Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:17:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798 799 800 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661403 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39600 Dátum: 2016.02.20 szombat, 21:00:29 »

5-6 óra alatt megvan ha tudja az ember mit kell csinálnia és nem először csinálja. de én nem eröltetnám tapasztalat nélkül a próbálkozást
Az idő és a lelkesedés nem gond, mindegyikből kevés van, tapasztalat meg szintén nincs, hiszen autószerelőnek tanultam 20 éve.
 Anyag kell hozzá? Tömítésekre gondolok elsősorban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39601 Dátum: 2016.02.20 szombat, 21:30:43 »

Az idő és a lelkesedés nem gond, mindegyikből kevés van, tapasztalat meg szintén nincs, hiszen autószerelőnek tanultam 20 éve.
 Anyag kell hozzá? Tömítésekre gondolok elsősorban.
én gyárival szoktam összerakni. https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogo_tomitesei/kipufogo_sortomites_ford_transit_2002-2006mondeo_2002-2007_8221

meg lehet próbálkozni a régi visszarakásával is, 80%ban kibír egy szerelést.

az egr hűtő leszedésénél ne engem kezdj el szídni, én szóltam az elején vigyor3 nyes nyes (alig lehet hozzáférni, erőt kifejteni lehetetlen abban a pózban, ha mégis sikerül, akkor meg 10-ből 8 beleszakad)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39602 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 21:17:18 »

én gyárival szoktam összerakni. https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogo_tomitesei/kipufogo_sortomites_ford_transit_2002-2006mondeo_2002-2007_8221

meg lehet próbálkozni a régi visszarakásával is, 80%ban kibír egy szerelést.

az egr hűtő leszedésénél ne engem kezdj el szídni, én szóltam az elején vigyor3 nyes nyes (alig lehet hozzáférni, erőt kifejteni lehetetlen abban a pózban, ha mégis sikerül, akkor meg 10-ből 8 beleszakad)

GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám Cheesy
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39603 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 21:18:34 »

GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám Cheesy
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?
nem ezt mondtuk 24 órával ezelőtt? vigyor3 falbav

pü-ben kérd el a számát vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39604 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 21:20:12 »

nem ezt mondtuk 24 órával ezelőtt? vigyor3 falbav

pü-ben kérd el a számát vigyor3 nyes

A td-nek a turbóját Ginjoy-jal a garázsuk előtt kicseréltük, gondoltam ez se gázabb Cheesy
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #39605 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 21:32:13 »

Sziasztok egy kis segitség kellene úgyan ezt csinálja a mondeo mint a videoba mi lehet a hiba? worshiphttps://www.youtube.com/watch?v=-X4iDMVx_Sk
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39606 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 21:33:53 »

Sziasztok egy kis segitség kellene úgyan ezt csinálja a mondeo mint a videoba mi lehet a hiba? worshiphttps://www.youtube.com/watch?v=-X4iDMVx_Sk

ki kell olvasni a hibakódot. ez alapján bármi lehet
Naplózva
ajzelt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #39607 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 00:03:02 »

Sziasztok! Van egy 2006 évjáratú 2.0TDCI Mondeom. Jelenleg 340 ezer km van benne. Gyorsításnál van egy bizonyos kerregő, vagy nem is tudom pontosan meghatározni, szóval egy olyan hang, ami a fordulatszámmal együtt változik. Ha lassabban gyorsítok, akkor hangosabb az a bizonyos hang, ha erőteljesebben akkor nem annyira hangos. Hidegen és melegen is ezt produkálja. Az alapjárat tökéletes, a fogyasztás optimális, semmi füst vagy korom nem jön a kipufogóból és nagyon jól húz. Nem eszi az olajat, eredeti Ford olaj van benne. Minden szűrő cserélve gyárira. Kb olyan a hangja, mint a benzines autónak, amikor csattog a hidrotőke, de lehet hogy hülyeséget mondok. Tudnátok valamit mondani ezzel kapcsolatban?
Naplózva

2003 Ford Mondeo MK3 Kombi, 2.0TDCI 115LE, HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39608 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 09:27:42 »

GSR-Tibi szerint semmi kedvem idehaza nekiállni, amikor Ervin olyan közel lakik hozzám Cheesy
Tibi ritkán szokott tévedni.
Ervint pmben elég keresnem, vagy inkább telefonon?

Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.

De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39609 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 09:32:30 »

Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.

De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni. Smiley

AndyA

Tibinek már elhittem Cheesy  eljen
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #39610 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 12:04:01 »

Hívd fel a telefon, ritkásabban fórumozik mostanában.

De 42 km távolság és némi KP ellenében hidd el, hogy tényleg nincs kedved nekiállni. Smiley

AndyA

Én elmentem hozzá 70km-ről is...megérte.Egyáltalán nem értek a szereléshez de neki volt vele munkája...mármint órákba számolva de tudta mit csinál Wink.
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39611 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 14:48:25 »

Én elmentem hozzá 70km-ről is...megérte.Egyáltalán nem értek a szereléshez de neki volt vele munkája...mármint órákba számolva de tudta mit csinál Wink.

Ez utóbbi a kulcsmondat!!! eljen

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39612 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:07:17 »

Lekopogom, egyenlőre megoldódni látszik a geó gond.
A szerelő haver (nem a Tibi) azt tanácsolta, hogy mozgassam át párszor (10-20 percig) majd járó motornál is. Egy darabig nehezen ment, majd megindult és azóta is jó. Remélem, hogy így ez jó lesz egy hosszabb ideig.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39613 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:14:51 »

Lekopogom, egyenlőre megoldódni látszik a geó gond.
A szerelő haver (nem a Tibi) azt tanácsolta, hogy mozgassam át párszor (10-20 percig) majd járó motornál is. Egy darabig nehezen ment, majd megindult és azóta is jó. Remélem, hogy így ez jó lesz egy hosszabb ideig.

Mivel egyenlőre...?  eplus2

Azért szerintem záros határidő belül vidd el Ervinhez. Így jobb nem lesz, de sokkal rosszabb még lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39614 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:25:23 »

Mivel egyenlőre...?  eplus2

Azért szerintem záros határidő belül vidd el Ervinhez. Így jobb nem lesz, de sokkal rosszabb még lehet.

AndyA
Most mivel céges kocsival járok, nem sokat megy a tdci. Ha a sajáttal megyünk akkor inkább a v6ra szokott szavazni a család. Lehet ez miatt is szedte össze jobban a kormot. Figyelni fogom, és ha megint nehezen kezd mozogni, viszem is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39615 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:57:01 »

Most mivel céges kocsival járok, nem sokat megy a tdci. Ha a sajáttal megyünk akkor inkább a v6ra szokott szavazni a család. Lehet ez miatt is szedte össze jobban a kormot. Figyelni fogom, és ha megint nehezen kezd mozogni, viszem is.

Nem a korom a baja.

Az a baja, hogy a kipufogógázban vízgőz is van, ami benn marad a kipuban leállítás után, és ahogy kihűl az egész, idővel lecsapódik. Az pedig ott teszi a legnagyobb kárt, ahol öntött vassal találkozik: a turbo öntvényén. A rozsda térfogata meg nagyobb, mint az eredeti vasé, amiből lett, és ez felnyomja azt a gyűrűt, ami a változó geo lapátkáit tartja. Ettől meg megszorulnak a lapátok.

Ervin innen szokta kipucolni a fél mm vastag rozsdaréteget, és minden gyógyul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #39616 Dátum: 2016.02.24 szerda, 11:35:28 »

Sziasztok!

Porlasztócsere volt a paripámon, és most vettem észre, hogy a résolajcsövön valószínű nem cseréltek O gyűrűt, nem tudja valaki a méretét?
Üdv:
Zsolt
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #39617 Dátum: 2016.02.24 szerda, 12:40:35 »

Sziasztok!

Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.  falbav Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39618 Dátum: 2016.02.24 szerda, 14:05:52 »

Sziasztok!

Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.  falbav Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
A turbó csavarokkal kapcsolatban. Érdemes a csavarokat réz spray-vel lefujni, különösen azokat amelyek komoly hőhatásnak vannak kitéve(-40°C-1100°C között alkalmazható). Így a következő leszerelés alkalmával könnyebben oldhatók lesznek a csavarkötések.
Én mielőtt kiütném a katalizátort megpróbálnám a Cataclean tisztító adalékot. Nagyon pozitív véleményt írtak a használatáról. Arról nem is beszélve, hogy az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt, még jól jöhet a jól működő katalizátor. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #39619 Dátum: 2016.02.24 szerda, 14:51:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
A turbó csavarokkal kapcsolatban. Érdemes a csavarokat réz spray-vel lefujni, különösen azokat amelyek komoly hőhatásnak vannak kitéve(-40°C-1100°C között alkalmazható). Így a következő leszerelés alkalmával könnyebben oldhatók lesznek a csavarkötések.
Én mielőtt kiütném a katalizátort megpróbálnám a Cataclean tisztító adalékot. Nagyon pozitív véleményt írtak a használatáról. Arról nem is beszélve, hogy az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt, még jól jöhet a jól működő katalizátor. wave
Tisztelettel László! worship 

Köszönöm a válaszod! Akkor réz spray-t kapnak majd az új csavarok. A másikon meg elgondolkodom, amúgy a katalizátorom teljesen rendben van, nincs eltömítődve. Csak a kipufogógáz áramlás könnyítése végett gondoltam kiütni a belsejét.  Wink

Lenne még egy kérdésem, bár nem függ össze ezzel. Múlt hétvégén sort kerítettem a generátor oldali szíjrendszer elemeinek (összes görgő, feszítő, szíjtárcsa, + szabadonfutó felszerelés) cseréjére, viszont még mindig van valami surrogás arrafelé, ami nagyon valószínű, hogy a klíma csapágya. Ennek a menetére lennék kíváncsi, mert a fejemben ez igen összetettnek tűnik.  szomoru1

Köszönettel Gergely!
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39620 Dátum: 2016.02.24 szerda, 15:39:07 »

Sziasztok!

Látom pont turbó a téma. Tegnap délután én is nekiestem a turbónak, hogy levegyem, mivel fel kellene újíttatni. 4 óra alatt sikerült leszerelni, nem kevés káromkodás közepette.  falbav Elég jó türelemjáték az egész, mivel van pár csavar amihez elég nehéz hozzáférni. Hála az égnek mindegyik csavar megondult és kijött szépen. Lenne egy olyan kérdésem, hogy összeszerelésnél csupaszon kell a csavarokat visszahajtani, vagy érdemes megkenni valamivel?
Plusz ha már kiszedtem a katalizátort, akkor annak is megválnék a belsejétől. Erre van valami egyszerű módszer, vagy csak ütni, míg ki nem jön?  vigyor3

Vedd ki, és tegyél a helyére egy alkalmas méretű csövet. Ervin szokott ilyen katalizátor "iktatót" árulni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #39621 Dátum: 2016.02.24 szerda, 16:20:23 »

Vedd ki, és tegyél a helyére egy alkalmas méretű csövet. Ervin szokott ilyen katalizátor "iktatót" árulni.

AndyA

Köszönöm a választ!
Gondoltam erre én is, viszont minek porosodjon és foglalja a helyet a garázsban a katalizátor? Ha meglépem a dolgot utána nagy valószínűséggel nem kerül vissza egyhamar. Na még azért agyalok a dolgon kicsit, nem tudom egyáltalán ér e a dolog valamit.  wave
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39622 Dátum: 2016.02.24 szerda, 16:26:14 »

Köszönöm a válaszod! Akkor réz spray-t kapnak majd az új csavarok. A másikon meg elgondolkodom, amúgy a katalizátorom teljesen rendben van, nincs eltömítődve. Csak a kipufogógáz áramlás könnyítése végett gondoltam kiütni a belsejét.  Wink

Lenne még egy kérdésem, bár nem függ össze ezzel. Múlt hétvégén sort kerítettem a generátor oldali szíjrendszer elemeinek (összes görgő, feszítő, szíjtárcsa, + szabadonfutó felszerelés) cseréjére, viszont még mindig van valami surrogás arrafelé, ami nagyon valószínű, hogy a klíma csapágya. Ennek a menetére lennék kíváncsi, mert a fejemben ez igen összetettnek tűnik.  szomoru1

Köszönettel Gergely!
Kedves Gergely!
Határozottan be kell határolni a hangforrás helyét. A klímakompresszor kiszerelése, mindig a gáz leeresztésével majd a javítás utáni feltöltéssel végződik. Ezt viszont csak szakember tudja maradéktalanul megcsinálni. Ebből következik, ha tényleg a klímakompresszor nyűglődik, akkor klímás szakembert kell igénybe venni( csapágy csere, kuplunghézag beállítás stb...stb). wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #39623 Dátum: 2016.02.24 szerda, 16:38:38 »

Kedves Gergely!
Határozottan be kell határolni a hangforrás helyét. A klímakompresszor kiszerelése, mindig a gáz leeresztésével majd a javítás utáni feltöltéssel végződik. Ezt viszont csak szakember tudja maradéktalanul megcsinálni. Ebből következik, ha tényleg a klímakompresszor nyűglődik, akkor klímás szakembert kell igénybe venni( csapágy csere, kuplunghézag beállítás stb...stb). wave
Tisztelettel László! worship

Na pont ez játszódott le a fejemben is.  Sok macera, pár napig akkor megint nélkülözni az autót, stb.  falbav Előtte azért szerintem teszek fel róla videót ide, hogy megszakértsétek. Az is megeshet, hogy amit hallok teljesen normális, majd megmondjátok.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #39624 Dátum: 2016.02.24 szerda, 17:46:56 »

Üdv!

Ma valami elkezdet kerepelni a motortérben.Persze miután kinyitottam a gépháztetőt elhallgatott és utána nem is jött elő a hang.Levettem a szervó szíjat majd megforgattam de kicsit szorul meg mintha a vízpumpa lapát egy kicsit kottyanna.Ötlet?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39625 Dátum: 2016.02.24 szerda, 19:07:08 »

Üdv!

Ma valami elkezdet kerepelni a motortérben.Persze miután kinyitottam a gépháztetőt elhallgatott és utána nem is jött elő a hang.Levettem a szervó szíjat majd megforgattam de kicsit szorul meg mintha a vízpumpa lapát egy kicsit kottyanna.Ötlet?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már leszerelted a szervó szíjat, akkor szíj nélkül kellet volna beindítani a rendszert. Ha nem jön elő a zörej akkor a szervó oldalon kell keresni. Az, hogy egy kis erővel szemben tudtad csak az ékszíjtárcsát megforgatni az teljesen természetes, mivel a víz és a szervószivattyú által létre hozott ellenállást lekel küzdeni. Szerintem így szétszerelés nélkül kívűlről, nem tudod megállapítani a vízszivattyúlapát lazaságát illetve kottyanását. Jobbra balra forgatva a szivattyúk holtjátékát, a tengelyre merőleges irányú elmozdítás esetén a tengely kopást tudod csak megnézni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39626 Dátum: 2016.02.24 szerda, 22:57:49 »

Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ?  Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És  még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #39627 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:18:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha már leszerelted a szervó szíjat, akkor szíj nélkül kellet volna beindítani a rendszert. Ha nem jön elő a zörej akkor a szervó oldalon kell keresni. Az, hogy egy kis erővel szemben tudtad csak az ékszíjtárcsát megforgatni az teljesen természetes, mivel a víz és a szervószivattyú által létre hozott ellenállást lekel küzdeni. Szerintem így szétszerelés nélkül kívűlről, nem tudod megállapítani a vízszivattyúlapát lazaságát illetve kottyanását. Jobbra balra forgatva a szivattyúk holtjátékát, a tengelyre merőleges irányú elmozdítás esetén a tengely kopást tudod csak megnézni. wave
Tisztelettel László! worship

Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39628 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 10:37:04 »

Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
1642 de az 1637 még rá megy. Én 1640 est tettem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39629 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 13:03:38 »

Csak leugrasztottam nem szedtem szét az egészet.Az volt a gond hogy csak menet közben csinálta de fél óra járatás után elkezdte megint és meg is lett a ludas.A generátor oldalon szorult meg az egyik görgőm.Most cserélem az egészet és az lenne a kérdésem hogy milyen hosszú szíjat vegyek rá mert elfelejtettem.
Tisztelt Fórumtárs!
Az eredeti gyári méret 1642 mm. Viszont az 1640 mm egy hosszútávon is bevált, nagyon jól működő közép arányos méret. Az 1640 mm nagyon jól kompenzálja a szíj esetleges nyúlását úgy, hogy a hidraulikus rúgó mindig képes megfelelő nyomóerőt biztosítani a szíjnak, ami megakadályozza szíj káros belengését. Erősen megnyúlt szíj esetében ez nem mindig biztosított, még megfelelően működő hidraulikus rugó esetében sem.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39630 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 19:06:58 »

Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ?  Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És  még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #39631 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 19:08:28 »

Sziasztok !
Nagy problémám van ....Mk3 as ford mondeom van 2003.12 havi 130 le .Porlasztócsúcsok lettek benne cserélve és szivattyú(bontott).Porlasztók elvileg be lettek tanítva stb..szerelő csinálta.
És ami problémám hogy amióta ki lett cserélve a motornak érdekes hangja van egy ilyen kerepelős lett.Ez mitől lehet ?  Előtte szép hangja volt...
AZ alapjáratom 850-1250 közt ugrál.Ez a hiba a porlasztók előtt is megvolt.
És  még egy hiba az autó magától elkezd gyorsítani..Ezek mitől lehetnek ?? Előre is köszönöm.


Szia!
A bontott szivattyú és a csúcsok be lettek vizsgálva beszerelés előtt?
Miért kellett cserélni őket?
A rendszer át lett mosva? (rail cső és magasnyomású csövek)
Gázolajszűrő lett cserélve?
Az ingadozó alapjáratot a generátor is okozhatja. Le kell kötni és megnézni úgy.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 19:11:15 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Imre
Vendég
« Új hozzászólás #39632 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 20:16:50 »

Sziasztok!
Mk3 tdci 2003 as automata kombim van és a probléma hogy a szívó nyílásból kopogó hang jön kinyitottam a légszűrő házat és ott is hallatszik
Szerintetek mi lehet a gond ?
Az autó jól megy a fogyasztás nem változott
Naplózva
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39633 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 20:20:45 »

Szia!
A bontott szivattyú és a csúcsok be lettek vizsgálva beszerelés előtt?
Miért kellett cserélni őket?
A rendszer át lett mosva? (rail cső és magasnyomású csövek)
Gázolajszűrő lett cserélve?
Az ingadozó alapjáratot a generátor is okozhatja. Le kell kötni és megnézni úgy.

Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 20:30:03 írta adam12212 » Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39634 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 21:59:45 »

Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....


De ha előtte jó hangja volt és járt a motor miért cseréltetek szivattyút és porlasztókat ?
Ha meg lettek változtatva a motorvezérlőben a porlasztó azonosítók akkor a motorvezérlő
visszaáll egy nagyon buta alapprogramra és onnan kezd el tanulni ismét...
Menni kell vele aránylag sokat 100-150km-t mire helyre áll a motorvezérlés ismét....
Frissen indítva ezért lehet más hangja mint előtte...
Ha ezt a szerelőd nem tudta akkor te sem jó helyen javíttatsz....
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 22:08:27 írta Shydra » Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #39635 Dátum: 2016.02.25 csütörtök, 22:34:57 »

Igen azt mondta mindent elvitt ellenőriztetni,kilett minden mosva rajta ,tanki is ,üzemanyagszűrő csere is volt.Ja és még ami furcsa hogy villog a belső világítás alapjáraton,csak hogy mielőtt elvittem ez nem volt....


Szia!

Az ingadozó alapjárat, és a villódzó belső világítás erősen a generátor hibájának irányába mutat... (elégtelen/alacsony töltőfeszültség (xar generátor) esetén a vezérlés megemeli a fordulatszámot, hogy növelje/növelni próbálja a töltést, vagy valami ilyesmi).
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.25 csütörtök, 22:36:55 írta ManoWar » Naplózva
ggg1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #39636 Dátum: 2016.02.26 péntek, 15:30:22 »

Sziasztok

Lenne egy kis gondom nagy valoszinüségell porlasztos a kocsi és kellene nekem valamami normális szerviz ahol megcsinálnák(felujitás). Delpi rendszer gyári csucsokall pest környéki korekt mühej.

Köszönöm elöre is.
Naplózva

MK3  2.0 TDCI Ambiente kombi
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39637 Dátum: 2016.02.26 péntek, 16:03:13 »

De ha előtte jó hangja volt és járt a motor miért cseréltetek szivattyút és porlasztókat ?
Ha meg lettek változtatva a motorvezérlőben a porlasztó azonosítók akkor a motorvezérlő
visszaáll egy nagyon buta alapprogramra és onnan kezd el tanulni ismét...
Menni kell vele aránylag sokat 100-150km-t mire helyre áll a motorvezérlés ismét....
Frissen indítva ezért lehet más hangja mint előtte...
Ha ezt a szerelőd nem tudta akkor te sem jó helyen javíttatsz....

Terhelésre leállt mindig az autó, elvittük ,az üvegcséket rárakták összevissza jött az üzemanyag bele,elvileg a szivattyú meg nem bírta már leadni a nyomást.
Sajnos az a baj h nem nagyon értek hozzá, azért lett ehez a szerelőhöz víve mert már csinált ilyet.Eddig 250 km.t mentem vele,igaz azóta sokat javult a hang.De egy ilyen kerepelő hang az maradt.
Még amit csináltak ledugózták a EGR szelepet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39638 Dátum: 2016.02.26 péntek, 16:16:12 »

Sziasztok

Lenne egy kis gondom nagy valoszinüségell porlasztos a kocsi és kellene nekem valamami normális szerviz ahol megcsinálnák(felujitás). Delpi rendszer gyári csucsokall pest környéki korekt mühej.

Köszönöm elöre is.
www.filepdiesel.hu
http://www.cylex.hu/reviews/viewcompanywebsite.aspx?firmaName=euro-electric-kft&companyId=431434
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39639 Dátum: 2016.02.26 péntek, 17:20:59 »

Az izzítógyertákat ki lehet mérni a szívósor leszedése nélkül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39640 Dátum: 2016.02.26 péntek, 17:31:49 »

Az izzítógyertákat ki lehet mérni a szívósor leszedése nélkül?
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39641 Dátum: 2016.02.26 péntek, 17:54:36 »

igen
Thanks
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39642 Dátum: 2016.02.27 szombat, 08:54:16 »

B@sszus, elég gyanús, hogy kéne pár izzítógyertyát cserélnem....
Már a közös pozitív és a hengerfej közt is szakadást mérek....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39643 Dátum: 2016.02.27 szombat, 18:21:04 »

B@sszus, elég gyanús, hogy kéne pár izzítógyertyát cserélnem....
Már a közös pozitív és a hengerfej közt is szakadást mérek....
pedig ott közte van az összes gyertya ellenállása-elméletben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39644 Dátum: 2016.02.27 szombat, 19:44:53 »

pedig ott közte van az összes gyertya ellenállása-elméletben....
Ja , hétfőn rendelem a cseredarabokat. A névnapomon meg csere. Remélhetőleg mindet és nem marad benn egy régi sem.
Naplózva
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #39645 Dátum: 2016.02.28 vasárnap, 15:33:11 »

Sziasztok!

Kis segítség kellene . Tegnap átestem egy turbó cserén ami jól sikerült teszi a dolgát ahogy az meg vagyon írva.
Ami a problémám , hogy a motor elejére van felszerelve 2-db szabályzó szelep abból a bal oldali elkezdett recsegő
hangot adni. Amire jutottam saját erőből: abbahagyja mikor lehúzom a vákúmdobról a csövet , de fojtatja ha befogom a
végét a csőnek. Felcseréltem a két szelepet a jelenség változatlan maradt. Egr le van dugózva. Csövek jók és a helyükön vannak.
Na most kellene a segítségetek!

Üdv: Zsolt
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39646 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 08:09:35 »

Sziasztok!

Kis segítség kellene . Tegnap átestem egy turbó cserén ami jól sikerült teszi a dolgát ahogy az meg vagyon írva.
Ami a problémám , hogy a motor elejére van felszerelve 2-db szabályzó szelep abból a bal oldali elkezdett recsegő
hangot adni. Amire jutottam saját erőből: abbahagyja mikor lehúzom a vákúmdobról a csövet , de fojtatja ha befogom a
végét a csőnek. Felcseréltem a két szelepet a jelenség változatlan maradt. Egr le van dugózva. Csövek jók és a helyükön vannak.
Na most kellene a segítségetek!

Üdv: Zsolt
tedd az egr-re azt,mert az úgyis levan dugózva,és húzd le ról a a csatit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39647 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 12:31:07 »

Tisztelt Fórumtársak!
Érdeklődnék, hogy hol lehet külön beszerezni TDCI porlasztó nyakán lévő, résolaj visszavezető csatlakozót. Csak a csatlakozót keresem. Interneten eddig nem találtam, csak komplett kész csöveket.
Cserébe közzé teszem, hogy a www.ko-csi.hu  web oldalon az üzemanyagpumpa tartozékok menüpont alatt, külön beszerezhető a gázolajszűrőre menő csatlakozó anya és apa ami 10 mm-es méretű. Én már használtam és kifogástalan. eljen
A válaszotok előre is köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.29 hétfő, 12:40:45 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39648 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 13:01:20 »

Megrendeltem a 4 gyári izzitógyertyát, gyári gázolajszűrőt, olajszűrőt, lég+pollenszűrőt, ford 5w30 olajat.
Most olyan kifosztottnak érzem magam.  rinya
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #39649 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 13:03:32 »

Megrendeltem a 4 gyári izzitógyertyát, gyári gázolajszűrőt, olajszűrőt, lég+pollenszűrőt, ford 5w30 olajat.
Most olyan kifosztottnak érzem magam.  rinya

Legalább valami rendes kedvezménnyel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798 799 800 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.