Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:51:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 832 833 834 835 836 837 838 [839] 840 841 842 843 844 845 846 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14638745 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #41900 Dátum: 2017.02.04 szombat, 10:53:06 »

Nekem is Euro-4-s és elégsürün dobálta, de most már nem foglalkozom vele , had világitson

Ezért nem értem miért nem ad hibát az enyém Smiley
Akinek Eu 4-es van berakta a vakítást és azonnal hibát adott neki.

Na mindegy nem olyan nagy gond nekem, csak érdekes.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #41901 Dátum: 2017.02.04 szombat, 19:59:40 »

Ezért nem értem miért nem ad hibát az enyém Smiley
Akinek Eu 4-es van berakta a vakítást és azonnal hibát adott neki.

Na mindegy nem olyan nagy gond nekem, csak érdekes.

Euro 3, 2004-es 2.2-es az enyém. Ha normálisan használom, nem dob EGR hibát. Ha "tötymörgök" sokszor dobja P0401-et.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #41902 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 11:58:09 »

Üdv mindenkinek.
Igaz még nem vagyok Mondeo tulaj de nagyon szeretnék egyet.A tanácsotokat szeretném kérni hogy mire kell odafigyelni meg nézni stb.A kiszemeltem egy 2005 évjáratú tdci kombi chia.Esetleg ha lenne valaki aki tud diagnosztikát csinálni Fejér megyében és eljönne velem az autót meg nézni az kérem jelezze.Köszönöm előre is a segítséget
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #41903 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 12:04:20 »

Euro 3, 2004-es 2.2-es az enyém. Ha normálisan használom, nem dob EGR hibát. Ha "tötymörgök" sokszor dobja P0401-et.
Teljesen mindegy hogy használom, akkor se jön.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tóth J.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #41904 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 15:49:49 »

Sziasztok!

Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?

Előre is köszönöm Smiley
Naplózva

MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41905 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:04:04 »

Sziasztok!

Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?

Előre is köszönöm Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
A TIS-ben sem szerepel a meghúzási nyomaték. Én eddig a csavar méretét figyelembe véve mindig 80 Nm el húztam meg és a főtengely ékszíjtárcsa cserék esetén soha nem volt még vele gond. Itt jegyzem meg, hogy a "TIS" 3-ik tárcsa csere után, javasolja a csavarok cseréjét is. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 17:07:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41906 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:12:27 »

Sziasztok!

Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?

Előre is köszönöm Smiley

Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #41907 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:35:13 »

Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.

Ezt a +120 Celsius fokot hogyan kell értelmezni a meghúzási nyomatékkal együtt? Bocs a kérdésért , de eddig ilyennel még nem találkoztam.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41908 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 17:41:15 »

Ezt a +120 Celsius fokot hogyan kell értelmezni a meghúzási nyomatékkal együtt? Bocs a kérdésért , de eddig ilyennel még nem találkoztam.

Üdv: László

Bedobod egy kuktába és amikor eléri a 120 fokot, akkor rakod fel  nyes taps

(tpm valószínűleg sima fokra gondolt, nem celsiusra Wink).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41909 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 18:09:01 »

Bedobod egy kuktába és amikor eléri a 120 fokot, akkor rakod fel  nyes taps

(tpm valószínűleg sima fokra gondolt, nem celsiusra Wink).

 eljen
Tovább írta a telefon  vigyor3
Naplózva
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #41910 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:05:04 »

Sziasztok! integet2 wave

Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó. rinya
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön. rinya
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.

Válaszokat előre is köszönöm.

Mennyiert vetted? CR rendszer hiba vidd vissza szerencsetlen esetben majdnem a vetelarat rakoltheted...
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Tóth J.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #41911 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:49:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A TIS-ben sem szerepel a meghúzási nyomaték. Én eddig a csavar méretét figyelembe véve mindig 80 Nm el húztam meg és a főtengely ékszíjtárcsa cserék esetén soha nem volt még vele gond. Itt jegyzem meg, hogy a "TIS" 3-ik tárcsa csere után, javasolja a csavarok cseréjét is. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, akkor valószínűleg ezt fogom alkalmazni én is, ha nem leszek lusta bosh-t telepíteni. Eddig még nem volt cserélve az autón, mióta hozzám került igyekszem ezeket a hiányosságok orvosolni, és itt most elsőre is cserélve lesznek a csavarok Cheesy

Tpmportal kollégának is köszönöm Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 19:51:20 írta Tóth J. » Naplózva

MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41912 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:54:16 »

Szia!

Remélem h nem az lesz,
Mit takar ez a hiba? Mit kéne cserélni rajta?
Azután jött ki miután nem figyeltem h kevés üzemanyag van benne és gondolom felszívott valami szmötyit. Takaritás nem segit rajta?
Mert elötte nem volt ilyen hiba


Mennyiert vetted? CR rendszer hiba vidd vissza szerencsetlen esetben majdnem a vetelarat rakoltheted...

Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41913 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:56:10 »

Szia!

Remélem h nem az lesz,
Mit takar ez a hiba? Mit kéne cserélni rajta?
Azután jött ki miután nem figyeltem h kevés üzemanyag van benne és gondolom felszívott valami szmötyit. Takaritás nem segit rajta?
Mert elötte nem volt ilyen hiba



Mennyit mentél a vásárlás óta?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41914 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 19:59:05 »

Kb 1hetet de hogy hány kmert, azt nem tudom sajna.

 laugh
Mennyit mentél a vásárlás óta?
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41915 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:12:18 »

Kb 1hetet de hogy hány kmert, azt nem tudom sajna.

 laugh

Vidd vissza az autót szerintem is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41916 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:38:20 »

Üdv mindenkinek.
Igaz még nem vagyok Mondeo tulaj de nagyon szeretnék egyet.A tanácsotokat szeretném kérni hogy mire kell odafigyelni meg nézni stb.A kiszemeltem egy 2005 évjáratú tdci kombi chia.Esetleg ha lenne valaki aki tud diagnosztikát csinálni Fejér megyében és eljönne velem az autót meg nézni az kérem jelezze.Köszönöm előre is a segítséget
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1092979#msg1092979
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41917 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:44:14 »

Remélem nem ekkora a baj, tisztitással megpróbálkozom mert mikor leállítom és visszainditom akkor ez a jelzés megszünik és normálisan megy az autó, vissza jön az ereje.

Vidd vissza az autót szerintem is...
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41918 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:45:38 »

Remélem nem ekkora a baj, tisztitással megpróbálkozom mert mikor leállítom és visszainditom akkor ez a jelzés megszünik és normálisan megy az autó, vissza jön az ereje.

nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben? szomoru1
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41919 Dátum: 2017.02.07 kedd, 06:23:20 »

Nem hiszek a mesékben, de mielött még kicsapom a balhét megpróbálkozok az alap dolgokkol, ami lehet nem segít de majd meglátjuk.
Ha az lesz a baj amit írtok akkor úgyis kicsapom a balhét. Smiley


nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben? szomoru1
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41920 Dátum: 2017.02.07 kedd, 07:25:37 »

Nem hiszek a mesékben, de mielött még kicsapom a balhét megpróbálkozok az alap dolgokkol, ami lehet nem segít de majd meglátjuk.
Ha az lesz a baj amit írtok akkor úgyis kicsapom a balhét. Smiley



Hidd el, tudják miről beszélnek. Ezt a hibát csak úgy nem dobálja a gépezet. Ki kell olvastatni, hogy milyen hibát tárolt el. De a helyedben én sem kínlódnék. Van még rengeteg eladó TDCi a piacon.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41921 Dátum: 2017.02.07 kedd, 08:25:01 »

Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.

Annyi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41922 Dátum: 2017.02.07 kedd, 09:58:45 »

Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
és a 120celsiust hogy húzzam rá? vigyor3 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41923 Dátum: 2017.02.07 kedd, 10:01:00 »

nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben? szomoru1
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41924 Dátum: 2017.02.07 kedd, 10:46:52 »

és a 120celsiust hogy húzzam rá? vigyor3 eplus2

Malacpörzsölővel  nyes
Naplózva
Tóth J.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #41925 Dátum: 2017.02.07 kedd, 10:56:07 »


Köszönöm, amint megjönnek az új csavarok megy is fel Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 12:18:58 írta AndyA » Naplózva

MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41926 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:18:15 »

Szia integet2

Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.




én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41927 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:21:35 »

Szia integet2

Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.




igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41928 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:22:04 »

Malacpörzsölővel  nyes
na az pont nincs itthon Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41929 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:24:07 »

Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Tisztelt Fórumtárs!
Én még nem találkoztam hivatalos főtengely ékszíjtárcsa meghúzási nyomatékkal. Mint bátorkodtam megjegyezni a "TIS" nem írja. A meghúzási nyomaték táblázatban a helyén egy "a" betű szerepel. Én a 80 Nm-t a csavar átmérőhöz viszonyítva sacc/kb  alkalmazom. Van aki légkulccsal bátran megtépi. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41930 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:24:12 »

Szia integet2

Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.

Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).

Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.

Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41931 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:25:04 »

Köszönöm a válaszodat egy kicsit megnyugodtam  Smiley

quote author=HZsolt92 link=topic=1456.msg1094218#msg1094218 date=1486466495]
igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül
[/quote]
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #41932 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:27:59 »

Rendben, feltétlen megcsinálom így.  Smiley

Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).

Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.

Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.

AndyA
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41933 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:30:12 »

Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).

Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.

Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.

AndyA
eljen

én inkább a 4est javasolnám, 3ban nincs még akkora terhelés

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41934 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:30:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez az adat nem nyerő. A mondeo főtengely ékszíjtárcsája 3db M 12x1.25x80 mm-es csavarral van rögzítve. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 13:04:43 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41935 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:38:38 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én még nem találkoztam hivatalos főtengely ékszíjtárcsa meghúzási nyomatékkal. Mint bátorkodtam megjegyezni a "TIS" nem írja. A meghúzási nyomaték táblázatban a helyén egy "a" betű szerepel. Én a 80 Nm-t a csavar átmérőhöz viszonyítva sacc/kb  alkalmazom. Van aki légkulccsal bátran megtépi. wave
Tisztelettel László! worship
datában 30nm+90°van írva a 2tömegű esetén. 1tömegűnél 17nm+75°
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41936 Dátum: 2017.02.07 kedd, 12:51:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez az adat nem nyerő. A mondeo főtengely ékszíjtárcsája 3db M 12x1.25x80 mm-es csavarral van rögzítve. wave
Tisztelettel László! worship


A nyomtéktáblázatban az "a" jelentése: a) Refer to the operation in this sub-section.
Javaslom nézd meg a TIS-ben pl. a főtengely első tömítés cseréjénél.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41937 Dátum: 2017.02.07 kedd, 13:29:54 »

A nyomtéktáblázatban az "a" jelentése: a) Refer to the operation in this sub-section.
Javaslom nézd meg a TIS-ben pl. a főtengely első tömítés cseréjénél.
Tisztelt Fórumtárs!
Megnáztem a "TIS-ben" az ajánlott fejezetet. A fénykép és a szöveg nincs szinkronban. Engem nem győzött meg. Mindenesetre a fáradozásod és az infót köszönöm. wave worship worship
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #41938 Dátum: 2017.02.07 kedd, 14:33:10 »

Köszönöm a válaszodat egy kicsit megnyugodtam  Smiley

quote author=HZsolt92 link=topic=1456.msg1094218#msg1094218 date=1486466495]
igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül


Az a gond hogy ha belenyulsz nem fogod tudni visszaviini es bebukod a a szervizkoltseget, inakkabb beszelj az eladoval. 90% hogy tudott a problemarol csak sumakolt... Ezert adta el.
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41939 Dátum: 2017.02.07 kedd, 14:55:33 »

Az a gond hogy ha belenyulsz nem fogod tudni visszaviini es bebukod a a szervizkoltseget, inakkabb beszelj az eladoval. 90% hogy tudott a problemarol csak sumakolt... Ezert adta el.

A hibakódolvasás konkrétan költségmentes, egy szűrőcsere meg, ha egyértelmű eredményt ad, akkor is jól jöhet, ha vissza kell vinni az eladónak reklamáció végett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #41940 Dátum: 2017.02.07 kedd, 17:01:05 »

Sziasztok!

MK3-as TDCi-ben az ICU-t lehet cserélni? Újra kell ilyenkor a csúcsokat programozni? Köszi előre is a visszajelzésetek!

Üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41941 Dátum: 2017.02.07 kedd, 17:45:00 »

Sziasztok!

MK3-as TDCi-ben az ICU-t lehet cserélni? Újra kell ilyenkor a csúcsokat programozni? Köszi előre is a visszajelzésetek!

Üdv:
Laci

Írd be az autód adatait az aláírásodba, úgy könnyebb a kérdéseidre válaszolni. Pl. erre is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MK3 2006 Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #41942 Dátum: 2017.02.07 kedd, 19:03:24 »

Sziasztok !

Ma sajnos meghalt az mk3-s 2.0 tdci 2006-s 130 le Mondeom, egyszerre elment a szervószivattyú és a vízpumpa is . A hűtővíz és szervóolaj is elment,. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudok Budapest és környéke alkatrész kapni ha lehet új utángyártotat reális áron és ha utángyártott akkor milyen gyártót javasoltok. 

Segítséget előre is köszönöm.

Üdv.: Fegyveres Szabi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #41943 Dátum: 2017.02.07 kedd, 19:47:17 »

Sziasztok !

Ma sajnos meghalt az mk3-s 2.0 tdci 2006-s 130 le Mondeom, egyszerre elment a szervószivattyú és a vízpumpa is . A hűtővíz és szervóolaj is elment,. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudok Budapest és környéke alkatrész kapni ha lehet új utángyártotat reális áron és ha utángyártott akkor milyen gyártót javasoltok. 

Segítséget előre is köszönöm.

Üdv.: Fegyveres Szabi

A Bárdiban van kedvezmény, ha Joe-t felhívod, mondja a további tudnivalókat.

Amit ott nem kapsz meg, azt meg nem tudom... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41944 Dátum: 2017.02.07 kedd, 21:04:37 »

én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
de te valszeg évekkel ezelőtt vehettél egy 6-7éves autót,ő meg most vehetett egy kb 10éves autót.A kettő között lehet fél milló km.
Mindez csak feltételezés,de 10év körül már nincsenek szerencsés dugulások a tdci rendszerekben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41945 Dátum: 2017.02.08 szerda, 00:15:06 »

de te valszeg évekkel ezelőtt vehettél egy 6-7éves autót,ő meg most vehetett egy kb 10éves autót.A kettő között lehet fél milló km.
Mindez csak feltételezés,de 10év körül már nincsenek szerencsés dugulások a tdci rendszerekben....
nem. asszem 15 áprilisban vettem órájában 328ekm-rel 2003as gyártással, 10évig volt egy miskolci hölgyé. 356e-rel itt a clubbon belül talált új tulajt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41946 Dátum: 2017.02.08 szerda, 17:13:36 »

nem. asszem 15 áprilisban vettem órájában 328ekm-rel 2003as gyártással, 10évig volt egy miskolci hölgyé. 356e-rel itt a clubbon belül talált új tulajt
vigyor3...2év 100e km,akár....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #41947 Dátum: 2017.02.08 szerda, 18:54:38 »

Sziasztok!

2016.nov-ben vettem egy Mondeot,2006 évjárat,TDCi 2,0   130Le   sajnos van vele egy kis gondom!
Hidegen,vagy több órai állás után van úgy hogy nem akar indulni,vagy csak nagyon nehezen!Néha menet közben bevillam az izzitás jelző,motort vészüzem,stb leállítás,kis idő után újraindítás s indul az autó!
Nem füstöl,nem ingadozik az alapjárat.
Hibakód:P0251 Voltam vele Ford szervizben gyári diagon,ott elmondták nem épül fel a nyomás indítózáskor,ezért tilt az ECU

Rengeteg oldalt hozászolást olvastam a hetek alatt! Amiket már megnéztem,ill. megcsináltam itthon:
-nagynyomású szivattyún szabályzó szelep csere (nem volt fém reszelék a finom szűrön)
-gázolaj szűrő csere
-EGR tisztítás,dugózás nincs megcsinálva
-szívósor takarítás az olajos szennyeződéstől (volt mit)
-Levegő szenzor tisztítás
-Porlasztóknál gázolaj szivárgás keresés,nem találtam szivárgást
-porlasztók poharazása,itt a kép ( http://www.***/images/201701/280IMG_20170208_173641.jpg ) amiről véleményt kérek.Nagy az eltérés,az látszik,így ha jól gondolom mind a 4db cserés ill. felújítandó?
-Nagynyomású szivattyú  is lehet még gyanús?
Kérdésem:mit javasoltok,mivel kezdjek,ill. hová küldjem az alkatrészeket javításra,tesztre? (Esetleg Karcag környékén vállal valaki javitást?)
Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült a mondókám! Smiley
Köszi a segítő szándékot előre is!
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #41948 Dátum: 2017.02.08 szerda, 20:00:25 »

Sziasztok!

2016.nov-ben vettem egy Mondeot,2006 évjárat,TDCi 2,0   130Le   sajnos van vele egy kis gondom!
Hidegen,vagy több órai állás után van úgy hogy nem akar indulni,vagy csak nagyon nehezen!Néha menet közben bevillam az izzitás jelző,motort vészüzem,stb leállítás,kis idő után újraindítás s indul az autó!
Nem füstöl,nem ingadozik az alapjárat.
Hibakód:P0251 Voltam vele Ford szervizben gyári diagon,ott elmondták nem épül fel a nyomás indítózáskor,ezért tilt az ECU

Rengeteg oldalt hozászolást olvastam a hetek alatt! Amiket már megnéztem,ill. megcsináltam itthon:
-nagynyomású szivattyún szabályzó szelep csere (nem volt fém reszelék a finom szűrön)
-gázolaj szűrő csere
-EGR tisztítás,dugózás nincs megcsinálva
-szívósor takarítás az olajos szennyeződéstől (volt mit)
-Levegő szenzor tisztítás
-Porlasztóknál gázolaj szivárgás keresés,nem találtam szivárgást
-porlasztók poharazása,itt a kép ( http://www.***/images/201701/280IMG_20170208_173641.jpg ) amiről véleményt kérek.Nagy az eltérés,az látszik,így ha jól gondolom mind a 4db cserés ill. felújítandó?
-Nagynyomású szivattyú  is lehet még gyanús?
Kérdésem:mit javasoltok,mivel kezdjek,ill. hová küldjem az alkatrészeket javításra,tesztre? (Esetleg Karcag környékén vállal valaki javitást?)
Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült a mondókám! Smiley
Köszi a segítő szándékot előre is!
Üdv:Zsolti
azt még próbáld meg,hogy a résolajvisszavezetés csövét leveszed a szűrőről,ez egy "T" elemmel csatlakozik rá.A szűrő ezen csonkját dugózd le,a T elág helyére meg egy egyenes csövet tegyél-tehát közvetlen vissza a tankba lesz vezetve a résolaj.
Ha megszűnik a hiba,akkor csak falsot szívott a résolajvisszavezetők felől.
Ha nem szűnik meg akkor a komolyabb problémád van-csúcsok,nagynyomású.
Énúgy tudom,hogy1 perc alapjáraton nem lehet több a résolaj 17ml-nél,csúcsonként.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #41949 Dátum: 2017.02.08 szerda, 20:15:10 »

azt még próbáld meg,hogy a résolajvisszavezetés csövét leveszed a szűrőről,ez egy "T" elemmel csatlakozik rá.A szűrő ezen csonkját dugózd le,a T elág helyére meg egy egyenes csövet tegyél-tehát közvetlen vissza a tankba lesz vezetve a résolaj.
Ha megszűnik a hiba,akkor csak falsot szívott a résolajvisszavezetők felől.
Ha nem szűnik meg akkor a komolyabb problémád van-csúcsok,nagynyomású.
Énúgy tudom,hogy1 perc alapjáraton nem lehet több a résolaj 17ml-nél,csúcsonként.

Szia!
Köszi a választ,ezt "csövezést" még megcsinálom,meglátjuk,egy próbát megér!
Talán ez segít az induláskor,nem szív falsot!
Nem tudom,nézted a képet?ma délután házi poharazás volt,s látszik nagyon nagy az eltérés,a legkevesebb  s legtöbb között 3x a mennyiségi eltérés,a másik kettő kb 2X több mint a legkevesebb.....ez inkább a gond,itt lesz szerintem a fő hiba Sad
Üdv:Zsolti
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Oldalak: 1 ... 832 833 834 835 836 837 838 [839] 840 841 842 843 844 845 846 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.