Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.07 hétfő, 03:42:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
892
893
894
895
896
897
898
[
899
]
900
901
902
903
904
905
906
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15203613 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44900 Dátum:
2018.04.17 kedd, 11:18:05 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.17 kedd, 10:59:59
Sok, ezért kapod a hibaüzenetet.
De nem.nyit a porlasztó valamiért a kábelén mit kellene mérnem? Vagy azt lehet valahogy tesztelni?
Még csatlakozott hozzá a p1211
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44901 Dátum:
2018.04.17 kedd, 17:24:49 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.17 kedd, 11:18:05
De nem.nyit a porlasztó valamiért a kábelén mit kellene mérnem? Vagy azt lehet valahogy tesztelni?
Még csatlakozott hozzá a p1211
P1211 Injektor nyomás magas / alacsony
P0251 A befecskendező szivattyú tüzelőanyag-adagolás szabályozása A
Még mindig a szabályzószelep lehet kehes...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44902 Dátum:
2018.04.17 kedd, 18:51:56 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.17 kedd, 17:24:49
P1211 Injektor nyomás magas / alacsony
P0251 A befecskendező szivattyú tüzelőanyag-adagolás szabályozása A
Még mindig a szabályzószelep lehet kehes...
Azt nem lehet valahogy 100%ra kideríteni?. Fordiaggal nézem indítózás közben felmegy a nyomás egy idő után 450barra de közben.leesik 160-180ra néhány másodperc múlva . Kannából indítózva ugyanez a szitu.illetve hiába van 20-25liter a tankba üresnek jelzi a müszerfal.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 18:54:36 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44903 Dátum:
2018.04.17 kedd, 20:01:12 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.17 kedd, 18:51:56
Azt nem lehet valahogy 100%ra kideríteni?. Fordiaggal nézem indítózás közben felmegy a nyomás egy idő után 450barra de közben.leesik 160-180ra néhány másodperc múlva . Kannából indítózva ugyanez a szitu.illetve hiába van 20-25liter a tankba üresnek jelzi a müszerfal.
Régen mintha azt olvastam volna, hogy ha az üzemanyagszint elér egy kritikusan alacsony értéket, akkor leállítja a motort (talán így védve a levegősödéstől és a szivattyú szárazon futásától) annak ellenére, hogy még pár km-t lehet el tudna menni. Ha üreset jelez a műszerfal, akkor talán ez is közrejátszhat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44904 Dátum:
2018.04.17 kedd, 20:14:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.17 kedd, 20:01:12
Régen mintha azt olvastam volna, hogy ha az üzemanyagszint elér egy kritikusan alacsony értéket, akkor leállítja a motort (talán így védve a levegősödéstől és a szivattyú szárazon futásától) annak ellenére, hogy még pár km-t lehet el tudna menni. Ha üreset jelez a műszerfal, akkor talán ez is közrejátszhat.
Igen ebben van valami igazság.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44905 Dátum:
2018.04.17 kedd, 20:51:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.17 kedd, 20:01:12
Régen mintha azt olvastam volna, hogy ha az üzemanyagszint elér egy kritikusan alacsony értéket, akkor leállítja a motort (talán így védve a levegősödéstől és a szivattyú szárazon futásától) annak ellenére, hogy még pár km-t lehet el tudna menni. Ha üreset jelez a műszerfal, akkor talán ez is közrejátszhat.
Azt a szintjelzőt nem lehet.valahogy megmérni? Vagy esetleg átvágni valahogy?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44906 Dátum:
2018.04.17 kedd, 22:01:18 »
Idézetet írta: madar89 - 2018.04.17 kedd, 20:51:36
Azt a szintjelzőt nem lehet.valahogy megmérni? Vagy esetleg átvágni valahogy?
Szerintem bontósoktól kapsz olcsóért.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolti1973
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 112
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44907 Dátum:
2018.04.17 kedd, 22:48:13 »
Idézetet írta: Tompeter - 2018.04.13 péntek, 10:29:23
Sziasztok! Egy olyan problémám van, hogy tegnap a dugóban araszolva elég határozottan elindult a vízhőfokom a 120-as osztás felé, pont nem sokkal hogy megérkeztem volna. Akkor leállítottam, majd utána este mentem haza akkor már rendes tempóban ismét középen volt a mutató. Nem is hallottam araszolásnál hogy bekapcsolt volna a hűtőventilláttor, klímára sem. Azóta se volt gond ma reggel se az autópályán.
Gyanítom hogy nem kapcsol a ventillátor, de mégis kérdezlek titeket hogy mi tévő legyek?
Köszi előre is
Szia!
Tavaly én is igy jártam...
A következöket csináltam:a ventillátor egymotoros változat,
-Motor kefe csere,takaritás után elindult direkt 12V-ról,de a vezérlö nem müködtette!
A vezérlöbe a két vastag vezeték a pozitiv és negativ,ott járó motornál kint kell legyen a 12V!A vékony szálon megy a vezérlése,az a vezeték lehet törött,kontaktos...esetleg a csatit átnézni,égés nyomok,kontakt?
Ha a vezérlö rosssz,szám alapján aliexpresszröl rendeltem én is,valami 6-7 e ft postával,mig itt bontva is 20-25-eft darabárat kértek volna...
Müködik mai napig is...kopp-kopp
Sok sikert!Üdv:Zsolti
Naplózva
Ford Mondeo MK3 (kombi) 2,0 TDCi 130LE 2006.07
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44908 Dátum:
2018.04.18 szerda, 14:25:15 »
Sziasztok,
Skodámnál volt ez tapasztalat de most az FMBA-nál is előjött.
Az elmúlt legalább egy hétbe reggelente indulás után olyan szelephangot produkált, mint ami a nagykönyvben le van írva. 2-3 másodpercig.
Nyomás megvan és minden szép lesz. Skodánám azt mondja a tapasztalat, hogy hidrotőke (255ekm-van mindkét motorban. Egyenként!
)
Az FMBA-nál is okozhat hidrotőke kopás ilyet, vagy itt komplexebb dologról van szó és nagyobb lehet a gond?
Köszönöm,
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44909 Dátum:
2018.04.18 szerda, 14:27:01 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.04.18 szerda, 14:25:15
Sziasztok,
Skodámnál volt ez tapasztalat de most az FMBA-nál is előjött.
Az elmúlt legalább egy hétbe reggelente indulás után olyan szelephangot produkált, mint ami a nagykönyvben le van írva. 2-3 másodpercig.
Nyomás megvan és minden szép lesz. Skodánám azt mondja a tapasztalat, hogy hidrotőke (255ekm-van mindkét motorban. Egyenként!
)
Az FMBA-nál is okozhat hidrotőke kopás ilyet, vagy itt komplexebb dologról van szó és nagyobb lehet a gond?
Köszönöm,
BM
Ja és Castrol olajat használok. Milyen tapasztalataitok vannak Castrol olajjal kapcsolatban?
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44910 Dátum:
2018.04.18 szerda, 15:59:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.17 kedd, 22:01:18
Szerintem bontósoktól kapsz olcsóért.
Csak biztosra mennék inkább azért gondoltam a kimérésre
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44911 Dátum:
2018.04.18 szerda, 16:04:57 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.04.18 szerda, 14:27:01
Ja és Castrol olajat használok. Milyen tapasztalataitok vannak Castrol olajjal kapcsolatban?
Ford Formula 5w30 pont elég, nincs szükség drágábbra. Bár egyesek szerint az is Castrol. Mások szerint meg nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44912 Dátum:
2018.04.18 szerda, 21:11:28 »
Sziasztok!
Kipufogó és hengerfej közötti lemez tömítést minden alkalommal cserélni kell, ha le van véve? Most megy vissza a 2.0 turbó, megint cseréljem a tömítést
500kmel ezelött volt kicserélve.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44913 Dátum:
2018.04.18 szerda, 21:17:08 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.18 szerda, 21:11:28
Sziasztok!
Kipufogó és hengerfej közötti lemez tömítést minden alkalommal cserélni kell, ha le van véve? Most megy vissza a 2.0 turbó, megint cseréljem a tömítést
500kmel ezelött volt kicserélve.
ha jól emlékszem az aluminiumos,nem?Egyszer el lapul,aztán már nem(tömít).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44914 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 06:48:58 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.18 szerda, 21:17:08
ha jól emlékszem az aluminiumos,nem?Egyszer el lapul,aztán már nem(tömít).
Hát valami olyasmi, akkor cserélem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44915 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 08:39:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.18 szerda, 21:11:28
Sziasztok!
Kipufogó és hengerfej közötti lemez tömítést minden alkalommal cserélni kell, ha le van véve? Most megy vissza a 2.0 turbó, megint cseréljem a tömítést
500kmel ezelött volt kicserélve.
Nekem kétszer is levette a turbómat Ervin, egyszer cserélte is, és minden működik annak ellenére, hogy nem lett soha cserélve.
Persze a hivatalos álláspont attól még az, hogy cserélni kell. Az a biztos megoldás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44916 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 17:28:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.19 csütörtök, 08:39:37
Nekem kétszer is levette a turbómat Ervin, egyszer cserélte is, és minden működik annak ellenére, hogy nem lett soha cserélve.
Persze a hivatalos álláspont attól még az, hogy cserélni kell. Az a biztos megoldás.
AndyA
Tehát elvileg egy cserét kibírhat, úgy hogy utána nem fog kifújni?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44917 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 17:46:35 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.19 csütörtök, 17:28:47
Tehát elvileg egy cserét kibírhat, úgy hogy utána nem fog kifújni?
Nekem egy leszedést-visszarakást és egy másik turbóra cserét is kibírt. De erre semmi garancia, hogy neked is menni fog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44918 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 19:30:45 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.19 csütörtök, 17:28:47
Tehát elvileg egy cserét kibírhat, úgy hogy utána nem fog kifújni?
Létezik hozzá paszta és akkor biztos a siker.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44919 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 20:56:23 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.04.19 csütörtök, 19:30:45
Létezik hozzá paszta és akkor biztos a siker.
Melyikre gondolsz?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44920 Dátum:
2018.04.19 csütörtök, 22:34:21 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.04.19 csütörtök, 20:56:23
Melyikre gondolsz?
https://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/kipufogo-javitok/-M258-504slash1
Valami ilyesmivel kentük le egy focus kipufogósor tömítését, szárazon nem volt sikeres a lehúzása. Új tömítés volt a közepénél kifújt, de a gyárival is ez volt a helyzet. A paszta megoldotta.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
pradar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44921 Dátum:
2018.04.20 péntek, 11:14:14 »
Sziasztok!
2004 TDCi HJBB B5Y MK3 Mondeo szokásos P0251 hibakód esetén a résolajmérésen, valamint a gázolajszűrő cseréje, turbócső szakadás ellenőrzésén kívül van még más módszer amit otthon is el lehet végezni a probléma beazonosítására mielőtt belevágnám magam a lecsóba, vagy érdemes egyből szakemberhez vinni (nyilván, csak lehet hogy kisebb mértékű a probléma, legalább is ebben reménykedem)?
Forscannel nyomás paramétereket tudnék ellenőrizni, csak kellene némi referencia érték, hogy esetleg milyen nyomás alatt dobja az izzításjelzőt, vagy ehhez hasonló tippekre volna szükségem.
Terhelésnél dobja az izzításjelzőt, és olvastam hogy ez a résolajveszteség miatt történik, de volt ellenőrzés és jóknak tűnnek a porlasztók.
Laikus vagyok a témában, bárminemű információt megköszönnék előre is!
Üdv!
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44922 Dátum:
2018.04.20 péntek, 11:48:51 »
Tisztelt fórumtársak.
Olyan jó volt vegetálni, csak nézegetni a bejegyzéseket mert nem kellett hibákról írogatnom. De ez nem volt túl hosszú időszak, ugyanis most komolyan megkutyálta magát a "bálna": már izzítás után villogni kezd az izzításjelző és marad a motorlámpa is. Az autó néha rángatva megy. Hibakódot olvastattam, EGR, DPF és turbó elektronika jött ki. Megpróbáltam kivetetni az EGR-t és a DPF-et de ennek a típusnak nem tudjak megoldani (két szakinál is jártam) és rendeltem turbó elektronikát, azt ma cserélem ha megjön. A DPF-re azt mondja az utolsó szaki, akinél 4 napja jártam, hogy az teljesen működésképtelen, az EGR-t valahogy letesztelte és arra azt mondja működik. Véleménye, hogy a turbót kell helyrehozni és akkor megoldódik a probléma. Én kicsit borúlátóbb vagyok, ugyanis ha igaz is, hogy a turbót kell egyszer javítani és az meglesz, akkor sem értem, hogy mitől fog a DPF regenerálódni. És akkor innen a kérdések: Hogyan lehet esetleg ezt regenerálni? Költséges lenne-e cserélni, esetleg használtra? Hogyan lehet az új elektronika felszerelése előtt leellenőrizni a turbó működését vagyis, hogy nem-e kell azt is tisztítani?
Megjegyzem, hogy erős gázadásnál érződött rángatás, de lehúzva a csatlakozót a turbóról teljesen megváltozott a motor működése, simán és egyenletesen válaszolt a pedálra.
Köszönettel, Károly.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44923 Dátum:
2018.04.20 péntek, 12:06:08 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 11:48:51
Tisztelt fórumtársak.
Olyan jó volt vegetálni, csak nézegetni a bejegyzéseket mert nem kellett hibákról írogatnom. De ez nem volt túl hosszú időszak, ugyanis most komolyan megkutyálta magát a "bálna": már izzítás után villogni kezd az izzításjelző és marad a motorlámpa is. Az autó néha rángatva megy. Hibakódot olvastattam, EGR, DPF és turbó elektronika jött ki. Megpróbáltam kivetetni az EGR-t és a DPF-et de ennek a típusnak nem tudjak megoldani (két szakinál is jártam) és rendeltem turbó elektronikát, azt ma cserélem ha megjön. A DPF-re azt mondja az utolsó szaki, akinél 4 napja jártam, hogy az teljesen működésképtelen, az EGR-t valahogy letesztelte és arra azt mondja működik. Véleménye, hogy a turbót kell helyrehozni és akkor megoldódik a probléma. Én kicsit borúlátóbb vagyok, ugyanis ha igaz is, hogy a turbót kell egyszer javítani és az meglesz, akkor sem értem, hogy mitől fog a DPF regenerálódni. És akkor innen a kérdések: Hogyan lehet esetleg ezt regenerálni? Költséges lenne-e cserélni, esetleg használtra? Hogyan lehet az új elektronika felszerelése előtt leellenőrizni a turbó működését vagyis, hogy nem-e kell azt is tisztítani?
Megjegyzem, hogy erős gázadásnál érződött rángatás, de lehúzva a csatlakozót a turbóról teljesen megváltozott a motor működése, simán és egyenletesen válaszolt a pedálra.
Köszönettel, Károly.
Nézd meg a geometria állítást kézzel. Könnyen és akadás nélkül kell mozogjon. Ha nem így van, ne rakd fel az új elektronikát, mert nem esélytelen, hogy megsütöd azt is. Amúgy az esetek többségében javítható, nem is nagyon bonyolult.
A DPF regenerálás Forscanből manuálisan is indítható.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44924 Dátum:
2018.04.20 péntek, 12:10:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 12:06:08
Nézd meg a geometria állítást kézzel. Könnyen és akadás nélkül kell mozogjon. Ha nem így van, ne rakd fel az új elektronikát, mert nem esélytelen, hogy megsütöd azt is. Amúgy az esetek többségében javítható, nem is nagyon bonyolult.
A DPF regenerálás Forscanből manuálisan is indítható.
AndyA
Itt mindig gyors és pontos a válaszadás, ezt köszönöm nektek. A geometria nem mondhatnám akadálymentes, úgy középtájékon akad elég határozottan, innen az következne, hogy azt tisztítani kell. A baj, hogy nincs a látókörömben egy szaki sem aki ezt elvégezné, ezért én kell megcsináljam. Neki merjek fogni?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44925 Dátum:
2018.04.20 péntek, 12:24:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 12:06:08
Nézd meg a geometria állítást kézzel. Könnyen és akadás nélkül kell mozogjon. Ha nem így van, ne rakd fel az új elektronikát, mert nem esélytelen, hogy megsütöd azt is. Amúgy az esetek többségében javítható, nem is nagyon bonyolult.
A DPF regenerálás
Forscan
ből
manuális
an is indítható.
AndyA
A szoftverek nem digitálisak?
Kényszer regenerálásnak nevezik, nem manuális regenerálásnak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44926 Dátum:
2018.04.20 péntek, 12:32:54 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.20 péntek, 12:24:09
A szoftverek nem digitálisak?
Kényszer regenerálásnak nevezik, nem manuális regenerálásnak.
Te indítod el, amikor akarod, a kicsi kezeddel kattogtatva az egérrel a Forscanben. Ezt magyarul manuálisnak hívják, szemben az automatikussal, ami úgy történik, hogy az autó maga csinálja, amikor úgy gondolja, kell. Ebből a szempontból az is mindegy, hogy hivatalosan mi a neve.
Attól még, hogy te nem tudsz magyarul, ez így hejes...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44927 Dátum:
2018.04.20 péntek, 12:42:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 12:32:54
Te indítod el, amikor akarod, a kicsi kezeddel kattogtatva az egérrel a Forscanben. Ezt magyarul manuálisnak hívják, szemben az automatikussal, ami úgy történik, hogy az autó maga csinálja, amikor úgy gondolja, kell. Ebből a szempontból az is mindegy, hogy hivatalosan mi a neve.
Attól még, hogy te nem tudsz magyarul, ez így hejes...
AndyA
Téves az okfejtésed.
Amit nem a motorvezérlő indít, az kényszer regenerálás
! (Te kényszeríted rá, hogy indítson regenerációt= kényszerített folyamat.)
Ez magyarul is és más nyelven is így van. Rendszerint az angol
Forced Regeneration
kifejezést használják, ami ugyanaz.
http://www.lezo.hu/szerkezettan/hajtas/motor/szivas/PDF/Emisszio-regeneralas.pdf
http://pmmonline.co.uk/technical/forced-dpf-regeneration/
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.20 péntek, 12:57:39 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44928 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:00:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.20 péntek, 12:42:28
Téves az okfejtésed.
Amit nem a motorvezérlő indít, az kényszer regenerálás
! (Te kényszeríted rá, hogy indítson regenerációt= kényszerített folyamat.)
Ez magyarul is és más nyelven is így van. Rendszerint az angol
Forced Regeneration
kifejezést használják, ami ugyanaz.
http://www.lezo.hu/szerkezettan/hajtas/motor/szivas/PDF/Emisszio-regeneralas.pdf
http://pmmonline.co.uk/technical/forced-dpf-regeneration/
Mondom, hogy mindegy, mi a hivatalos neve.
Ha nem a vezérlő indítja automatikusan, hanem te a kis kacsóddal, akkor az manuális indítás. Ennyike...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44929 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:04:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 13:00:42
Mondom, hogy mindegy, mi a hivatalos neve.
Ha nem a vezérlő indítja automatikusan, hanem te a kis kacsóddal, akkor az manuális indítás. Ennyike...
AndyA
Maradj a tévedésben, de attól az még nem az. Ami nem önműködően történik az mind kényszerített folyamat!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44930 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:15:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.20 péntek, 13:04:11
Maradj a tévedésben, de attól az még nem az. Ami nem önműködően történik az mind kényszerített folyamat!
Akkor te otthon a villanyt is kényszerfelkapcsolni szoktad, meg a TV-dhez is kényszertávvezérlőd van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44931 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:26:17 »
No de akkor nekifogjak turbot tisztitani vagy ne? Meg lehet hazilag oldani? Nem vagyok szerelo de ketbalkezes sem. A lenyeg, hogy nagyon bonyolult feladat-e vagy nem. Ti mar biztos csinaltatok ilyet.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44932 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:30:01 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:26:17
No de akkor nekifogjak turbot tisztitani vagy ne? Meg lehet hazilag oldani? Nem vagyok szerelo de ketbalkezes sem. A lenyeg, hogy nagyon bonyolult feladat-e vagy nem. Ti mar biztos csinaltatok ilyet.
Merre vagy helyileg? Hátha tud valaki ajánlani kontaktot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44933 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:30:28 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:26:17
No de akkor nekifogjak turbot tisztitani vagy ne? Meg lehet hazilag oldani? Nem vagyok szerelo de ketbalkezes sem. A lenyeg, hogy nagyon bonyolult feladat-e vagy nem. Ti mar biztos csinaltatok ilyet.
Nem sokan...
Leginkább Ervinhez visszük.
Trükkös tud azért lenni. Le kell bontani egy csomó mindent, gáz van, ha nem jön ki a csavar stb. Még neki is 3 órás műtét, pedig kb. csukott szemmel megy, annyiszor csinálta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44934 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:39:06 »
Sajnos messze. Kisbacon ami 730 km Budapesttől. És itt a környéken nem sok a szerelő aki vállalja.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44935 Dátum:
2018.04.20 péntek, 13:45:04 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:39:06
Sajnos messze. Kisbacon ami 730 km Budapesttől. És itt a környéken nem sok a szerelő aki vállalja.
Nabazz, az tényleg nincs közel.
Debrecen környéke a legközelebbi, ahol HZsolt92 vagy ismerősi köre esetleg segíthet. Mást sajna nem tudok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44936 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:01:58 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:39:06
Sajnos messze. Kisbacon ami 730 km Budapesttől. És itt a környéken nem sok a szerelő aki vállalja.
a fordfocus.hu-n volt egy erdélyi tag, tdci-je volt, talán tud a környéken normális szerelőt.
próbáld meg:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=profile&mode=viewprofile&u=8813
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26687
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44937 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:06:35 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:39:06
Kisbacon
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44938 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:19:57 »
Nehéz kicsit itt igazan odaadó szerelőt találni.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44939 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:27:18 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.04.20 péntek, 14:06:35
szalonka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44940 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:49:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 13:15:44
Akkor te otthon a villanyt is kényszerfelkapcsolni szoktad, meg a TV-dhez is kényszertávvezérlőd van?
AndyA
A szóhasználat és a fogalmazás helytelen. Már már a szürkeállomány aktív hiányát jelenti az ilyen mondatszerkesztés.....
Viszont ha a fizikai részét nézzük, akkor a cselekményből származó végkifejlet egy kényszerített folyamat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44941 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:51:19 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.20 péntek, 13:26:17
No de akkor nekifogjak turbot tisztitani vagy ne? Meg lehet hazilag oldani? Nem vagyok szerelo de ketbalkezes sem. A lenyeg, hogy nagyon bonyolult feladat-e vagy nem. Ti mar biztos csinaltatok ilyet.
ha nem szedtél még ilyet szét, akkor ne állj neki, mert amikor szatyorban elviszed olyannak, aki össze tudja rakni, de hiányzik a fele, akkor lesz drága... (nem lehet a belsejébe alkatrészt venni, csak komplett turbót)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44942 Dátum:
2018.04.20 péntek, 14:52:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.04.20 péntek, 13:45:04
Nabazz, az tényleg nincs közel.
Debrecen környéke a legközelebbi, ahol HZsolt92 vagy ismerősi köre esetleg segíthet. Mást sajna nem tudok.
AndyA
ez még tőlem is 500km
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44943 Dátum:
2018.04.20 péntek, 16:18:02 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.20 péntek, 14:27:18
szalonka.
lányom kisbékön-nek olvasta, éhes volt..
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44944 Dátum:
2018.04.21 szombat, 06:33:47 »
Tegnap megjött az új elektronika. Nem tudom feltegyem vagy ne tegyem. Egyaltalan miben myilvanul meg az, hogy rossz az egesz kutyu. Mert ez ami rajta van mozgatja a kart csak kisse ugralva.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44945 Dátum:
2018.04.21 szombat, 07:55:34 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.21 szombat, 06:33:47
Tegnap megjött az új elektronika. Nem tudom feltegyem vagy ne tegyem. Egyaltalan miben myilvanul meg az, hogy rossz az egesz kutyu. Mert ez ami rajta van mozgatja a kart csak kisse ugralva.
Amíg akad a geometria addig ne tedd fel. Mert műanyag fogaskerekek vannak benne és a szoruló geometria nem tesz jót neki.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44946 Dátum:
2018.04.21 szombat, 08:40:14 »
Idézetet írta: keczka - 2018.04.21 szombat, 06:33:47
Tegnap megjött az új elektronika. Nem tudom feltegyem vagy ne tegyem. Egyaltalan miben myilvanul meg az, hogy rossz az egesz kutyu. Mert ez ami rajta van mozgatja a kart csak kisse ugralva.
Nekem nemrég történt a tisztítás. A lényege, hogy a turbóbelső ilyenből ilyen lett:
https://imgur.com/a/07l3Yz1
. Az első képen látható állapotnál épp a teljes szorulás előtti állapotban volt, alig lehetett mozgatni. Tisztítás után, akár ráfújásra is megmozdult. A malacfarok indításkor, terheléskor néha villogott, azóta nem (kb. egy éve). Nem csak a villogás, hanem az erőtlenség, füstölés stb, továbbá ezzel kapcsolatos hibák amiket már a megelőző hozzászólásokban leírtak
Ha ez a tisztítás nem történik meg, akkor az új elektronikád is tönkre megy.
A tisztítás folyamatát végignéztem. Nem egyszerű, nagy és precíz munkát végzett Ervin, 4-5 óra alatt fejezte be. Ennek ellenére azt mondom, hogy ha van szerelőaknád, sok szerszámod és lehetőséged arra, hogy a kocsi akár több napig (vagy akár hétig) használhatatlan, mert elakadtál, akkor inkább te állj neki, mintsem egy pancsernek add oda. Odafigyelve, lassan le lehet szedni, bontani és össze is lehet rakni. Ha így használod, akkor az új elektronika is tönkre megy rajta, mindenképp tisztítani kell.
Van Szentgyörgyön egy kontaktom, aki az országos ralibajnokság egyik csapatának a vezető szerelője, megpróbálok vele kapcsolatba lépni, de nem ígérek semmit.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.21 szombat, 08:47:54 írta legyozo
»
Naplózva
bluebear
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44947 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:42:46 »
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy 2004-es Mondeót, 2.0 TDCi. 260 ezer van benne, magyarországi az autó és 12 éve ugyanannál a tulajnál van. Azt mondja, mindig teljeskörű szervizt adott az autónak, különös figyelmet szentelt a szűrők időszakos cseréjének. Ezzel is magyarázza azt, hogy mióta nála van (12 év) azóta az üzemanyagellátó rendszerrel még sosem volt gondja. Szerinte teljesen költségmentes az autó, én is mindent rendben találtam rajta. Ezek alapján kell félnem porlasztócsúcs, nagynyomású pumpa, vagy bármi egyébtől ami befecskendező-rendszer? Annyi van még, hogy 1 hét állás alatt néhány csepp olaj volt a motor alatt, egyébiránt nem látni rajta mást. Szeretném megvenni, nagyon tetszik az autó, de nem örülnék neki, ha p.csúcs cserével kellene kezdeni.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44948 Dátum:
2018.04.21 szombat, 13:54:48 »
Idézetet írta: bluebear - 2018.04.21 szombat, 13:42:46
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy 2004-es Mondeót, 2.0 TDCi. 260 ezer van benne, magyarországi az autó és 12 éve ugyanannál a tulajnál van. Azt mondja, mindig teljeskörű szervizt adott az autónak, különös figyelmet szentelt a szűrők időszakos cseréjének. Ezzel is magyarázza azt, hogy mióta nála van (12 év) azóta az üzemanyagellátó rendszerrel még sosem volt gondja. Szerinte teljesen költségmentes az autó, én is mindent rendben találtam rajta. Ezek alapján kell félnem porlasztócsúcs, nagynyomású pumpa, vagy bármi egyébtől ami befecskendező-rendszer? Annyi van még, hogy 1 hét állás alatt néhány csepp olaj volt a motor alatt, egyébiránt nem látni rajta mást. Szeretném megvenni, nagyon tetszik az autó, de nem örülnék neki, ha p.csúcs cserével kellene kezdeni.
Ezt így senki nem fogja kijelenteni, hogy nem fog tönkre menni.
Számolj vele, hogyha bekövetkezik akkor legyen rá ötleted, hogyan javítod meg. ha most veszed akkor gondolom hosszú távra tervezel. Ha tönkremegy akkor legalább utána nem lesz vele bajod.
A pár csepp olaj, attól függ, honnan és miből keletkezik.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27056
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44949 Dátum:
2018.04.21 szombat, 14:03:01 »
Idézetet írta: bluebear - 2018.04.21 szombat, 13:42:46
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy 2004-es Mondeót, 2.0 TDCi. 260 ezer van benne, magyarországi az autó és 12 éve ugyanannál a tulajnál van. Azt mondja, mindig teljeskörű szervizt adott az autónak, különös figyelmet szentelt a szűrők időszakos cseréjének. Ezzel is magyarázza azt, hogy mióta nála van (12 év) azóta az üzemanyagellátó rendszerrel még sosem volt gondja. Szerinte teljesen költségmentes az autó, én is mindent rendben találtam rajta. Ezek alapján kell félnem porlasztócsúcs, nagynyomású pumpa, vagy bármi egyébtől ami befecskendező-rendszer? Annyi van még, hogy 1 hét állás alatt néhány csepp olaj volt a motor alatt, egyébiránt nem látni rajta mást. Szeretném megvenni, nagyon tetszik az autó, de nem örülnék neki, ha p.csúcs cserével kellene kezdeni.
260 ezernél bármikor sor kerülhet rá. Ez van...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
892
893
894
895
896
897
898
[
899
]
900
901
902
903
904
905
906
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ