Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:16:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14677290 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #750 Dátum: 2009.11.13 péntek, 11:30:03 »

No kész van a szíjtárcsa csere... Először Vikhez vittem el , de ő egy teljes szett cserét mondott, és kb 100-ropit rá. Félreértés ne essen, nagyon ügyes szakinak tartom, s pár dolgot már meg is csinált az autón, de most a szakszervízes munkadíjakhoz és alkatrész árakhoz fűződően döntöttem úgy, hogy ismerőshöz viszem. Meg is kérdeztem még itt is, s más is mondta, hogy a szíjtárcsa és társai cseréhez nem kell márkaorientáltnak lenni. Megnézték, s mondták, hogy sztük csak a szíjtárcsát kell cserézni, máson nem látszik hiba ( Vik-et védve, ő csak ránézett, felülről, nem bontotta meg az autót, szal ő arra mondta a teljes cserét, hogy általában ezt szokták ilyenkor, de most nem volt szívem ennyit kiadni rá, ugyhogy ha a többi alkatrészben van még 15-20ekm akkor majd akkor cserézem!), a tárcsa meg konkrétan szét volt repedve, s a gumi rész ide-oda mozgott benne. Ma reggel hoztam el, kerregés-berregés megszűnt! És a 100 ropi helyett mindezt: 35 ropiból úsztam meg!  taps

erre szokták azt mondani, hogy olcsó húsnak híg a leve... szomoru1

Sajnos a többi alkatrészen nem feltétlenül látszik, hogy rossz, ezért mindet egyben kell cserélni. Most a rossz feszítő ismét tönkreteszi majd a tárcsát. 2-3 hét múlva ismét mehetsz a szakihoz  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2009.11.13 péntek, 12:08:02 »

erre szokták azt mondani, hogy olcsó húsnak híg a leve... szomoru1

Sajnos a többi alkatrészen nem feltétlenül látszik, hogy rossz, ezért mindet egyben kell cserélni. Most a rossz feszítő ismét tönkreteszi majd a tárcsát. 2-3 hét múlva ismét mehetsz a szakihoz  rinya

Igazából az itteni hozzászólások után, miszerint teljes szett csere utáni 2-3ekm-nél már megint szól, meg hogy 120-130ekm-es autónál már 5-6 szor cserélve volt a teljes szett...nem mondom, hogy nincs igazság abban amit mondasz...de én máshogy látom. Meg nem véletlen lehet darabonként kapni ezeket az alkatrészeket nem csak szett-ben. Bár ez szintén megint csak saját vélemény, és nem szól senki ellen!  worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #752 Dátum: 2009.11.13 péntek, 12:23:14 »

Igazából az itteni hozzászólások után, miszerint teljes szett csere utáni 2-3ekm-nél már megint szól, meg hogy 120-130ekm-es autónál már 5-6 szor cserélve volt a teljes szett...nem mondom, hogy nincs igazság abban amit mondasz...de én máshogy látom. Meg nem véletlen lehet darabonként kapni ezeket az alkatrészeket nem csak szett-ben. Bár ez szintén megint csak saját vélemény, és nem szól senki ellen!  worship

Nekem cserélték darabonként és egyben is és többször is...  vigyor3

Amikor csak egy valamit cseréltek, akkor általában már hazaérve a garázsba beálláskor hallottam berregeés jeleit...  szomoru1

Ami csalóka lehet az az, hogy most beállnak a hidegek, az ecu megemeli egy csöppet az alajáratot, ezért nem fog hallani (talán) a berregést... ezért nem is fogod tudni, hogy berregen-e vagy sem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2009.11.13 péntek, 12:34:28 »

Nekem cserélték darabonként és egyben is és többször is...  vigyor3

Amikor csak egy valamit cseréltek, akkor általában már hazaérve a garázsba beálláskor hallottam berregeés jeleit...  szomoru1

Ami csalóka lehet az az, hogy most beállnak a hidegek, az ecu megemeli egy csöppet az alajáratot, ezért nem fog hallani (talán) a berregést... ezért nem is fogod tudni, hogy berregen-e vagy sem...
Az talán segíthet, hogy a klíma ki-bekapcsolgatásának hatására hallható-e különbség a motor hangjában? Gondolom egy kerregésszerű hangot valamennyire ki lehet szűrni (ha van), hogy eltűnik-e kikapcsolt klímával, vagy sem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #754 Dátum: 2009.11.13 péntek, 13:13:04 »

Az talán segíthet, hogy a klíma ki-bekapcsolgatásának hatására hallható-e különbség a motor hangjában? Gondolom egy kerregésszerű hangot valamennyire ki lehet szűrni (ha van), hogy eltűnik-e kikapcsolt klímával, vagy sem?

A klíma kapcsolása nyáron segít( a hanghatás elmulasztásában). Ugyanis ha bekapcsolod (nyáron) akkor is emel az alapjáraton és nem berreg.

De télen 4 fok alatt (azt hiszem) emel és kész...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:01:06 »

A klíma kapcsolása nyáron segít( a hanghatás elmulasztásában). Ugyanis ha bekapcsolod (nyáron) akkor is emel az alapjáraton és nem berreg.

De télen 4 fok alatt (azt hiszem) emel és kész...

Nekem pont fordítva volt: ha minden szellőztetés ki volt kapcsolva, akkor elviselhető volt a kis berregése, ha bekapcsoltam Ecu-ra már zavaró volt, ha AC-re tettem, akkor majd szét esett! Egy utat mentem vele most igy off-on, de valami szörnyű volt: párásodás ezerrel, ablak le, majd megfagyok, tiszta Ace Venture feeling volt! szorítsatok, hogy jó sokáig ne jöjjön elő a nyavaja! worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:16:49 »

Nekem pont fordítva volt: ha minden szellőztetés ki volt kapcsolva, akkor elviselhető volt a kis berregése, ha bekapcsoltam Ecu-ra már zavaró volt, ha AC-re tettem, akkor majd szét esett! Egy utat mentem vele most igy off-on, de valami szörnyű volt: párásodás ezerrel, ablak le, majd megfagyok, tiszta Ace Venture feeling volt! szorítsatok, hogy jó sokáig ne jöjjön elő a nyavaja! worship

Az ECU az az eco? Nekem inkább úgy tűnik, a klímakapcsolóval lehet gond...
Az eco és a kikapcs között nem kéne hogy legyen különbség.
A szellőzést meg ne kapcsold ki... az kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:26:51 »

Az ECU az az eco? Nekem inkább úgy tűnik, a klímakapcsolóval lehet gond...
Az eco és a kikapcs között nem kéne hogy legyen különbség.
A szellőzést meg ne kapcsold ki... az kell.

Boccs..igen ECO üzemmód. De ott nem volt szembetűnő a változás, csak nekem, hogy már nagyon figyeltem...az Eco és az AC között tört ki a forradalom! na ott igazán beindult!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #758 Dátum: 2009.11.13 péntek, 16:24:56 »


Van valakinek tapasztalata velük? Ma délután megyek hozzájuk, minden beszólást megköszönnék!  help
Fogynak a tapasztalt userek....... Roll Eyes Grin
Na?És a folytatás? duma
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:12:27 »

Fogynak a tapasztalt userek....... Roll Eyes Grin
Na?És a folytatás? duma
Megtalpalták Veszprémben a turbóvezérlőt. Visszatettem, és mentem egy négyzetet a kocsival. Ugyanazt a kört tettem meg (kb. 6-8 km), ami alatt tegnap 2x letiltott. Ma már nem tiltott le, de nem akarom elszólni magam. Asszonypajti éjszakára megy dolgozóba vele (összesen kb. 15 km), meg majd hétvégén is gyűrjük kicsit. Ha 1-2 hét alatt nem jön elő, akkor valszeg meggyógyult.
Amit csináltak vele: TOP SECRET... Huh? Semmit nem mondtak, hogy mit cseréltek, mit forrasztottak, nagyon rejtélyesek voltak. Le is ragasztották egy cetlivel, hogy ha kinyitom, akkor az elszakad, és ugrik a fél év gari. Azt mondták, hogy eddig 50-60-ból 2-3 mondit hoztak vissza, vagyis amit csináltak, az kb. 98%-ban megoldja a poblémát. Van még valami, amit tudnak csinálni vele, ha a kis számok törvénye alapján pont a 2%-ba tartoznék. De az egy újabb rejtély, és ahhoz is vissza kell menni Veszprémbe.
Alffal beszélgettünk már a dologról, valszeg egy filléres beavatkozásról lehet szó, csak annyiért adják, amennyit a piac (=én is) megfizet érte, a turbócsere árának tizede. Ha komoly beavatkozás lenne, amit otthon amúgy sem lehet kivitelezni, akkor biztosan többet mondanának.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 19:14:17 írta Rob21 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #760 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:42:57 »

Megtalpalták Veszprémben a turbóvezérlőt. Visszatettem, és mentem egy négyzetet a kocsival. Ugyanazt a kört tettem meg (kb. 6-8 km), ami alatt tegnap 2x letiltott. Ma már nem tiltott le, de nem akarom elszólni magam. Asszonypajti éjszakára megy dolgozóba vele (összesen kb. 15 km), meg majd hétvégén is gyűrjük kicsit. Ha 1-2 hét alatt nem jön elő, akkor valszeg meggyógyult.
Amit csináltak vele: TOP SECRET... Huh? Semmit nem mondtak, hogy mit cseréltek, mit forrasztottak, nagyon rejtélyesek voltak. Le is ragasztották egy cetlivel, hogy ha kinyitom, akkor az elszakad, és ugrik a fél év gari. Azt mondták, hogy eddig 50-60-ból 2-3 mondit hoztak vissza, vagyis amit csináltak, az kb. 98%-ban megoldja a poblémát. Van még valami, amit tudnak csinálni vele, ha a kis számok törvénye alapján pont a 2%-ba tartoznék. De az egy újabb rejtély, és ahhoz is vissza kell menni Veszprémbe.
Alffal beszélgettünk már a dologról, valszeg egy filléres beavatkozásról lehet szó, csak annyiért adják, amennyit a piac (=én is) megfizet érte, a turbócsere árának tizede. Ha komoly beavatkozás lenne, amit otthon amúgy sem lehet kivitelezni, akkor biztosan többet mondanának.
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2009.11.13 péntek, 21:33:38 »

Megtalpalták Veszprémben a turbóvezérlőt. Visszatettem, és mentem egy négyzetet a kocsival. Ugyanazt a kört tettem meg (kb. 6-8 km), ami alatt tegnap 2x letiltott. Ma már nem tiltott le, de nem akarom elszólni magam. Asszonypajti éjszakára megy dolgozóba vele (összesen kb. 15 km), meg majd hétvégén is gyűrjük kicsit. Ha 1-2 hét alatt nem jön elő, akkor valszeg meggyógyult.
Amit csináltak vele: TOP SECRET... Huh? Semmit nem mondtak, hogy mit cseréltek, mit forrasztottak, nagyon rejtélyesek voltak. Le is ragasztották egy cetlivel, hogy ha kinyitom, akkor az elszakad, és ugrik a fél év gari. Azt mondták, hogy eddig 50-60-ból 2-3 mondit hoztak vissza, vagyis amit csináltak, az kb. 98%-ban megoldja a poblémát. Van még valami, amit tudnak csinálni vele, ha a kis számok törvénye alapján pont a 2%-ba tartoznék. De az egy újabb rejtély, és ahhoz is vissza kell menni Veszprémbe.
Alffal beszélgettünk már a dologról, valszeg egy filléres beavatkozásról lehet szó, csak annyiért adják, amennyit a piac (=én is) megfizet érte, a turbócsere árának tizede. Ha komoly beavatkozás lenne, amit otthon amúgy sem lehet kivitelezni, akkor biztosan többet mondanának.

Törőő maga javította a turbó elektronikát, de azóta sem osztotta meg a képeket. Csak valami megszakadt fóliát forrasztott meg a NYÁK-on.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2009.11.13 péntek, 22:28:26 »

Megtalpalták Veszprémben a turbóvezérlőt. Visszatettem, és mentem egy négyzetet a kocsival. Ugyanazt a kört tettem meg (kb. 6-8 km), ami alatt tegnap 2x letiltott. Ma már nem tiltott le, de nem akarom elszólni magam. Asszonypajti éjszakára megy dolgozóba vele (összesen kb. 15 km), meg majd hétvégén is gyűrjük kicsit. Ha 1-2 hét alatt nem jön elő, akkor valszeg meggyógyult.
Amit csináltak vele: TOP SECRET... Huh? Semmit nem mondtak, hogy mit cseréltek, mit forrasztottak, nagyon rejtélyesek voltak. Le is ragasztották egy cetlivel, hogy ha kinyitom, akkor az elszakad, és ugrik a fél év gari. Azt mondták, hogy eddig 50-60-ból 2-3 mondit hoztak vissza, vagyis amit csináltak, az kb. 98%-ban megoldja a poblémát. Van még valami, amit tudnak csinálni vele, ha a kis számok törvénye alapján pont a 2%-ba tartoznék. De az egy újabb rejtély, és ahhoz is vissza kell menni Veszprémbe.
Alffal beszélgettünk már a dologról, valszeg egy filléres beavatkozásról lehet szó, csak annyiért adják, amennyit a piac (=én is) megfizet érte, a turbócsere árának tizede. Ha komoly beavatkozás lenne, amit otthon amúgy sem lehet kivitelezni, akkor biztosan többet mondanának.
Az  a lényeg hogy rendben van  eljen Ha legközelebb is jön valami sárga ikon akkor mond meg neki, hogy ne szívozzón mert megint megmérjük.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #763 Dátum: 2009.11.14 szombat, 05:20:46 »

Törőő maga javította a turbó elektronikát, de azóta sem osztotta meg a képeket. Csak valami megszakadt fóliát forrasztott meg a NYÁK-on.

Igen.De rob21 átnézte,és nem látszott rajta semmiféle szemmel észrevehető sérülés-égés.Én csak kinyitnám a gari idő lejárta után,hogy mit tuningoltak rajta!Figyu Roberto!6hónap múlva meglessük? Grin Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #764 Dátum: 2009.11.14 szombat, 05:23:44 »

Megtalpalták Veszprémben a turbóvezérlőt. Visszatettem, és mentem egy négyzetet a kocsival. Ugyanazt a kört tettem meg (kb. 6-8 km), ami alatt tegnap 2x letiltott. Ma már nem tiltott le, de nem akarom elszólni magam. Asszonypajti éjszakára megy dolgozóba vele (összesen kb. 15 km), meg majd hétvégén is gyűrjük kicsit. Ha 1-2 hét alatt nem jön elő, akkor valszeg meggyógyult.
Amit csináltak vele: TOP SECRET... ??? Semmit nem mondtak, hogy mit cseréltek, mit forrasztottak, nagyon rejtélyesek voltak. Le is ragasztották egy cetlivel, hogy ha kinyitom, akkor az elszakad, és ugrik a fél év gari. Azt mondták, hogy eddig 50-60-ból 2-3 mondit hoztak vissza, vagyis amit csináltak, az kb. 98%-ban megoldja a poblémát. Van még valami, amit tudnak csinálni vele, ha a kis számok törvénye alapján pont a 2%-ba tartoznék. De az egy újabb rejtély, és ahhoz is vissza kell menni Veszprémbe.
Alffal beszélgettünk már a dologról, valszeg egy filléres beavatkozásról lehet szó, csak annyiért adják, amennyit a piac (=én is) megfizet érte, a turbócsere árának tizede. Ha komoly beavatkozás lenne, amit otthon amúgy sem lehet kivitelezni, akkor biztosan többet mondanának.
Az is elképzelhető (  angel szerint),hogy léptető motor van benne.
Ha így van,akkor lehet,hogy kiszedték 1 ezer forintos flopyból,vagy cd meghajtóból,és azt cserélték. Roll Eyes Persze ez csak fikció!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2009.11.14 szombat, 07:09:41 »

Az is elképzelhető (  angel szerint),hogy léptető motor van benne.
Ha így van,akkor lehet,hogy kiszedték 1 ezer forintos flopyból,vagy cd meghajtóból,és azt cserélték. Roll Eyes Persze ez csak fikció!
Hát, javítás előtt is láttam a motort működni, mert nyugalmi helyzetből egyből áttekert indításkor a másik oldalra. Persze ez nem jeletni, hogy jól működött, csak hogy működött.
Egyébként az éjjeli műszak részben volt csak rendben. Izzításjező nem villogott, motor nem volt tiltva, de volt motor kontroll lámpa. Hogy villogott,vagy világított, meg mi volt pontosan, azt nem tudom, mert asszony pajti most feküdt le. A szakavatott éjszakai műszak Wink az lehet a baj, hogy van benne még hibakód, de nem lett kiütve, és az agy ezt mittoménhogy értelmezi. Meg lett javítva valami, csak neki nem szólt senki...
Vagy nincs összefüggés, és ez teljesen más?
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2009.11.14 szombat, 11:27:31 »

Hát, asszem csak vaklárma volt a motor kontroll lámpa dolog az asszonytól. Miután beindult a motor, azonnal elalszik. Csak neki nem tűnt fel, hogy indítózáskor pár ellenőrző lámpa mindig világít. Ugye jól tudom, hogy ez is világít gyújtáson, és mint az ESP meg a haverjai, beindult moci mellett elalszik?
Szóval ha ez így marad X hétig, akkor kijelenthetjük, hogy turbó javítva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2009.11.14 szombat, 12:16:29 »

Hát, asszem csak vaklárma volt a motor kontroll lámpa dolog az asszonytól. Miután beindult a motor, azonnal elalszik. Csak neki nem tűnt fel...

Jaj, ezt ismerem... nálunk is volt ilyen, hogy szólt, világít valamelyik lámpa. Meg elalszik...
Persze, eddig is így volt, csak nem vette észre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2009.11.14 szombat, 14:34:53 »

Vegyél benyásat! eplus2
ah,de abban is van lepukkadt.....nézd meg szegény Zasszi mennyit szenved....... vigyor3 Wink wave

most olvasom te miket irkálsz.... eplus2
Benyásat...pfffheee köpöd ki... eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2009.11.14 szombat, 15:20:50 »

Hát, asszem csak vaklárma volt a motor kontroll lámpa dolog az asszonytól. Miután beindult a motor, azonnal elalszik. Csak neki nem tűnt fel, hogy indítózáskor pár ellenőrző lámpa mindig világít. Ugye jól tudom, hogy ez is világít gyújtáson, és mint az ESP meg a haverjai, beindult moci mellett elalszik?
Szóval ha ez így marad X hétig, akkor kijelenthetjük, hogy turbó javítva.
Az enyémben gyújtáson hagyva csak a töltés/olajzás lámpa marad égve (+kézifék +biztonsági öv). De olyat is láttam, hogy a motorkontroll lámpa is világított gyújtáson, majd indítás után elaludt. Érdekes, mert nem volt benne hibakód (vagy valami nagyon spéci)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2009.11.14 szombat, 18:41:13 »

Sziasztok, ma csináltuk meg az egr-tisztítást, meg a MAF- tisztítást, de az alapjáratom még mindíg nagyon egyenetlen. Tippek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:14:59 »

Sziasztok, ma csináltuk meg az egr-tisztítást, meg a MAF- tisztítást, de az alapjáratom még mindíg nagyon egyenetlen. Tippek?
Üa. rendszer koszos -> tisztító (protec)
Üa rendszer alacsony nyomású ág probléma -> szűrőcsere, tanktisztítás.
maf hibás -> ellenőrzés
bizonytalan üa. hőfokjel -> üa. hőfok jeladó ellenőrzés
bizonytalan alapjárati szabályozás -> CR szivattyú nyomásszabályzó tisztítás
porlasztóhiba -> visszafolyásmérés
alapjárati nyomás probléma -> cr szivattyú ellenőrzés

Kb. ennyi Smiley
Nálam is változik az alapjárat, néha bizonytalanabb, néha stabilabb. új porlasztók mellett is. főleg hideg/melegedő motornál jellemző.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:50:22 »

Sziasztok, ma csináltuk meg az egr-tisztítást, meg a MAF- tisztítást, de az alapjáratom még mindíg nagyon egyenetlen. Tippek?
A protec nekem megoldotta ezt a hibát. Szerintem kezd ezzel. Amúgy sem árt néha egy ilyen beüntés.  vigyor3
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 00:17:53 »

A protec nekem megoldotta ezt a hibát. Szerintem kezd ezzel. Amúgy sem árt néha egy ilyen beüntés.  vigyor3
Remélem a nem tudás nem bűn...
Nekem is vacakol néha az alapjárat, és lehet tisztogatnék én is egyet. De mi az a protec, és mit kell vele csinálni?  Huh?

Van nekem itthon valami Loctite tisztító spray, ami hamar elpárolog. Asszem valami ilyesmivel kell a MAF muffot tisztogatni, és nem szabad hozzáérni, ugye?
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:23:09 »

Remélem a nem tudás nem bűn...
Nekem is vacakol néha az alapjárat, és lehet tisztogatnék én is egyet. De mi az a protec, és mit kell vele csinálni?  Huh?

Van nekem itthon valami Loctite tisztító spray, ami hamar elpárolog. Asszem valami ilyesmivel kell a MAF muffot tisztogatni, és nem szabad hozzáérni, ugye?
Nem nagyon szabad hozzáérni,de nálam a sima fujkálás nem ért semmit.Gyógyszertárba vettem benzint és fülpucolóval nagyon-nagyon óvatosan megtisztogattam!Utána jó lett! wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #775 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:26:29 »

Remélem a nem tudás nem bűn...
Nekem is vacakol néha az alapjárat, és lehet tisztogatnék én is egyet. De mi az a protec, és mit kell vele csinálni?  Huh?

Van nekem itthon valami Loctite tisztító spray, ami hamar elpárolog. Asszem valami ilyesmivel kell a MAF muffot tisztogatni, és nem szabad hozzáérni, ugye?
Az jó lesz a maf-ra!
A protec-et meg autósboltokban keresd,de kimondottan cr rendszerhez valót!Asszem valami 2800pénz.Évent kb 1x ajánlatos-amennyit autózol..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #776 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:27:40 »

most olvasom te miket irkálsz.... eplus2
Benyásat...pfffheee köpöd ki... eplus2
nevetes1 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
libertate
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:43:42 »

Üa. rendszer koszos -> tisztító (protec)
Üa rendszer alacsony nyomású ág probléma -> szűrőcsere, tanktisztítás.
maf hibás -> ellenőrzés
bizonytalan üa. hőfokjel -> üa. hőfok jeladó ellenőrzés
bizonytalan alapjárati szabályozás -> CR szivattyú nyomásszabályzó tisztítás
porlasztóhiba -> visszafolyásmérés
alapjárati nyomás probléma -> cr szivattyú ellenőrzés

Kb. ennyi Smiley
Nálam is változik az alapjárat, néha bizonytalanabb, néha stabilabb. új porlasztók mellett is. főleg hideg/melegedő motornál jellemző.
Csao,nekem ugyanez a bajom a kocsimnál(tdci)1000-1500között ingadozik főleg melegedő motornál.Ha gurulok mondjuk piros lámpa felé és kirakom üresbe,egyenlőre nem jöttem rá mi lehet a hiba....
Valakinek van valami ötlete?
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:53:39 »

Nem nagyon szabad hozzáérni,de nálam a sima fujkálás nem ért semmit.Gyógyszertárba vettem benzint és fülpucolóval nagyon-nagyon óvatosan megtisztogattam!Utána jó lett! wave
Sztem mókusszőr ecset mindenképp kell, és jó is hozzá. 57Ft-ért vettem.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:55:26 »

Csao,nekem ugyanez a bajom a kocsimnál(tdci)1000-1500között ingadozik főleg melegedő motornál.Ha gurulok mondjuk piros lámpa felé és kirakom üresbe,egyenlőre nem jöttem rá mi lehet a hiba....
Valakinek van valami ötlete?

Szög pontos alapjáratod sose lesz, nekem üzemmeleg motornál, felkapcsolt lámpával 825-860 között mászkál, ha kikapcsolom a lámpát/ az kb 10A/ akor 835-860 közt mászkál. Ha hidegebb lesz, 4C alatt akkor ez magasabb lesz kb 100-al. lehet, hogy a külső levegő hőmérséklet jeladoval van gondod.
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:22:13 »

Az jó lesz a maf-ra!
A protec-et meg autósboltokban keresd,de kimondottan cr rendszerhez valót!Asszem valami 2800pénz.Évent kb 1x ajánlatos-amennyit autózol..... Wink wave
Még mindig nem lettem okosabb. Lehet, hogy nehéz eset vagyok...  wave
De mi ez a szmötyi? 1 liter folyadék, amit bele kell önteni valahova? Vagy ezzel kell járatni a motort? Vagy drótkefe?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #781 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:04:42 »

Még mindig nem lettem okosabb. Lehet, hogy nehéz eset vagyok...  wave
De mi ez a szmötyi? 1 liter folyadék, amit bele kell önteni valahova? Vagy ezzel kell járatni a motort? Vagy drótkefe?
Talán 2-3 dl folyadék.A tankba kell betőteni 1 full tankhoz. Cheesy Wink wave
De csak beírtad vóna a gugliba,és mindjá nem hülén halsz meg...... vigyor3 Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:05:46 »

Még mindig nem lettem okosabb. Lehet, hogy nehéz eset vagyok...  wave
De mi ez a szmötyi? 1 liter folyadék, amit bele kell önteni valahova? Vagy ezzel kell járatni a motort? Vagy drótkefe?
A protec egy üzemanyag-adalék. Nem tudom, literes-e, de bele kell borítani egy tank gázolajba, és azt elhasználni.

ITT olvashatsz róla (<kattints ide)
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:19:47 »

Talán 2-3 dl folyadék.A tankba kell betőteni 1 full tankhoz. Cheesy Wink wave
De csak beírtad vóna a gugliba,és mindjá nem hülén halsz meg...... vigyor3 Wink integet2
Látod a kugli eszembe sem jutott. Meg sokkal több dolog van, amit nem tudok, mint amit tudok, tehát tuti biztos, hogy hülyén halok meg... rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #784 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:26:26 »

Látod a kugli eszembe sem jutott. Meg sokkal több dolog van, amit nem tudok, mint amit tudok, tehát tuti biztos, hogy hülyén halok meg... rinya
Dehogy....
Örülök ,hogy jó lett a verda. Wink
Egyébként én szoktam venni nagyáruházakban diesel injektor tisztító adalékot.Az 800-1400ft ig van,attól függően,hogy milyen márka(STP,Wynn's).Van Spuri nevezetű cucc is,annak is jó a híre,és az ára is.A protec nem olcsó,viszont 2x3x annyiba kerül,mint ezek.
Én használom őket minden 3ik tankba.Panasz nincs,engem meggyőztek a jelek,hogy hatásos. eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 22:30:51 »

No kész van a szíjtárcsa csere... Először Vikhez vittem el , de ő egy teljes szett cserét mondott, és kb 100-ropit rá. Félreértés ne essen, nagyon ügyes szakinak tartom, s pár dolgot már meg is csinált az autón, de most a szakszervízes munkadíjakhoz és alkatrész árakhoz fűződően döntöttem úgy, hogy ismerőshöz viszem. Meg is kérdeztem még itt is, s más is mondta, hogy a szíjtárcsa és társai cseréhez nem kell márkaorientáltnak lenni. Megnézték, s mondták, hogy sztük csak a szíjtárcsát kell cserézni, máson nem látszik hiba ( Vik-et védve, ő csak ránézett, felülről, nem bontotta meg az autót, szal ő arra mondta a teljes cserét, hogy általában ezt szokták ilyenkor, de most nem volt szívem ennyit kiadni rá, ugyhogy ha a többi alkatrészben van még 15-20ekm akkor majd akkor cserézem!), a tárcsa meg konkrétan szét volt repedve, s a gumi rész ide-oda mozgott benne. Ma reggel hoztam el, kerregés-berregés megszűnt! És a 100 ropi helyett mindezt: 35 ropiból úsztam meg!  taps

Hali!
Nekem is valami ilyesmi a gondom. A soproni Ford szervízben a szerelő még fel se nyitotta a motorháztetőt, anélkül mondta, hogy a hang alapján főtengely-ékszíjtárcsa, szíjfeszítő és szíj csere. Az alkatrészes utána valami 75e Ft-ot mondott rá. Az mondjuk Fordéknál  egy 100-as szereléssel együtt.
Persze ezenkívül megnyugtattak, hogy a nem olyan távoli jövőmben négy új porlasztócsúcsot látnak...  falbav
Valószínű, hogy még kérni fogom a segítségeteket ezügyben. worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 00:24:51 »

Jó estét, jó szurkolást!

Én is beálltam a meghasadt szívű turbócsövesek sorába. Klassz hangja van, ahogy 2000 felett lefúj. Még direkt élveztem is, aztán hazaérve megnéztem, hát tiszta takony lett a szívósor alja, ahogy bepökte. Ja és az üzemanyag szintjelzőt is felajzotta ez a helyzet, mert őrült vágtába kezdett lefelé.
A legfelső kanyarban kb. 3-4cm hosszon kilógnak a szövetbetét szálai.
Alkatrész remélem holnapra meglesz.
További kellemes éjt mindenkinek!
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #787 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:26:38 »

Azért ez érdekes mert nekem pl 300Km.-ig szinte meg sem mozdul a mutató, kb 6,5-7 literes átlagokat produkálok városba napi 15-20km oda meg ugyanennyi vissza járkálással, tehát még épphogy bemelegszik a motor...
Nekem sem linerális a mutató, de megütne a guta, ha 300Km-után a felénél lenne...
Persze az is lehet, hogy neked pont a felétől nem lesz esés egy csomó ideig, de elég fura, hogy ekkora eltérés van két mondeo üzemanyag kijelzése között...
 

na ne szívass...300 km-t megteszel és maxot mutat a kis pöcök?
én naponta olyan 20/30-at teszek bele összesen

hát nem tudom, h mi lehet akkor a gond, sajnos nem értek annyira a kocsikhoz  Sad
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #788 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:28:24 »

Nálad valami gond van. Megy mind a 4 henger?  vigyor3
Hűtőfolyadék csere? Csak le kell ellenőrizni, mehetsz (és menj is) nyáron is fagyállóval.
A szélvédő az nyilván más.

oks, köszi, tegnap megvettem, ma akkor beletöltöm

nem tudom, honnan lehet megállapítani, h megy-e mind a négy henger, mindenesetre jól húz a kocsi, és nem is pörög magasan a fordulatszám
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #789 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:36:46 »

Sajnos nálam sem valami jó a muatató, sem pedig az átlagfogyasztás mérés. Ami biztos (nálam), hogy ha teletankolom, akkor telit mutat. Egy darabig nálam sem mozdul, de aztán elindul, és mutat valamit. Abban is megbízhatok, hogy ha nem mutat üres tankot, akkor még van benne valamennyi.
Gyakorlatilag összenézem a tankolás óta megtett kilométereket, a műszer szerint még megtehető kilométereket, meg a tank szintjelzőjét. Nálam egy teli tankkal mindig el tudok menni 700-750 km-t (ha szinte csak városozás van benne), de sok hosszú távval 900-1000 km is megtehető.
A még megtehető útban is a vége felé egyre jobban megbízok, mivel már nem egyszer sikerült kinullázni, és még nem maradtam ott sehol. Volt, hogy még 2-3 km volt vissza, de volt olyan is, hogy 0 után még 2 km-re volt a kút... Tudom nem valami egészséges, de így jött ki.
Az átlagfogyi mérő meg nagyon szépeket mutat, de mindig hozzá kell adnom 1 litert, hogy valóságközeli legyen. Egy szó mint 100, nálam 7 lötyi alatt van az átlag a valóságban.

köszi a választ
hát a kijelző szerint 7,4 az átlagfogyasztásom amióta megvettem a kocsit, ugyanakkor a pöcök szerint már több mint fele elment a tele tanknak (most kb. 40%-on áll) és még csak 380 km-t tettem meg. Szóval olyan 36 literrel 380 km-t. És ebben kb. 30 km országút volt, a többi város.
Jó lenne még mostanság utánajárjak, hogy van-e valami bibi, mert hát drága a dízel is...
üdv

ui.: egyébként mielőtt megvettem, akkor elvittem hivatalos szervízbe átnézetni, ahol elvileg diagnosztikát meg minden szart is csináltak, azon gondolom kiderült volna, ha van valami komolyabb gondja, nem? vagy a motor tulajdonságait ilyenkor nem nézik? ja és ott a szervízes bácsika azt mondta, hogy elég jól jelzi vissza a kútig megtehető távolságot a fedkomp.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:21:33 »

Jó estét, jó szurkolást!

Én is beálltam a meghasadt szívű turbócsövesek sorába. Klassz hangja van, ahogy 2000 felett lefúj. Még direkt élveztem is, aztán hazaérve megnéztem, hát tiszta takony lett a szívósor alja, ahogy bepökte. Ja és az üzemanyag szintjelzőt is felajzotta ez a helyzet, mert őrült vágtába kezdett lefelé.
A legfelső kanyarban kb. 3-4cm hosszon kilógnak a szövetbetét szálai.
Alkatrész remélem holnapra meglesz.
További kellemes éjt mindenkinek!
Mer' biztos nagyon nyomod neki, aztán állandóan tölt a turbó mint állat. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 19:57:45 »

köszi a választ
hát a kijelző szerint 7,4 az átlagfogyasztásom amióta megvettem a kocsit, ugyanakkor a pöcök szerint már több mint fele elment a tele tanknak (most kb. 40%-on áll) és még csak 380 km-t tettem meg. Szóval olyan 36 literrel 380 km-t. És ebben kb. 30 km országút volt, a többi város.
Jó lenne még mostanság utánajárjak, hogy van-e valami bibi, mert hát drága a dízel is...
üdv

ui.: egyébként mielőtt megvettem, akkor elvittem hivatalos szervízbe átnézetni, ahol elvileg diagnosztikát meg minden szfht is csináltak, azon gondolom kiderült volna, ha van valami komolyabb gondja, nem? vagy a motor tulajdonságait ilyenkor nem nézik? ja és ott a szervízes bácsika azt mondta, hogy elég jól jelzi vissza a kútig megtehető távolságot a fedkomp.

Ma néztem 249Km-t mentem a tankolás óta, a mutató a maximum és az utolsó osztás között van most, és ez csak város (ráadásul a dugós reggeli csepel-hungária krt-zugló, majd este ugyanez vissza), a fed.comp szerint 7 literes fogyasztással....
Szerinte vagy nem jó az üzemanyag szint jelző, vagy nagyon nehéz a lábad és állandóan pörgeted az autót, vagy a fene tudja....
A fed.comp mennyi megtehető utat ír ilyenkor még?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:07:31 »

Én is kérdezek a tapasztaltatktól Smiley

Lassan megint érik az olajcsere, és most Ford olaj van benne, de ajánlottak ilyet:
Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 4l 6990 Ft (7950 helyett)

Érdemes ? Milyen a ford olajhoz képest? Egykutya? Van valakinek tapasztalata?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:30:28 »

Én is kérdezek a tapasztaltatktól Smiley

Lassan megint érik az olajcsere, és most Ford olaj van benne, de ajánlottak ilyet:
Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 4l 6990 Ft (7950 helyett)

Érdemes ? Milyen a ford olajhoz képest? Egykutya? Van valakinek tapasztalata?

Szia!

A Mondi egy alacson viszkozitású olajat igényel, bármely olaj esetén keresd a gyári specifikációs számot: Ford WSS M2C913-A, ha ezt tudja mehet bele.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #794 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:52:44 »

Ma néztem 249Km-t mentem a tankolás óta, a mutató a maximum és az utolsó osztás között van most, és ez csak város (ráadásul a dugós reggeli csepel-hungária krt-zugló, majd este ugyanez vissza), a fed.comp szerint 7 literes fogyasztással....
Szerinte vagy nem jó az üzemanyag szint jelző, vagy nagyon nehéz a lábad és állandóan pörgeted az autót, vagy a fene tudja....
A fed.comp mennyi megtehető utat ír ilyenkor még?

hát amikor teletankoltam, akkor még 750 km-t írt, aztán fokozatosan 600 km-re csökkent az általam megtett és a fedkomp szerint még hátralévő összege, úgyh pár napja már inkább a külső hőmérsékletet figyelem...  Roll Eyes
pedig tényleg nagyon kíméletesen vezetem  falbav

ha nincs ötletetek, hogy mit tudnék én magam megnézni, akkor esetleg tudtok valami jó szerelőt ajánlani Debrecen környékén?
hálás lennék

más: nem égnek az első helyzetjelzőim, szerintetek érdemes kicserélni, vagy túl drágák az izzók ahhoz, h foglalkozzak vele?

köszi!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:00:23 »

Mer' biztos nagyon nyomod neki, aztán állandóan tölt a turbó mint állat. Cheesy

Nem is eszik 9 alatt... eplus2 wow1
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:21:21 »

hát amikor teletankoltam, akkor még 750 km-t írt, aztán fokozatosan 600 km-re csökkent az általam megtett és a fedkomp szerint még hátralévő összege, úgyh pár napja már inkább a külső hőmérsékletet figyelem...  Roll Eyes
pedig tényleg nagyon kíméletesen vezetem  falbav

ha nincs ötletetek, hogy mit tudnék én magam megnézni, akkor esetleg tudtok valami jó szerelőt ajánlani Debrecen környékén?
hálás lennék

más: nem égnek az első helyzetjelzőim, szerintetek érdemes kicserélni, vagy túl drágák az izzók ahhoz, h foglalkozzak vele?

köszi!


Így egész biztos nincs rendben valami, nézesd át máshol is az autót mert ez nem normális, hogy ennyit eszik...
Debrecenben nem tudok senkit, de Pesten az Auto Fort ba keresd VIk-et.
A helyzetjelzőt meg nem árt kicserélni mert a rendőr megvág. És két izzó nem hiszem, hogy a világ vége árban.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 22:56:56 »

hát amikor teletankoltam, akkor még 750 km-t írt, aztán fokozatosan 600 km-re csökkent az általam megtett és a fedkomp szerint még hátralévő összege, úgyh pár napja már inkább a külső hőmérsékletet figyelem...  Roll Eyes
pedig tényleg nagyon kíméletesen vezetem  falbav


Tavaly december végén vettem az autót, s nálam is hasonló volt a szitu bár nem ilyen durván azért. akkor 7.2-7.4-et mutatott a fed-comp, s teli tankal örültem, ha a 750 et elértem, úgy, hogy teli tankolás után is ennyit mutatott megtehető km-nek a comp. Azóta volt 1-2 hosszabb út...az sokat segít ahogy láttam. 1x STP-t én is töltöttem bele, akkor zabál nagyon, most meg már 6.1-et mutat a comp-i: 260-nál van a megtett km, a mutató a 3/4 felett valamivel, megtehető km: 710, szóval ha minden igaz akkor most majd olyan 970 km lehet összesen, nem tudom miért mert eddig ilyet még nem csinált, s kopp-kopp remélem így is lesz. Ja és ennek egésze város. Remélem neked is jobbul a helyzet!

Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2009.11.17 kedd, 08:03:27 »

A párom autója 5,1-et mutat nagyátlagban (plusz 0,3-0,4-et hozzá kell adni) eddig 8000 kilométert tettünk bele. Teli tank után néha felkúszik az össz kilométer 1240-ig is.
Az enyém 4,7-et mutat (+0,6 a valós kb) 1400-at mentem vele a vételtől és 1080 volt a max a még megtehető és a tankolástól megtett kilométer összeadásával.
Én mindig öntök hozzá spuri adalékot 50liter gázolajhoz 100milit.
Igaz mi nagyon keveset városozunk csak autópálya meg vidék.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
quest
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2009.11.17 kedd, 10:48:39 »

Üdv!

Eladó porlasztók Tdci mondeóba-gyári újba!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.