Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:57:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
786
787
788
789
790
791
792
[
793
]
794
795
796
797
798
799
800
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660806 alkalommal)
0 Felhasználó és 148 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39600 Dátum:
2016.02.20 szombat, 21:00:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.20 szombat, 20:41:06
5-6 óra alatt megvan ha tudja az ember mit kell csinálnia és nem először csinálja. de én nem eröltetnám tapasztalat nélkül a próbálkozást
Az idő és a lelkesedés nem gond, mindegyikből kevés van, tapasztalat meg szintén nincs, hiszen autószerelőnek tanultam 20 éve.
Anyag kell hozzá? Tömítésekre gondolok elsősorban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39601 Dátum:
2016.02.20 szombat, 21:30:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.20 szombat, 21:00:29
Az idő és a lelkesedés nem gond, mindegyikből kevés van, tapasztalat meg szintén nincs, hiszen autószerelőnek tanultam 20 éve.
Anyag kell hozzá? Tömítésekre gondolok elsősorban.
én gyárival szoktam összerakni.
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogo_tomitesei/kipufogo_sortomites_ford_transit_2002-2006mondeo_2002-2007_8221
meg lehet próbálkozni a régi visszarakásával is, 80%ban kibír egy szerelést.
az egr hűtő leszedésénél ne engem kezdj el szídni, én szóltam az elején
(alig lehet hozzáférni, erőt kifejteni lehetetlen abban a pózban, ha mégis sikerül, akkor meg 10-ből 8 beleszakad)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39602 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:17:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.20 szombat, 21:30:43
én gyárival szoktam összerakni.
https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogo_tomitesei/kipufogo_sortomites_ford_transit_2002-2006mondeo_2002-2007_8221
meg lehet próbálkozni a régi visszarakásával is, 80%ban kibír egy szerelést.
az egr hűtő leszedésénél ne engem kezdj el szídni, én szóltam az elején
(alig lehet hozzáférni, erőt kifejteni lehetetlen abban a pózban, ha mégis sikerül, akkor meg 10-ből 8 beleszakad)
GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39603 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:18:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.21 vasárnap, 21:17:18
GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?
nem ezt mondtuk 24 órával ezelőtt?
pü-ben kérd el a számát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39604 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:20:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.21 vasárnap, 21:18:34
nem ezt mondtuk 24 órával ezelőtt?
pü-ben kérd el a számát
A td-nek a turbóját Ginjoy-jal a garázsuk előtt kicseréltük, gondoltam ez se gázabb
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39605 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:32:13 »
Sziasztok egy kis segitség kellene úgyan ezt csinálja a mondeo mint a videoba mi lehet a hiba?
https://www.youtube.com/watch?v=-X4iDMVx_Sk
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39606 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:33:53 »
Idézetet írta: kis zeller - 2016.02.21 vasárnap, 21:32:13
Sziasztok egy kis segitség kellene úgyan ezt csinálja a mondeo mint a videoba mi lehet a hiba?
https://www.youtube.com/watch?v=-X4iDMVx_Sk
ki kell olvasni a hibakódot. ez alapján bármi lehet
Naplózva
ajzelt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39607 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 00:03:02 »
Sziasztok! Van egy 2006 évjáratú 2.0TDCI Mondeom. Jelenleg 340 ezer km van benne. Gyorsításnál van egy bizonyos kerregő, vagy nem is tudom pontosan meghatározni, szóval egy olyan hang, ami a fordulatszámmal együtt változik. Ha lassabban gyorsítok, akkor hangosabb az a bizonyos hang, ha erőteljesebben akkor nem annyira hangos. Hidegen és melegen is ezt produkálja. Az alapjárat tökéletes, a fogyasztás optimális, semmi füst vagy korom nem jön a kipufogóból és nagyon jól húz. Nem eszi az olajat, eredeti Ford olaj van benne. Minden szűrő cserélve gyárira. Kb olyan a hangja, mint a benzines autónak, amikor csattog a hidrotőke, de lehet hogy hülyeséget mondok. Tudnátok valamit mondani ezzel kapcsolatban?
Naplózva
2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39608 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 09:27:42 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.21 vasárnap, 21:17:18
GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?
Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.
De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39609 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 09:32:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.22 hétfő, 09:27:42
Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.
De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni.
AndyA
Tibinek már elhittem
Naplózva
monyi85
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39610 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 12:04:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.22 hétfő, 09:27:42
Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.
De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni.
AndyA
Én elmentem hozzá 70km-ről is...megérte.Egyáltalán nem értek a szereléshez de neki volt vele munkája...mármint órákba számolva de tudta mit csinál
.
Naplózva
MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39611 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 14:48:25 »
Idézetet írta: monyi85 - 2016.02.22 hétfő, 12:04:01
Én elmentem hozzá 70km-ről is...megérte.Egyáltalán nem értek a szereléshez de neki volt vele munkája...mármint órákba számolva de tudta mit csinál
.
Ez utóbbi a kulcsmondat!!!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39612 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:07:17 »
Lekopogom, egyenlőre megoldódni látszik a geó gond.
A szerelő haver (nem a Tibi) azt tanácsolta, hogy mozgassam át párszor (10-20 percig) majd járó motornál is. Egy darabig nehezen ment, majd megindult és azóta is jó. Remélem, hogy így ez jó lesz egy hosszabb ideig.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39613 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:14:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.22 hétfő, 19:07:17
Lekopogom, egyenlőre megoldódni látszik a geó gond.
A szerelő haver (nem a Tibi) azt tanácsolta, hogy mozgassam át párszor (10-20 percig) majd járó motornál is. Egy darabig nehezen ment, majd megindult és azóta is jó. Remélem, hogy így ez jó lesz egy hosszabb ideig.
Mivel egyenlőre...?
Azért szerintem záros határidő belül vidd el Ervinhez. Így jobb nem lesz, de sokkal rosszabb még lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39614 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:25:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.22 hétfő, 19:14:51
Mivel egyenlőre...?
Azért szerintem záros határidő belül vidd el Ervinhez. Így jobb nem lesz, de sokkal rosszabb még lehet.
AndyA
Most mivel céges kocsival járok, nem sokat megy a tdci. Ha a sajáttal megyünk akkor inkább a v6ra szokott szavazni a család. Lehet ez miatt is szedte össze jobban a kormot. Figyelni fogom, és ha megint nehezen kezd mozogni, viszem is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39615 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:57:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.22 hétfő, 19:25:23
Most mivel céges kocsival járok, nem sokat megy a tdci. Ha a sajáttal megyünk akkor inkább a v6ra szokott szavazni a család. Lehet ez miatt is szedte össze jobban a kormot. Figyelni fogom, és ha megint nehezen kezd mozogni, viszem is.
Nem a korom a baja.
Az a baja, hogy a kipufogógázban vízgőz is van, ami benn marad a kipuban leállítás után, és ahogy kihűl az egész, idővel lecsapódik. Az pedig ott teszi a legnagyobb kárt, ahol öntött vassal találkozik: a turbo öntvényén. A rozsda térfogata meg nagyobb, mint az eredeti vasé, amiből lett, és ez felnyomja azt a gyűrűt, ami a változó geo lapátkáit tartja. Ettől meg megszorulnak a lapátok.
Ervin innen szokta kipucolni a fél mm vastag rozsdaréteget, és minden gyógyul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39616 Dátum:
2016.02.24 szerda, 11:35:28 »
Sziasztok!
Porlasztócsere volt a paripámon, és most vettem észre, hogy a résolajcsövön valószínű nem cseréltek O gyűrűt, nem tudja valaki a méretét?
Üdv:
Zsolt
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39617 Dátum:
2016.02.24 szerda, 12:40:35 »
Sziasztok!
Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.
Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39618 Dátum:
2016.02.24 szerda, 14:05:52 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.02.24 szerda, 12:40:35
Sziasztok!
Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.
Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?
Tisztelt Fórumtárs!
A turbó csavarokkal kapcsolatban. Érdemes a csavarokat réz spray-vel lefujni, különösen azokat amelyek komoly hőhatásnak vannak kitéve(-40°C-1100°C között alkalmazható). Így a következő leszerelés alkalmával könnyebben oldhatók lesznek a csavarkötések.
Én mielőtt kiütném a katalizátort megpróbálnám a Cataclean tisztító adalékot. Nagyon pozitív véleményt írtak a használatáról. Arról nem is beszélve, hogy az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt, még jól jöhet a jól működő katalizátor.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39619 Dátum:
2016.02.24 szerda, 14:51:50 »
Idézetet írta: László - 2016.02.24 szerda, 14:05:52
Tisztelt Fórumtárs!
A turbó csavarokkal kapcsolatban. Érdemes a csavarokat réz spray-vel lefujni, különösen azokat amelyek komoly hőhatásnak vannak kitéve(-40°C-1100°C között alkalmazható). Így a következő leszerelés alkalmával könnyebben oldhatók lesznek a csavarkötések.
Én mielőtt kiütném a katalizátort megpróbálnám a Cataclean tisztító adalékot. Nagyon pozitív véleményt írtak a használatáról. Arról nem is beszélve, hogy az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt, még jól jöhet a jól működő katalizátor.
Tisztelettel László!
Köszönöm a válaszod! Akkor réz spray-t kapnak majd az új csavarok. A másikon meg elgondolkodom, amúgy a katalizátorom teljesen rendben van, nincs eltömítődve. Csak a kipufogógáz áramlás könnyítése végett gondoltam kiütni a belsejét.
Lenne még egy kérdésem, bár nem függ össze ezzel. Múlt hétvégén sort kerítettem a generátor oldali szíjrendszer elemeinek (összes görgő, feszítő, szíjtárcsa, + szabadonfutó felszerelés) cseréjére, viszont még mindig van valami surrogás arrafelé, ami nagyon valószínű, hogy a klíma csapágya. Ennek a menetére lennék kíváncsi, mert a fejemben ez igen összetettnek tűnik.
Köszönettel Gergely!
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39620 Dátum:
2016.02.24 szerda, 15:39:07 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.02.24 szerda, 12:40:35
Sziasztok!
Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.
Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?
Vedd ki, és tegyél a helyére egy alkalmas méretű csövet. Ervin szokott ilyen katalizátor "iktatót" árulni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39621 Dátum:
2016.02.24 szerda, 16:20:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.02.24 szerda, 15:39:07
Vedd ki, és tegyél a helyére egy alkalmas méretű csövet. Ervin szokott ilyen katalizátor "iktatót" árulni.
AndyA
Köszönöm a választ!
Gondoltam erre én is, viszont minek porosodjon és foglalja a helyet a garázsban a katalizátor? Ha meglépem a dolgot utána nagy valószínűséggel nem kerül vissza egyhamar. Na még azért agyalok a dolgon kicsit, nem tudom egyáltalán ér e a dolog valamit.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39622 Dátum:
2016.02.24 szerda, 16:26:14 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.02.24 szerda, 14:51:50
Köszönöm a válaszod! Akkor réz spray-t kapnak majd az új csavarok. A másikon meg elgondolkodom, amúgy a katalizátorom teljesen rendben van, nincs eltömítődve. Csak a kipufogógáz áramlás könnyítése végett gondoltam kiütni a belsejét.
Lenne még egy kérdésem, bár nem függ össze ezzel. Múlt hétvégén sort kerítettem a generátor oldali szíjrendszer elemeinek (összes görgő, feszítő, szíjtárcsa, + szabadonfutó felszerelés) cseréjére, viszont még mindig van valami surrogás arrafelé, ami nagyon valószínű, hogy a klíma csapágya. Ennek a menetére lennék kíváncsi, mert a fejemben ez igen összetettnek tűnik.
Köszönettel Gergely!
Kedves Gergely!
Határozottan be kell határolni a hangforrás helyét. A klímakompresszor kiszerelése, mindig a gáz leeresztésével majd a javítás utáni feltöltéssel végződik. Ezt viszont csak szakember tudja maradéktalanul megcsinálni. Ebből következik, ha tényleg a klímakompresszor nyűglődik, akkor klímás szakembert kell igénybe venni( csapágy csere, kuplunghézag beállítás stb...stb).
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39623 Dátum:
2016.02.24 szerda, 16:38:38 »
Idézetet írta: László - 2016.02.24 szerda, 16:26:14
Kedves Gergely!
Határozottan be kell határolni a hangforrás helyét. A klímakompresszor kiszerelése, mindig a gáz leeresztésével majd a javítás utáni feltöltéssel végződik. Ezt viszont csak szakember tudja maradéktalanul megcsinálni. Ebből következik, ha tényleg a klímakompresszor nyűglődik, akkor klímás szakembert kell igénybe venni( csapágy csere, kuplunghézag beállítás stb...stb).
Tisztelettel László!
Na pont ez játszódott le a fejemben is. Sok macera, pár napig akkor megint nélkülözni az autót, stb.
Előtte azért szerintem teszek fel róla videót ide, hogy megszakértsétek. Az is megeshet, hogy amit hallok teljesen normális, majd megmondjátok.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39624 Dátum:
2016.02.24 szerda, 17:46:56 »
Üdv!
Ma valami elkezdet kerepelni a motortérben.Persze miután kinyitottam a gépháztetőt elhallgatott és utána nem is jött elő a hang.Levettem a szervó szíjat majd megforgattam de kicsit szorul meg mintha a vízpumpa lapát egy kicsit kottyanna.Ötlet?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39625 Dátum:
2016.02.24 szerda, 19:07:08 »
Idézetet írta: Bali - 2016.02.24 szerda, 17:46:56
Üdv!
Ma valami elkezdet kerepelni a motortérben.Persze miután kinyitottam a gépháztetőt elhallgatott és utána nem is jött elő a hang.Levettem a szervó szíjat majd megforgattam de kicsit szorul meg mintha a vízpumpa lapát egy kicsit kottyanna.Ötlet?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már leszerelted a szervó szíjat, akkor szíj nélkül kellet volna beindítani a rendszert. Ha nem jön elő a zörej akkor a szervó oldalon kell keresni. Az, hogy egy kis erővel szemben tudtad csak az ékszíjtárcsát megforgatni az teljesen természetes, mivel a víz és a szervószivattyú által létre hozott ellenállást lekel küzdeni. Szerintem így szétszerelés nélkül kívűlről, nem tudod megállapítani a vízszivattyúlapát lazaságát illetve kottyanását. Jobbra balra forgatva a szivattyúk holtjátékát, a tengelyre merőleges irányú elmozdítás esetén a tengely kopást tudod csak megnézni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39626 Dátum:
2016.02.24 szerda, 22:57:49 »
Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ? Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39627 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:18:01 »
Idézetet írta: László - 2016.02.24 szerda, 19:07:08
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már leszerelted a szervó szíjat, akkor szíj nélkül kellet volna beindítani a rendszert. Ha nem jön elő a zörej akkor a szervó oldalon kell keresni. Az, hogy egy kis erővel szemben tudtad csak az ékszíjtárcsát megforgatni az teljesen természetes, mivel a víz és a szervószivattyú által létre hozott ellenállást lekel küzdeni. Szerintem így szétszerelés nélkül kívűlről, nem tudod megállapítani a vízszivattyúlapát lazaságát illetve kottyanását. Jobbra balra forgatva a szivattyúk holtjátékát, a tengelyre merőleges irányú elmozdítás esetén a tengely kopást tudod csak megnézni.
Tisztelettel László!
Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39628 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 10:37:04 »
Idézetet írta: Bali - 2016.02.25 csütörtök, 10:18:01
Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
1642 de az 1637 még rá megy. Én 1640 est tettem.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39629 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 13:03:38 »
Idézetet írta: Bali - 2016.02.25 csütörtök, 10:18:01
Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
Tisztelt Fórumtárs!
Az eredeti gyári méret 1642 mm. Viszont az 1640 mm egy hosszútávon is bevált, nagyon jól működő közép arányos méret. Az 1640 mm nagyon jól kompenzálja a szíj esetleges nyúlását úgy, hogy a hidraulikus rúgó mindig képes megfelelő nyomóerőt biztosítani a szíjnak, ami megakadályozza szíj káros belengését. Erősen megnyúlt szíj esetében ez nem mindig biztosított, még megfelelően működő hidraulikus rugó esetében sem.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39630 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 19:06:58 »
Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ? Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39631 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 19:08:28 »
Idézetet írta: adam12212 - 2016.02.24 szerda, 22:57:49
Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ? Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Szia!
A bontott szivattyú és a csúcsok be lettek vizsgálva beszerelés előtt?
Miért kellett cserélni őket?
A rendszer át lett mosva? (rail cső és magasnyomású csövek)
Gázolajszűrő lett cserélve?
Az ingadozó alapjáratot a generátor is okozhatja. Le kell kötni és megnézni úgy.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 19:11:15 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Imre
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39632 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 20:16:50 »
Sziasztok!
Mk3 tdci 2003 as automata kombim van és a probléma hogy a szívó nyílásból kopogó hang jön kinyitottam a légszűrő házat és ott is hallatszik
Szerintetek mi lehet a gond ?
Az autó jól megy a fogyasztás nem változott
Naplózva
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39633 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 20:20:45 »
Idézetet írta: szoszo - 2016.02.25 csütörtök, 19:08:28
Szia!
A bontott szivattyú és a csúcsok be lettek vizsgálva beszerelés előtt?
Miért kellett cserélni őket?
A rendszer át lett mosva? (rail cső és magasnyomású csövek)
Gázolajszűrő lett cserélve?
Az ingadozó alapjáratot a generátor is okozhatja. Le kell kötni és megnézni úgy.
Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 20:30:03 írta adam12212
»
Naplózva
Shydra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39634 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 21:59:45 »
Idézetet írta: adam12212 - 2016.02.25 csütörtök, 20:20:45
Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....
De ha előtte jó hangja volt és járt a motor miért cseréltetek szivattyút és porlasztókat ?
Ha meg lettek változtatva a motorvezérlőben a porlasztó azonosítók akkor a motorvezérlő
visszaáll egy nagyon buta alapprogramra és onnan kezd el tanulni ismét...
Menni kell vele aránylag sokat 100-150km-t mire helyre áll a motorvezérlés ismét....
Frissen indítva ezért lehet más hangja mint előtte...
Ha ezt a szerelőd nem tudta akkor te sem jó helyen javíttatsz....
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 22:08:27 írta Shydra
»
Naplózva
2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
ManoWar
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39635 Dátum:
2016.02.25 csütörtök, 22:34:57 »
Idézetet írta: adam12212 - 2016.02.25 csütörtök, 20:20:45
Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....
Szia!
Az ingadozó alapjárat, és a villódzó belső világítás erősen a generátor hibájának irányába mutat... (elégtelen/alacsony töltőfeszültség (xar generátor) esetén a vezérlés megemeli a fordulatszámot, hogy növelje/növelni próbálja a töltést, vagy valami ilyesmi).
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 22:36:55 írta ManoWar
»
Naplózva
ggg1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39636 Dátum:
2016.02.26 péntek, 15:30:22 »
Sziasztok
Lenne egy kis gondom nagy valoszinüségell porlasztos a kocsi és kellene nekem valamami normális szerviz ahol megcsinálnák(felujitás). Delpi rendszer gyári csucsokall pest környéki korekt mühej.
Köszönöm elöre is.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI Ambiente kombi
adam12212
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39637 Dátum:
2016.02.26 péntek, 16:03:13 »
Idézetet írta: Shydra - 2016.02.25 csütörtök, 21:59:45
De ha előtte jó hangja volt és járt a motor miért cseréltetek szivattyút és porlasztókat ?
Ha meg lettek változtatva a motorvezérlőben a porlasztó azonosítók akkor a motorvezérlő
visszaáll egy nagyon buta alapprogramra és onnan kezd el tanulni ismét...
Menni kell vele aránylag sokat 100-150km-t mire helyre áll a motorvezérlés ismét....
Frissen indítva ezért lehet más hangja mint előtte...
Ha ezt a szerelőd nem tudta akkor te sem jó helyen javíttatsz....
Terhelésre leállt mindig az autó, elvittük ,az üvegcséket rárakták összevissza jött az üzemanyag bele,elvileg a szivattyú meg nem bírta már leadni a nyomást.
Sajnos az a baj h nem nagyon értek hozzá, azért lett ehez a szerelőhöz víve mert már csinált ilyet.Eddig 250 km.t mentem vele,igaz azóta sokat javult a hang.De egy ilyen kerepelő hang az maradt.
Még amit csináltak ledugózták a EGR szelepet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39638 Dátum:
2016.02.26 péntek, 16:16:12 »
Idézetet írta: ggg1 - 2016.02.26 péntek, 15:30:22
Sziasztok
Lenne egy kis gondom nagy valoszinüségell porlasztos a kocsi és kellene nekem valamami normális szerviz ahol megcsinálnák(felujitás). Delpi rendszer gyári csucsokall pest környéki korekt mühej.
Köszönöm elöre is.
www.filepdiesel.hu
http://www.cylex.hu/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=euro-electric-kft&companyId=431434
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39639 Dátum:
2016.02.26 péntek, 17:20:59 »
Az izzítógyertákat ki lehet mérni a szívósor leszedése nélkül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39640 Dátum:
2016.02.26 péntek, 17:31:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.26 péntek, 17:20:59
Az izzítógyertákat ki lehet mérni a szívósor leszedése nélkül?
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39641 Dátum:
2016.02.26 péntek, 17:54:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.26 péntek, 17:31:49
igen
Thanks
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39642 Dátum:
2016.02.27 szombat, 08:54:16 »
B@sszus, elég gyanús, hogy kéne pár izzítógyertyát cserélnem....
Már a közös pozitív és a hengerfej közt is szakadást mérek....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39643 Dátum:
2016.02.27 szombat, 18:21:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.27 szombat, 08:54:16
B@sszus, elég gyanús, hogy kéne pár izzítógyertyát cserélnem....
Már a közös pozitív és a hengerfej közt is szakadást mérek....
pedig ott közte van az összes gyertya ellenállása-elméletben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39644 Dátum:
2016.02.27 szombat, 19:44:53 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.27 szombat, 18:21:04
pedig ott közte van az összes gyertya ellenállása-elméletben....
Ja , hétfőn rendelem a cseredarabokat. A névnapomon meg csere. Remélhetőleg mindet és nem marad benn egy régi sem.
Naplózva
MOSTOHA
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39645 Dátum:
2016.02.28 vasárnap, 15:33:11 »
Sziasztok!
Kis segítség kellene . Tegnap átestem egy turbó cserén ami jól sikerült teszi a dolgát ahogy az meg vagyon írva.
Ami a problémám , hogy a motor elejére van felszerelve 2-db szabályzó szelep abból a bal oldali elkezdett recsegő
hangot adni. Amire jutottam saját erőből: abbahagyja mikor lehúzom a vákúmdobról a csövet , de fojtatja ha befogom a
végét a csőnek. Felcseréltem a két szelepet a jelenség változatlan maradt. Egr le van dugózva. Csövek jók és a helyükön vannak.
Na most kellene a segítségetek!
Üdv: Zsolt
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39646 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 08:09:35 »
Idézetet írta: MOSTOHA - 2016.02.28 vasárnap, 15:33:11
Sziasztok!
Kis segítség kellene . Tegnap átestem egy turbó cserén ami jól sikerült teszi a dolgát ahogy az meg vagyon írva.
Ami a problémám , hogy a motor elejére van felszerelve 2-db szabályzó szelep abból a bal oldali elkezdett recsegő
hangot adni. Amire jutottam saját erőből: abbahagyja mikor lehúzom a vákúmdobról a csövet , de fojtatja ha befogom a
végét a csőnek. Felcseréltem a két szelepet a jelenség változatlan maradt. Egr le van dugózva. Csövek jók és a helyükön vannak.
Na most kellene a segítségetek!
Üdv: Zsolt
tedd az egr-re azt,mert az úgyis levan dugózva,és húzd le ról a a csatit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39647 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 12:31:07 »
Tisztelt Fórumtársak!
Érdeklődnék, hogy hol lehet külön beszerezni TDCI porlasztó nyakán lévő, résolaj visszavezető csatlakozót. Csak a csatlakozót keresem. Interneten eddig nem találtam, csak komplett kész csöveket.
Cserébe közzé teszem, hogy a
www.ko-csi.hu
web oldalon az üzemanyagpumpa tartozékok menüpont alatt, külön beszerezhető a gázolajszűrőre menő csatlakozó anya és apa ami 10 mm-es méretű. Én már használtam és kifogástalan.
A válaszotok előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.29 hétfő, 12:40:45 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39648 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 13:01:20 »
Megrendeltem a 4 gyári izzitógyertyát, gyári gázolajszűrőt, olajszűrőt, lég+pollenszűrőt, ford 5w30 olajat.
Most olyan kifosztottnak érzem magam.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #39649 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 13:03:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.02.29 hétfő, 13:01:20
Megrendeltem a 4 gyári izzitógyertyát, gyári gázolajszűrőt, olajszűrőt, lég+pollenszűrőt, ford 5w30 olajat.
Most olyan kifosztottnak érzem magam.
Legalább valami rendes kedvezménnyel?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
786
787
788
789
790
791
792
[
793
]
794
795
796
797
798
799
800
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ