Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:11:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
832
833
834
835
836
837
838
[
839
]
840
841
842
843
844
845
846
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639571 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41900 Dátum:
2017.02.04 szombat, 10:53:06 »
Idézetet írta: rstwingo - 2017.02.04 szombat, 10:43:02
Nekem is Euro-4-s és elégsürün dobálta, de most már nem foglalkozom vele , had világitson
Ezért nem értem miért nem ad hibát az enyém
Akinek Eu 4-es van berakta a vakítást és azonnal hibát adott neki.
Na mindegy nem olyan nagy gond nekem, csak érdekes.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41901 Dátum:
2017.02.04 szombat, 19:59:40 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.02.04 szombat, 10:53:06
Ezért nem értem miért nem ad hibát az enyém
Akinek Eu 4-es van berakta a vakítást és azonnal hibát adott neki.
Na mindegy nem olyan nagy gond nekem, csak érdekes.
Euro 3, 2004-es 2.2-es az enyém. Ha normálisan használom, nem dob EGR hibát. Ha "tötymörgök" sokszor dobja P0401-et.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41902 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 11:58:09 »
Üdv mindenkinek.
Igaz még nem vagyok Mondeo tulaj de nagyon szeretnék egyet.A tanácsotokat szeretném kérni hogy mire kell odafigyelni meg nézni stb.A kiszemeltem egy 2005 évjáratú tdci kombi chia.Esetleg ha lenne valaki aki tud diagnosztikát csinálni Fejér megyében és eljönne velem az autót meg nézni az kérem jelezze.Köszönöm előre is a segítséget
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41903 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 12:04:20 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2017.02.04 szombat, 19:59:40
Euro 3, 2004-es 2.2-es az enyém. Ha normálisan használom, nem dob EGR hibát. Ha "tötymörgök" sokszor dobja P0401-et.
Teljesen mindegy hogy használom, akkor se jön.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41904 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 15:49:49 »
Sziasztok!
Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?
Előre is köszönöm
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41905 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:04:04 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2017.02.06 hétfő, 15:49:49
Sziasztok!
Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?
Előre is köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A TIS-ben sem szerepel a meghúzási nyomaték. Én eddig a csavar méretét figyelembe véve mindig 80 Nm el húztam meg és a főtengely ékszíjtárcsa cserék esetén soha nem volt még vele gond. Itt jegyzem meg, hogy a "TIS" 3-ik tárcsa csere után, javasolja a csavarok cseréjét is.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 17:07:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41906 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:12:27 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2017.02.06 hétfő, 15:49:49
Sziasztok!
Valaki ki tudna esetleg segíteni, jelenleg nincs a gépemen szervízprogram és nem találom a 2.0 tdci, FMBA motor főtengelyszíjtárcsa meghúzási nyomatékát. Meg tudná valaki mondani, hogy mennyi?
Előre is köszönöm
Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41907 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:35:13 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.06 hétfő, 17:12:27
Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Ezt a +120 Celsius fokot hogyan kell értelmezni a meghúzási nyomatékkal együtt? Bocs a kérdésért , de eddig ilyennel még nem találkoztam.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41908 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 17:41:15 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.02.06 hétfő, 17:35:13
Ezt a +120 Celsius fokot hogyan kell értelmezni a meghúzási nyomatékkal együtt? Bocs a kérdésért , de eddig ilyennel még nem találkoztam.
Üdv: László
Bedobod egy kuktába és amikor eléri a 120 fokot, akkor rakod fel
(tpm valószínűleg sima fokra gondolt, nem celsiusra
).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41909 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 18:09:01 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.06 hétfő, 17:41:15
Bedobod egy kuktába és amikor eléri a 120 fokot, akkor rakod fel
(tpm valószínűleg sima fokra gondolt, nem celsiusra
).
Tovább írta a telefon
Naplózva
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41910 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 19:05:04 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.01.29 vasárnap, 16:24:23
Sziasztok!
Pár napja vettem egy Mondeo mk3 at 2.0 TDCI kombit.
Tegnap menet közben elkezdett villogni a izzitást jelző lámpa és elgyengült az autó.
Majd leállítottam a kocsit és vissza inditottam abba hagyta, de viszont nagyobb gyorsitásnál megint előjön.
Lehet attól h a üzemanyag szűrő régen lett cserélve?, azért kérdem mert olvastam hogy nagyon kényes a szűrőre az autó.
Válaszokat előre is köszönöm.
Mennyiert vetted? CR rendszer hiba vidd vissza szerencsetlen esetben majdnem a vetelarat rakoltheted...
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41911 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 19:49:13 »
Idézetet írta: László - 2017.02.06 hétfő, 17:04:04
Tisztelt Fórumtárs!
A TIS-ben sem szerepel a meghúzási nyomaték. Én eddig a csavar méretét figyelembe véve mindig 80 Nm el húztam meg és a főtengely ékszíjtárcsa cserék esetén soha nem volt még vele gond. Itt jegyzem meg, hogy a "TIS" 3-ik tárcsa csere után, javasolja a csavarok cseréjét is.
Tisztelettel László!
Köszönöm, akkor valószínűleg ezt fogom alkalmazni én is, ha nem leszek lusta bosh-t telepíteni. Eddig még nem volt cserélve az autón, mióta hozzám került igyekszem ezeket a hiányosságok orvosolni, és itt most elsőre is cserélve lesznek a csavarok
Tpmportal kollégának is köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 19:51:20 írta Tóth J.
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41912 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 19:54:16 »
Szia!
Remélem h nem az lesz,
Mit takar ez a hiba? Mit kéne cserélni rajta?
Azután jött ki miután nem figyeltem h kevés üzemanyag van benne és gondolom felszívott valami szmötyit. Takaritás nem segit rajta?
Mert elötte nem volt ilyen hiba
Idézetet írta: Rlala - 2017.02.06 hétfő, 19:05:04
Mennyiert vetted? CR rendszer hiba vidd vissza szerencsetlen esetben majdnem a vetelarat rakoltheted...
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41913 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 19:56:10 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.06 hétfő, 19:54:16
Szia!
Remélem h nem az lesz,
Mit takar ez a hiba? Mit kéne cserélni rajta?
Azután jött ki miután nem figyeltem h kevés üzemanyag van benne és gondolom felszívott valami szmötyit. Takaritás nem segit rajta?
Mert elötte nem volt ilyen hiba
Mennyit mentél a vásárlás óta?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41914 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 19:59:05 »
Kb 1hetet de hogy hány kmert, azt nem tudom sajna.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.06 hétfő, 19:56:10
Mennyit mentél a vásárlás óta?
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41915 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 20:12:18 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.06 hétfő, 19:59:05
Kb 1hetet de hogy hány kmert, azt nem tudom sajna.
Vidd vissza az autót szerintem is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41916 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 20:38:20 »
Idézetet írta: Joe83 - 2017.02.06 hétfő, 11:58:09
Üdv mindenkinek.
Igaz még nem vagyok Mondeo tulaj de nagyon szeretnék egyet.A tanácsotokat szeretném kérni hogy mire kell odafigyelni meg nézni stb.A kiszemeltem egy 2005 évjáratú tdci kombi chia.Esetleg ha lenne valaki aki tud diagnosztikát csinálni Fejér megyében és eljönne velem az autót meg nézni az kérem jelezze.Köszönöm előre is a segítséget
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1092979#msg1092979
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41917 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 20:44:14 »
Remélem nem ekkora a baj, tisztitással megpróbálkozom mert mikor leállítom és visszainditom akkor ez a jelzés megszünik és normálisan megy az autó, vissza jön az ereje.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.02.06 hétfő, 20:12:18
Vidd vissza az autót szerintem is...
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41918 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 20:45:38 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.06 hétfő, 20:44:14
Remélem nem ekkora a baj, tisztitással megpróbálkozom mert mikor leállítom és visszainditom akkor ez a jelzés megszünik és normálisan megy az autó, vissza jön az ereje.
nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben?
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41919 Dátum:
2017.02.07 kedd, 06:23:20 »
Nem hiszek a mesékben, de mielött még kicsapom a balhét megpróbálkozok az alap dolgokkol, ami lehet nem segít de majd meglátjuk.
Ha az lesz a baj amit írtok akkor úgyis kicsapom a balhét.
Idézetet írta: alf® - 2017.02.06 hétfő, 20:45:38
nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben?
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41920 Dátum:
2017.02.07 kedd, 07:25:37 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.07 kedd, 06:23:20
Nem hiszek a mesékben, de mielött még kicsapom a balhét megpróbálkozok az alap dolgokkol, ami lehet nem segít de majd meglátjuk.
Ha az lesz a baj amit írtok akkor úgyis kicsapom a balhét.
Hidd el, tudják miről beszélnek. Ezt a hibát csak úgy nem dobálja a gépezet. Ki kell olvastatni, hogy milyen hibát tárolt el. De a helyedben én sem kínlódnék. Van még rengeteg eladó TDCi a piacon.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41921 Dátum:
2017.02.07 kedd, 08:25:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.06 hétfő, 17:12:27
Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Annyi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41922 Dátum:
2017.02.07 kedd, 09:58:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.06 hétfő, 17:12:27
Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
és a 120celsiust hogy húzzam rá?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41923 Dátum:
2017.02.07 kedd, 10:01:00 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.06 hétfő, 20:45:38
nem bántásként,hanem tapasztalatból: Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben?
mk3 tdci,valszeg üzarendszeri gonddal kb fél milla javítási kltsggel.
én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41924 Dátum:
2017.02.07 kedd, 10:46:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.07 kedd, 09:58:45
és a 120celsiust hogy húzzam rá?
Malacpörzsölővel
Naplózva
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41925 Dátum:
2017.02.07 kedd, 10:56:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.07 kedd, 08:25:01
Annyi
[img]http://www.kephost.com/images/2017/02/07/szijtarcsa.md.jpg
Köszönöm, amint megjönnek az új csavarok megy is fel
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 12:18:58 írta AndyA
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41926 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:18:15 »
Szia
Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.07 kedd, 10:01:00
én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41927 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:21:35 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.07 kedd, 12:18:15
Szia
Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.
igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41928 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:22:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.07 kedd, 10:46:52
Malacpörzsölővel
na az pont nincs itthon
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41929 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:24:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.06 hétfő, 17:12:27
Én 45Nm+120°C-ra emlékszem.
Tisztelt Fórumtárs!
Én még nem találkoztam hivatalos főtengely ékszíjtárcsa meghúzási nyomatékkal. Mint bátorkodtam megjegyezni a "TIS" nem írja. A meghúzási nyomaték táblázatban a helyén egy "a" betű szerepel. Én a 80 Nm-t a csavar átmérőhöz viszonyítva sacc/kb alkalmazom. Van aki légkulccsal bátran megtépi.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41930 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:24:12 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.07 kedd, 12:18:15
Szia
Tehát ha jól értem akkor szűrőt cseréltél, kitakaritottad a rendszert és jó lett.
Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).
Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.
Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41931 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:25:04 »
Köszönöm a válaszodat egy kicsit megnyugodtam
quote author=HZsolt92 link=topic=1456.msg1094218#msg1094218 date=1486466495]
igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül
[/quote]
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41932 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:27:59 »
Rendben, feltétlen megcsinálom így.
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.07 kedd, 12:24:12
Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).
Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.
Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41933 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:30:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.07 kedd, 12:24:12
Volt ott még más peremfeltétel is. A kivett szűrőből ki kell önteni az olajat pl. egy tejfölöspohárba (fehér háttér kell), majd egy mágnessel megnézni, van-e benne valami, ami szalad a mágnes után. Azuitán fel kell vágni (lemezollóval, mert ha fűrészeled, nem tudod, hogy te szórtad-e bele a fémreszeléket!), és megnézni, van-e benne szintén mágnesezhető fémreszelék (a mágnest tedd egy zacskóba, hogy ne legyen koszos).
Ha se itt, se ott nincs spén, és a szűrő láthatóan eltömődött valamivel, akkor van esély, hogy új szűrővel meggyógyul. Ha találsz fémreszeléket, akkor esélyes, hogy az injektoraid oda, és az új szűrő sem segít.
Mindkét esetben ki kell azért próbálni. Bemelegíted a motort, azután egy erősebb emelkedőn felfelé menet 3-ban egy padlógáz, hogy mit bír.
AndyA
én inkább a 4est javasolnám, 3ban nincs még akkora terhelés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41934 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:30:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.07 kedd, 08:25:01
Annyi
[img]http://www.kephost.com/images/2017/02/07/szijtarcsa.md.jpg
Tisztelt Fórumtárs!
Ez az adat nem nyerő. A mondeo főtengely ékszíjtárcsája 3db M 12x1.25x80 mm-es csavarral van rögzítve.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 13:04:43 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41935 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:38:38 »
Idézetet írta: László - 2017.02.07 kedd, 12:24:07
Tisztelt Fórumtárs!
Én még nem találkoztam hivatalos főtengely ékszíjtárcsa meghúzási nyomatékkal. Mint bátorkodtam megjegyezni a "TIS" nem írja. A meghúzási nyomaték táblázatban a helyén egy "a" betű szerepel. Én a 80 Nm-t a csavar átmérőhöz viszonyítva sacc/kb alkalmazom. Van aki légkulccsal bátran megtépi.
Tisztelettel László!
datában 30nm+90°van írva a 2tömegű esetén. 1tömegűnél 17nm+75°
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41936 Dátum:
2017.02.07 kedd, 12:51:37 »
Idézetet írta: László - 2017.02.07 kedd, 12:30:48
Tisztelt Fórumtárs!
Ez az adat nem nyerő. A mondeo főtengely ékszíjtárcsája 3db M 12x1.25x80 mm-es csavarral van rögzítve.
Tisztelettel László!
A nyomtéktáblázatban az "a" jelentése: a) Refer to the operation in this sub-section.
Javaslom nézd meg a TIS-ben pl. a főtengely első tömítés cseréjénél.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41937 Dátum:
2017.02.07 kedd, 13:29:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.07 kedd, 12:51:37
A nyomtéktáblázatban az "a" jelentése: a) Refer to the operation in this sub-section.
Javaslom nézd meg a TIS-ben pl. a főtengely első tömítés cseréjénél.
Tisztelt Fórumtárs!
Megnáztem a "TIS-ben" az ajánlott fejezetet. A fénykép és a szöveg nincs szinkronban. Engem nem győzött meg. Mindenesetre a fáradozásod és az infót köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41938 Dátum:
2017.02.07 kedd, 14:33:10 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.02.07 kedd, 12:25:04
Köszönöm a válaszodat egy kicsit megnyugodtam
quote author=HZsolt92 link=topic=1456.msg1094218#msg1094218 date=1486466495]
igen. de egy hibakódolvasás ígyis úgyis kell, és a régi szűrőt érdemes felboncolni abból sok minden kiderül
Az a gond hogy ha belenyulsz nem fogod tudni visszaviini es bebukod a a szervizkoltseget, inakkabb beszelj az eladoval. 90% hogy tudott a problemarol csak sumakolt... Ezert adta el.
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41939 Dátum:
2017.02.07 kedd, 14:55:33 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.02.07 kedd, 14:33:10
Az a gond hogy ha belenyulsz nem fogod tudni visszaviini es bebukod a a szervizkoltseget, inakkabb beszelj az eladoval. 90% hogy tudott a problemarol csak sumakolt... Ezert adta el.
A hibakódolvasás konkrétan költségmentes, egy szűrőcsere meg, ha egyértelmű eredményt ad, akkor is jól jöhet, ha vissza kell vinni az eladónak reklamáció végett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41940 Dátum:
2017.02.07 kedd, 17:01:05 »
Sziasztok!
MK3-as TDCi-ben az ICU-t lehet cserélni? Újra kell ilyenkor a csúcsokat programozni? Köszi előre is a visszajelzésetek!
Üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41941 Dátum:
2017.02.07 kedd, 17:45:00 »
Idézetet írta: fablaci - 2017.02.07 kedd, 17:01:05
Sziasztok!
MK3-as TDCi-ben az ICU-t lehet cserélni? Újra kell ilyenkor a csúcsokat programozni? Köszi előre is a visszajelzésetek!
Üdv:
Laci
Írd be az autód adatait az aláírásodba, úgy könnyebb a kérdéseidre válaszolni. Pl. erre is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MK3 2006 Mondeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41942 Dátum:
2017.02.07 kedd, 19:03:24 »
Sziasztok !
Ma sajnos meghalt az mk3-s 2.0 tdci 2006-s 130 le Mondeom, egyszerre elment a szervószivattyú és a vízpumpa is . A hűtővíz és szervóolaj is elment,. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudok Budapest és környéke alkatrész kapni ha lehet új utángyártotat reális áron és ha utángyártott akkor milyen gyártót javasoltok.
Segítséget előre is köszönöm.
Üdv.: Fegyveres Szabi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41943 Dátum:
2017.02.07 kedd, 19:47:17 »
Idézetet írta: MK3 2006 Mondeo - 2017.02.07 kedd, 19:03:24
Sziasztok !
Ma sajnos meghalt az mk3-s 2.0 tdci 2006-s 130 le Mondeom, egyszerre elment a szervószivattyú és a vízpumpa is . A hűtővíz és szervóolaj is elment,. Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudok Budapest és környéke alkatrész kapni ha lehet új utángyártotat reális áron és ha utángyártott akkor milyen gyártót javasoltok.
Segítséget előre is köszönöm.
Üdv.: Fegyveres Szabi
A Bárdiban van kedvezmény, ha Joe-t felhívod, mondja a további tudnivalókat.
Amit ott nem kapsz meg, azt meg nem tudom...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41944 Dátum:
2017.02.07 kedd, 21:04:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.07 kedd, 10:01:00
én amikor a tdci-met vettem, akkor ugyan így jártam. meg volt kergetve próbakor is, semmi nem jött elő. 2 nappal később itthon meg villog. szokásos kör, kezdtem a szűrőcserével. régi szétvág, semmi reszelék benne, de vagy 3 falevélszerű valami volt benne. azóta is hibátlan az autó
de te valszeg évekkel ezelőtt vehettél egy 6-7éves autót,ő meg most vehetett egy kb 10éves autót.A kettő között lehet fél milló km.
Mindez csak feltételezés,de 10év körül már nincsenek szerencsés dugulások a tdci rendszerekben....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41945 Dátum:
2017.02.08 szerda, 00:15:06 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.07 kedd, 21:04:37
de te valszeg évekkel ezelőtt vehettél egy 6-7éves autót,ő meg most vehetett egy kb 10éves autót.A kettő között lehet fél milló km.
Mindez csak feltételezés,de 10év körül már nincsenek szerencsés dugulások a tdci rendszerekben....
nem. asszem 15 áprilisban vettem órájában 328ekm-rel 2003as gyártással, 10évig volt egy miskolci hölgyé. 356e-rel itt a clubbon belül talált új tulajt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41946 Dátum:
2017.02.08 szerda, 17:13:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.08 szerda, 00:15:06
nem. asszem 15 áprilisban vettem órájában 328ekm-rel 2003as gyártással, 10évig volt egy miskolci hölgyé. 356e-rel itt a clubbon belül talált új tulajt
...2év 100e km,akár....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41947 Dátum:
2017.02.08 szerda, 18:54:38 »
Sziasztok!
2016.nov-ben vettem egy Mondeot,2006 évjárat,TDCi 2,0 130Le sajnos van vele egy kis gondom!
Hidegen,vagy több órai állás után van úgy hogy nem akar indulni,vagy csak nagyon nehezen!Néha menet közben bevillam az izzitás jelző,motort vészüzem,stb leállítás,kis idő után újraindítás s indul az autó!
Nem füstöl,nem ingadozik az alapjárat.
Hibakód:P0251 Voltam vele Ford szervizben gyári diagon,ott elmondták nem épül fel a nyomás indítózáskor,ezért tilt az ECU
Rengeteg oldalt hozászolást olvastam a hetek alatt! Amiket már megnéztem,ill. megcsináltam itthon:
-nagynyomású szivattyún szabályzó szelep csere (nem volt fém reszelék a finom szűrön)
-gázolaj szűrő csere
-EGR tisztítás,dugózás nincs megcsinálva
-szívósor takarítás az olajos szennyeződéstől (volt mit)
-Levegő szenzor tisztítás
-Porlasztóknál gázolaj szivárgás keresés,nem találtam szivárgást
-porlasztók poharazása,itt a kép (
http://www
.***/images/201701/280IMG_20170208_173641.jpg ) amiről véleményt kérek.Nagy az eltérés,az látszik,így ha jól gondolom mind a 4db cserés ill. felújítandó?
-Nagynyomású szivattyú is lehet még gyanús?
Kérdésem:mit javasoltok,mivel kezdjek,ill. hová küldjem az alkatrészeket javításra,tesztre? (Esetleg Karcag környékén vállal valaki javitást?)
Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült a mondókám!
Köszi a segítő szándékot előre is!
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41948 Dátum:
2017.02.08 szerda, 20:00:25 »
Idézetet írta: Zsolti1973 - 2017.02.08 szerda, 18:54:38
Sziasztok!
2016.nov-ben vettem egy Mondeot,2006 évjárat,TDCi 2,0 130Le sajnos van vele egy kis gondom!
Hidegen,vagy több órai állás után van úgy hogy nem akar indulni,vagy csak nagyon nehezen!Néha menet közben bevillam az izzitás jelző,motort vészüzem,stb leállítás,kis idő után újraindítás s indul az autó!
Nem füstöl,nem ingadozik az alapjárat.
Hibakód:P0251 Voltam vele Ford szervizben gyári diagon,ott elmondták nem épül fel a nyomás indítózáskor,ezért tilt az ECU
Rengeteg oldalt hozászolást olvastam a hetek alatt! Amiket már megnéztem,ill. megcsináltam itthon:
-nagynyomású szivattyún szabályzó szelep csere (nem volt fém reszelék a finom szűrön)
-gázolaj szűrő csere
-EGR tisztítás,dugózás nincs megcsinálva
-szívósor takarítás az olajos szennyeződéstől (volt mit)
-Levegő szenzor tisztítás
-Porlasztóknál gázolaj szivárgás keresés,nem találtam szivárgást
-porlasztók poharazása,itt a kép (
http://www
.***/images/201701/280IMG_20170208_173641.jpg ) amiről véleményt kérek.Nagy az eltérés,az látszik,így ha jól gondolom mind a 4db cserés ill. felújítandó?
-Nagynyomású szivattyú is lehet még gyanús?
Kérdésem:mit javasoltok,mivel kezdjek,ill. hová küldjem az alkatrészeket javításra,tesztre? (Esetleg Karcag környékén vállal valaki javitást?)
Elnézést ha kicsit hosszúra sikerült a mondókám!
Köszi a segítő szándékot előre is!
Üdv:Zsolti
azt még próbáld meg,hogy a résolajvisszavezetés csövét leveszed a szűrőről,ez egy "T" elemmel csatlakozik rá.A szűrő ezen csonkját dugózd le,a T elág helyére meg egy egyenes csövet tegyél-tehát közvetlen vissza a tankba lesz vezetve a résolaj.
Ha megszűnik a hiba,akkor csak falsot szívott a résolajvisszavezetők felől.
Ha nem szűnik meg akkor a komolyabb problémád van-csúcsok,nagynyomású.
Énúgy tudom,hogy1 perc alapjáraton nem lehet több a résolaj 17ml-nél,csúcsonként.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41949 Dátum:
2017.02.08 szerda, 20:15:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.08 szerda, 20:00:25
azt még próbáld meg,hogy a résolajvisszavezetés csövét leveszed a szűrőről,ez egy "T" elemmel csatlakozik rá.A szűrő ezen csonkját dugózd le,a T elág helyére meg egy egyenes csövet tegyél-tehát közvetlen vissza a tankba lesz vezetve a résolaj.
Ha megszűnik a hiba,akkor csak falsot szívott a résolajvisszavezetők felől.
Ha nem szűnik meg akkor a komolyabb problémád van-csúcsok,nagynyomású.
Énúgy tudom,hogy1 perc alapjáraton nem lehet több a résolaj 17ml-nél,csúcsonként.
Szia!
Köszi a választ,ezt "csövezést" még megcsinálom,meglátjuk,egy próbát megér!
Talán ez segít az induláskor,nem szív falsot!
Nem tudom,nézted a képet?ma délután házi poharazás volt,s látszik nagyon nagy az eltérés,a legkevesebb s legtöbb között 3x a mennyiségi eltérés,a másik kettő kb 2X több mint a legkevesebb.....ez inkább a gond,itt lesz szerintem a fő hiba
Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Oldalak:
1
...
832
833
834
835
836
837
838
[
839
]
840
841
842
843
844
845
846
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ