnél meg még tovább is.
Nem értem, hogy egy octavia méretű kasztniban 1,4 motort hogy lehet 2000nél elváltani.
Én gyakran a dízelt sem váltom el 2500 alatt. Ha már van rajta turbó, hagy dolgozzon. Smiley
octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen... és azért elég rugalmas motor az  hehe én azt nem kímélem, adok neki rendesen, mert szeretem ha pörög. Eleinte ezért féltem a diesel-től, hogy nem szabad agyonpörgetni  eplus2 opel meg a volkswagen motorok között azért ég és föld a különbség szerintem, bár kinek hogy... ha jól tudom az 1-es octavia faceliftes verzióinak motorját már az audi gyártotta, és 16szeleppel az pörög a végtelenségig. Mienk asszem valahogyan 7000környékén szabályoz. Ez már nagyon OFF, szóval bocs de elkezdtük  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2011.01.05 szerda, 19:23:12 »

octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen...
Altalaban a harmatgyenge motorral szerelt autokban rovid az egyes fokozat, hogy meginditsa a kasznit.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2011.01.05 szerda, 19:32:17 »

Kiválasztod az átlagfogyaztást az infó gombal majd a kijelző mellet hosszan nyomod a gombot(hang jelzés is van ha nulláz) ne lepödj meg 99,9-ről indul visszafelé.

köszi. worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2011.01.05 szerda, 19:51:30 »

octavia 1ben legalábbis nálunk húz rendesen... és azért elég rugalmas motor az  hehe én azt nem kímélem, adok neki rendesen, mert szeretem ha pörög. Eleinte ezért féltem a diesel-től, hogy nem szabad agyonpörgetni  eplus2 opel meg a volkswagen motorok között azért ég és föld a különbség szerintem, bár kinek hogy... ha jól tudom az 1-es octavia faceliftes verzióinak motorját már az audi gyártotta, és 16szeleppel az pörög a végtelenségig. Mienk asszem valahogyan 7000környékén szabályoz. Ez már nagyon OFF, szóval bocs de elkezdtük  vigyor3
végülis az 1,4-es opel is 90LE, igaz 6500-nál.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2011.01.05 szerda, 20:28:22 »

üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?

üdv.
Én szerintem nemjó,én ilyet még nemtapasztaltam pedig -8 fok is volt váltás és más is hibátlan.Nézessd meg mert most láttam egy videót ha megtalálom belinkelem neked.A hiba,hogy a váltó állandóan kidobódik kettesből.Nehogy így járj később.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2011.01.05 szerda, 20:36:44 »

végülis az 1,4-es opel is 90LE, igaz 6500-nál.  eplus2
Ahol meg a hétköznapokban használja az eber, tehát 2000-4000-ig ott meg 35-55LE de érezni is.. hehe eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2011.01.05 szerda, 21:16:42 »

üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?

üdv.

Az MMT6-os váltó ilyen. először én is tiltakoztam ellene, de nem tudok rá megoldást. Születtek hozzászólások, hogy a váltó tetején lévő mechanikát be lehet fújni WD40-nel, de nincs gyógyír.
Nekem is ilyen, míg be nem melegszik a motor, utána megszűnik az akadás. Kíváncsi vagyok, hogy a Metabond GT hoz-e majd valami javulást.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2011.01.05 szerda, 23:21:15 »

üdv fórumlakók!
elöször is mindenkinek buék.
amit kérdezni szeretnék az az hogy hidegen mikor elindulok,az elsö pár váltáskor nehezen lehet kettesbe rakni.ez mitöl lehet?
ti találkoztatok ilyen problémával?5-6. kapcsláskor már rendben van a dolog.ez mitöl lehet?

üdv.
Itt a link:http://www.youtube.com/watch?v=G14XJr9hBgk&feature=related
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 10:01:47 »

Itt a link:http://www.youtube.com/watch?v=G14XJr9hBgk&feature=related


ennyire azért nem szörnyü. Smiley de nálam ez csak hideg motornál van és az elsö pár váltásnál...utána megszünik a probléma.
üdv.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 12:03:28 »


ennyire azért nem szörnyü. Smiley de nálam ez csak hideg motornál van és az elsö pár váltásnál...utána megszünik a probléma.
üdv.
Enyém 5ös ás hidegben bizony nehézkes  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 12:07:46 »

Enyém 5ös ás hidegben bizony nehézkes  szomoru1
Nézesd meg az olaj szintet benne,illetve jó-e benne levő olaj?Elvileg nem kéne cserélni de nem-e kevés.Nekem is ahogy már előbb írtam semmi baj pedig 5 gangos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 12:11:26 »

Nézesd meg az olaj szintet benne,illetve jó-e benne levő olaj?Elvileg nem kéne cserélni de nem-e kevés.Nekem is ahogy már előbb írtam semmi baj pedig 5 gangos.
Lehet azt kellene, ha már a szervóbol is elment az olaj, a váltóbol miért ne?  eplus2  szomoru1 Ilyenekért nem kell márkaszervizbe vinni ugye? Itt vagyok ugyis pécsen, beugrok öregékhez  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 12:33:49 »

Lehet azt kellene, ha már a szervóbol is elment az olaj, a váltóbol miért ne?  eplus2  szomoru1 Ilyenekért nem kell márkaszervizbe vinni ugye? Itt vagyok ugyis pécsen, beugrok öregékhez  hehe
Ugorj be a Szerviztríó-ba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 16:53:53 »

Az MMT6-os váltó ilyen. először én is tiltakoztam ellene, de nem tudok rá megoldást. Születtek hozzászólások, hogy a váltó tetején lévő mechanikát be lehet fújni WD40-nel, de nincs gyógyír.
Nekem is ilyen, míg be nem melegszik a motor, utána megszűnik az akadás. Kíváncsi vagyok, hogy a Metabond GT hoz-e majd valami javulást.

Nekem az 5-os valtoval is ugyanez a tunetem van. A valtoolajat most cserelte VIK 2 honapon belul.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:21:29 »

Fórumtársak!

A kollégám galaxy-jában kifeküdt a motor.

Komplett motorcsere néz ki.

A motor kódja: 10DYTQ4014223.

Van valakinek esetleg egy a spájzban? Minden ésszerű megoldás érdekli.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:28:54 »

Fórumtársak!

A kollégám galaxy-jában kifeküdt a motor.

Komplett motorcsere néz ki.

A motor kódja: 10DYTQ4014223.

Van valakinek esetleg egy a spájzban? Minden ésszerű megoldás érdekli.
Gőzöm nincs milyen motor van abban, de ha olyan mint a modeoban akkor itt egy Di:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/ford_mondeo_mk3_2_0_tddi_116_le_motor_1435620326.html
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:40:39 »

Attol függ mikori de ha újjabb akkor VW PDTDI.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:42:02 »

A motor kódot azért írtam be, mert gondolom egy értő kolléga ebből ki tudja következtetni  eljen

A gép elég új, kb. 130ekm volt benne.
A turbó környékén zuhant meg valami, füst hegyek, meg ilyesmi aztán kaput.
A lényeg, hogy motorcserét írtak elő.

Csak legyen moci!

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:48:15 »

A motor kódot azért írtam be, mert gondolom egy értő kolléga ebből ki tudja következtetni  eljen

A gép elég új, kb. 130ekm volt benne.
A turbó környékén zuhant meg valami, füst hegyek, meg ilyesmi aztán kaput.
A lényeg, hogy motorcserét írtak elő.

Csak legyen moci!

első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:51:22 »

Ez elég fiatal modell, akkor jó eséllyel nem VW.
A motorkód ismerősnek hat?

első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:51:32 »

első galaxy-ban vw 1,9 tdi
második galaxy-ban vw 1,9 pdtdi
harmadikban galaxy-ban tdci van
Na...fordék lusták voltak?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 18:53:42 »

Na...fordék lusták voltak?  vigyor3

Nem csak olcsóbb volt anno egyszerre összeszerelni Smiley (Seat Alhambra,VW Sharan,Ford Galaxy)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.