Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:18:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846928 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:12:33 »

Most megint odajutunk, hogy a piac tele van használt mondeókkal, ami miatt is hugyér-szharért lehet hozzájutni.

Ez van sajnos.
Most mindennek lent van az ára, csak az asszonynak nem   szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:45:36 »


OFF:
Mi 4 évesen a  2,0-át 1,52 ért vettük, a 2,2-est szintén 4 évesen 1,34-ért. Azaz mi esetünkben az ár pont a fordítottja a reális dolgoknak, de itt rengeteg dolog közrejátszott.
A szomszéd ki is van akadva. Mondtam neki nem 3,5-ért új suzukit kellett volna venni hitelre (ami 5 lesz mire kifizeti), hanem helyette 2 jó használt mondit Smiley
Üdv, T.


4éves 2.2-t 1.34-ért? wow1

Meg tudnád adni az elérhetőséget, hogy hol lehet ennyi pénzé ilyet találni? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:56:52 »

4éves 2.2-t 1.34-ért? wow1

Meg tudnád adni az elérhetőséget, hogy hol lehet ennyi pénzé ilyet találni? vigyor3

Mi a cégnél fordokat használunk. ~30db a flotta. 4 évesen vagy 150 ezer kilométernél eladjuk őket.
Ivanics felmér, cég dolgozó, ha érdemes rá fizet, ha nem akkor az ivanics átveszi a felmért árért.
Ezt az autót már amikor megjött 4 éve kinéztem magamnak. Sérült volt a hátulja na meg a felmérésnél is ott voltam azért ennyi az annyi. A kereskedők csak nyomott árat ajánlanak, hogy biztosan ne maradjon a nyakukon.
Ez is off, de ami nagyon  szuper lesz még az egy galaxy. Vezettem elég sokat fullos, az igazán nagy belül és nagyon tetszett benne pl a távolságtartó tempomat Smiley
T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2009.12.08 kedd, 10:59:42 »

Mi a cégnél fordokat használunk. ~30db a flotta. 4 évesen vagy 150 ezer kilométernél eladjuk őket.
Ivanics felmér, cég dolgozó, ha érdemes rá fizet, ha nem akkor az ivanics átveszi a felmért árért.
Ezt az autót már amikor megjött 4 éve kinéztem magamnak. Sérült volt a hátulja na meg a felmérésnél is ott voltam azért ennyi az annyi. A kereskedők csak nyomott árat ajánlanak, hogy biztosan ne maradjon a nyakukon.
Ez is off, de ami nagyon  szuper lesz még az egy galaxy. Vezettem elég sokat fullos, az igazán nagy belül és nagyon tetszett benne pl a távolságtartó tempomat Smiley
T.

Ahha! És csak cég dolgozó veheti meg? Ha nem, és lesz még 2.2-s, feltétlen szólj! vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2009.12.08 kedd, 12:09:38 »

Ahha! És csak cég dolgozó veheti meg? Ha nem, és lesz még 2.2-s, feltétlen szólj! vigyor3
Igen gyakorlatilag csak céges dolgozó szomoru1. 2,2-es már nem lesz és sajna MK3-as sem  rinya.
MK4-est meg senki nem rendelt ezzel a motorral. Inkább magasabb felszerltségűeket 2-es motorral.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2009.12.08 kedd, 19:09:58 »

nálam 310.000 és még nem jutott eszembe az sem ,hogy valaha hozzá nyúljak. Szerintem ökör módjára kell vezetni ahhoz ,hogy az tönkre menjen.Azért vettem Fordot mert tudtam láncos a motor és nem kell 80 ezereket költeni a Szíj cserére.
Mondjuk a Turbóm eltört és vettem 1 zsír ujat 194.000 ezeré azért azt kicsit sokallottam. 297.000km volt a kocsiba  a szomszéd Passat jába 250.000 volt és csak 130ért vette a uj turbót de neki 70 1 szíj csere és a hozzá tartozó kütyük.


Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2009.12.08 kedd, 19:22:10 »

Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.

Erősen lehúzás szagú...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2009.12.08 kedd, 19:33:04 »

Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.
Mondiban nem kell láncot cserélni.Bár lehet,csak semmi szükség rá.Több mint 500ekm-t elmegy a lánc. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2009.12.08 kedd, 19:59:42 »

Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.
Ez a tipikus:
Nem kell cserélni,de ha mégis akarod,akkor legalább sokba kerüljön,hogy érezd a fontossága súlyát! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2009.12.08 kedd, 22:50:18 »

Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.
Jön a karácsony kell a lé a " szerelődnek" a semmiért mert a mondeoba kb 400-500ekm-ig elmegy a lánc. Én még nem is hallottam olyanról hogy valakinek vezérmű láncot kellett volna cserélni. Ha a szerelőd ezt mondta akkor vagy nem ért ahhoz amit csinál vagy egy tróger alak. Számodra egyik se bíztató, keress másik szerelőt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.08 kedd, 23:06:03 írta stealt » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:05:16 »

Na ma egy kicsit eldurrant az agyam. Pénteken voltam szervízben, azt mondta a szerelő srác,hogy vezérműlánc csere. Ajánlat: 90 pénz. Ma hív az alkatrészes, hogy 160 pénz. Erre bementem, hogy kell-e egyáltalán csere? Kiderült, hogy egyelőre nem.  Most akkor mi van? duhos2
Persze fogalmam sincs, hogy hogy vezették az autót. A szervíz szerint egy jó állapotú Mondeo.
és mit mondott, miért is kellene cserélni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:34:34 »

Sziasztok!

Ma átnézettem az egyik kiszemelt autót az egyik márkaszervizben.
Kaptam egy dízel diagnosztika nevű tanúsítványt, is. A szervizes szerint rendben van a motor.
Ti meg tudtok ennél többet állapítani az adatok fényében? Azaz valaki tudja közöttünk értékelni az alábbi adatokat?
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4768 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,71 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.
2. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4660 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,62 1/min, gyorsítási idő: 1,375 s.
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4720 1/min, olajhőmérséklet 16 C, K-érték: 0,65 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.

Kíváncsi lennék, hogy egy hozzáértő mit olvas ki ezekből az adatokból.
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:39:00 »

Sziasztok!

Ma átnézettem az egyik kiszemelt autót az egyik márkaszervizben.
Kaptam egy dízel diagnosztika nevű tanúsítványt, is. A szervizes szerint rendben van a motor.
Ti meg tudtok ennél többet állapítani az adatok fényében? Azaz valaki tudja közöttünk értékelni az alábbi adatokat?
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4768 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,71 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.
2. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4660 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,62 1/min, gyorsítási idő: 1,375 s.
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4720 1/min, olajhőmérséklet 16 C, K-érték: 0,65 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.

Kíváncsi lennék, hogy egy hozzáértő mit olvas ki ezekből az adatokból.
ez egy füstölés mérés,annak jó.Bár nem értem mi volt a terv ezzel.
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:44:45 »

ez egy füstölés mérés,annak jó.Bár nem értem mi volt a terv ezzel.

Ez egy vásárlás előtti átvizsgálás volt. A srác felhívta a figyelmemet a porlasztócsúcsok állapotának fontosságára.
Mondtam neki, hogy tudom, és úgy veszem az autót, hogy tartalékolom a pénzt 4 új csúcsra, mert  bármikor kimehetnek.
Szerintem ezért készítették el a vizsgálatot is. Ezek szerint Te is azon a véleményen vagy, hogy rendben a motor?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:45:36 »

Sziasztok!

Ma átnézettem az egyik kiszemelt autót az egyik márkaszervizben.
Kaptam egy dízel diagnosztika nevű tanúsítványt, is. A szervizes szerint rendben van a motor.
Ti meg tudtok ennél többet állapítani az adatok fényében? Azaz valaki tudja közöttünk értékelni az alábbi adatokat?
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4768 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,71 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.
2. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4660 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,62 1/min, gyorsítási idő: 1,375 s.
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4720 1/min, olajhőmérséklet 16 C, K-érték: 0,65 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.

Kíváncsi lennék, hogy egy hozzáértő mit olvas ki ezekből az adatokból.
Nincs le dugozva az EGR szelep véletlenül?
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:47:27 »

Ez egy vásárlás előtti átvizsgálás volt. A srác felhívta a figyelmemet a porlasztócsúcsok állapotának fontosságára.
Mondtam neki, hogy tudom, és úgy veszem az autót, hogy tartalékolom a pénzt 4 új csúcsra, mert  bármikor kimehetnek.
Szerintem ezért készítették el a vizsgálatot is. Ezek szerint Te is azon a véleményen vagy, hogy rendben a motor?
ebből az derül ki,hogy átmenne a zöldkártyán.A porlasztócsúcsokat lehet diagműszerrel is nézni,az többet elárulna. A motor állapotáról egy zöldkártya vizsgálat túl sokat nem árul el.Mondjuk az jó,ha egyáltalán kibírja  a motor az eszetlen pörgetést nyes
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:47:33 »

Nincs le dugozva az EGR szelep véletlenül?

Nem tudom. A márkaszervizben az átnézéskor vajon az kiderülhet?
Az előző tulaj egy multicég volt, nem hinném, hogy ők dugózgattak volna. Se a Petrányiról nem hiszem, ahol szervizelve volt...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:59:47 »

Nem tudom. A márkaszervizben az átnézéskor vajon az kiderülhet?
Az előző tulaj egy multicég volt, nem hinném, hogy ők dugózgattak volna. Se a Petrányiról nem hiszem, ahol szervizelve volt...
Egy EGR dugo segíti eladhatóvá tenni az autót mert csökkenti a füstölés mértékét párhuzamosan kicsit növeli az NOX-et de azt nem mérik zöldkártyán. Ha nincs füst jobb állapotúnak tűnik a motor.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2009.12.09 szerda, 19:00:58 »

ebből az derül ki,hogy átmenne a zöldkártyán.A porlasztócsúcsokat lehet diagműszerrel is nézni,az többet elárulna. A motor állapotáról egy zöldkártya vizsgálat túl sokat nem árul el.Mondjuk az jó,ha egyáltalán kibírja  a motor az eszetlen pörgetést nyes
Te is a CR nyomást és visszafolyást szoktad nézni ha csúcsokra vagy kíváncsi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2009.12.09 szerda, 20:32:24 »

Sziasztok!

Ma átnézettem az egyik kiszemelt autót az egyik márkaszervizben.
Kaptam egy dízel diagnosztika nevű tanúsítványt, is. A szervizes szerint rendben van a motor.
Ti meg tudtok ennél többet állapítani az adatok fényében? Azaz valaki tudja közöttünk értékelni az alábbi adatokat?
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4768 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,71 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.
2. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4660 1/min, olajhőmérséklet 17 C, K-érték: 0,62 1/min, gyorsítási idő: 1,375 s.
1. Mérési módusz: B, szonda méret:1, Alapjárati ford. 800 1/min, Emelt ford. 4720 1/min, olajhőmérséklet 16 C, K-érték: 0,65 1/min, gyorsítási idő: 1,422 s.

Kíváncsi lennék, hogy egy hozzáértő mit olvas ki ezekből az adatokból.

Ehhez azért hozzátennék valamit...
Diagnosztikának kicsit erős fogalmazás,mert ez egy sima füst mérés,ahogy jupiter is mondja.
Lényeg: gyanúsak az adatok és elég valószinű a műmotor téma.
800-as fordulat stabilan 3 mérésnél kicsit erős(poti beállitva ennyi)
emeltfordulat parketta hidegen,azt szereti a diesel... szomoru1 8 (szerintem ezis poti)
Motor hőmérséklet 17C? az kicsit karcsú, és füstméréshez is kell az üzemi hőmérséklet ami 80C...gyanús megen. potit baxta feltekerni is.
K érték vagyis opacitás....tuti poti,ennyire nem egyforma főleg hogy a harmadik ezred pontosan ugyanannyi... szomoru1
hát ennyi... taps
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2009.12.09 szerda, 21:06:50 »

Ha ilyen tök van a turbódon, akkor EU3, ha egy fekete elektomos doboz, amire kábelek mennek eplus2 akkor EU4  nyes
Ez az EU3:http://imagerz.com/QENEDUtvAwICAl8cEwVR

Mondjuk azt nem írtad, hogy 130 vagy 115 lovas az autód..

Idézetet írta: BTomi
A legegyszerűbb ha megnézed a forgalmidban! Ha a V.9 ponthoz egy 10-es van írja, akkor EUR4.
Mivel a Tied 2004-es, így ha minden igaz, akkor ahhoz már elég egy egyszerűbb kütyü, amivel ki tudod olvasni és törölni a hibakódokat. A neten kevesebb mint 10 rugóért vehetsz már ilyen szerkezetet. De ha nem törlöd a hibakódot, akkor sincs semmi. Nekem is és több mindenkinek itt a fórumon fixen világít a MIL lámpa a ledugózott EGR miatt és vígan használjuk. Mondjuk és időnként csak azért ütöm ki, hogy lássam hogy nincs tárolva más hibakód is.

köszi mindkettőtöknek
130 lovas, majd felnyitom a motorháztetőt és megkeresem ezt a kis kütyüt, kösz a képinfót

BTomi, a forgalmiba a V.9. pontnál 08 van írva. Akkor ez mit is jelent?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 00:08:36 »

és mit mondott, miért is kellene cserélni?

Én hallok egy csörgést a motor jobb oldaláról. Megkértem a szerelőt, hogy nézze meg, és hallgassa meg, hogy szerinte mi. Többször beindította és leállította a motort, miközben hallgatózott. Szerinte indításnál megcsörren, ami lehet a láncfeszítés hibája. Az egészet szettben kéne cserélni, meg a láncvédő burkolat nem szedhető le sérülésmentesen ugye... Shocked
Nem azért mondom, rohadtul érzékeny fülű egy autós vagyok, de még hallgatom inkább egy kicsit a csörgést, és inkább a csúcsokat cserélem. Azt legalább biztosan tudom, hogy kell.  Undecided

Apropó, egy másik kérdés. Mi a fene lehet, ha hideg motornál nehezen tudom egyesbe, kettesbe, vagy hátramenetbe tenni a sebváltót, meleg állapotban viszont gond nélkül megy? A kettes hajlamos a recsegésre, ha nem extra nagymamásan (lassan) váltok.
Persze tudom, ilyenkor szokott az oktató a tanuló térdére ...szni egyet.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 07:47:35 »

BTomi, a forgalmiba a V.9. pontnál 08 van írva. Akkor ez mit is jelent?

Szia!
A 08-as környezetvédelmi besorolás az alábbit jelenti:
Az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-III.)

Szóval ha ledugózod az EGR-t, akkor neked elvileg nem dob rá hibakódot!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 csütörtök, 07:51:51 írta BTomi » Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:33:45 »

Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:44:05 »

Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!

Bár én nem Alf vagyok, de azért hátha segíthetek:
Pár napja francoe szúrta be ezt a linket:
http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3

Itt látod, hogy hol helyezkedik el.
Ez okozhat leállást menet közben.
A szürke az új fajta.
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:46:34 »

Bár én nem Alf vagyok, de azért hátha segíthetek:
Pár napja francoe szúrta be ezt a linket:
http://www.pc-point.co.uk/forum/viewtopic.php?f=4&t=3

Itt látod, hogy hol helyezkedik el.
Ez okozhat leállást menet közben.
A szürke az új fajta.
Nagyon szépen köszönöm Tomi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:50:38 »

Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!
Jó hogy nem tudják, ha nem pontosan kérdezed. Smiley A CMP nem relé, hanem jeladó. Szerintem így biztos tudták volna, leszámítva az "ügyfél ne pofázzon bele, majd mi tudjuk mi a hiba" hozzáállás esetét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:58:09 »

Jó hogy nem tudják, ha nem pontosan kérdezed. Smiley A CMP nem relé, hanem jeladó. Szerintem így biztos tudták volna, leszámítva az "ügyfél ne pofázzon bele, majd mi tudjuk mi a hiba" hozzáállás esetét.
Már bocsánat, ezt nem a szervízben mondták, hanem maszek alapon a diagnosztikai vizsgálat mutatta ki. Igen jeladó relé, de nézd el nekem, én én csak e csak egy kisinas vagyok, így rosszul idéztem a nevét. Nem szoktuk megmondani a farankót a szervízben soha. Mindig elhittük amit mondtak és amit kértek (forint). Köszönöm a válaszodat
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:32:27 »

Már bocsánat, ezt nem a szervízben mondták, hanem maszek alapon a diagnosztikai vizsgálat mutatta ki. Igen jeladó relé, de nézd el nekem, én én csak e csak egy kisinas vagyok, így rosszul idéztem a nevét. Nem szoktuk megmondani a farankót a szervízben soha. Mindig elhittük amit mondtak és amit kértek (forint). Köszönöm a válaszodat
Ehh, akkor nem értem. Bementetek a maszek diagnosztika eredményével az Auto Fort-ba, ami ha jól értem P0340 - Camshaft postion sensor (CMP) hiba volt, és erre azt mondták, hogy ők nem tudják hol van a CMP jeladó a tdci motorban?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:28:11 »

Urak !

Fulladozik a járgányom, megnézettem IDS-szel, és EGR hibát dob a gép. (pontosabban alacsony feszültséget)
Kérdésem, hogy az elektromos EGR-t is lehet dugózni, vagy csak a mechanikusat?

Köszi

L.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:34:09 »

Urak !

Fulladozik a járgányom, megnézettem IDS-szel, és EGR hibát dob a gép. (pontosabban alacsony feszültséget)
Kérdésem, hogy az elektromos EGR-t is lehet dugózni, vagy csak a mechanikusat?

Köszi

L.
Lehet az elektromosat is,csak hibát fog dobni.
Az eu3 as nem. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:47:47 »

Lehet az elektromosat is,csak hibát fog dobni.
Az eu3 as nem. Wink

Tudom, hogy nem kezdünk És-sel mondatot, de...:

És gyanúgy kell dugózni, mint a mechanikusat?
És ha kitisztítom?
És lesz akkor , ha egyszerűen lehúzom az elektromos csatlakozót róla?

Smiley

Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:55:30 »

Tudom, hogy nem kezdünk És-sel mondatot, de...:

És gyanúgy kell dugózni, mint a mechanikusat?
És ha kitisztítom?
És lesz akkor , ha egyszerűen lehúzom az elektromos csatlakozót róla?

Smiley



Igen.
Az kevés. A szívósort is pucold ki a dugózás előtt.
Nem megoldás. Vedd le az EGR-t és meglátod miért.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 17:57:25 »

Igen.
Az kevés. A szívósort is pucold ki a dugózás előtt.
Nem megoldás. Vedd le az EGR-t és meglátod miért.

KösziKösziKöszi worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:03:54 »

Tudom, hogy nem kezdünk És-sel mondatot, de...:

És gyanúgy kell dugózni, mint a mechanikusat?
És ha kitisztítom?
És lesz akkor , ha egyszerűen lehúzom az elektromos csatlakozót róla?

Smiley


Igen.
Az mindenképp jó!Szívósorral 1ütt!
Az egr működését 3 helyen figyeli az ecu.(1szer jupiter72 már leírta-talán jól emlékszem,ha nem ,majd kijavít)
A potival ami rajta van.
A map szenzor értékei alapján.
A maf szenzor jelei alapján.
Ha ledugózod az egr-t,akkor is hibát fog dobni 1 idő után,mert a megfelelő pillanatban nem lesznek meg a megfelelő értékek az érzékelőkön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:05:33 »

Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!
nyes
Látod sokan tudnak neked segíteni!
Köszönet BTomi-nak! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:36:38 »

Igen.
Az mindenképp jó!Szívósorral 1ütt!
Az egr működését 3 helyen figyeli az ecu.(1szer jupiter72 már leírta-talán jól emlékszem,ha nem ,majd kijavít)
A potival ami rajta van.
A map szenzor értékei alapján.
A maf szenzor jelei alapján.
Ha ledugózod az egr-t,akkor is hibát fog dobni 1 idő után,mert a megfelelő pillanatban nem lesznek meg a megfelelő értékek az érzékelőkön.
Helyes válasz 5-ös,leülhetsz nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 18:37:49 »

Helyes válasz 5-ös,leülhetsz nyes
Köcce!
Ezért kapsz 1 +t! Wink nyes wave
 worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 19:33:48 »

sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy a hűtővíz normális hőfoka hány celsius és mennyi idő/megtett km után szokta elérni azt?

az normális, hogy városban 5-10 km megtétele alatt szinte meg se mozdul felfelé?

középső állásban eddig csak egyszer volt nekem, mikor egyszer pályán mentem vele, de közvetlenül utána a városban már láthatóan esni kezdett a mutató...(ez normális?)

a fűtés jónak tűnik és az alapjárat is 800-900 között szokott lenni egyenletesen

köszi  worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:07:14 »

sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy a hűtővíz normális hőfoka hány celsius és mennyi idő/megtett km után szokta elérni azt?

az normális, hogy városban 5-10 km megtétele alatt szinte meg se mozdul felfelé?

középső állásban eddig csak egyszer volt nekem, mikor egyszer pályán mentem vele, de közvetlenül utána a városban már láthatóan esni kezdett a mutató...(ez normális?)

a fűtés jónak tűnik és az alapjárat is 800-900 között szokott lenni egyenletesen

köszi  worship
nem normális. városban 5 km alatt be kell melegednie (kiv. ha nagyon kíméled).
Pályán középen kell lennie.
Ha megállsz lámpánál meleg motorral, nem szabad visszaindulnia.

Termosztátok cseréje a megoldás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:01:57 »

nem normális. városban 5 km alatt be kell melegednie
Ja, 30 fok külső hőmérsékletnél. Nekem már most 4-5 fokban is kb. 8-10km mire bemelegszik, Termosztátcsere megvolt, finoman szólva nem lett tőle jobb.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:09:41 »

Ja, 30 fok külső hőmérsékletnél. Nekem már most 4-5 fokban is kb. 8-10km mire bemelegszik, Termosztátcsere megvolt, finoman szólva nem lett tőle jobb.
Mind a két termosztátot kicserélted? A vízkörit és az olajkörit is?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:10:35 »

sziasztok!

egy olyan kérdésem lenne, hogy a hűtővíz normális hőfoka hány celsius és mennyi idő/megtett km után szokta elérni azt?

az normális, hogy városban 5-10 km megtétele alatt szinte meg se mozdul felfelé?

középső állásban eddig csak egyszer volt nekem, mikor egyszer pályán mentem vele, de közvetlenül utána a városban már láthatóan esni kezdett a mutató...(ez normális?)

a fűtés jónak tűnik és az alapjárat is 800-900 között szokott lenni egyenletesen

köszi  worship
Cseréld ki a  termosztátokat. A kettő összesen kb 8eFt anyagáron
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:05:57 »

Cseréld ki a  termosztátokat. A kettő összesen kb 8eFt anyagáron

Relhist, Stealt: köszi a válaszokat!

esetleg tudtok cromax-os linket adni? (rákerestem a termosztátra, de csak ház volt, meg egy 28ezres termosztát...)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 csütörtök, 22:15:38 írta Jack » Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:46:31 »

Az gyaníthatóan benzineshez volt. Neked dízelhez kell: olajköri, és "sima" termosztát, cromaxban tudni fogják (telefonon is megkérdezheted) --> http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg476481#msg476481

Olajköri termo: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35661269&termek_al_id=21696
"Sima": http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35643832&termek_al_id=7937

Lehet választani... smile
Relhist, Stealt: köszi a válaszokat!

esetleg tudtok cromax-os linket adni? (rákerestem a termosztátra, de csak ház volt, meg egy 28ezres termosztát...)
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2009.12.11 péntek, 08:48:08 »

Mind a két termosztátot kicserélted? A vízkörit és az olajkörit is?
Persze. De nem én vagyok egyedül, akinek nem hozott javulást.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:21:39 »

Üdv. Sorstársaim!

Ma megtörtént a számítósgép kiolvasása!
A hibakódok a következőek:
SEMMI

Az ECU nem adott hibakódot! Ezek szerint vaklárma volt az ECU részéről.

Motorjárás közben megnéztük a nagynyomást is, az rendben van, 1200-1600 bárig tolta neki, gázadás függvényében. A porlasztó csúcsok a következőt mutatták:
A: ------I------I------I------Oxx----I------I------I------
B: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
C: ------I------I------I-----xO------I------I------I------
D: ------I------I------I------Ox-----I------I------I------

(Ha jól emléxem az I-k 2ms-t jelentenek, az x-ek a mért értéket mutatják alapjáraton, a 0, az nulla)
Ért valaki ehhez? Mit kell érteni rajtuk? Jók ezek az értékek így?

Megkérdeztem a szerelőt, mit is jelent pontosan ez a diagramm. A résolajveszteséget az egyes csúcsoknál...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2009.12.11 péntek, 10:09:39 »

Megkérdeztem a szerelőt, mit is jelent pontosan ez a diagramm. A résolajveszteséget az egyes csúcsoknál...
Gondolom menetközben. Csak épen az nem mindegy hogy alapjárat vagy terhelésen. Így ez kb semmit nem mond. Az hogy az ECU-ban nincs hiba az meg semmit nem jelent. Ha a CR nyomás szenzornál van eltérés pl ha valaki boxot használ vagy csúcsdöglődés kezdetén jár akkor nem tárolja hibát , csak akor tudod kiolvasni ha a hiba megjelenésekor rajta van a diag cúcc. Pl én is csak így tudtam kiszúrni hogy miért tíltanak le a digit boxok.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2009.12.11 péntek, 14:56:12 »

Gondolom menetközben. Csak épen az nem mindegy hogy alapjárat vagy terhelésen. Így ez kb semmit nem mond. Az hogy az ECU-ban nincs hiba az meg semmit nem jelent. Ha a CR nyomás szenzornál van eltérés pl ha valaki boxot használ vagy csúcsdöglődés kezdetén jár akkor nem tárolja hibát , csak akor tudod kiolvasni ha a hiba megjelenésekor rajta van a diag cúcc. Pl én is csak így tudtam kiszúrni hogy miért tíltanak le a digit boxok.

És miért tiltottak le a digit boxok?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2009.12.11 péntek, 15:44:20 »

És miért tiltottak le a digit boxok?
Pl. mert emelik a CR nyomását, így biztosítva több üzemanyagot, ami miatt az engedélyezett intervallumon kívülre kerül a nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.