Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 07:02:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13846737 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2009.12.11 péntek, 16:37:47 »

nyes
Látod sokan tudnak neked segíteni!
Köszönet BTomi-nak! Wink wave
Szervusztok!
Igen Alf, tényleg nagyon sokan segítettek! Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2009.12.11 péntek, 16:48:11 »

Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:00:30 »

Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.
Lehet,hogy képzavarban voltak. vigyor3
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:06:33 »

És miért tiltottak le a digit boxok?
Egy érdekes 3-as hibát dob be egyszerre úgy, hogy a motor leállítása és újraindítása után egyiknek se marad nyoma az ECU-ban

P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A (Cam/rotor/Injector)
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower than Desired (engine running)
P2288 Injector Control Pressure Too High

Igazából két nagy baja van, a.) túl magas az Injektor nyomás, b.) Az injektor nyomás eltér az ECU szerinti kívánt értéktől.


Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:08:27 »

Lehet,hogy képzavarban voltak. vigyor3
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda! Wink wave
Legyen úgy ahogy akarjátok, de én feladom, majd a férjecském most már oldja meg ahogy tudja, össze-vissza vagyok bonyolódva, kész-passz! Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2009.12.11 péntek, 17:29:55 »

Lehet,hogy képzavarban voltak. vigyor3
Nem PCM relé,hanem CMP érzékelő!
Remélhetőleg a csere után rendben lesz a verda! Wink wave
Én most bajban vagyok mert ha leállogat a gép akkor az inkább CMP jeladó.

De valójában van ilyen hogy PCM, és hibakódjai is vannak pl.:

P0606   PCM Processor Fault
P1580   Electronic Throttle Monitor PCM Override
P1668   PCM - IDM Communications Error
C1805   Mismatched PCM and/or ABS-TC Module
P1259   Immobilizer to PCM Signal Error

Általában a 2,0TDCi-knél ha valaki beköt valami elektromos cuccot pl. autofi és csinál valami testelést az tudj apl bénítani akár az immobilisert is. Na akkár ilyen féle testelési gond is lehet.

Így akkor marad a kérdés akkor most PCM vagy CMP ? Nem mindegy.
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2009.12.11 péntek, 19:33:13 »

Szervusztok!
Akkor mégegyszer, mert hamar kidobtam a postámból a levelet, így nem tudom ki írta, de akkor utoljára:
Az Autó Fort-nál a Könyves Kálmán Krt.-n lévő szakszervízbe járunk évek óta!
Augusztusban volt egy nagy diagnosztika: SEMMI HIBA!
Novemberben volt egy nagydiagnosztika: SEMMI HIBA! Akkor a kocsi már másodszor állt le menet közben, járatták egésznap a szervízben és mentek vele 40 km is, de semmi hibát nem észleltek (megjegyzem, 40 km mentek vele és tiszta sárosan ádták ki a kocsit).
Akkor kértünk meg egy maszek palit aki megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
Telefonon az előbbi szervíztől és az Ivanicstól pedig személyesen kérdeztük meg, hogy hol találhatóm a motortérben a PCM relé.
Most áll a kocsi 3-napja, de miután pihent, így mindig beindul, viszont akkor sem lehet vele menni, mert nem tudjuk, hol hagy minket cserben.
Most jelenpillanatban, holnap megvesszük a "Vezérműtengely helyzetérzékelőt a CROMAX-nál és a férjem kicseréli, majd találtunk egy megbízható szerelőt Csepelen, aki vállalja a kocsi teljes átvizsgálását és az esetleges porlasztócsúcsok beszerelését és kalibrálását, ha jól írom, ha nem nézzétek el nekem, hiszen csak egy nő vagyok. Majd jelentkezem, ha megoldódott Franci sorsa.         
    "Vezérműtengely helyzetérzékelőt"" Az a baja a kocsinak ne is keressetek mást ! szerintem az a cmp is egyben 3 vezeték megy rá ! nekem az volt ilyen jelenségnél a baja a kocsinak vagy 7000 ft egy ilyen érzékelő. Azt kell benzinbe megmosni és megint megy kicsit de jobb cserélni.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:32:22 »

megcsinálta a diagnosztikát és a PCM relét hozta ki a számítógép 98%-ban hibásnak.
A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 20:35:00 írta gyalak » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:00:39 »

A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
Így szólt az eredeti kérdés!

"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"

Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó! Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:07:33 »

Így szólt az eredeti kérdés!

"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"

Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó! Smiley
Így már oké,de engem a relé zavart meg,az pedig ott van amit írtam!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2009.12.11 péntek, 21:10:20 »

Így már oké,de engem a relé zavart meg,az pedig ott van amit írtam!
eljen így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2009.12.12 szombat, 22:32:37 »

Az gyaníthatóan benzineshez volt. Neked dízelhez kell: olajköri, és "sima" termosztát, cromaxban tudni fogják (telefonon is megkérdezheted) --> http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg476481#msg476481

Olajköri termo: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35661269&termek_al_id=21696
"Sima": http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=35643832&termek_al_id=7937

Lehet választani... smile


DANKE SEHR!  vigyor3


(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott? Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.12 szombat, 22:38:34 írta Jack » Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 05:24:57 »


DANKE SEHR!  vigyor3


(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott? Smiley)
Az olajköriből csak gyári létezik,nincs utángyártott.
A főköriből lehet csemegézni a kínálatból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:44:28 »

(és akkor a szokásos kérdésem: ebből érdemes-e gyári, vagy elég a minőségi utángyártott? Smiley)
Azt is odaírtam, csak nem olvastad el... wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 22:02:35 »

Idézetet írta: Alf
Az olajköriből csak gyári létezik,nincs utángyártott.
A főköriből lehet csemegézni a kínálatból.

Azt is odaírtam, csak nem olvastad el... wave

valóban, köszi (elolvastam, de gondolom nem esett le...)  pias

 integet2
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:47:27 »

Így szólt az eredeti kérdés!

"Alf!
Kérlek segíts, mert csak Te tudsz. Szóval: hol helyezkedik el a CMP relé doboza a motortérben (TDCi 2000 köbcentis Turnier 2002. 12-havi 130LE GHia), és szürke vagy fekete, melyik a jó és melyik a rossz.
Valamint okozhat-e motorleállást menetközben ennek a hibája, mármint a CMP relének a hibája. Ugyanis a szakszervízekben nem tudják hol helyezkedik el (Lurdy-nál és az Ivanicsnál sem).
Köszönöm szépen a válaszodat!"

Itt egyértelműen a CMP jeladóról van szó! Smiley
Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2009.12.15 kedd, 12:29:50 »

Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lakkó74
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2009.12.15 kedd, 18:23:13 »

Szasztok!

Elsőbálozó vagyok a fórumon és persze infóra, segítségre van szükségem a következő témában. A szitu a következő: 2005.februári Mondeo 2.0 TDCI (115 LE) villogó izzítás ikon mellett a Jedi (erő) sincs velem. Ez hektikusan jelentkezik pár napja, de inkább többször villog, mint ahányszor nem. Izzító gyertyák OK, turbó OK. Valószínű, hogy porlasztó? Meglehetősen csúnyán indul és jár a motor és mivel NO-i nem lep meg, ha nem 90 volt benne 1,5 éve, amikor vettem. Azóta beledobtam 70-80-at én is. Menjen  a cucc mérőpadra? Amennyiben ez a problem, hol érdemes néznem hozzá rendes porlasztót korrekt áron?
Nem vagyok túl hozzáértő (és nem is leszek soha), nekem a kocsi kényelme, formája, szolgáltatása tetszik (no meg ezt bírja a ki a szponzor-aki magam vagyok).

Köszi a segítséget,
Lakkó74
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2009.12.15 kedd, 18:45:12 »

Szasztok!

Elsőbálozó vagyok a fórumon és persze infóra, segítségre van szükségem a következő témában. A szitu a következő: 2005.februári Mondeo 2.0 TDCI (115 LE) villogó izzítás ikon mellett a Jedi (erő) sincs velem. Ez hektikusan jelentkezik pár napja, de inkább többször villog, mint ahányszor nem. Izzító gyertyák OK, turbó OK. Valószínű, hogy porlasztó? Meglehetősen csúnyán indul és jár a motor és mivel NO-i nem lep meg, ha nem 90 volt benne 1,5 éve, amikor vettem. Azóta beledobtam 70-80-at én is. Menjen  a cucc mérőpadra? Amennyiben ez a problem, hol érdemes néznem hozzá rendes porlasztót korrekt áron?
Nem vagyok túl hozzáértő (és nem is leszek soha), nekem a kocsi kényelme, formája, szolgáltatása tetszik (no meg ezt bírja a ki a szponzor-aki magam vagyok).

Köszi a segítséget,
Lakkó74
Sajna ez látatlanba porlasztócsúcs lesz  szomoru1 Biztos van benne hibakód amit olvastasd ki és valami ilyesmit kapsz majd P1211, P2291, P2288. Ha ezek akkor ilyenkor már kár is kipoharaztatni mert biztos, hogy porlasztócsúcs.
Ilyenkor lehet "újra programozni" csak nem érdemes, mert tüneti kb 10-15ekm-ig még elmehet csak közben a rossz pisilő porlasztócsúcs kilyukaszthatja a dugot. Inkább nézzél akár a fórumon akár egyéb helyen ÚJ porlasztócsúcsot és NEM felújítottat. Ezen sokak tapasztalata azt mutatja nem lehet spórolni.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2009.12.15 kedd, 19:04:49 »

Sziasztok!

Következő jelenségre lettem figyelmes ma reggel.Indítás után az alapjárat 1000 és 1100 között ingadozott.Kb 1km megtétele után minden ok volt, mintha mi sem történt volna.Este munka után ujra indítás majd a jelenség ugyan az.Mi lehet a gond?

Köszi előre is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2009.12.15 kedd, 19:32:30 »

Sziasztok!

Következő jelenségre lettem figyelmes ma reggel.Indítás után az alapjárat 1000 és 1100 között ingadozott.Kb 1km megtétele után minden ok volt, mintha mi sem történt volna.Este munka után ujra indítás majd a jelenség ugyan az.Mi lehet a gond?

Köszi előre is.
Tél van, meg hideg  Undecided 8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2009.12.15 kedd, 21:02:48 »

Alf! Teljesen igaz, én írtam el, jeladó az isten adta, nem relé, de ki van cserélve, azóta indul!!! Köszönöm!!!!
örülök, hogy sikerült a javítás. Ki csinálta végül?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2009.12.15 kedd, 21:07:52 »

Tél van, meg hideg  Undecided 8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.
nyes nyes nyes
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2009.12.15 kedd, 21:09:05 »

Tél van, meg hideg  Undecided 8 C alatt szórakoztatja magát (próbálgatja a határokat) az ECU amíg be nem melegszik.

A fene az ilyen játékot... taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2009.12.15 kedd, 21:25:03 »

nyes nyes nyes
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.

Dettó. Nekem is hintázik, de csak 5 fok alatt.  Roll Eyes
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:20:11 »

Dettó. Nekem is hintázik, de csak 5 fok alatt.  Roll Eyes
Nekünk meg az egyik "hintázik" a másik nem.
Alapjárat menet közben üresben gurulva 900, megállunk 800.
A másik mindig 800, ha megy, ha áll.
Érdekes.. Huh?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2009.12.16 szerda, 08:54:19 »

TC!

Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral worship
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette? wave eplus2

üdv. REF100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2009.12.16 szerda, 09:05:59 »

TC!

Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral worship
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette? wave eplus2

üdv. REF100

Itteni leírások szerint van, akinek 2-3 litert eszik 160-180-as tempónál eplus2, de szerintem a 6,5-7,0l a reális.

Jól nézzen körbe, és ha teheti csak és kizárólag facelifteset vegyen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2009.12.16 szerda, 09:12:37 »

nyes nyes nyes
Egyébként meg így van. Nekem is néha hintáztatja az alapjáratot, igaz, 800-900 között.
Továbbá nem tudok eligazodni a fordulatszámon, mert van, hogy 0 fokos külső hőmérsékletnél 750re ejti az alapjáratot.
Nekem nem ilyen!
Beindít-1000.Üzemmelegen 750.Ingadozás nincs! pias beka3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:41:02 »


Az egyik munkatársam mondeo kombi vásárlásán gondolkodik.
Természetsen 2,0 TDCi motorral worship
a kérdés:
téli-nyári átlagfogyasztás!
én 6,0-6,5 l/100km mondtam neki.
ki van ellene és mellette? wave eplus2

Hát ez nagyon sok mindentől függ, de főleg hol és milyen lábbal megy az illető. Sztm 5 és 9 liter között bármi lehet.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:07:00 »

Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!

Hejjhó,

http://www.247spares.co.uk/browse/engines

Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...

Üdv:
Laci
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:13:35 »

Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!

Hejjhó,

http://www.247spares.co.uk/browse/engines

Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...

Üdv:
Laci
Alvázszmám mindenképp köll! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:14:28 »

Sziasztuk Guruk,
A cimbim akar rendelni porlasztócsúcsot Angliából. Van egy kérdés segítsetek, pls!

Hejjhó,

http://www.247spares.co.uk/browse/engines

Kértem ajánlatot, majd meglátjuk, hogy mennyi. Itt 25FONT-ot ír alapárnak, ami nagyon jó.
Ami kicsit gyanús, hogy csak annyit kérdez a lap, hogy Ford Mondeo, 2006 2.0 TDCi. Szted ez elég infó? Itthoni szervizekben alvázszámot v motorszámot is kérdeznek...

Üdv:
Laci

Nem ok nélkül kell az alvázszám: a 2,0 TDCi-ből három teljesítmény szint volt akkor : 90, 115 , 130lóerő. Ezért más csucsok is kellenek. Volt itt akinek már került a 130 lovas 2,0TDCi-jébe 115 lovas injektor  szomoru1 Nem volt tőle boldog.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:16:30 »

Nem ok nélkül kell az alvázszám: a 2,0 TDCi-ből három teljesítmény szint volt akkor : 90, 115 , 130lóerő. Ezért más csucsok is kellenek. Volt itt akinek már került a 130 lovas 2,0TDCi-jébe 115 lovas injektor  szomoru1 Nem volt tőle boldog.
Jah,Relhist! szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:17:38 »

Jah,Relhist! szomoru1

de ő már így vette.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:27:17 »

Alvázszmám mindenképp köll! Wink

Köszi az infókat  worship már tovább is küldtem. Kíváncsi leszek végül is mennyibe lesz a beszerzése a 4 csúcsnak, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:11:40 »

de ő már így vette.
Attól még rossz volt benne.És ő szívta meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:12:24 »

Köszi az infókat  worship már tovább is küldtem. Kíváncsi leszek végül is mennyibe lesz a beszerzése a 4 csúcsnak, T.
Ha elkülditek az alvázszámát pü-ben,memmondom millen kell neki! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:14:15 »

Attól még rossz volt benne.És ő szívta meg.
de most biztos, hogy a porlasztóival nem lesz gond egy ideig. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:25:41 »

de most biztos, hogy a porlasztóival nem lesz gond egy ideig. vigyor3
Ja csak reméljük, hogy amíg kiderítette hogy nem belevaló porlasztó addig nem vett el túl sokat az új lendkereke életéből is.  szomoru1
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:26:43 »

A PCM relé a motortérben van,ha szembeállunk az autóval akkor a jobb első lámpa mögött egy fekete kis dobozban búlyik meg.Hogy az e a hibás azt könnyen meg lehet nézni,pont a klíma relélje mellett van és fel kell cserélni a kettőt mert ugyan az a relé,ha rossz akkor nem müxik a klíma és akkor az a bibi.De ezt a dolgot ne keverjük a vezérműtengely jeladójával!
És ez a PCM relé mire való?Mi a hiba jelenség ha elromlik?
Jól hangzik hogy a klima relével azonnal lehet orvosolni a hibát!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:27:03 »

Ha elkülditek az alvázszámát pü-ben,memmondom millen kell neki! Wink
Megy még a havi frissítés?  vigyor3
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:31:58 »

    "Vezérműtengely helyzetérzékelőt"" Az a baja a kocsinak ne is keressetek mást ! szerintem az a cmp is egyben 3 vezeték megy rá ! nekem az volt ilyen jelenségnél a baja a kocsinak vagy 7000 ft egy ilyen érzékelő. Azt kell benzinbe megmosni és megint megy kicsit de jobb cserélni.
Szerintem ez a benzinben megmosni kb olyan mint pipamocsokkal torokgyulladást gyógyítani!  hehe
De lehet hogy igaz,csak én nem látom át logikusan.Tehát miért is javul meg tőle?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:32:23 »

Megy még a havi frissítés?  vigyor3
Nem nézegettem mostanában.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:45:10 »

újabb kérdés!

leinformálás szempontjából mit kérjük az eladótól?
motorszámot? vagy alvázszámot?
és közülünk tud-e valaki ezek alapján a kocsi előéletéről valamit mondani?

köszi a segítséget worship
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2009.12.16 szerda, 13:46:47 »

újabb kérdés!

leinformálás szempontjából mit kérjük az eladótól?
motorszámot? vagy alvázszámot?
és közülünk tud-e valaki ezek alapján a kocsi előéletéről valamit mondani?

köszi a segítséget worship
ilyet max márkakereskedésben,ha akarnak  és tudnak....... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisz77
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2009.12.16 szerda, 14:40:21 »

Sziasztok!
Olyan probléma miatt kérem a segítségeteket ami kifogott a helyi ford szakszervizen (nem ritka). Az egész ott kezdődött hogy porlasztócsúcsot újítottam a keceli bosch szervízben (130le tdci), az értékek szerint rosszak voltak, hugyozták a gázolajat. Csere után a kocsi füstölt nagyon 1-2 fokozatban rángatott, lusta volt mint állat és sokat fogyasztott. Átnéztek mindent és kihozták hogy egr lehet a ludas és levakolták. Utána minden baja megszünt. Egy időre. A vakolás miatt egy hónap múlva csekk endzsin, kiolvasták hogy az egr ***. Be hoványékhoz, ahol egyet értettek az egr hibában és kicserélték (vakolás ki). Az autó *** mint előtte. Vissza régi egr, kértem vizsgálatok, kiderült tökéletes. Rámentek a porlasztóra, mérésük szerint 2 tutti ***, de inkább 3. A kérdésem az hogy a porlasztócsúcs beszarhat-e 10000km alatt (csak shellnél tankolok), ill. ha levakolom mitől hibamentes az autó?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2009.12.16 szerda, 14:49:36 »

ilyet max márkakereskedésben,ha akarnak  és tudnak....... szomoru1

Szia Alf,
Küldtem PÜ-t. Remélem sikerült ez volt ugyanis az első, de a kimenőknél nem találtam meg.
Üdv, T.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 14:54:55 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:15:52 »

Sziasztok!
Olyan probléma miatt kérem a segítségeteket ami kifogott a helyi ford szakszervizen (nem ritka). Az egész ott kezdődött hogy porlasztócsúcsot újítottam a keceli bosch szervízben (130le tdci), az értékek szerint rosszak voltak, hugyozták a gázolajat. Csere után a kocsi füstölt nagyon 1-2 fokozatban rángatott, lusta volt mint állat és sokat fogyasztott. Átnéztek mindent és kihozták hogy egr lehet a ludas és levakolták. Utána minden baja megszünt. Egy időre. A vakolás miatt egy hónap múlva csekk endzsin, kiolvasták hogy az egr ***. Be hoványékhoz, ahol egyet értettek az egr hibában és kicserélték (vakolás ki). Az autó *** mint előtte. Vissza régi egr, kértem vizsgálatok, kiderült tökéletes. Rámentek a porlasztóra, mérésük szerint 2 tutti ***, de inkább 3. A kérdésem az hogy a porlasztócsúcs be***hat-e 10000km alatt (csak shellnél tankolok), ill. ha levakolom mitől hibamentes az autó?
A csúcsokkal valszeg megszivattak-lehúztak.Nem cserélték,vagy csak progizták. szomoru1
Az egr vakolás után hibát dob az eu4eseknél.De jobb tőle,ha le van zárva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:16:17 »

Szia Alf,
Küldtem PÜ-t. Remélem sikerült ez volt ugyanis az első, de a kimenőknél nem találtam meg.
Üdv, T.
Megkaptam,ment válasz! Wink wave


Ablak alján kis pipa be,és benne marad a kimenőkbe. Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 16:52:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.