Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:54:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
853
854
855
856
857
858
859
[
860
]
861
862
863
864
865
866
867
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624594 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42950 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 07:59:51 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.13 csütörtök, 07:33:08
7:09-kor írtam, hogy hagyományos "O" gyűrű van kívül.
Kijavítottam a kép linket. (nem kell img keretbe)
Igen, köszi láttam csak Lászlónak írtam és már nekem is rajta van az új...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42951 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 08:43:22 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.13 csütörtök, 07:59:51
Igen, köszi láttam csak Lászlónak írtam és már nekem is rajta van az új...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42952 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 08:50:21 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.13 csütörtök, 08:43:22
Ma beszerelem a gyári főkörivel együtt. Remélem jó lesz, mert tegnap este amikor néztem, akkor csak max 63c fokig ment fel, de ahogy lassítottam vagy megálltam már hűlt is vissza 52c-ig.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
paethon88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42953 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 09:27:38 »
Ezek szerint mégis volt olyan hülye, aki beletette, mert az van benne. Én szedtem ki. A motor pedig euro 4-es. Gondolom a csodának köszönhető az is, hogy megy az autó...
Idézetet írta: kis zeller - 2017.07.12 szerda, 22:08:18
Szia az nem lehet mert a 401z az hosszú csúcs az 504 rövid csúcs szerintem nincs olyan hülye aki bele teszi , meg nem is menne az auto!!!!!!!!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42954 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 09:55:57 »
Idézetet írta: paethon88 - 2017.07.13 csütörtök, 09:27:38
Ezek szerint mégis volt olyan hülye, aki beletette, mert az van benne. Én szedtem ki. A motor pedig euro 4-es. Gondolom a csodának köszönhető az is, hogy megy az autó...
Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
paethon88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42955 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 11:39:14 »
Valahogy megtudom állapítani, melyik lehet rajta? Annyiban gondolom egyezik, hogy a szívó és kipufogó része rámegy. Gondolom, akkor a 401-es porlasztók felújításnál maradjak.
Köszönöm az infót!
Idézetet írta: kis zeller - 2017.07.13 csütörtök, 09:55:57
Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42956 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 13:12:51 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.13 csütörtök, 06:57:41
Köszi, de sajna màr megvettem... 2290Ft
Tisztelt Fórumtárs!
Ne sajnáld, hogy megvetted a ragasztót. Egy magas hőtűrő képességgel rendelkező(+315°C) rendkívül erős, speciális ragasztót kaptál. A gépkocsihoz bármilyen területen feltudod használni. A beküldött fotón lévő "O" gyűrűről beszéltem én is. Sok sikert az átalakításhoz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42957 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 13:16:44 »
Idézetet írta: kis zeller - 2017.07.13 csütörtök, 09:55:57
Az csak úgy lehet hogy hengerfejet is cseréltek rajta ami 2003.9 előtti . De akkor nem tudsz bele rakni 504z csúcsot.
nem feltétlen, hallottam már olyat, hogy távtartót csináltak a csúcsra, hogy ne lógjon be annyira
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42958 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 13:51:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.13 csütörtök, 13:16:44
nem feltétlen, hallottam már olyat, hogy távtartót csináltak a csúcsra, hogy ne lógjon be annyira
akkor bele kell nézni a hengerfejbe lát e valami olyat benne . Ha nincs akkor fl elötti hengerfejet raktak rá!!!!!!
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
gilla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42959 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 15:14:36 »
Tisztelt Fórum társak!
Szeretném megkérdezni, hogy mit lehet csinálni?
Van egy 2005 TDCI mondeom, a problémám a következő, kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a kocsim jobb oldalánál,- nem nagyon napi pár csepp- ahol a vezérmű szíjtárcsa van, az mögött van egy oldalsó lemez, ott csöpög, már pasztázták de nem segített. 2 opciót mondtak, hogy leszedik a lemezt és valami ragsztóval odaragsztják, de akkor ha a láncot vagy valamit kell cserélni le kell feszegetni, vagy, hogy cseréljem ki azt a lemezt 70.000 ft-t. 3 óra munka plusz a vezérmű tengely szimering, meg a lemez 45.000 ft.
Ez reális?
Nincs erre valami tömítő paszta vagy valami lehetőség?
Köszönöm
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42960 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 16:17:41 »
Idézetet írta: gilla - 2017.07.13 csütörtök, 15:14:36
Tisztelt Fórum társak!
Szeretném megkérdezni, hogy mit lehet csinálni?
Van egy 2005 TDCI mondeom, a problémám a következő, kb 2 hónapja elkezdett csöpögni az olaj a kocsim jobb oldalánál,- nem nagyon napi pár csepp- ahol a vezérmű szíjtárcsa van, az mögött van egy oldalsó lemez, ott csöpög, már pasztázták de nem segített. 2 opciót mondtak, hogy leszedik a lemezt és valami ragsztóval odaragsztják, de akkor ha a láncot vagy valamit kell cserélni le kell feszegetni, vagy, hogy cseréljem ki azt a lemezt 70.000 ft-t. 3 óra munka plusz a vezérmű tengely szimering, meg a lemez 45.000 ft.
Ez reális?
Nincs erre valami tömítő paszta vagy valami lehetőség?
Köszönöm
Lemezt ne cseréltesd ki valoszinü amikor szivattyut babrálták szarul veték ki kerits masik ablakot rá jól be kell keni jo lesz elötte fogoval a nagy lemezt meg kell igazitani a lánc cserehez semi köze.
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
gilla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42961 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 17:31:28 »
Idézetet írta: kis zeller - 2017.07.13 csütörtök, 16:17:41
Lemezt ne cseréltesd ki valoszinü amikor szivattyut babrálták szarul veték ki kerits masik ablakot rá jól be kell keni jo lesz elötte fogoval a nagy lemezt meg kell igazitani a lánc cserehez semi köze.
Köszönöm, valami ilyenre gondoltam én is csak, nem tudom, hogy milyen pasztával tömítssem, mivel fixre nem szeretném ragasztatni.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42962 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 18:52:15 »
Idézetet írta: László - 2017.07.13 csütörtök, 13:12:51
Tisztelt Fórumtárs!
Ne sajnáld, hogy megvetted a ragasztót. Egy magas hőtűrő képességgel rendelkező(+315°C) rendkívül erős, speciális ragasztót kaptál. A gépkocsihoz bármilyen területen feltudod használni. A beküldött fotón lévő "O" gyűrűről beszéltem én is. Sok sikert az átalakításhoz.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Most már nem sajnálom, hogy megvettem a ragasztót, de ha elöbb tudok a másik verzióról, akkor lehet hogy azt választottam volna, bár az árát nem tudom. Az a kétezerpárszáz forint se olyan vészes ugyhogy nyugodt vagyok.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42963 Dátum:
2017.07.13 csütörtök, 21:51:28 »
Milyen méretű a termosztát külső tömítésének a mérete?
Amit bekeraktam az sajnos ereszt.
Kicsit talán szorosan is ment bele.
Most kiszedtem, de a tömítést nem találtam meg. A motor kb 10mp-ig járt. Remélem a termosztát kiszedésekor kiment a hűtővízzel együtt. Már sötét van nem látok semmit. Na majd reggel...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42964 Dátum:
2017.07.14 péntek, 07:09:42 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.13 csütörtök, 21:51:28
Milyen méretű a termosztát külső tömítésének a mérete?
Amit bekeraktam az sajnos ereszt.
Kicsit talán szorosan is ment bele.
Most kiszedtem, de a tömítést nem találtam meg. A motor kb 10mp-ig járt. Remélem a termosztát kiszedésekor kiment a hűtővízzel együtt. Már sötét van nem látok semmit. Na majd reggel...
Tisztelt Fórumtárs!
Az "O" gyűrű pontos mérete 2.5x21 mm. A 21 mm a belső átmérőre vonatkozik. Beszerelés előtt ajánlott a tömítőgyűrűt szilikonzsírral vékonyan megkenni. Így nem fordulhat elő, hogy a szivattyúház elvágja a behelyezéskor és így könnyebben a helyére illeszthető
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42965 Dátum:
2017.07.14 péntek, 07:43:17 »
Idézetet írta: László - 2017.07.14 péntek, 07:09:42
Tisztelt Fórumtárs!
Az "O" gyűrű pontos mérete 2.5x21 mm. A 21 mm a belső átmérőre vonatkozik. Beszerelés előtt ajánlott a tömítőgyűrűt szilikonzsírral vékonyan megkenni. Így nem fordulhat elő, hogy a szivattyúház elvágja a behelyezéskor és így könnyebben a helyére illeszthető
Tisztelettel László!
Köszönöm a méretet és a szlikonos tanácsot. Csak zsír volt otthon, de azt meg nem akartam rákenni, de lehet hogy azt kellett volna.
A szivattyú felől megy a víz a termosztát felé ugye?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42966 Dátum:
2017.07.14 péntek, 08:15:11 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.14 péntek, 07:43:17
Köszönöm a méretet és a szlikonos tanácsot. Csak zsír volt otthon, de azt meg nem akartam rákenni, de lehet hogy azt kellett volna.
A szivattyú felől megy a víz a termosztát felé ugye?
Ha sima gumi az O-gyűrű, nem olajálló fajta, akkor azt jobb is, hogy nem kented rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42967 Dátum:
2017.07.14 péntek, 08:25:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.14 péntek, 08:15:11
Ha sima gumi az O-gyűrű, nem olajálló fajta, akkor azt jobb is, hogy nem kented rá.
AndyA
Olyat kértem olaj és fagyálló álló.
A szivattyú felől megy a termosztát felé a víz?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42968 Dátum:
2017.07.14 péntek, 09:15:01 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.14 péntek, 08:25:19
Olyat kértem olaj és fagyálló álló.
A szivattyú felől megy a termosztát felé a víz?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42969 Dátum:
2017.07.14 péntek, 12:18:45 »
Sziasztot!
Sokan tanácsolzátok h ha kitakarítom az egrt akkor a szívósort is takaritsam. Meg is tettem bár alig kellet valamit takarítani.
Gondoltam a motornál is kitisztítom porszívóval h semmi piszok ne legyen benne.
Viszont azt vettem észre h ha a 8.szívórészt porszívózom akkor a 6.nál érzem h szív a porszívó.
Ez normális? Vagy mindegyiknál kéne éreznem valamennyire? A többinél nincs ez a jelenség.
Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42970 Dátum:
2017.07.14 péntek, 12:36:08 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.14 péntek, 12:18:45
Sziasztot!
Sokan tanácsolzátok h ha kitakarítom az egrt akkor a szívósort is takaritsam. Meg is tettem bár alig kellet valamit takarítani.
Gondoltam a motornál is kitisztítom porszívóval h semmi piszok ne legyen benne.
Viszont azt vettem észre h ha a 8.szívórészt porszívózom akkor a 6.nál érzem h szív a porszívó.
Ez normális? Vagy mindegyiknál kéne éreznem valamennyire? A többinél nincs ez a jelenség.
Válaszokat előre is köszönöm
Valamelyik szívó szelep nyitva van és valamelyik zárva. Emiatt van a "szív, nem szív" érzés, mert ugye a porszívó szív mindig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42971 Dátum:
2017.07.14 péntek, 12:38:30 »
Köszönöm a választ
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.14 péntek, 12:36:08
Valamelyik szívó szelep nyitva van és valamelyik zárva. Emiatt van a "szív, nem szív" érzés, mert ugye a porszívó szív mindig.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42972 Dátum:
2017.07.14 péntek, 15:41:07 »
Idézetet írta: László - 2017.07.14 péntek, 09:15:01
Tisztelt Fórumtárs!
Igen!
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm a segítséget!
Az autó kész lett! Bp-Fertőd távot gond nélkül vitte.
Picit ingadozik az autópálya és városi forgalom között. De a középtől 2mm-re nem távolodik el.
A próba alatt 76-82C között vándorolt 70-110Km/h és piros lámpa viszonylatában klíma nélkül...
Ez normális?
Koniman
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42973 Dátum:
2017.07.14 péntek, 16:13:49 »
Idézetet írta: Koniman - 2017.07.14 péntek, 15:41:07
Tisztelt László!
Köszönöm a segítséget!
Az autó kész lett! Bp-Fertőd távot gond nélkül vitte.
Picit ingadozik az autópálya és városi forgalom között. De a középtől 2mm-re nem távolodik el.
A próba alatt 76-82C között vándorolt 70-110Km/h és piros lámpa viszonylatában klíma nélkül...
Ez normális?
Koniman
Tisztelt Fórumtárs!
Egy 8-10°C-al lehetne magasabb az átlag. Beépítés előtt ellenőrizted a főköri és az olajköri termosztát megfelelő zárását. Szerintem valamelyik átereszt egy hangyányit. Ha a főköri beépítés előtt egy hangyányit átfújható az már okozhatja a mért átlagot. Én még pár napig használnám és utána kezdeném átvizsgálni a rendszert, hogy a nagy melegben mit csinál a hűtőkör.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.14 péntek, 16:15:28 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42974 Dátum:
2017.07.14 péntek, 16:21:58 »
Sziasztok megint
Vettem új egr szelepet, a szívósort kitakarítottam, új tömitések, majd összeraktam és azt hittem minden fasza lesz, utána akartam ledugózni vagyis az lett volna a kövi projekt. Viszont elkezdett baromira füstölni a kocsi és nem megy
, ez most mitől van ?
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42975 Dátum:
2017.07.14 péntek, 21:54:48 »
Sziasztok,
Erőltetésnél a kocsi(2005ös tdci fmba) 2500as fordulat felett 4-5-6 fojozatban az autó megtorpan, kigyullad az izzításjelző, és vészüzembe áll.
Hibakódolvasás megtörtént P0251-es hibakódot dob a gép, ami az üzemanyagrendszer meghibásodását jelenti. Esetleg valakinek valami ötlet, hogy milyen vonalon induljak el a hibakeresésben? Gázolajszűrő csere megtörtént, a hiba fennáll azóta is. Köszönöm
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42976 Dátum:
2017.07.14 péntek, 22:02:36 »
Idézetet írta: mobster - 2017.07.14 péntek, 21:54:48
Sziasztok,
Erőltetésnél a kocsi(2005ös tdci fmba) 2500as fordulat felett 4-5-6 fojozatban az autó megtorpan, kigyullad az izzításjelző, és vészüzembe áll.
Hibakódolvasás megtörtént P0251-es hibakódot dob a gép, ami az üzemanyagrendszer meghibásodását jelenti. Esetleg valakinek valami ötlet, hogy milyen vonalon induljak el a hibakeresésben? Gázolajszűrő csere megtörtént, a hiba fennáll azóta is. Köszönöm
vedd ki a pbox ot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42977 Dátum:
2017.07.14 péntek, 23:08:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.14 péntek, 22:02:36
vedd ki a pbox ot
30ezer km óta nincs benne.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42978 Dátum:
2017.07.15 szombat, 13:17:07 »
Sziasztok!
2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42979 Dátum:
2017.07.15 szombat, 13:34:06 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.15 szombat, 13:17:07
Sziasztok!
2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?
Nem, nincs semmi ilyesmi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42980 Dátum:
2017.07.15 szombat, 13:35:21 »
Köszike a választ
Akkor marad h valahol ereszt a rendszer
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.15 szombat, 13:34:06
Nem, nincs semmi ilyesmi.
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42981 Dátum:
2017.07.15 szombat, 14:22:44 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.15 szombat, 13:17:07
Sziasztok!
2006os mondeo 2.0tdci 116le kombi
Autónál ha cserélek egrt van rajta elektromos csati meg vákum csati is. Kérdés h ha új egrt rakok be a kocsiba akkor azt nem kell tanítani, vagy hozzá programozni?
Mi van a régivel? Ha tudod rögzíteni teljesen nyitott állásban + teszel fel EGR-dugót, akkor még úgy is jó, ha amúgy nem működik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42982 Dátum:
2017.07.15 szombat, 22:44:16 »
Sziasztok!
Pár tippet szeretnék, hogy mi lehet a baj.
2.0 TDCI 2002-es Mondeom van.
Ma kigyorsítás közben megtorpant az autó és elkezdett villogni az izzítás jel..
A hiba azóta sem szűnt meg, olyan mintha sima szívó dízel lenne, megy meg gyorsul csak lomha, a végsebesség sem több 150-nél.
Továbbá kopogósabb a hangja alapjárat közelben indulásnál és elváltások után is, nem igazán hallom a turbó fütyülő hangját sem mint eddig.
Az öndiagnosztika nem mutatott hibakódot.
Mivel így hétvégén nincs épkézláb szerelő a közelemben így remélem tudtok mondani néhány okosságot.
Előre is köszi..
Naplózva
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42983 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 07:33:25 »
Szia!
Vettem egy egrt, amit be is szereltem.
De elötte szépen letakarítottam a szívósort, új tömítést kapott, viszont mikor visszaraktam és beraktam az új egrt akkor ugyanbár az alapjáratom szép volt de úgy füstölt az autó, ja meg 2ezres fordulat helyett kb2500as fordulaton kezdett húzni. Meg egyszer kétszer lefulladt a kocsi.
Ma fogom visszarakni a régit és megnézni h azzal is fogja e csinálni. Ja azt majdnem kihagytam h a gázadásra ily akadó fordulatszámom volt, azaz gázt adtam ment fel majd hullám és utána meg megindult.
Unixtól rendeltem ehez az autóhoz szóval nem értem
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.15 szombat, 14:22:44
Mi van a régivel? Ha tudod rögzíteni teljesen nyitott állásban + teszel fel EGR-dugót, akkor még úgy is jó, ha amúgy nem működik.
AndyA
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42984 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 08:21:31 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.15 szombat, 22:44:16
Sziasztok!
Pár tippet szeretnék, hogy mi lehet a baj.
2.0 TDCI 2002-es Mondeom van.
Ma kigyorsítás közben megtorpant az autó és elkezdett villogni az izzítás jel..
A hiba azóta sem szűnt meg, olyan mintha sima szívó dízel lenne, megy meg gyorsul csak lomha, a végsebesség sem több 150-nél.
Továbbá kopogósabb a hangja alapjárat közelben indulásnál és elváltások után is, nem igazán hallom a turbó fütyülő hangját sem mint eddig.
Az öndiagnosztika nem mutatott hibakódot.
Mivel így hétvégén nincs épkézláb szerelő a közelemben így remélem tudtok mondani néhány okosságot.
Előre is köszi..
Ha az "öndiagnosztika" a műszercsoport tesztje, akkor felejtsd el.
Rendes hibakódolvasó kell, és az is csak akkor fog valamit mutatni, ha éppen villog a malacfarok, nem állítottad le közben az autót.
Utána gyere vissza a hibakódokkal és mondjuk a folytatást. Ja, és nézd meg, mennyi pénz van a malacperselyben...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42985 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 09:04:10 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.16 vasárnap, 07:33:25
Szia!
Vettem egy egrt, amit be is szereltem.
De elötte szépen letakarítottam a szívósort, új tömítést kapott, viszont mikor visszaraktam és beraktam az új egrt akkor ugyanbár az alapjáratom szép volt de úgy füstölt az autó, ja meg 2ezres fordulat helyett kb2500as fordulaton kezdett húzni. Meg egyszer kétszer lefulladt a kocsi.
Ma fogom visszarakni a régit és megnézni h azzal is fogja e csinálni. Ja azt majdnem kihagytam h a gázadásra ily akadó fordulatszámom volt, azaz gázt adtam ment fel majd hullám és utána meg megindult.
Unixtól rendeltem ehez az autóhoz szóval nem értem
Nézd át, valahol tömitetlen a töltőlevegő rendszer.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42986 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 10:21:16 »
helló
Visszaraktam a régit és megint úgy megy ahogy csere elött ment. Igaz, az új egrel szebb volt az alapjárat, viszont nem ment, vissza viszem az unixhoz mert szerintem ez nem ehez való, vagy hibás. Remélem visszacserélik és akkor megpróbálom a bárdit. Majd h minden frankó legyen lecserélem a csöveket és ha jó lesz akkor ledugózom h ne is legyen többé kormos.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.16 vasárnap, 09:04:10
Nézd át, valahol tömitetlen a töltőlevegő rendszer.....
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42987 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 10:23:37 »
Idézetet írta: Pepus1985 - 2017.07.16 vasárnap, 10:21:16
helló
Visszaraktam a régit és megint úgy megy ahogy csere elött ment. Igaz, az új egrel szebb volt az alapjárat, viszont nem ment, vissza viszem az unixhoz mert szerintem ez nem ehez való, vagy hibás. Remélem visszacserélik és akkor megpróbálom a bárdit. Majd h minden frankó legyen lecserélem a csöveket és ha jó lesz akkor ledugózom h ne is legyen többé kormos.
Valaki már kérdezte, hogy zár a szelep alapból? (Vagyis nincs mindig nyitva kicsi?)
Tudsz képet feltenni a régiről és az újról? Én kíváncsi lennék...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42988 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 10:28:08 »
Mindjárt megpróbálok feltenni, de a régiről márcsak beszerelt állapotban tudom
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.16 vasárnap, 10:23:37
Valaki már kérdezte, hogy zár a szelep alapból? (Vagyis nincs mindig nyitva kicsi?)
Tudsz képet feltenni a régiről és az újról? Én kíváncsi lennék...
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42989 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 14:58:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.16 vasárnap, 08:21:31
Ha az "öndiagnosztika" a műszercsoport tesztje, akkor felejtsd el.
Rendes hibakódolvasó kell, és az is csak akkor fog valamit mutatni, ha éppen villog a malacfarok, nem állítottad le közben az autót.
Utána gyere vissza a hibakódokkal és mondjuk a folytatást. Ja, és nézd meg, mennyi pénz van a malacperselyben...
AndyA
Szia! jövőhéten elviszem kiolvastatni, de közben észrevettem gázolajnyomot alatta, lehajoltam és konkrétan láttam, hogy csöpög
kb. az olajhűtő környékén. Sajnos mire hazaértem vele már túl meleg volt a motor, valószínű elég a motoron. A nagynyomású csöveknél és
a közös nyomócsőnél nincs szivárgás. Jelentkezek ha megvan(nak) a kódok.
Márk
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42990 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 15:23:43 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.16 vasárnap, 14:58:16
Szia! jövőhéten elviszem kiolvastatni, de közben észrevettem gázolajnyomot alatta, lehajoltam és konkrétan láttam, hogy csöpög
kb. az olajhűtő környékén. Sajnos mire hazaértem vele már túl meleg volt a motor, valószínű elég a motoron. A nagynyomású csöveknél és
a közös nyomócsőnél nincs szivárgás. Jelentkezek ha megvan(nak) a kódok.
Márk
Elég a motorom?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42991 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:34:15 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.16 vasárnap, 15:23:43
Elég a motorom?
motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42992 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 18:57:17 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.16 vasárnap, 18:34:15
motoron - tudod elég,megszárad, elpárolog...
A GO a motoron kívül elég, párolog?
??
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42993 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:06:52 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.16 vasárnap, 18:57:17
A GO a motoron kívül elég, párolog?
??
Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42994 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:21:20 »
Idézetet írta: Marko09 - 2017.07.16 vasárnap, 20:06:52
Forró motoron zsenikém. De úgy látom itt is írhatsz bármit, csak az okoskodás meg kötekedés van.
nem kell mindent komolyan venni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42995 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 20:57:30 »
Sziasztok!
Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk
Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42996 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:01:08 »
Idézetet írta: Patesz - 2017.07.16 vasárnap, 20:57:30
Sziasztok!
Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk
Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!
Ha Bp-en vagy környékén laksz, akkor pl GSR. (faberteam). Ő Bp XV. kerületben rendel. Most éppen Bekre Pálként funkcionál itt a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42997 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:06:09 »
Idézetet írta: Patesz - 2017.07.16 vasárnap, 20:57:30
Sziasztok!
Help!!! Csöpög az olaj. Nem eszi, nézem folyamatosan a szintet, viszont már szabályos kis folt van a parkolóban alattunk
Voltam szervizben, motormosás stb... azt mondták, hogy a hengerfejnél csöpög, 300.000,-HUF. Ez komoly? Sajnos mivel első autónk, nem tudom megítélni, hogy mi az ami csak lehúzásra megy és mi az ami tényleg ennyibe kerül. Ha tényleg a hengerfejnél van a gond, meg lehet olcsóbban is úszni? Nyilván nem a spórolás a legfőbb cél, hanem, hogy rendben legyen a kis csaj és a családomat is biztonságban tudhassam a hátsó ülésen. Van tapasztalatotok ilyesmivel kapcsolatban? Esetleg jó szerelőt tudtok javasolni, ahol nyugodt szívvel ott lehet hagyni? Sajnos voltam már vele olyan helyen ahol több kárt csináltak, mint amivel elvittem. (Megcsavarodott hűtővíz cső, rosszul berakott turbó tömítő gyűrű, nem jól meghúzott csavarok stb).
Előre is köszönöm!
a hf ritkán folyat.a tömítés ha elmegy,nem az olajat fogja elengedni kifelé.
Én inkább a szelepfedél alól folyó-szivárgó olajra tippelnék.gyakran előforduló hiba,és a csavarok lehúzásával orvosolható.
De ott van a szívósor tömítés is,ami cserélhető 5-6e ft ból,és a kartergáz csőnél is szokott repedés lenni.Ezeket átkell nézetni és pontosan behatárolni a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Patesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42998 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:23:56 »
Köszi a tippeket
Érdemes elvinni márkaszervizbe, vagy csak keressünk a "drága" szerelőnk helyett egy másikat?
Kecskeméten lakunk - Ford Hovány?
Naplózva
Mondeo (MK3);
2002-es évjárat;
TDCI 2.0, 131 le;
Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42999 Dátum:
2017.07.16 vasárnap, 21:27:21 »
Idézetet írta: Patesz - 2017.07.16 vasárnap, 21:23:56
Köszi a tippeket
Érdemes elvinni márkaszervizbe, vagy csak keressünk a "drága" szerelőnk helyett egy másikat?
Kecskeméten lakunk - Ford Hovány?
Akkor inkább szaladj neki az M5-nek, és hozd fel a Lurdyval szemben a Petrányihoz, Vikhez (Németh Viktor).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
853
854
855
856
857
858
859
[
860
]
861
862
863
864
865
866
867
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ