alf®
|
|
« Új hozzászólás #39400 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:45:05 » |
|
wfowxxgbbw6a44372
Igen,van benne.De nem 2007es az autó. * Az illusztráció csak a modellt ábrázolja Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE), Ink blue (metál) Alvázszám (VIN): WF0WXXGBBW6A44372 Előzetes jellemzők Gyártás dátuma: 07.11.2006 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: kombi Változat: 40-es sorozat Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE) Váltó: 6 sebességes, manuális MMT6 Hajtás: LHD FWD Tengely áttétel: 4.071/2.850 Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátásokLégkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás Terület: (+)"D" Fényezés: Ink blue (metál) Belső anyag: Ink Blue Tria / Ebony Kattintson az összecsukáshoz Kisebb jellemzők Csomagtér küszöbborítás Genkben készült Különleg rendelésű festék nélkül RSO díszítés nélkül (+) Futura X SIP Elect.stab.szabályozással VP homologizációs matricával Motoros hátsó abl egy érinté le/fel fűtött szélvédővel Egyszínű műszerfallal tetocsomagtartó keresztrudak nélkül Keskeny kar./old. díszléc - szín Felső hátsó üveg spoilerrel tompítható visszapillantótükörrel Dupla Elektromos fűtött külső tükör Utas kézi deréktámasszal Vezető fűtött ülés -Vált.hőm. Fűtött utasüléssel -Vált.hőm. Biztonsági öv figyel. zümmögővel Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval Vonóhorog nélkül Színrefújt csom.tartó kilincs Bor sebességváltó gomb Ajtónyitás távirányĺtó egységgel hátsó ablaktörlő/mosóval állítható szakaszos törléssel Fűtött mosó fúvókával Air Curtain Restrnt LH Jobb old függönylégzsák Deployable Anti-W'Lash Restr Smart utasoldali légzsákkal intell.utas légzsák Oldallégzsákkal - vezetőoldali Oldallégzsákkal - utasoldali Pótkerék mini acél Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal 16 X 6.5 5 küllos könnyufém kerék 205/55VR-16 BSW Tyre Korlátozott felhaszn.mini pótkerék IV. fokozat+ DPF kibocsátások Standard felfüggesztéssel Fék vészsegítség nélkül Négy kerékre ható blokkolásgátlóval kipörgésgátló rendszerrel Szűrő Pollen Melegĺtő nélkül Borrel bevont kormánykerék Sebesség szabályozással Kiegészĺtő fűtés nélkül Csak nyíl kijelzésű navig. rendsz. Navigációs lemez - országspecifikus Lopásgátló riasztó nélkül Normál teljesítményu akkumulátor Rádióelőkészítés nélkül Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül Csak BT/VC telefon Interfész Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval Ice Feature Pack 24 Ice Feature Pack 25 ICE Feature Pack 26 Ice Feature Pack 27 Ice Feature Pack 28 Ice Feature Pack 2 Ice Feature Pack 7 Ice Feature Pack 9 ICE Feature csomag 13-mal Ice Feature Pack 16 Ice Feature Pack 17 ICE Feature Pack 23 ICE Feature Pack APA 1 ICE Feature Pack 35 ICE Feature Pack 45 ICE Feature Pack 46 ICE Feature Pack 47 Antenna nélkül 4 hangszóróval Telephone Prep Pack - Design C Szórakoztató rendszer nélkül WIM mobiltel. rendszerrel Hangvezérléses modul - német Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel Szivargyújtóval Tápellátás-csatlakozóval Első ködlámpákkal
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39401 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:49:45 » |
|
Igen,van benne.De nem 2007es az autó.
* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE), Ink blue (metál) Alvázszám (VIN): WF0WXXGBBW6A44372 Előzetes jellemzők Gyártás dátuma: 07.11.2006 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: kombi Változat: 40-es sorozat Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE) Váltó: 6 sebességes, manuális MMT6 Hajtás: LHD FWD Tengely áttétel: 4.071/2.850 Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás Terület: (+)"D" Fényezés: Ink blue (metál) Belső anyag: Ink Blue Tria / Ebony Kattintson az összecsukáshoz Kisebb jellemzők Csomagtér küszöbborítás Genkben készült Különleg rendelésű festék nélkül RSO díszítés nélkül (+) Futura X SIP Elect.stab.szabályozással VP homologizációs matricával Motoros hátsó abl egy érinté le/fel fűtött szélvédővel Egyszínű műszerfallal tetocsomagtartó keresztrudak nélkül Keskeny kar./old. díszléc - szín Felső hátsó üveg spoilerrel tompítható visszapillantótükörrel Dupla Elektromos fűtött külső tükör Utas kézi deréktámasszal Vezető fűtött ülés -Vált.hőm. Fűtött utasüléssel -Vált.hőm. Biztonsági öv figyel. zümmögővel Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval Vonóhorog nélkül Színrefújt csom.tartó kilincs Bor sebességváltó gomb Ajtónyitás távirányĺtó egységgel hátsó ablaktörlő/mosóval állítható szakaszos törléssel Fűtött mosó fúvókával Air Curtain Restrnt LH Jobb old függönylégzsák Deployable Anti-W'Lash Restr Smart utasoldali légzsákkal intell.utas légzsák Oldallégzsákkal - vezetőoldali Oldallégzsákkal - utasoldali Pótkerék mini acél Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal 16 X 6.5 5 küllos könnyufém kerék 205/55VR-16 BSW Tyre Korlátozott felhaszn.mini pótkerék IV. fokozat+ DPF kibocsátások Standard felfüggesztéssel Fék vészsegítség nélkül Négy kerékre ható blokkolásgátlóval kipörgésgátló rendszerrel Szűrő Pollen Melegĺtő nélkül Borrel bevont kormánykerék Sebesség szabályozással Kiegészĺtő fűtés nélkül Csak nyíl kijelzésű navig. rendsz. Navigációs lemez - országspecifikus Lopásgátló riasztó nélkül Normál teljesítményu akkumulátor Rádióelőkészítés nélkül Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül Csak BT/VC telefon Interfész Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval Ice Feature Pack 24 Ice Feature Pack 25 ICE Feature Pack 26 Ice Feature Pack 27 Ice Feature Pack 28 Ice Feature Pack 2 Ice Feature Pack 7 Ice Feature Pack 9 ICE Feature csomag 13-mal Ice Feature Pack 16 Ice Feature Pack 17 ICE Feature Pack 23 ICE Feature Pack APA 1 ICE Feature Pack 35 ICE Feature Pack 45 ICE Feature Pack 46 ICE Feature Pack 47 Antenna nélkül 4 hangszóróval Telephone Prep Pack - Design C Szórakoztató rendszer nélkül WIM mobiltel. rendszerrel Hangvezérléses modul - német Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel Szivargyújtóval Tápellátás-csatlakozóval Első ködlámpákkal
Igen köszönöm ezt a hasznos választ.Ezt a kocsit vettem meg ma,ő az új járgányom.Csak mostmár tudom h nem csak az egr hanem a dpf is ki lesz írva a vezérlőből.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39402 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:51:23 » |
|
Igen köszönöm ezt a hasznos választ.Ezt a kocsit vettem meg ma,ő az új járgányom.Csak mostmár tudom h nem csak az egr hanem a dpf is ki lesz írva a vezérlőből.
amíg nincs nyűgje,addig felesleges rágörcsölni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39403 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:53:18 » |
|
amíg nincs nyűgje,addig felesleges rágörcsölni.
de az egr-t mindenképp kiakarom,mert dobja a hibát dugózás után,akkor már egy kalap alatt ezt is
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39404 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:53:55 » |
|
de az egr-t mindenképp kiakarom,mert dobja a hibát dugózás után,akkor már egy kalap alatt ezt is
az olyan zavaró?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39405 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:57:06 » |
|
az olyan zavaró?
lehet nem mindenkinek,de én nem szeretem ha világít a csekkendzsin.amúgy meg chiptuning mindenképp megy rá
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39406 Dátum: 2016.01.23 szombat, 19:03:17 » |
|
lehet nem mindenkinek,de én nem szeretem ha világít a csekkendzsin.amúgy meg chiptuning mindenképp megy rá
...na meg hát végre ezen van fék.2003-2004-n nincs
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39407 Dátum: 2016.01.23 szombat, 21:18:05 » |
|
Sziasztok! Most már 2600km-ert mentem a kocsimmal december 12. óta. És nincs EGR szelepre hibakódom, pedig EU4-es kocsi. Elektromos helyzetérzékelős EGR szeleppel van.
Milyen időközönként ellenőriz a rendszer? Vagy ki van iktatva az ellenőrzés?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39408 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 09:00:28 » |
|
Sziasztok! Most már 2600km-ert mentem a kocsimmal december 12. óta. És nincs EGR szelepre hibakódom, pedig EU4-es kocsi.ug Elektromos helyzetérzékelős EGR szeleppel van.
Milyen időközönként ellenőriz a rendszer? Vagy ki van iktatva az ellenőrzés?
miért kéne hibát dobnia?le van dugózva?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39409 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 09:42:27 » |
|
miért kéne hibát dobnia?le van dugózva?
Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #39410 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 11:43:47 » |
|
Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.
Majd fog dobni, ne aggódj, de nem rendszeres időben, nekem szeptember óta 2x volt, igaz az egyik most mikor aksit cseréltem és újra tanítottam az ECU-t
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #39411 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 09:40:39 » |
|
Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.
Nekem hamar dobja rá.
|
|
|
Naplózva
|
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
|
|
|
etok23
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39412 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 10:55:33 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt? Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #39413 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:31:07 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt? Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel.. A szíjrendszer többi eleme (feszítő, vezető és támasztó görgő....) is rendben van?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #39414 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:37:02 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt? Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel.. Tisztelt Fórumtárs! Itt a fórumon már többször leírtuk, hogy a generátor oldalon lévő alkatrész csere esetén az összes többi elemet is célszerű alaposan megvizsgálni és szükség esetén cserélni. Tudni illik a rendszer leggyengébb eleme tönkre teheti a többi új cserélt elemet is. Valószínű, hogy a te esetedben is ilyen szituáció van. A főtengely ékszíjtárcsa sűrű meghibásodása rendellenesen nagy terhelésre utal. Ami lehet klímacsapágy, vagy generátor, vagy szíjvezető görgőcsapágy probléma. Summa summarum, én az egész generátoroldalt alaposan átvizsgálnám és a szükséges elemeket cserélném. Általában a generátor oldal teljes összes elemének egyidejű cseréje a célra vezető. Nem a legolcsóbb, de a mindenképp célra vezető a probléma megoldása tekintetében. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
etok23
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39415 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:42:18 » |
|
Nagyon köszönöm a gyors választ,akkor ezeket mindenképp átnézetem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #39416 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 12:55:45 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt? Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel.. Majd akkor megy tönkre amikor szétszakad minden! Nekem 300ezret birt a gyári!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #39417 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:36:02 » |
|
Alapjáraton lehet valahogy változtatni? Ha be van kapcsolva minden elektromos ganyé akkor alapjáraton erősen remeg a kasztni Nem lenne baj az állandó 1000
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39418 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:48:28 » |
|
Alapjáraton lehet valahogy változtatni? Ha be van kapcsolva minden elektromos ganyé akkor alapjáraton erősen remeg a kasztni Nem lenne baj az állandó 1000 anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #39419 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:02:40 » |
|
...na meg hát végre ezen van fék.2003-2004-n nincs azon is van fék.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39420 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:11:09 » |
|
anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
Hogyan? Mi volt a hátrány?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39421 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:14:34 » |
|
Hogyan? Mi volt a hátrány?
kikereste,melyik lábon kapja meg az ecu,hogy hátramenetet kapcsoltál,és arra adott egy direkt szálat.Ugyanis tolatáskor az ecu felemeli a fordulatot 900ra automatikusan. A hátrány az overboost elvesztése.Azt nem tudom,hogy olyankor a tempomat működött-e. Kérdezd meg Sakost.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39422 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:22:48 » |
|
kikereste,melyik lábon kapja meg az ecu,hogy hátramenetet kapcsoltál,és arra adott egy direkt szálat.Ugyanis tolatáskor az ecu felemeli a fordulatot 900ra automatikusan. A hátrány az overboost elvesztése.Azt nem tudom,hogy olyankor a tempomat működött-e. Kérdezd meg Sakost.
Csak azért, hogy 900at forogjon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39423 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:25:38 » |
|
Csak azért, hogy 900at forogjon?
igen.ez is egy próbálkozás volt a berregés megszüntetésére.A szabadonfutó jobban elterjedt.Ez a módszer,lehet,hogy csak az ő autójában volt-nem tudom.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39424 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:57:51 » |
|
igen.ez is egy próbálkozás volt a berregés megszüntetésére.A szabadonfutó jobban elterjedt.Ez a módszer,lehet,hogy csak az ő autójában volt-nem tudom.
A berregést benzinmotorral lehet megszüntetni. Nem tudom ez miért kérdés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39425 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:00:03 » |
|
azon is van fék.
igen,csak ki kell állni az ülésből úgy kell taposni amúgy meg megáll az is
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39426 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:11:58 » |
|
A berregést benzinmotorral lehet megszüntetni. Nem tudom ez miért kérdés te műmajom.az akkori aktív keménymag még dolgozott a hibákon,amiket a mérnökök vétettek.Ebből él az mk3 topicok nagyrésze ma is. Az ócska fhoshatosod meg már bontószökevénynek sem jó már,mert a kuttyának sem kell.Ugyan azért ragaszkodsz hozzá,amiért a wareszt akartad megvenni.Múló érzelmek miatt.Nem most lépsz a kapuzárási pánik időszakába?!!!!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39427 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:22:02 » |
|
te műmajom.az akkori aktív keménymag még dolgozott a hibákon,amiket a mérnökök vétettek.Ebből él az mk3 topicok nagyrésze ma is. Az ócska fhoshatosod meg már bontószökevénynek sem jó már,mert a kuttyának sem kell.Ugyan azért ragaszkodsz hozzá,amiért a wareszt akartad megvenni.Múló érzelmek miatt.Nem most lépsz a kapuzárási pánik időszakába?!!!! Hát gondolom most De már nem akarok wareszt venni. Most a 2cv-n gondolkozom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39428 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:24:05 » |
|
Hát gondolom most De már nem akarok wareszt venni. Most a 2cv-n gondolkozom. kacsán?te tényleg meghülyültél... ilyen amikor már csak félhatot mutat a bré?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39429 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:25:34 » |
|
kacsán?te tényleg meghülyültél... ilyen amikor már csak félhatot mutat a bré? Ebben neked nagyobb tapasztalatod kell legyen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39430 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:28:34 » |
|
Ebben neked nagyobb tapasztalatod kell legyen ha ezt a magasröptű beszélgetést folytatnád,azt másol pl az offban. ...De az még kiveri a szemedet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39431 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:44:12 » |
|
ha ezt a magasröptű beszélgetést folytatnád,azt másol pl az offban. ...De az még kiveri a szemedet. Leszáradt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39432 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:49:56 » |
|
Leszáradt? a szemed?csepegtessél bele.... ne ide válaszolj!vagy ne is válaszolj!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #39433 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:00:31 » |
|
igen,csak ki kell állni az ülésből úgy kell taposni amúgy meg megáll az is te most a tiedről beszélsz? Mert az enyém nem ilyen *** mint ahogy te általánosan állítod.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
zender
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39434 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:15:21 » |
|
Sziasztok! A problémám a következő: 130 le tdci motorról van szó, delphi injektorokkal van szerelve, a 3. injektor kódja nem egyezik az ecu-ban tárolt kóddal, viszont az injektoron lévő matrica első három karaktere nem olvasható ezért nincs meg a 16 karakter az újraprogramozáshoz. A tünetei pedig egyenetlen alapjárat és bizonyos fordulatszám tartományban minimális kopogó hang. Előre is köszi a segítséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39435 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:24:52 » |
|
Sziasztok! A problémám a következő: 130 le tdci motorról van szó, delphi injektorokkal van szerelve, a 3. injektor kódja nem egyezik az ecu-ban tárolt kóddal, viszont az injektoron lévő matrica első három karaktere nem olvasható ezért nincs meg a 16 karakter az újraprogramozáshoz. A tünetei pedig egyenetlen alapjárat és bizonyos fordulatszám tartományban minimális kopogó hang. Előre is köszi a segítséget. www.filepdiesel.huők tudnak neked új vagy másik kódot generálni a csúcshoz.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
norbi1212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #39436 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:28:11 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 131 lóerős 2004-es évjáratú, FMBA motorkódú Mondeoba milyen kódú porlasztócsúcs való (jelenleg nincs benne). Az lehetséges, hogy EJDR00301Z?
Köszönöm a válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39437 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:30:52 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 131 lóerős 2004-es évjáratú, FMBA motorkódú Mondeoba milyen kódú porlasztócsúcs való (jelenleg nincs benne). Az lehetséges, hogy EJDR00301Z?
Köszönöm a válaszokat!
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.msg960218#msg960218131 lóerős nincs. Angel voltam....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Csizi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39438 Dátum: 2016.01.26 kedd, 18:55:40 » |
|
Sziasztok, nemrég vettem meg a 2.0 TDCI-s kombimat. Szerelőhöz is elvittem átnézetni és azt mondta hogy motorikusan semmi baja. De az a helyzet hogy 2500rpm körül kezd el húzni rendesen és szerintem az elég sok. Azt szeretném kérdezni hogy ez jó vagy ha nem mi lehet a hiba. Előre is köszi a segítséget .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #39439 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:39:16 » |
|
Sziasztok! Melyik turbó csövek a leghajlamosabbak a repedésre, lyukadásra? Ami az EGR szelep elött van? Nem lyukas, de érdekelne Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #39440 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:16:19 » |
|
te most a tiedről beszélsz? Mert az enyém nem ilyen *** mint ahogy te általánosan állítod.
Már nincs meg az enyém,de a mostani vételem előtt kipróbáltam vagy 6-ot amik 2004-esek voltak.Mindegyiken beton kemény fékkel találkoztam.Amit vettem 2006-os,de alig kell érinteni a pedált.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39441 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:18:07 » |
|
Sziasztok, nemrég vettem meg a 2.0 TDCI-s kombimat. Szerelőhöz is elvittem átnézetni és azt mondta hogy motorikusan semmi baja. De az a helyzet hogy 2500rpm körül kezd el húzni rendesen és szerintem az elég sok. Azt szeretném kérdezni hogy ez jó vagy ha nem mi lehet a hiba. Előre is köszi a segítséget . 1800nál már húznia kell.Méres turbónyomást,lehet lukas turbócsöved.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39442 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:18:18 » |
|
Sziasztok! Melyik turbó csövek a leghajlamosabbak a repedésre, lyukadásra? Ami az EGR szelep elött van? Nem lyukas, de érdekelne Köszönöm! az
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #39443 Dátum: 2016.01.26 kedd, 23:02:23 » |
|
Már nincs meg az enyém,de a mostani vételem előtt kipróbáltam vagy 6-ot amik 2004-esek voltak.Mindegyiken beton kemény fékkel találkoztam.Amit vettem 2006-os,de alig kell érinteni a pedált.
azokkal nem tudom mi lehetett a baj.nekem gyönyörűen adagolható .
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #39444 Dátum: 2016.01.27 szerda, 00:36:51 » |
|
anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
hát ez borzasztó...de amúgy is annyi az alapjárat, nem? vagy csak hidegen? bár az enyém már nem túl stabil
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39445 Dátum: 2016.01.27 szerda, 06:42:25 » |
|
hát ez borzasztó...de amúgy is annyi az alapjárat, nem? vagy csak hidegen? bár az enyém már nem túl stabil
750.ott berreg.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
zender
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39446 Dátum: 2016.01.27 szerda, 15:16:47 » |
|
Sziasztok! Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban - OBDII: P1000-P (WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban - PCM: P1000 Tud valaki segíteni? Előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #39447 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:09:04 » |
|
Sziasztok! Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban - OBDII: P1000-P (WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban - PCM: P1000 Tud valaki segíteni? Előre is köszi No para nem kell foglalkozni vele. P1000 OBD Systems Readiness Test Not Complete
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 17:16:37 írta Vagyokabajnok »
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #39448 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:09:25 » |
|
Sziasztok! Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban - OBDII: P1000-P (WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban - PCM: P1000 Tud valaki segíteni? Előre is köszi mákod van,nem hibád.ez annyit jelent,hogy a teljes obd teszt nem futott le.gyakorlatilag nem hiba.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
|
« Új hozzászólás #39449 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:37:37 » |
|
Üdvözletem az urak! Főtengely szíjtárcsám a végét járja. Érdekelne hogy, találkozott-e valaki a fórum társak közül, azzal a jelenséggel hogy,a szíjtárcsa melegszik. Olyan szinten, pár km után égett gumi szagot hoz a fűtés az utastérbe. Rendesen forr a szíjtárcsa külső perem, és az agy közötti gumi lengés csillapító réteg. 120e km van a szíjrendszerben és a tárcsában. Viszont mikor legutóbb cseréltem, bő 3 éve, nem csinált ilyet a tárcsa. Kicsit hangos volt, de ennek még semmi hangja. Hétvégén cserélem az egész szíjrendszert. Viszont nem értem ezt az őrült melegedését a szíjtárcsának.
|
|
|
Naplózva
|
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
|
|
|
|