Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:27:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622351 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:54:32 »

Igen a külföldről behozott DPF-es MK3-asokon van egy ilyen olajcserére figyelmeztető plusz szimbólum.
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 20:03:51 »

140e km után mit kell cserélni, tudnátok egy listát dobni?

http://www.etis.ford.com/fordservice/home.do
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 20:48:13 »

Köszi, megnéztem.. ezek megvoltak.. Mi szokott még jönni ennyi km után, ami nem ütemezett, de gyakori?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GR
Vendég
« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 20:50:15 »

Üzemanyagszűrő cserén gondolkodom.

A gyári 11e körül van, a BOSCH 1457434442 meg 6eHUF.

A bosch elég jó márka, érdemes azt venni?
Én man filtert használok erre nemszabad sajnálni pénzt.mert utánna sokba kerül a p csucs
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 20:54:18 »

Köszi, megnéztem.. ezek megvoltak.. Mi szokott még jönni ennyi km után, ami nem ütemezett, de gyakori?
2évente fékolajcsere,szervoolajcsere,esetleg a gondos gazda lecseréli a váltóolajat...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:11:35 »

Nekem az eldugult Bosch szűrő ledoba a csövet, és áztatta el a generátort, amitől kigyulladt az autó. Próbálkozni mindig lehet.... Smiley De nem érdemes... Smiley
Igen, vissza lehet tenni a csövet sz@rul is, meg jól is.... ezt most Te sem gondoltad komolyan, hogy a szűrő a hibás, ha lemegy a cső... help
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.17 hétfő, 21:18:03 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:22:31 »

Üzemanyagszűrő cserén gondolkodom.

A gyári 11e körül van, a BOSCH 1457434442 meg 6eHUF.

A bosch elég jó márka, érdemes azt venni?
Az egyik legjobb, a kétféle gyári közül az egyik az bosch..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:24:24 »

Az egyik legjobb, a kétféle gyári közül az egyik az bosch..
én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva eplus2 eljen fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért levele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:27:18 »

én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva eplus2 eljen fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért levele
Ha szabad kérdezni, mennyi az a jóárasítva?? Mert mocsdaék drágán találok csak  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:27:38 »

én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva eplus2 eljen fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért levele
Az is tuti.. eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 21:30:52 »

Ha szabad kérdezni, mennyi az a jóárasítva?? Mert mocsdaék drágán találok csak  eplus2
pontosan már nem tudom, de bosch ára alatt volt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2011.01.18 kedd, 09:26:44 »

Akkor tudd meg! És mondd is el!  wave

pontosan már nem tudom, de bosch ára alatt volt vigyor3
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2011.01.18 kedd, 10:05:09 »

Sziasztok!

Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.

Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.

"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....

Csak akartam hogy tudjátok....

Üdv!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2011.01.18 kedd, 10:35:51 »

Sziasztok!

Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.

Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.

"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....

Csak akartam hogy tudjátok....

Üdv!
kösz az infót.
Ez megerősíti azt, hogy az indulási fehér füst porlasztók áteresztése (zárási gond) miatt lehet elsősorban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2011.01.18 kedd, 10:37:32 »

kösz az infót.
Ez megerősíti azt, hogy az indulási fehér füst porlasztók áteresztése (zárási gond) miatt lehet elsősorban.


Igen, és fontos kihangsúlyoznom hogy GYÁRI értékeket produkált mind a négy. A határértékek közelében sem volt egyik sem....
Naplózva
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2011.01.18 kedd, 12:54:50 »

Sziasztok!

Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.

Előre is kösz!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:01:00 »

Sziasztok!

Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.

Előre is kösz!
Szia!
Hol vetted? Első körben mindent cseréltess le rajta, mármint olajat, szűrőket. 96e km elég kétséges, hacsak nem ismerőstől vetted, ezért célszerű EGR-t, szívósort pucoltatni rajta és én elvinném a 90 ló miatt egy kis chipelésre is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:32:51 »

Cégautó volt (nagy multinál), egy ismerősöm járt vele, az előélete tiszta, a km is annyi, hordták rendesen a Petrányihoz. Az eddigi használója hölgy volt, ennek megfelelően ilyen keresztkérdésekre, hogy szervizperiodus nem igazán tud mit mondani. Most írják át, néhány nap múlva nyilván megkapom a szervizkönyvét, amiből ez kiderül, csak izgat a kérdés. Chip tuningra tudsz ajánlani jó helyet Bp-en?
Kösz!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:41:20 »

Cégautó volt (nagy multinál), egy ismerősöm járt vele, az előélete tiszta, a km is annyi, hordták rendesen a Petrányihoz. Az eddigi használója hölgy volt, ennek megfelelően ilyen keresztkérdésekre, hogy szervizperiodus nem igazán tud mit mondani. Most írják át, néhány nap múlva nyilván megkapom a szervizkönyvét, amiből ez kiderül, csak izgat a kérdés. Chip tuningra tudsz ajánlani jó helyet Bp-en?
Kösz!

üdv.olajak cseréje 10-12 max 15ezer!nézesd meg a szervizben nincs e elrkatározott hibakod a rendszerben.nézesd meg a fékek állapotát is.a szervizkönyv pedig nem minden.legyenek meg az elvégzett munkákrol a számlák is ha lehet mert ott derül ki hogy milyen km nél voltak pontosak a kötelezö szervizen kivüli javitások.chip tuning ügyben.igaz nekem a 131 le-s van de nekem egy küberl box van a gépben.elégedett vagyok vele. www.powertuning.hu
itt nézz körül.
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:44:27 »

üdv.olajak cseréje 10-12 max 15ezer!

Szia!  A gyári olajcsereperiódus 20K km-ként van előírva, más kérdés, hogy Te hamarabb cseréled  vigyor3 wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:01:23 »

Sziasztok!

Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.

Előre is kösz!
Jaaaaj  Grin még egy 90lovas, majdnem  eplus2 Ha csinálsz chip-et, írj róla valamit, hogyan sikerült!! nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:16:28 »

Jaaaaj  Grin még egy 90lovas, majdnem  eplus2 Ha csinálsz chip-et, írj róla valamit, hogyan sikerült!! nyes

Miért ekkora jaaaj? Még csak pár km-t mentem vele, persze nem egy sportkocsi az igaz...

Egyebekben mindenkinek kösz a válaszokat!

Egy 100e-s szerviz mibe fájhat, ha nincs semmi extra gond?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:20:45 »

Miért ekkora jaaaj? Még csak pár km-t mentem vele, persze nem egy sportkocsi az igaz...

Egyebekben mindenkinek kösz a válaszokat!

Egy 100e-s szerviz mibe fájhat, ha nincs semmi extra gond?
Ja csak úgy mondtam a jaj-t vigyor3 szerintem nincs köztünk mégegy 90lovas TDCi de már ketten vagyunk  integet2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:23:42 »

Ja csak úgy mondtam a jaj-t vigyor3 szerintem nincs köztünk mégegy 90lovas TDCi de már ketten vagyunk  integet2 eplus2

Hát... akkor én is elkezdem locsolgatni az enyémet. Hátha... worship worship
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:37:03 »

Én pedig szívesen látom. Nagyon megköszönöm, ha átküldöd  integet2
Én pedig szívesen látom. Nagyon megköszönöm, ha átküldöd  integet2
Én is kérném, ha lehet!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:45:05 »

Hát... akkor én is elkezdem locsolgatni az enyémet. Hátha... worship worship
Bunyek ismerőse is tuningos,
Nem hiszem, hogy ártana neki egy kis húzás..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:51:54 »

Bunyek ismerőse is tuningos,
Nem hiszem, hogy ártana neki egy kis húzás..

Biztos nem! Én benne is lennék, de most örültem, hogy az árát kiköhögtem, majd ahogy itt írjátok, kinéz egy komplett szerviz is szomoru1, aztán gyűjteni kezdek...

Amúgy 100e-s szerviz kb. áráról tudna valaki valamit mondani? smile
Naplózva
csobant
Vendég
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:18:41 »

Csak érdekesség: amennyiben 60 fokról nem akart elmozdulni nagyon a mutató akkor elvileg szinte nem is regenerálhatott, hiszen a rendszer nem melegedett át?! Na de a lényeg, hogy Vik majd meggyógyítja neked.  eljen


Biztos igaz akkor a hőmérséklet sztori. Reméljük, most már rendben lesz.
Azért még ránézünk.
Még egy kérdés: Meg tudnátok adni Vik felhasználónevét, hogy tudjak neki privát levelet küldeni? Visszalapozgatva ugyanis nem találtam meg.

Köszi az eddigi válaszokat mindenkinek!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:26:53 »


Igen, és fontos kihangsúlyoznom hogy GYÁRI értékeket produkált mind a négy. A határértékek közelében sem volt egyik sem....
mármint a visszafolyási határérték?
Ez ilyenkor csak extrém esetben mérvadó, mert a zárási probléma csak terheletlenül, huzamosabb állás (pl. éjszaka) során jeletkezik. Ez az oka,hogy terhelésre abbamarad a füstölés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:39:17 »

mármint a visszafolyási határérték?
Ez ilyenkor csak extrém esetben mérvadó, mert a zárási probléma csak terheletlenül, huzamosabb állás (pl. éjszaka) során jeletkezik. Ez az oka,hogy terhelésre abbamarad a füstölés.
be köll gépzsírozni, osztan adni neki.. Komolyra véve a szót, milyen állapotú pcs-oknál jelentkeznek ezek a gondok?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:53:14 »

Szia!
Hol vetted? Első körben mindent cseréltess le rajta, mármint olajat, szűrőket. 96e km elég kétséges, hacsak nem ismerőstől vetted, ezért célszerű EGR-t, szívósort pucoltatni rajta és én elvinném a 90 ló miatt egy kis chipelésre is.
eleinte elég az, de egy idő után kevés lesz. én 1 évig bírtam eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:58:29 »

eleinte elég az, de egy idő után kevés lesz. én 1 évig bírtam eplus2
én már nem bírom  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:02:46 »

én már nem bírom  Grin
a chip nekem nincs benne még fél éve se(szept 25-én lett megírva asszem, ha jól számolom, akkor 4 hónaphoz közelít vigyor3), de ha minden jól megy, akkor lesz rá változó geós turbó eplus2 a 7 végén kiderül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:06:54 »

a chip nekem nincs benne még fél éve se(szept 25-én lett megírva asszem, ha jól számolom, akkor 4 hónaphoz közelít vigyor3), de ha minden jól megy, akkor lesz rá változó geós turbó eplus2 a 7 végén kiderül
nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni? vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:08:43 »

nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni? vigyor3
ha igen, akkor neked ott kéne lennie egy fekete dobznak a turbónál. de szerintem neked fix van.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:38:15 »

nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni? vigyor3

Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:38:24 »

ha igen, akkor neked ott kéne lennie egy fekete dobznak a turbónál. de szerintem neked fix van.
az hogy elektromos vagy sem az nem határoz meg semmit? lefényképezzem?  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:47:17 »

Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
enyém meg ilyen fentről  vigyor3 nyes


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:51:04 »

az hogy elektromos vagy sem az nem határoz meg semmit? lefényképezzem?  eplus2
de, ha van rajta elektronika, akkor változó geometriás. szóval a tied is az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:51:57 »

Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
elektronikusan vezérelt turbó és egr eu4-es motoroktól van. eu3-ason még mind2 vákumos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:55:06 »

de, ha van rajta elektronika, akkor változó geometriás. szóval a tied is az
Zsír, és akkor mennyivel vagyok királyabb?  Huh?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2011.01.18 kedd, 17:51:50 »

Sziasztok!

Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.

Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.

"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....

Csak akartam hogy tudjátok....

Üdv!

Én is így kezdtem múlt hét hétfőn. Azóta elhoztam és szarabb lett, de ezeket már itt Nektek leírtam.

Tegnap reggel autó gariban vissza a szervízbe, csúcsok ki majd pestre fel, hogy állítólag komolyabb gépen megvizsgálják. Ma 1 körül hívtak, hogy megvan az eredmény. Gyakorlatilag alapjáraton szinte nulla a porlasztás.

Verzió 1.
Felújítás ott helyben, holnap ketyeg az autó 45.000/ csúcs, szumma 180.000  falbav
Verzió 2.
Gyári felujított csúcs, 1-2 nap 55.000/ csúcs, szumma 220.000  falbav

A felujításra 1 év garit vállalnak, nekem meg szombaton síelni kell menni a vassal, úgyhogy nem rizikóztam.

Holnap megkapom az autót felújított csúcsokkal, remélem jó lesz.


Egyébként ezt a füstölget, meg remeg hidegindításkor dolgot bő egy éve kezdte és folyamatosan romlott, úgyhogy várható volt, hogy előbb-utóbb ez lesz a vége.

Mit csináljak, ha szeretem a vasamat?  nyes nyes nyes

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2011.01.18 kedd, 18:17:06 »

Zsír, és akkor mennyivel vagyok királyabb?  Huh?
annyival, ha beszarik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül 2funny
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2011.01.18 kedd, 18:50:42 »

annyival, ha be***ik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül 2funny
De akkor a változo geos turbonak mi előnye van? Miért raksz Te olyat rá ha 50be kerül a javítása?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:03:57 »

Én is így kezdtem múlt hét hétfőn. Azóta elhoztam és ***abb lett, de ezeket már itt Nektek leírtam.

Tegnap reggel autó gariban vissza a szervízbe, csúcsok ki majd pestre fel, hogy állítólag komolyabb gépen megvizsgálják. Ma 1 körül hívtak, hogy megvan az eredmény. Gyakorlatilag alapjáraton szinte nulla a porlasztás.

Verzió 1.
Felújítás ott helyben, holnap ketyeg az autó 45.000/ csúcs, szumma 180.000  falbav
Verzió 2.
Gyári felujított csúcs, 1-2 nap 55.000/ csúcs, szumma 220.000  falbav

A felujításra 1 év garit vállalnak, nekem meg szombaton síelni kell menni a vassal, úgyhogy nem rizikóztam.

Holnap megkapom az autót felújított csúcsokkal, remélem jó lesz.


Egyébként ezt a füstölget, meg remeg hidegindításkor dolgot bő egy éve kezdte és folyamatosan romlott, úgyhogy várható volt, hogy előbb-utóbb ez lesz a vége.

Mit csináljak, ha szeretem a vasamat?  nyes nyes nyes


És az a tisztítá, amit írtok, az milyen tisztítás? Már úgy ér tem, hogy hogyan csinálják?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:11:18 »

Szia!  A gyári olajcsereperiódus 20K km-ként van előírva, más kérdés, hogy Te hamarabb cseréled  vigyor3 wave

üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal  a hütése és kenése  sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
 worship
üdv.
Naplózva
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:14:57 »

És az a tisztítá, amit írtok, az milyen tisztítás? Már úgy ér tem, hogy hogyan csinálják?
A technikai részéről fogalmam sincs. Állítólag pár ezer km-re jó, de utána felújítás, vagy csere.
Naplózva
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:17:28 »

üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal  a hütése és kenése  sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
 worship
üdv.
Nekem is azt mondta a szerelőm, hogy a gyári intervallum az egy dolog, ha 15 ezrenként lecseréled az olajat az biztos nem árt. Én tartom magam az Ő ajánlásához, sőt olajcserekor go. szűrő(csak gyári) , levegőszűrő és pollenszűrő is csere.

Biztos, ami biztos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:19:58 »

De akkor a változo geos turbonak mi előnye van? Miért raksz Te olyat rá ha 50be kerül a javítása?
nekem még vákumos lesz, alacsonyabb fordulaton is tölt, lehet állítani a nyomást vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:24:38 »

nekem még vákumos lesz, alacsonyabb fordulaton is tölt, lehet állítani a nyomást vigyor3
akkor ez a változó szaros nem jó semmire csak pénzkidobás szervizelni, mi?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.