Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:26:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
874
875
876
877
878
879
880
[
881
]
882
883
884
885
886
887
888
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624220 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44000 Dátum:
2018.01.24 szerda, 16:04:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.24 szerda, 15:32:47
max, ha telenyomja a csúcsait fémreszelékkel, akkor utána lesz 2szett kukás csúcsa
Annyira nem hiszem, hogy szórni tudnű a CR-szivattyú a szemetet, de ezt könnyű előre ellenőrizni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44001 Dátum:
2018.01.24 szerda, 16:38:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 16:04:06
Annyira nem hiszem, hogy szórni tudnű a CR-szivattyú a szemetet, de ezt könnyű előre ellenőrizni.
AndyA
láttam már csodát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44002 Dátum:
2018.01.24 szerda, 17:14:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.24 szerda, 16:38:37
láttam már csodát
Az azért több mint csoda lenne, ha belenéznél a GO-szűrőbe, az tiszta, és utána öt vagy tíz perc motorjáratás alatt tönkretenné a csúcsokat a fémreszelék...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44003 Dátum:
2018.01.24 szerda, 17:34:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 12:55:39
Nyilván azokkal a kódokkal fog jól működni az autód, amik a benne lévő porlasztókhoz tartoznak. És persze azokkal is csak betanulás után, ami 1-2 ezer km is lehet, mert a kódok a porlasztók új állapotára vonatkoznak, de ezek már nem újak. Ha FL utáni az autó és tudsz kiolvasni kódot a donorból, azokkal a kódokkal lehet próbálkozni, azok elvileg "aktuálisak".
Ha nem használod nagyon sokat, akkor simán vissza tudod tenni az övébe, a donor autón nem kell (és nem is szabad!) semmit változtatni. A minimális kopást, ami a te autódban történt, a donor elektronikája hamar korrigálni fogja.
Hacsak kalapáccsal össze nem vered a porlasztóit, ettől az ő autójának nem nagyon lehet baja.
http://www.muszaly.hu/
Köszi a választ
AndyA
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44004 Dátum:
2018.01.24 szerda, 19:12:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.24 szerda, 17:14:41
Az azért több mint csoda lenne, ha belenéznél a GO-szűrőbe, az tiszta, és utána öt vagy tíz perc motorjáratás alatt tönkretenné a csúcsokat a fémreszelék...
AndyA
ja, hát igazából használ neki, nem hogy rontaná
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44005 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 08:39:55 »
Sziasztok!
Most visszatettem az EGR dugót a kocsiba. De észrevettem hogy így is van fekete füstöm. Állóhelyben ha gázfröccsöt adok akkor is van, illetve ha 1500 alól gyorsítok akkor is van.
Eddig ezt nem vettem észre dugóval hogy füstölne.
Csöveket én úgy néztem jók, az EGR alatti szilikonra van cserélve.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44006 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 09:06:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.24 szerda, 19:12:47
ja, hát igazából használ neki, nem hogy rontaná
Namégecce', csak a te kedvedért:
1. GO-szűrő ellenőrzése, van-e benne spén. Ha van, kézifék behúz, ennyi volt. Ha nincs, folytasd a 2. ponttal.
2. Cserélj injektorokat és próbáld ki az autót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44007 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 09:35:49 »
Idézetet írta: Arpad - 2018.01.24 szerda, 12:38:26
Jó napot!
Mint régebben irtam,vettem egy 2,2 tdci-t porlasztóhibásat.
Munkatársamnak azonos autója van,és az övé tökéletesen dolgozik.
Rá akar beszélni hogy próbára rakjuk át az ő autójából a porlasztókat.
Kicsit félek a dologtól mármint megbolygatni egy jól járó motort.
Kérdések:
Ha átszerelem a porlasztókat muszály átirnom a porlasztókódokat?
Történjen bármi is utána visszarakom az övébe,azon kell megint programozni?
Nem szeretném elrontani az autóját.
A külföldi mesterekről annyit hogy 3 helyre vittem az autót,de bele sem nézett egyik sem,mind megvenné
Ha féltek tőle próbáljátok fordítva, ha az övé beindul a te porlasztóiddal az eredmény ugyanaz. Csak azt kell megjegyezni melyik honnan jött ki oda kerüljön vissza.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44008 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 09:45:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.25 csütörtök, 09:06:47
Namégecce', csak a te kedvedért:
1. GO-szűrő ellenőrzése, van-e benne spén. Ha van, kézifék behúz, ennyi volt. Ha nincs, folytasd a 2. ponttal.
2. Cserélj injektorokat és próbáld ki az autót.
AndyA
Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44009 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 09:50:27 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.25 csütörtök, 09:45:05
Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.
Nagyon peches esetben összejöhet, ha mondjuk egy megfelelően apró darabka spén pont alászorul a szelepnek amikor az kinyit, és nem csuk le soha többé teljesen a beékelődött fémdarabka miatt.
De azért lássuk be, hogy ennek inkább csak matematikai, semmint valós esélye van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44010 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 10:45:39 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.25 csütörtök, 09:45:05
Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.
hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44011 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 10:47:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.25 csütörtök, 09:50:27
Nagyon peches esetben összejöhet, ha mondjuk egy megfelelően apró darabka spén pont alászorul a szelepnek amikor az kinyit, és nem csuk le soha többé teljesen a beékelődött fémdarabka miatt.
De azért lássuk be, hogy ennek inkább csak matematikai, semmint valós esélye van.
AndyA
nem pont ez kell hozzá, de mindegy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44012 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 10:50:45 »
aki jót akar, az berak egy ilyet a cr pumpa és a szűrő közötti visszatérő ágba. dci motoroknál is delphi van, ott bevett szokás így megelőzni a bajt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44013 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 10:55:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.25 csütörtök, 10:45:39
hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Akkor ez a tervezett elavulással, tervezet elhasználódással szorosan összefüggésbe hozható.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44014 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 11:20:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.25 csütörtök, 10:50:45
aki jót akar, az berak egy ilyet a cr pumpa és a szűrő közötti visszatérő ágba. dci motoroknál is delphi van, ott bevett szokás így megelőzni a bajt
[img]https://img.casual.hu/shops/4518/images/item/bf7863-baldwin-gyartmanyu-uzemanyag-csoszuro-zetor-traktorhoz-is-454212.jpg?v=1514965976
Mert a GO-szűrő magában miért is nem elég? Pont ott van, ahová ezt tenni akarod, és pont azt csinálja, amit ez is. Ezek szerint a Ford/Delphi mérnökök sem olyan nagyon hülyék...?
Inkább a CR-szivattyú után az odafelé ágba kellene szűrőt tenni, de 1600 barra még nem találtak fel alkalmasat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44015 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 12:31:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.25 csütörtök, 11:20:02
Mert a GO-szűrő magában miért is nem elég? Pont ott van, ahová ezt tenni akarod, és pont azt csinálja, amit ez is. Ezek szerint a Ford/Delphi mérnökök sem olyan nagyon hülyék...?
Inkább a CR-szivattyú után az odafelé ágba kellene szűrőt tenni, de 1600 barra még nem találtak fel alkalmasat.
AndyA
ha szétszedsz egyet végre, nem csak elméleteken gondolkozol, akkor rájössz. addig is leírom.
a gyári(minőségű) szűrőkben van egy bimetálos golyós szelep, ami adott gázolajhőmérsékletig visszaforgatja a cr pumpából kijövő anyagot a betápoldalra SZŰRETLENÜL. tehát ami fémszemcse leválik és távozik, azt még párszor visszaforgatja a csúcsba így jóval nagyobb eséllyel kerül bele a csúcsba, mintha csak 1x tenné meg ezt az utat. ha a golyós szelep zárva van, akkor a T elágból már nem jut vissza a szűrőbe, hanem megy egyenesen hátra a tankba. onnan amikor legközelebb feljön már a szűrő felfogja, ezt fogod látni, amikor szétvágod a szűrőt és kiöntöd a telföjös poharadba és elkezded mágnesezni
a mérnökök nem hülyék, ez egy kényszermegoldás, mert kell a melegebb gázolaj, amit így tudnak megoldani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44016 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 14:32:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.25 csütörtök, 12:31:23
a mérnökök nem hülyék, ez egy kényszermegoldás, mert kell a melegebb gázolaj, amit így tudnak megoldani
Mégiscsak hülyék lehetnek ha ettől jobb megoldást nem találtak, nem is kicsit. Vagy mentségükre, utasításra csinálták így. A cr rendszer előtt is volt élet akkor ezt problémát egyszerű elektromos úton oldották meg, a szűrő házában volt fűtőszál. Nem komplett szűrőt csak betétet kellet cserélni a ház fix építésű volt. De ezzel az erővel a házzal összeépített szűrő köré se tartana semeddig egy elektromos fűtést tervezni gyártani, ami mondjuk 55 fokon tatja gázolajat. + ha ez valóban annyira fontos lenne, hőszigetek lennének a motortérben a go csöveket meg ami kapcsolatban van a go-val. Egy hangyányit sántít a történet.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44017 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 16:18:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.25 csütörtök, 10:45:39
hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Tisztelt Fórumtárs!
Véleményem szerint egy kis gond van a magyarázatoddal. Mégpedig az hogy a gázolaj a tankból a szűrőn át jut a szivattyúhoz és vissza a szivattyúhoz, vagy a tankba. A képen közölt szűrő meg épp nem csinál semmit, mert a 2 mikronos szemcséket nem fogja kiszűrni. Szűretlen gázolaj nem juthat a szivattyúra és a porlasztókra. Az általad leírt revésedés amit a szivyttyú csapágy okoz, az a természetes elhasználódás következménye, várhatóan 150-200 ezer km megtétele után.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.25 csütörtök, 16:26:27 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44018 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 17:51:25 »
Idézetet írta: László - 2018.01.25 csütörtök, 16:18:16
Tisztelt Fórumtárs!
Véleményem szerint egy kis gond van a magyarázatoddal. Mégpedig az hogy a gázolaj a tankból a szűrőn át jut a szivattyúhoz és vissza a szivattyúhoz, vagy a tankba. A képen közölt szűrő meg épp nem csinál semmit, mert a 2 mikronos szemcséket nem fogja kiszűrni. Szűretlen gázolaj nem juthat a szivattyúra és a porlasztókra. Az általad leírt revésedés amit a szivyttyú csapágy okoz, az a természetes elhasználódás következménye, várhatóan 150-200 ezer km megtétele után.
Tisztelettel László!
ugyan azt tudom mondani. szedj szét egy szűrőt és látni fogod. nem is a 2 mikronos szemcsékkel van a gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44019 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 17:58:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.25 csütörtök, 17:51:25
ugyan azt tudom mondani. szedj szét egy szűrőt és látni fogod. nem is a 2 mikronos szemcsékkel van a gond
csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pingumadar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44020 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 18:52:21 »
tanácstalan vagyok, hátha van jó tipp
ami adott: 4 *** csúcs (504-es rövid ma mérték az orrom előtt), ebből gondolom, hogy ennek örömére van egy *** nagynyomású szivattyúm is...
a gondom a következő, felújíttatom a csúcsokat (kb.40/db) ez oké, a szivattyúra azt mondta a mágus, hogy most nem tud felújítani mert nincs hozzá cucca, már angliában kerget alkatrészt(?). mondjuk kerül felújított szivattyú (kb.60-100) így már alakulna a történet de az injektoros ember, meg a szerelő akinél a kocsi van azzal riogat, hogy ki kell pucolni a teljes üa rendszert meg a tankot és így sem garantált, hogy nem térdel le megint az autó mert nem lehet "tökéletesre" megcsinálni (mondjuk a szerelőmnél van egy olyan érzésem, hogy ezt a takarítás nyűgöt nem is akarja a nyakába venni, mondjuk a (ford)diesel nem is fő profiljuk)? így fázok beletolni a pénzt a dologba.
a másik, hogy egy ilyen megoldás mennyire smakkolhat?
"NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ
Vételár:
115.000 Ft / db + 27% ÁFA
bruttó: 146.050 Ft / db
Ár (EUR):
372,06 EUR / db + 27% ÁFA
bruttó: 472,52 EUR / db
Darab: 1 db
Cikkszám:
Delphi: R9044
Állapot: új
Alkatrész minősége: gyári
Működőképesség: működőképes
Üzemanyag: Dízel
JÁRMŰ GYÁRTMÁNY, MODELL, AMIHEZ JÓ AZ ALKATRÉSZ:
FORD MONDEO, TRANSIT Típusok
Gyári cikkszám: 6S7Q9B395AA
LEÍRÁS
Ford Mondeo és Transit 2.0 TDCI és 2.4 TDCI motorhoz nagynyomású szivattyú 4db felújított Common Rail injektorral most csomagban együtt nettó 295.000 Ft helyett nettó 260.000 Ft! Az ár feltétele a cseredarab leadása!" az
www.mpdiesel.hu
ajánlata, de róluk hallottam ezt is azt is...
helpmi
Naplózva
2.0 TDCI n7ba kombi, mert nagyputtonyba jó pakolni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44021 Dátum:
2018.01.25 csütörtök, 20:52:15 »
Idézetet írta: pingumadar - 2018.01.25 csütörtök, 18:52:21
tanácstalan vagyok, hátha van jó tipp
ami adott: 4 *** csúcs (504-es rövid ma mérték az orrom előtt), ebből gondolom, hogy ennek örömére van egy *** nagynyomású szivattyúm is...
a gondom a következő, felújíttatom a csúcsokat (kb.40/db) ez oké, a szivattyúra azt mondta a mágus, hogy most nem tud felújítani mert nincs hozzá cucca, már angliában kerget alkatrészt(?). mondjuk kerül felújított szivattyú (kb.60-100) így már alakulna a történet de az injektoros ember, meg a szerelő akinél a kocsi van azzal riogat, hogy ki kell pucolni a teljes üa rendszert meg a tankot és így sem garantált, hogy nem térdel le megint az autó mert nem lehet "tökéletesre" megcsinálni (mondjuk a szerelőmnél van egy olyan érzésem, hogy ezt a takarítás nyűgöt nem is akarja a nyakába venni, mondjuk a (ford)diesel nem is fő profiljuk)? így fázok beletolni a pénzt a dologba.
a másik, hogy egy ilyen megoldás mennyire smakkolhat?
"NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ
Vételár:
115.000 Ft / db + 27% ÁFA
bruttó: 146.050 Ft / db
Ár (EUR):
372,06 EUR / db + 27% ÁFA
bruttó: 472,52 EUR / db
Darab: 1 db
Cikkszám:
Delphi: R9044
Állapot: új
Alkatrész minősége: gyári
Működőképesség: működőképes
Üzemanyag: Dízel
JÁRMŰ GYÁRTMÁNY, MODELL, AMIHEZ JÓ AZ ALKATRÉSZ:
FORD MONDEO, TRANSIT Típusok
Gyári cikkszám: 6S7Q9B395AA
LEÍRÁS
Ford Mondeo és Transit 2.0 TDCI és 2.4 TDCI motorhoz nagynyomású szivattyú 4db felújított Common Rail injektorral most csomagban együtt nettó 295.000 Ft helyett nettó 260.000 Ft! Az ár feltétele a cseredarab leadása!" az
www.mpdiesel.hu
ajánlata, de róluk hallottam ezt is azt is...
helpmi
Ha tisztességgel meg van csinálva, akkor elmegy újabb 3-400e km-t.
Tanktisztítás, üzemanyag csövek átmosása, nagynyomású felújítás, nagynyomású csövek csere, injektor felújítás.
Olcsó nem lesz...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44022 Dátum:
2018.01.26 péntek, 08:23:48 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.25 csütörtök, 17:58:41
csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
Még egyszer köszi a hozzászólásokat,ahogy legyőzöm ezt a qurva virust ami ágybarakott,azonnal kipróbálom a porlasztócserét.
Eredményről beszámolok. Üdv
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44023 Dátum:
2018.01.26 péntek, 08:34:31 »
Idézetet írta: Arpad - 2018.01.26 péntek, 08:23:48
Még egyszer köszi a hozzászólásokat,ahogy legyőzöm ezt a qurva virust ami ágybarakott,azonnal kipróbálom a porlasztócserét.
Eredményről beszámolok. Üdv
Ablakos dugókulcs azért legyen kéznél, mert a kiszedés még megy anélkül, de a visszaszerelésnél azzal sokkal egyszerübb egyenesen meghúzni.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44024 Dátum:
2018.01.26 péntek, 10:30:27 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.25 csütörtök, 17:58:41
csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
nekem nyolc ki mit csinál, dci delphi-nél láttam már jópárba ilyetet berakva, gyűjti szépen a fém reszeléket, és utána azokkal nem nagyon volt gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44025 Dátum:
2018.01.26 péntek, 11:07:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.01.26 péntek, 10:30:27
nekem nyolc ki mit csinál, dci delphi-nél láttam már jópárba ilyetet berakva, gyűjti szépen a fém reszeléket, és utána azokkal nem nagyon volt gond
Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44026 Dátum:
2018.01.26 péntek, 11:23:40 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.26 péntek, 11:07:23
Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?
A résolajcsőbe kell tenni, mielőtt visszaér a GO-szűrőbe az olaj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44027 Dátum:
2018.01.26 péntek, 11:55:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.26 péntek, 11:23:40
A résolajcsőbe kell tenni, mielőtt visszaér a GO-szűrőbe az olaj.
AndyA
Oda gondoltam
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44028 Dátum:
2018.01.30 kedd, 14:54:59 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.26 péntek, 11:07:23
Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?
Sziasztok,
Próbálom követni a leírtakat de elvesztem.
Szóval, mi hova van berakva a TDCi üzemanyagrendszerében? (A többi helyen tudom!
)
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44029 Dátum:
2018.01.30 kedd, 15:41:17 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.01.30 kedd, 14:54:59
Sziasztok,
Próbálom követni a leírtakat de elvesztem.
Szóval, mi hova van berakva a TDCi üzemanyagrendszerében? (A többi helyen tudom!
)
Utólag lehet berakni egy üzemanyagszűrőt a Gázolajszűrő T elágazója elé (a motor felöli részre) a Résolajcsőbe.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44030 Dátum:
2018.01.30 kedd, 16:01:50 »
Sziasztok!
Eltűnt az erő a gépből, nem úgy gyorsul mint azelőtt. Mintha a turbó nem kapcsolna be, nem is hallom a hangját. Nem füstöl, hibakód nincsen. Valakinek hasonló problémája, vagy ötlete?
Naplózva
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44031 Dátum:
2018.01.30 kedd, 16:10:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.30 kedd, 15:41:17
Utólag lehet berakni egy üzemanyagszűrőt a Gázolajszűrő T elágazója elé (a motor felöli részre) a Résolajcsőbe.
A piros belseővel szerelt műanyag egységre gondolsz amit korábban belinkeltek?
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44032 Dátum:
2018.01.30 kedd, 18:40:49 »
Srácok
Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??
választ köszi előre is
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44033 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:02:18 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 18:40:49
Srácok
Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??
választ köszi előre is
http://agrobook.hu/home/352-szijfeszitofendtalternativdayco.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44034 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:12:15 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 18:40:49
Srácok
Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??
választ köszi előre is
Ha jól emlékszem, valamikor mintha a Bárdinál láttam volna. De nem mostanában. A keresője már fel sem dobja, viszont kompletten van náluk 36e-ért. Clubos kedvességgel nem olyan drága.
3. találat.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44035 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:27:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.30 kedd, 19:02:18
http://agrobook.hu/home/352-szijfeszitofendtalternativdayco.html
Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.30 kedd, 19:12:15
Ha jól emlékszem, valamikor mintha a Bárdinál láttam volna. De nem mostanában. A keresője már fel sem dobja, viszont kompletten van náluk 36e-ért. Clubos kedvességgel nem olyan drága.
3. találat.
Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44036 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:31:59 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 19:27:10
Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma
Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44037 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:34:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.30 kedd, 19:02:18
http://agrobook.hu/home/352-szijfeszitofendtalternativdayco.html
Nebazz... Ennyiért majdnem komplett feszítőt kapni...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44038 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:36:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.30 kedd, 19:31:59
Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Láttam valahol de nem ugrik be melyik bolt kínálta.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44039 Dátum:
2018.01.30 kedd, 19:38:41 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 19:27:10
Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma
Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
eBay-en szokott lenni (pont most persze nincs...), csak kérdés a szállítási költség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44040 Dátum:
2018.01.30 kedd, 20:05:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.30 kedd, 19:31:59
Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Tessék, vatera.
http://www.vatera.hu/ekszijfeszito-ford-mondeo-transit-2-0-tdci-jaguar-2586697703.html
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44041 Dátum:
2018.01.30 kedd, 20:08:45 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.30 kedd, 20:05:23
Tessék, vatera. http://www.vatera.hu/ekszijfeszito-ford-mondeo-transit-2-0-tdci-jaguar-2586697703.html
15000 Ft...?!?! Mit is mondott, doktor úr, elmehetek? Mondom, ELMEBETEG!
Ehhez képest 20 ezer egy Dayco feszítő kompletten, és ahhoz nem csak új rugó, de új görgő is jár...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44042 Dátum:
2018.01.30 kedd, 20:14:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.01.30 kedd, 20:08:45
15000 Ft...?!?! Mit is mondott, doktor úr, elmehetek? Mondom, ELMEBETEG!
Ehhez képest 20 ezer egy Dayco feszítő kompletten, és ahhoz nem csak új rugó, de új görgő is jár...
AndyA
De legalább lehet kapni külön rugót!
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44043 Dátum:
2018.01.30 kedd, 20:36:52 »
Köszi a válaszokat
A vaterásnál szintén az a baj, hogy az egyik furat nagyobb, ugye nekünk meg 2 x 8-s furat van, szóval az sem nyert
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44044 Dátum:
2018.01.30 kedd, 22:41:32 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 20:36:52
Köszi a válaszokat
A vaterásnál szintén az a baj, hogy az egyik furat nagyobb, ugye nekünk meg 2 x 8-s furat van, szóval az sem nyert
http://allegro.pl/napinacz-paska-ford-mondeo-iii-mk3-2-0-2-2-tdci-fv-i7107522479.html
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44045 Dátum:
2018.01.31 szerda, 04:55:23 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 18:40:49
Srácok
Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??
választ köszi előre is
Van:
http://www.wrcauto.hu/?3740,hosszbordasszijfeszitorugofordmondeo2022tdcitransit20ditdci20001125419
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44046 Dátum:
2018.01.31 szerda, 06:00:41 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.31 szerda, 04:55:23
Van:
http://www.wrcauto.hu/?3740,hosszbordasszijfeszitorugofordmondeo2022tdcitransit20ditdci20001125419
Köszönöm
meg is rendeltem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44047 Dátum:
2018.01.31 szerda, 06:19:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.31 szerda, 06:00:41
Köszönöm
meg is rendeltem
Ennek végre az ára is normális.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44048 Dátum:
2018.01.31 szerda, 06:44:42 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.01.30 kedd, 19:27:10
Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma
Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az 1635 mm szíj túlzottan feszes lesz. Ezzel jelentősen csökkenni fog a rendszer rezgéselnyelő képessége, mivel az erőteljes előfeszítés miatt jelentősen csökken a rugó hossz(feleslegesen összenyomott alapállapot). Az eredeti gyári méret 1642 mm. Én 1638 mm-nél rövidebb szíjat nem tennék fel. Természetesen mindenki maga dönt, hogy mit mikor mivel és hogyan javít meg. A mai korszerű szíjak már megközelítőleg se nyúlnak olyan mértékben mint a kezdetekkor.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44049 Dátum:
2018.01.31 szerda, 07:39:59 »
A turbó, ha rossz akkor füstöl, vagy füst nélkül is lehet rossz?
Naplózva
Oldalak:
1
...
874
875
876
877
878
879
880
[
881
]
882
883
884
885
886
887
888
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ