Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:00:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 899 900 901 902 903 904 905 [906] 907 908 909 910 911 912 913 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648890 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45250 Dátum: 2018.06.06 szerda, 22:09:37 »

mire gondolsz? A hirtelen megsokasodott nyelvészek felesleges szellemi maszturbációjára? vigyor3

Van aki nem tud olyan magasra nézni,....amennyire engem ez érdekel. eplus2
Persze, hogy nem tud, mertnem felfelé kell nézni, hanem lefelé  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45251 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 07:00:37 »

Persze, hogy nem tud, mertnem felfelé kell nézni, hanem lefelé  eplus2
jó.akkor te nem tudsz olyan mélyre nézni,amilyen mélyről tojom le.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45252 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 10:59:24 »

jó.akkor te nem tudsz olyan mélyre nézni,amilyen mélyről tojom le.... nyes
taps
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45253 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 12:01:02 »

taps
Visszajött az erő a kocsidba?
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 14:37:53 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45254 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 16:51:16 »

Visszajött az erő a kocsidba?
Igen. Elég volt kiszedni egy kiló kormot a lz egrből me g a szívócsőböl. Az egr ázott egy napig fékolajban, a hibakódok kitörölve, most már nem kormol és megy is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45255 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 18:29:40 »

Visszajött az erő a kocsidba?

Erő?
Abban sosem volt. A 115 LE-s tdci nyugger traktor. hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45256 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:11:32 »

Igen. Elég volt kiszedni egy kiló kormot a lz egrből me g a szívócsőböl. Az egr ázott egy napig fékolajban, a hibakódok kitörölve, most már nem kormol és megy is.
ez ilyen.Ez nem fhoshatos,ez dízel.Megadod ami kell neki,és a világból kimegy. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45257 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:53:04 »

ez ilyen.Ez nem fhoshatos,ez dízel.Megadod ami kell neki,és a világból kimegy. eplus2
Jaja, ennyivel több. A v6-ot csak tankolni kell, a dízel pedig izgalmakat ad, megtanít spontánnak lenni, megtanít beosztani a megtakarításainkat, amatőr autószerelőképzést is ad meg ikyenek Cheesy
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45258 Dátum: 2018.06.08 péntek, 09:44:54 »

Üdv mindenkinek. Nem is tudom hova irjam le a hibát, ide vagy esetleg elektromos dolog lehet a baj. Ugye az autó mindig turbo elektronikát észlelt de mindig megjelent mellette egy vakuumcsore utalo nemtomhányas hiba is. Vegül a motor elején levő elektromos vákuumszelepre tippelt a szerelő, ami a pillangószelepet működteti sejtésem szerint. Kicseréltem és most ha húzatom rendesen akkor sem villan a malacfarok ... de: egyre gyakrabban kelentkezik egy másik hiba ami idegesítő mert nagyon megcsapolja a motor erejét. Teljesen random módra iopollan az összes lámpa a bordban majd leesnek a mutatók és az lcd kijelzőkről eltűnik minden. Ezután a malacfatok folytonosan ég mintha izzasztana és utána nyomban villogni kezd. Néhány lámpa marad: abs, esp, néha a töltés. A motor eközben nem áll le, csak elerőtlenedik. Minden vélemény jól jönne. Köszönettel, Károly.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45259 Dátum: 2018.06.08 péntek, 09:51:37 »

Üdv mindenkinek. Nem is tudom hova irjam le a hibát, ide vagy esetleg elektromos dolog lehet a baj. Ugye az autó mindig turbo elektronikát észlelt de mindig megjelent mellette egy vakuumcsore utalo nemtomhányas hiba is. Vegül a motor elején levő elektromos vákuumszelepre tippelt a szerelő, ami a pillangószelepet működteti sejtésem szerint. Kicseréltem és most ha húzatom rendesen akkor sem villan a malacfarok ... de: egyre gyakrabban kelentkezik egy másik hiba ami idegesítő mert nagyon megcsapolja a motor erejét. Teljesen random módra iopollan az összes lámpa a bordban majd leesnek a mutatók és az lcd kijelzőkről eltűnik minden. Ezután a malacfatok folytonosan ég mintha izzasztana és utána nyomban villogni kezd. Néhány lámpa marad: abs, esp, néha a töltés. A motor eközben nem áll le, csak elerőtlenedik. Minden vélemény jól jönne. Köszönettel, Károly.

Ha szerencséd van: kontakhiba a műszerpanel hátulján. Bár ez nem magyarázat a malacfarokra, csak az össze-vissza villogásra.

Mindig turbo hibát ír, amikor ilyesmi van? Villanyos turbo akkor szokott dögleni, ha szorul a geometria, és nem tudja állítani. Ezt kézzel is ki tudod próbálni (álló motornál!), ha megmozgatod a kart. Akadás nélkül, simán kell a két végállás között mozognia.

Az össze-vissza villogás és elektronika megbolondulás másik oka lehet még, hogy a generátorod nem áll hivatása magaslatán. Mérj feszültséget is, amikor ilyen furán viselkedi az autó.

Azt is kipróbálhatod, ha nagyon kalandvágyó vagy, hogy a generátor töltőkábelt lekötöd, és csak akksiról mész egy kört az autóval, hogy olyankor is jönnek-e az ilyen parajelenségek. Frissen töltött akksival 50-100 km-t simán elmész így, ha amúgy takarékoskodsz a villannyal (lámpa nélkül, HiFi nékül stb.).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45260 Dátum: 2018.06.08 péntek, 09:56:56 »

Ha szerencséd van: kontakhiba a műszerpanel hátulján. Bár ez nem magyarázat a malacfarokra, csak az össze-vissza villogásra.

Mindig turbo hibát ír, amikor ilyesmi van? Villanyos turbo akkor szokott dögleni, ha szorul a geometria, és nem tudja állítani. Ezt kézzel is ki tudod próbálni (álló motornál!), ha megmozgatod a kart. Akadás nélkül, simán kell a két végállás között mozognia.

Az össze-vissza villogás és elektronika megbolondulás másik oka lehet még, hogy a generátorod nem áll hivatása magaslatán. Mérj feszültséget is, amikor ilyen furán viselkedi az autó.

Azt is kipróbálhatod, ha nagyon kalandvágyó vagy, hogy a generátor töltőkábelt lekötöd, és csak akksiról mész egy kört az autóval, hogy olyankor is jönnek-e az ilyen parajelenségek. Frissen töltött akksival 50-100 km-t simán elmész így, ha amúgy takarékoskodsz a villannyal (lámpa nélkül, HiFi nékül stb.).

AndyA

Kipróbálom a turbó geometriát. Megmérem a töltést is. A generátor nélküli út is bejöhet de néha már az első 200 méteren is jelentkezik, néha pedig 60 km után. És malacfarok kizárólag csak akkor van ha a bord villant. Na és hogy még jobb legyen 1800 -2200 között valahol rángat az autó, de ez ha belép a vészüzemmódba teljesen eltünik.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.08 péntek, 10:03:11 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #45261 Dátum: 2018.06.08 péntek, 19:29:09 »

Sziasztok!
Szarakodott a kuplungom a paripan, majd egyszer csak teljesen megadta magát, nem tudtam sebességet váltani...
Szerelő szétszedte és sajnos elmondása szerint a kettős tömegű lendkerék nagyon ramaty állapotban van és szerinte cserélni kellene a kuplunggal együtt.
Hol lehetne a legolcsóbban ezt vajon beszerezni?

Ill. mennyire általános, hogy 180ekm nél már előjön egy ilyen probléma? (Mondjuk sok ebben a városi rövid szakasz...)

Köszi szépen!


(2004-es 2.0 TDCI)
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45262 Dátum: 2018.06.08 péntek, 22:37:59 »


Ill. mennyire általános, hogy 180ekm nél már előjön egy ilyen probléma? (Mondjuk sok ebben a városi rövid szakasz...)

Köszi szépen!


(2004-es 2.0 TDCI)
Szia, ha új korától a tiétek, akkor neked kell tudnod, hogy az a havi 1000 km milyen körülmények közt került bele, ami miatt 2tömegü hiba lett.
Ha nem új korától a tiétek, akkor gondolkodj el, hogy mennyi is az a km ami lehet a kocsiban.
Én pl világ eletemben céges kocsival jártam, emellett a saját kocsimba 1500 körül megy. Plusz még 1500-2000 a cégesbe magáncélra. Szerintem havi 3000 reális futás, vagyis 14x12x3000km=504000km...
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #45263 Dátum: 2018.06.08 péntek, 23:02:55 »

4 évesen vettem, flottas volt, papíron kb 90e volt benne, én 10 év alatt tettem bele még 90 ezret...
Én nem értek az autókhoz, szóval nem tudom h a 2tomegü mit nem szeret Smiley

Szia, ha új korától a tiétek, akkor neked kell tudnod, hogy az a havi 1000 km milyen körülmények közt került bele, ami miatt 2tömegü hiba lett.
Ha nem új korától a tiétek, akkor gondolkodj el, hogy mennyi is az a km ami lehet a kocsiban.
Én pl világ eletemben céges kocsival jártam, emellett a saját kocsimba 1500 körül megy. Plusz még 1500-2000 a cégesbe magáncélra. Szerintem havi 3000 reális futás, vagyis 14x12x3000km=504000km...

Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45264 Dátum: 2018.06.09 szombat, 09:35:14 »

4 évesen vettem, flottas volt, papíron kb 90e volt benne, én 10 év alatt tettem bele még 90 ezret...
Én nem értek az autókhoz, szóval nem tudom h a 2tomegü mit nem szeret Smiley

A flottás kocsik szerződései 160-200 ezerre szoktak kötődni, és azért 4 évre, mert akkor mennek műszakira ahol rögzítik az óraállást.
A 2tömegű az alacsony fordulatot, a sok várost és a durva kuplungolástnem szereti.
De ha kibírt 300at, akkor kb tényleg csereérett lehet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45265 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 08:37:31 »

Sziasztok!
Szarakodott a kuplungom a paripan, majd egyszer csak teljesen megadta magát, nem tudtam sebességet váltani...
Szerelő szétszedte és sajnos elmondása szerint a kettős tömegű lendkerék nagyon ramaty állapotban van és szerinte cserélni kellene a kuplunggal együtt.
Hol lehetne a legolcsóbban ezt vajon beszerezni?

Ill. mennyire általános, hogy 180ekm nél már előjön egy ilyen probléma? (Mondjuk sok ebben a városi rövid szakasz...)

Köszi szépen!


(2004-es 2.0 TDCI)

Lábfüggő, ill. használatfüggő. Nekem 400 ezernél is a gyári van benne, és bár nem fiatalos és acélos, mint újkorában, szét sem esett még, hogy cserélni kellene. De ebből a 400-ból legalább 350 ezer egyenletes tempó volt az autópályán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45266 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 08:52:47 »

Nos. Kiprobáltam a geometriát, bizony szorúl rendesen középtájékon. A töltést is mértük, rendben találtuk. Még nem tudtam kódokat olvastatni, hamarosan jövök azzal is.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45267 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 11:48:43 »

Sziasztok még mindíg nem jöttek rá miért dolgozik vissza a légszűrő házba a kocsi. Valakinek ötlet?
Kompressziós mérték az rendben van.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45268 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 11:58:36 »

Sziasztok még mindíg nem jöttek rá miért dolgozik vissza a légszűrő házba a kocsi. Valakinek ötlet?
Kompressziós mérték az rendben van.

A kipufogó felől nem jöhet valami esetleg az EGR-visszavezetésen keresztül? Ha nincs ledugózva, akkor dugózd le, és nézd meg úgy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45269 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:00:10 »

Le van dugózva ezért vagyok tanácstalan
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45270 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:16:23 »

A kipufogó felől nem jöhet valami esetleg az EGR-visszavezetésen keresztül? Ha nincs ledugózva, akkor dugózd le, és nézd meg úgy.

AndyA

Az egr csak a turbón keresztül dolgozhatna vissza, nem?
Nem inkább valami kartergáz anomália van?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45271 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:16:56 »

Sziasztok még mindíg nem jöttek rá miért dolgozik vissza a légszűrő házba a kocsi. Valakinek ötlet?
Kompressziós mérték az rendben van.


Miből gondolod, hogy ez hiba?
Szerintem nem "dolgozik vissza", legfeljebb úgy hallod.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45272 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:28:13 »


Miből gondolod, hogy ez hiba?
Szerintem nem "dolgozik vissza", legfeljebb úgy hallod.



furcsa lenne, ha néha fordítva pörögne a turbó  eplus2
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45273 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:41:47 »

Tudok e videót feltölteni? Megmutatnám
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45274 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:50:15 »

Tudok e videót feltölteni? Megmutatnám

VZolinak és Alfnak privátban küldjed...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45275 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:02:39 »

VZolinak és Alfnak privátban küldjed...  eplus2


 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45276 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:20:34 »

Facebookon meg lehet őket találni? Ha igen hogy keressem? Gmail nem akarja elküldeni a csatolnányt
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45277 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:21:45 »

Facebookon meg lehet őket találni? Ha igen hogy keressem? Gmail nem akarja elküldeni a csatolnányt

Pórbáld a gaymailt, ők azon vannak.  taps hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45278 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:23:03 »

Sikerült. Elküldte
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45279 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:46:35 »

Pórbáld a gaymailt, ők azon vannak.  taps hehe eplus2
annyira mint a fhosbukon.Pont mint te... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45280 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:48:54 »

Pórbáld a gaymailt, ők azon vannak.  taps hehe eplus2

miért, te akarod megkapni? Autóhoz nem értesz, gondolom csak hencegni akarsz, hogy saját domained van mf1  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45281 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:50:12 »

Sikerült. Elküldte
Hali, a videón amit küldtél, semmi különösen rendellenes nem hallható. Hacsak nem a 2tömegű kalapál  szomoru1

https://www.youtube.com/watch?v=ocyS5B3HhtA&feature=youtu.be
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.11 hétfő, 13:53:14 írta VZoli » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45282 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:52:51 »

Hali, a videón amit küldtél, semmi különösen rendellenes nem hallható.
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45283 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:53:15 »

Ha leveszem a levegőszűrő ház tetejét erősen hallatszik hogy puffogást. Ha leveszem a csövet a turbóról ott érzem hogy a szívó oldalon ritmikus annyi fújja a levegőt visszafele
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45284 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:54:16 »

vigyor3

a BT videóját is megkaptad? Nem merem megnyitni  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45285 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 13:55:02 »

Ha leveszem a levegőszűrő ház tetejét erősen hallatszik hogy puffogást. Ha leveszem a csövet a turbóról ott érzem hogy a szívó oldalon ritmikus annyi fújja a levegőt visszafele

A légszűrő és a turbó közé maximum a kartergáz dolgozhat
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45286 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:00:02 »

A turbón keresztül löki visszafele.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45287 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:00:47 »

A turbón keresztül löki visszafele.

kizárt.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45288 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:39:00 »

Elég rendesen kalapál valami ott, de szerintem nem a levegő jön vissza, főleg nem a turbón keresztül  Wink
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45289 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:41:39 »

Hidd el hogy onnan jön vissza. Azt hittem először hogy letört egy darab az egyik szelep ből és visszafogottak a szivosorba. De jó a kompressziós így az nem lehet. Aztán egr. Ledugóztam. Az sem.akkor mi?
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45290 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:44:12 »

Esetleg ugrott a vezérlés?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45291 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:45:10 »

Esetleg ugrott a vezérlés?
Akkor nem járna ilyen egyenletesen
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #45292 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:47:44 »

Esetleg ugrott a vezérlés?

Az olajbeöntőt veszed le ott nem hallod? Esetleg a karter visszavezetésen mehet hang a légszűrőbe.
Rossz tűzkarika a porlasztó alatt és kifújna ?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45293 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:02:19 »

a BT videóját is megkaptad? Nem merem megnyitni  eplus2
nem tudhatom,nem látom a leveleimet.A BT meg feketilstán van amúgy is. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45294 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:29:17 »

A kártevő öl meg a beöntőből nem jön hang csak valamennyi füst.
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45295 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:36:44 »

Rohadt telefon jobban tudja mit akarok írni.
Na szóval a kartercsőből meg a beöntőből nem hallatszik. Csak füst van vmellyi
Naplózva
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #45296 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:41:53 »

Hülye kérdés lehet de nincs itt Jász megyében valaki aki ránéznek?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45297 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:43:05 »

nem tudhatom,nem látom a leveleimet.A BT meg feketilstán van amúgy is. eplus2
Tényleg, Tomi, azokból a spaniferekből amit adtál a múltkor nincs véletlen még pár?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45298 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 15:53:35 »

Tényleg, Tomi, azokból a spaniferekből amit adtál a múltkor nincs véletlen még pár?
már gondoltam rá a nagytalikor is.vihettem volna megint vagy 8-10et... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45299 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 16:16:06 »

már gondoltam rá a nagytalikor is.vihettem volna megint vagy 8-10et... Roll Eyes

Egy pár spanifernek én is hasznát látnám. Most szakadt el egy idősebb példány, kellene újítani az állományon. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 899 900 901 902 903 904 905 [906] 907 908 909 910 911 912 913 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.