Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:45:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 901 902 903 904 905 906 907 [908] 909 910 911 912 913 914 915 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648436 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45350 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:34:31 »

Fustot nem dobal mert a DPF nem engedi.
Ereje az van, de rangat kb 1700 -2200 kozott.
Sarga lampa nincs, de az elm dobja a P0488-at es meg egy csomo masikat, ugyhogy lesz elobb-utobb.

8 liter olajat vettunk ki belole. Na ez hogy lehet?

Hát hogy túl sokat öntöttek bele. Milyen volt az olaj? Kicsinek érzem a valószínűségét, hogy 1-1.5 liternyi gázolajat belepöfékelt volna valamelyik pisilós porlasztócsúcs, de sohasem tudni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45351 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:35:55 »

Fustot nem dobal mert a DPF nem engedi.
Ereje az van, de rangat kb 1700 -2200 kozott.
Sarga lampa nincs, de az elm dobja a P0488-at es meg egy csomo masikat, ugyhogy lesz elobb-utobb.

8 liter olajat vettunk ki belole. Na ez hogy lehet?

Termeli!  eplus2 taps taps taps taps taps

Amikor DPF regen van, olyankor tolja rendesen a gázolajat pluszban. A DPF biztosan teljesen OK? Lehet, túl sokat próbál regenerálni, mert úgy látja, dugult, és soha nem sikerül kipucolnia.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45352 Dátum: 2018.06.27 szerda, 00:40:45 »

Termeli!  eplus2 taps taps taps taps taps

Amikor DPF regen van, olyankor tolja rendesen a gázolajat pluszban. A DPF biztosan teljesen OK? Lehet, túl sokat próbál regenerálni, mert úgy látja, dugult, és soha nem sikerül kipucolnia.

AndyA
Igaz ami igaz a DPF vacakolt(a malacfarok villogott folytonosan) ugyhogy en Forscannal regeneraltattam ketszer is. Azota arra nem panaszkodik a paripa es akkor lehet az is az oka. A masik ha jol sejtem a hozzaszolasokbol a rossz injektor lehet.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45353 Dátum: 2018.06.27 szerda, 11:06:35 »

Igaz ami igaz a DPF vacakolt(a malacfarok villogott folytonosan) ugyhogy en Forscannal regeneraltattam ketszer is. Azota arra nem panaszkodik a paripa es akkor lehet az is az oka. A masik ha jol sejtem a hozzaszolasokbol a rossz injektor lehet.

Az is benne van a pakliban...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45354 Dátum: 2018.06.27 szerda, 15:58:09 »

Termeli!  eplus2 taps taps taps taps taps

Amikor DPF regen van, olyankor tolja rendesen a gázolajat pluszban. A DPF biztosan teljesen OK? Lehet, túl sokat próbál regenerálni, mert úgy látja, dugult, és soha nem sikerül kipucolnia.

AndyA

Kellene nézni nyomás különbséget a DPF ben! Attól, hogy te regeneráltad az nem lesz feltétlenül jó. Ha nagyon el van dugulva nem fog kiégni regenerálástól.  A p0488 szerintem EGR hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.28 csütörtök, 00:59:52 írta etekefiloz » Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45355 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 09:05:48 »

Kellene nézni nyomás különbséget a DPF ben! Attól, hogy te regeneráltad az nem lesz feltétlenül jó. Ha nagyon el van dugulva nem fog kiégni regenerálástól.  A p0488 szerintem EGR hiba.

En tudok nezni nyomaskulonbseget Forscannal ha jol sejtem. De mennyi kell legyen az a kulonbseg? A P0488 valoban egr lehet deaz is le volt veve atnezve pucolva. Ezek szerint ujat ker.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45356 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 14:18:32 »

En tudok nezni nyomaskulonbseget Forscannal ha jol sejtem. De mennyi kell legyen az a kulonbseg? A P0488 valoban egr lehet deaz is le volt veve atnezve pucolva. Ezek szerint ujat ker.

Mik az autód adatai? Az egr-t dugozd le. A forscan ben szerintem lehet nézni külömbséget. Az odeális a 0 alapjáraton.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45357 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 15:40:43 »

Mik az autód adatai? Az egr-t dugozd le. A forscan ben szerintem lehet nézni külömbséget. Az odeális a 0 alapjáraton.
Adatok: mk3 96 kw 130 le 2006.11 DPF, az egr es a turbo elektronikus. Nem tudom dugozni mert az elektronika figyeli. (Ket muhely is probalta)
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45358 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 16:01:51 »

Adatok: mk3 96 kw 130 le 2006.11 DPF, az egr es a turbo elektronikus. Nem tudom dugozni mert az elektronika figyeli. (Ket muhely is probalta)

Az enyém hasonló csak dpf nélküli. Dugózva van, így nagyon ritkán hibát dob, de nem tilt be. Egy a lényeg külömbséget kell nézni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #45359 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 19:51:02 »

Adatok: mk3 96 kw 130 le 2006.11 DPF, az egr es a turbo elektronikus. Nem tudom dugozni mert az elektronika figyeli. (Ket muhely is probalta)
Szia!
Ha kell segitség,van megoldás!Nekem is meg van csinálva,kocsi paraméterei megegyezik a tieddel....
Privátba keres..
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #45360 Dátum: 2018.06.28 csütörtök, 21:44:02 »

Adatok: mk3 96 kw 130 le 2006.11 DPF, az egr es a turbo elektronikus. Nem tudom dugozni mert az elektronika figyeli. (Ket muhely is probalta)
BB
Szia szerintem csak 125 le ,de mindegy ,nekem 6 éve van ledugozva (2006 12hó dpf N7BB motorkód),nincs semmi baja.csak kontroll lámpa,azt meg törlöm.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45361 Dátum: 2018.06.29 péntek, 07:48:59 »

Adatok: mk3 96 kw 130 le 2006.11 DPF, az egr es a turbo elektronikus. Nem tudom dugozni mert az elektronika figyeli. (Ket muhely is probalta)

Gyújt lámpát, de nem érdekes. Ha zavar, ragaszd le.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
carphunter1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #45362 Dátum: 2018.06.29 péntek, 13:16:35 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a fedcomp-ba hogy lehet kijeleztetni a pillanatnyi fogyasztást?Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45363 Dátum: 2018.06.29 péntek, 13:54:58 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a fedcomp-ba hogy lehet kijeleztetni a pillanatnyi fogyasztást?Válaszotokat előre is köszönöm.

ELM327 és forscan-nel betudod kapcsolni, ha a müszeregység alkalmas rá
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45364 Dátum: 2018.06.29 péntek, 14:13:58 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a fedcomp-ba hogy lehet kijeleztetni a pillanatnyi fogyasztást?Válaszotokat előre is köszönöm.

Ne küzdj rajta, úgyse fog érdemi információt adni. Ha még pontosat is mutat véletlen, akkor gyorsításnál látsz majd egy 50 l/100 km értéket, mikor elveszed a gázt, 0-t, közben meg attól függ, hogy milyen árnyú a szél, lejtőn vagy emelkedőn mész. Az első 10 percben móka és kacagás, utána meg úgyse nézel rá többet. Fizetni meg úgyis az alapján kell, hogy mennyit toltál bele e kútnál Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45365 Dátum: 2018.06.30 szombat, 08:14:22 »

Köszönöm a válaszokat. Akkor ezekszerint túl óvatosak a szervízekben mert nem merték egyszerűen dugózni. Mondván, hogy tiltani fog az egyik szervízben, valamint azt, hogy ennek a szamítógépét nem tudják irni-olvasni a másik szervízben.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #45366 Dátum: 2018.06.30 szombat, 12:37:35 »

Köszönöm a válaszokat. Akkor ezekszerint túl óvatosak a szervízekben mert nem merték egyszerűen dugózni. Mondván, hogy tiltani fog az egyik szervízben, valamint azt, hogy ennek a szamítógépét nem tudják irni-olvasni a másik szervízben.
Szia!
Ment privát üzi,"benne a megoldás!"
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45367 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 12:37:45 »

Sziasztok.
Felmerült egy igen kellemetlen problémám a 2.0tdci 130le 2001-es mondeomon. 3hónapja lettek a porlasztók felújítva nagyon jól is működöt a vas 3héttel ezelőttig mikor is elszált az ereje és elkezdett villogni az izzítás visszajelzőm, szerelőm 3hétig babrálta kompresziót mért, turbot megnézte,vezérműtengej jeladót, kopogás érzékelőt EGR-t,légtömegmérő, porlasztókat újra megnézte és minden rendben volt. Jelenleg ott tartok hogy feladta nem tud rájönni mi a baja. Esetleg valaki találkozott hasonlóval? Vagy valami ötlet? Motorvezérlőt akartam még megnézetni de nem találtam senkinél kölcsön egyet. A héten Ford márkaszervízben is kiolvastatom hátha.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.02 hétfő, 12:59:41 írta Zsolt » Naplózva

2.0tdci Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45368 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 16:37:26 »

Sziasztok.
Felmerült egy igen kellemetlen problémám a 2.0tdci 130le 2001-es mondeomon. 3hónapja lettek a porlasztók felújítva nagyon jól is működöt a vas 3héttel ezelőttig mikor is elszált az ereje és elkezdett villogni az izzítás visszajelzőm, szerelőm 3hétig babrálta kompresziót mért, turbot megnézte,vezérműtengej jeladót, kopogás érzékelőt EGR-t,légtömegmérő, porlasztókat újra megnézte és minden rendben volt. Jelenleg ott tartok hogy feladta nem tud rájönni mi a baja. Esetleg valaki találkozott hasonlóval? Vagy valami ötlet? Motorvezérlőt akartam még megnézetni de nem találtam senkinél kölcsön egyet. A héten Ford márkaszervízben is kiolvastatom hátha.

szinte biztos, hogy üzemanyagrendszeri gondja van.100% akkor lehet, ha amikor villog a vészüzem,akkor kell hiakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45369 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 18:42:05 »

szinte biztos, hogy üzemanyagrendszeri gondja van.100% akkor lehet, ha amikor villog a vészüzem,akkor kell hiakódot olvasni.
Folyamatosan villog és amit eddig kidobott kódot mind ellenőrízték. Dobok bele egy üzemanyag nyomásszabályzót
Naplózva

2.0tdci Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45370 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 19:11:13 »

Folyamatosan villog és amit eddig kidobott kódot mind ellenőrízték. Dobok bele egy üzemanyag nyomásszabályzót
így nehéz lesz.pl egy kopogás érzékelő hiba,nem az érzékelő hibája,hanem a pcsúcsé....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45371 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 19:38:48 »

így nehéz lesz.pl egy kopogás érzékelő hiba,nem az érzékelő hibája,hanem a pcsúcsé....
2x is megnézték a porlasztókat pedig elég szégyen lenne ha ennyire benézik. Ha nem jönnek rá a hibára felkerül eladásra donornak. Nem nagy örömmel mert nagyon rwndben van.
Naplózva

2.0tdci Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45372 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 20:00:40 »

2x is megnézték a porlasztókat pedig elég szégyen lenne ha ennyire benézik. Ha nem jönnek rá a hibára felkerül eladásra donornak. Nem nagy örömmel mert nagyon rwndben van.
pedig valamit benéztek,hiszen már rég meglenne a probléma oka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45373 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 20:16:24 »

pedig valamit benéztek,hiszen már rég meglenne a probléma oka.
Pedig nagyon jó szerelő és régi ismerős is plusz a legjobb helyre vitte a porlasztókat. Na de a héten kiderül hátha a fordnál okosabbak  Grin
Naplózva

2.0tdci Ghia
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45374 Dátum: 2018.07.04 szerda, 16:17:08 »

Sziasztok !
Mondeo TDCI porlasztók  felujitása után /kaptak uj kódokat is / lehetséges a felprogramozás helyett a menetközbeni feltanitása is ?  Diesel szerviz főnöke javasolta próbáljam meg egy általa elmondott szisztéma szerint és kb 100-120 km után vissza áll az üzemanyag ellátórendszer vezérlése a legoptimálisabb vezióba.
Szerintetek lehetséges ez ?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45375 Dátum: 2018.07.04 szerda, 16:19:59 »

Sziasztok !
Mondeo TDCI porlasztók  felujitása után /kaptak uj kódokat is / lehetséges a felprogramozás helyett a menetközbeni feltanitása is ?  Diesel szerviz főnöke javasolta próbáljam meg egy általa elmondott szisztéma szerint és kb 100-120 km után vissza áll az üzemanyag ellátórendszer vezérlése a legoptimálisabb vezióba.
Szerintetek lehetséges ez ?

Hmm... Nem mindegy, hogy honnan kezdi a tanulást a cucc. Onnan, ahol (majdnem) állnak a porlasztók, vagy ki tudja, honnan, a világ végéről.

Idővel biztosan beletanul, de az a tapasztalatok szerint nem 100-120 km szokott lenni, hanem inkább egy nagyságrenddel több.

De miért is nem tudja/akarja felprogramozni, ha már vannak új kódok is hozzá?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45376 Dátum: 2018.07.04 szerda, 16:48:44 »

Hmm... Nem mindegy, hogy honnan kezdi a tanulást a cucc. Onnan, ahol (majdnem) állnak a porlasztók, vagy ki tudja, honnan, a világ végéről.

Idővel biztosan beletanul, de az a tapasztalatok szerint nem 100-120 km szokott lenni, hanem inkább egy nagyságrenddel több.

De miért is nem tudja/akarja felprogramozni, ha már vannak új kódok is hozzá?

AndyA
Tudom és akarom is felprogramoztatni csupán időzavarban vagyunk, péntekre kell az autó, Ford-os cimborám pedig holnap vagy meg tudja oldani vagy nem, ő pedig pénteken indul nyaralni ...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45377 Dátum: 2018.07.04 szerda, 16:55:49 »

Tudom és akarom is felprogramoztatni csupán időzavarban vagyunk, péntekre kell az autó, Ford-os cimborám pedig holnap vagy meg tudja oldani vagy nem, ő pedig pénteken indul nyaralni ...

És senki más nincs a közelben, akinek van egy Forscanje meg ELM interface-e...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45378 Dátum: 2018.07.04 szerda, 18:25:53 »

És senki más nincs a közelben, akinek van egy Forscanje meg ELM interface-e...?

AndyA
Biztosan van, de az Én csatornáimon elérhetők holnap nem biztos hogy ráérnek, Nekem viszont - ha átmenetileg is de - jó lenne ha müködne fentiekben vázolt a dolog... a kódolást megoldjuk hétfőn vagy kedden..
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.04 szerda, 20:46:38 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #45379 Dátum: 2018.07.04 szerda, 20:42:08 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogyan tudom megézni, hogy milyen porlasztók vannak az autóban?
Forscan esetleg tud ilyet? Ha jól tudom 3 felé is lehet ebben a típusban: /2001, tdci, FMBA/
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45380 Dátum: 2018.07.04 szerda, 20:53:26 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogyan tudom megézni, hogy milyen porlasztók vannak az autóban?
Forscan esetleg tud ilyet? Ha jól tudom 3 felé is lehet ebben a típusban: /2001, tdci, FMBA/

leveszed a motorburkolatot és vagy telefonnal vagy tükörrel meglehet nézni a tipust

504z biztosan nincs benne, mert az EU4-s motorba elektromos turbónál van , ha jól tudom (nekem ilyen van)
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #45381 Dátum: 2018.07.04 szerda, 21:10:25 »



504z biztosan nincs benne, mert az EU4-s motorba elektromos turbónál van , ha jól tudom (nekem ilyen van)

Köszi a gyors választ! Akkor ha jól értem ez a számsor be van ütve valahol a porlasztóba. Mert matricát számsort nem találtam rajta sehol. De kiszedni nem kell hozzá gondolom? Meglesem majd kicsit tüzetesebben.
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45382 Dátum: 2018.07.04 szerda, 21:16:55 »

Köszi a gyors választ! Akkor ha jól értem ez a számsor be van ütve valahol a porlasztóba. Mert matricát számsort nem találtam rajta sehol. De kiszedni nem kell hozzá gondolom? Meglesem majd kicsit tüzetesebben.


https://i.imgur.com/c2tINB1.png
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45383 Dátum: 2018.07.04 szerda, 21:38:55 »

Köszi a gyors választ! Akkor ha jól értem ez a számsor be van ütve valahol a porlasztóba. Mert matricát számsort nem találtam rajta sehol. De kiszedni nem kell hozzá gondolom? Meglesem majd kicsit tüzetesebben.
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #45384 Dátum: 2018.07.04 szerda, 22:17:12 »


Köszi az infót!
Mindenképpen ki akarom deríteni első körben hogy mik vannak benne, valószínűleg 1 vagy 2 rendetlenkedik.
A helyzet az hogy felhivtam Filep Dieselt erseklődés szinten, és hát nagyon nem voltak szimpik! Elég hisztis társaság...
Mindjárt fel akarta újítani az egész üzemanyag rendszert, mert hogy az csak úgy jó, meg csak úgy lehet, hagyjuk már bla bla bla. Egyenlőre csak úgy kezdeném, hogy bevizsgáltatom a porlasztókat aztán ennek függvényében majd meglátjuk hogy lehet e felújítás, de ezt sem náluk az biztos! Egy ezzel kapcsolatos kérdésem lenne még csak hogy tisztán lássak : adott a négy porlasztó, amiből kettő hibátlan, kettő kicsit mintha kezdene gyengélkedni.
Forscan szerint kettő db + - 0.5 körül van, a másik kettő pedig  - 3.466, és +3.455 körüli értéket mutat. Ha baj lenne az üa pumpával, a leváló fémforgácsokra gondolok, akkor az tönkre tenné mind a négy porlasztót? Tehát mérés alapján mind a négy értéknél látható lenne nagyobb eltérés? Ebből lehet arra következtetni, hogy rendben van a nagynyomású pumpa?
Az autó még egyébként menet közben nem mutat semmi rendellenességet, megy rendesen. 1500-as fordulaton kicsit zajosabb, és beindítás után mindig füstöl kékesen egy percig kb. Ezen kívül semmi más.
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45385 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 06:58:37 »

Köszi az infót!
Mindenképpen ki akarom deríteni első körben hogy mik vannak benne, valószínűleg 1 vagy 2 rendetlenkedik.
A helyzet az hogy felhivtam Filep Dieselt erseklődés szinten, és hát nagyon nem voltak szimpik! Elég hisztis társaság...
Mindjárt fel akarta újítani az egész üzemanyag rendszert, mert hogy az csak úgy jó, meg csak úgy lehet, hagyjuk már bla bla bla. Egyenlőre csak úgy kezdeném, hogy bevizsgáltatom a porlasztókat aztán ennek függvényében majd meglátjuk hogy lehet e felújítás, de ezt sem náluk az biztos! Egy ezzel kapcsolatos kérdésem lenne még csak hogy tisztán lássak : adott a négy porlasztó, amiből kettő hibátlan, kettő kicsit mintha kezdene gyengélkedni.
Forscan szerint kettő db + - 0.5 körül van, a másik kettő pedig  - 3.466, és +3.455 körüli értéket mutat. Ha baj lenne az üa pumpával, a leváló fémforgácsokra gondolok, akkor az tönkre tenné mind a négy porlasztót? Tehát mérés alapján mind a négy értéknél látható lenne nagyobb eltérés? Ebből lehet arra következtetni, hogy rendben van a nagynyomású pumpa?
Az autó még egyébként menet közben nem mutat semmi rendellenességet, megy rendesen. 1500-as fordulaton kicsit zajosabb, és beindítás után mindig füstöl kékesen egy percig kb. Ezen kívül semmi más.

Az indításkori (főleg a napi első hideg indítás) fehéres füst az lehet izzítógyertya hiba is, ellenőrizni kellene első körben , hogy jók-e, ha nem, csere.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45386 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 07:06:12 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogyan tudom megézni, hogy milyen porlasztók vannak az autóban?
Forscan esetleg tud ilyet? Ha jól tudom 3 felé is lehet ebben a típusban: /2001, tdci, FMBA/

Pici tükörrel meglesed, mi van ráírva. Smiley

De a motor típpusából is elég egyértelműen következik. Vagy éppen az a gond, hogy nem biztos, hogy a megfelelő fajta van benne?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #45387 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 07:21:03 »

Mindenképpen ki akarom deríteni első körben hogy mik vannak benne, valószínűleg 1 vagy 2 rendetlenkedik.  Egy ezzel kapcsolatos kérdésem lenne még csak hogy tisztán lássak : adott a négy porlasztó, amiből kettő hibátlan, kettő kicsit mintha kezdene gyengélkedni.
Forscan szerint kettő db + - 0.5 körül van, a másik kettő pedig  - 3.466, és +3.455 körüli értéket mutat. Ha baj lenne az üa pumpával, a leváló fémforgácsokra gondolok, akkor az tönkre tenné mind a négy porlasztót? Tehát mérés alapján mind a négy értéknél látható lenne nagyobb eltérés? Ebből lehet arra következtetni, hogy rendben van a nagynyomású pumpa?

Szerintem jó a következtetés, hacsak nem azt a kettőt amelyik magas érteket mutat valaki cserélte. Szétvágod a  szűrőt gyorsan kiderül mi van az alján.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #45388 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 07:25:50 »

Sziasztok!

Izzítógyertya csere van a láthatáron.
A leírásokat olvastam, hasznosak, köszönöm, de pár dolog felmerült. Üzemmeleg motornál cseréljem, vagy hidegen? László leírásában utalás van, hogy Beruék az meleg motornál való cserét javasolják, de mi a tapasztalat? Fagyasztó sprayt is tervezek bevetni, ám ha én az izzítógyertya környékét befújom, akkor ott a meleg hengerfej is kap. Jó az neki, hogy hirtelen lehűl vagy 100C fokot? Nem okozok nagyobb kárt ezzel? Áztatom már napok óta csavarlazítóval. Egy angol videón láttam, hogy olajat javasol csepegtetni a gyertya tövére. Melyiket használjam? Mindkettő mehet?

Köszönöm!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #45389 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 07:34:43 »

Sziasztok!

Izzítógyertya csere van a láthatáron.
A leírásokat olvastam, hasznosak, köszönöm, de pár dolog felmerült. Üzemmeleg motornál cseréljem, vagy hidegen? László leírásában utalás van, hogy Beruék az meleg motornál való cserét javasolják, de mi a tapasztalat? Fagyasztó sprayt is tervezek bevetni, ám ha én az izzítógyertya környékét befújom, akkor ott a meleg hengerfej is kap. Jó az neki, hogy hirtelen lehűl vagy 100C fokot? Nem okozok nagyobb kárt ezzel? Áztatom már napok óta csavarlazítóval. Egy angol videón láttam, hogy olajat javasol csepegtetni a gyertya tövére. Melyiket használjam? Mindkettő mehet?

Köszönöm!
300 nál hibátlanul áztatás nélkül meglazult mind a 4 hideg motornál. 2 rossz volt az is  lazítás után simán kézzel kijött. Lehet szerencsém volt nyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45390 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 07:58:25 »

Köszi az infót!
Mindenképpen ki akarom deríteni első körben hogy mik vannak benne, valószínűleg 1 vagy 2 rendetlenkedik.
A helyzet az hogy felhivtam Filep Dieselt erseklődés szinten, és hát nagyon nem voltak szimpik! Elég hisztis társaság...
Mindjárt fel akarta újítani az egész üzemanyag rendszert, mert hogy az csak úgy jó, meg csak úgy lehet, hagyjuk már bla bla bla. Egyenlőre csak úgy kezdeném, hogy bevizsgáltatom a porlasztókat aztán ennek függvényében majd meglátjuk hogy lehet e felújítás, de ezt sem náluk az biztos! Egy ezzel kapcsolatos kérdésem lenne még csak hogy tisztán lássak : adott a négy porlasztó, amiből kettő hibátlan, kettő kicsit mintha kezdene gyengélkedni.
Forscan szerint kettő db + - 0.5 körül van, a másik kettő pedig  - 3.466, és +3.455 körüli értéket mutat. Ha baj lenne az üa pumpával, a leváló fémforgácsokra gondolok, akkor az tönkre tenné mind a négy porlasztót? Tehát mérés alapján mind a négy értéknél látható lenne nagyobb eltérés? Ebből lehet arra következtetni, hogy rendben van a nagynyomású pumpa?
Az autó még egyébként menet közben nem mutat semmi rendellenességet, megy rendesen. 1500-as fordulaton kicsit zajosabb, és beindítás után mindig füstöl kékesen egy percig kb. Ezen kívül semmi más.
tapasztalatból mondják, hogy az egészet csináltasd,mert megcsinálsz 2-t,majd 2 hónap múlva a másik xarik,be,aztán a nagynyomású, és így tovább.De nem csak ők vannak, van egy felújító cég gödöllőn is.
A nagynyomásút is tesztelni kell próbapadon. Szóval szögelni is lehet darabonként, több gonddal és idővel és költséggel.
Az a 2 csúcs ahol magasabb a korrekciós érték,csak annyit mutat, hogy azok jobban kopottak,mint a másik 2,de valóban csak próbapados vizsgálat tudja meghatározni, hogy melyk rossz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #45391 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 08:25:36 »

300 nál hibátlanul áztatás nélkül meglazult mind a 4 hideg motornál. 2 rossz volt az is  lazítás után simán kézzel kijött. Lehet szerencsém volt nyes
Visszatételnél tettél rézpasztát, vagy valami hőálló kenőanyagot a menetre?
Naplózva
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #45392 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 08:38:25 »

Szerintem jó a következtetés, hacsak nem azt a kettőt amelyik magas érteket mutat valaki cserélte. Szétvágod a  szűrőt gyorsan kiderül mi van az alján.

Gondoltam arra is, hogy még kivárok és diagolom hetente, hogy mozdul e valamilyen irányba de egy ideje ezek az értékek vannak. Nem tudom meddig érdemes ezzel várni, illetve mi az a kritikus érték amikor már tényleg le kell tenni az autót. Olvastam sokmindent itt a fórumon ezzel kapcsolatban, de azt nem szeretném ha tönkre tenné a motort is
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45393 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 08:51:54 »

tapasztalatból mondják, hogy az egészet csináltasd,mert megcsinálsz 2-t,majd 2 hónap múlva a másik xarik,be,aztán a nagynyomású, és így tovább.De nem csak ők vannak, van egy felújító cég gödöllőn is.
A nagynyomásút is tesztelni kell próbapadon. Szóval szögelni is lehet darabonként, több gonddal és idővel és költséggel.
Az a 2 csúcs ahol magasabb a korrekciós érték,csak annyit mutat, hogy azok jobban kopottak,mint a másik 2,de valóban csak próbapados vizsgálat tudja meghatározni, hogy melyk rossz.

Papp Csabiék, www.dieselgodollo.hu

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45394 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 15:12:29 »

Sziasztok!

Izzítógyertya csere van a láthatáron.
A leírásokat olvastam, hasznosak, köszönöm, de pár dolog felmerült. Üzemmeleg motornál cseréljem, vagy hidegen? László leírásában utalás van, hogy Beruék az meleg motornál való cserét javasolják, de mi a tapasztalat? Fagyasztó sprayt is tervezek bevetni, ám ha én az izzítógyertya környékét befújom, akkor ott a meleg hengerfej is kap. Jó az neki, hogy hirtelen lehűl vagy 100C fokot? Nem okozok nagyobb kárt ezzel? Áztatom már napok óta csavarlazítóval. Egy angol videón láttam, hogy olajat javasol csepegtetni a gyertya tövére. Melyiket használjam? Mindkettő mehet?

Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalatból mondom, hogy az izzítógyertya csere, meleg motor esetében a legkönnyebb. Türelmesen érzéssel ki-be csavarva minden gond nélkül ki kell jöjjön. Az új gyertyák meneteit nem árt megkenni berágódás gátlóval. A gyertya kiszerelése után viszont mindenkinek csak ajánlani tudom, a gyertyafurat tisztítását, a FAQ topikban leírtak szerint. Nagy mértékben megkönnyíti a következő esedékes gyertyacserét.
A mélyhűtéses megoldás is egy lehetőség, de a meleg motornál könnyebb a kihajtás. Az elmúlt évek alatt sok mindent kipróbáltam. Én a meleg motor mellett tettem le a voksot. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #45395 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 17:03:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalatból mondom, hogy az izzítógyertya csere, meleg motor esetében a legkönnyebb. Türelmesen érzéssel ki-be csavarva minden gond nélkül ki kell jöjjön. Az új gyertyák meneteit nem árt megkenni berágódás gátlóval. A gyertya kiszerelése után viszont mindenkinek csak ajánlani tudom, a gyertyafurat tisztítását, a FAQ topikban leírtak szerint. Nagy mértékben megkönnyíti a következő esedékes gyertyacserét.
A mélyhűtéses megoldás is egy lehetőség, de a meleg motornál könnyebb a kihajtás. Az elmúlt évek alatt sok mindent kipróbáltam. Én a meleg motor mellett tettem le a voksot. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László!

Köszönöm a választ!
A berágódás gátlónak megfelel a rézpaszta?
 wave
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45396 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 18:32:50 »

Kedves László!

Köszönöm a választ!
A berágódás gátlónak megfelel a rézpaszta?
 wave
Tisztelt Fórumtárs!
A rézpaszta egy kiváló kenőanyag de ide mégse javaslom. Kapható elfogadható áron kifejezett berágódás gátló stift vagy paszta(Pl: Bárdinál stift). Mivel a réz az alumíniummal helyi elemet képez nem, hogy javítana inkább ront az adott helyzeten. Ha nincs berágódás gátlód akkor a jó minőségű hőálló zsír is megteszi vékonyan bekenve a gyertya meneteit. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #45397 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 20:45:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
A rézpaszta egy kiváló kenőanyag de ide mégse javaslom. Kapható elfogadható áron kifejezett berágódás gátló stift vagy paszta(Pl: Bárdinál stift). Mivel a réz az alumíniummal helyi elemet képez nem, hogy javítana inkább ront az adott helyzeten. Ha nincs berágódás gátlód akkor a jó minőségű hőálló zsír is megteszi vékonyan bekenve a gyertya meneteit. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László!

Köszönöm!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45398 Dátum: 2018.07.06 péntek, 22:25:11 »

Skacok

Mitől van sok fekete füst ha a gázra lépek ?

előzmény:

Az injektor csere (május eleje) után 1 hónappal elkezdet picit csörögni megint alacsonyabb fordulaton és jobban füstölni (fekete) is
Visszamentem egy garanciális bevizsgálásra, ahol kiderült hogy az injektoroknak nincs baja (elméletikeg és adatilag) , de a turbónak igen, mert az EGR-nél levő csőben finomszemcsés aluforgácsot/reszeléket láttunk
levettük a levegőszüröt is és ott a turbóba benézve látszot a lapát beleérése a házba
Megcsináltattam, teljes középrész csere + beállítás 80 ezer + teljes olajcsere és olajszürő + a teljes turbócső rendszer átmosása

Igy nézet ki felujítás után

,,,,


Az auto jobb lett , egyenletesebben lehet gyorsitani és jobban is gyorsul, de szerintem jobban is füstöl, mint előtte

Szerintetek, mi lehet még a hiba , mitől füstölhet még feketén ?

A válaszokat előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.06 péntek, 22:26:42 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45399 Dátum: 2018.07.07 szombat, 10:37:26 »

Skacok

Mitől van sok fekete füst ha a gázra lépek ?

előzmény:

Az injektor csere (május eleje) után 1 hónappal elkezdet picit csörögni megint alacsonyabb fordulaton és jobban füstölni (fekete) is
Visszamentem egy garanciális bevizsgálásra, ahol kiderült hogy az injektoroknak nincs baja (elméletikeg és adatilag) , de a turbónak igen, mert az EGR-nél levő csőben finomszemcsés aluforgácsot/reszeléket láttunk
levettük a levegőszüröt is és ott a turbóba benézve látszot a lapát beleérése a házba
Megcsináltattam, teljes középrész csere + beállítás 80 ezer + teljes olajcsere és olajszürő + a teljes turbócső rendszer átmosása

Igy nézet ki felujítás után



Az auto jobb lett , egyenletesebben lehet gyorsitani és jobban is gyorsul, de szerintem jobban is füstöl, mint előtte

Szerintetek, mi lehet még a hiba , mitől füstölhet még feketén ?

A válaszokat előre is köszönöm
valahol kifúj még a turbócső rendszer.és az egr-t lekell dugózni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 901 902 903 904 905 906 907 [908] 909 910 911 912 913 914 915 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.