Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:57:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656785 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9450 Dátum:
2011.04.12 kedd, 22:10:10 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.11 hétfő, 16:19:12
üdv.
ma kipucoltam a szivosort és az egr szelepet.gondoltam megosztom képekben a szétszedés utáni pillanatokat.149000 km és majdnem 5 éves autonál...tessék figyelni!
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411120_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411124_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411126_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411129_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411130_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ennyi!elég durva volt.azota a kocsinak se füstje se kopogo hangja nincs!
Hehe. Jól néz ki. Nekem a végén benne maradt egy icipici féktisztító a szívósorban. Amikor indítottam, mintha gát adtam volna...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9451 Dátum:
2011.04.12 kedd, 22:14:57 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.12 kedd, 11:59:01
üdv.max 1 ora az egész.semmi gyakorlatot nem igényel és nagyon egyszerü leszedni.az egr pár anya és 1 bilincs fogja.ha levetted az anyákat és a bilincset fellazitottad akkor simán ki kell csak forgatni a helyéröl.a szivosort is vedd le mindenképp.asszem 2 vezeték csatit kell lehuzni és aszem 8 csavar fogja.ha kitekerted öket már kezedbe is van az egész.én elöször csavarhuzoval és egy pengével kpucoltam a nagy dzsuva részét.mindenképp vegyél egy flakon féktisztito folyadékot.én spray-set vettem 600ml-s.miután kipucolod a nagy részét.fujd be a sprével,ésegy kiseb ecsettel ki tudod pucolni.a szivosornál vigyázz a gumi tömitésekre.az egrt is ugyanigy pucoltam ki.a kezed elég fekete lesz.a ruhádra vigyázz mert nem bizti hogy kijön belöle ha összefröcsklöd magad.összeszerelni ugyanugy mint ahogy szétszedted,csak forditva.jegyezz meg mindent hogy mi hol volt.én is tapasztalat nélkül álltam neki.de semmi gondom nem volt.mist semmi füst nincs és az auto hangja is csendesebb lett sokkal.
üdv.
Na azér szerintem nem ilyen egyszerű a dolog. Ha tényleg jó minőségű racsnis kulcsaid vannak, akkor a szívósor leszerelése nem gáz, de oda kell figyelni, hogy fokozatosan lazítsd mg a csavarokat. Szerezz egy vödröt, ami utána nem fog hiányozni, meg kell hozzá szép nagy gumikesztyű is.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9452 Dátum:
2011.04.13 szerda, 08:18:07 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.04.12 kedd, 21:57:24
Csak a legfontosabb kelléket el ne felejtsd, ami kell a tisztításhoz
a
KESZTYŰT
kösz a figyelmeztetést, úgy lesz...
a tömítést illik cserélni? vagy maradhat a régi?
ha a szívósorral is kacérkodom? akkor?
kösz
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9453 Dátum:
2011.04.13 szerda, 09:22:40 »
Idézetet írta: kishalacska - 2011.04.13 szerda, 08:18:07
kösz a figyelmeztetést, úgy lesz...
a tömítést illik cserélni? vagy maradhat a régi?
ha a szívósorral is kacérkodom? akkor?
kösz
Szia nem feltétlenül kell cserélni a tömítéseket, csak akkor ha szakad/sérül leszedés során vagy már el van öregedve(repedezett, kemény/rideg). Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9454 Dátum:
2011.04.13 szerda, 10:48:46 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.13 szerda, 09:22:40
Szia nem feltétlenül kell cserélni a tömítéseket, csak akkor ha szakad/sérül leszedés során vagy már el van öregedve(repedezett, kemény/rideg). Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.
akkor elvileg még nem cserés a dolog, majd óvatosan puceválok
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9455 Dátum:
2011.04.13 szerda, 11:44:30 »
Tegnap este simán beletankoltam 55L-t az autómba. Most vagy átbasznak a kúton vagy nem 55L-es a tankom. Computer szerintem még 30km-t mehettem volna, és az általam kiszámolt fogyasztás megegyezett a computeréval. 6.9L lett.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9456 Dátum:
2011.04.13 szerda, 12:02:40 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.13 szerda, 11:44:30
Tegnap este simán beletankoltam 55L-t az autómba. Most vagy át***nak a kúton vagy nem 55L-es a tankom. Computer szerintem még 30km-t mehettem volna, és az általam kiszámolt fogyasztás megegyezett a computeréval. 6.9L lett.
55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9457 Dátum:
2011.04.13 szerda, 12:10:04 »
khm....
58 is simán belemegy koppig.
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.13 szerda, 12:02:40
55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.
AndyA
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9458 Dátum:
2011.04.13 szerda, 12:25:57 »
Idézetet írta: rebb - 2011.04.10 vasárnap, 18:05:50
Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.
Üdv:
szia!
Nekem hasonló volt az első jelenség de előtte villogott az izzitás jelző kopogás érzékelő hibával.Az enyémben felszakitotta a szelep vezérlőtengelyek lefogetó keretét.A megoldás az volt,hogy a bontott hengerfej mellet feszitőpatront és láncot is cseréltünk azóta hibátlan a gép.Akkor ugy nézett ki a problémám a láncfeszítő patron okozta!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9459 Dátum:
2011.04.13 szerda, 12:30:23 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.11 hétfő, 16:19:12
üdv.
ma kipucoltam a szivosort és az egr szelepet.gondoltam megosztom képekben a szétszedés utáni pillanatokat.149000 km és majdnem 5 éves autonál...tessék figyelni!
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411120_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411123_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411124_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411126_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411127_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411129_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110411/20110411130_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ennyi!elég durva volt.azota a kocsinak se füstje se kopogo hangja nincs!
Ilyen mértékű koszolódásnál a kitisztítás után várható némi teljesítmény és fogyasztás javulás is?
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9460 Dátum:
2011.04.13 szerda, 14:04:09 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.04.13 szerda, 09:22:40
Arra azért figyelj, hogy véletlenül se áztasd be a tömítéseket brigéciólba mert megdagadnak és nem tudod visszatenni őket.
a brigéciol más gumi anyaggal is így tesz? a féktisztító ezért jobb a célra?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9461 Dátum:
2011.04.13 szerda, 15:00:33 »
Idézetet írta: zsombi - 2011.04.13 szerda, 14:04:09
a brigéciol más gumi anyaggal is így tesz? a féktisztító ezért jobb a célra?
Nem!
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9462 Dátum:
2011.04.13 szerda, 17:49:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.13 szerda, 15:00:33
Nem!
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
a BR mindkettőtől??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9463 Dátum:
2011.04.13 szerda, 18:47:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 17:49:17
a BR mindkettőtől??
Bocs.
Nem, a BR apoláros, úgyhogy csak apoláros oldószerektől.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9464 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:08:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.13 szerda, 15:00:33
Nem!
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
na akkor a következő kérdést fel sem teszem, azaz melyiket miről ismerem meg
a lényeg, hogy fémet lehet brigéciollal, gumit inkább ne.
(a műanyagokkal mi a helyzet?)
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9465 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:11:19 »
Idézetet írta: rebb - 2011.04.10 vasárnap, 18:05:50
Sziasztok!
Egy barátom vett egy TDCI Mondeo-t, kb:100Km ment el vele mikor egyik nap nem indult be az autó, elvitték szerelőhöz aki megállapította, hogy a hengerfejen elrepedt a himbasor.
Új bontott hengerfejjel összerakva tökéletesen müködik, majd egy kis idő múlva megint ugyan az a probléma.
A hinbasor megint letörve.
Most azt mondták neki, hogy valószinüleg nagyon meg van nyúlva a lánc, és láncot is kell cserélni + hengerfej, vagy himbasor.
Ez hihetetlen!
Valakinek van valami jó ötlete?
A barátom már teljesen maga alatt van.
Üdv:
Bocsi de most jutott eszembe,hogy nekem megvan a régi hengerfej a himba sorral,sorokkal ha érdekli a haverodat odaadom ingyené vagy ha sokalja akkor megalkudhatunk!Hátha ö hasznát veszi.Én ugy is kidobnám.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9466 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:20:47 »
Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.13 szerda, 20:22:44 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zetec130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9467 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:39:08 »
Sziasztok,
Valaki bele mert már önteni a TDCI gépébe STP motorbeltér tisztítót ? Érdekelne, hogy mi a tapasztalat, többet használ -e mint árt ?
Köszi.
Naplózva
2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9468 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:49:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 20:20:47
Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?
Az hogy fütyül még nem biztos,hogy kifuj.Lehet mást hallasz nem a turbót.Ha kifuj elvileg füstöl is a levegő hiány miatt.Tölteni meg azt hiszem 1800 körül kezd a turbó ha elötte kifuj akkor nagyobb fordulaton jobban kellene.Persze szerintem!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9469 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:53:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 20:20:47
Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?
nekem vissza van véve most a nyomás 1 barra, 2500 fölött szépen kormol
neked kormol??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9470 Dátum:
2011.04.13 szerda, 20:58:14 »
Idézetet írta: zsombi - 2011.04.13 szerda, 20:08:27
na akkor a következő kérdést fel sem teszem, azaz melyiket miről ismerem meg
a lényeg, hogy fémet lehet brigéciollal, gumit inkább ne.
(a műanyagokkal mi a helyzet?)
Én tiszta autóbenzinnel mostam a szelepet is, meg a szívósort is. Nem igazán láttam, hogy ártott
volna a tömítésnek. Igaz, hogy nem áztattam őket.
Viszont a KESZTYŰT komolya ajánlom, mert nekem akkor lett tiszta a kezem, mikor már a bőrrel lekopott.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9471 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:06:15 »
Igazad lehet.
De minek lehet még ilyen hangja?
Nem füstöl abszolút.
A 200-as nem húzás meg lehet amiatt van, mert mostanában úgy mentem mint egy tata.
Idézetet írta: cseresznye - 2011.04.13 szerda, 20:49:02
Az hogy fütyül még nem biztos,hogy kifuj.Lehet mást hallasz nem a turbót.Ha kifuj elvileg füstöl is a levegő hiány miatt.Tölteni meg azt hiszem 1800 körül kezd a turbó ha elötte kifuj akkor nagyobb fordulaton jobban kellene.Persze szerintem!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9472 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:06:56 »
Szemmel nem látható a füst.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 20:53:24
nekem vissza van véve most a nyomás 1 barra, 2500 fölött szépen kormol
neked kormol??
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9473 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:11:25 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.04.13 szerda, 20:58:14
Én tiszta autóbenzinnel mostam a szelepet is, meg a szívósort is. Nem igazán láttam, hogy ártott
volna a tömítésnek. Igaz, hogy nem áztattam őket.
Viszont a KESZTYŰT komolya ajánlom, mert nekem akkor lett tiszta a kezem, mikor már a bőrrel lekopott.
én is 95-ös benzinnel
a tömítéseknek sem lett baja...
nekem csak a domestos szedte le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9474 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:14:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.13 szerda, 15:00:33
Nem!
Poláros oldószertől (pl. aromás oldószerek) csak a poláros gumikeverékek duzzadnak (NBR, BR, ...), apolárosoktól (kenőolaj) az apoláros keverékek (BR, EPM, EPDM).
ha már ennyire benne vagy
turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??
jöhet mástól is a válasz, ha tudja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9475 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:17:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 21:11:25
én is 95-ös benzinnel
a tömítéseknek sem lett baja...
nekem csak a domestos szedte le
akkor itt sz..artam el. NEM volt itthon domestos.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9476 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:21:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 21:14:37
ha már ennyire benne vagy
turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??
jöhet mástól is a válasz, ha tudja
Ha mástól is mehet a válasz, akkor: én talá rongyal próbálnám.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9477 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:22:57 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.04.13 szerda, 21:17:48
akkor itt sz..artam el. NEM volt itthon domestos.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9478 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:24:12 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.04.13 szerda, 21:21:32
Ha mástól is mehet a válasz, akkor: én talá rongyal próbálnám.
na az olajfoltokat el kéne tüntetnem róluk
azt a sima rongy nem szedi le
lakbenzin, féktisztító, stb... mit használhatók ott, ami nem kezdi ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9479 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:54:46 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 20:20:47
Úgy hallom, hogy valahol kifúj a turbó. Kb 1200 és 1500 rpm között hallatszik fütyülés.
De nem találom, hogy hol, pedig minden csövet átnéztem.
Egyik sem olajos, egyik sem repedt.
Erő van benne, azon nem lehet észrevenni.
Csak 200km/h-nál nem akart már gyorsulni rendesen.
Hogy a pcsába lehet megtalálni?
Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9480 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:56:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.13 szerda, 21:54:46
Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
nekem a fixgeósnak épült itt fel a nyomása, a változósnak szerintem hamarabb kéne, nekem most 2000 nél megvan a csúcsnyomásom...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9481 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:00:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.13 szerda, 21:54:46
Lehet kormolódás miatt is. Az enyém is fütyül, a franc se tudja miért.
Mérj nyomást menet közben, abból kijön, lukas-e vagy sem.
2,5bar@2500RPM
épp ma szenvedtem a rohadt fügyülés miatt én is.se korom,se levegőhiány-a 2,5bar megvan.
nem fúj ki sehol,mégis fütyül.nem lóg a tengely.
Viszont találtam egy érdekes oldalt,ami szerint lekormolódhatott akár a kipuffoldal is,ha a többi lehetőséget kizárjuk:
http://www.turbofelcsiki.hu/turbofelt_hibajelensegei.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9482 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:02:31 »
Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.
Idézetet írta: alf - 2011.04.13 szerda, 22:00:29
épp ma szenvedtem a rohadt fügyülés miatt én is.se korom,se levegőhiány-a 2,5bar megvan.
nem fúj ki sehol,mégis fütyül.nem lóg a tengely.
Viszont találtam egy érdekes oldalt,ami szerint lekormolódhatott akár a kipuffoldal is,ha a többi lehetőséget kizárjuk:
http://www.turbofelcsiki.hu/turbofelt_hibajelensegei.html
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9483 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:05:47 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 22:02:31
Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.
csak a szívócsövet kell leszedni a turbóról,és a tengelyvéget megkell mozgatni a tengelyre merőleges irányban.ha 1 tizedet lóg azt már nagyon megérezni.ha meg nem lóg akkor fixen áll a helyén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9484 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:08:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 22:02:31
Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.
Szívóoldalon belenézel, s ha nem érinti az aluházat(nincs fémmegmunkálásra utaló jel) akkor jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9485 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:15:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.04.13 szerda, 22:08:28
Szívóoldalon belenézel, s ha nem érinti az aluházat(nincs fémmegmunkálásra utaló jel) akkor jó.
és mitől fütyül?2napja....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9486 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:20:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 21:56:37
nekem a fixgeósnak épült itt fel a nyomása, a változósnak szerintem hamarabb kéne, nekem most 2000 nél megvan a csúcsnyomásom...
ez egyéni szoc probléma.
A gyári adat ez. Pl. az enyém is korábban épül, mert csak, de ezzel nem akarom húzni DomeSL-t, mert még kicseréli a turbót is, meg az autó még érintetlen részeit is.
Ha a gyári értéket tudja, akkor ok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9487 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:21:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 22:02:31
Kéne egy leírást csinálni arról, hogy hogyan ellenőrizzük, hogy lóg-e a tengely.
tis-ben van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9488 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:22:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.13 szerda, 22:15:09
és mitől fütyül?2napja....
kellene szerezni turbótisztítót.
pl:
http://www.innotecworld.com/c-1064-turbo-clean-set.aspx
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9489 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:23:07 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.13 szerda, 22:15:09
és mitől fütyül?2napja....
Bedarált egy madarat?...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9490 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:28:44 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.13 szerda, 22:23:07
Bedarált egy madarat?...
akkor legalább tudnám mitől van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9491 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:42:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.13 szerda, 12:02:40
55 l nevleges, de ahhoz meg hozzajon egy kis tagulasi ter, par liter. Ha koppig toltod, amig bugyborekol es feljon a csoben, siman belemegy az 55 l, ha elotte nagyon laposra jartad.
AndyA
Minden egyes tankolásomkor 58-59 liter megy bele.Egyszer volt 60.2liter.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9492 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:51:05 »
Idézetet írta: Bali - 2011.04.09 szombat, 11:20:45
Hidegen nekem is rángat néha.Porlasztó hiba lesz.
Sziasztok,
Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...
Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!
Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9493 Dátum:
2011.04.13 szerda, 22:56:48 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.13 szerda, 22:51:05
Sziasztok,
Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...
Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!
Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
Hát ez igen érdekes lenne...
Most egy tankolástól...persze gondolom tönkremehet, de akkor nagyon szemetet kell beletankolni...
Én is tankoltam már párszor itthon olyan anyagot amit a traktorokba hozunk, és még mindig megy(kopp-kopp)
Persze a traktoros gázolaj is kútról van, de hát az itthoni tartályba is belemegy, meg az a tartálykocsi is igencsak mocsadék...
Szóval nagyon be akarnak ott rángatni Téged!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9494 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:02:51 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.13 szerda, 22:51:05
Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
őket szokták itt ajánlani:
http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9495 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:39:25 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.12 kedd, 22:14:57
Na azér szerintem nem ilyen egyszerű a dolog. Ha tényleg jó minőségű racsnis kulcsaid vannak, akkor a szívósor leszerelése nem gáz, de oda kell figyelni, hogy fokozatosan lazítsd mg a csavarokat. Szerezz egy vödröt, ami utána nem fog hiányozni, meg kell hozzá szép nagy gumikesztyű is.
de nem is bonyolult.voltak jo szerszámok az biztos de semmmi extra.gumikesztyü se kellett utolag már kiderült,mert az ultra derm kéztisztito szépen lehoz mindent a kezemröl.de amugy igazad van...
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9496 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:43:00 »
Idézetet írta: Shad - 2011.04.13 szerda, 12:30:23
Ilyen mértékű koszolódásnál a kitisztítás után várható némi teljesítmény és fogyasztás javulás is?
nem érzek teljesitményben különbséget igazábol.ami változott az az hogy nem kormol és csendesebben jár a moci.nem kopog.ennyi.
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9497 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:43:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.13 szerda, 22:15:09
és mitől fütyül?2napja....
Az octaviáké is fütyül szépen, még is mennek.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9498 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:45:35 »
Idézetet írta: zetec130 - 2011.04.13 szerda, 20:39:08
Sziasztok,
Valaki bele mert már önteni a TDCI gépébe STP motorbeltér tisztítót ? Érdekelne, hogy mi a tapasztalat, többet használ -e mint árt ?
Köszi.
én inkább a spurit ajánlom.az tényleg tisztitja a rendszert és folyamatosan lehet használni.fél deci kell 50l-hez belöle.
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9499 Dátum:
2011.04.13 szerda, 23:45:59 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.13 szerda, 23:43:00
nem érzek teljesitményben különbséget igazábol.ami változott az az hogy nem kormol és csendesebben jár a moci.nem kopog.ennyi.
Nekem meg éppen, hogy azóta kopog jobban
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Oldalak:
1
...
183
184
185
186
187
188
189
[
190
]
191
192
193
194
195
196
197
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ