Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:51:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621569 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:26:30 »

Köszi a segítséget.Most van átnézés alatt reméljük ez lesz csak a baja.
[Hello Szomszéd!

Alakul a talicska, vagy még mindíg gond van vele?
Mondtam, hogy itt próbáld meg, itt tényleg értenek a kollégák a technikához!  taps]
Naplózva
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:33:35 »

 Sziasztok!

 Ma ismét megpróbáltuk kideríteni a mondeo baját.Nemsok sikerrel.A problémánk arra irányul,hogy a kocsi álló helyzetben üzemi hőmérsékleten bármely fordulton ill. alapjáraton tökéletesen üzemel.De ha  elindulok  hidegen továbbra is megy, melegen leáll.A Főtengely jeladót viszont nem találtuk meg egyenlőre.A Rail nyomásérzékelő úgy tünik jó.Tudtok tippet adni mi lehet még vele??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:41:12 »

Sziasztok!

 Ma ismét megpróbáltuk kideríteni a mondeo baját.Nemsok sikerrel.A problémánk arra irányul,hogy a kocsi álló helyzetben üzemi hőmérsékleten bármely fordulton ill. alapjáraton tökéletesen üzemel.De ha  elindulok  hidegen továbbra is megy, melegen leáll.A Főtengely jeladót viszont nem találtuk meg egyenlőre.A Rail nyomásérzékelő úgy tünik jó.Tudtok tippet adni mi lehet még vele??

a főtengely jeladő ritkán szokott gond lenni,de a váltó harangon találjátok a turbó alatt-egr cső alatt.
A cmp okozhat ilyen hibát,de annak valszeg lenne saját hibakódja,de az hamarabb xarakodik mint a másik.ezt meg a hfejben találod a rail csövek között megy rá a csatija.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:42:51 »

Köszi a segítséget.Most van átnézés alatt reméljük ez lesz csak a baja.
[Hello Szomszéd!

Alakul a talicska, vagy még mindíg gond van vele?
Mondtam, hogy itt próbáld meg, itt tényleg értenek a kollégák a technikához!  taps]

Helló!
 Sajnos még mindig vergődünk vele.Viszont tényleg tök jó tippeket kapunk a kollegáktól. Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:44:04 »

Sziasztok!

 Ma ismét megpróbáltuk kideríteni a mondeo baját.Nemsok sikerrel.A problémánk arra irányul,hogy a kocsi álló helyzetben üzemi hőmérsékleten bármely fordulton ill. alapjáraton tökéletesen üzemel.De ha  elindulok  hidegen továbbra is megy, melegen leáll.A Főtengely jeladót viszont nem találtuk meg egyenlőre.A Rail nyomásérzékelő úgy tünik jó.Tudtok tippet adni mi lehet még vele??

amikor villogva leáll,akkor kell hibakódot olvasni,ha megint előjön a p0190,akkor mégiscsak a railnyomásérzékelő copat....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:46:07 »

a főtengely jeladő ritkán szokott gond lenni,de a váltó harangon találjátok a turbó alatt-egr cső alatt.
A cmp okozhat ilyen hibát,de annak valszeg lenne saját hibakódja,de az hamarabb xarakodik mint a másik.ezt meg a hfejben találod a rail csövek között megy rá a csatija.

Nem lehetséges, hogy itt a rail nyomással / porlasztócsúcsokkal van a gond? Úgy értem, hideg motornál asszem nagyobb a rail-nyomás, hogy elősegítse a porlasztást.  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:46:19 »

Sziasztok!

 Ma ismét megpróbáltuk kideríteni a mondeo baját.Nemsok sikerrel.A problémánk arra irányul,hogy a kocsi álló helyzetben üzemi hőmérsékleten bármely fordulton ill. alapjáraton tökéletesen üzemel.De ha  elindulok  hidegen továbbra is megy, melegen leáll.A Főtengely jeladót viszont nem találtuk meg egyenlőre.A Rail nyomásérzékelő úgy tünik jó.Tudtok tippet adni mi lehet még vele??

Hogy nincs meg????A A légszürő felőli oldalon alul van.HA a légszürőről megy a levegő cső a turbóra azt leveszitek és könnyen hozzá lehet férni.A szivattyú csere érdekes szerintem.A gyári diaggal meglehet nézni a szivatyyú tesztet ,hogy milyen állapotban van.Nekem is nézték.Azért a szivattyú nem olcsó nehogy egyből bele menj míg nemnéztek át mindent.Nekem mondtak 350000ft-ot is rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:49:35 »

Nem lehetséges, hogy itt a rail nyomással / porlasztócsúcsokkal van a gond? Úgy értem, hideg motornál asszem nagyobb a rail-nyomás, hogy elősegítse a porlasztást.  Huh?
de lehet,csak akkor nem szerepelt volna  a p0190......
aztán gondolom mértek alapjárati nyomást,és maxi nyomást is.ill,ha ezek jók,akkor csak a visszafolyás lehet csak magasabb.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:02:01 »

Hogy nincs meg????A A légszürő felőli oldalon alul van.HA a légszürőről megy a levegő cső a turbóra azt leveszitek és könnyen hozzá lehet férni.A szivattyú csere érdekes szerintem.A gyári diaggal meglehet nézni a szivatyyú tesztet ,hogy milyen állapotban van.Nekem is nézték.Azért a szivattyú nem olcsó nehogy egyből bele menj míg nemnéztek át mindent.Nekem mondtak 350000ft-ot is rá.

Már Tatabányán ill. Pesten is voltam vele szervízbe.Egyik helyen sem tudták megmondani,hogy mi van vele.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:02:49 »

de lehet,csak akkor nem szerepelt volna  a p0190......
aztán gondolom mértek alapjárati nyomást,és maxi nyomást is.ill,ha ezek jók,akkor csak a visszafolyás lehet csak magasabb.....

igaz.  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:11:07 »

Sziasztok!

Igazából azt kéne mondanom , hogy szerencsés vagyok....
Relhist segítségével sikerült hétfő reggelre autót faragni  mondiból Cheesy
 
Hétvégén a következő problémával kerestelek titeket.

"A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom. Elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést. Amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges."

És   jött a válasz .

"Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van. CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete."

Mondanom sem kell hogy igaza volt. Szeretném neki ezúton is megköszönni.

Üdv Jasper

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:21:06 »

Sziasztok!

Igazából azt kéne mondanom , hogy szerencsés vagyok....
Relhist segítségével sikerült hétfő reggelre autót faragni  mondiból Cheesy
 
Hétvégén a következő problémával kerestelek titeket.

"A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom. Elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést. Amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges."

És   jött a válasz .

"Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van. CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete."

Mondanom sem kell hogy igaza volt. Szeretném neki ezúton is megköszönni.

Üdv Jasper



Nana! Autó volt az előtte is, csak nem egészen üzembiztos...  nyes
 eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:37:07 »

Amit fontosnak tartok hogy mindenki nézze meg ezt a jeladót és a fekete jeladót mindenki cserélje le szürkére mert egy ilyen apró és bosszantó hiba miatt nem szabad kockáztatni.

Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:38:49 »

Sziasztok!

Igazából azt kéne mondanom , hogy szerencsés vagyok....
Relhist segítségével sikerült hétfő reggelre autót faragni  mondiból Cheesy
 
Hétvégén a következő problémával kerestelek titeket.

"A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom. Elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést. Amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges."

És   jött a válasz .

"Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van. CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete."

Mondanom sem kell hogy igaza volt. Szeretném neki ezúton is megköszönni.

Üdv Jasper


Hát ez tényleg örörm.Én is örültem volna ha ennyivel megúszom a nyáron,de ez már a múlt. worship worship eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:46:20 »

kiszedték a csúcsokat vagy csak az autóban beszerelve mérték?
Mert a 2között óriási külömbség van!

Egy tesztet megérne újraprogiztatni a csúcsokat,az csak 1 tizes.Ha megjavul,mégis xarok a csúcsok-vagy valamelyik.Ez sem lesz hosszútávú,mert a progizás dílerszokás,hogy menjen az autó a xar csúcsokkal eladáskor.tehát lehet abban az esetben gyűjtögetni.

A hajtókar mizériát jegelném,a legvalószínűtlenebb.
Hamarabb van benne nem belevaló csúcs,mint Relhistnek volt......

Szia,

Köszi a választ. A csúcsok kiszedve lettek tesztelve, mérve különböző nyomás alatt. És jók lettek az értékek, vagyis a gyári értékeket produkálja (és mellesleg még a gyáriak vannak benne). Holnap tesznek egy kísérletet, hogy kimossák őket (gondolom nem körömkefével, valami ultrahangos dolog rémlik). Meglátjuk erre mit mutatnak. Azért hiszi a srác hogy talán mégis csak itt van a baj, mert lehet hogy melegen a tágulás oldja meg a gondot és hidegen más értékeket adhat. Meglátjuk...Majd beszámolok
Naplózva
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2010.10.26 kedd, 08:38:36 »

Volt már szó arról hogy hogyan lehet megállapítani hogy az autóban volt e már pcsúcs csere.
Felfrissítenétek eme ismeretanyagot bennem, lecsekkolnám a gépben.
Köszönöm!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2010.10.26 kedd, 10:10:04 »

Szia,

Köszi a választ. A csúcsok kiszedve lettek tesztelve, mérve különböző nyomás alatt. És jók lettek az értékek, vagyis a gyári értékeket produkálja (és mellesleg még a gyáriak vannak benne). Holnap tesznek egy kísérletet, hogy kimossák őket (gondolom nem körömkefével, valami ultrahangos dolog rémlik). Meglátjuk erre mit mutatnak. Azért hiszi a srác hogy talán mégis csak itt van a baj, mert lehet hogy melegen a tágulás oldja meg a gondot és hidegen más értékeket adhat. Meglátjuk...Majd beszámolok
méress rajta kompressziót. hidegen, melegen.
ha próbapadon jók a porlasztók, bent is jók lesznek. Állás után indításnál akkor füstöl porlasztó miatt, ha átereszt. De ennek van más tünete is, pl. egyenetlen alapjárat.
Még az lehet, hogy  nem jó viszkozitású olaj van benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2010.10.26 kedd, 11:04:40 »

 Sziasztok!

Hogy lehet legkönnyebben leengedni a gázolajat a mondeoból?
Ma azt a tanácsot kaptuk,hogy engedjük le  gázolajat  új üzemanyagszűrőt rakjunk,és próba,hogy arra mit reagál az autó.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.26 kedd, 11:55:34 írta Mtibi » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2010.10.26 kedd, 20:46:35 »

Sziasztok!

Hogy lehet legkönnyebben leengedni a gázolajat a mondeoból?
Ma azt a tanácsot kaptuk,hogy engedjük le  gázolajat  új üzemanyagszűrőt rakjunk,és próba,hogy arra mit reagál az autó.
A TIS leszívást javasol.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2010.10.26 kedd, 20:57:29 »

A TIS leszívást javasol.
Mi anno nem kockáztattunk mert csúcs csere volt,levettük a tankot mert csak úgy lehet rendesen kitisztítani.Ha van akna vagy csáp akkor nem egy nagy dolog,1-2 óra alatt megvan.
Naplózva
Mtibi
Vendég
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:12:00 »

A TIS leszívást javasol.
N.Viktorral beszétem az Autó Fortnál,ő javasolta a üzemanyag leszívást.Egy lehetőség az is.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:20:40 »

N.Viktorral beszétem az Autó Fortnál,ő javasolta a üzemanyag leszívást.Egy lehetőség az is.
Egyről beszélünk szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:31:07 »

N.Viktorral beszétem az Autó Fortnál,ő javasolta a üzemanyag leszívást.Egy lehetőség az is.
én egybekötném egy tankpucolással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2010.10.27 szerda, 18:44:48 »

Na ma elhoztam az autot ugy ahogy van,mert a szerelö feladta.Maradt az egyenetlen járás,füstölés,kopogó szelep vagy porlasztó csucs,az alapjárati fordulat olyan 8-9ezer körül van.Elvileg kigyuladó izzitás jelző(én nem tapasztaltam).Azt javasolta vigyem el a fordba.beszéltem egy fiatal szerelővel azt mondta semmi képp ne használjam amig meg nézi mert meg kell tudni mi is kopog.Menni megy csak füstöl és sz@r hangja van.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2010.10.27 szerda, 19:27:43 »

Na ma elhoztam az autot ugy ahogy van,mert a szerelö feladta.Maradt az egyenetlen járás,füstölés,kopogó szelep vagy porlasztó csucs,az alapjárati fordulat olyan 8-9ezer körül van.Elvileg kigyuladó izzitás jelző(én nem tapasztaltam).Azt javasolta vigyem el a fordba.beszéltem egy fiatal szerelővel azt mondta semmi képp ne használjam amig meg nézi mert meg kell tudni mi is kopog.Menni megy csak füstöl és sz@r hangja van.
A csúcsok fel lettek progizva az ecu-ba?Huh?Huh??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2010.10.27 szerda, 19:29:45 »

Na ma elhoztam az autot ugy ahogy van,mert a szerelö feladta.Maradt az egyenetlen járás,füstölés,kopogó szelep vagy porlasztó csucs,az alapjárati fordulat olyan 8-9ezer körül van.Elvileg kigyuladó izzitás jelző(én nem tapasztaltam).Azt javasolta vigyem el a fordba.beszéltem egy fiatal szerelővel azt mondta semmi képp ne használjam amig meg nézi mert meg kell tudni mi is kopog.Menni megy csak füstöl és sz@r hangja van.

 gun falbav rinya
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2010.10.27 szerda, 19:44:42 »

A csúcsok fel lettek progizva az ecu-ba?Huh?Huh??
Ebben az egyben bizom mert nem igazán sikerült nekik.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2010.10.27 szerda, 20:05:07 »

Volt már szó arról hogy hogyan lehet megállapítani hogy az autóban volt e már pcsúcs csere.
Felfrissítenétek eme ismeretanyagot bennem, lecsekkolnám a gépben.
Köszönöm!
Amotor oldalán van egy cimke (vignetta) , amin rajta van a négy porlasztónak a száma, ha ezeket megtalálod a porlasztóidon (hátulról a turbó fellől, nagyon nyujtogatva a nyakad és a szemed) akkor még eredetiek a porlasztók
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2010.10.27 szerda, 20:37:26 »

Sziasztok!

Nem toom mi tévő legyek, segítsetek plz.

Mostam a kocsit és ahogy az üzemanyag töltő részt takarítottam (nem volt rajta a zárókupak), véletlenül belefolyt 0,5 deci víz az üzatartályba. Lehet valami gondja a kocsinak? Jelenleg 60 liter gázolaj mellé folyt be.

Mit kell ilyenkor csinálni (a káromkodáson, imán, fohászkodáson kívül)?

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.27 szerda, 22:13:32 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2010.10.27 szerda, 23:07:50 »

Sziasztok!

Nem toom mi tévő legyek, segítsetek plz.

Mostam a kocsit és ahogy az üzemanyag töltő részt takarítottam (nem volt rajta a zárókupak), véletlenül belefolyt 0,5 deci víz az üzatartályba. Lehet valami gondja a kocsinak? Jelenleg 60 liter gázolaj mellé folyt be.

Mit kell ilyenkor csinálni (a káromkodáson, imán, fohászkodáson kívül)?

Köszi!

Sajnos le kell engedned a gázolajat. A belekerült víz leülepedhet és károsodást okozhat a rendszerben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2010.10.27 szerda, 23:40:34 »

Hali,

még új vagyok, ezért megeshet, hogy rossz topikba írok, de sztem jó helyen vagyok.
Nos az lenne, hogy van egy ford mondeo mk3-sunk, a lépcsős hátú, 2006.09-es évjáratú. Az a hibája, hogy csattogó hangja van, de itt jön a csavar, üzemi hőmérsékleten csak. Hidegen elég normális. Porlasztó biztos nem lehet, szakember megnézte. Az is hozzátartozik, hogy az autót időszakosan használjuk csak. Kb 2 hetente bécs-nyíregyháza út, és nem ritka, amikor 1-2 hetet áll az autó. Ahogy itt, a mondeo.hu-n olvastam a kommenteket, én arra gyanakszom, hogy egy sima adalékanyag csodát tehetne. Remélem nem kell kicserélni egyet sem. Mivel ugye semmilyen ilyesmi végzettségem nincs autószerelői szakmában, így inkább megkérdezem a tisztelt fórumozókat, szakembereket, hogy mi a véleményük? Szóval csak üzemi hőmérsékleten csattog, hidegen kulturált. Feszítőgörgő meg hasonlók cserélve, szóval már csak ez a hang jön a motorból. Nagyon fontos lenne a válasz, előre is köszönöm.

Üdv.: Emunem
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2010.10.27 szerda, 23:57:02 »

Hali,

még új vagyok, ezért megeshet, hogy rossz topikba írok, de sztem jó helyen vagyok.
Nos az lenne, hogy van egy ford mondeo mk3-sunk, a lépcsős hátú, 2006.09-es évjáratú. Az a hibája, hogy csattogó hangja van, de itt jön a csavar, üzemi hőmérsékleten csak. Hidegen elég normális. Porlasztó biztos nem lehet, szakember megnézte. Az is hozzátartozik, hogy az autót időszakosan használjuk csak. Kb 2 hetente bécs-nyíregyháza út, és nem ritka, amikor 1-2 hetet áll az autó. Ahogy itt, a mondeo.hu-n olvastam a kommenteket, én arra gyanakszom, hogy egy sima adalékanyag csodát tehetne. Remélem nem kell kicserélni egyet sem. Mivel ugye semmilyen ilyesmi végzettségem nincs autószerelői szakmában, így inkább megkérdezem a tisztelt fórumozókat, szakembereket, hogy mi a véleményük? Szóval csak üzemi hőmérsékleten csattog, hidegen kulturált. Feszítőgörgő meg hasonlók cserélve, szóval már csak ez a hang jön a motorból. Nagyon fontos lenne a válasz, előre is köszönöm.

Üdv.: Emunem
Amikor a feszítót cseréltétek a főtengely tárcsa is lett csarélve az is adhat hangot???!!!Mivel nézték a p csúcsot poharazták,vagy kivették és bemérték padon.Mert az utóbbi a biztosabb.Alapjáraton csattog vagy emeled a fordulatot akkor is???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 00:14:33 »

Na ma elhoztam az autot ugy ahogy van,mert a szerelö feladta.Maradt az egyenetlen járás,füstölés,kopogó szelep vagy porlasztó csucs,az alapjárati fordulat olyan 8-9ezer körül van.Elvileg kigyuladó izzitás jelző(én nem tapasztaltam).Azt javasolta vigyem el a fordba.beszéltem egy fiatal szerelővel azt mondta semmi képp ne használjam amig meg nézi mert meg kell tudni mi is kopog.Menni megy csak füstöl és sz@r hangja van.
nem akarlak elkeseríteni, de lehet, hogy az összekuszált vezérlés miatt a szelep belevert a dugattyúba, ami miatt a hajtókar ill. a dugattyú sérült. Az is lehet, hogy szimplán rosszul rakták össze. Méress kompressziót, mert a Ci akkor jár egyenetlenül ha nem jó az öngyulladás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 08:27:08 »

Sziasztok!

Nem toom mi tévő legyek, segítsetek plz.

Mostam a kocsit és ahogy az üzemanyag töltő részt takarítottam (nem volt rajta a zárókupak), véletlenül belefolyt 0,5 deci víz az üzatartályba. Lehet valami gondja a kocsinak? Jelenleg 60 liter gázolaj mellé folyt be.

Mit kell ilyenkor csinálni (a káromkodáson, imán, fohászkodáson kívül)?

Köszi!

Még tegnap késő este megbeszéltem a dolgot Scratch NagyMesterrel (jövök már több sörrel Neki!)! Igaza van, a gázolajban valszeg van több víz is...

 worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 09:03:05 »

Még tegnap késő este megbeszéltem a dolgot Scratch NagyMesterrel (jövök már több sörrel Neki!)! Igaza van, a gázolajban valszeg van több víz is...

 worship worship worship

Tegnap is mondtam, nem vagyok én mester! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 11:51:36 »

Új (újjab) Mondeo vételét fontolgatjuk 2005-ős évjárat környékit. Olyan max 2, esetleg 2,5 millió között. Kombi érdekelne. Az lenne a kérdésem, hogy a 2,0 TDCI és a 2,2 TDCI között vacilálunk. Melyik jobb? Melyik éri meg hosszabb távon, melyik megbízhatóbb és a 2,2-esnek a fenntartása mennyivel fájna többe mint a 2 literesnek? (a 2,2-es ugye januártól másik kötelező kategóriába esik majd a lovak miatt, és nem tudjátok hogy egy pénzbe mennyit jelent majd? Mármint, hogy mennyivel kell többet fizetnia 2,2 után mint a 2,0-ás után?Huh? )
Előre is kösz a válaszokat.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 12:33:47 »

Új (újjab) Mondeo vételét fontolgatjuk 2005-ős évjárat környékit. Olyan max 2, esetleg 2,5 millió között. Kombi érdekelne. Az lenne a kérdésem, hogy a 2,0 TDCI és a 2,2 TDCI között vacilálunk. Melyik jobb? Melyik éri meg hosszabb távon, melyik megbízhatóbb és a 2,2-esnek a fenntartása mennyivel fájna többe mint a 2 literesnek? (a 2,2-es ugye januártól másik kötelező kategóriába esik majd a lovak miatt, és nem tudjátok hogy egy pénzbe mennyit jelent majd? Mármint, hogy mennyivel kell többet fizetnia 2,2 után mint a 2,0-ás után?Huh? )
Előre is kösz a válaszokat.
mérsékelten konstruktív válasz: van vásárlási tanácsadó a főoldalon.
Amúgy mindkét konstrukció tud érdekes hibákat generálni, így jó ha van talonban elég pénz (5-600eFt) a vásárlást követő 1 évben (kiv. ha garanciával veszed).
Mindkét motor jól használható, de az üzemanyag rendszerük kényes a karbantartásra, tankolásra és nem szereti az utángyártott szűrőket.
Jól körül kell járni a kiszemelt példányt, ha valami nyűgje látszik, keményen alkudni kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 18:01:26 »

nem akarlak elkeseríteni, de lehet, hogy az összekuszált vezérlés miatt a szelep belevert a dugattyúba, ami miatt a hajtókar ill. a dugattyú sérült. Az is lehet, hogy szimplán rosszul rakták össze. Méress kompressziót, mert a Ci akkor jár egyenetlenül ha nem jó az öngyulladás.
Az az érdekes,hogy mikor elösször hallottam a motor hangját akkor nem volt rossz hangja szépen indult, ez kora reggel volt mikor délután hazafelé beugrottam akkor már rosz volt az alap járat.  falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 19:35:51 »

Amikor a feszítót cseréltétek a főtengely tárcsa is lett csarélve az is adhat hangot???!!!Mivel nézték a p csúcsot poharazták,vagy kivették és bemérték padon.Mert az utóbbi a biztosabb.Alapjáraton csattog vagy emeled a fordulatot akkor is???

Hali, köszi, hogy válaszoltál.

Igen a csattogó hang a fordulatszám emeléskor hallatja magát, alapjáraton annyira nem. Főtengelytárcsa is cserélve van. A prolasztókat nem nézték meg, hanem elvittem egy szerelőhöz, aki kimondottan a porlasztókra, meg az ezekhez szükséges dolgokra specifikálódott, és azt mondta, hogy ez nem olyan hang. Biztos, hogy hidrotőke. Nem akarta, hogy hiába költsem a pénzt munkadíjra. Azt mondta, inkább nézessem meg, vagy pedig vegyek bele hidrotőke javító adalékot. Holnap veszek, és meglátjuk mi lesz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:27:57 »

Hali, köszi, hogy válaszoltál.

Igen a csattogó hang a fordulatszám emeléskor hallatja magát, alapjáraton annyira nem. Főtengelytárcsa is cserélve van. A prolasztókat nem nézték meg, hanem elvittem egy szerelőhöz, aki kimondottan a porlasztókra, meg az ezekhez szükséges dolgokra specifikálódott, és azt mondta, hogy ez nem olyan hang. Biztos, hogy hidrotőke. Nem akarta, hogy hiába költsem a pénzt munkadíjra. Azt mondta, inkább nézessem meg, vagy pedig vegyek bele hidrotőke javító adalékot. Holnap veszek, és meglátjuk mi lesz.
Szia!

Hidrotőke leginkább alapjáraton szól, mert a kis olajnyomás nem mindig képes feltölteni olajjal...és teljesen arányosan változik a csattogás a fordulattal. (biztosan hallottál már 4 ütemű trabit csettegni, azoknál minden második hidrós)
Még valami, még egy rossz hidrotőke is melegen 70%-ban elhallgat, csak hidegen szól...a Tieden meg pont fordítva...
Meg nagyon ritka a hidro meghibásodás ezeknél a motoroknál, ha csak nem 3-400 ezer van benne, amit kétlek, mert még annyira nem öreg.
A hidro adalék pénz kidobás, a legjobb hidro adalék a ford formula F 5W-30 motorolaj mindenféle csodaszer mentesen!!!
Nézesd meg egy másik szakival is, lehet többet ért hozzá.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 20:51:27 »

Szia!

Hidrotőke leginkább alapjáraton szól, mert a kis olajnyomás nem mindig képes feltölteni olajjal...és teljesen arányosan változik a csattogás a fordulattal. (biztosan hallottál már 4 ütemű trabit csettegni, azoknál minden második hidrós)
Még valami, még egy rossz hidrotőke is melegen 70%-ban elhallgat, csak hidegen szól...a Tieden meg pont fordítva...
Meg nagyon ritka a hidro meghibásodás ezeknél a motoroknál, ha csak nem 3-400 ezer van benne, amit kétlek, mert még annyira nem öreg.
A hidro adalék pénz kidobás, a legjobb hidro adalék a ford formula F 5W-30 motorolaj mindenféle csodaszer mentesen!!!
Nézesd meg egy másik szakival is, lehet többet ért hozzá.. wave

Azon gondolkozom, hogy elviszem a ford-hoz. Igaz, h drága, de legalább ott remélem a tutit mondják meg. ÉS remélem nem lessz 100kiló felett az összeg már, mert így is 150-el könnyebb lettem.  falbav
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:00:35 »

Sziasztok!

GO szűrőt cserélnék, végül is nem gyárit vettem hanem bosch-t jól tudom, hogy ez egyébként ugyanaz csak a ford logo hiányzik? (12e vs.5,5e)
Ha a fórumbeli csereleírást alapján cserélem a levegősödés kizárva?

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:10:31 »

Sziasztok!

GO szűrőt cserélnék, végül is nem gyárit vettem hanem bosch-t jól tudom, hogy ez egyébként ugyanaz csak a ford logo hiányzik? (12e vs.5,5e)
Ha a fórumbeli csereleírást alapján cserélem a levegősödés kizárva?

Köszi!

az üzemanyagszűrőt fel szokták tölteni gázolajjal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:33:37 »

az üzemanyagszűrőt fel szokták tölteni gázolajjal

Ja,ja világos összetolom a csöveket és mehet?

régi AC-s dízeleknél felkeményedésig pumpálás, de itt nincs pumpa kérdés ha 1-2 buborék marad bent az nem gond?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:39:20 »

Ja,ja világos összetolom a csöveket és mehet?

régi AC-s dízeleknél felkeményedésig pumpálás, de itt nincs pumpa kérdés ha 1-2 buborék marad bent az nem gond?

Nem gond, de legyen színültig töltve gázolajjal, mert az keni a C szivattyút, szóval ne legyen tartós levegős működés (lehetőleg egy pillanatra se).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:42:38 »

Nem gond, de legyen színültig töltve gázolajjal, mert az keni a C szivattyút, szóval ne legyen tartós levegős működés (lehetőleg egy pillanatra se).

Rendben köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:52:21 »

Rendben köszi!

Jó lesz az!  eljen
Viszont úgy is láttam már, hogy úgy töltötték fel, hogy a GO szűrőt berakták a helyére, rákötötték a csatlakozókat, kivéve a CR szivattyú szívóoldalát, mert arra egy szívólabdacsot dugtak, amivel teliszívták a GO szűrőt, nekem ez is tetszett...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 21:58:44 »

Szóval mehet a bosch?
 (visszaolvasgatva az utángyártott GO szűrőt senki nem ajánlotta)

Maradnék a "töcsérel teletöttöm oszt jóvan" megoldásnál csak azé' gondoltam tapasztaltabbakat megkérdem,
mer' szeretném ezt az ikont  falbav ritkán használni  nyes
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:02:17 »

Szóval mehet a bosch?
 (visszaolvasgatva az utángyártott GO szűrőt senki nem ajánlotta)

Maradnék a "töcsérel teletöttöm oszt jóvan" megoldásnál csak azé' gondoltam tapasztaltabbakat megkérdem,
mer' szeretném ezt az ikont  falbav ritkán használni  nyes
ha megvan benne valami golyósszelepes visszairányító, akkor ugyan olyan, mint a gyári...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:07:54 »

ha megvan benne valami golyósszelepes visszairányító, akkor ugyan olyan, mint a gyári...

Szétszedni nem merem hehe
de ha rázom akkor hallok egy golyót zörögni, bár ez lehet csak egy sima visszacsapó szelep is...nem?

"golyósszelepes visszairányító"? ez mit is jelent ?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.