Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 06:31:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 894 895 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 907 908 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13204807 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #45000 Dátum: 2018.05.01 kedd, 07:37:31 »

Generátort kösd le, próbáld meg. Az is szokott ilyet csinálni.
Kb. 5 hónapja lett felújítva, az indítás probléma meg sokkal régebben kezdődött. Mindenképp a meleghez van köze, mert télen szinte soha nem jön elő, max egy 50Km-es út után egy 1-2 perces megálló esetén. Nyáron meg sokkal gyakrabban.
A szervó szivattyúra gondoltam még ha már a mechanikus alkatrészek szóba kerültek. Arról semmit nem tudok, mióta megvettem megy és kész.
Amúgy az emlétett relé pontosan mit csinál?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45001 Dátum: 2018.05.01 kedd, 09:55:52 »

Sziasztok!

2 literes TDCI a 2004-es kiadású mondeomban. Injektorok néhány hónapja felújítva akárcsak az "adagoló" (tudom, hogy nem így hívják...)
A problámám már ezen munkák előtt kezdődött, mondjuk nem is emiatt kellett felújítani őket.
Szóval meleg motornál olyan mintha csak 2 hengerrel indulna és minél melegebb annál többször kell rá indítani mire egyszer nagy nehezen elkapja. Ha városban megyek 10 percet majd leállok mondjuk benzinkúton akkor jó eséllyel 1-2 indításra elkapja. Ha megyek fél órát mondjuk a másik városba és ebből 20 percen át üzemmeleg a motor, akkor már romlanak az esélyek, 2-3 indításra is ugyanúgy szakadozva indul. Találtam egy videót, de ez leginkább a 35. másodperctől releváns esetemben, mert a videó elején csak indít a tulaj, de semmit nem csinál a motor. Nálam nem ez a baj, mert azonnal elkapja az a 2 henger (legalábbis ilyesmi hangja van). 500 körül reszket a fordulatszámmérő és az egész motor a kaszni, az egész remeg és kínlódik. Leállítom újra ráindítok párszor és valamelyik indításnál tökéletesen elindul minden gond nélkül.
Hibakód nincs sehol, semmikor.
Itt a videó: https://www.youtube.com/watch?v=RJpMD3eV-_s

Van tapasztalata valakinek ilyesmivel? Nem szeretném enni a kefét és szórni a pénzt hónapokon át, hátha valaki már lezongorázta ezt. Több esetben valami relét említenek a világhálón ami az aksi alatt van.

A döglődő adagolós TDDI!! tud ilyet, és annak valóban az akksi alatt van a főreléje (ugyanolyan fekete dobozka, mint a kieg fűtésé). Nem lehet, hogy az általad említett világhálós találatok is TDDI -re vonatkoznak?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #45002 Dátum: 2018.05.01 kedd, 13:26:34 »

A döglődő adagolós TDDI!! tud ilyet, és annak valóban az akksi alatt van a főreléje (ugyanolyan fekete dobozka, mint a kieg fűtésé). Nem lehet, hogy az általad említett világhálós találatok is TDDI -re vonatkoznak?


Jogos. A TDCI-re kerestem rá erre beadott olyan találatot, hogy Mondeo Mk3. Jobban utána nézve valóban tddi...
Akkor ezzel nem vagyok előrébb...
Naplózva
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45003 Dátum: 2018.05.02 szerda, 10:32:51 »

Sziasztok,tegnap minden előzmény nélkül leállt a Mondeóm menetközbe ,átnézegettem és az üzemanyagszűrő le volt esve a helyéről csak lógott a levegőbe.,viszaraktam megigazgattam és jó sok próbálkozás után elindult,hazajöttem vele ,most barátnőm elment sparba leált és már megint nem indul pfff. valaki tapasztalt már hasonlót ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45004 Dátum: 2018.05.02 szerda, 10:39:04 »

Sziasztok,tegnap minden előzmény nélkül leállt a Mondeóm menetközbe ,átnézegettem és az üzemanyagszűrő le volt esve a helyéről csak lógott a levegőbe.,viszaraktam megigazgattam és jó sok próbálkozás után elindult,hazajöttem vele ,most barátnőm elment sparba leált és már megint nem indul pfff. valaki tapasztalt már hasonlót ?


Melyik hasonlóra gondolsz?
Megállt a kocsi? Volt már ilyen sokaknál.....
Leesett a szűrő a helyéről (tartóval együtt)?  Volt már ilyen is több esetben.....
Elment a barátnő a sparba? Ilyen is volt többször is....

Feltehetően levegő kerül az üzemanyag csövekbe és ehhez rásegíthetett a szűrő leesése és emiatt a csövek terhelése, amiért a tömítések sérülhettek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45005 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:33:50 »

Melyik hasonlóra gondolsz?
Megállt a kocsi? Volt már ilyen sokaknál.....
Leesett a szűrő a helyéről (tartóval együtt)?  Volt már ilyen is több esetben.....
Elment a barátnő a sparba? Ilyen is volt többször is....

Feltehetően levegő kerül az üzemanyag csövekbe és ehhez rásegíthetett a szűrő leesése és emiatt a csövek terhelése, amiért a tömítések sérülhettek.

Mi a teendő ilyenkor ? Esetleg valakit tudtok aki kiszáll a helyszínre ?A Havanna lakótelepen van a kocsi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45006 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:38:08 »

Mi a teendő ilyenkor ? Esetleg valakit tudtok aki kiszáll a helyszínre ?A Havanna lakótelepen van a kocsi.


Ööö....tömítés csere?  fejvakaras

Tudtommal nincs leszállópálya a Havannán, szóval esélytelen a repülővel érkezés.
Feltehetően még a sárga angyalnál sem lennének megfelelő "O" gyűrűk, így őket sem érdemes kihívni.
Tömítés beszerzése, csere....próba. Rosszat nem tudsz tenni, legfeljebb ezt is kizárni a lehetséges levegősödési okokból. Ha szerencséd van meg is oldódik ezzel a probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45007 Dátum: 2018.05.02 szerda, 12:46:56 »


Ööö....tömítés csere?  fejvakaras

Tudtommal nincs leszállópálya a Havannán, szóval esélytelen a repülővel érkezés.
Feltehetően még a sárga angyalnál sem lennének megfelelő "O" gyűrűk, így őket sem érdemes kihívni.
Tömítés beszerzése, csere....próba. Rosszat nem tudsz tenni, legfeljebb ezt is kizárni a lehetséges levegősödési okokból. Ha szerencséd van meg is oldódik ezzel a probléma.
Köszi szépen Smiley
Naplózva
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45008 Dátum: 2018.05.02 szerda, 21:04:15 »

   Sziasztok!

Üzemanyag aljáról leszedtem a csavart,miután kifolyt az üzemanyag belőle vissza csavartam és pöccre beindult az autó.Kb 5-perc után megint leállt,és azóta bármit csinálok nem indul.Köszönöm a tanácsokat! Wink
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #45009 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 08:00:06 »

   Sziasztok!

Üzemanyag aljáról leszedtem a csavart,miután kifolyt az üzemanyag belőle vissza csavartam és pöccre beindult az autó.Kb 5-perc után megint leállt,és azóta bármit csinálok nem indul.Köszönöm a tanácsokat! Wink
Üzemanyagszűrő cseréjekor fel kell azt tölteni, hogy ne legyen levegős. Ha te most kiengedted belőle, akkor az nem ideális állapot...
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45010 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 08:05:03 »

Üzemanyagszűrő cseréjekor fel kell azt tölteni, hogy ne legyen levegős. Ha te most kiengedted belőle, akkor az nem ideális állapot...

Éppen elég hamar teleszívja magát, ha amúgy minden rendesen működik. Ha utána 5 percig járt a motor, akkor most is teli van a szűrő, ez kb. biztos. Levegővel 5 másodpercig sem megy... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #45011 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 12:51:08 »

Éppen elég hamar teleszívja magát, ha amúgy minden rendesen működik. Ha utána 5 percig járt a motor, akkor most is teli van a szűrő, ez kb. biztos. Levegővel 5 másodpercig sem megy... Smiley

AndyA
worship Mindig tanul az ember. Én úgy tudtam (ezek szerint tévesen), hogy fel kell tölteni.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45012 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 13:05:53 »

worship Mindig tanul az ember. Én úgy tudtam (ezek szerint tévesen), hogy fel kell tölteni.

Célszerű, ez kétségtelen. De nem muszáj, ha nincs mivel. Elég hamar feljön a GO a tankból, amikor elkezd dolgozni a szivattyú, és nem is ettől a pár másodperc "száraz" üzemtől fog tönkremenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45013 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:34:48 »

Sziasztok,

Több kérdésben szeretném a véleményeteket,tanácsotokat kérni. Eddig kb 30ekm-t tekertem bele a kicsikébe és időszerű a 2. olajcsere.
Sikerült a Forscan-nel összelőni a notebookomat és most már tudom monitorozni a gépet ha kell (és sajnos kell).
Szóval a következő dolgokban szeretném a segítségeteket kérni:
-GO szűrőt milyen időközönként célszerű cserélni? (30-40-50-60 ekm?)
-Légszűrő csere milyen időközönként?

A ForScant azért is "lőttem" össze mert két problémám is van.
Szerintem nagyon füstöl a kicsike valamint a reggeli indulásoknál néha olyan viselkedést produkál ami egy kicsit aggaszt.

A füstöléshez szeretném mérni egy rövid távon a turbó nyomást.
Tudnátok segíteni abban, hogy Forscan esetében ezt hogyan lehet? (angol leírás is jöhet)

Reggeli indulásnál szeretném mérni a CR rendszer bizonyos paramétereit. Gondolok itt a nyomásra (ha az mérhető Forscan-nel).
Ha van valami amit még célszerű lenne mérni örömmel fogadnám a segítséget.

Gondolom ez így most egyszerre sok(k)...

Köszönöm a segítséget előre is!

BM

Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45014 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:42:29 »

Ami még kimaradt:
KB 25ekm-rel ezelőtt volt beömlő  tisztítása de akkor nem dugóztam le az EGR-t. Most is lesz tisztítás de most dugózással együtt.
Csak ezek után fogok Forscan-nal is mérni.
Bár nem gondolom, hogy 25ekm alatt olyan nagyon elkoszolódna a légbeömlő az EGR után.

EGR dugózása sokat jelent a füstölésben?

Köszönöm,
BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45015 Dátum: 2018.05.03 csütörtök, 21:54:59 »

Ami még kimaradt:
KB 25ekm-rel ezelőtt volt beömlő  tisztítása de akkor nem dugóztam le az EGR-t. Most is lesz tisztítás de most dugózással együtt.
Csak ezek után fogok Forscan-nal is mérni.
Bár nem gondolom, hogy 25ekm alatt olyan nagyon elkoszolódna a légbeömlő az EGR után.

EGR dugózása sokat jelent a füstölésben?

Köszönöm,
BM

Igen.

Sziasztok,

Több kérdésben szeretném a véleményeteket,tanácsotokat kérni. Eddig kb 30ekm-t tekertem bele a kicsikébe és időszerű a 2. olajcsere.
Sikerült a Forscan-nel összelőni a notebookomat és most már tudom monitorozni a gépet ha kell (és sajnos kell).
Szóval a következő dolgokban szeretném a segítségeteket kérni:
-GO szűrőt milyen időközönként célszerű cserélni? (30-40-50-60 ekm?)
-Légszűrő csere milyen időközönként?

A ForScant azért is "lőttem" össze mert két problémám is van.
Szerintem nagyon füstöl a kicsike valamint a reggeli indulásoknál néha olyan viselkedést produkál ami egy kicsit aggaszt.

A füstöléshez szeretném mérni egy rövid távon a turbó nyomást.
Tudnátok segíteni abban, hogy Forscan esetében ezt hogyan lehet? (angol leírás is jöhet)

Reggeli indulásnál szeretném mérni a CR rendszer bizonyos paramétereit. Gondolok itt a nyomásra (ha az mérhető Forscan-nel).
Ha van valami amit még célszerű lenne mérni örömmel fogadnám a segítséget.

Gondolom ez így most egyszerre sok(k)...

Köszönöm a segítséget előre is!

BM



A gyári előírás a GO szűrőre 60ezer. Ha gyakrabban szeretnéd cserélni, akkor cseréld gyakrabban. Nincs bizonyíték rá, hogy bármit is segítesz vele, de van aki minden olajcserénél cserélgeti.

Forscanban PCM-ből tudsz MAP értéket nézni, logolni.
FRP-t is (rail nyomás), meg mindenfélét. Egyszer nézd végig a listát, egy csomó élő adatot lehet nézni mindenféle modulból.
Naplózva
dwight223
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #45016 Dátum: 2018.05.04 péntek, 02:39:55 »

Sziasztok!
Egy olyan gondon akadt szerett gépsárkányommal hogy olyan 100-110-es tempónál malacfarok villogni kezd és rángat az autó, ha finoman komótosan gyorsítok fel eddig akkor semmi baja, csak terhelésnél. Félre húzódok újra indítom és ledobja láncait megy tovább. Leteszteltük üzem melegen parketta 100-110 jön a hiba.

Észre vettem hogy a résolajcsőnél pici gázolajszivárgás van. Okozhatja ezt a problémát?
Naplózva

Mk3 2.0TDCI Ghia kombi automata
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45017 Dátum: 2018.05.04 péntek, 06:11:20 »

Sziasztok!

Visszatettem a gyári 2.0-ás turbómat, de valami más probléma van szerintem, mert így sincs meg a maximum nyomás. Régen simán megvolt a 250kpa MAP már 2000-es fordulaton, most meg csak 235kpa magasabb fordulaton Sad (Ezek szerint nem a 2.2-es turbóval volt a baj)
És még mindig hallom magasabb fordulaton az éles fütyülő hangot.
A turbótól az EGR szelepig le nyomás próbáztam a csöveket, ott nem ereszthet, mert megtartja az 1.5bart simán.

A szívósort hogyan tudom leellenőrizni hogy nincs-e repedés? Tömítéseket januárban cseréltem.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45018 Dátum: 2018.05.04 péntek, 06:32:16 »

Sziasztok,

Több kérdésben szeretném a véleményeteket,tanácsotokat kérni. Eddig kb 30ekm-t tekertem bele a kicsikébe és időszerű a 2. olajcsere.
Sikerült a Forscan-nel összelőni a notebookomat és most már tudom monitorozni a gépet ha kell (és sajnos kell).
Szóval a következő dolgokban szeretném a segítségeteket kérni:
-GO szűrőt milyen időközönként célszerű cserélni? (30-40-50-60 ekm?)
-Légszűrő csere milyen időközönként?

A ForScant azért is "lőttem" össze mert két problémám is van.
Szerintem nagyon füstöl a kicsike valamint a reggeli indulásoknál néha olyan viselkedést produkál ami egy kicsit aggaszt.

A füstöléshez szeretném mérni egy rövid távon a turbó nyomást.
Tudnátok segíteni abban, hogy Forscan esetében ezt hogyan lehet? (angol leírás is jöhet)

Reggeli indulásnál szeretném mérni a CR rendszer bizonyos paramétereit. Gondolok itt a nyomásra (ha az mérhető Forscan-nel).
Ha van valami amit még célszerű lenne mérni örömmel fogadnám a segítséget.

Gondolom ez így most egyszerre sok(k)...

Köszönöm a segítséget előre is!

BM



- GO-szűrő: Hivatalosan 60 ezrenként, de ha sűrűbben cseréled (pl. minden olajcserekor), az nem árt.
- Légszűrő: attól függ, hogy milyen poros-koszos helyen jársz az autóval. Városban akár 3-4 alkalommal is két olajcsere között (20e km). Tiszta autópályázáskor elég lehet kétszer.

Mit csinál az autó, ami miatt méregetni akarsz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45019 Dátum: 2018.05.04 péntek, 06:33:43 »

Ami még kimaradt:
KB 25ekm-rel ezelőtt volt beömlő  tisztítása de akkor nem dugóztam le az EGR-t. Most is lesz tisztítás de most dugózással együtt.
Csak ezek után fogok Forscan-nal is mérni.
Bár nem gondolom, hogy 25ekm alatt olyan nagyon elkoszolódna a légbeömlő az EGR után.

EGR dugózása sokat jelent a füstölésben?

Köszönöm,
BM

25 ezer alatt, ha nagyobbrészt városban tolod, elég jól el tud már koszolódni.

Igen, elég sokat jelent.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45020 Dátum: 2018.05.04 péntek, 06:35:39 »

Sziasztok!
Egy olyan gondon akadt szerett gépsárkányommal hogy olyan 100-110-es tempónál malacfarok villogni kezd és rángat az autó, ha finoman komótosan gyorsítok fel eddig akkor semmi baja, csak terhelésnél. Félre húzódok újra indítom és ledobja láncait megy tovább. Leteszteltük üzem melegen parketta 100-110 jön a hiba.

Észre vettem hogy a résolajcsőnél pici gázolajszivárgás van. Okozhatja ezt a problémát?

Az aligha, ahhoz ömlenie kellene ott az olajnak. De azért nem baj, ha megoldod a dolgot. Így nem lesz jó hosszú távon.

Hibakódolvasás azon melegében, amikor villog a malacfarok, motorleállítás nélkül. Utána gyere vissza a kapott kódokkal, és mondjuk tovább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45021 Dátum: 2018.05.04 péntek, 07:33:16 »

Sziasztok!
Egy olyan gondon akadt szerett gépsárkányommal hogy olyan 100-110-es tempónál malacfarok villogni kezd és rángat az autó, ha finoman komótosan gyorsítok fel eddig akkor semmi baja, csak terhelésnél. Félre húzódok újra indítom és ledobja láncait megy tovább. Leteszteltük üzem melegen parketta 100-110 jön a hiba.

Észre vettem hogy a résolajcsőnél pici gázolajszivárgás van. Okozhatja ezt a problémát?
igen.szüntesd meg mindenképpen.Falsot tud szívni ott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45022 Dátum: 2018.05.04 péntek, 09:14:11 »

- GO-szűrő: Hivatalosan 60 ezrenként, de ha sűrűbben cseréled (pl. minden olajcserekor), az nem árt.
- Légszűrő: attól függ, hogy milyen poros-koszos helyen jársz az autóval. Városban akár 3-4 alkalommal is két olajcsere között (20e km). Tiszta autópályázáskor elég lehet kétszer.

Mit csinál az autó, ami miatt méregetni akarsz?

AndyA

Vannak reggelek, ilyen kellemes tavaszi időben, hogy az első 2-3 másodperc az indulásnál nagyon beteg módon viselkedik. Rángat és a fordulatszám is ugrál néha. Néha meg nem.
De ez nem több mint 2-3-4 másodperc.
Hidegben (miután kapott új izzítógyertyát) semmi ilyesmi gond nem volt.

Az EGR dugózás után megnézem a füstölést. Addig arról nem panaszkodom. Lehet, hogy csak én vagyok a hülye! Előfordulhat!  nyes

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45023 Dátum: 2018.05.04 péntek, 09:15:38 »

Vannak reggelek, ilyen kellemes tavaszi időben, hogy az első 2-3 másodperc az indulásnál nagyon beteg módon viselkedik. Rángat és a fordulatszám is ugrál néha. Néha meg nem.
De ez nem több mint 2-3-4 másodperc.
Hidegben (miután kapott új izzítógyertyát) semmi ilyesmi gond nem volt.

Az EGR dugózás után megnézem a füstölést. Addig arról nem panaszkodom. Lehet, hogy csak én vagyok a hülye! Előfordulhat!  nyes

BM

Railnyomást nézz a Forscanben. Van benne oszcilloszkóp funkció, ami grafikonon mutatja, hogy mit mér.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45024 Dátum: 2018.05.04 péntek, 09:24:13 »

25 ezer alatt, ha nagyobbrészt városban tolod, elég jól el tud már koszolódni.

Igen, elég sokat jelent.

AndyA

Naponta kb 135 km-t megyek vele. Ebben van összesen 25km város (BP), ~65 km M0, ~40 km két számjegyű főút és két település.
(Így az átlag fogyasztásom 6,2 körül van. Attól függően, mennyire nyomom neki.)
Az EGR ennyire meg tudja keseríteni az életünket?

A szűrőkkel kapcsolatban:
Nem volt még turbós autóm így ebből azt látom, hogy olajcserénként (én 15ekm-enként cserélem) ajánlatos a légszűrőt is cserélni.
GO szűrővel kapcsolatban az marad 60ekm-nél a cseréje.

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45025 Dátum: 2018.05.04 péntek, 10:18:57 »

Naponta kb 135 km-t megyek vele. Ebben van összesen 25km város (BP), ~65 km M0, ~40 km két számjegyű főút és két település.
(Így az átlag fogyasztásom 6,2 körül van. Attól függően, mennyire nyomom neki.)
Az EGR ennyire meg tudja keseríteni az életünket?

A szűrőkkel kapcsolatban:
Nem volt még turbós autóm így ebből azt látom, hogy olajcserénként (én 15ekm-enként cserélem) ajánlatos a légszűrőt is cserélni.
GO szűrővel kapcsolatban az marad 60ekm-nél a cseréje.

BM

Ha viszonylag sokat pályázol és kevés a város, akkor nem nagy gond a koszolódás. Nekem több tízezer km Bp-Bécs után került bele a dugó, és nem volt értékelhető koszolódás a szívósorban.

Légszűrőt akkor cserélj, amikor kell. Félidőben olajcserék között (10e km a gyári specifikáció) mindenképpen, de ha 7 ezrenként, azaz kettőt cserélsz az olajcserék között, az sem baj. Én ezt szoktam, dacára annak, hogy szinte csak pályázom, ahol kevesebb a kosz, mint a városban. De 15 ezret biztosan nem várnék vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45026 Dátum: 2018.05.04 péntek, 12:23:45 »

Railnyomást nézz a Forscanben. Van benne oszcilloszkóp funkció, ami grafikonon mutatja, hogy mit mér.

AndyA


Az grafikus ábrázolása a nagy mintavételezési idővel vett értékeknek. Vagyis nem az látszik ott, ami éppen történik......  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45027 Dátum: 2018.05.04 péntek, 14:59:54 »

Sziasztok!

Visszatettem a gyári 2.0-ás turbómat, de valami más probléma van szerintem, mert így sincs meg a maximum nyomás. Régen simán megvolt a 250kpa MAP már 2000-es fordulaton, most meg csak 235kpa magasabb fordulaton Sad (Ezek szerint nem a 2.2-es turbóval volt a baj)
És még mindig hallom magasabb fordulaton az éles fütyülő hangot.
A turbótól az EGR szelepig le nyomás próbáztam a csöveket, ott nem ereszthet, mert megtartja az 1.5bart simán.

A szívósort hogyan tudom leellenőrizni hogy nincs-e repedés? Tömítéseket januárban cseréltem.

Köszönöm!

Szerintetek? Olyan lehet hogy az elektromos állító nem jó? De hibakód nincs rá.
Vagy hol ereszthet még?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45028 Dátum: 2018.05.04 péntek, 16:35:32 »

Szerintetek? Olyan lehet hogy az elektromos állító nem jó? De hibakód nincs rá.
Vagy hol ereszthet még?

Megmértem
2800-as fordulaton van 238kpa-om, 40%-os geometriával.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45029 Dátum: 2018.05.04 péntek, 16:55:10 »

Megmértem
2800-as fordulaton van 238kpa-om, 40%-os geometriával.
az lenne jó, ha kitudnád próbálni az autót katalizátor nélkül.Egy iktatóval. Talán megfolytja ha el van dugulva... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45030 Dátum: 2018.05.04 péntek, 17:09:44 »

az lenne jó, ha kitudnád próbálni az autót katalizátor nélkül.Egy iktatóval. Talán megfolytja ha el van dugulva... Roll Eyes

ááá, most vettem le amikor a turbót raktam fel. simán átlátok rajta
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45031 Dátum: 2018.05.04 péntek, 17:15:52 »

ááá, most vettem le amikor a turbót raktam fel. simán átlátok rajta

Mikor cserélted a turbót akkor az  elektronika "állása" nullán volt?
nem értek hozzá csak kérdezem, nem lehet, hogy nem tud állítani többet a geon és ezért nem tudja a magasabb nyomást előállítani?
Mert az elektronika már maxra állította de a geo meg nem a maxon van?
Vagy valahol a kipuf felöl nem megy el a füst?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45032 Dátum: 2018.05.04 péntek, 17:20:22 »

Mikor cserélted a turbót akkor az  elektronika "állása" nullán volt?
nem értek hozzá csak kérdezem, nem lehet, hogy nem tud állítani többet a geon és ezért nem tudja a magasabb nyomást előállítani?
Mert az elektronika már maxra állította de a geo meg nem a maxon van?
Vagy valahol a kipuf felöl nem megy el a füst?

Új tömítések vannak mindenhol. Az új turbó be lett állítva az elektronikával, erről van jegyzőkönyv.
Elektromos turbóvezérlő van, alapjáraton 100%-on van az jó.
Arról is van régebbi diagom, hogy kisebb geometria állásnál nagyobb volt a nyomásom már
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45033 Dátum: 2018.05.06 vasárnap, 18:45:35 »

Ma tömítést cseréltem a szívósorban, kitakaritottam az egr,rel együtt.
Az egr le volt falazva azt vissza is raktam.(nár volt egy pici lyuk a falazó lemezen(nem átégett haneü gyárilag ilyen!?)
Viszont az alján lévő pillangó szelepet teljesen nyitott állapotban raktam be, mert a mozgató rúdja el volt törve és szabadon fityegett!
Elzárva a pillangót leáll a motor tehát csak nyitva tudtaü visszatenni!
Most maxra van nyitva itt fixáltam, hogy ne záródjon vissza!
A kérdés, hogy mire szolgál ez a pillangó, mit befolyásol és okoz e problémát ha folyamatosan maxon nyitva van és igy érzékeli az elektronika?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45034 Dátum: 2018.05.06 vasárnap, 22:19:51 »

Ha viszonylag sokat pályázol és kevés a város, akkor nem nagy gond a koszolódás. Nekem több tízezer km Bp-Bécs után került bele a dugó, és nem volt értékelhető koszolódás a szívósorban.

Légszűrőt akkor cserélj, amikor kell. Félidőben olajcserék között (10e km a gyári specifikáció) mindenképpen, de ha 7 ezrenként, azaz kettőt cserélsz az olajcserék között, az sem baj. Én ezt szoktam, dacára annak, hogy szinte csak pályázom, ahol kevesebb a kosz, mint a városban. De 15 ezret biztosan nem várnék vele.

AndyA

Hát én most majdnem 30ekm-et vártam vele. Legalább most levegőhöz jutott a gép!  nyes
Viccet félre téve hétvégén magkapta új szűrőjét. Rendesen megérett a cserére.

AndyA és Meg Győző,

Lehetek annyira béna, hogy nem tudok ForScannel mérni a kocsin? (Igen mert nem sikerült.)
Szóval fizikai összeköttetés megvan.
Gyújtáskulcs elfordít.
Forscan kiolvassa, hogy mihez van kapcsolva.

Érdeeks, hogy a lenti adatokat olvasta de én legjobb tudásom szerint igennel válaszoltam arra a kérdésre, hogy 2003 Júniusa utáni gyártás-e.
Modell: Ford Mondeo
Motor: Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection
Lökettérfogat: 2.0L
Évjárat: 2003
Hónap: 10
Generáció: 2001 MY
Üzemanyag: Dízel
Sebességváltó: Kézi


majd mikor indítóznék, hogy lássak valamit nem indul be a gép.

Volt a PCM-ban egy 0191 és egy 2288-as hibám. (ha jól emlékszem)
Ezeket töröltem majd újra próbáltam indítani, úgy hogy a mérést elindítottam.
Nem sikerült.
Így abbahagytam az egészet.

Valamit nagyon elbénáztam! (Szerintem)
Mit ronthattam így el?

MÉég egy másik  kérdés?
Az ELM-en honnan tudom meg, hogy mikor van jó állásba a kapcsolóm?

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #45035 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 03:50:23 »


Még egy másik  kérdés?
Az ELM-en honnan tudom meg, hogy mikor van jó állásba a kapcsolóm?

BM
Szia.
Onnan,hogy csak az egyik állásban tudod elindítani,a többi kapcsolgatást a Forscan megmondja(kiírja:kapcsold át) mikor kell.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45036 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 07:52:50 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Turbónyomás mérés, 4-asban 60ról lepadlózva mit kell látnom? 1800-as fordulaton már 250kpa-nak kellene lennie diag szerint?
Illetve TIS segítség kellene:
- Ha nincs hibakód
- Nincs lyukas turbócső(FAQban lévő teszterrel megnyomatva)
- Turbó új középrészes(angol utángyártott) beállítva, takarított geometria
- Szívósor tömítés nemrég cserélve
- EGR dugózva rendesen
- Katalizátoron átlátni
- Alapjáraton 100%-on diagban a geometria

Mit ír a TIS, mit kell még ezeken kívül ellenőrizni? Kifogytam az ötletekből.
Esetleg mi az ami miatt kevesebb levegőt kér a motor?

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45037 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 07:56:16 »

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.
Turbónyomás mérés, 4-asban 60ról lepadlózva mit kell látnom? 1800-as fordulaton már 250kpa-nak kellene lennie diag szerint?
Illetve TIS segítség kellene:
- Ha nincs hibakód
- Nincs lyukas turbócső(FAQban lévő teszterrel megnyomatva)
- Turbó új középrészes(angol utángyártott) beállítva, takarított geometria
- Szívósor tömítés nemrég cserélve
- EGR dugózva rendesen
- Katalizátoron átlátni
- Alapjáraton 100%-on diagban a geometria

Mit ír a TIS, mit kell még ezeken kívül ellenőrizni? Kifogytam az ötletekből.
Esetleg mi az ami miatt kevesebb levegőt kér a motor?

Amennyire tudom, 1800 körül még csak elkezd tölteni a turbo, inkább 2000, mire tényleg fúj.

Írta valaki, hogy katalizátor eldugult esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45038 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 08:01:29 »

Amennyire tudom, 1800 körül még csak elkezd tölteni a turbo, inkább 2000, mire tényleg fúj.

Írta valaki, hogy katalizátor eldugult esetleg?

AndyA

Igen írták a katalizátort, de hát amikor a turbót cseréltem kivettem a helyéről és abba belenéztem de nem láttam dugulást. Lagalább is átnéztem a pici lyukakon. De lehet megnézem mégegyszer.
Nagyon úgy néz ki hogy kevesebb a kipufogógáz
Úgy rémlik nekem is hogy 2000-nél volt régen a 255kpa, most meg 2800-on van kevesebb.

Katalizátor iktatót tud valaki? Káros a motorra? Végdobom az van.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45039 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 08:05:02 »

Igen írták a katalizátort, de hát amikor a turbót cseréltem kivettem a helyéről és abba belenéztem de nem láttam dugulást. Lagalább is átnéztem a pici lyukakon. De lehet megnézem mégegyszer.
Nagyon úgy néz ki hogy kevesebb a kipufogógáz
Úgy rémlik nekem is hogy 2000-nél volt régen a 255kpa, most meg 2800-on van kevesebb.

Katalizátor iktatót tud valaki? Káros a motorra? Végdobom az van.
Ervin-től lehet, hogy tudsz venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45040 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 08:19:58 »

Ervin-től lehet, hogy tudsz venni.
Múltkor írtam neki, de nem válaszolt privátban Sad
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45041 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 08:55:04 »

Ma tömítést cseréltem a szívósorban, kitakaritottam az egr,rel együtt.
Az egr le volt falazva azt vissza is raktam.(nár volt egy pici lyuk a falazó lemezen(nem átégett haneü gyárilag ilyen!?)
Viszont az alján lévő pillangó szelepet teljesen nyitott állapotban raktam be, mert a mozgató rúdja el volt törve és szabadon fityegett!
Elzárva a pillangót leáll a motor tehát csak nyitva tudtaü visszatenni!
Most maxra van nyitva itt fixáltam, hogy ne záródjon vissza!
A kérdés, hogy mire szolgál ez a pillangó, mit befolyásol és okoz e problémát ha folyamatosan maxon nyitva van és igy érzékeli az elektronika?!

Nem tud segiteni senki?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45042 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 09:18:16 »

Nem tud segiteni senki?


De, csak uncsi......  hehe

A leállításkor elzárja a levegő útját -megfojtja a motort- (shut off szelep), hogy finomabban álljon meg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45043 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 09:42:12 »


De, csak uncsi......  hehe

A leállításkor elzárja a levegő útját -megfojtja a motort- (shut off szelep), hogy finomabban álljon meg.

Köszönöm!
Akkor nem lesz baja ha nyitott állapotban van amg kinem cserélem?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45044 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 09:51:01 »

Ma tömítést cseréltem a szívósorban, kitakaritottam az egr,rel együtt.
Az egr le volt falazva azt vissza is raktam.(nár volt egy pici lyuk a falazó lemezen(nem átégett haneü gyárilag ilyen!?)
Viszont az alján lévő pillangó szelepet teljesen nyitott állapotban raktam be, mert a mozgató rúdja el volt törve és szabadon fityegett!
Elzárva a pillangót leáll a motor tehát csak nyitva tudtaü visszatenni!
Most maxra van nyitva itt fixáltam, hogy ne záródjon vissza!
A kérdés, hogy mire szolgál ez a pillangó, mit befolyásol és okoz e problémát ha folyamatosan maxon nyitva van és igy érzékeli az elektronika?!

Nem jó, ha lyukas, mert csak tovább fogja égetni a lyukat nagyobbra. Vannak, akik így csinálják direkt, hogy az elektronika ne érzékelje a lefalazást (nyomást mér és nem passzol neki), de így csak átjut a szutyok egy része, amitől éppenhogy meg akarunk szabadulni.

A pillangószelepnek nem csak a leállításnál van szerepe, hanem ezzel szabályozza a kipufogó felől visszaszívott és a turbo felöl jövő friss levegő arányát is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45045 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 09:52:43 »

Hát én most majdnem 30ekm-et vártam vele. Legalább most levegőhöz jutott a gép!  nyes
Viccet félre téve hétvégén magkapta új szűrőjét. Rendesen megérett a cserére.

AndyA és Meg Győző,

Lehetek annyira béna, hogy nem tudok ForScannel mérni a kocsin? (Igen mert nem sikerült.)
Szóval fizikai összeköttetés megvan.
Gyújtáskulcs elfordít.
Forscan kiolvassa, hogy mihez van kapcsolva.

Érdeeks, hogy a lenti adatokat olvasta de én legjobb tudásom szerint igennel válaszoltam arra a kérdésre, hogy 2003 Júniusa utáni gyártás-e.
Modell: Ford Mondeo
Motor: Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection
Lökettérfogat: 2.0L
Évjárat: 2003
Hónap: 10
Generáció: 2001 MY
Üzemanyag: Dízel
Sebességváltó: Kézi


majd mikor indítóznék, hogy lássak valamit nem indul be a gép.

Volt a PCM-ban egy 0191 és egy 2288-as hibám. (ha jól emlékszem)
Ezeket töröltem majd újra próbáltam indítani, úgy hogy a mérést elindítottam.
Nem sikerült.
Így abbahagytam az egészet.

Valamit nagyon elbénáztam! (Szerintem)
Mit ronthattam így el?

MÉég egy másik  kérdés?
Az ELM-en honnan tudom meg, hogy mikor van jó állásba a kapcsolóm?

BM

Milyen interface-ed van? Elvileg be kéne tudd indítani az autót a Forscan mellett is.

Akkor előbb indítsd be az autót, és utána a Forscant. Leáll vagy megy a motor tovább?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45046 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 12:04:52 »

Igen írták a katalizátort, de hát amikor a turbót cseréltem kivettem a helyéről és abba belenéztem de nem láttam dugulást. Lagalább is átnéztem a pici lyukakon. De lehet megnézem mégegyszer.
Nagyon úgy néz ki hogy kevesebb a kipufogógáz
Úgy rémlik nekem is hogy 2000-nél volt régen a 255kpa, most meg 2800-on van kevesebb.

Katalizátor iktatót tud valaki? Káros a motorra? Végdobom az van.

Turborail az utángyártott középrész. Valakinek van véleménye már róla innét? Olasz márka
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45047 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:34:05 »

Milyen interface-ed van? Elvileg be kéne tudd indítani az autót a Forscan mellett is.

Akkor előbb indítsd be az autót, és utána a Forscant. Leáll vagy megy a motor tovább?

AndyA

A log-ba ez kerül:
Csatoló:
Port: COM3, 38400 kbps
Típus: Standard COM
Adapter: ELM327 v1.5

(A következő angol lesz! Csak teszteltem a magyart! Smiley )

Pont, hogy indításnál szeretném nézni mi történik. Reggelente néha nagyon betegen indul.
Estére megnézem még1x

Üdv,
MB
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #45048 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:38:30 »

A log-ba ez kerül:
Csatoló:
Port: COM3, 38400 kbps
Típus: Standard COM
Adapter: ELM327 v1.5

(A következő angol lesz! Csak teszteltem a magyart! Smiley )

Pont, hogy indításnál szeretném nézni mi történik. Reggelente néha nagyon betegen indul.
Estére megnézem még1x

Üdv,
MB

Meg kéne próbálni másik (kölcsön?) interface-szel is. Hátha csak a kici kínai ócka hamiszítványa okozza a gondot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45049 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:39:59 »

Meg kéne próbálni másik (kölcsön?) interface-szel is. Hátha csak a kici kínai ócka hamiszítványa okozza a gondot.

AndyA

Volt már ilyenre példa?
BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Oldalak: 1 ... 894 895 896 897 898 899 900 [901] 902 903 904 905 906 907 908 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.