Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 14:01:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13721056 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7000 Dátum: 2011.01.08 szombat, 09:14:36 »

Sziasztok, vezermutengelyi jeladorol lenne kerdesem. Hol talalom, es hogy cserelem ki egy 2005. 2.0 tdci mondeon?
  :wow1:Kisse nehezseges, ha nem tudom hol van ez az oriasi alkatresz help
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0 Itt látszik szépen a balról hármas magasnyomásúcső alatt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #7001 Dátum: 2011.01.08 szombat, 09:15:37 »

Egy szerelőtől azt hallottam, hogy a Mondi nem engedi felforralni a motort: az elektronika egyenként letiltja a hengereket.
Vagy lehet, hogy ezt benzinesre értette?  Shocked

Hát az MKIII 2.5 V6 bizony megfőtt, úgyhogy abban nincs védelem.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7002 Dátum: 2011.01.08 szombat, 09:43:12 »

Nekem végig középen maradt a mutató, sőt, amikor megálltunk akkor szokás szerint elkezdett hülni.
Úgyhogy szerintem semmi gond nem lett vele.
Hangja is szép volt. Meg a víz nem is folyt ki, hanem a hűtő tetején lett lyuk.


Hát az MKIII 2.5 V6 bizony megfőtt, úgyhogy abban nincs védelem.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7003 Dátum: 2011.01.08 szombat, 14:08:07 »

Korábban pedzegettem e témát, de nem ez a konklózió született. Pedig, magam is így sejtem.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523242#msg523242
és miután megnéztem a tis-ben,valóban.én ott kavartam el,hogy arra emlékeztem,hogy az az érzékelő a blokkra van szerelve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7004 Dátum: 2011.01.08 szombat, 14:09:12 »

és miután megnéztem a tis-ben,valóban.én ott kavartam el,hogy arra emlékeztem,hogy az az érzékelő a blokkra van szerelve.

Valóban mi? Akkor most mi is az igazság?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7005 Dátum: 2011.01.08 szombat, 14:13:32 »

Valóban mi? Akkor most mi is az igazság?
valóban a hengerfej hőmérsékletét méri az ecu.De valószínűleg a hengerfej a legmelegebb a rendszerben,így ha elfolyik a víz,minden bizonnyal a hengerfej melegszik fel a  leghamarabb.
Tehát ugyan ott vagyunk.Ha túlmelegedett volna a hengerfej(akár a vízhiány miatt),azt az ecu jelezte volna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #7006 Dátum: 2011.01.08 szombat, 23:36:06 »

Sziasztok

Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7007 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 00:18:20 »

Sziasztok

Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.


Hát másik autókból van csak tapasztalatom, de úgy tudom hogy az olyankor "is" kivillan amikor megszűnik az olajnyomás  szomoru1 szomoru1 Nemtudom mondeonál hogyan működik ez a dolog, de ellenőriztesd, nehogy ne legyen kenése szegénynek
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7008 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 08:21:07 »

Sziasztok

Tudja valaki, hogy az olaj hiany jelzo piros ikon mit jelent? Alacsony olajszintet, vagy alacsony olajnyomast? Volt mar valakinek gondja ezzel az erzekelovel?
Ma megjelent nehanyszor. Aztan a kovetkezo inditasnal mar nem. Olajszint a nivopalca kozepen. Par honapja mar be-be villant nehanyszor, akkor megnezte szerelo, olaj rendben volt, a hibajelzes elmult magatol. Remelem, csak az erzekelo vacakol.


Ha 0,5 bar alá esik az olajnyomás akkor gyullad ki.
Nagyon sűrgősen méresd le egy mechanikus olajnyomás mérővel a nyomást...üzemmeleg motornál alapjáraton 1-1,2 bar körül kell lenni 2000-es fordulaton 2-2,5bar  4000-nél 3-4 bar....hideg motornál ezek az értékek jelentősen magasabbak, de azok nem mérvadóak.
Ha szerencséd van csak az olajnyomás gomba szórakozik..
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.09 vasárnap, 08:45:39 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7009 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 09:30:21 »

Ha 0,5 bar alá esik az olajnyomás akkor gyullad ki.
Nagyon sűrgősen méresd le egy mechanikus olajnyomás mérővel a nyomást...üzemmeleg motornál alapjáraton 1-1,2 bar körül kell lenni 2000-es fordulaton 2-2,5bar  4000-nél 3-4 bar....hideg motornál ezek az értékek jelentősen magasabbak, de azok nem mérvadóak.
Ha szerencséd van csak az olajnyomás gomba szórakozik..
A hajtást asszem a láncról kapja a fogaskerékszivattyú.Ha nem nyomná az olajat-akkor egyáltalán nem nyomná.
Én pl már jártam úgy,hogy a nyomásjeladóra menő vezeték volt szakadt vagy kontakt hibás.Inkább ez a valószínű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #7010 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 10:59:44 »

Igen, en is arra gondoltam, hogy a jelado lehet a gond. Regebben felhivtam -e miatt Vik-et, es O is azt mondta, hogy nem jellemzo, hogy kenesi gond lenne.
A jeladot merre talalom a motoron?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7011 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 11:07:59 »

Igen, en is arra gondoltam, hogy a jelado lehet a gond. Regebben felhivtam -e miatt Vik-et, es O is azt mondta, hogy nem jellemzo, hogy kenesi gond lenne.
A jeladot merre talalom a motoron?
azt hiszem,hogy az olajszűrő környékén van 20cm-en belül.... Roll Eyes
Pont a szűrő felett van! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lkiss2
Vendég
« Új hozzászólás #7012 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 11:18:10 »

Thanks. Mindjart megvizslatom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7013 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 11:51:08 »

csak megjegyzem akkor tud átfordulni a vezérlés ha nincs olajnyomás, és az elég kellemetlen tud lenni....vedd komolyan!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7014 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 17:58:32 »

csak megjegyzem akkor tud átfordulni a vezérlés ha nincs olajnyomás, és az elég kellemetlen tud lenni....vedd komolyan!
ez így van.de szerintem senki nem úgy kezdi ezt a témát,hogy szétszedi a motort-vagy nyomást mér.Egyszerűbb a nyomásjeladót és a kábelét lecsekkolni.Baj akkor van,ha tényleg nem oldódik meg vele a hiba.Akkóó világvégemindmeghalunk...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7015 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:00:30 »

Üdv mindenki!

Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy  működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg Smiley

előre is köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7016 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:03:05 »

Üdv mindenki!

Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy  működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg Smiley

előre is köszi
mi az az icu Huh? nem ecu-t akartál írni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7017 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:03:43 »

mi az az icu Huh? nem ecu-t akartál írni??

nem az icu a porlasztó csúcs
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7018 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:05:07 »

nem az icu a porlasztó csúcs
jah worship szerintem azt jobb nem babrálni otthon... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7019 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:08:52 »

jah worship szerintem azt jobb nem babrálni otthon... Wink

nem para, kicserélném magamnak itthon, ha fel is tudnám programozni utána, azért lenne szükségem a boxra,  csak addig nem akarom megrendelni  amíg, nem tuti h működni is fog...  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7020 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:11:34 »

nem para, kicserélném magamnak itthon, ha fel is tudnám programozni utána, azért lenne szükségem a boxra,  csak addig nem akarom megrendelni  amíg, nem tuti h működni is fog...  vigyor3
bátor vagy nyes
a pcs-kkel járó szerelvények cseréjét ne felejtsd el Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7021 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 22:24:49 »

nem az icu a porlasztó csúcs
Ezt a gyári diag nekem is kiírta mikor hibássan müködött a PCM modul.Én is néztem,hogy ez mi de megmondták!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7022 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 06:10:06 »

Ezt a gyári diag nekem is kiírta mikor hibássan müködött a PCM modul.Én is néztem,hogy ez mi de megmondták!!!!!

Mit írt ki? ICU-nak hívja a Formidable nevü progi a pcs.-kat, azért így idéztem.... Nekem az a bajom, hogy a 2-3 pcs-om a végét járja, füstölés meg ilyesmi nincs, de néha kidobja ált. üa. rendszer hibával, ezen a 2 csúcson nagy a résolajveszteség, Vik-el is beszéltem, szerinte is ez a 2 csúcsom lesz a bajos... csak szeretnék venni egy boxot amivel ber tudnám írni az ecu-ba a csúcsokat, mert otthon ki tudom cserélni...

Van valakinek ilyen modulja? Ford szuper scanner a neve, és a Formadible progit adják hozzá....

üdv,
Páky
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7023 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 11:43:42 »

Üdv mindenki!

Láttam többen is szemeztetek a Ford super scanner-el és a Formidable nevű progival. Szeretném megkérdezni, hogy  működik-e az icu programozás vele? Én is akarok venni egyet, mert az elm kevés :/ ... csak, hogy ne feleslgesen vegyem meg Smiley

előre is köszi
ICU = injector control unit.
A facelift előtti tdci-kben volt ilyen egység, a bal első kerékjárati ív környékén található. Asszem, hogy az 501z (és efölött) injektorokat használó tdci-k esetében már az ECU vezérli az injektorokat.
A formidable tud injektort kódolni, de pont az ICU-val szerelt modelleknél szokott vele gond lenni.  wave
Neked valószínűleg a facelift és a dátumod alapján már ECU vezérlésűek az injektorok, de alvázszám alapján dől el.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7024 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 16:25:42 »

ICU = injector control unit.
A facelift előtti tdci-kben volt ilyen egység, a bal első kerékjárati ív környékén található. Asszem, hogy az 501z (és efölött) injektorokat használó tdci-k esetében már az ECU vezérli az injektorokat.
A formidable tud injektort kódolni, de pont az ICU-val szerelt modelleknél szokott vele gond lenni.  wave
Neked valószínűleg a facelift és a dátumod alapján már ECU vezérlésűek az injektorok, de alvázszám alapján dől el.

Köszi szépen az infót. nincs külön icu-m, xal megrendeltem a boxot, remélem müxeni fog. Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7025 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:06:53 »

Köszi szépen az infót. nincs külön icu-m, xal megrendeltem a boxot, remélem müxeni fog. Smiley
Nekem meg van és ezért mondtam,hogy kiírta.félre is voltunk vele vezetve mert ahog írtam ma PCM modul/Anyós ülés előtt müszerfal alatt van/volt a hiobás.A módosítás után ezt már egybetették.Ha neked tuti a pcsúcs hiba akkor a hiba már megvan.Nekem mikor ezt is meg azt is kiírt sok idő eltelt mire kiszürtünk mindent.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7026 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:12:42 »

Nekem meg van és ezért mondtam,hogy kiírta.félre is voltunk vele vezetve mert ahog írtam ma PCM modul/Anyós ülés előtt müszerfal alatt van/volt a hiobás.A módosítás után ezt már egybetették.Ha neked tuti a pcsúcs hiba akkor a hiba már megvan.Nekem mikor ezt is meg azt is kiírt sok idő eltelt mire kiszürtünk mindent.

igen a hiba megvan, csak itthon akarom cserélni a pcs-kat és ahhoz kell egy működő box amivel be tudom írni a pcs.-k kalib.kódjait....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7027 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:19:38 »

igen a hiba megvan, csak itthon akarom cserélni a pcs-kat és ahhoz kell egy működő box amivel be tudom írni a pcs.-k kalib.kódjait....
Ugye tudod,hogy kell programozni őket?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7028 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:30:15 »

Ugye tudod,hogy kell programozni őket?Huh?


a formidable progi, icu menüjében vannak felsorolva a csúcsok, itt tod kiolvasni a jelenlegi kalibrációs számukat(ami a csúcsokra is rá van írva), ezeket kell átírniaz új kal értékekre.... enniy ha jól néztem xtem nem nagy kaland. vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7029 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:39:26 »


a formidable progi, icu menüjében vannak felsorolva a csúcsok, itt tod kiolvasni a jelenlegi kalibrációs számukat(ami a csúcsokra is rá van írva), ezeket kell átírniaz új kal értékekre.... enniy ha jól néztem xtem nem nagy kaland. vigyor3
a sorrend is számít!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7030 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:41:48 »

a sorrend is számít!!

mármint? 1-es pcs kal száma az 1-esnek a mezőjé be 2-es a 2 esébe stb stb.... vagy milyen sorrendre gondoltál? Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7031 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:42:39 »

a sorrend is számít!!
Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7032 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:44:14 »

Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.
eljen pontosan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7033 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:49:20 »

Vezérlési sorrendben kell programozni mert nem lesz jó. 1-3-4-2.És pontosan kell beírni.Ha nem jó újra kezdheted.

igen, abban a sorrendben is kéri be a progi  a kódokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #7034 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:21:53 »

igen, abban a sorrendben is kéri be a progi  a kódokat
de azért mentsd le a bennelévő kódokat is,nehogy valami gixer közbejöjjön!
Érdekelne majd a végeredmény is!
Szóval pls az infót! worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7035 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:46:16 »

de azért mentsd le a bennelévő kódokat is,nehogy valami gixer közbejöjjön!
Érdekelne majd a végeredmény is!
Szóval pls az infót! worship Wink wave

természetesen referálok a végeredményről Smiley  nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7036 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:59:06 »

természetesen referálok a végeredményről Smiley  nyes
Sok sikert hozzá!!!! eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7037 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:40:27 »

Na ma reggel sem indult a gépezet szomoru1 Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van gun és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani... szomoru1
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???  help help
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7038 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:16:10 »

Na ma reggel sem indult a gépezet szomoru1 Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van gun és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani... szomoru1
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???  help help
figyeld közben a közékonzol órájában elhelyezett ledet. Ha villog, mikor nem indul, akkor a gyári immoval lesz gond. Amúgy meg ilyenkor érdemes gépre dugni az első nem indulás után, hátha dob egy átmeneti kódot, csak nem látod, mert a motorkontroll lámpa indítás előtt világít.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7039 Dátum: 2011.01.11 kedd, 12:44:08 »

figyeld közben a közékonzol órájában elhelyezett ledet. Ha villog, mikor nem indul, akkor a gyári immoval lesz gond. Amúgy meg ilyenkor érdemes gépre dugni az első nem indulás után, hátha dob egy átmeneti kódot, csak nem látod, mert a motorkontroll lámpa indítás előtt világít.
Gondoltam rá biztos nem olvasssa be a kulcsot, de nem villogott a ledem szomoru1
Az a baj, hogy nem tudom megállapítani mikor fog indulni és mikor nem, mert mint mondtam annyiszor csinálja ahányszor akarja és akkor amikor akarja, szóval igazából meghatározhatatlan  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7040 Dátum: 2011.01.11 kedd, 12:50:47 »

Gondoltam rá biztos nem olvasssa be a kulcsot, de nem villogott a ledem szomoru1
Az a baj, hogy nem tudom megállapítani mikor fog indulni és mikor nem, mert mint mondtam annyiszor csinálja ahányszor akarja és akkor amikor akarja, szóval igazából meghatározhatatlan  szomoru1

azert en a helyedben eloszor kidobnam az utolasgos immot, es aztan keresgelnek tovabb.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7041 Dátum: 2011.01.11 kedd, 12:58:51 »

azert en a helyedben eloszor kidobnam az utolasgos immot, es aztan keresgelnek tovabb.
Hát, igazából én azt megnéztem már, magamnak...de annyira egyszerű, hogy nincs mi elromoljon benne, de mégis csak én tudom beindítani az autót.
Igaz mostanában van hogy énsem  Grin Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7042 Dátum: 2011.01.11 kedd, 14:18:01 »

Hát, igazából én azt megnéztem már, magamnak...de annyira egyszerű, hogy nincs mi elromoljon benne, de mégis csak én tudom beindítani az autót.
Igaz mostanában van hogy énsem  Grin Grin

nekem okozott mar igen nagy fejtorest egy ilyen utolagos hazi megszakito anno a regi off autonkban. mindenki megeskudott, hogy az nem lehet, es vegul az volt a baj, csak 3 honapig nem volt auto emiatt  Angry
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7043 Dátum: 2011.01.11 kedd, 15:59:57 »

Na ma reggel sem indult a gépezet szomoru1 Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van gun és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani... szomoru1
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???  help help

Szia!

Ha jól értem időnként semmit sem csinál, nem történik semmi mikor indítoznál, se katt, se motor búgás.
Csak egy ötlet!
Én arra gondolnék, hogy mivel ez is egy villanymotor, ami a blendixen keresztűl hajtja meg a fogaskoszorút, nem-e magának a motornak lesz valami gondja? Bár nem Mondeó, de nekem a mosógép motorom szokott ilyet csinálni. Túl puha szénkefét kapott és amikor már elég sok kefepor rakódik a kommutátorra nem indul el a motor - ilyenkor motor ki kefepor tisztítás, majd minden rendben. Nem lehet  esetleg valami hasonló gond a szénkefe, kommutátor környékén?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7044 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:19:10 »

Na ma reggel sem indult a gépezet szomoru1 Nemértem...ma még hideg sem volt, hogy izzítani kellett volna rá, mert ÖTSZÖR legalább akartam indítani és nem engedett, aztán egyszer csak sikerült. Szóval így megy:
-Gyújtást ráadom, megvárom amíg elalszik aminek el kell, és indítóznéééék, de miután elfordítottam a kulcsot nincs egy mukk se
-Ezt eljátssza, mostani tapasztalataim szerint ahányszor kedve van gun és egyszer csak amikor indítóznék, működni kezd minden tökéletesen...
-Nem teker nehezebben az önindító, nincs kattanás, sőt semmi nincsen olyankor amikor nem enged indítani... szomoru1
Nem értem ezt a dolgot...nem lehet az indításgátlóm, mert az egy egyszerű elvű cucc, ott nem lehet probléma, de akkor MI???  help help
nekem 2x csinált ilyet, de akkor villogott az izzításjelzőm, nekem valszeg ckp lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7045 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:23:19 »

Szia!

Ha jól értem időnként semmit sem csinál, nem történik semmi mikor indítoznál, se katt, se motor búgás.
Csak egy ötlet!
Én arra gondolnék, hogy mivel ez is egy villanymotor, ami a blendixen keresztűl hajtja meg a fogaskoszorút, nem-e magának a motornak lesz valami gondja? Bár nem Mondeó, de nekem a mosógép motorom szokott ilyet csinálni. Túl puha szénkefét kapott és amikor már elég sok kefepor rakódik a kommutátorra nem indul el a motor - ilyenkor motor ki kefepor tisztítás, majd minden rendben. Nem lehet  esetleg valami hasonló gond a szénkefe, kommutátor környékén?
A lényeget kivettem belőle köszönöm worship worship vigyor3
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol  szomoru1

Köszönöm a választ worship integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7046 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:23:48 »

nekem 2x csinált ilyet, de akkor villogott az izzításjelzőm, nekem valszeg ckp lesz
Nekem semmise villog, csak nem mozdul a motr  szomoru1 Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7047 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:45:35 »

A lényeget kivettem belőle köszönöm worship worship vigyor3
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol  szomoru1

Köszönöm a választ worship integet2

Szia!

Esetleg kérdezz rá a Dél-Dunántúli topicban, hogy hol szerelnek azok a volt Ford szerelős srácok, tőlük kérhetnél tanácsot, talán volt már ilyen tapasztalatuk. TISLER19, Bunyek biztos segítenek ebben. Gondolom nem ártana kivenni esetleg az önindítót megnézni a szénkefét, kommutátort a csapágyait, hogy ott minden rendben van-e. Annyit még meg lehetne nézni, hogy nem szivárog-e a vízpumpád, vagy a szervó szivatyú, mert az az önindító felett lakik és nehogy pl onnét kapjon valamit.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7048 Dátum: 2011.01.11 kedd, 17:37:30 »

A lényeget kivettem belőle köszönöm worship worship vigyor3
Hát...akkor minek álljak neki, hol kezdjem, mert ésszerű megoldásnak hangzik amit mondasz. Igen időnként semmi, mintha valami kontakt probléma lenne vagy nemtudom. Csak nehogy egyszer ottmaradjak valahol  szomoru1

Köszönöm a választ worship integet2

Elsőnek azt nézd meg egy multiméter vagy próbalámpa segítségével (természetesen akkor mikor nem indul), hogy kap-e a bendix feszültséget mikor indítózol.

A mondeoknak és tranzitoknak egyébként sűrűn szokták tisztogatni az önindítojukat a villamossági szerelők, mert könnyen eltudnak állítólag koszolódni.
Szerintem szed le az önindítót és nézd meg.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7049 Dátum: 2011.01.11 kedd, 17:39:36 »

Elsőnek azt nézd meg egy multiméter vagy próbalámpa segítségével (természetesen akkor mikor nem indul), hogy kap-e a bendix feszültséget mikor indítózol.

A mondeoknak és tranzitoknak egyébként sűrűn szokták tisztogatni az önindítojukat a villamossági szerelők, mert könnyen eltudnak állítólag koszolódni.
Szerintem szed le az önindítót és nézd meg.


Ezt én is így hallotam, csak nem volt még ilyen gondom, tapasztalatom ezért nem mertem leírni. Még Zacci erre is ráharap  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.