Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:44:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14618492 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 19:40:03 »

Pécs az egy mediterrán város kéremszépen!  vigyor3

érdekes itt a ház előtt -7,5 volt amit kiirt a kocsi, és ezis Pécs... szomoru1
Apám skodája beis rottyant,megse mozdult(2éves)....bikáztam de semmi... szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:10:17 »

Éjjel megálmodtam, hogy csinálok egy tesztet.
Indítás izzítás nélkül -3 fokban. A benti hőmérő -2-t mutat, de mire visszamentem és leállítottam a motort -3-on állt. Annyi még, hogy egy napja nem volt beindítva. Az éjszakát garázsban töltötte, (+5 fok) de reggel kitoltam és 6 órát állt a hidegben.
Az a vezeték, amit leszedek, az izzítógyertyák áramellátása. Csak, hogy tuti ne izzítson.
http://www.youtube.com/watch?v=6Zb9JNCl5c0

Ezért írtam egy fórumtársnak akinek +6fokban nem indult be.Hát ennyit az izzítás fontosságáról.Ha jó a motor akkor az beindul.Na most ebben az időben -7 fok van Pécsen.3.5 órát állt kint a hidegben tutira lehűlt és kulcs elfordít és pöcc röfög.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:12:02 »

Ezért írtam egy fórumtársnak akinek +6fokban nem indult be.Hát ennyit az izzítás fontosságáról.Ha jó a motor akkor az beindul.Na most ebben az időben -7 fok van Pécsen.3.5 órát állt kint a hidegben tutira lehűlt és kulcs elfordít és pöcc röfög.
nekem 2 napja állt kint , ma elsőre indult, úgy hogy meg sem vártam az izzítást nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:15:39 »

nekem 2 napja állt kint , ma elsőre indult, úgy hogy meg sem vártam az izzítást nemtudom
-10,8 elsőre indult 3 napi állás után eplus2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:24:53 »

Sziasztok! Ma kicseréltem a főköri termót valamivel jobb lett de az olajkörire nem volt időm,a kérdés az lenne kb 0,7-1 literrel kellet utántölteni a hütőfolyadékot csak enni kellene?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:31:33 »

igen.
Köszi!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:32:03 »

Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem... eplus2  izzitókkal sem... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:33:35 »

Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem... eplus2  izzitókkal sem... eplus2
...és már csak jövőre ketyeg-gondolom...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:37:15 »

-10,8 elsőre indult 3 napi állás után eplus2

Nekem -6-ban egy heti allas utan nem indult be, ahogy szokott, hogy eppen csak poccentek egyet a kulcson. Masodikra gond nelkul, de fordult kettot a motor, mire beugrott. Mondjuk az izzitast nem vartam ki, az igaz, de direkt, kivancsi voltam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 20:40:59 »

Nekem -6-ban egy heti allas utan nem indult be, ahogy szokott, hogy eppen csak poccentek egyet a kulcson. Masodikra gond nelkul, de fordult kettot a motor, mire beugrott. Mondjuk az izzitast nem vartam ki, az igaz, de direkt, kivancsi voltam.

AndyA
Na jó  mindig kétszer izzitok" mikor hideg van biztos ami biztos.A 2,2-es tranzit 20e km-rel nem indul ilyen egyenletesen.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:03:47 »

Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem... eplus2  izzitókkal sem... eplus2

Bp, -7 és a frizura meg mindig tart  eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:28:09 »

Jó kis mozgalmat indítottam el!  taps Akkor azt hiszem, bizonyítottunk egy elméletet.  eljen
Ja és ott a videon a hármas (balról) magasnyomásúcső alatt van a CMP! Ha valaki még nem tudná...
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 21:35:34 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:30:31 »

Pécs -7,5 nemindul nincs benne egy darab porlasztó sem... eplus2  izzitókkal sem... eplus2
A látottak alapján nem is csodálom,de ez szép volt. taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:36:02 »

Szerintem a 4pk-s az a vizpumpá-é a szervo,generátor,klima az 6pk-s szerintem de nem biztos

a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 21:50:14 »

a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Nem tévedsz.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 22:41:31 »

Én is, de csak mióta tudom, hogy hogy is kell a lyukas turbócsővel bánni. Előtte meg simán széthajtottam. Semmi baja nem volt előtte a turbónak, de a téli lyukdás utóhatásaitó sikerült kimúlnia.
Érdemes még a koromlerakódásra is figyelni, mert ha a lyukas cső miatt kormolva jár a motor, a turbinakerék elkormolódha ami kiegyensúlyozatlanságot okoz, az meg nagyobb fordulaton halálos.


a

Köszönöm a jó tanácsokat! wave

Hétfőn a szervízben kiderült, hogy a nyomás szabályzó tartályból kiszakadt egy cső. :falbav:Ezért volt erőtlen az autó!Lerágta valamilyen állat(nyest)a csövet a helyéről!  gun
Csövet visszadugták,turbót,csöveket átnézték és minden renben volt!Azóta szalad ujra a gép  Smiley

 worship
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 23:44:41 »

Jó kis mozgalmat indítottam el!  taps Akkor azt hiszem, bizonyítottunk egy elméletet.  eljen
Ja és ott a videon a hármas (balról) magasnyomásúcső alatt van a CMP! Ha valaki még nem tudná...

Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni  sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2010.12.31 péntek, 00:17:24 »

Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Es ? osszetort ?  vigyor3

Válasz
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni  sehova, nemmég hogy belenyúlni.

nyisd fel a moci geptetot...az neha sokat segit  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2010.12.31 péntek, 01:15:58 »

Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni  sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Az tény, hogy a Trabantban az út mellett, egy csavarhúzóval, meg egy kalapáccsal, motort lehetett cserélni, de hidd el a Mondeo még egy könnyen szerelhető vas. Ha leveszed a motorburkolatot szépen látszik a CMP, ott videó példának.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.31 péntek, 01:17:55 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2010.12.31 péntek, 07:16:33 »

Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni  sehova, nemmég hogy belenyúlni.


Szia!

Az én véleményem a szerelhetőséggel kapcsolatosan, idővel megszokja az ember ezt az elrendezést és feltalálja magát. Egy nagyon érdekes saját tapasztalatom, hogy ha nincs fent az alsó motorvédő burkolat sokkal jobbak a fényviszonyok és egyből szellősebb átláthatóbb a motortér. A másik ilyen dolog számomra, (2001 TDDi-nél) EGR vakítás, termosztát csere, töltőlevegő csövek ellenőrzésekor az akku kivétele hatalmas teret nyit meg (a programozások meg nem tartanak sokáig).
Naplózva
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2010.12.31 péntek, 10:33:55 »

Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2010.12.31 péntek, 11:34:33 »

Ma rádobtam töltőre az aksit /vagyis fordítva, az aksira a töltőt/, csak úgy hirtelen egy kicsit átpezsdíteni
Mondom má meglesem azt a francos CMP-t milyen színű. No ott vágeztem is, hogy a csatit sem tudtam róla levenni.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy egyes kartársak, hogy tudnak ebben a gépben bármit is csinálni, hisz
még belátni sem nagyon látni  sehova, nemmég hogy belenyúlni.
Ha leveszed a szívósort akkor a legkönnyebb,de fölösleges.Egy hosszú T kulcsal ami nyakban is fordul simán 5 perces munka hidd el.Ha elsőre csinálod 10.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2010.12.31 péntek, 12:18:59 »

Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
tdci-n? nem sok értelmeset lehet rá mondani, csak ha dpf-es a gép. akkor meg kipufogó gáz hőmérséklet érzékelő áramkör hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2010.12.31 péntek, 13:24:26 »

Köszönöm a jó tanácsokat! wave

Hétfőn a szervízben kiderült, hogy a nyomás szabályzó tartályból kiszakadt egy cső. :falbav:Ezért volt erőtlen az autó!Lerágta valamilyen állat(nyest)a csövet a helyéről!  gun
Csövet visszadugták,turbót,csöveket átnézték és minden renben volt!Azóta szalad ujra a gép  Smiley

 worship
taps vegyél 1 vadászpuskát!Vagy adj enni a dögnek! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2010.12.31 péntek, 13:27:12 »

Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
mikori a géped,és milyen mocival?ez csak akkor valós hibakód,ha van részecskeszűrőd,de még akkor sem biztos,hogy dízelbe van ilyen szenzor.
P2031 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 2

Mivel olvastátok ki a hibakódokat?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2011.01.01 szombat, 10:16:37 »

Sziasztok,
BUÉK mindenkinek!
Irják sokan az izzitócserét, nekem 150e van benne, 120e-vel vettem, szerintem nem volt cserélve.
Van valami jele, hogy cserélni kellene, mert inditással nincs gondom -18ban is pöccre indul (koppkopp),
illetve mik a következmények, ha valaki nem cseréli időben? Mibe kerül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:03:04 »

Sziasztok,
BUÉK mindenkinek!
Irják sokan az izzitócserét, nekem 150e van benne, 120e-vel vettem, szerintem nem volt cserélve.
Van valami jele, hogy cserélni kellene, mert inditással nincs gondom -18ban is pöccre indul (koppkopp),
illetve mik a következmények, ha valaki nem cseréli időben? Mibe kerül?

kb 12e ft.egyenetlen alapjárat,kicsit több füst indításkor....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:06:01 »

Sziasztok!Érdeklödnék hogy a p2031 hibakódra mi a megoldás és egyáltalán mi a hiba?Elöre is köszönöm PHANTOM
ahogy nézem volt már gondod a részecskeszűrővel... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:09:56 »

Csipetet elbizonytalanodtam az új termosztát okán.
Alig picit melegebb a motor a csere óta. Ha bemelegszik akkor nem hűl annyra vissza, mint korábban, de mintha ez is hamar nyitna.

Ha 60 foknál már meleg a hűtőköri cső, az nekem korainak tűnik. Az olajköri, az is odatereli a vizet? Mert azt nem cseréltem. még...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:19:37 »

Csipetet elbizonytalanodtam az új termosztát okán.
Alig picit melegebb a motor a csere óta. Ha bemelegszik akkor nem hűl annyra vissza, mint korábban, de mintha ez is hamar nyitna.

Ha 60 foknál már meleg a hűtőköri cső, az nekem korainak tűnik. Az olajköri, az is odatereli a vizet? Mert azt nem cseréltem. még...
hát az biza hamar nyit.milyet vettél?
igen,az olajköri után is visszakering a hidegvíz a rendszerbe,ha folyamatosan nyitva van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:22:03 »

Germán utángyártottat, nem tűnt gagyinak a felépítménye...
Asziszem rászánok egy kis időt a tesztelésre, összefogdosom a csöveket, hátha kiérzem hol melegszik szükségtelenül.
hát az biza hamar nyit.milyet vettél?
igen,az olajköri után is visszakering a hidegvíz a rendszerbe,ha folyamatosan nyitva van.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:23:02 »

Germán utángyártottat, nem tűnt gagyinak a felépítménye...
Asziszem rászánok egy kis időt a tesztelésre, összefogdosom a csöveket, hátha kiérzem hol melegszik szükségtelenül.
légtelenítő szelep vagy a golyócska  felülre került a helyére?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2011.01.01 szombat, 11:29:41 »

Igen, rém szakszerű voltam. Elolvastam a leírásokat, fejben előre lejátszottam és rendben abszolváltam a műveletet.  angel

légtelenítő szelep vagy a golyócska  felülre került a helyére?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2011.01.01 szombat, 13:43:43 »

Igen, rém szakszerű voltam. Elolvastam a leírásokat, fejben előre lejátszottam és rendben abszolváltam a műveletet.  angel

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2011.01.01 szombat, 15:50:54 »

a vizpumpa és a szervo egy oldalon vannak tudtommal, de lehet, hogy tévedek...
mindenesetre a vizpumpaoldaliról van szó.
Én irtam sz@rul vagyis:a vizpumpa és szervó 4pk,generátor,klima,főtengely 6pk(lehet sok volt a sör eplus2)
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2011.01.01 szombat, 17:39:32 »

Én irtam sz@rul vagyis:a vizpumpa és szervó 4pk,generátor,klima,főtengely 6pk(lehet sok volt a sör eplus2)

semmi baj  smile

 Akkor a 4pk 735 a megfelelő méret a 2,2tdci -hez?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2011.01.01 szombat, 18:10:06 »

Na megfőztem a régit. Kb. 90 foknál kezdet nyitni, és szépen tempósan meg is csinálta, majd levettem a gázról és hmarosan be is csukott.
Látszólag a világon semmi baja. Rugó erős, kézzel alig lehet megnyitni, lehet, hogy nem a főköri beteg?!? wow1

eljen
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2011.01.01 szombat, 20:02:13 »

Na megfőztem a régit. Kb. 90 foknál kezdet nyitni, és szépen tempósan meg is csinálta, majd levettem a gázról és hmarosan be is csukott.
Látszólag a világon semmi baja. Rugó erős, kézzel alig lehet megnyitni, lehet, hogy nem a főköri beteg?!? wow1

Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2011.01.01 szombat, 22:37:20 »

Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light

 CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.

Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2011.01.01 szombat, 22:47:26 »

Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light

 CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.

Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.


ez a cmp(vez tengely jeladó). a blokkon a szívósor alatt található, de ha ez behal, akkor nem szokott indulni.

akkor kéne hibakódot olvasni, amikor villog az izzítás jelző. ha van hibakód, azzal gyere vissza, és tudjuk mondani, hogy mi a baj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2011.01.01 szombat, 22:51:14 »

Par hete van egy problemam a kocsival. 2005, 2.0 TDCI. Az izzito kontrol lampa folyamatosan villog, es ilyenkor az auto nem megy ugy ahogy kellene. Parszori ujrainditas utan mindig helyreall a rend. Elmentem markakereskedohoz, javitott ezt-azt de a problemat nem talalta, a diagnosztika nem dobta ki. Ok mindenaron a turbot akartak cserelni, de valahogy biztos voltam benne annak semmi baja(hallom amikor uzemel, jol huz,neha fustol ugyan egy kicsit), ne rajtam szerezzek be a karacsonyi extrat. Vegul is talaltam valamit amit meg akarok veletek osztani. Ugyanazok a tunetek amik nalam.

http://www.consumeractiongroup.co.uk/forum/showthread.php?26838-Diesel-03-Mondeo-Flashing-Glowplug-Light

 CAMSHAFT POSITION SENSOR kerul £20-ba. a turbot csereltek volna £1200 ert Nem mindegy.

Az lenne a kerdesem, ha beszerzem hogy tudom kicserelni? Meg egyebkent mi is ez egyaltalan?
Azt tudom a motor aljan talalhato valahol.


http://www.cromax.hu/index.php?katid=41410289&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Naplózva
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:06:03 »

ez a cmp(vez tengely jeladó). a blokkon a szívósor alatt található, de ha ez behal, akkor nem szokott indulni.

akkor kéne hibakódot olvasni, amikor villog az izzítás jelző. ha van hibakód, azzal gyere vissza, és tudjuk mondani, hogy mi a baj



Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:09:56 »



Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
szerintem keress akkor másik szervízt, mert turbót nem szoktak csak így cserélni szomoru1

és akkor nézzék a hibakódokat, ha villog a visszajelző, mert csak olyankor tudják kiolvasni!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:13:13 »

szerintem keress akkor másik szervízt, mert turbót nem szoktak csak így cserélni szomoru1

és akkor nézzék a hibakódokat, ha villog a visszajelző, mert csak olyankor tudják kiolvasni!!


Rendben. Koszi szepen a segitseget.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:38:05 »



Hat villog neha rendesen. Voltam mar kodot olvasni, de allitolag ezt nem latja a diagnosztika.
A villogás mikor jön elő indításkor már jelen van vagy csak menetközben egyszer csak előjön,továbbá indul rendesen?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:47:14 »

A villogás mikor jön elő indításkor már jelen van vagy csak menetközben egyszer csak előjön,továbbá indul rendesen?


Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja. Ugy hallottam par ujrainditas torliu a hibakodot is. A lenyeg az. hogy par ujrainditas utan hibatlanul megy minden. Utanna par napig semmi baj, majd megint elkezdi a villogast. Es ezt jatszuk par hete.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:49:13 »


Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja. Ugy hallottam par ujrainditas torliu a hibakodot is. A lenyeg az. hogy par ujrainditas utan hibatlanul megy minden. Utanna par napig semmi baj, majd megint elkezdi a villogast. Es ezt jatszuk par hete.
menetközben terhelésre jön elő, vagy indításkor??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:59:08 »

menetközben terhelésre jön elő, vagy indításkor??


Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 00:07:09 »


Inditaskor elkezd neha villogni, es par ujrainditas utan abbahagyja.
akkor ckp, cmp lehet. vezérműtengely és főtengely helyzetjelző
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 00:16:21 »

akkor ckp, cmp lehet. vezérműtengely és főtengely helyzetjelző

Rendben. Koszonom a segitseget.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.