Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 17:00:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13842212 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:12:09 »

Csak. Inkabb tankolok a hatar utan az elso autopalyakutnal 15 centtel dragabban par litert, de kihuzom addig, hogy magyar anyag ne keruljon bele.

AndyA

wave Egyetértek.
4 éve mikor még céges autóval autóztam a németeknél és 2x is kint tankoltam (többet mentem, dinamikusabban és halkabban) megfogadtam, ha lesz saját tdci-m akkor én is csak feljavított anyagot teszek a gépbe.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:45:47 »

wave Egyetértek.
4 éve mikor még céges autóval autóztam a németeknél és 2x is kint tankoltam (többet mentem, dinamikusabban és halkabban) megfogadtam, ha lesz saját tdci-m akkor én is csak feljavított anyagot teszek a gépbe.  eljen


Sajnos a magyar szabvány elég "elnéző" az üzemanyagok minőségével!!! falbav Sőt az sem biztos hogy azt mindig tudja!!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:26:58 »

akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
 konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
Ilyen jelenség nekem is volt. Hatodikban néha 1500-1600 fordulatnál néha berángatott. De csak akkor, amikor tartottam azt a fordulatot. Ha leszálltam a gázról. vagy ráléptem, akkor abbahagyta. És nem minden esetben, csak néha, rendszertelenül. Tehát nem tudom semmihez sem kötni.
Most úgy néz ki, hogy elmúlt. Nem csináltam vele semmit, csak Viktornál voltam utólagos tempomat beszerelésen és másik szovtvert rakott rá. Talán az miatt javult meg. Lekopogom.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 17:45:20 »

2 porlasztómban nagy a résolajveszteség  ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.

ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx

biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....

hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.


résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél  1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.

Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 18:20:51 »

üdv.hiába 20ezer az intervallum.akármilyen olajat teszel bele 15ezer után már nem olyan a viszkozitása és ezáltal  a hütése és kenése  sem.meg amennyi trutyit összeszed a olaj teknöböl...
szoval szerintem max 15000.
 worship
üdv.

Ezért cseréllem én 10 000 km  után.   + mert álltalában ez 1 év nálam.

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.20 csütörtök, 18:41:36 írta octavia1 » Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 18:27:20 »

akkor az én problémám valami más lehet, ha inkább 5-ben és 6-bal jelentkezik 1600 körül.
 konkrétan rángat, majd ha visszaengedem a pedált és újranyomom, nem rángat...
A csúcs csere után kezdte el?Esetleg SW frissitéssel szentem érdemes lenne próbálkozni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:04:28 »

2 porlasztómban nagy a résolajveszteség  ennek a 2-nek a kódjait módosítom + irányba, hogy azt lássa az ecu, h nagyobb az átersztése és így remélhetőleg rövidebb inpulzust küld ki rá nyitásnál és így nem esik le annyira a cr nyomás, h hibát dobjon a rendszer. A csúcs kódjaiból rajzoltattam egy grafikont (egy egyszerü ecxel táblában), csak hogy így vizuálisabb a módosulás.

ez az az excel fájl
creator.dtsh.hu/c2i code.xlsx

biztos, h nem pontos, de bármiféle leírás hiányában ....
És szerinted mit ábrázol ez a grafikon? Mit jelentenek az egyes értékek? Ugye nem valami időbeli grafikonra gondolsz. Esetleg tedd be az egyik injektorom kódját: 982962932928C7C6.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:10:30 »

Sziasztok!

Két gyors kérdésem volna:
1. EGR dugót kiszedjem műszaki vizsga előtt?
2. Dugózás miatti hibakódot töröljem hogy eltűnjön a műszerfalról a hibajelzés?

Köszönöm és üdv!
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:11:29 »

Sziasztok!

Két gyors kérdésem volna:
1. EGR dugót kiszedjem műszaki vizsga előtt?
2. Dugózás miatti hibakódot töröljem hogy eltűnjön a műszerfalról a hibajelzés?

Köszönöm és üdv!
1. elvileg átmegy azzal is, de ha biztosra akarsz menni, akkor igen vigyor3
2. igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:13:04 »

1. elvileg átmegy azzal is, de ha biztosra akarsz menni, akkor igen vigyor3
2. igen

Köszönöm!  wave
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:16:35 »

Üdv Mindenkinek!

Végre újra van autóm!!! nyes nyes nyes

Tegnap este fél hétkor hívtak a szervízből, hogy kész a vas. Szaladtam is érte rögvest. Relatíve korrekt volt a srác, mert a 180.000 Ft-os felújításból levett egy huszast, úgyhogy 160-ban megállt a történet.  Még ott izzítás, hidegindítás. Semmi köszörülés, pöccre indult a verda és gyönyörű, duruzsoló hangja volt, szemben a korábbi csörgő, csattogó alapjárattal. annyira feljavult az autó, hogy induláskor figyelnem kell, hogy el ne kaparjon.

Ma reggel izzít, indít és láss csodát pöccre indult, semmi füst és atom alapjárat. mennyei érzés volt. Wink

Most már úgy gondolom, hogy bár másfél hét szopás, meg idegbaj, meg hiszti, de alapvetően szükséges volt a csúcsok cseréje. Most már csak abban bízom, hogy legalább 100.000 km-ig nem lesz a csúcsokkal nyűgöm.

Bár korábban kicsit köpködtem rájuk, azt hiszem bátran ajánlom mindenkinek a szervízt itt a régióban, csak arra kell felkészülni, hogy picit linkek, tehát némi idő ráhagyással kell számolni.
Naplózva
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:26:33 »

Üdv Mindenkinek!

Végre újra van autóm!!! nyes nyes nyes

Tegnap este fél hétkor hívtak a szervízből, hogy kész a vas. Szaladtam is érte rögvest. Relatíve korrekt volt a srác, mert a 180.000 Ft-os felújításból levett egy huszast, úgyhogy 160-ban megállt a történet.  Még ott izzítás, hidegindítás. Semmi köszörülés, pöccre indult a verda és gyönyörű, duruzsoló hangja volt, szemben a korábbi csörgő, csattogó alapjárattal. annyira feljavult az autó, hogy induláskor figyelnem kell, hogy el ne kaparjon.

Ma reggel izzít, indít és láss csodát pöccre indult, semmi füst és atom alapjárat. mennyei érzés volt. Wink

Most már úgy gondolom, hogy bár másfél hét ***ás, meg idegbaj, meg hiszti, de alapvetően szükséges volt a csúcsok cseréje. Most már csak abban bízom, hogy legalább 100.000 km-ig nem lesz a csúcsokkal nyűgöm.

Bár korábban kicsit köpködtem rájuk, azt hiszem bátran ajánlom mindenkinek a szervízt itt a régióban, csak arra kell felkészülni, hogy picit linkek, tehát némi idő ráhagyással kell számolni.

Szia!

Ez most akkor felújítás volt vagy csere?

Üdv!
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 19:43:48 »

Szia!

Ez most akkor felújítás volt vagy csere?

Üdv!

Csere gyári felújítottra.
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:16:43 »

hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.


résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél  1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.

köszi Smiley

Neked milyen diagod van a vashoz?


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48472



« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:21:59 »

üdv.én is tapasztalam ilyeneket.de nálam csak 3.ban csinálja ha odalépek neki 2000nél.van valami modszer hogy hogyan lehet kizárni a kuplung hibát?
de van.és korábban már megírták!
4be rakod a váltót befékezel vagy simán kitekered a kormányt egyik irányba.
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad-cseréltetheted a kuplungot!
Ha a motor lefullad-semmi baja a kuplungnak!Öröm és bódogság! pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48472



« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:27:20 »


Az energotest műszereivel kereskednek.....http://www.energotest.hu/index.php?content=4_160_202_282
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:54:48 »

Az energotest műszereivel kereskednek.....http://www.energotest.hu/index.php?content=4_160_202_282


Mi vagyunk az energotest....annyit pontositanék.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:55:50 »

de van.és korábban már megírták!
4be rakod a váltót befékezel vagy simán kitekered a kormányt egyik irányba.
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad-cseréltetheted a kuplungot!
Ha a motor lefullad-semmi baja a kuplungnak!Öröm és bódogság! pias

hali.nekem simán lefullad 3ba 4be is.köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 20:57:55 »

Mi vagyunk az energotest....annyit pontositanék.
hb megyében nem tudsz valahol teljesítmény mérő padot?? haver le akarja méretni az autóját, de eddig sehol sincs szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 21:47:55 »

hát én őszinte leszek nem néztem azt a programot,de hogy azzal jót nem fogsz csinálni az biztos és érdemleges dolgot se azis tuti...
A mi műszereinkkel lehet pl befecskendezési időzitést állitani, ami gyakorlatilag kompenzálja a befecskendezési karaktrisztikát a porlasztó kódokhoz.
Én úgy tudom hogy a porlasztókon lévő kód az egy hexa kód ami egy úgynevezett gyártó álltal megadott "etalon" darabtól való eltérést tartalmaz és mondjuk 370 ponton veszik fel a karaktarisztikát és arra ad egy kódot a gép(ez van a porlasztón), ezt beirod az ecuba és a szoftver tudja kompenzálni a befecskendezést és az optimális motorjárást.

résolaj eltérés nem mérvadó és sok esetben tul sok jelentőséget nyilvánitanak, az tulajdonképpen a szelep nyitás és zárás közti idő alatti visszafolyt gázolaj veszteség, ami változó minden porlasztónál (3,5,7 ütemes,piezzo,stb)....ez mondjuk egy 3 ütemes porlasztónál a 2ms-os befecskendezési időnél  1 fő és két pilot befecskendezés megy végbe....na de már elis kalandoztunk itt abba is hagyom...
ha te változtatni tudnál a befecskendezésen máris összevissza járna motorod és sz+arabb lenne mint volt plussz nagyobb kárt is okozhatsz mint szeretnél....ne kisérletezz,inkább gyűjts pénzt és porlasztócsere...hidd el ez lessz a legolcsóbb.


eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 22:19:52 »

Vannak olyan kedvező körülmények a tédécéi-nek amikor jobban megy mint bármikor máskor? Ha nagyon lapátolok van hogy nem is akar megyegetni már viszont ha 120 folyamatosan és lépek akkor megindul mint a fene és csak csodálkozom hogy mire képes a 90ló rettenthetetlen ereje  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2011.01.21 péntek, 01:32:55 »

Helo mindenki!

Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t.  Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.

Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE

Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ?  Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.

Harmadik dolog:  Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája  jó áron?

Előre is köszi mindent
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2011.01.21 péntek, 01:40:53 »

Helo mindenki!

Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t.  Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.

Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE

Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ?  Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.

Harmadik dolog:  Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája  jó áron?

Előre is köszi mindent
1. kérdés:
Tied már valami újfajta EURO3vagy4 aztán ezért a hibakódot dobálni fogja, arról nincs tudomásom, hogy megakadájoz e valamiben...max nem nézel oda szerintem, csak ne lássák meg műszakin vagy hol nézik ezt!
Mindenkinek akinek olyan a motorja mint a Tied világítana a motor lámpa!
2. kérdés:
én mikor nézegettem a tuning boxokat, akkor a küberl-t pl. külön mondeohoz valót találtam és nem ilyen univerzálist, de nemtudom hogy csak én láttam e rosszul
3. kérdés:
Motorcraft kollegát kérdezd meg én tőle vettem a ködlámpákat!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2011.01.21 péntek, 09:26:26 »

Helo mindenki!

Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t.  Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.

Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE

Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ?  Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.

Harmadik dolog:  Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája  jó áron?

Előre is köszi mindent

üdv.tuning box ügybentudok segiteni.ne rakj rá minden gagyi ellenállásokat!amugy kiváncsi lennék a navarrában hogy teljesit az ilyen...mert hogy teljesitményt nem ad,de még füstöl is az tuti.ezek a motorok nem egyszerüek.ne kockáztass pár forintos elektronikákkal.mert ha gáz lesz azt nem a navarrás haverod fogja kifizetni.gondolom...az enyémben küberl box van.elégedett vagyok  vele.minden gyári csatlakozoval megy össze.megmarad az auto hibajelzö rendszere is.nem fogod tudni a gyári értékeket tullépni,mert akkor gyullad ki a hibajelzö ha tulláped az értékeket.
nézz körül itt: www.powertuning.hu

üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2011.01.21 péntek, 11:32:30 »

Helo mindenki!

Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t.  Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.

Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE

Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ?  Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.

Harmadik dolog:  Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája  jó áron?

Előre is köszi mindent

Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.

Tuningra vannak normalisabb megoldasok, a boxos tuning nem a legjobb megoldas, ha sokaig akarod meg hasznalni az autodat...

Kodlampat nezhetsz angol eBay-en is, ha gondolod, ebbol nincs balos-jobbos. Nemsokara jon haza egy nagy halom cuccunk, abban elfer, aprosag. :-) Dobj egy PU-t, ha erdekel a megoldas!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2011.01.21 péntek, 15:38:38 »

Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.

Tuningra vannak normalisabb megoldasok, a boxos tuning nem a legjobb megoldas, ha sokaig akarod meg hasznalni az autodat...

Kodlampat nezhetsz angol eBay-en is, ha gondolod, ebbol nincs balos-jobbos. Nemsokara jon haza egy nagy halom cuccunk, abban elfer, aprosag. :-) Dobj egy PU-t, ha erdekel a megoldas!

AndyA
miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2011.01.21 péntek, 15:45:21 »

miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?
mármint bal és jobbkormányoshoz való, mint fényszóróból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2011.01.21 péntek, 15:48:56 »

miért ne lenne ködlámpából balos jobbos?

Angol mintara jobb- vagy balkormanyos vetitesu nincs belole, mint a fenyszorobol, te...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2011.01.21 péntek, 16:24:15 »

Angol mintara jobb- vagy balkormanyos vetitesu nincs belole, mint a fenyszorobol, te...

AndyA
ja hogy úúúúúúgy  vigyor3, azé mer aszittem úgy gondolod hogy hasonló a balosjobbos,de akkor bocs  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2011.01.21 péntek, 16:46:23 »

ja hogy úúúúúúgy  vigyor3, azé mer aszittem úgy gondolod hogy hasonló a balosjobbos,de akkor bocs  integet2

Az angol eBay-t irtam elotte, es mondtam, hogy nincs balos-jobbos belole. Nekem legalabbis egyertelmu volt, mirol beszelek.  smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:14:55 »

Reszecskeszuros Euro-4-es motornal vilagitania kell, de nem kell vele torodni. Muszaki vizsga elott szedd ki a dugot es torold a hibat, utana mehet vissza.

......
AndyA

Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:16:30 »

Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..
nekem is megy rá csati, mégsem elektronikus...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2011.01.21 péntek, 20:41:45 »

Nem csak részecskeszűrőssel is bejelez... a lényeg itt az elektronikus egr-en van, sajnos.. Ha drót megy bele csatlakozón keresztül, akkor az elektronikus..

enyémbe megy drót csatin keresztül...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2011.01.21 péntek, 21:21:39 »

Helo mindenki!

Az oldalon leírt módon "dugoztam" az EGR-t.  Nah már most egy nap mulva kigyulladt a motor kontroll lámpa elvittem kiolvasták kipuf.gáz visszavezetés nem megfelelő.

Volt-e valakinke hasonló problem az autón 2006-os tdci 130 LE

Másik dolog Van egy tuning box egy Nissan Navarán mit gondoltok gond nélkül kipróbálhatom a mondeoban is ?  Mert ugye abban a dobozban semmi nagy dolog nincs csak egy poti meg egy ellenállás szal nincs ilyen h programozni tudják stb állít a potin az ember s ennyi.

Harmadik dolog:  Van -e valakinke bal első trapáz ködlámpája  jó áron?

Előre is köszi mindent
Annyit hozzátennék még,hogy időnként rákell nézni Hibakódolvasóval a folyamatos égés mellett,mert ha közben más hibád is előfordul nemfogod látni mivel azonos a lámpa jelző.TZS-nek van erre egy kis műszere mivel neki is ég és időnként ránézz vele nincs-e más hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:19:24 »

Sziasztok! wave
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:20:49 »

Sziasztok! wave
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv

Valahol olvastam hoy valami spec. bíborvörös lötty van benne, de javítsatok ha nem ígyvan  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:26:08 »

Sziasztok! wave
Hűtővíz tartálya a min jelzés felett van 1 cm rel!Pótolni akarom max-ig csak azt nem tudom hogy valami speckó hűtőfolyadék kell vagy jó a benzinkutakon beszerezhető fagyálló is?
udv

Töltsél hozzá gyári ford fagyállót, az sem drágább mint amit a kutakon kapsz alu motorhoz...
Cromaxnál, Nagyautónál biztosan kapsz mindig.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:35:16 »

Töltsél hozzá gyári ford fagyállót, az sem drágább mint amit a kutakon kapsz alu motorhoz...
Cromaxnál, Nagyautónál biztosan kapsz mindig.
ok köszi holnap beugrok venni!
gondolom  hideg motornál kell max-ig tölteni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2011.01.21 péntek, 22:45:43 »

ok köszi holnap beugrok venni!
gondolom  hideg motornál kell max-ig tölteni?
Igen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2011.01.22 szombat, 08:02:01 »

enyémbe megy drót csatin keresztül...
kötözködjél már légyszives  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2011.01.22 szombat, 08:33:01 »

kötözködjél már légyszives  taps

ja oké, most elkell mennem majd ha hazajöttem... eplus2
Naplózva
casper
Vendég
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2011.01.22 szombat, 11:19:12 »

Sziasztok!Kisceréltük a go szüröt gyárira a régiben nem találtunk fémet valoszinüleg a pumpa jó.Remélem!Kérdésem lene ha a csucsokat tisztitatom vagy felujítatom kell kodolni?Eyébként alapjáraton szépen jár viszont másnapra ejti az anyagot felpumpálom és indul csak nyomatékon tilt viszont nem áll le csak néha.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48472



« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:21:40 »

Sziasztok!Kisceréltük a go szüröt gyárira a régiben nem találtunk fémet valoszinüleg a pumpa jó.Remélem!Kérdésem lene ha a csucsokat tisztitatom vagy felujítatom kell kodolni?Eyébként alapjáraton szépen jár viszont másnapra ejti az anyagot felpumpálom és indul csak nyomatékon tilt viszont nem áll le csak néha.
újra kell progizni!
Viszont szerintem nem feltétlenül a csúcsokkal van a gond!
Valahol fellevegősödhet a go rendszer!Mint annak idején Nitrotomnak!Neki is falsot szippantott a résolajcsöveknél,és nagyobb gázadásra izzítóvillogással leállt a verda.Újraindította,majd ment kicsit,de ismét leállt.Aztán 1xcsak már el sem indult.Kidobtuk a rendszerből a résolajvisszavezetést a szűrőről,és közvetlen vissza lett vezetve az az ág a tankba.Csak lekell dugózni a szűrőn azt a csonkot,és kivenni a "T" elemet a csőrendszerből!
Ez kb 20perc.Ha megszűnik a hiba-akkor nem a csúcsokkal van gond!Ez azért majdnem biztos,mert ilyen nincs,hogy visszaejti az anyagot,csak ha falslevegőt szív be valahonnan! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48472



« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:33:45 »

Na!Hogy értékesen teljen a mai nap is,dolgoztam a verdán egy órácskát! vigyor3

Mit gondoltok ,melyik kettő nem működött? Grin Annyi segítséget adok,hogy amelyik nem működött,azt volt a nehezebb kiszedni.Nyikorgott-nyekergett-sírt,ahogy csavartam.Sőt,amikor a menet kiért,még akkor sem akart kijönni.Gyakorlatilag azt a 2őt csak kombifogóval tudtam kihúzni a helyéről! Shocked Egész megilyedtem.Mondom no fene!Azanyádúristállát!
Az a kettő amelyik még műkszik az olyan iszonyat könnyen kijött,hogy azoknál meg az lepett meg.Meglazultak szinte kézzel-kiskrovával-és tényleg kézzel kilehetett hajtani őket.Persze meleg volt a moci,és a hf is.
Az újakat gyorsan megvettem a kromaxban,kaptak a menetre frankó 1200fok ig hőálló zsiradékot,és mentek be a helyükre!
Szeretem,ha minden renben működik a gépen! pias Wink wave

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2011.01.22 szombat, 16:58:01 »

van valakinek szétnyált turbócsőről képe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:02:14 »

van valakinek szétnyált turbócsőről képe??

« Utoljára szerkesztve: 2011.01.22 szombat, 17:07:01 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:16:41 »

Na!Hogy értékesen teljen a mai nap is,dolgoztam a verdán egy órácskát! vigyor3
....

Nekem 143e km-nél nem kellene kicserélnem ezeket?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:18:02 »

Nekem 143e km-nél nem kellene kicserélnem ezeket?
Szerintem nekem is ki kellene így 146e-nél, de úgytudom 120e-nél ildomos  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:24:31 »


köszi, de ez konkurens oldalról van, ezt csak nem használhatom fel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2011.01.22 szombat, 17:42:55 »

Szerintem nekem is ki kellene így 146e-nél, de úgytudom 120e-nél ildomos  nyes

Én 136e cseréltem kb 2 hóhapja, nállam 2 nem ment, de még vajsimán kijöttek.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.