Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 09:00:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14679927 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2009.11.17 kedd, 11:19:36 »

Üdv!

Eladó porlasztók Tdci mondeóba-gyári újba!

Vajon ki vesz gyári új mondiba porlasztót?  nyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2009.11.17 kedd, 11:31:28 »

Szia!

kiváncsi lennék az árára?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #802 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:04:09 »

...hát amikor teletankoltam, akkor még 750 km-t írt, aztán fokozatosan 600 km-re csökkent az általam megtett és a fedkomp szerint még hátralévő összege, úgyh pár napja már inkább a külső hőmérsékletet figyelem...  Roll Eyes
Én azt javaslom neked, hogy ne foglalkozz a fedélzeti értékeivel, mert az félrevezető. Mérd a fogyasztásod tankra vetítve (még ez is csalhat, ha nem ugyanannál a kútfejnél tankolsz mindig, mert szerintem a kutak között is van eltérés), vagy vezesd pl a spritmonitor.de oldalon, és ott látni fogod az átlagot. Nálam nincs fedélzeti, a mutató hasonlóan viselkedik a tiedhez. Körülbelül 350-360 km után már a skála felénél van, innen viszont lassan kezd el lefelé kúszni, és a tankra vetített fogyasztás kb 6.3 szokott lenni 1/3 város 2/3 autópálya esetén. Az eddigi tankra vetített legmagasabb fogyasztás 7.5 volt majdnem teljes városi használatnál, a legkisebb pedig 5.9.

Józsán tudom ajánlani Nagy Pistit, mint szerelőt, mert szerintem tisztességes és jóindulatú,  bár nem tudom, hogy mennyire jó diagnosztikában. Szólj ha kell az elérhetősége, vagy keress rá, már beírtam régebben egy párszor.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:11:15 »

Az szép....nekem mikor tegnap este megdöglött a verda 750km-en állt a számláló és 40L-t tankoltam bele... eplus2 eljen
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #804 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:14:58 »

...Érdemes ? Milyen a ford olajhoz képest? Egykutya? Van valakinek tapasztalata?
Nincs személyes tapasztalatom az általad említett olajjal, bár egyszer már használtam én is 5w40-es olajat. Semmilyen előnyét nem éreztem (csak hátrányt, mert drágább volt a sima 5w30-asnál  Wink ). Valamelyik másik topikban nemrég tárgyalták a hozzáértők, hogy nincs szükség negyvenes olajra.
Másrészt a gyári Formula olajat is a Castrol gyártja/forgalmazza. Ha lehúzod a flakkon hátulján lévő matricát akkor látszik is a magyar nyelvű felirat. Írj egy privát üzenetet Wyctor-nak 5w30as gyári olajár ügyben, nem fogsz csalódni.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:20:10 »

Az szép....nekem mikor tegnap este megdöglött a verda 750km-en állt a számláló és 40L-t tankoltam bele... eplus2 eljen

Amit még írni akartam, hogy szerintem a kombik (mint az enyém is) kicsit többet esznek, mint a 4/5 ajtósok, illetve nálam ritkán üres a kocsi: két felnőtt és két kisebb csenevész szokott benne ülni, általában 4 napi ellátmánnyal.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:06:11 »

Amit még írni akartam, hogy szerintem a kombik (mint az enyém is) kicsit többet esznek, mint a 4/5 ajtósok, illetve nálam ritkán üres a kocsi: két felnőtt és két kisebb csenevész szokott benne ülni, általában 4 napi ellátmánnyal.

mert mitől enne többet mert kombi? max 100kg-al nehezebb,ami semmi...
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #807 Dátum: 2009.11.17 kedd, 22:31:23 »

Sziasztok!
Köszi mindenkinek a válaszokat!
A Nagy Pisti elérhetőségét elkérném, az azért közelebb van, mint Pest Smiley

Ez egy 5 ajtós, nem kombi, egyébként a gyári adatoknál is majd egy literrel többet adnak a kombik fogyasztására, szerintem nem (csak) a súlytöbblet, hanem a légellenállás miatt is lehet ez. És én egyedül vagy asszonnyal járunk csak vele, szal meg sincs pakolva :S

A fedcomp az előző 430 km-re 7,4-et mutat, ugyanakkor már majdnem a negyedéhez ér a mutató.
Magától nem hinném, hogy meg fog javulni, mindenesetre, még egy teletankolást még megvárok, utána viszem szervízbe valahova szerintem...
(...pedig úgy vártam, h meglegyen a kocsi, és a tapasztalatokból vártam volna, hogy egy teletankkal 800-1000 km-t is megtehessek Sad)
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2009.11.17 kedd, 22:41:24 »

Sziasztok!
Köszi mindenkinek a válaszokat!
A Nagy Pisti elérhetőségét elkérném, az azért közelebb van, mint Pest Smiley

Ez egy 5 ajtós, nem kombi, egyébként a gyári adatoknál is majd egy literrel többet adnak a kombik fogyasztására, szerintem nem (csak) a súlytöbblet, hanem a légellenállás miatt is lehet ez. És én egyedül vagy asszonnyal járunk csak vele, szal meg sincs pakolva :S

A fedcomp az előző 430 km-re 7,4-et mutat, ugyanakkor már majdnem a negyedéhez ér a mutató.
Magától nem hinném, hogy meg fog javulni, mindenesetre, még egy teletankolást még megvárok, utána viszem szervízbe valahova szerintem...
(...pedig úgy vártam, h meglegyen a kocsi, és a tapasztalatokból vártam volna, hogy egy teletankkal 800-1000 km-t is megtehessek Sad)


Nem kormol az autó, nem érzed gyengébbnek, vagy nem hallasz levegő kifújást..? csak azért mert állítólag ha a turbócső ki van repedve valahol akkor nő a fogyi, és lehet neked még nem annyira nagyon, de már van egy kis repedés, és ez miatt fogyaszt többet...csak egy tipp, de menj el nézesd meg....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2009.11.17 kedd, 23:10:06 »

mert mitől enne többet mert kombi? max 100kg-al nehezebb,ami semmi...

Nem a tömeg számít. kb 90km/h-nál egyenlítődik ki a gördülési és légellenálás. Mivel a kombinak xarabb a Cv értéke (sokkal, mert a kombi meredek fala mögött lesz egy örvénytér ami kisebb nyomású tehát olyan mintha szívná vissza az autót) ezért főleg nagyobb temponál jóval többet fog enni. Ezért se mennek ugyanannyit végsebességre ugyanazzal a motorral a kombik mint a kedvezőbb légellenállású 4-5 ajtósok.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2009.11.18 szerda, 06:28:11 »

Rendben elfogadom...max fél literrel egyen akkor többet...de mondok ellenpéldát is akkor,haverom kombija kevesebbet eszik mint az enyém. eljen
Énse hittem mivel az enyém ráadásul iszonyat jól fogyaszt,és jött a hidegzuhany mikor ténylegesen bebizonyitotta hogy de mégis....és igen ideges voltam,megmondom őszintén... eplus2
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2009.11.18 szerda, 07:58:26 »

Amit még írni akartam, hogy szerintem a kombik (mint az enyém is) kicsit többet esznek, mint a 4/5 ajtósok, illetve nálam ritkán üres a kocsi: két felnőtt és két kisebb csenevész szokott benne ülni, általában 4 napi ellátmánnyal.

Igen többet esznek és a légellenálás igazolható. Sokat megyünk az érdi lejtőn mindkét irányba. Üresben az asszony kocsija ugyan annál a kezdősebességnél 10Km/h-val többet megy a lejtő alján, mint  a kombim. Fogyasztásban is jobb, ha ugyan úgy megyünk mindkét kocsival.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2009.11.18 szerda, 11:23:44 »

Sziasztok!
Csak egy érdekesség:
A szomszéd már régóta nagy mondeós. MK3 2.0 TDCI. Mindig sima gázolajat rak a gépébe. Egyszer tankolt bele shell prémiumot és elkezdett utána fütyülni a turbója.
A kollegámnak golf pd tdi-je van. Amikor megvette rakott bele porlasztócsúcs tisztító cuccot ment vele 300km-ert beállt a turbója.
Kérdésem: szerintetek ez lehet attól, hogy valami dzsuvát kiszedett ez a két dolog? vagy egyszerűen véletlen egybeesés?
Forza, T.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.18 szerda, 11:26:49 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #813 Dátum: 2009.11.18 szerda, 11:27:42 »

Sziasztok!
Csak egy érdekesség:
A szomszéd már régóta nagy mondeós. MK3 2.0 TDCI. Mindig sima gázolajat rak a gépébe. Egyszer tankolt bele shell prémiumot és elkezdett utána fütyülni a turbója.
A kollegámnak golf pd tdi-je van. Amikor megvette rakott bele porlasztócsúcs tisztító cuccot ment vele 300km-ert beállt a turbója.
Kérdésem: szerintetek ez lehet attól, hogy valami dzsuvát kiszedett ez a két dolog? vagy egyszerűen véletlen egybeesés?
Forza, T.


A turbónak semmi köze nincs az üzemanyaghoz. Az csak levegővel találkozik elvileg.

Szóval szerintem nincs közze hozzá.

A turbó meg fütyül egyébként is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2009.11.18 szerda, 11:33:04 »

A turbónak semmi köze nincs az üzemanyaghoz. Az csak levegővel találkozik elvileg.

Szóval szerintem nincs közze hozzá.

A turbó meg fütyül egyébként is.

Hát neki nem úgy fütyült  rinya ahogy addig megszokta.
A pontos idézet a leveléből:
Nem használok semmi adalékot, a prémiummal kapcsolatban az a meglátásom, hogy egyszer tankoltam bele Shelles V Power dieselt, aztán elkezdett fütyülni a TURBO. Azt 50.000-ből megúsztam komplett javító szettel, de ez volt a legnagyobb gond mióta megvettem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2009.11.18 szerda, 12:18:07 »

Sziasztok!
Csak egy érdekesség:
A szomszéd már régóta nagy mondeós. MK3 2.0 TDCI. Mindig sima gázolajat rak a gépébe. Egyszer tankolt bele shell prémiumot és elkezdett utána fütyülni a turbója.
A kollegámnak golf pd tdi-je van. Amikor megvette rakott bele porlasztócsúcs tisztító cuccot ment vele 300km-ert beállt a turbója.
Kérdésem: szerintetek ez lehet attól, hogy valami dzsuvát kiszedett ez a két dolog? vagy egyszerűen véletlen egybeesés?
Forza, T.


Semmi kapcsolat nincs a kettő között. A tüzelőenyag és a levegő rendszer teljesen szeparált.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2009.11.18 szerda, 12:19:56 »

Hát neki nem úgy fütyült  rinya ahogy addig megszokta.
A pontos idézet a leveléből:
Nem használok semmi adalékot, a prémiummal kapcsolatban az a meglátásom, hogy egyszer tankoltam bele Shelles V Power dieselt, aztán elkezdett fütyülni a TURBO. Azt 50.000-ből megúsztam komplett javító szettel, de ez volt a legnagyobb gond mióta megvettem.
Biztos hogy semmi köze nem lehet hozzá. Véletlenül pont akkortol jelentkezett nála a fütyülés és kész. De ezzel az erővel köthetné akár Szent Márton napjához vagy Másjus 1-hez is.
Naplózva
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2009.11.18 szerda, 13:44:34 »

ma bosch diagnosztikára kötöttük a gépest, az egyenetlen alapjárat a rail-csőben lévő rossz nyomás értékek miatt van, ezek 19-30 Mpa közt váltakoznak. Megtudnátok mondani mennyi a nyomás gyári (normál) értéke? És mit lehet tenni a hiba megszüntetése érdekében?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #818 Dátum: 2009.11.18 szerda, 14:59:46 »

ma bosch diagnosztikára kötöttük a gépest, az egyenetlen alapjárat a rail-csőben lévő rossz nyomás értékek miatt van, ezek 19-30 Mpa közt váltakoznak. Megtudnátok mondani mennyi a nyomás gyári (normál) értéke? És mit lehet tenni a hiba megszüntetése érdekében?
Asszem talán 240bar-nak kéne lennie,de lehet hogy nem jól emlékszem.
Lehet nyomás szabályzó szelep hiba.
Csúcsok valamelyik bepisil.
Nincs go szivárgás a csúcsok körül?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:08:15 »

A csúcsok környéke csontszáraz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #820 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:10:03 »

A csúcsok környéke csontszáraz
Egyik kollégának a nyomásszabályzó szelepet tisztították ki,és asszem megszűnt ez a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ákos85
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:14:13 »

Egyik kollégának a nyomásszabályzó szelepet tisztították ki,és asszem megszűnt ez a hiba.


akkor megpróbálkozunk azzal, kösz a tippet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #822 Dátum: 2009.11.18 szerda, 15:16:35 »


akkor megpróbálkozunk azzal, kösz a tippet
A csúcsokon mértek résolajveszteséget?A maximális rail nyomás megvan?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2009.11.18 szerda, 19:19:39 »

Múlt szerdán Bp-Szekszárd-Bp távot mentem. 2 személy, csomag nélkül, 205/55 R16 téli kerekekkel, oda-vissza iszonyat szakadó esőben, 2-6 fokos kinti hőmérséklettel. Volt benne autópálya (M0-M6-M8), meg autóút is, majd utána itthon kb. 40km város. 379 km-re tankoltam 24,57l-t. Azaz: 6,48l az átlag. Ez tetszik. eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #824 Dátum: 2009.11.18 szerda, 19:29:53 »

Múlt szerdán Bp-Szekszárd-Bp távot mentem. 2 személy, csomag nélkül, 205/55 R16 téli kerekekkel, oda-vissza iszonyat szakadó esőben, 2-6 fokos kinti hőmérséklettel. Volt benne autópálya (M0-M6-M8), meg autóút is, majd utána itthon kb. 40km város. 379 km-re tankoltam 24,57l-t. Azaz: 6,48l az átlag. Ez tetszik. eljen
eljen taps integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2009.11.18 szerda, 19:31:42 »

Múlt szerdán Bp-Szekszárd-Bp távot mentem. 2 személy, csomag nélkül, 205/55 R16 téli kerekekkel, oda-vissza iszonyat szakadó esőben, 2-6 fokos kinti hőmérséklettel. Volt benne autópálya (M0-M6-M8), meg autóút is, majd utána itthon kb. 40km város. 379 km-re tankoltam 24,57l-t. Azaz: 6,48l az átlag. Ez tetszik. eljen
Kezdésnek nem rossz...  hehe eljen
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2009.11.18 szerda, 20:19:45 »

eljen taps integet2
Ma egy Bp-Zalaegerszeg-Bp vonal volt, ugye Balatonszentgyörgyig autópálya, onnan ~70km autóút, és ugyanez vissza. Csak hazafelé a Balatonszárszó-Érd távon volt eső, de ott elég komoly. Ezt még nem tankoltam meg, majd holnap, vagy pénteken.

Szerk: tankolás megtörtént. 497km, 31,78l, azaz 6,39l-es átlag!
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.19 csütörtök, 15:45:29 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 01:12:01 »

Ma egy Bp-Zalaegerszeg-Bp vonal volt, ugye Balatonszentgyörgyig autópálya, onnan ~70km autóút, és ugyanez vissza. Csak hazafelé a Balatonszárszó-Érd távon volt eső, de ott elég komoly. Ezt még nem tankoltam meg, majd holnap, vagy pénteken.
Ezt miért ide kellett beírni?  Undecided
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 13:37:08 »

Ezt miért ide kellett beírni?  Undecided
Mert örül neki.  eplus2 (nekem az aláírásomban van benne valami hasonló)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 15:46:25 »

Ezt miért ide kellett beírni?  Undecided
Mert nincs külön fogyasztásos topik. Ha lenne, oda írnám. A TDCi-k fogyasztását ide szoktuk beírni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:12:29 »


Tegnap újra vontatva vittek be Vik-hez. A jelenség ugyan az volt mint anno. Indítás és lefulladás majd szürke füst. Vik rámért műszerrel ami EGR hibát dobott vissza. Majd lehúzta az EGR-t és pöcre indult. Most EGR nélkül vagyok de hétfőn elvileg kész lesz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #831 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:19:07 »

Tegnap újra vontatva vittek be Vik-hez. A jelenség ugyan az volt mint anno. Indítás és lefulladás majd szürke füst. Vik rámért műszerrel ami EGR hibát dobott vissza. Majd lehúzta az EGR-t és pöcre indult. Most EGR nélkül vagyok de hétfőn elvileg kész lesz.

Te azért "kifogtad" ezt az autót. szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #832 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:34:21 »

szevasztok.
Lenne egy kérésem,van valaki aki németországból vásárolt mk 3 kombit a következő tech.adatokkal. 2003.06 utáni (faceliftes) tdci 2.0 130 lovas M6 váltós? N7BA motorkódos? azért érdekel mert kint dolgozok és itt kötelező az unweltplakett-körny,védelmi matrica , de nekem nincs meg az eredeti német forgalmi és ezek csak a sárga matricát akarják adni.Pedig ez a modell euro 4 es . a német forgalmiba van egy úgynevezett KBA-num pl: zu2 :8566        zu3 : 471  nahát ez kellene nekem!
ha van valakinek valami info erről írjon.köszi

az n7ba motorkodú tdci-k euro 3-asok. Vákumos a turbovezérlő.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:44:52 »

az n7ba motorkodú tdci-k euro 3-asok. Vákumos a turbovezérlő.

Szerintem meg az fmba az eu3-as. Az enyém olyan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #834 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:47:17 »

Szerintem meg az fmba az eu3-as. Az enyém olyan.

lehet igazad van, az enyém biztos eu3-as volt. Már keverem a számokat... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2009.11.20 péntek, 10:59:04 »

Töltőlevegő csövek hibakeresése csak alámászással megy? Egy ideje már érzem meg hallom, ma meg ki is mértem, hogy  terhelésnél (hegynek fel kb 5%-os emelkedőn, padlógáz, 1500-3000 1/min tartomány) sem tölt 1,25kPa-nál többet a turbó, azaz a max szívósori nyomás 2,25kPa.  wow1 rinya
Úgy látszik, az új porlasztók miatt megemelkedett teljesítmény (korábban 115Le-s motorba való porlasztók voltak benne  Angry ) kinyírta a töltőlevegő rendszert.
Hétfőn nagyon feltűnő volt, amikor egy 1,4-es Astrat követtem, meglépett állóhelyzetből indulásnál. Aztán persze utólértem...  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2009.11.20 péntek, 11:05:08 »

Semmi kapcsolat nincs a kettő között. A tüzelőenyag és a levegő rendszer teljesen szeparált.

Azért egy kérdés még: elvileg a turbólapátokat tudtommal a kipufogógáz hajtja meg. Amennyiben ez a kipufogógáz a tisztítószer hatására mondjuk elméletben sok dzsuvát hoz ki a rendszerből akkor az nem okozhat kárt?

Egy adalék: 8000 kilcsit mentünk már a párom gépével. Mikor megvettük nagyon kormos volt a kipufogó. Azóta minden tankoláskor kap spurit és alig van koromlerakódás a kipufogóban igaz nem egy dpf-es szint, de nekem nagyon pozitív az eredmény.
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Pityu
Vendég
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2009.11.20 péntek, 11:11:53 »

Helósztok,nekem lenne egy kérdésem,mostanában nézegetem a mondeókat,2005-ös évjáratokat,és ugyebár dízelt vagy a 2.0TDCi  vagy a 2.2TDCi motorral.Na most olvasgattam már pár cikket meg rengeteg magán tapasztalatot,és olyanokat írnak hogy kb 160Ekm környékén sok hiba jön elő,és több 100EFt a javítás meg ilyesmi,na most ez kicsit elrémiszt a vásárlástól.Tényleg rengeteg hibája jön elő és nagyon sok pénze kerül, az orvoslás?
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2009.11.20 péntek, 15:16:47 »

Van egy gondom a turboval. Az intercooler csőcsatlakozásnál mindenhol nyomja ki az olajat. Az lenne a kérdés, hogy létezik-e költséghatékony javítás, illetve, ha így járok vele az mit okozhat? Olajfogyást nem nagyon látni, minimális mehet ki belőle, de akkor is zavaró.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #839 Dátum: 2009.11.20 péntek, 16:47:29 »

Van egy gondom a turboval. Az intercooler csőcsatlakozásnál mindenhol nyomja ki az olajat. Az lenne a kérdés, hogy létezik-e költséghatékony javítás, illetve, ha így járok vele az mit okozhat? Olajfogyást nem nagyon látni, minimális mehet ki belőle, de akkor is zavaró.
Ki van likadva a turbócsöved,vagy a bilincs nincs meghúzva!Meg köll javítani! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #840 Dátum: 2009.11.20 péntek, 16:49:09 »

Helósztok,nekem lenne egy kérdésem,mostanában nézegetem a mondeókat,2005-ös évjáratokat,és ugyebár dízelt vagy a 2.0TDCi  vagy a 2.2TDCi motorral.Na most olvasgattam már pár cikket meg rengeteg magán tapasztalatot,és olyanokat írnak hogy kb 160Ekm környékén sok hiba jön elő,és több 100EFt a javítás meg ilyesmi,na most ez kicsit elrémiszt a vásárlástól.Tényleg rengeteg hibája jön elő és nagyon sok pénze kerül, az orvoslás?
Ha rosszat fogsz ki ,sokat költesz az autóra.Ha nem, akkor annyit mint én,4 év alatt még 100e sem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2009.11.20 péntek, 16:50:23 »

Helósztok,nekem lenne egy kérdésem,mostanában nézegetem a mondeókat,2005-ös évjáratokat,és ugyebár dízelt vagy a 2.0TDCi  vagy a 2.2TDCi motorral.Na most olvasgattam már pár cikket meg rengeteg magán tapasztalatot,és olyanokat írnak hogy kb 160Ekm környékén sok hiba jön elő,és több 100EFt a javítás meg ilyesmi,na most ez kicsit elrémiszt a vásárlástól.Tényleg rengeteg hibája jön elő és nagyon sok pénze kerül, az orvoslás?
Pár dolog ami előjöhet:
 -befecskendezők darabja 60E ft körül van
- kuplung,lendkerék,kinyomócsapágy : 200E ft
- vizpumpa,szervószivattyú : 80E ft
- bal oldali hajtásrendszer komplett : 80E ft

Az árakat naggyából írtam és azt sem mondanám,hogy minden elromlik 160E km-nél.Van akinek elmegy 250E km-t,csak ezekre lehet számolni
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2009.11.20 péntek, 17:40:16 »

Tegnap újra vontatva vittek be Vik-hez. A jelenség ugyan az volt mint anno. Indítás és lefulladás majd szürke füst. Vik rámért műszerrel ami EGR hibát dobott vissza. Majd lehúzta az EGR-t és pöcre indult. Most EGR nélkül vagyok de hétfőn elvileg kész lesz.
Dugót neki. Meg vegyél egy kódscannert pl ILYET és ha dobja az EuIV miatt a P0401-et akkor törlöd.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2009.11.20 péntek, 17:46:29 »

Dugót neki. Meg vegyél egy kódscannert pl ILYET és ha dobja az EuIV miatt a P0401-et akkor törlöd.
Olyan kábelt, scannert, akármit akarunk venni gyengek-el felesben, amivel lehet kódokat nézegetni, kiütni, stb. Legjobb a laptopra köthető izé lenne. Keresek is valami ennek megfelelő topikot.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2009.11.20 péntek, 19:55:24 »

Ki van likadva a turbócsöved,vagy a bilincs nincs meghúzva!Meg köll javítani! Wink wave
Na ez megnyugtató, már turbos felújító szervizeket is hívogattam. Még jó hogy le nem szedettem a turbot...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2009.11.21 szombat, 00:26:03 »

Olyan kábelt, scannert, akármit akarunk venni gyengek-el felesben, amivel lehet kódokat nézegetni, kiütni, stb. Legjobb a laptopra köthető izé lenne. Keresek is valami ennek megfelelő topikot.
Miért akarod szívatni gyengeket? Neki kijönne kb 100 USD-ből postaköltséggel együtt mert az övé 2006-os tehát neki jó egy kevésbé spéci is, mert az övé szabvány kommunikáció. A te kommunikációd 2003-as, hogy ezt is lássa csak kb 100 000Ft-al fog többe kerülni buli, de ti tudjátok.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2009.11.21 szombat, 00:36:56 »

Miért akarod szívatni gyengeket? Neki kijönne kb 100 USD-ből postaköltséggel együtt mert az övé 2006-os tehát neki jó egy kevésbé spéci is, mert az övé szabvány kommunikáció. A te kommunikációd 2003-as, hogy ezt is lássa csak kb 100 000Ft-al fog többe kerülni buli, de ti tudjátok.
Jajó, akkor nemszóltam.
De az a kb. 8.000 Ft-os kábel (egyszer árult itt valaki annyiért), meg valami program ami pl. Relhist-nek is van, az se volt 100.000 és olvassa az enyémet is. Én olyanra gondoltam.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2009.11.21 szombat, 00:40:28 »

Jajó, akkor nemszóltam.
De az a kb. 8.000 Ft-os kábel (egyszer árult itt valaki annyiért), meg valami program ami pl. Relhist-nek is van, az se volt 100.000 és olvassa az enyémet is. Én olyanra gondoltam.
Akkor lehet hogy egy szerencsés kivétel vagy mert a 2003-asok általában a nem szokványos kategóriába tartoznak (bár vagy kettő kivételt már láttam de nem ez a jellemző). Meg kellen nézni hyog milyen a kommunikációd.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2009.11.21 szombat, 08:34:05 »

Akkor lehet hogy egy szerencsés kivétel vagy mert a 2003-asok általában a nem szokványos kategóriába tartoznak (bár vagy kettő kivételt már láttam de nem ez a jellemző). Meg kellen nézni hyog milyen a kommunikációd.

Szerintem tévedsz. Az enyémet is olvassa.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2009.11.21 szombat, 11:36:09 »

Szerintem tévedsz. Az enyémet is olvassa.
akkor te is kivétel vagy. Pont a 2003 és elötti dizelek miatt vettem meg az AE-t mert más a kommunikácio. Kivétel mindig van mert a fordnál sose elhatárolhato az átmenet egyes verziok között.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.