Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:43:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634482 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 15:43:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.10 vasárnap, 15:23:22
Reggel mikor indítod, szépen jár? Minden henger egyenletesen üzemel, nem füstöl? Még ezek is árulkodó jelek a haldokló csúcsokról.
Holnap ha újra hideg lesz teljesen a motor, próbáld meg izzítás nélkül egyből beindítani, ha akkor egyből beáll egyenletes alapjáratra, akkor én még hibakód kiolvasás előtt elszaladnék egy CMP szenzorért amivel legrosszabb esetben is kb 5ezer ft-ot buksz, kicserélném, és ha utána is fennáll a hiba akkor irány a szervíz.(egy+ CMP szenzor a kesztyützartóban amúgy is kötelező tartozék a Ci-knél
....ha túléled a meghibásodását
)
Ha elektromos vezérlésű a turbó szabályzód, akkor nézd meg mozgatja-e a kart a turbina oldalon, ha nem akkor azzal lehet gond...az a 2000-es fordulat amit írtál, már szabályozási tartomány és lehet ez miatt tilt.
Ha vákumdob van a turbódon, akkor ennek nagyon kicsi az esélye.
Holnap reggel sasold meg hogy jár a motor!!!
Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.
A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Idézetet írta: balko - 2010.01.10 vasárnap, 15:20:37
Marcel!!
Eladót felhívni,pénzt visszakérni!
Ha nem adja akkor:
Barátokat felhívni eladóhoz elmenni és a lelkére beszélni...
Érted??
Idézetet írta: alf - 2010.01.10 vasárnap, 15:40:52
merre laksz az országban?
Cegléden lakom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 15:58:57 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.10 vasárnap, 15:43:07
Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.
A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
Akkor tényleg a cmp játszik veled valszeg........
Ha közelebb lennél olvashattunk volna 1 hibakódot.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 16:46:31 »
Sziasztok
Sokat olvastam itt a porlasztó problémákrol.Én találtam egy oldalt
www.interdisel
kft. Ez Győrben van és a szerviz is odaviszi a cr injektorokat felujitani. Nem drágák 10000ft db.Csak a szerviz drágában adja .
Naplózva
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 17:48:02 »
A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
[/quote]
Kecskeméten meg tudom nézni az autód
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Jupiter72 Marcel-nak válasz!
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 18:38:50 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.10 vasárnap, 15:43:07
Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.
A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
Idézetet írta: jupiter72 - 2010.01.10 vasárnap, 17:48:02
Kecskeméten meg tudom nézni az autód
Bocs,csak az érthetőség miatt szerkesztettem! alf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 19:15:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.10 vasárnap, 18:38:50
Bocs,csak az érthetőség miatt szerkesztettem! alf
Ok köszi. Elmondaná valaki hogy mi az a CMP jeladó? "Tatás"
vezetési stílusnál nincs baj az autóval a lenti probléma mindig a hirtelen gyorsításnál jön elő de akkor sem mindig
. Namost ha az embernek van egy 130 lovas vasa akkor érthető, hogy nem mindig akar tötymörögni. Illetve jó lenne ha ez a hiba pl nem előzés közben jönne elő.
Mielőtt megvettem az autót én is utánanéztem hogy milyen jellegzetes típushibák fordulhatnak elő a Mondeo-nál. Tudtam hogy gyakran van baj a porlasztócsúcsokkal. Ezért is figyeltem a vételnél és a próbaüzemnél különösen a motorzajokra az egyenetlen üzemre és a füstölésre. Ilyen jellegű hibát én akkor és most sem tapasztalok. Én meg annak nem vagyok híve, hogy amíg pontosan nem tudom mi a baj az eladót zaklassam. A használtautó vásárlás mindig nagy rizikóval jár. Ezt be kell vállalni vagy ezt a rizikót kell egészen minimálisra csökkenteni. Sajna nekem nem sikerült
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 20:10:30 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.10 vasárnap, 19:15:27
Ok köszi. Elmondaná valaki hogy mi az a CMP jeladó? "Tatás"
vezetési stílusnál nincs baj az autóval a lenti probléma mindig a hirtelen gyorsításnál jön elő de akkor sem mindig
. Namost ha az embernek van egy 130 lovas vasa akkor érthető, hogy nem mindig akar tötymörögni. Illetve jó lenne ha ez a hiba pl nem előzés közben jönne elő.
Mielőtt megvettem az autót én is utánanéztem hogy milyen jellegzetes típushibák fordulhatnak elő a Mondeo-nál. Tudtam hogy gyakran van baj a porlasztócsúcsokkal. Ezért is figyeltem a vételnél és a próbaüzemnél különösen a motorzajokra az egyenetlen üzemre és a füstölésre. Ilyen jellegű hibát én akkor és most sem tapasztalok. Én meg annak nem vagyok híve, hogy amíg pontosan nem tudom mi a baj az eladót zaklassam. A használtautó vásárlás mindig nagy rizikóval jár. Ezt be kell vállalni vagy ezt a rizikót kell egészen minimálisra csökkenteni. Sajna nekem nem sikerült
A CMP a vezérműtengely jeladója. De nálad nem hiszem, hogy azzal van gond, mert a hirtelen gyorsításnál villogó izzításjelző az porlasztócsúcs hibára utal. A CMP hiba az csak simán leállítja a motort és utána nehezen akar csak beindulni, közben villog az izzításjelző. Amúgy a szürke CMP jeladó a jó, a feketét ajánlott cserélni.
Szerintem, elég a konkrét hiba, nem kell neked kinyomozni, hogy mitől van. Úgy értem, xar a verda, mert állandóan leáll, nem megy stb. Szóval, igen is az eladó dolga ezt a helyzetet rendezni. Javíttassa meg, adja vissza zsét vagy bármi.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:15:24 »
Marcel! te autód,te pénzed......
Naplózva
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 21:45:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.10 vasárnap, 21:15:24
Marcel! te autód,te pénzed......
Igen.
Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.
Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk
Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:07:22 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.10 vasárnap, 21:45:14
Igen.
Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.
Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk
Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.
Mikor leáll, nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj. Lehet, ereszt/levegősödik valahol az üa. rendszer, és emiatt nem tudja a CR pumpa felépíteni a nyomást nagy terhelésnél, amire viszont érzékeny a vezérlés.
Az enyémnél is volt ilyen, 2-es henger résolajcső eresztett, le is állt miatta, villogó izzításjelzővel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:13:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.07 csütörtök, 14:13:23
No hope.
Vik szerint elörött a turbó tengelye. Gondolom hallott/látott már ilyet, így kb 5mp alatt hang alapján mondta.
Délutánra lesz végleges diagnózis, úgyhogy most alkatrészt keresek.
A kérdés csak az, hogy miért történt ez? Valószínű olajzási probléma, ami viszont elég komoly gondot jelent, mert ha olyan anyag került az olajkörbe, ami eltömítette a turbó olajjáratait, akkor az bemehetett a hajtókarok olajjárataiba is. Ha az eltömődik, nincs hűtés a dugattyún, átég.
Egyelőre ez csak agykattogtatás, remélem nem így van.
Továbbá remélem, nem jutott alkatrész a motorba, mert az lenne csak igazán a jó móka.
Az olajzás hiányában nehezen forgó turbó magyarázná a mostanában tapasztalt feltöltési problémát is. Nem volt süvítő hang, mégsem volt meg a töltőnyomás. A furcsa az volt, hogy ha 2000 körül adtam gázt (azaz már lendületben volt a turbó), egész jól ment. 1500-tól egyenletes gázadásnál viszont lusta volt.
Újévi meglepetés, plusz költözés közben vagyunk, így eléggé nehéz helyzetbe jutottam.
Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.
Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás.
De rondha hangja volt...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:16:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.10 vasárnap, 22:13:43
Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.
Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás.
De rondha hangja volt...
Jobban megy az új turbinyekkel?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:19:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.10 vasárnap, 22:16:21
Jobban megy az új turbinyekkel?
Hát a törés előttihez képest jobban. Valszeg már gond volt az olajzásával egy ideje és nem forgott rendesen.
Normál állapothoz képest nem. De nem is kellene neki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:24:39 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.10 vasárnap, 21:45:14
Igen.
Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.
Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk
Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.
Ennyit tudok még segiteni neked, és mindenkinek aki autóvásárlás előtt van,vagy gondolkodik olvassa el!!!!
http://autotechnika.hu/cikkek/8460,hasznalt-autora-is-jar-az-egy-ev-szavatossag-.html
sok sikert...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:30:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.10 vasárnap, 22:13:43
Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.
Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás.
De rondha hangja volt...
miért az eletromos turbónál kiirja hogy eltörött a tengely?
ott is csak a lapátokat szabályozza mint a vákumosnál a vákum,nem?
Az olajzás mitől nem volt az kiderült?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:33:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.10 vasárnap, 22:19:23
Hát a törés előttihez képest jobban. Valszeg már gond volt az olajzásával egy ideje és nem forgott rendesen.
Normál állapothoz képest nem. De nem is kellene neki.
Neked volt turbócső repedésed, nem régen ugye? Valószínű az készítette ki a turbódat inkább mint az olajzás hiánya, mivel nem épül fel a nyomás a lyukadás miatt a rendszerben(minden érzékelő azt küldi az ECU-nak, hogy még több nyomás kell, maximum szögállásra vágva a turbót), ezért nem készteti szabályzásra a vákumdobot semmi, így mindig teljes terheléssel kapta a füstöt a turbinád, még akkor is mikor normál esetben már rég alacsonyabb szögállásban terhelte volna a turbinakereket a füst, és szinte mindig maximális fordulaton is dolgozott...így többszörösen túl volt terhelve a turbinyek.
Az ártatlannak tűnő turbócső repedésben ez benne van, ezért kell mielőbb kiszűrni és javítani.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 22:39:37 »
Sziasztok!
2002/130le TDCi-m van. Mostanában a következőket adja elő:
- Akár hideg, akár meleg motornál, 10 - 60 perc állás után (2 óra állás után már szintén tünetmentes) a fordulat újraindítás után 5mp.-ig kb. 400ford/perc, gázra nem reagál, majd kb. 5 mp. után beáll a normális alapjárati fordulat és minden ok, tökéletesen működik.
Volna esetleg ötlet vagy javaslat?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 06:40:29 »
Az nem túl jó ha lentről áll be az alaapjáratod!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 06:52:20 »
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 10:11:26 »
Idézetet írta: Tonyo - 2010.01.10 vasárnap, 22:39:37
Sziasztok!
2002/130le TDCi-m van. Mostanában a következőket adja elő:
- Akár hideg, akár meleg motornál, 10 - 60 perc állás után (2 óra állás után már szintén tünetmentes) a fordulat újraindítás után 5mp.-ig kb. 400ford/perc, gázra nem reagál, majd kb. 5 mp. után beáll a normális alapjárati fordulat és minden ok, tökéletesen működik.
Volna esetleg ötlet vagy javaslat?
Km? Csúcsok voltak már cserélve?
Barátomé ugyanezt csinálta, bár neki volt fehér füst is. A csúcsok felprogramozása "megoldotta" a problémát.
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 11:23:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.10 vasárnap, 22:24:39
Ennyit tudok még segiteni neked, és mindenkinek aki autóvásárlás előtt van,vagy gondolkodik olvassa el!!!!
http://autotechnika.hu/cikkek/8460,hasznalt-autora-is-jar-az-egy-ev-szavatossag-.html
sok sikert...
Idézetet írta: TZS - 2010.01.10 vasárnap, 20:10:30
A CMP a vezérműtengely jeladója. De nálad nem hiszem, hogy azzal van gond, mert a hirtelen gyorsításnál villogó izzításjelző az porlasztócsúcs hibára utal. A CMP hiba az csak simán leállítja a motort és utána nehezen akar csak beindulni, közben villog az izzításjelző. Amúgy a szürke CMP jeladó a jó, a feketét ajánlott cserélni.
Szerintem, elég a konkrét hiba, nem kell neked kinyomozni, hogy mitől van. Úgy értem, xar a verda, mert állandóan leáll, nem megy stb. Szóval, igen is az eladó dolga ezt a helyzetet rendezni. Javíttassa meg, adja vissza zsét vagy bármi.
Sziasztok
Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 11:57:06 írta marcel
»
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 13:07:27 »
Idézetet írta: TB - 2010.01.11 hétfő, 10:11:26
Km? Csúcsok voltak már cserélve?
Barátomé ugyanezt csinálta, bár neki volt fehér füst is. A csúcsok felprogramozása "megoldotta" a problémát.
Teoretikus 140ezer.
Nem voltak még cserélve.
Nem lehet, hogy valami Üza. ellátási probléma? És miért csak kevés állásután csinálja? Ha állok 2órát vagy azonnal újraindulok, akkor jól műkszik!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 13:40:34 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.11 hétfő, 11:23:21
Sziasztok
Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.
P0234 Motor feltöltése határérték feletti
P0335 Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség
P0340 Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség
Naplózva
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 13:52:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.11 hétfő, 13:40:34
P0234 Motor feltöltése határérték feletti
P0335 Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség
P0340 Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség
Igen ezek azok, a szerelő kitörölte a hibakódot elmondása szerint ezek mindegyike okozhatta a motorleállást. Ahoz hogy pontosan ki tudjuk deríteni hogy melyik akkor ha legközelebb lesz ilyen hiba utána rögtön kell vinnem. Ez a főtengely jeladó a CMP jeladó?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 13:58:12 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.11 hétfő, 13:52:11
Igen ezek azok, a szerelő kitörölte a hibakódot elmondása szerint ezek mindegyike okozhatta a motorleállást. Ahoz hogy pontosan ki tudjuk deríteni hogy melyik akkor ha legközelebb lesz ilyen hiba utána rögtön kell vinnem. Ez a főtengely jeladó a CMP jeladó?
CMP felsőholtponti jeladó
CKP főtengely jeladó
főtengely jeladó veszi a jelet a lendkerékről....vagy jeladó makkant meg ez az olcsóbb verzió,vagy lendkerék csere...
de CKP lehet csak elmozdult,vagy fellazult és mozog....
megkell nézni....
Naplózva
marcel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 14:05:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.11 hétfő, 13:58:12
CMP felsőholtponti jeladó
CKP főtengely jeladó
főtengely jeladó veszi a jelet a lendkerékről....vagy jeladó makkant meg ez az olcsóbb verzió,vagy lendkerék csere...
de CKP lehet csak elmozdult,vagy fellazult és mozog....
megkell nézni....
Ok köszi
Naplózva
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 14:23:55 »
Nekem is csinálja,hogy melegen 400 pörög mikor beindul.Én aszt vettem észre amikor ráadom gyujtást ,hogy megkel várni amig a hőfokmérő mutatoja felmegy.Nálam ez kb 7másodpec és akkor jól indul.Ez vagy hőfokjeladó vagy ECU programozás lessz.Ja és volt izzitó villogásom és üzemanyag nyomást hibát irt ki.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 16:09:50 »
Idézetet írta: habu - 2010.01.11 hétfő, 14:23:55
Nekem is csinálja,hogy melegen 400 pörög mikor beindul.Én aszt vettem észre amikor ráadom gyujtást ,hogy megkel várni amig a hőfokmérő mutatoja felmegy.Nálam ez kb 7másodpec és akkor jól indul.Ez vagy hőfokjeladó vagy ECU programozás lessz.Ja és volt izzitó villogásom és üzemanyag nyomást hibát irt ki.
Kedves Fórumtársak!
Habuval kézenfogva kérünk Benneteket, ha problémánkra van megoldás vagy tapasztalat, akkor segítsetek ha tudtok.
Köszi előre is!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:01:34 »
Idézetet írta: Tonyo - 2010.01.11 hétfő, 16:09:50
Kedves Fórumtársak!
Habuval kézenfogva kérünk Benneteket, ha problémánkra van megoldás vagy tapasztalat, akkor segítsetek ha tudtok.
Köszi előre is!
Ahogy azt már musa fórumtárs kérdésére
itt
korábban is írtam, lehet pár oka a jelenségnek.
- porlasztóhiba (letapadás, túl nagy visszafolyás érték) - csere
- CR szivattyú nyomásszabályzó szelep lustaság - tisztítóadalék (protec) vagy kiszereléses tisztítás
- CR szivattyú hiba - nincs meg az indítási nyomás - csere
- ECU program (ha jól gondolom, az újabb verzióban magasabb indítási nyomásérték van, ami orvosolhatja a hibát) - frissítés
- gyenge akkumulátor miatt nincs meg a megfelelő vezérlő fesz (de szerintem ez nem igaz, de olvastam valahol) - csere
az enyémnél az 1. verzió volt, azzal, hogy a 130le-s, EUR3-as gépben 115le-s EUR4-es porlasztók voltak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:11:15 »
Idézetet írta: marcel - 2010.01.11 hétfő, 11:23:21
Sziasztok
Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.
A lényeg a P0340 és a P0335. A P0340 CMP hiba, a P0335-re a
TDCi hibaleírás
azt állítja, hogy akkor is lehet, ha nincs szinkron a CMP és CKP között, így ha a CMP halott, akkor szinkronitás sincs a két jeladó jele között.
A P0234 töltőlevegő többletet jelent, a szívósor max nyomása 2,5bar (azaz a turbó 1,5bar-t tölt), így ha 3 esetben ettől magasabb értéket mér a MAP, jelzi az ECU. Ez lehet csippeléstől, felhúzott turbótól, de valószínűleg a másik két dtc-től függetlenül állt elő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:26:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.10 vasárnap, 22:33:08
Neked volt turbócső repedésed, nem régen ugye? Valószínű az készítette ki a turbódat inkább mint az olajzás hiánya, mivel nem épül fel a nyomás a lyukadás miatt a rendszerben(minden érzékelő azt küldi az ECU-nak, hogy még több nyomás kell, maximum szögállásra vágva a turbót), ezért nem készteti szabályzásra a vákumdobot semmi, így mindig teljes terheléssel kapta a füstöt a turbinád, még akkor is mikor normál esetben már rég alacsonyabb szögállásban terhelte volna a turbinakereket a füst, és szinte mindig maximális fordulaton is dolgozott...így többszörösen túl volt terhelve a turbinyek.
Az ártatlannak tűnő turbócső repedésben ez benne van, ezért kell mielőbb kiszűrni és javítani.
Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:26:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.11 hétfő, 17:11:15
A lényeg a P0340 és a P0335. A P0340 CMP hiba, a P0335-re a
TDCi hibaleírás
azt állítja, hogy akkor is lehet, ha nincs szinkron a CMP és CKP között, így ha a CMP halott, akkor szinkronitás sincs a két jeladó jele között.
A P0234 töltőlevegő többletet jelent, a szívósor max nyomása 2,5bar (azaz a turbó 1,5bar-t tölt), így ha 3 esetben ettől magasabb értéket mér a MAP, jelzi az ECU. Ez lehet csippeléstől, felhúzott turbótól, de valószínűleg a másik két dtc-től függetlenül állt elő.
akkó itt is a cmp lesz valceg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:27:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.11 hétfő, 17:26:18
Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab.
várja már a szilikon csöveket...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:30:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.10 vasárnap, 22:30:30
miért az eletromos turbónál kiirja hogy eltörött a tengely?
ott is csak a lapátokat szabályozza mint a vákumosnál a vákum,nem?
Az olajzás mitől nem volt az kiderült?
nem, de egy egyszerű ford. szám jeladóval megoldható lenne. A turbó tengelyének törése elég jelentős hiba ahhoz, hogy azonnali motorleállást igényeljen. Ha széthullik, beesik a motorba aztán annyi. De legalább ennyire "vicces" jelenség a dugórepedés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:31:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.11 hétfő, 17:27:20
várja már a szilikon csöveket...
lesz majd az is.
Apropó, kell valakinek?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 17:40:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.11 hétfő, 17:01:34
Ahogy azt már musa fórumtárs kérdésére
itt
korábban is írtam, lehet pár oka a jelenségnek.
- porlasztóhiba (letapadás, túl nagy visszafolyás érték) - csere
- CR szivattyú nyomásszabályzó szelep lustaság - tisztítóadalék (protec) vagy kiszereléses tisztítás
- CR szivattyú hiba - nincs meg az indítási nyomás - csere
- ECU program (ha jól gondolom, az újabb verzióban magasabb indítási nyomásérték van, ami orvosolhatja a hibát) - frissítés
- gyenge akkumulátor miatt nincs meg a megfelelő vezérlő fesz (de szerintem ez nem igaz, de olvastam valahol) - csere
az enyémnél az 1. verzió volt, azzal, hogy a 130le-s, EUR3-as gépben 115le-s EUR4-es porlasztók voltak.
Köszönjük! Hol érdemes kezdeni a "feltárást"?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 19:45:31 »
Sziasztok!
Szeretnék 1 kis motortuningot a mondeómba és ebben kérném a hozzáértők segítségét.
2003 TDCI Ghia 130 LE, 6seb, 5ajtós. Nagyon nem szeretnék kárt tenni ezzel a motorba, csak amit normál körülmények között növelni lehet.
Tudja valaki programozni a computerét?-turbónyomás és stb.
Vagy egyáltalán milyen megoldást javasoltok? Ha van konkrét, akkor név, telefonszám, ár ajánlást szívesen fogadok.
Előre is köszi!
Tamás
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 20:17:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.11 hétfő, 17:26:18
Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab.
Az elektromos, ugyanilyen öngyilkos, ott is ugyanúgy kéri a nyomást az ECU és, rátol mindent max-ra...oszt kinyiffan a turbó...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 20:23:36 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 20:21:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.11 hétfő, 20:17:30
Az elekktromos, ugyanilyen öngyilkos, ott is ugyanúgy kéri a nyomást az ECU és, rátol mindent max-ra...oszt kinyiffan a turbó...
plussz még ott az elektornika is eltud fingani....jeeeee
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 20:22:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.11 hétfő, 17:30:10
nem, de egy egyszerű ford. szám jeladóval megoldható lenne. A turbó tengelyének törése elég jelentős hiba ahhoz, hogy azonnali motorleállást igényeljen. Ha széthullik, beesik a motorba aztán annyi. De legalább ennyire "vicces" jelenség a dugórepedés.
Nem tud bemenni a motorba, direkt erre van beépítve egy szűrő, hogy a széthulló turbó darabjai ne mehessenek a motorba (mondeonál ilyen fekete műanyag palack szerűség kb 40cm-re a turbó nyomó csonkjától)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 22:17:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.11 hétfő, 20:22:27
Nem tud bemenni a motorba, direkt erre van beépítve egy szűrő, hogy a széthulló turbó darabjai ne mehessenek a motorba (mondeonál ilyen fekete műanyag palack szerűség kb 40cm-re a turbó nyomó csonkjától)
Ezt jó tudni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2010.01.11 hétfő, 22:20:03 »
Idézetet írta: Tonyo - 2010.01.11 hétfő, 17:40:38
Köszönjük! Hol érdemes kezdeni a "feltárást"?
ecu sw frissítés szakszervizben
indítási feszültség vizsgálata
CR nyomás mérése indításkor diesel szervizben
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Liszti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2010.01.12 kedd, 08:43:00 »
Megjött a villogó izzításjelző, 1 pcsúcs azt mondta hogy nyekk...
Honnan lehet olcsón beszerezni, mert a Cromaxnál horror árban van...
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:12:18 »
Sziasztok!
Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:20:52 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.12 kedd, 11:12:18
Sziasztok!
Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
Off: ez a hölgy valahogy szimpatikusabb, mint az a vérfarkas
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:24:27 »
off: A ti jobb kedvetekért váltottam!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:28:29 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.12 kedd, 11:12:18
Sziasztok!
Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
ez attól függ, milyen sw van fenn az autón. Nekem még anno mk3-on csináltak egy sw frissítést, akkor észrevettem, hogy rükibe rakva megemelte az alajáratot... pl.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2010.01.12 kedd, 11:29:41 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.12 kedd, 11:24:27
off: A ti jobb kedvetekért váltottam!!
remek!
most egyfojtában erekcióm van....
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2010.01.12 kedd, 12:09:49 »
Mindent a fórumtársakért!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2010.01.12 kedd, 12:12:18 »
Idézetet írta: balko - 2010.01.12 kedd, 11:12:18
Sziasztok!
Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
Ha szerencséd van, meggyógyul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ