Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:25:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14622315 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5600 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 22:11:52 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.10.28 csütörtök, 22:07:54
Szétszedni nem merem
de ha rázom akkor hallok egy golyót zörögni, bár ez lehet csak egy sima visszacsapó szelep is...nem?
"golyósszelepes visszairányító"? ez mit is jelent ?
én asszem Alftól hallottam róla először.
ha jól emlékszem, akkor a melegebb résolajat nem engedi vissza a tankba, hanem visszairányítja újra a motorhoz...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5601 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 22:34:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.28 csütörtök, 22:11:52
én asszem Alftól hallottam róla először.
ha jól emlékszem, akkor a melegebb résolajat nem engedi vissza a tankba, hanem visszairányítja újra a motorhoz...
Az nem rossz dolog, remélem ez is tudja....
bár a légszűrő és pollenszűrő állapota
alapján akármit rakok bele csak örülni fog a motor.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5602 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 22:47:34 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.10.28 csütörtök, 22:34:56
Az nem rossz dolog, remélem ez is tudja....
bár a légszűrő és pollenszűrő állapota
alapján akármit rakok bele csak örülni fog a motor.
Akkor vedd meg a gyárit légyszi és elmúlik minden kétséged ,hogy jó-e vagy nem!!!!!!!!!!!!!!!!Azokat is cseréld ki főleg a légszürőt!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5603 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 22:49:03 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.28 csütörtök, 21:52:21
Jó lesz az!
Viszont úgy is láttam már, hogy úgy töltötték fel, hogy a GO szűrőt berakták a helyére, rákötötték a csatlakozókat, kivéve a CR szivattyú szívóoldalát, mert arra egy szívólabdacsot dugtak, amivel teliszívták a GO szűrőt, nekem ez is tetszett...
Így van ez a tuti nekem is így csinálták.És utána pöccre indult,nincs dadogás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cickom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5604 Dátum:
2010.10.29 péntek, 17:02:42 »
Sziasztok!
Én újonc vagyok a fórumon...úgyhogy előre is bocs, hogy rossz helyre pofátlankodok...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....
köszi előre is
cickom
Naplózva
cickom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5605 Dátum:
2010.10.29 péntek, 17:04:53 »
Sziasztok!
Én újonc vagyok a fórumon...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....
köszi előre is
cickom
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5606 Dátum:
2010.10.29 péntek, 17:16:47 »
Idézetet írta: cickom - 2010.10.29 péntek, 17:02:42
Sziasztok!
Én újonc vagyok a fórumon...úgyhogy előre is bocs, hogy rossz helyre pofátlankodok...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....
köszi előre is
cickom
kompressziót mérhettek volna rajta. Az egyetlen dolog, ami miatt nem gyújt jó üzemanyag rendszernél, ha nincs meg a kompresszió az öngyulladáshoz. Ez leget gyűrűtörés, átégett dugattyú, elhajlott hajtókar. Hibás porlasztó okozhat dugólyukadást. Kompressziómérést neki.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Akiee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5607 Dátum:
2010.10.29 péntek, 19:21:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.28 csütörtök, 12:33:47
mérsékelten konstruktív válasz: van vásárlási tanácsadó a főoldalon.
Amúgy mindkét konstrukció tud érdekes hibákat generálni, így jó ha van talonban elég pénz (5-600eFt) a vásárlást követő 1 évben (kiv. ha garanciával veszed).
Mindkét motor jól használható, de az üzemanyag rendszerük kényes a karbantartásra, tankolásra és nem szereti az utángyártott szűrőket.
Jól körül kell járni a kiszemelt példányt, ha valami nyűgje látszik, keményen alkudni kell.
Löszi szépen a segítséget
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5608 Dátum:
2010.10.29 péntek, 19:38:26 »
Idézetet írta: cickom - 2010.10.29 péntek, 17:04:53
Sziasztok!
Én újonc vagyok a fórumon...azért regisztráltam, mert épp a 2003-as dízel mondeómmal szívok...második szerelőnél van az autó, az első egy hónap után töredelmesen bevallotta, hogy ő nem tudja ezt az autót megjavítani...ezután vittem el a kocsit egy márkaszervízbe (Citroen márkaszervíz, merthogy a Ford szervíz épp fullon volt és csak egy hét múlva vállalták volna)....ezek egy porlasztófej csere után (amiért elkértek eddig egy 100-st) azt mondták, hogy még mindig nem megy a henger...és nem tudják mi a baja, de 150-ért szívesen szétszedik a motort és összerakják, de hogy a kettő között mit kell még csinálni vele arról fogalmuk sincs...elhoztam az autót, gondolván, hogy keresek egy bizalomgerjesztőbb szervizet...esetleg tudna valaki javasolni valakit? nógrádi vagyok de pesten dolgozom, úgyhogy elvinném a kocsit nógrád, heves, pest megyében alárhova....
köszi előre is
cickom
Könyves Kálmán Krt FORD szerviz,keresd VIK-et.Ő segít.És még egyszer olyan helyre nevidd ahol utálják,nem szeretik és főleg nem tudják,hogy mit kell csinálni vele.Ez remélem jó tanuló pénz volt.Legalább a porlasztó fej amit beleraktak az belevaló?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mirci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5609 Dátum:
2010.10.29 péntek, 20:15:21 »
Sziasztok!
Szeretnem egy hozzaerto szaki velemenyet kerni. Most keszulok cserelni a hosszbordaszijat es a gorgoket, mivel valami iszonyuan zorog a motorterben. Neztem egy ezzel foglalkozo webaruhazat, ahol keszletet adnak (hosszbordasszij keszlet). Ez tartalmazza a szijat valamint 3db gorgot. A kerdesem az lenne, hogy mit erdemes meg ilyenkor cserelni, amit ez a keszlet nem tartalmaz. Koszi szepen!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5610 Dátum:
2010.10.29 péntek, 20:46:54 »
Idézetet írta: mirci - 2010.10.29 péntek, 20:15:21
Sziasztok!
Szeretnem egy hozzaerto szaki velemenyet kerni. Most keszulok cserelni a hosszbordaszijat es a gorgoket, mivel valami iszonyuan zorog a motorterben. Neztem egy ezzel foglalkozo webaruhazat, ahol keszletet adnak (hosszbordasszij keszlet). Ez tartalmazza a szijat valamint 3db gorgot. A kerdesem az lenne, hogy mit erdemes meg ilyenkor cserelni, amit ez a keszlet nem tartalmaz. Koszi szepen!
Szíj
feszítő
feszítő görgői
kéttömegű főtengely szíjtárcsa
+ generátor szabadonfutósítás
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5611 Dátum:
2010.10.29 péntek, 23:53:51 »
Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5612 Dátum:
2010.10.30 szombat, 09:15:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.29 péntek, 23:53:51
Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.
Lehet egy kérdésem? Ezzel a szilikonos csőszettel mi változik? Gyorsabban épül fel a turbónyomás,vagy mit okoz ?
Bocsi,ha hülye a kérdés,csak érdekel a dolog
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5613 Dátum:
2010.10.30 szombat, 12:17:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.29 péntek, 23:53:51
Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/images/forge/monboost2.jpg
http://www.prodigymotorsport.co.uk/catalog/images/forge/monintake.jpg
ki a más gyártó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5614 Dátum:
2010.10.30 szombat, 15:54:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.30 szombat, 12:17:14
ki a más gyártó??
samco
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5615 Dátum:
2010.10.30 szombat, 15:55:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.10.30 szombat, 09:15:35
Lehet egy kérdésem? Ezzel a szilikonos csőszettel mi változik? Gyorsabban épül fel a turbónyomás,vagy mit okoz ?
Bocsi,ha hülye a kérdés,csak érdekel a dolog
hamarabb, egyenletesebben épül a nyomás, és legfőképpen nem szakad ki.
A turbó kezdetben nem a levegőcsövek "felfújásával" foglalkozik, így nincs az a nagy lökés 2500 előtt, viszont 1500-tól megy a gép egyenletesen, erősen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5616 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:09:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.30 szombat, 15:54:14
samco
link van hozzá?? az mennyibe van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5617 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:13:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.29 péntek, 23:53:51
Friss infó a szilikonos csőszettekhez:
- várhatóan lesz mtx75 váltóval (5seb) szerelt gépekhez is
- van már más gyártó is aki kínál ilyet a forge mellett, most akciósan 200GBP a 7 részes szett a 6sebességes tdci-khez
Az enyémen fent van a szett és q.rvajó.
Lehet, hogy volt már róla szó.
De ez beépithetö tddi mondikba is?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
mirci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5618 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:19:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.29 péntek, 20:46:54
Szíj
feszítő
feszítő görgői
kéttömegű főtengely szíjtárcsa
+ generátor szabadonfutósítás
Most sikerult kideritenem egy aprosagot, ami talan kozelebb vihetne a megoldashoz (hogy megis mi az ami zorog a motorterben).
Tehat alapjaraton jarattam a verdat, zorges korulbelul az inditas utan 1 perccel jelentkezett. Gazadasnal abbamaradt, majd tobbszori gazadas utan elhalgatott. Most jon a lenyeg
Amikor fogyasztot (tompitott es tavolsagi fenyszoro) tettem ra, elkezdett csorogni, majd amikor a fogyasztokat levettem, elhallgatott.
Esetleg ezek alapjan valami tippje van valakinek?
Nagyon szepen koszonom!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5619 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:45:56 »
Idézetet írta: mirci - 2010.10.30 szombat, 16:19:48
Most sikerult kideritenem egy aprosagot, ami talan kozelebb vihetne a megoldashoz (hogy megis mi az ami zorog a motorterben).
Tehat alapjaraton jarattam a verdat, zorges korulbelul az inditas utan 1 perccel jelentkezett. Gazadasnal abbamaradt, majd tobbszori gazadas utan elhalgatott. Most jon a lenyeg
Amikor fogyasztot (tompitott es tavolsagi fenyszoro) tettem ra, elkezdett csorogni, majd amikor a fogyasztokat levettem, elhallgatott.
Esetleg ezek alapjan valami tippje van valakinek?
Nagyon szepen koszonom!
generátor-és vagy a generátorszíj rendszer!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mirci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5620 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:49:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.30 szombat, 16:45:56
generátor-és vagy a generátorszíj rendszer!
Alf mester kicsit bovebben kifejtene nekem mi tartozik ebbe bele pontosan? Csak elore akarom szamolni mennyi penz marad karacsonyra
Koszi szepen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5621 Dátum:
2010.10.30 szombat, 16:59:27 »
Idézetet írta: mirci - 2010.10.30 szombat, 16:49:33
Alf mester kicsit bovebben kifejtene nekem mi tartozik ebbe bele pontosan? Csak elore akarom szamolni mennyi penz marad karacsonyra
Koszi szepen!
Az elektromos terhelés változás miatt zörög valami a generátor szíj rendszerben.Ez lehet valamelyik görgő csapágya,vagy a generátor csapágya,vagy a feszítő. szétszedés után lehet felmérni a ráfordítani valót!
A szíj kb 4eft
a feszítő kb 32eft
a görgők 3db-5-5eft=15eft
a generátor felújítás kb 20eft
a klíma csapágyat most nem mondom meg....
a főtengely szíjtárcsa kb 25eft
+ a munkadíj xft
Ha még ezek nem voltak cserélve-esetleg van is rávalód,akkor érdemes mindent kicseréltetni,és vegyél Relhist-től szabadonfutót,és rakasd fel a generátorra!az kb 12eft+ a felrakás-cikk a wikiben!
Ezután jelentős élettartam növekedést érsz el a generátorszíj rendszeri zajok megjelenésében!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mirci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5622 Dátum:
2010.10.30 szombat, 18:15:28 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.30 szombat, 16:59:27
Az elektromos terhelés változás miatt zörög valami a generátor szíj rendszerben.Ez lehet valamelyik görgő csapágya,vagy a generátor csapágya,vagy a feszítő. szétszedés után lehet felmérni a ráfordítani valót!
A szíj kb 4eft
a feszítő kb 32eft
a görgők 3db-5-5eft=15eft
a generátor felújítás kb 20eft
a klíma csapágyat most nem mondom meg....
a főtengely szíjtárcsa kb 25eft
+ a munkadíj xft
Ha még ezek nem voltak cserélve-esetleg van is rávalód,akkor érdemes mindent kicseréltetni,és vegyél Relhist-től szabadonfutót,és rakasd fel a generátorra!az kb 12eft+ a felrakás-cikk a wikiben!
Ezután jelentős élettartam növekedést érsz el a generátorszíj rendszeri zajok megjelenésében!
Koszi szepen a reszletes leirast!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5623 Dátum:
2010.10.30 szombat, 18:41:25 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.10.30 szombat, 16:13:42
Lehet, hogy volt már róla szó.
De ez beépithetö tddi mondikba is?
nem sajnos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5624 Dátum:
2010.10.30 szombat, 19:03:16 »
A Haynes szerint a hagyományos hűtőfolyadék-hőmérséklet mérés helyett a TDCi-ben csak hengerfej hőmérséklet adó (CHT) van beépítve.
Ti is így tudjátok? Mindegyikben (2003-2007 03-56 reg)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5625 Dátum:
2010.10.30 szombat, 19:05:55 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.30 szombat, 19:03:16
A Haynes szerint a hagyományos hűtőfolyadék-hőmérséklet mérés helyett a TDCi-ben csak hengerfej hőmérséklet adó (CHT) van beépítve.
Ti is így tudjátok? Mindegyikben (2003-2007 03-56 reg)?
nem. a vízhőfokot is méri.kaccsolj teszt üzemmódra,ott látod online is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5626 Dátum:
2010.10.30 szombat, 20:05:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.30 szombat, 18:41:25
nem sajnos.
Hi,
Engem szeritem érdekelne egy fullos szett MTX75 váltóval szerelt tdci-re. Merre találom pontosan?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5627 Dátum:
2010.10.30 szombat, 21:11:28 »
A csúcsok újraprogramozása, a f-superrel hogyan megy? (a program elvi működését már vágom)
át kell írni őket először pl.:00000000000000 értékre, elmenteni a ECU-ba, majd a újra beadni a jó kalibrációs kódot?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 21:50:11 írta Wah
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5628 Dátum:
2010.10.30 szombat, 22:43:53 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.30 szombat, 21:11:28
A csúcsok újraprogramozása, a f-superrel hogyan megy? (a program elvi működését már vágom)
át kell írni őket először pl.:00000000000000 értékre, elmenteni a ECU-ba, majd a újra beadni a jó kalibrációs kódot?
RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?
Nálam egyenként újra beírták a kódokat és elmentették.Megvan határozva a sorrend ,hogy melyikkel kell kezdeni és így tovább.Arra kell vigyázni,hogy ne üsd el mert a végén derül ki,hogy valami nem jó és lehet kezdeni előröl.Nem egy bonyolult dolog.A sorrendre nem emlékszem,pedig nem egyszer láttam ,hogy csinálják.Még a kódokat én diktáltam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5629 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 00:00:45 »
Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5630 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 05:03:46 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 00:00:45
Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
Nyugi, lesz megoldás.
Vigyázz, nehogy lehúzzanak a szervizben, mert nagyon hajlamosak rá. Lehet, hogy egyszerű a baj.
Mi volt a pontos hibakód?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 05:06:55 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5631 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 08:45:28 »
Hibakod számot nem tudok csak anyit olvastam le a monitorrol hogy a szivattyú vezérlő egység rossz és a gázolaj előmelegitője nem jó! ezt az egységet szivattyúval együtt lehet cserélni vagy külön is?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5632 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 09:18:25 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 08:45:28
Hibakod számot nem tudok csak anyit olvastam le a monitorrol hogy a szivattyú vezérlő egység rossz és a gázolaj előmelegitője nem jó! ezt az egységet szivattyúval együtt lehet cserélni vagy külön is?
A szivattyút ha cserélni kell az húzós.Ahogy az előttem szóló mondta amíg nem tudod a kód számát addig semmibe nemenj bele.Aszivattyúban van egy SZELEP amit kilehet cserélni külön,az nem olyan drága.Tud meg a kódot és jön a segítség.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 09:30:25 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5633 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 10:20:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.30 szombat, 22:43:53
Nálam egyenként újra beírták a kódokat és elmentették.Megvan határozva a sorrend ,hogy melyikkel kell kezdeni és így tovább.Arra kell vigyázni,hogy ne üsd el mert a végén derül ki,hogy valami nem jó és lehet kezdeni előröl.Nem egy bonyolult dolog.A sorrendre nem emlékszem,pedig nem egyszer láttam ,hogy csinálják.Még a kódokat én diktáltam.
erre is segít?
RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 15:30:22 írta Wah
»
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5634 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 12:07:28 »
Sziasztok,
Némi ötlet kéne....
Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...
Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5635 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 15:23:53 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.10.31 vasárnap, 12:07:28
Sziasztok,
Némi ötlet kéne....
Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...
Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike
a szívósor alatti olaj arra utal,hogy ott kifúj a turbónyomás!meg kell javítani!Tömítést cserélni ....
a csúcsok körüli szivárgást is megkell szüntetni,mert okozhat gondot később-izzítójelvillogással majd jól leáll....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5636 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 18:59:13 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.10.31 vasárnap, 12:07:28
Sziasztok,
Némi ötlet kéne....
Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...
Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike
ahogy ALf irta csinálj úgy kezdésnek...
amugy milyen a kocsi,tudod mire gondolok....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5637 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 19:03:47 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.10.31 vasárnap, 12:07:28
Sziasztok,
Némi ötlet kéne....
Az elmúlt hónapban az autó elkezdett többet fogyasztani (kb 8-9 liter, az eddigi 6-7-ről), jobban kormol és kevésbé megy. Először azt hittem valamelyik turbó cső...(nekem cserélve lett a Forge csöveire, kivéve egyet), de átnéztem őket, sehol nincs olajpára, és amikor felépül a turbónyomás, akkor sem hallok fütyülést...
Ma belenéztem jobban a motortérbe és a következőket láttam:
- balról a 3. csúcsnál van egy pici olaj a csúcs körül...nagyon minimális...nem folyt rá/szét a hengerfejen, épp csak a nyaknál van kicsi (A csúcsok idén nyáron lettek cserélve.)
- a nagynyomású szivattyú teteje picit olajos, de jobban megnéztem (valójában csak tapogattam a szívósor alját) és a szívósor alján is van a 2. henger körül olaj (lehet a tömítés?, mert nyáron volt EGR-off és akkor szívósort is levettem, takarítottam, de cseréltem tömítéseket is...)
- menet közben amíg a turbó nyomás fel nem épül (kb 2-2200 RPM) és picit erőltetem a motort (pl. 20.Km/h-nál 3.-ba erősebb gázt adok), és hirtelen lelépek a gázról mielőtt felépülne a nyomás, olyan érdekes hangot (nehéz leírni, majdnem olyan mint a lefújószelep hangja, csak nem olyan erős) hallani...ez eddig nem volt...
Gondolom, hogy a fekete füst és a nagyobb fogyasztás a kevesebb levegőtől van, de ha a csövek jók és onnan nem jön fütyülés..akkor mi lehet...illetve a csúcs és a szívósor körüli olaj lehet magyarázat ??...esetleg ott megy el valahol a nyomás...és azt már nem hallani?
Köszi a választ..előre is!
Mike
Pucold még ki a MAF szenzort!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5638 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:25:32 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 00:00:45
Sziasztiok! Segitsetek nekem ha tudtok! Elvittem az autom diagnosztikára és szivattyú vezérlő egység hibát irt ki! Nem akar menni és 2200 fordulatnál rángat füstől és ekkor daráló hangot ad! Sokat fogyaszt kb 9-10 liter gázolaj! 2002-es évjáratú TDci motor van benne! Szerintetek mennyibe kerülhet ez a vezérlő egység? Lehet hozzá kapni ujat vagy bontott is jó?
az miaz a szivattyú vezérlő egység? ECU? IDM?
Izzítójelzés villog?
motor kontroll lámpa világít?
Milyen eszközzel csinálták a diagnosztikát?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.31 vasárnap, 20:30:31 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5639 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:32:47 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.31 vasárnap, 10:20:33
erre is segít?
RÉszterhelésnél, amikor pl 50-60-al megyek negyedikben és nem gyorsítok, csak minimális gázadással tartom a sebességet éles, fémes csörgő hangot hallok, ha nyomok egy kövéret, akkor szépen gyorsít, a hangja normális...
Ha beverne a dugattyú a szelepbe, azt folyamatosan hallanám, nem?
olajnyomás is lehet, ami miatt nincs rendes lácfeszítés és így a vezérműlánc hangját is hallhatod. Meg kellene nézetni valakivel, mert ne járj úgy, mint cseresznye fórumtárs,akinél átugrott a vezérlés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5640 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:35:31 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.10.30 szombat, 20:05:44
Hi,
Engem szeritem érdekelne egy fullos szett MTX75 váltóval szerelt tdci-re. Merre találom pontosan?
mtx75 verzióra még várni kell kicsit. Mike1 mmt6-os verziót vett, 1 kivétellel fel tudta elvileg rakni a csöveket. Az mtx75-ön nincs rezonátor cső a cooler előtt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5641 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:41:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.31 vasárnap, 20:25:32
az miaz a szivattyú vezérlő egység? ECU? IDM?
Izzítójelzés villog?
motor kontroll lámpa világít?
Milyen eszközzel csinálták a diagnosztikát?
Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5642 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:47:39 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 20:41:56
Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!
Milyen tipusu és évjáratú a kocsid,mert az nem derült ki?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5643 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 20:54:59 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 20:41:56
Ezt a hibát irta ki hogy szivattyú vezérlő egység! Nem tudom ez egy szelep lehet? semmi nem világit nem villog a müszerfalon, olyan mint ha minden rendben lenne rajta! tökéletesen indul, csak menet közben jelentkezik ez a baj hogy nem megy nem akar huzni az auto! Az eszköz nevét nem tudom!
Ha szivattyú gondja lenne, villogna az izzításjelző szimbólum a műszerfalon. Kivéve, ha kiégett/le van ragasztva. A CR szivattyú és a tdci mondeo üzemanyag rendszeri nyomását az ECU állandó ellenőrzés alatt tartja, így ha eltérés van az adott működési körülményekhez megadott nyomástartmonyánhoz képest, hibajelzést ad. A 2200-nál rángatás ha üzemanyag oldali, akkor nyomásgond, amira kell lennie kódnak.
Sokkal valószínűbb az EGR hibája, koszolódása. Első lépésként egr és szívósor tisztítást neki, majd töltőleveg csőrendszeri ellenőrzést, maf szenzor tisztítást.
Az általad hivatkozott diagnózisra én nem állnék neki semminek. A minőségi és hihető diagnózis onnét indul, hogy adnak róla papírt, amin szerepelnek a talált hibakódok és azok magyarázatai.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
patrikom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5644 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 21:01:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.31 vasárnap, 20:47:39
Milyen tipusu és évjáratú a kocsid,mert az nem derült ki?
2002 es mondeo tdci 130 le
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5645 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 21:08:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.31 vasárnap, 20:35:31
Az mtx75-ön nincs rezonátor cső a cooler előtt.
Akkor én kivétel vagyok,mert nekem van...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5646 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 21:18:33 »
Idézetet írta: patrikom - 2010.10.31 vasárnap, 21:01:38
2002 es mondeo tdci 130 le
Csináld meg amit RELLHIST ajánlott.Aztán csináltass egy diagot,de gyári műszerrel.Azzal lehet szivattyú tesztet is csinálni.De ha nincs semmi izzító villogás akkor azzal nem lehet gond.Ha ezeken a dolgokon túlvagy akkor írj újra,hogy mivan.De addig semmit ne vegyél!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5647 Dátum:
2010.10.31 vasárnap, 22:51:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.31 vasárnap, 21:08:33
Akkor én kivétel vagyok,mert nekem van...
de a tied di szívósoros...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5648 Dátum:
2010.11.01 hétfő, 09:08:58 »
Sziasztok,
Alf, köszi, nekem is ez lenne a reális magyarázat...megpróbálom ezt, aztán kiderül...
Bunyek, ..mostanában erőtlenebb lett a verda amióta ez a nyűgöm megvan, és bizti valami levegő probléma, mert néha megindul, néha meg lomha...hiába lépi át a 2000 Rpm-et nem jön a hátba vágás...egyébként jó lenne, bár már megszoktam... kéne valami upgrade
, de szerintem jövő év közepe vége tájékán ha minden jól megy akkor lecserélem egy frissebb 2.2-es-re, vagy egy ST TDCI-re
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5649 Dátum:
2010.11.01 hétfő, 10:32:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.31 vasárnap, 22:51:58
de a tied di szívósoros...
és annak mi köze van hozzá?
Naplózva
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ