Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:52:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14660627 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39400 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:45:05 »

wfowxxgbbw6a44372
Igen,van benne.De nem 2007es az autó.





* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE), Ink blue (metál)
 
Alvázszám (VIN):     WF0WXXGBBW6A44372
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     07.11.2006
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.071/2.850
Emisszió:    IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Ink blue (metál)
Belső anyag:     Ink Blue Tria / Ebony
Kattintson az összecsukáshoz
Kisebb jellemzők
 Csomagtér küszöbborítás
 Genkben készült
 Különleg rendelésű festék nélkül
 RSO díszítés nélkül
 (+) Futura X SIP
 Elect.stab.szabályozással
 VP homologizációs matricával
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 fűtött szélvédővel
 Egyszínű műszerfallal
 tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
 Keskeny kar./old. díszléc - szín
 Felső hátsó üveg spoilerrel
 tompítható visszapillantótükörrel
 Dupla Elektromos fűtött külső tükör
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Biztonsági öv figyel. zümmögővel
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Színrefújt csom.tartó kilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Ajtónyitás távirányĺtó egységgel
 hátsó ablaktörlő/mosóval
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosó fúvókával
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Pótkerék – mini acél
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 16 X 6.5 5 küllos könnyufém kerék
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 IV. fokozat+ DPF kibocsátások
 Standard felfüggesztéssel
 Fék vészsegítség nélkül
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 kipörgésgátló rendszerrel
 Szűrő Pollen
 Melegĺtő nélkül
 Borrel bevont kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Csak nyíl kijelzésű navig. rendsz.
 Navigációs lemez - országspecifikus
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Normál teljesítményu akkumulátor
 Rádióelőkészítés nélkül
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval
 Ice Feature Pack 24
 Ice Feature Pack 25
 ICE Feature Pack 26
 Ice Feature Pack 27
 Ice Feature Pack 28
 Ice Feature Pack 2
 Ice Feature Pack 7
 Ice Feature Pack 9
 ICE Feature csomag 13-mal
 Ice Feature Pack 16
 Ice Feature Pack 17
 ICE Feature Pack 23
 ICE Feature Pack APA 1
 ICE Feature Pack 35
 ICE Feature Pack 45
 ICE Feature Pack 46
 ICE Feature Pack 47
 Antenna nélkül
 4 hangszóróval
 Telephone Prep Pack - Design C
 Szórakoztató rendszer nélkül
 WIM mobiltel. rendszerrel
 Hangvezérléses modul - német
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Szivargyújtóval
 Tápellátás-csatlakozóval
 Első ködlámpákkal
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39401 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:49:45 »

Igen,van benne.De nem 2007es az autó.





* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE), Ink blue (metál)
 
Alvázszám (VIN):     WF0WXXGBBW6A44372
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     07.11.2006
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     40-es sorozat
Motor:     Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.071/2.850
Emisszió:    IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Ink blue (metál)
Belső anyag:     Ink Blue Tria / Ebony
Kattintson az összecsukáshoz
Kisebb jellemzők
 Csomagtér küszöbborítás
 Genkben készült
 Különleg rendelésű festék nélkül
 RSO díszítés nélkül
 (+) Futura X SIP
 Elect.stab.szabályozással
 VP homologizációs matricával
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 fűtött szélvédővel
 Egyszínű műszerfallal
 tetocsomagtartó keresztrudak nélkül
 Keskeny kar./old. díszléc - szín
 Felső hátsó üveg spoilerrel
 tompítható visszapillantótükörrel
 Dupla Elektromos fűtött külső tükör
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
 Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
 Biztonsági öv figyel. zümmögővel
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 Színrefújt csom.tartó kilincs
 Bor sebességváltó gomb
 Ajtónyitás távirányĺtó egységgel
 hátsó ablaktörlő/mosóval
 állítható szakaszos törléssel
 Fűtött mosó fúvókával
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Pótkerék – mini acél
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 16 X 6.5 5 küllos könnyufém kerék
 205/55VR-16 BSW Tyre
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 IV. fokozat+ DPF kibocsátások
 Standard felfüggesztéssel
 Fék vészsegítség nélkül
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 kipörgésgátló rendszerrel
 Szűrő Pollen
 Melegĺtő nélkül
 Borrel bevont kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Csak nyíl kijelzésű navig. rendsz.
 Navigációs lemez - országspecifikus
 Lopásgátló riasztó nélkül
 Normál teljesítményu akkumulátor
 Rádióelőkészítés nélkül
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Alsóosztály Nav/CD/AM/FM Rádióval
 Ice Feature Pack 24
 Ice Feature Pack 25
 ICE Feature Pack 26
 Ice Feature Pack 27
 Ice Feature Pack 28
 Ice Feature Pack 2
 Ice Feature Pack 7
 Ice Feature Pack 9
 ICE Feature csomag 13-mal
 Ice Feature Pack 16
 Ice Feature Pack 17
 ICE Feature Pack 23
 ICE Feature Pack APA 1
 ICE Feature Pack 35
 ICE Feature Pack 45
 ICE Feature Pack 46
 ICE Feature Pack 47
 Antenna nélkül
 4 hangszóróval
 Telephone Prep Pack - Design C
 Szórakoztató rendszer nélkül
 WIM mobiltel. rendszerrel
 Hangvezérléses modul - német
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Szivargyújtóval
 Tápellátás-csatlakozóval
 Első ködlámpákkal
Igen köszönöm ezt a hasznos választ.Ezt a kocsit vettem meg ma,ő az új járgányom.Csak mostmár tudom h nem csak az egr hanem a dpf is ki lesz írva a vezérlőből.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39402 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:51:23 »

Igen köszönöm ezt a hasznos választ.Ezt a kocsit vettem meg ma,ő az új járgányom.Csak mostmár tudom h nem csak az egr hanem a dpf is ki lesz írva a vezérlőből.
amíg nincs nyűgje,addig felesleges rágörcsölni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39403 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:53:18 »

amíg nincs nyűgje,addig felesleges rágörcsölni.
de az egr-t mindenképp kiakarom,mert dobja a hibát dugózás után,akkor már egy kalap alatt ezt is
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39404 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:53:55 »

de az egr-t mindenképp kiakarom,mert dobja a hibát dugózás után,akkor már egy kalap alatt ezt is
az olyan zavaró?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39405 Dátum: 2016.01.23 szombat, 18:57:06 »

az olyan zavaró?
lehet nem mindenkinek,de én nem szeretem ha világít a csekkendzsin.amúgy meg chiptuning mindenképp megy rá
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39406 Dátum: 2016.01.23 szombat, 19:03:17 »

lehet nem mindenkinek,de én nem szeretem ha világít a csekkendzsin.amúgy meg chiptuning mindenképp megy rá
...na meg hát végre ezen van fék.2003-2004-n nincs   nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39407 Dátum: 2016.01.23 szombat, 21:18:05 »

Sziasztok!
Most már 2600km-ert mentem a kocsimmal december 12. óta. És nincs EGR szelepre hibakódom, pedig EU4-es kocsi. Elektromos helyzetérzékelős EGR szeleppel van.

Milyen időközönként ellenőriz a rendszer? Vagy ki van iktatva az ellenőrzés?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39408 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 09:00:28 »

Sziasztok!
Most már 2600km-ert mentem a kocsimmal december 12. óta. És nincs EGR szelepre hibakódom, pedig EU4-es kocsi.ug Elektromos helyzetérzékelős EGR szeleppel van.

Milyen időközönként ellenőriz a rendszer? Vagy ki van iktatva az ellenőrzés?
miért kéne hibát dobnia?le van dugózva?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39409 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 09:42:27 »

miért kéne hibát dobnia?le van dugózva?

Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39410 Dátum: 2016.01.24 vasárnap, 11:43:47 »

Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.

Majd fog dobni, ne aggódj, de nem rendszeres időben, nekem szeptember óta 2x volt, igaz az egyik most mikor aksit cseréltem és újra tanítottam az ECU-t
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #39411 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 09:40:39 »

Mert azt írták hogy az EU4-es motor dobhat hibát ha le van vakítva.

Nekem hamar dobja rá.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
etok23
Vendég
« Új hozzászólás #39412 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 10:55:33 »

Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. help
Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt?
Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel..
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39413 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:31:07 »

Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. help
Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt?
Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel..



A szíjrendszer többi eleme (feszítő, vezető és támasztó görgő....) is rendben van?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39414 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:37:02 »

Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. help
Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt?
Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel..

Tisztelt Fórumtárs!
Itt a fórumon már többször leírtuk, hogy a generátor oldalon lévő alkatrész csere esetén az összes többi elemet is célszerű alaposan megvizsgálni és szükség esetén cserélni. Tudni illik a rendszer leggyengébb eleme tönkre teheti a többi új cserélt elemet is. Valószínű, hogy a te esetedben is ilyen szituáció van. A főtengely ékszíjtárcsa sűrű meghibásodása rendellenesen nagy terhelésre utal. Ami lehet klímacsapágy, vagy generátor, vagy szíjvezető görgőcsapágy probléma. Summa summarum, én az egész generátoroldalt alaposan átvizsgálnám és a szükséges elemeket cserélném. Általában a generátor oldal teljes összes elemének egyidejű cseréje a célra vezető. Nem a legolcsóbb, de a  mindenképp célra vezető a probléma megoldása tekintetében. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
etok23
Vendég
« Új hozzászólás #39415 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 11:42:18 »

 Nagyon köszönöm a gyors választ,akkor ezeket mindenképp átnézetem.  wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39416 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 12:55:45 »

Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok. help
Nincs két éve,hogy cserélve lett a főtengely szíjtárcsa ford márkaszervizben gyári alkatrészre ami most 50ezer km-t bírt ami szerintem nem valami sok az előző 255 ezerhez,kb 1 hete cserélve lett ismét már nem gyárira de jobb minőségű után gyártottra,nagyon úgy néz ki h eddig bírta a mostani is mert elkezdett egyre hangosabb lenni amit ismételten cserélni kell majd,de valakinek valami ötlet h mitől mehet szét ennyi idő alatt?
Mert ez már nem lehet a tárcsa hibája szerintem,de hátha valaki tudja vagy volt valami hasonló valakivel..

Majd akkor megy tönkre amikor szétszakad minden! Nekem 300ezret birt a gyári!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39417 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:36:02 »

Alapjáraton lehet valahogy változtatni? Ha be van kapcsolva minden elektromos ganyé akkor alapjáraton erősen remeg a kasztni  vigyor3
Nem lenne baj az állandó 1000
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39418 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 17:48:28 »

Alapjáraton lehet valahogy változtatni? Ha be van kapcsolva minden elektromos ganyé akkor alapjáraton erősen remeg a kasztni  vigyor3
Nem lenne baj az állandó 1000
anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39419 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:02:40 »

...na meg hát végre ezen van fék.2003-2004-n nincs   nyes
azon is van fék.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39420 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:11:09 »

anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
Hogyan? Mi volt a hátrány?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39421 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:14:34 »

Hogyan? Mi volt a hátrány?
kikereste,melyik lábon kapja meg az ecu,hogy hátramenetet kapcsoltál,és arra adott egy direkt szálat.Ugyanis tolatáskor az ecu felemeli a fordulatot 900ra automatikusan.
A hátrány az overboost elvesztése.Azt nem tudom,hogy olyankor a tempomat működött-e.
Kérdezd meg Sakost.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39422 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:22:48 »

kikereste,melyik lábon kapja meg az ecu,hogy hátramenetet kapcsoltál,és arra adott egy direkt szálat.Ugyanis tolatáskor az ecu felemeli a fordulatot 900ra automatikusan.
A hátrány az overboost elvesztése.Azt nem tudom,hogy olyankor a tempomat működött-e.
Kérdezd meg Sakost.
Csak azért, hogy 900at forogjon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39423 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:25:38 »

Csak azért, hogy 900at forogjon?
igen.ez is egy próbálkozás volt a berregés megszüntetésére.A szabadonfutó jobban elterjedt.Ez a módszer,lehet,hogy csak az ő autójában volt-nem tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39424 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 19:57:51 »

igen.ez is egy próbálkozás volt a berregés megszüntetésére.A szabadonfutó jobban elterjedt.Ez a módszer,lehet,hogy csak az ő autójában volt-nem tudom.
A berregést benzinmotorral lehet megszüntetni. Nem tudom ez miért kérdés hehe
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39425 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:00:03 »

azon is van fék.
igen,csak ki kell állni az ülésből úgy kell taposni  eplus2
amúgy meg megáll az is
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39426 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:11:58 »

A berregést benzinmotorral lehet megszüntetni. Nem tudom ez miért kérdés hehe
te műmajom.az akkori aktív keménymag még dolgozott a hibákon,amiket a mérnökök vétettek.Ebből él az mk3 topicok nagyrésze ma is.
Az ócska fhoshatosod meg már bontószökevénynek sem jó már,mert a kuttyának sem kell.Ugyan azért ragaszkodsz hozzá,amiért a wareszt akartad megvenni.Múló érzelmek miatt.Nem most lépsz a kapuzárási pánik időszakába?!!!! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39427 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:22:02 »

te műmajom.az akkori aktív keménymag még dolgozott a hibákon,amiket a mérnökök vétettek.Ebből él az mk3 topicok nagyrésze ma is.
Az ócska fhoshatosod meg már bontószökevénynek sem jó már,mert a kuttyának sem kell.Ugyan azért ragaszkodsz hozzá,amiért a wareszt akartad megvenni.Múló érzelmek miatt.Nem most lépsz a kapuzárási pánik időszakába?!!!! eplus2 eplus2 eplus2
Hát gondolom most hehe
De már nem akarok wareszt venni. Most a 2cv-n gondolkozom. hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39428 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:24:05 »

Hát gondolom most hehe
De már nem akarok wareszt venni. Most a 2cv-n gondolkozom. hehe
kacsán?te tényleg meghülyültél... hehe   ilyen amikor már csak félhatot mutat a bré? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39429 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:25:34 »

kacsán?te tényleg meghülyültél... hehe   ilyen amikor már csak félhatot mutat a bré? eplus2
Ebben neked nagyobb tapasztalatod kell legyen hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39430 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:28:34 »

Ebben neked nagyobb tapasztalatod kell legyen hehe
ha ezt a magasröptű beszélgetést folytatnád,azt másol pl az offban.
...De az még kiveri a szemedet. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39431 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:44:12 »

ha ezt a magasröptű beszélgetést folytatnád,azt másol pl az offban.
...De az még kiveri a szemedet. eplus2
Leszáradt? hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39432 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 20:49:56 »

Leszáradt? hehe
a szemed?csepegtessél bele.... nyes

ne ide válaszolj!vagy ne is válaszolj! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39433 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:00:31 »

igen,csak ki kell állni az ülésből úgy kell taposni  eplus2
amúgy meg megáll az is
te most a tiedről beszélsz? Mert az enyém nem ilyen *** mint ahogy te általánosan állítod.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zender
Vendég
« Új hozzászólás #39434 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:15:21 »

Sziasztok!

A problémám a következő: 130 le tdci motorról van szó, delphi injektorokkal van szerelve, a 3. injektor kódja nem egyezik az ecu-ban tárolt kóddal, viszont az injektoron lévő matrica első három karaktere nem olvasható ezért nincs meg a 16 karakter az újraprogramozáshoz. A tünetei pedig egyenetlen alapjárat és bizonyos fordulatszám tartományban minimális kopogó hang. Előre is köszi a segítséget. Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39435 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:24:52 »

Sziasztok!

A problémám a következő: 130 le tdci motorról van szó, delphi injektorokkal van szerelve, a 3. injektor kódja nem egyezik az ecu-ban tárolt kóddal, viszont az injektoron lévő matrica első három karaktere nem olvasható ezért nincs meg a 16 karakter az újraprogramozáshoz. A tünetei pedig egyenetlen alapjárat és bizonyos fordulatszám tartományban minimális kopogó hang. Előre is köszi a segítséget. Wink
www.filepdiesel.hu

ők tudnak neked új vagy másik kódot generálni a csúcshoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbi1212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39436 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:28:11 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 131 lóerős 2004-es évjáratú, FMBA motorkódú Mondeoba milyen kódú porlasztócsúcs való (jelenleg nincs benne). Az lehetséges, hogy EJDR00301Z?

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia, 6 sebesség, 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39437 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:30:52 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 131 lóerős 2004-es évjáratú, FMBA motorkódú Mondeoba milyen kódú porlasztócsúcs való (jelenleg nincs benne). Az lehetséges, hogy EJDR00301Z?

Köszönöm a válaszokat!
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.msg960218#msg960218

131 lóerős nincs.

Angel voltam.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csizi
Vendég
« Új hozzászólás #39438 Dátum: 2016.01.26 kedd, 18:55:40 »

Sziasztok, nemrég vettem meg a 2.0 TDCI-s kombimat. Szerelőhöz is elvittem átnézetni és azt mondta hogy motorikusan semmi baja. De az a helyzet hogy 2500rpm körül kezd el húzni rendesen és szerintem az elég sok. Azt szeretném kérdezni hogy ez jó vagy ha nem mi lehet a hiba. Előre is köszi a segítséget Wink.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #39439 Dátum: 2016.01.26 kedd, 19:39:16 »

Sziasztok!
Melyik turbó csövek a leghajlamosabbak a repedésre, lyukadásra? Ami az EGR szelep elött van?

Nem lyukas, de érdekelne Smiley
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #39440 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:16:19 »

te most a tiedről beszélsz? Mert az enyém nem ilyen *** mint ahogy te általánosan állítod.
Már nincs meg az enyém,de a mostani vételem előtt kipróbáltam vagy 6-ot amik 2004-esek voltak.Mindegyiken beton kemény fékkel találkoztam.Amit vettem 2006-os,de alig kell érinteni a pedált.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39441 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:18:07 »

Sziasztok, nemrég vettem meg a 2.0 TDCI-s kombimat. Szerelőhöz is elvittem átnézetni és azt mondta hogy motorikusan semmi baja. De az a helyzet hogy 2500rpm körül kezd el húzni rendesen és szerintem az elég sok. Azt szeretném kérdezni hogy ez jó vagy ha nem mi lehet a hiba. Előre is köszi a segítséget Wink.
1800nál már húznia kell.Méres turbónyomást,lehet lukas turbócsöved.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39442 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:18:18 »

Sziasztok!
Melyik turbó csövek a leghajlamosabbak a repedésre, lyukadásra? Ami az EGR szelep elött van?

Nem lyukas, de érdekelne Smiley
Köszönöm!
az
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39443 Dátum: 2016.01.26 kedd, 23:02:23 »

Már nincs meg az enyém,de a mostani vételem előtt kipróbáltam vagy 6-ot amik 2004-esek voltak.Mindegyiken beton kemény fékkel találkoztam.Amit vettem 2006-os,de alig kell érinteni a pedált.
azokkal nem tudom mi lehetett a baj.nekem gyönyörűen adagolható .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #39444 Dátum: 2016.01.27 szerda, 00:36:51 »

anno Sakos bekötötte egy kapcsolóval a hátramenet jelét az ecuba,így megemelte a fordulatot 900ra....de annak is volt hátránya.
hát ez borzasztó...de amúgy is annyi az alapjárat, nem? vagy csak hidegen? bár az enyém már nem túl stabil
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39445 Dátum: 2016.01.27 szerda, 06:42:25 »

hát ez borzasztó...de amúgy is annyi az alapjárat, nem? vagy csak hidegen? bár az enyém már nem túl stabil
750.ott berreg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zender
Vendég
« Új hozzászólás #39446 Dátum: 2016.01.27 szerda, 15:16:47 »

Sziasztok!

Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban -  OBDII: P1000-P
(WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban -  PCM: P1000

Tud valaki segíteni? Előre is köszi Smiley
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #39447 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:09:04 »

Sziasztok!

Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban -  OBDII: P1000-P
(WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban -  PCM: P1000

Tud valaki segíteni? Előre is köszi Smiley
No para nem kell foglalkozni vele. vigyor3  P1000 OBD Systems Readiness Test Not Complete
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.27 szerda, 17:16:37 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39448 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:09:25 »

Sziasztok!

Az alábbi hibakódjaim vannak: (WARN) [13:18:40.231] DTC-k a modulban -  OBDII: P1000-P
(WARN) [13:18:40.309] DTC-k a modulban -  PCM: P1000

Tud valaki segíteni? Előre is köszi Smiley
mákod van,nem hibád.ez annyit jelent,hogy a teljes obd teszt nem futott le.gyakorlatilag nem hiba. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #39449 Dátum: 2016.01.27 szerda, 17:37:37 »

        Üdvözletem az urak!
   
  Főtengely szíjtárcsám a végét járja. Érdekelne hogy, találkozott-e valaki a fórum társak közül, azzal a jelenséggel hogy,a
  szíjtárcsa melegszik. Olyan szinten, pár km után égett gumi szagot hoz a fűtés az utastérbe. Rendesen forr a szíjtárcsa
  külső perem, és az agy közötti gumi lengés csillapító réteg. 120e km van a szíjrendszerben és a tárcsában. Viszont mikor
  legutóbb cseréltem, bő 3 éve, nem csinált ilyet a tárcsa. Kicsit hangos volt, de ennek még semmi hangja. Hétvégén 
  cserélem az egész szíjrendszert. Viszont nem értem ezt az őrült melegedését a szíjtárcsának.
 
 
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
Oldalak: 1 ... 782 783 784 785 786 787 788 [789] 790 791 792 793 794 795 796 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.