Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:27:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626346 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:11:52 »

Szétszedni nem merem hehe
de ha rázom akkor hallok egy golyót zörögni, bár ez lehet csak egy sima visszacsapó szelep is...nem?

"golyósszelepes visszairányító"? ez mit is jelent ?
én asszem Alftól hallottam róla először.
ha jól emlékszem, akkor a melegebb résolajat nem engedi vissza a tankba, hanem visszairányítja újra a motorhoz...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:34:56 »

én asszem Alftól hallottam róla először.
ha jól emlékszem, akkor a melegebb résolajat nem engedi vissza a tankba, hanem visszairányítja újra a motorhoz...
Az nem rossz dolog, remélem ez is tudja....
bár a légszűrő és pollenszűrő állapota wow1 alapján akármit rakok bele csak örülni fog a motor.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:47:34 »

Az nem rossz dolog, remélem ez is tudja....
bár a légszűrő és pollenszűrő állapota wow1 alapján akármit rakok bele csak örülni fog a motor.

Akkor vedd meg a gyárit légyszi és elmúlik minden kétséged ,hogy jó-e vagy nem!!!!!!!!!!!!!!!!Azokat is cseréld ki főleg a légszürőt!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2010.10.28 csütörtök, 22:49:03 »

Jó lesz az!  eljen
Viszont úgy is láttam már, hogy úgy töltötték fel, hogy a GO szűrőt berakták a helyére, rákötötték a csatlakozókat, kivéve a CR szivattyú szívóoldalát, mert arra egy szívólabdacsot dugtak, amivel teliszívták a GO szűrőt, nekem ez is tetszett...
Így van ez a tuti nekem is így csinálták.És utána pöccre indult,nincs dadogás. taps taps taps eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cickom
Vendég
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2010.10.29 péntek, 17:02:42 »

Sziasztok!

Én újonc vagyok a fórumon...úgyhogy előre is bocs, hogy rossz helyre pofátlankodok...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....

köszi előre is

cickom
Naplózva
cickom
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2010.10.29 péntek, 17:04:53 »

Sziasztok!

Én újonc vagyok a fórumon...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....

köszi előre is

cickom
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2010.10.29 péntek, 17:16:47 »

Sziasztok!

Én újonc vagyok a fórumon...úgyhogy előre is bocs, hogy rossz helyre pofátlankodok...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....

köszi előre is

cickom
kompressziót mérhettek volna rajta. Az egyetlen dolog, ami miatt nem gyújt jó üzemanyag rendszernél, ha nincs meg a kompresszió az öngyulladáshoz. Ez leget gyűrűtörés, átégett dugattyú, elhajlott hajtókar. Hibás porlasztó okozhat dugólyukadást. Kompressziómérést neki.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2010.10.29 péntek, 19:21:59 »

mérsékelten konstruktív válasz: van vásárlási tanácsadó a főoldalon.
Amúgy mindkét konstrukció tud érdekes hibákat generálni, így jó ha van talonban elég pénz (5-600eFt) a vásárlást követő 1 évben (kiv. ha garanciával veszed).
Mindkét motor jól használható, de az üzemanyag rendszerük kényes a karbantartásra, tankolásra és nem szereti az utángyártott szűrőket.
Jól körül kell járni a kiszemelt példányt, ha valami nyűgje látszik, keményen alkudni kell.


Löszi szépen a segítséget Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2010.10.29 péntek, 19:38:26 »

Sziasztok!

Én újonc vagyok a fórumon...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....

köszi előre is

cickom
Könyves Kálmán Krt FORD szerviz,keresd VIK-et.Ő segít.És még egyszer olyan helyre nevidd ahol utálják,nem szeretik és főleg nem tudják,hogy mit kell csinálni vele.Ez remélem jó tanuló pénz volt.Legalább a porlasztó fej amit beleraktak az belevaló?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mirci
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:15:21 »

Sziasztok!

Szeretnem egy hozzaerto szaki velemenyet kerni. Most keszulok cserelni a hosszbordaszijat es a gorgoket, mivel valami iszonyuan zorog a motorterben. Neztem egy ezzel foglalkozo webaruhazat, ahol keszletet adnak (hosszbordasszij keszlet). Ez tartalmazza a szijat valamint 3db gorgot. A kerdesem az lenne, hogy mit erdemes meg ilyenkor cserelni, amit ez a keszlet nem tartalmaz. Koszi szepen!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2010.10.29 péntek, 20:46:54 »

Sziasztok!

Szeretnem egy hozzaerto szaki velemenyet kerni. Most keszulok cserelni a hosszbordaszijat es a gorgoket, mivel valami iszonyuan zorog a motorterben. Neztem egy ezzel foglalkozo webaruhazat, ahol keszletet adnak (hosszbordasszij keszlet). Ez tartalmazza a szijat valamint 3db gorgot. A kerdesem az lenne, hogy mit erdemes meg ilyenkor cserelni, amit ez a keszlet nem tartalmaz. Koszi szepen!
Szíj
feszítő
feszítő görgői
kéttömegű főtengely szíjtárcsa
+ generátor szabadonfutósítás
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2010.10.29 péntek, 23:53:51 »

Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.




Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2010.10.30 szombat, 09:15:35 »

Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.






Lehet egy kérdésem? Ezzel a szilikonos csőszettel mi változik? Gyorsabban épül fel a turbónyomás,vagy mit okoz ? Smiley
Bocsi,ha hülye a kérdés,csak érdekel a dolog Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2010.10.30 szombat, 12:17:14 »

Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.

http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/images/forge/monboost2.jpg
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/images/forge/monintake.jpg


ki a más gyártó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2010.10.30 szombat, 15:54:14 »

ki a más gyártó??
samco
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2010.10.30 szombat, 15:55:52 »

Lehet egy kérdésem? Ezzel a szilikonos csőszettel mi változik? Gyorsabban épül fel a turbónyomás,vagy mit okoz ? Smiley
Bocsi,ha hülye a kérdés,csak érdekel a dolog Smiley
hamarabb, egyenletesebben épül a nyomás, és legfőképpen nem szakad ki. Smiley
A turbó kezdetben nem a levegőcsövek "felfújásával" foglalkozik, így nincs az a nagy lökés 2500 előtt, viszont 1500-tól megy a gép egyenletesen, erősen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:09:19 »

samco

link van hozzá?? az mennyibe van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:13:42 »

Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.






Lehet, hogy volt már róla szó.
De ez beépithetö tddi mondikba is?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
mirci
Vendég
« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:19:48 »

Szíj
feszítő
feszítő görgői
kéttömegű főtengely szíjtárcsa
+ generátor szabadonfutósítás


Most sikerult kideritenem egy aprosagot, ami talan kozelebb vihetne a megoldashoz (hogy megis mi az ami zorog a motorterben).

Tehat alapjaraton jarattam a verdat, zorges korulbelul az inditas utan 1 perccel jelentkezett. Gazadasnal abbamaradt, majd tobbszori gazadas utan elhalgatott. Most jon a lenyeg Smiley

Amikor fogyasztot (tompitott es tavolsagi fenyszoro) tettem ra, elkezdett csorogni, majd amikor a fogyasztokat levettem, elhallgatott.

Esetleg ezek alapjan valami tippje van valakinek?

Nagyon szepen koszonom!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:45:56 »

Most sikerult kideritenem egy aprosagot, ami talan kozelebb vihetne a megoldashoz (hogy megis mi az ami zorog a motorterben).

Tehat alapjaraton jarattam a verdat, zorges korulbelul az inditas utan 1 perccel jelentkezett. Gazadasnal abbamaradt, majd tobbszori gazadas utan elhalgatott. Most jon a lenyeg Smiley

Amikor fogyasztot (tompitott es tavolsagi fenyszoro) tettem ra, elkezdett csorogni, majd amikor a fogyasztokat levettem, elhallgatott.

Esetleg ezek alapjan valami tippje van valakinek?

Nagyon szepen koszonom!
generátor-és vagy a generátorszíj rendszer!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mirci
Vendég
« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:49:33 »

generátor-és vagy a generátorszíj rendszer!

Alf mester kicsit bovebben kifejtene nekem mi tartozik ebbe bele pontosan? Csak elore akarom szamolni mennyi penz marad karacsonyra Cheesy

Koszi szepen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2010.10.30 szombat, 16:59:27 »

Alf mester kicsit bovebben kifejtene nekem mi tartozik ebbe bele pontosan? Csak elore akarom szamolni mennyi penz marad karacsonyra Cheesy

Koszi szepen!
Az elektromos terhelés változás miatt zörög valami a generátor szíj rendszerben.Ez lehet valamelyik görgő csapágya,vagy a generátor csapágya,vagy a feszítő. szétszedés után lehet felmérni a ráfordítani valót!
A szíj kb 4eft
a feszítő kb 32eft
a görgők 3db-5-5eft=15eft
a generátor felújítás kb 20eft
 a klíma csapágyat most nem mondom meg.... vigyor3
a főtengely szíjtárcsa kb 25eft
+ a munkadíj xft

Ha még ezek nem voltak cserélve-esetleg van is rávalód,akkor érdemes mindent kicseréltetni,és vegyél Relhist-től szabadonfutót,és rakasd fel a generátorra!az kb 12eft+ a felrakás-cikk a wikiben!
Ezután jelentős élettartam növekedést érsz el a generátorszíj rendszeri zajok megjelenésében!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mirci
Vendég
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2010.10.30 szombat, 18:15:28 »

Az elektromos terhelés változás miatt zörög valami a generátor szíj rendszerben.Ez lehet valamelyik görgő csapágya,vagy a generátor csapágya,vagy a feszítő. szétszedés után lehet felmérni a ráfordítani valót!
A szíj kb 4eft
a feszítő kb 32eft
a görgők 3db-5-5eft=15eft
a generátor felújítás kb 20eft
 a klíma csapágyat most nem mondom meg.... vigyor3
a főtengely szíjtárcsa kb 25eft
+ a munkadíj xft

Ha még ezek nem voltak cserélve-esetleg van is rávalód,akkor érdemes mindent kicseréltetni,és vegyél Relhist-től szabadonfutót,és rakasd fel a generátorra!az kb 12eft+ a felrakás-cikk a wikiben!
Ezután jelentős élettartam növekedést érsz el a generátorszíj rendszeri zajok megjelenésében!

Koszi szepen a reszletes leirast!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2010.10.30 szombat, 18:41:25 »

Lehet, hogy volt már róla szó.
De ez beépithetö tddi mondikba is?
nem sajnos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:03:16 »

A Haynes szerint a hagyományos hűtőfolyadék-hőmérséklet mérés helyett a TDCi-ben csak hengerfej hőmérséklet adó (CHT) van beépítve.
Ti is így tudjátok? Mindegyikben (2003-2007 03-56 reg)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:05:55 »

A Haynes szerint a hagyományos hűtőfolyadék-hőmérséklet mérés helyett a TDCi-ben csak hengerfej hőmérséklet adó (CHT) van beépítve.
Ti is így tudjátok? Mindegyikben (2003-2007 03-56 reg)?
nem. a vízhőfokot is méri.kaccsolj teszt üzemmódra,ott látod online is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2010.10.30 szombat, 20:05:44 »

nem sajnos.

Hi,

Engem szeritem érdekelne egy fullos szett MTX75 váltóval szerelt tdci-re. Merre találom pontosan?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2010.10.30 szombat, 21:11:28 »

A csúcsok újraprogramozása, a f-superrel hogyan megy? (a program elvi működését már vágom)
át kell írni őket először pl.:00000000000000 értékre, elmenteni a ECU-ba, majd a újra beadni a jó kalibrációs kódot?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 21:50:11 írta Wah » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2010.10.30 szombat, 22:43:53 »

A csúcsok újraprogramozása, a f-superrel hogyan megy? (a program elvi működését már vágom)
át kell írni őket először pl.:00000000000000 értékre, elmenteni a ECU-ba, majd a újra beadni a jó kalibrációs kódot?

RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?

Nálam egyenként újra beírták a kódokat és elmentették.Megvan határozva a sorrend ,hogy melyikkel kell kezdeni és így tovább.Arra kell vigyázni,hogy ne üsd el mert a végén derül ki,hogy valami nem jó és lehet kezdeni előröl.Nem egy bonyolult dolog.A sorrendre nem emlékszem,pedig nem egyszer láttam ,hogy csinálják.Még a kódokat én diktáltam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 00:00:45 »

Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 05:03:46 »

Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
Nyugi, lesz megoldás.
Vigyázz, nehogy lehúzzanak a szervizben, mert nagyon hajlamosak rá. Lehet, hogy egyszerű a baj.
Mi volt a pontos hibakód?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 05:06:55 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 08:45:28 »

Hibakod számot nem tudok csak anyit olvastam le a monitorrol hogy a szivattyú vezérlő egység rossz és a gázolaj előmelegitője nem jó! ezt az egységet szivattyúval együtt lehet cserélni vagy külön is?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 09:18:25 »

Hibakod számot nem tudok csak anyit olvastam le a monitorrol hogy a szivattyú vezérlő egység rossz és a gázolaj előmelegitője nem jó! ezt az egységet szivattyúval együtt lehet cserélni vagy külön is?

A szivattyút ha cserélni kell az húzós.Ahogy az előttem szóló mondta amíg nem tudod a kód számát addig semmibe nemenj bele.Aszivattyúban van egy SZELEP amit kilehet cserélni külön,az nem olyan drága.Tud meg a kódot és jön a segítség.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 09:30:25 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 10:20:33 »

Nálam egyenként újra beírták a kódokat és elmentették.Megvan határozva a sorrend ,hogy melyikkel kell kezdeni és így tovább.Arra kell vigyázni,hogy ne üsd el mert a végén derül ki,hogy valami nem jó és lehet kezdeni előröl.Nem egy bonyolult dolog.A sorrendre nem emlékszem,pedig nem egyszer láttam ,hogy csinálják.Még a kódokat én diktáltam.
erre is segít?
RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 15:30:22 írta Wah » Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 12:07:28 »

Sziasztok,

Némi ötlet kéne....

Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...

Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike   
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 15:23:53 »

Sziasztok,

Némi ötlet kéne....

Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...

Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike   
a szívósor alatti olaj arra utal,hogy ott kifúj a turbónyomás!meg kell javítani!Tömítést cserélni ....
a csúcsok körüli szivárgást is megkell szüntetni,mert okozhat gondot később-izzítójelvillogással majd jól leáll....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 18:59:13 »

Sziasztok,

Némi ötlet kéne....

Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...

Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike   

ahogy ALf irta csinálj úgy kezdésnek...
amugy milyen a kocsi,tudod mire gondolok.... eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 19:03:47 »

Sziasztok,

Némi ötlet kéne....

Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...

Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike   
Pucold még ki a MAF szenzort!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:25:32 »

Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
az miaz a szivattyú vezérlő egység? ECU? IDM?
Izzítójelzés villog?
motor kontroll lámpa világít?
Milyen eszközzel csinálták a diagnosztikát?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 20:30:31 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:32:47 »

erre is segít?
RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?
olajnyomás is lehet, ami miatt nincs rendes lácfeszítés és így a vezérműlánc hangját is hallhatod. Meg kellene nézetni valakivel, mert ne járj úgy, mint cseresznye fórumtárs,akinél átugrott a vezérlés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:35:31 »

Hi,

Engem szeritem érdekelne egy fullos szett MTX75 váltóval szerelt tdci-re. Merre találom pontosan?
mtx75 verzióra még várni kell kicsit. Mike1 mmt6-os verziót vett, 1 kivétellel fel tudta elvileg rakni a csöveket. Az mtx75-ön nincs rezonátor cső a cooler előtt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:41:56 »

az miaz a szivattyú vezérlő egység? ECU? IDM?
Izzítójelzés villog?
motor kontroll lámpa világít?
Milyen eszközzel csinálták a diagnosztikát?
Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:47:39 »

Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!

Milyen tipusu és évjáratú a kocsid,mert az nem derült ki?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 20:54:59 »

Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!

Ha szivattyú gondja lenne, villogna az izzításjelző szimbólum a műszerfalon. Kivéve, ha kiégett/le van ragasztva. A CR szivattyú és a tdci mondeo üzemanyag rendszeri nyomását az ECU állandó ellenőrzés alatt tartja, így ha eltérés van az adott működési körülményekhez megadott nyomástartmonyánhoz képest, hibajelzést ad. A 2200-nál rángatás ha üzemanyag oldali, akkor nyomásgond, amira kell lennie kódnak.

Sokkal valószínűbb az EGR hibája, koszolódása. Első lépésként egr és szívósor tisztítást neki, majd töltőleveg csőrendszeri ellenőrzést, maf szenzor tisztítást.


Az általad hivatkozott diagnózisra én nem állnék neki semminek. A minőségi és hihető diagnózis onnét indul, hogy adnak róla papírt, amin szerepelnek a talált hibakódok és azok magyarázatai.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
patrikom
Vendég
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 21:01:38 »

Milyen tipusu és évjáratú a kocsid,mert az nem derült ki?
2002 es mondeo tdci 130 le
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 21:08:33 »

Az mtx75-ön nincs rezonátor cső a cooler előtt.

Akkor én kivétel vagyok,mert nekem van...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 21:18:33 »

2002 es mondeo tdci 130 le
Csináld meg amit RELLHIST ajánlott.Aztán csináltass egy diagot,de gyári műszerrel.Azzal lehet szivattyú tesztet is csinálni.De ha nincs semmi izzító villogás akkor azzal nem lehet gond.Ha ezeken a dolgokon túlvagy akkor írj újra,hogy mivan.De addig semmit ne vegyél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2010.10.31 vasárnap, 22:51:58 »

Akkor én kivétel vagyok,mert nekem van...
de a tied di szívósoros...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 09:08:58 »

Sziasztok,

Alf, köszi, nekem is ez lenne a reális magyarázat...megpróbálom ezt, aztán kiderül...

Bunyek, ..mostanában erőtlenebb lett a verda amióta ez a nyűgöm megvan, és bizti valami levegő probléma, mert néha megindul, néha meg lomha...hiába lépi át a 2000 Rpm-et nem jön a hátba vágás...egyébként jó lenne, bár már megszoktam... kéne valami upgrade  eplus2 eplus2, de szerintem jövő év közepe vége tájékán ha minden jól megy akkor lecserélem egy frissebb 2.2-es-re, vagy egy ST TDCI-re  nyes
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2010.11.01 hétfő, 10:32:10 »

de a tied di szívósoros...

és annak mi köze van hozzá?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.