Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 19:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13889202 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2011.04.08 péntek, 00:05:49 »

miért nem dugózod le az egr-t??  Undecided Nem zavaró az a motorlámpa hidd el!! Mióta le van dugózva és megtörtént a chip, csak akkor nyom egy pamacsot enyém mikor 1-ben szabályzásig kell neki forogni  eplus2 (nem sűrű, nem vagyok állatkínzó)
dugózás után, kicsit hangosabbnak hallottam a motort, de azóta teljesen jó minden! Eltűnt, az a kerregősebb motorzaj is! mondjuk az lehet a jóidővel...  Smiley

jövö héten lesz tisztitva az egr.elöször megprobálom ezt a megoldást meg kap egy  uj levegöszüröt.aztán kisderül...
szerintem az enyémnek akkor is *** hangja van...
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2011.04.08 péntek, 07:14:18 »

A szoftveres levédés annyit ér... Ha a nyomásellenőrző jelet lesöntölöd, akkor addig eresztheted felfelé a nyomást, amíg a turbó fizikailag bírja.

érdekes!
A mester aki sw-ket módosít azt mondta,hogy a ford szoftveresen levédte a maximális töltőnyomást,amit mechanikusan sem enged feljebb,mert 2,5nél mindenképp leszabályozza a lapátokat az ecu.szóval ezt még a csippesek sem tudták feltörni a fordnál.nem is értem ezt a 3,1bart...... Roll Eyes

ha meg valóban annyi ,akkor keresd Relhist-et a forge turbócső szett ügyében! Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2011.04.08 péntek, 09:33:39 »

Akkor hajrá! Ne tartson vissza senki emberfia! vigyor3 Megcsinálom, aztán meglátjuk mi lesz.
Az egr cső végei ugyanolyanok? Mármint két egyforma munkadarabot gyártsak le dugónak? Faxa lesz átfúrni a 8 milis savállót :-D

Minek akarsz te 8 mm-es rozsdamenteset belerakni? Nem olyan könnyű a Mondi, hogy le kelljen súlyozni...  eplus2 Nekem 2 mm-es Klingerit van benne, amit tudsz vágni stb., tűzálló és még annyira rugalmas is, hogy letömítse magát. Nekem majdnem egy éve van benne, és még csak felületi egyenetlenséget se vettem rajta észre, mikor leszedtem megint az EGR-t.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2011.04.08 péntek, 10:42:52 »

Sziasztok,

Üdvözlök Mindenkit!
Most regisztáltam, pár perce az oldalra, mert hallottam, hogy sok-sok okosságot lehet tőletek megtudni. :-)

Nekem egy 2006-os 2,0 TDCi -m van és nagyon szeretem, azonban most van vele egy pici gondom és gondoltam, hogy a legilletékesebbektől és hozzáértőbbektől próbálom meg megtudni, hogy mi lehet a probléma, ugyanis nemnagyon értek sajnos az autókhoz és attól tartok, hogy ha ez a szerelőknek is nyilvánvalóvá válik, akkor durva támadást indítanak a pénztárcám ellen...

Szóval az a gondom, hogy hidegen indításkor az alapjárat nagyon rossu hangokat produkál.
Olyan mintha néha egy-egy pillanatra nem kapna üzemanyagot és dadogó hangot hallat, és ettől az egész autó meg-megremeg és ezzel együtt az én idegrendszerem is...
ÉS NEMTUDOM AZ OKÁT!!!

Állítólag 5 hónapja kapott új porlasztócsúcsokat.
És azt nemtudom, hogy lehet-e hatással, de volt egy kissebb koccanásom is egy hónapja. Azután kezdtem el ezt a hideg alapjárati problémát tapasztalni, mikor visszakaptam a festőtől az autót.

Szerintetek mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget

Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2011.04.08 péntek, 11:40:21 »

Sziasztok,

Üdvözlök Mindenkit!
Most regisztáltam, pár perce az oldalra, mert hallottam, hogy sok-sok okosságot lehet tőletek megtudni. :-)

Nekem egy 2006-os 2,0 TDCi -m van és nagyon szeretem, azonban most van vele egy pici gondom és gondoltam, hogy a legilletékesebbektől és hozzáértőbbektől próbálom meg megtudni, hogy mi lehet a probléma, ugyanis nemnagyon értek sajnos az autókhoz és attól tartok, hogy ha ez a szerelőknek is nyilvánvalóvá válik, akkor durva támadást indítanak a pénztárcám ellen...

Szóval az a gondom, hogy hidegen indításkor az alapjárat nagyon rossu hangokat produkál.
Olyan mintha néha egy-egy pillanatra nem kapna üzemanyagot és dadogó hangot hallat, és ettől az egész autó meg-megremeg és ezzel együtt az én idegrendszerem is...
ÉS NEMTUDOM AZ OKÁT!!!

Állítólag 5 hónapja kapott új porlasztócsúcsokat.
És azt nemtudom, hogy lehet-e hatással, de volt egy kissebb koccanásom is egy hónapja. Azután kezdtem el ezt a hideg alapjárati problémát tapasztalni, mikor visszakaptam a festőtől az autót.

Szerintetek mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget



Szerintem vedd fel valahogy a hangot, rakd fel a youtube-ra, és linkeld be ide. Az sokat segíthet, és elrugaszkodnánk a találgatás szintjéről... wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2011.04.08 péntek, 16:51:37 »

Sziasztok,

Üdvözlök Mindenkit!
Most regisztáltam, pár perce az oldalra, mert hallottam, hogy sok-sok okosságot lehet tőletek megtudni. :-)

Nekem egy 2006-os 2,0 TDCi -m van és nagyon szeretem, azonban most van vele egy pici gondom és gondoltam, hogy a legilletékesebbektől és hozzáértőbbektől próbálom meg megtudni, hogy mi lehet a probléma, ugyanis nemnagyon értek sajnos az autókhoz és attól tartok, hogy ha ez a szerelőknek is nyilvánvalóvá válik, akkor durva támadást indítanak a pénztárcám ellen...

Szóval az a gondom, hogy hidegen indításkor az alapjárat nagyon rossu hangokat produkál.
Olyan mintha néha egy-egy pillanatra nem kapna üzemanyagot és dadogó hangot hallat, és ettől az egész autó meg-megremeg és ezzel együtt az én idegrendszerem is...
ÉS NEMTUDOM AZ OKÁT!!!

Állítólag 5 hónapja kapott új porlasztócsúcsokat.
És azt nemtudom, hogy lehet-e hatással, de volt egy kissebb koccanásom is egy hónapja. Azután kezdtem el ezt a hideg alapjárati problémát tapasztalni, mikor visszakaptam a festőtől az autót.

Szerintetek mi lehet a baja?
Előre is köszi a segítséget


van-e egyáltalán rendes alapjárat: hidegben 900; melegben 750 1/min?
Amikor a hibát észleled, reagál gázpedálra a motor?
Lehet, hogy a koccanástól megsérült valamelyik üzemanyag vezeték és levegősödik álltában. Ilyenkor nyoma szokott lenni.

Érdemes lenne gázolajszűrőt cserélni, és utána nézegetni, hogy kizárható legyen annak hibája.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2011.04.08 péntek, 19:21:21 »

van-e egyáltalán rendes alapjárat: hidegben 900; melegben 750 1/min?
Amikor a hibát észleled, reagál gázpedálra a motor?
Lehet, hogy a koccanástól megsérült valamelyik üzemanyag vezeték és levegősödik álltában. Ilyenkor nyoma szokott lenni.

Érdemes lenne gázolajszűrőt cserélni, és utána nézegetni, hogy kizárható legyen annak hibája.
nekem mé 800 az alapjárat???  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2011.04.08 péntek, 19:44:40 »

nekem mé 800 az alapjárat???  Roll Eyes
Mert újabb a szoftvered, mint nekem, vagy mi. Mert nekem is 800-as az alpjáratom.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2011.04.08 péntek, 20:40:20 »

nekem mé 800 az alapjárat???  Roll Eyes
más sw-d lehet,és a csiptől ez nem változik.amúgy 750a normál.szóval nálad valami nem normál..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2011.04.08 péntek, 20:42:13 »

A szoftveres levédés annyit ér... Ha a nyomásellenőrző jelet lesöntölöd, akkor addig eresztheted felfelé a nyomást, amíg a turbó fizikailag bírja.

jah,én erre nem is gondoltam,mert az ember húzza ha akarja "normál" körülmények között,de kész akarattal tönkre nem teszi.... Embarrassed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2011.04.08 péntek, 20:43:08 »

A szoftveres levédés annyit ér... Ha a nyomásellenőrző jelet lesöntölöd, akkor addig eresztheted felfelé a nyomást, amíg a turbó fizikailag bírja.

2napi-2hétig....aztán jöhet a másik gép.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2011.04.08 péntek, 20:54:49 »

nekem mé 800 az alapjárat???  Roll Eyes

Nekem sem 800. ~760 és 850.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:45:56 »

nem, ha nyomásmérővel mérik, akkor ott 2,1-nek kell lennie...

gondolom ha diaggal van nézve, akkor kell a 3,1-nek lennie....

Mint mondottam volt, nem vagyok autószerelő... rinya Amit én láttam és mint laikus fel bírtam mérni, hogy a töltőnyomást manomérővel mérte a srác, az egyik turbócsövet kicserélve az övére (amin volt csatlakozás). Az ő elmondása szerint átírta az injektortérképet és finomította a turbólyukakat. Amit tapasztaltam, hogy nem fogy el az erő 2500-nál és ötödikben 100-ról gyorsulva nem tud velem lépést tartani a Skoda Octavia 1.9 4x4. Napi használatban annyi az 5.2-es fogyimnak, de cserébe perverz vigyor kerül az arcomra, akárhányszor egy emelkedőn a visszapillantóba nézek eplus2. A forge szett köszönöm, de nem kell. Az egr-től a coolerig vezető szakasz saválló cső, a lehűlt levegő - a nagy nyomás ellenére - a jelek szerint nem nyomja szét a csöveket. Ha esetleg majd mégis, akkor azok is cserélve lesznek, de csakis saválló darabokra. Én nem szeretem a fél megoldásokat...
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:50:48 »

Minek akarsz te 8 mm-es rozsdamenteset belerakni? Nem olyan könnyű a Mondi, hogy le kelljen súlyozni...  eplus2 Nekem 2 mm-es Klingerit van benne, amit tudsz vágni stb., tűzálló és még annyira rugalmas is, hogy letömítse magát. Nekem majdnem egy éve van benne, és még csak felületi egyenetlenséget se vettem rajta észre, mikor leszedtem megint az EGR-t.


Hi!
Ezt sikerült szerezni, tehát ez kerül bele. Pontosabban fogalmazva bele is került ma délután. Próbakör és társai, tökéletes, nincs motorkódlámpa, úgyhogy most örülünk! wave
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
killer20
Vendég
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:53:59 »

Sziasztok!

Új vagyok a Club-ban és nem vagyok egy zseni a mondeok terén.Vettem 2 éve egy 2.0 TDCi 2006.06 havi mondeot és van benne egy elektromos EGR szelep. Elvileg ez a drágábbik változat de le szeretném cserélni, mert ledugóztam és nem tetszik a motor viselkedése. Néha melegen csinál olyat ha kinyomom a kuplongot a fordulatszám nem akar beállni hanem ugrál (800-1400 között). Ja és nem alszik ki a diagnosztika lámpa de ezt olvastam. Az alvázszám alapján Pesten egy szeríz se tud bele ilyen EGR-t szerezni, mert nekik a program mást dob ki (sima vákuumost).Tényleg már végsőként németországban megkérdezték ezt az alkatrész és pont ilyet kb. 150 000 forintért tudnának szerezni. Alvázszám és fénykép alaján. Érdeklődve kérdezem nem-e tud valaki szerezni nekem egy ilyen EGR szelepet. A másik kérdésem hogy nem-e más hiba miatt vágódott gajra az EGR szelepem? Elég olajos a turbótól jövő csövem. De többen is azt modták az még nem vészes.
Az utolsó kérdésem hogy miképp tudom kiolvastatni belőle az eredeti kilométert. Előre is ksözönöm a válaszotok!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2011.04.08 péntek, 21:55:14 »

Mint mondottam volt, nem vagyok autószerelő... rinya Amit én láttam és mint laikus fel bírtam mérni, hogy a töltőnyomást manomérővel mérte a srác, az egyik turbócsövet kicserélve az övére (amin volt csatlakozás). Az ő elmondása szerint átírta az injektortérképet és finomította a turbólyukakat. Amit tapasztaltam, hogy nem fogy el az erő 2500-nál és ötödikben 100-ról gyorsulva nem tud velem lépést tartani a Skoda Octavia 1.9 4x4. Napi használatban annyi az 5.2-es fogyimnak, de cserébe perverz vigyor kerül az arcomra, akárhányszor egy emelkedőn a visszapillantóba nézek eplus2. A forge szett köszönöm, de nem kell. Az egr-től a coolerig vezető szakasz saválló cső, a lehűlt levegő - a nagy nyomás ellenére - a jelek szerint nem nyomja szét a csöveket. Ha esetleg majd mégis, akkor azok is cserélve lesznek, de csakis saválló darabokra. Én nem szeretem a fél megoldásokat...
hát velem sem tart lépést ha nyomom neki, és csak 5-öt eszik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2011.04.08 péntek, 22:02:21 »

hát velem sem tart lépést ha nyomom neki, és csak 5-öt eszik eplus2

Ha lesz valamikor Mondeo tali, mindenképp elmegyek. Wink Meglátjuk ki tud kivel beka3
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2011.04.08 péntek, 22:03:49 »

Ha lesz valamikor Mondeo tali, mindenképp elmegyek. Wink Meglátjuk ki tud kivel beka3
azt is vedd hozzá, hogy kinél mennyi volt a kiindulóalap Wink

am most lesz májusban madarason wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2011.04.08 péntek, 22:20:14 »

Szerintem vedd fel valahogy a hangot, rakd fel a youtube-ra, és linkeld be ide. Az sokat segíthet, és elrugaszkodnánk a találgatás szintjéről... wave

Amint lesz rá lehetőségem, akkor rakok fel videót a hangról.
Amúgy amikor megint beindítottam, akkor pedig olyan hangja volt, mintha piciket sípolt volna kb. fél másofpercenként.
Tök fura volt, de ez a "dadogás" jellegű hang megszűnt most.

A fordulatszám kijelző nem ingadozik és gázadáskor normálisan reagál a motor, és szerencsáre a nyomatékosságából sem veszített.
Miután megállok (és meleg a motor) tökéletesen ketyeg a motor.
Gázolajszűrő is pár ezer km-el ezelőtt lett cserélve.

Koszi a segítséget Mindenkinek!!!
Ha van valakinek még ötlete, szívesen várom!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2011.04.09 szombat, 09:43:58 »

Sziasztok!

Új vagyok a Club-ban és nem vagyok egy zseni a mondeok terén.Vettem 2 éve egy 2.0 TDCi 2006.06 havi mondeot és van benne egy elektromos EGR szelep. Elvileg ez a drágábbik változat de le szeretném cserélni, mert ledugóztam és nem tetszik a motor viselkedése. Néha melegen csinál olyat ha kinyomom a kuplongot a fordulatszám nem akar beállni hanem ugrál (800-1400 között). Ja és nem alszik ki a diagnosztika lámpa de ezt olvastam. Az alvázszám alapján Pesten egy szeríz se tud bele ilyen EGR-t szerezni, mert nekik a program mást dob ki (sima vákuumost).Tényleg már végsőként németországban megkérdezték ezt az alkatrész és pont ilyet kb. 150 000 forintért tudnának szerezni. Alvázszám és fénykép alaján. Érdeklődve kérdezem nem-e tud valaki szerezni nekem egy ilyen EGR szelepet. A másik kérdésem hogy nem-e más hiba miatt vágódott gajra az EGR szelepem? Elég olajos a turbótól jövő csövem. De többen is azt modták az még nem vészes.
Az utolsó kérdésem hogy miképp tudom kiolvastatni belőle az eredeti kilométert. Előre is ksözönöm a válaszotok!
Pedig a dugózástól az enyém nem változott rossz irányba csak jobb lett.A lámpád nem fog kialudni az elektromos kivitel miatt.Néha rákell nézni nincs-e valami más hiba.Vizsga előtt kiütöd a hibát.sokaknak van így meglehet szokni.A fordulat dadogás  miatt pucoltál légtömeg mérőt-szívósort.?Ha nem tedd meg.Még előfordul nézd meg jó-e a dugózás nem égett át esetleg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2011.04.09 szombat, 11:20:45 »

Amint lesz rá lehetőségem, akkor rakok fel videót a hangról.
Amúgy amikor megint beindítottam, akkor pedig olyan hangja volt, mintha piciket sípolt volna kb. fél másofpercenként.
Tök fura volt, de ez a "dadogás" jellegű hang megszűnt most.

A fordulatszám kijelző nem ingadozik és gázadáskor normálisan reagál a motor, és szerencsáre a nyomatékosságából sem veszített.
Miután megállok (és meleg a motor) tökéletesen ketyeg a motor.
Gázolajszűrő is pár ezer km-el ezelőtt lett cserélve.

Koszi a segítséget Mindenkinek!!!
Ha van valakinek még ötlete, szívesen várom!!

Hidegen nekem is rángat néha.Porlasztó hiba lesz.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:24:03 »

más sw-d lehet,és a csiptől ez nem változik.amúgy 750a normál.szóval nálad valami nem normál..... vigyor3
Na majdén levidejózom!!!! még a műszerteszttel is 800-on van állandó jelleggel  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:26:58 »

azt is vedd hozzá, hogy kinél mennyi volt a kiindulóalap Wink

am most lesz májusban madarason wave
én visszamegyek madaras erejéig felhuzatom mégjobban  eplus2 nemám Grin de király lenne...
aki alap 115 meg 130 lovakról indult, nemhiszem hogy pont a 90lovasokkal köllene összemérni, bár én állok elébe  Grin

ja, a fogyasztásom vagy nőtt vagy stagnál...most is 950~1000 környékén megyek... pedig eskü most visszafogtam magam ahol tudtam!!!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:34:12 »

én visszamegyek madaras erejéig felhuzatom mégjobban  eplus2 nemám Grin de király lenne...
aki alap 115 meg 130 lovakról indult, nemhiszem hogy pont a 90lovasokkal köllene összemérni, bár én állok elébe  Grin

ja, a fogyasztásom vagy nőtt vagy stagnál...most is 950~1000 környékén megyek... pedig eskü most visszafogtam magam ahol tudtam!!!  vigyor3

Jó azoknak akik ennyit el tudnak mennyi egy tankkal Cheesy Nekem a 800 feletti "teljesítmény" már kész csoda...Cheesy Igaz,az elmúlt 3-4 tankolás alkalmával sose jött ki 6,3-nál magasabb számolt fogyi...Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:47:37 »

Jó azoknak akik ennyit el tudnak mennyi egy tankkal Cheesy Nekem a 800 feletti "teljesítmény" már kész csoda...Cheesy Igaz,az elmúlt 3-4 tankolás alkalmával sose jött ki 6,3-nál magasabb számolt fogyi...Cheesy
megmondom őszintén azt hittem, majd chip után csökken...lehet csökkenne, ha vissza tudnám fogni a lábam  Grin
De mindig van egy valaki aki megtalál hazafele a szerpentinen...vagy csak úgy...aztán nehogymár megelőzzön!!! vigyor3 és így nehéz jó fogyasztást csinálni! bár sztem ez nem rossz...

Igaz Trekxc 2.2-es gépe azzal az 5.7-es fogyival csodákat művel szerintem, na őt irigylem  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2011.04.09 szombat, 12:48:35 »

megmondom őszintén azt hittem, majd chip után csökken...lehet csökkenne, ha vissza tudnám fogni a lábam  Grin
De mindig van egy valaki aki megtalál hazafele a szerpentinen...vagy csak úgy...aztán nehogymár megelőzzön!!! vigyor3 és így nehéz jó fogyasztást csinálni! bár sztem ez nem rossz...

Igaz Trekxc 2.2-es gépe azzal az 5.7-es fogyival csodákat művel szerintem, na őt irigylem  eplus2

Hát sajna én se tudok 90el menni végig...Cheesy Szintén hasonló szindróma...Utálom,ha valaki előttem van,és azt is,ha tolják a fenekem Cheesy
Meg nekem amúgy se stimmel valami,csak nincs pénz diagra... rinya
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.09 szombat, 12:52:53 írta Nika91127 » Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2011.04.09 szombat, 16:13:04 »

Amint lesz rá lehetőségem, akkor rakok fel videót a hangról.
Amúgy amikor megint beindítottam, akkor pedig olyan hangja volt, mintha piciket sípolt volna kb. fél másofpercenként.
Tök fura volt, de ez a "dadogás" jellegű hang megszűnt most.

A fordulatszám kijelző nem ingadozik és gázadáskor normálisan reagál a motor, és szerencsáre a nyomatékosságából sem veszített.
Miután megállok (és meleg a motor) tökéletesen ketyeg a motor.
Gázolajszűrő is pár ezer km-el ezelőtt lett cserélve.

Koszi a segítséget Mindenkinek!!!
Ha van valakinek még ötlete, szívesen várom!!
Hello, üdv közöttünk!
Próbáld ki, hogy változik-e a ronda hang alapjáraton, ha közben bekapcsolod a klímát. A klíma kompresszor csapágya is tönkremehet, vagy akár a generátor oldalon a feszítőben a szilent.... de rengeteg minden más is lehet. A sípoló hang akár a száraz görgőkből is jöhet, ha már nincs elegendő kenés...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2011.04.09 szombat, 16:26:31 »

Sziasztok!
Valószínű, hogy himba csere előtt állok, de infó kéne akinek volt már ilyen problémája.
Állítólag 3-4 -es hengertől jön a kopogást/csattogást. Viszont ha olyanja van akkor egész csendes van mikor pedig hangos alapjáraton is. Füstölni nem füstöl, szépen indul, megy ahogy kell, alapjárat nem ingadozik, bevillogás nincs, gyári 5W 30 szintetikust használok, olajat nem eszik.
Van olyan akinek hasonló problémát megoldott a himbák cseréje? Mind a 16-ot cserélni kell vagy meg lehet állapítani a rosszakat? Egyáltalán mi bajuk lesz ezeknek, elkopnak?  worship
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2011.04.09 szombat, 16:59:10 »

megmondom őszintén azt hittem, majd chip után csökken...lehet csökkenne, ha vissza tudnám fogni a lábam  Grin
De mindig van egy valaki aki megtalál hazafele a szerpentinen...vagy csak úgy...aztán nehogymár megelőzzön!!! vigyor3 és így nehéz jó fogyasztást csinálni! bár sztem ez nem rossz...

Igaz Trekxc 2.2-es gépe azzal az 5.7-es fogyival csodákat művel szerintem, na őt irigylem  eplus2
nekem is 5 körüli szokott lenni városon kívül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2011.04.09 szombat, 17:07:16 »

Hogy vezérelted meg a tekercseket? milyen feszültséggel,áramerősséggel, tekercsek ellenálása mennyi volt?
a rossz gondolom akkor semmi mivel szakadt volt....
A 400bar az nem olyan sok de, erre elég egy poharazás is kb....de kezdésnek nem rossz...hajrá. eljen
Mérési elved micsoda? mer valamit felkell állitanod ehhez a méréshez, meg gyári értékeket gondolom nem tudsz...
Ha a befecskendezett mennyiség fele kb a résolaj mennyiség adott idő intervallumban akkor az a porlasztó valószinű jó...énis méregettem egyiknap feltolom majd jútúbra....ma pl egy injektorvizsgáló gépet nézegettünk szkóppal tekercses és piezos injektorra...de sajna rossz a gép.... szomoru1

Helló!

A tekercset egy MCU-val vezéreltem, nem mértem, hogy pontosan mennyi áramot fogyaszt, most a résolaj és a nyomástartás volt a fő szempont...
Készül egy komolyabb mérő, ebben is egy 16 bites dsPIC vezérli a  csúcsot, egy nyitáshoz 1 ms- impulzust ad... Az új verzióban az analóg nyomásmérő helyére bekerül egy CR nyomásmérő (bontott vasból). Tervek szerint fogom tudni mérni, h a nyomás alá helyezett rendszer hogy tartja a nyomást, amikor megkapja az 1ms-es négyszögjelet hogy változik a nyomás,  hogy esik vissza és mennyire. Amit még nem tudom, hogy mivel fogom mérni az a porlasztott és a résolaj veszteségi mennyiséget... Ötlet?
A beérkező jeleket USB-n keresztül olvasom ki itt igény szerint, grafikon, táblázat stb ami kell....

Amint lesz lehetőségem egy teljesen új (nem felújított), csúcsot akarok lepróbázni, etalonnak jó lesz...

Használt működőképes 1 DB csúcsot tud valaki eladót?
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.09 szombat, 17:09:27 írta paky » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2011.04.09 szombat, 17:45:16 »

Helló!

A tekercset egy MCU-val vezéreltem, nem mértem, hogy pontosan mennyi áramot fogyaszt, most a résolaj és a nyomástartás volt a fő szempont...
Készül egy komolyabb mérő, ebben is egy 16 bites dsPIC vezérli a  csúcsot, egy nyitáshoz 1 ms- impulzust ad... Az új verzióban az analóg nyomásmérő helyére bekerül egy CR nyomásmérő (bontott vasból). Tervek szerint fogom tudni mérni, h a nyomás alá helyezett rendszer hogy tartja a nyomást, amikor megkapja az 1ms-es négyszögjelet hogy változik a nyomás,  hogy esik vissza és mennyire. Amit még nem tudom, hogy mivel fogom mérni az a porlasztott és a résolaj veszteségi mennyiséget... Ötlet?
A beérkező jeleket USB-n keresztül olvasom ki itt igény szerint, grafikon, táblázat stb ami kell....

Amint lesz lehetőségem egy teljesen új (nem felújított), csúcsot akarok lepróbázni, etalonnak jó lesz...

Használt működőképes 1 DB csúcsot tud valaki eladót?

legegyszerűbb csinálsz egy befogatót és mérőedényekbe engeded a mennyiségeket....
vezérlést C-ben irod? vagy iratod ? te csinálsz mindent?
Ha kész lessz egy videót csinálj majd róla.... eplus2
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2011.04.09 szombat, 17:56:49 »

legegyszerűbb csinálsz egy befogatót és mérőedényekbe engeded a mennyiségeket....
vezérlést C-ben irod? vagy iratod ? te csinálsz mindent?
Ha kész lessz egy videót csinálj majd róla.... eplus2


most így van megoldva, de pontosabb mérést akarok a vizuális leolvasásnál és elég kis mennyiséget kell mérni, azért vagyok meglőve vele.
Pascalban írom a mikrovezérlő progiját, a PC oldali progit delphiben vagy c++ -ban még nm döntöttem el.
Az egészet én készítem, mérőgép tervezéssel (ICT+FCT), mikroszámítógépes (dsPIC,AVR) áramkörök tervezésével és programozásával, szoftver fejlesztéssel foglalkozok saját vállalkozásomban...

Természetesen készítek videót.

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2011.04.09 szombat, 18:49:29 »

most így van megoldva, de pontosabb mérést akarok a vizuális leolvasásnál és elég kis mennyiséget kell mérni, azért vagyok meglőve vele.
Pascalban írom a mikrovezérlő progiját, a PC oldali progit delphiben vagy c++ -ban még nm döntöttem el.
Az egészet én készítem, mérőgép tervezéssel (ICT+FCT), mikroszámítógépes (dsPIC,AVR) áramkörök tervezésével és programozásával, szoftver fejlesztéssel foglalkozok saját vállalkozásomban...

Természetesen készítek videót.


mérleggel kellene mérni a súlyát a résolajnak.....az viszonylag pontos
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2011.04.09 szombat, 18:51:22 »

Sziasztok!
Valószínű, hogy himba csere előtt állok, de infó kéne akinek volt már ilyen problémája.
Állítólag 3-4 -es hengertől jön a kopogást/csattogást. Viszont ha olyanja van akkor egész csendes van mikor pedig hangos alapjáraton is. Füstölni nem füstöl, szépen indul, megy ahogy kell, alapjárat nem ingadozik, bevillogás nincs, gyári 5W 30 szintetikust használok, olajat nem eszik.
Van olyan akinek hasonló problémát megoldott a himbák cseréje? Mind a 16-ot cserélni kell vagy meg lehet állapítani a rosszakat? Egyáltalán mi bajuk lesz ezeknek, elkopnak?  worship
és ez biztos?úgy értem 10ből több mint 9x a csattogást a csúcsok okozzák a megváltozott porlasztás miatt (kopás).... Roll Eyes
azok le lettek ellenőrizve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2011.04.09 szombat, 18:59:30 »

mérleggel kellene mérni a súlyát a résolajnak.....az viszonylag pontos

vmi hasonlóra gondoltam én is. egész pontosan egy nyomásmérő bélyegre...
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:07:29 »

és ez biztos?úgy értem 10ből több mint 9x a csattogást a csúcsok okozzák a megváltozott porlasztás miatt (kopás).... Roll Eyes
azok le lettek ellenőrizve?

esetleg még a kopogás érzékelő (?)
amikor már nagyon xarakodtak a csúcsaim akk már nekem is kezdett kopogni, viszont nekem volt izzítójel dögivel ... :/
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:27:27 »

vmi hasonlóra gondoltam én is. egész pontosan egy nyomásmérő bélyegre...

Én nyúlásmérő bélyegről tudok, nyomásmérőről még nem... Az micsoda?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:34:58 »

Én nyúlásmérő bélyegről tudok, nyomásmérőről még nem... Az micsoda?  wow1

 worship

jaja, úgy hívják , nyúlásmérő Smiley
de majd nyomást mérek vele Smiley
vagy vmi piezoelektromos sensorral, ha a bélyeg nem lenne elég érzékeny...    integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:55:37 »

nekem is 5 körüli szokott lenni városon kívül vigyor3

200 km autopalya 135 es 6,1 liter utan masik 200 km normal ut + valamelyes varos, es 5,2-t mutat a muszer. Az mennyi is a masodik felere atlagosan...? :-) Csaljon lefele fel litert, es meg mindig jo vagyok vele...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:58:19 »

200 km autopalya 135 es 6,1 liter utan masik 200 km normal ut + valamelyes varos, es 5,2-t mutat a muszer. Az mennyi is a masodik felere atlagosan...? :-) Csaljon lefele fel litert, es meg mindig jo vagyok vele...

AndyA
de nálam a számolt annyi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2011.04.09 szombat, 21:32:42 »

200 km autopalya 135 es 6,1 liter utan masik 200 km normal ut + valamelyes varos, es 5,2-t mutat a muszer. Az mennyi is a masodik felere atlagosan...? :-) Csaljon lefele fel litert, es meg mindig jo vagyok vele...

AndyA
uraim, továbbra is van fogyasztás topic.
(bocs, de ez itt már OFF)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jaggy
Vendég
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2011.04.09 szombat, 21:41:06 »

Sziasztok!

Új vagyok a Club-ban és nem vagyok egy zseni a mondeok terén.Vettem 2 éve egy 2.0 TDCi 2006.06 havi mondeot és van benne egy elektromos EGR szelep. Elvileg ez a drágábbik változat de le szeretném cserélni, mert ledugóztam és nem tetszik a motor viselkedése. Néha melegen csinál olyat ha kinyomom a kuplongot a fordulatszám nem akar beállni hanem ugrál (800-1400 között). Ja és nem alszik ki a diagnosztika lámpa de ezt olvastam. Az alvázszám alapján Pesten egy szeríz se tud bele ilyen EGR-t szerezni, mert nekik a program mást dob ki (sima vákuumost).Tényleg már végsőként németországban megkérdezték ezt az alkatrész és pont ilyet kb. 150 000 forintért tudnának szerezni. Alvázszám és fénykép alaján. Érdeklődve kérdezem nem-e tud valaki szerezni nekem egy ilyen EGR szelepet. A másik kérdésem hogy nem-e más hiba miatt vágódott gajra az EGR szelepem? Elég olajos a turbótól jövő csövem. De többen is azt modták az még nem vészes.
Az utolsó kérdésem hogy miképp tudom kiolvastatni belőle az eredeti kilométert. Előre is ksözönöm a válaszotok!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 11:39:31 »

Sziasztok!

Sehol sem találom a keres-kínál rovatot, de nincs valakinek új jobb első ABS jeladója? Nekem egy 2003-03-as tdci mondeo-m van. KOmbi.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 13:39:19 »

Sziasztok!
Melyik most a legolcsóbb beszerzési forrás függőleges turbócsőre (EGR előtt)? (Cromaxnál 16.521-et dobott ki, de soknak tartom, 11-13 ezerre emlékeztem).
Köszönettel:
F.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 16:26:40 »

Sziasztok!
Melyik most a legolcsóbb beszerzési forrás függőleges turbócsőre (EGR előtt)? (Cromaxnál 16.521-et dobott ki, de soknak tartom, 11-13 ezerre emlékeztem).
Köszönettel:
F.
ha visszaolvasol, akkor vagy itt, vagy az mk3 ált topicban 10-ért kínáltak egyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 16:44:46 »

ha visszaolvasol, akkor vagy itt, vagy az mk3 ált topicban 10-ért kínáltak egyet
MK3-ban, és ő adja még olcsóbban is  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 16:45:47 »

MK3-ban, és ő adja még olcsóbban is  eplus2 eplus2
eplus2

még kétszer megkérdőjelezem az árakat és még fizet is, hogy elvigyük lol002

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 16:47:18 »

eplus2

még kétszer megkérdőjelezem az árakat és még fizet is, hogy elvigyük lol002


hát kb olyan volt  idiota
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


rebb
Vendég
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 18:05:50 »

Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.

Üdv:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:03:26 »

Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.

Üdv:
így kevés az infó.vagy nagyon átbaxták,vagy nagyon belenyúlt.mindenesetre ilyet még a mesében sem hallottam..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.