Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:30:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628860 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7200 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 16:54:32 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.01.17 hétfő, 14:13:57
Igen a külföldről behozott DPF-es MK3-asokon van egy ilyen olajcserére figyelmeztető plusz szimbólum.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7201 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 20:03:51 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.17 hétfő, 12:43:09
140e km után mit kell cserélni, tudnátok egy listát dobni?
http://www.etis.ford.com/fordservice/home.do
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7202 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 20:48:13 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.17 hétfő, 20:03:51
http://www.etis.ford.com/fordservice/home.do
Köszi, megnéztem.. ezek megvoltak.. Mi szokott még jönni ennyi km után, ami nem ütemezett, de gyakori?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GR
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7203 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 20:50:15 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.17 hétfő, 10:34:34
Üzemanyagszűrő cserén gondolkodom.
A gyári 11e körül van, a BOSCH 1457434442 meg 6eHUF.
A bosch elég jó márka, érdemes azt venni?
Én man filtert használok erre nemszabad sajnálni pénzt.mert utánna sokba kerül a p csucs
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7204 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 20:54:18 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.17 hétfő, 20:48:13
Köszi, megnéztem.. ezek megvoltak.. Mi szokott még jönni ennyi km után, ami nem ütemezett, de gyakori?
2évente fékolajcsere,szervoolajcsere,esetleg a gondos gazda lecseréli a váltóolajat......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7205 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:11:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.01.17 hétfő, 11:01:53
Nekem az eldugult Bosch szűrő ledoba a csövet, és áztatta el a generátort, amitől kigyulladt az autó. Próbálkozni mindig lehet....
De nem érdemes...
Igen, vissza lehet tenni a csövet sz@rul is, meg jól is.... ezt most Te sem gondoltad komolyan, hogy a szűrő a hibás, ha lemegy a cső...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.17 hétfő, 21:18:03 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7206 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:22:31 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.01.17 hétfő, 10:34:34
Üzemanyagszűrő cserén gondolkodom.
A gyári 11e körül van, a BOSCH 1457434442 meg 6eHUF.
A bosch elég jó márka, érdemes azt venni?
Az egyik legjobb, a kétféle gyári közül az egyik az bosch..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7207 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:24:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.17 hétfő, 21:22:31
Az egyik legjobb, a kétféle gyári közül az egyik az bosch..
én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva
fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7208 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:27:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.17 hétfő, 21:24:24
én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva
fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért
Ha szabad kérdezni, mennyi az a jóárasítva?? Mert mocsdaék drágán találok csak
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7209 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:27:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.17 hétfő, 21:24:24
én legközelebb is a mann-t fogom venni jóárasítva
fene ad ki 12eft-ot egy ford jelért
Az is tuti..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7210 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 21:30:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.17 hétfő, 21:27:18
Ha szabad kérdezni, mennyi az a jóárasítva?? Mert mocsdaék drágán találok csak
pontosan már nem tudom, de bosch ára alatt volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7211 Dátum:
2011.01.18 kedd, 09:26:44 »
Akkor tudd meg! És mondd is el!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.17 hétfő, 21:30:52
pontosan már nem tudom, de bosch ára alatt volt
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zettlerzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7212 Dátum:
2011.01.18 kedd, 10:05:09 »
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.
Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.
"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....
Csak akartam hogy tudjátok....
Üdv!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7213 Dátum:
2011.01.18 kedd, 10:35:51 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2011.01.18 kedd, 10:05:09
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.
Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.
"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....
Csak akartam hogy tudjátok....
Üdv!
kösz az infót.
Ez megerősíti azt, hogy az indulási fehér füst porlasztók áteresztése (zárási gond) miatt lehet elsősorban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zettlerzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7214 Dátum:
2011.01.18 kedd, 10:37:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.18 kedd, 10:35:51
kösz az infót.
Ez megerősíti azt, hogy az indulási fehér füst porlasztók áteresztése (zárási gond) miatt lehet elsősorban.
Igen, és fontos kihangsúlyoznom hogy GYÁRI értékeket produkált mind a négy. A határértékek közelében sem volt egyik sem....
Naplózva
belaplus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7215 Dátum:
2011.01.18 kedd, 12:54:50 »
Sziasztok!
Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.
Előre is kösz!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7216 Dátum:
2011.01.18 kedd, 13:01:00 »
Idézetet írta: belaplus - 2011.01.18 kedd, 12:54:50
Sziasztok!
Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.
Előre is kösz!
Szia!
Hol vetted? Első körben mindent cseréltess le rajta, mármint olajat, szűrőket. 96e km elég kétséges, hacsak nem ismerőstől vetted, ezért célszerű EGR-t, szívósort pucoltatni rajta és én elvinném a 90 ló miatt egy kis chipelésre is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
belaplus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7217 Dátum:
2011.01.18 kedd, 13:32:51 »
Cégautó volt (nagy multinál), egy ismerősöm járt vele, az előélete tiszta, a km is annyi, hordták rendesen a Petrányihoz. Az eddigi használója hölgy volt, ennek megfelelően ilyen keresztkérdésekre, hogy szervizperiodus nem igazán tud mit mondani. Most írják át, néhány nap múlva nyilván megkapom a szervizkönyvét, amiből ez kiderül, csak izgat a kérdés. Chip tuningra tudsz ajánlani jó helyet Bp-en?
Kösz!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7218 Dátum:
2011.01.18 kedd, 13:41:20 »
Idézetet írta: belaplus - 2011.01.18 kedd, 13:32:51
Cégautó volt (nagy multinál), egy ismerősöm járt vele, az előélete tiszta, a km is annyi, hordták rendesen a Petrányihoz. Az eddigi használója hölgy volt, ennek megfelelően ilyen keresztkérdésekre, hogy szervizperiodus nem igazán tud mit mondani. Most írják át, néhány nap múlva nyilván megkapom a szervizkönyvét, amiből ez kiderül, csak izgat a kérdés. Chip tuningra tudsz ajánlani jó helyet Bp-en?
Kösz!
üdv.olajak cseréje 10-12 max 15ezer!nézesd meg a szervizben nincs e elrkatározott hibakod a rendszerben.nézesd meg a fékek állapotát is.a szervizkönyv pedig nem minden.legyenek meg az elvégzett munkákrol a számlák is ha lehet mert ott derül ki hogy milyen km nél voltak pontosak a kötelezö szervizen kivüli javitások.chip tuning ügyben.igaz nekem a 131 le-s van de nekem egy küberl box van a gépben.elégedett vagyok vele.
www.powertuning.hu
itt nézz körül.
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7219 Dátum:
2011.01.18 kedd, 13:44:27 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.18 kedd, 13:41:20
üdv.olajak cseréje 10-12 max 15ezer!
Szia! A gyári olajcsereperiódus 20K km-ként van előírva, más kérdés, hogy Te hamarabb cseréled
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7220 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:01:23 »
Idézetet írta: belaplus - 2011.01.18 kedd, 12:54:50
Sziasztok!
Nagyon új - boldog - Mondeo tulajdonos vagyok, még nem kaptam meg az autó (2006. augusztusi 2.0 TDCi 66 kW) minden papírját, így a szervizkönyvét sem.
Meg tudná valaki mondani milyen gyakran kell kötelező szervizre vinni?
Azért érdekel mert 96.000 km van benne.
Előre is kösz!
Jaaaaj
még egy 90lovas, majdnem
Ha csinálsz chip-et, írj róla valamit, hogyan sikerült!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
belaplus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7221 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:16:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 14:01:23
Jaaaaj
még egy 90lovas, majdnem
Ha csinálsz chip-et, írj róla valamit, hogyan sikerült!!
Miért ekkora jaaaj? Még csak pár km-t mentem vele, persze nem egy sportkocsi az igaz...
Egyebekben mindenkinek kösz a válaszokat!
Egy 100e-s szerviz mibe fájhat, ha nincs semmi extra gond?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7222 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:20:45 »
Idézetet írta: belaplus - 2011.01.18 kedd, 14:16:28
Miért ekkora jaaaj? Még csak pár km-t mentem vele, persze nem egy sportkocsi az igaz...
Egyebekben mindenkinek kösz a válaszokat!
Egy 100e-s szerviz mibe fájhat, ha nincs semmi extra gond?
Ja csak úgy mondtam a jaj-t
szerintem nincs köztünk mégegy 90lovas TDCi de már ketten vagyunk
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
belaplus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7223 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:23:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 14:20:45
Ja csak úgy mondtam a jaj-t
szerintem nincs köztünk mégegy 90lovas TDCi de már ketten vagyunk
Hát... akkor én is elkezdem locsolgatni az enyémet. Hátha...
Naplózva
Egon
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7224 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:37:03 »
Idézetet írta: szabogaby - 2011.01.16 vasárnap, 09:32:54
Én pedig szívesen látom. Nagyon megköszönöm, ha átküldöd
Idézetet írta: szabogaby - 2011.01.16 vasárnap, 09:32:54
Én pedig szívesen látom. Nagyon megköszönöm, ha átküldöd
Én is kérném, ha lehet!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7225 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:45:05 »
Idézetet írta: belaplus - 2011.01.18 kedd, 14:23:42
Hát... akkor én is elkezdem locsolgatni az enyémet. Hátha...
Bunyek ismerőse is tuningos,
Nem hiszem, hogy ártana neki egy kis húzás..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
belaplus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7226 Dátum:
2011.01.18 kedd, 14:51:54 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.18 kedd, 14:45:05
Bunyek ismerőse is tuningos,
Nem hiszem, hogy ártana neki egy kis húzás..
Biztos nem! Én benne is lennék, de most örültem, hogy az árát kiköhögtem, majd ahogy itt írjátok, kinéz egy komplett szerviz is
, aztán gyűjteni kezdek...
Amúgy 100e-s szerviz kb. áráról tudna valaki valamit mondani?
Naplózva
csobant
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7227 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:18:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.01.17 hétfő, 14:17:43
Csak érdekesség: amennyiben 60 fokról nem akart elmozdulni nagyon a mutató akkor elvileg szinte nem is regenerálhatott, hiszen a rendszer nem melegedett át?! Na de a lényeg, hogy Vik majd meggyógyítja neked.
Biztos igaz akkor a hőmérséklet sztori. Reméljük, most már rendben lesz.
Azért még ránézünk.
Még egy kérdés: Meg tudnátok adni Vik felhasználónevét, hogy tudjak neki privát levelet küldeni? Visszalapozgatva ugyanis nem találtam meg.
Köszi az eddigi válaszokat mindenkinek!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7228 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:26:53 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2011.01.18 kedd, 10:37:32
Igen, és fontos kihangsúlyoznom hogy GYÁRI értékeket produkált mind a négy. A határértékek közelében sem volt egyik sem....
mármint a visszafolyási határérték?
Ez ilyenkor csak extrém esetben mérvadó, mert a zárási probléma csak terheletlenül, huzamosabb állás (pl. éjszaka) során jeletkezik. Ez az oka,hogy terhelésre abbamarad a füstölés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7229 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:39:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.18 kedd, 15:26:53
mármint a visszafolyási határérték?
Ez ilyenkor csak extrém esetben mérvadó, mert a zárási probléma csak terheletlenül, huzamosabb állás (pl. éjszaka) során jeletkezik. Ez az oka,hogy terhelésre abbamarad a füstölés.
be köll gépzsírozni, osztan adni neki.. Komolyra véve a szót, milyen állapotú pcs-oknál jelentkeznek ezek a gondok?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7230 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:53:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.18 kedd, 13:01:00
Szia!
Hol vetted? Első körben mindent cseréltess le rajta, mármint olajat, szűrőket. 96e km elég kétséges, hacsak nem ismerőstől vetted, ezért célszerű EGR-t, szívósort pucoltatni rajta és én elvinném a 90 ló miatt egy kis chipelésre is.
eleinte elég az, de egy idő után kevés lesz. én 1 évig bírtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7231 Dátum:
2011.01.18 kedd, 15:58:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 15:53:14
eleinte elég az, de egy idő után kevés lesz. én 1 évig bírtam
én már nem bírom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7232 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:02:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 15:58:29
én már nem bírom
a chip nekem nincs benne még fél éve se(szept 25-én lett megírva asszem, ha jól számolom, akkor 4 hónaphoz közelít
), de ha minden jól megy, akkor lesz rá változó geós turbó
a 7 végén kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7233 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:06:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 16:02:46
a chip nekem nincs benne még fél éve se(szept 25-én lett megírva asszem, ha jól számolom, akkor 4 hónaphoz közelít
), de ha minden jól megy, akkor lesz rá változó geós turbó
a 7 végén kiderül
nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7234 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:08:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 16:06:54
nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni?
ha igen, akkor neked ott kéne lennie egy fekete dobznak a turbónál. de szerintem neked fix van.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7235 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:38:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 16:06:54
nekem változó izés a turbom? vagy honnan lehet azt tudni?
Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7236 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:38:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 16:08:43
ha igen, akkor neked ott kéne lennie egy fekete dobznak a turbónál. de szerintem neked fix van.
az hogy elektromos vagy sem az nem határoz meg semmit? lefényképezzem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7237 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:47:17 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.01.18 kedd, 16:38:15
Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
enyém meg ilyen fentről
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7238 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:51:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 16:38:24
az hogy elektromos vagy sem az nem határoz meg semmit? lefényképezzem?
de, ha van rajta elektronika, akkor változó geometriás. szóval a tied is az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7239 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:51:57 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.01.18 kedd, 16:38:15
Nekem így néz ki az elektronikusan vezérelt változó turbóm(EURO4 mocin)
http://kepfeltoltes.hu/view/100519/728680-5013S_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
elektronikusan vezérelt turbó és egr eu4-es motoroktól van. eu3-ason még mind2 vákumos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7240 Dátum:
2011.01.18 kedd, 16:55:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 16:51:04
de, ha van rajta elektronika, akkor változó geometriás. szóval a tied is az
Zsír, és akkor mennyivel vagyok királyabb?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7241 Dátum:
2011.01.18 kedd, 17:51:50 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2011.01.18 kedd, 10:05:09
Sziasztok!
Szeretnék beszámolni egy korábbi hibajelenségről ami azt hiszem elég sok mindenkit foglalkoztatott.
Jelenség: Hidegen fehér füst, rángatás. Nagy gázadás után megtalálja magát és tökéletesen ketyeg.
"Javítás": A porlasztó csúcsok be lettek mérve és tökéletesen a gyári értéket produkálták. Ennek ellenére ki lettek takarítva (nem felújítva) és javult a helyzet.
Tökéletesnek nem mondható de sokkal jobb lett a helyzet és már tudom hogy itt lesz a baj. A tisztítás nem volt drága így azzal akartam kezdeni, de a legközelebbi lépés az egy komplett felújítás lesz belőle....
Csak akartam hogy tudjátok....
Üdv!
Én is így kezdtem múlt hét hétfőn. Azóta elhoztam és szarabb lett, de ezeket már itt Nektek leírtam.
Tegnap reggel autó gariban vissza a szervízbe, csúcsok ki majd pestre fel, hogy állítólag komolyabb gépen megvizsgálják. Ma 1 körül hívtak, hogy megvan az eredmény. Gyakorlatilag alapjáraton szinte nulla a porlasztás.
Verzió 1.
Felújítás ott helyben, holnap ketyeg az autó 45.000/ csúcs, szumma 180.000
Verzió 2.
Gyári felujított csúcs, 1-2 nap 55.000/ csúcs, szumma 220.000
A felujításra 1 év garit vállalnak, nekem meg szombaton síelni kell menni a vassal, úgyhogy nem rizikóztam.
Holnap megkapom az autót felújított csúcsokkal, remélem jó lesz.
Egyébként ezt a füstölget, meg remeg hidegindításkor dolgot bő egy éve kezdte és folyamatosan romlott, úgyhogy várható volt, hogy előbb-utóbb ez lesz a vége.
Mit csináljak, ha szeretem a vasamat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7242 Dátum:
2011.01.18 kedd, 18:17:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 16:55:06
Zsír, és akkor mennyivel vagyok királyabb?
annyival, ha beszarik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7243 Dátum:
2011.01.18 kedd, 18:50:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 18:17:06
annyival, ha be***ik rajta az elektronika, akkor fizethetsz érte 50eft körül
De akkor a változo geos turbonak mi előnye van? Miért raksz Te olyat rá ha 50be kerül a javítása?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7244 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:03:57 »
Idézetet írta: kalifa - 2011.01.18 kedd, 17:51:50
Én is így kezdtem múlt hét hétfőn. Azóta elhoztam és ***abb lett, de ezeket már itt Nektek leírtam.
Tegnap reggel autó gariban vissza a szervízbe, csúcsok ki majd pestre fel, hogy állítólag komolyabb gépen megvizsgálják. Ma 1 körül hívtak, hogy megvan az eredmény. Gyakorlatilag alapjáraton szinte nulla a porlasztás.
Verzió 1.
Felújítás ott helyben, holnap ketyeg az autó 45.000/ csúcs, szumma 180.000
Verzió 2.
Gyári felujított csúcs, 1-2 nap 55.000/ csúcs, szumma 220.000
A felujításra 1 év garit vállalnak, nekem meg szombaton síelni kell menni a vassal, úgyhogy nem rizikóztam.
Holnap megkapom az autót felújított csúcsokkal, remélem jó lesz.
Egyébként ezt a füstölget, meg remeg hidegindításkor dolgot bő egy éve kezdte és folyamatosan romlott, úgyhogy várható volt, hogy előbb-utóbb ez lesz a vége.
Mit csináljak, ha szeretem a vasamat?
És az a tisztítá, amit írtok, az milyen tisztítás? Már úgy ér tem, hogy hogyan csinálják?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7245 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:11:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.01.18 kedd, 13:44:27
Szia! A gyári olajcsereperiódus 20K km-ként van előírva, más kérdés, hogy Te hamarabb cseréled
üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal a hütése és kenése sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
üdv.
Naplózva
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7246 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:14:57 »
Idézetet írta: gabe - 2011.01.18 kedd, 19:03:57
És az a tisztítá, amit írtok, az milyen tisztítás? Már úgy ér tem, hogy hogyan csinálják?
A technikai részéről fogalmam sincs. Állítólag pár ezer km-re jó, de utána felújítás, vagy csere.
Naplózva
kalifa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7247 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:17:28 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.18 kedd, 19:11:18
üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal a hütése és kenése sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
üdv.
Nekem is azt mondta a szerelőm, hogy a gyári intervallum az egy dolog, ha 15 ezrenként lecseréled az olajat az biztos nem árt. Én tartom magam az Ő ajánlásához, sőt olajcserekor go. szűrő(csak gyári) , levegőszűrő és pollenszűrő is csere.
Biztos, ami biztos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7248 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:19:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.18 kedd, 18:50:42
De akkor a változo geos turbonak mi előnye van? Miért raksz Te olyat rá ha 50be kerül a javítása?
nekem még vákumos lesz, alacsonyabb fordulaton is tölt, lehet állítani a nyomást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7249 Dátum:
2011.01.18 kedd, 19:24:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.18 kedd, 19:19:58
nekem még vákumos lesz, alacsonyabb fordulaton is tölt, lehet állítani a nyomást
akkor ez a változó szaros nem jó semmire csak pénzkidobás szervizelni, mi?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ