Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:31:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633944 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7450 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:30:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 23:25:01
már csak azt kéne kitalálni, hogy milyen szelepet használtak benne. az actuator, pedig a nyomásállító tök
hát sajnos arról nem volt külön semmise
ez nem a legszínvonalasabb leírása egy ilyen kockázatos dolognak(szerintem kockázatos)
semmi kép...
Na látod nyomásállító tök, én még ilyet nem is hallottam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7451 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:37:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.25 kedd, 23:30:51
hát sajnos arról nem volt külön semmise
ez nem a legszínvonalasabb leírása egy ilyen kockázatos dolognak(szerintem kockázatos)
semmi kép...
Na látod nyomásállító tök, én még ilyet nem is hallottam
könnyen ki lehet nyírni a turbót vele, az biztos.
rem 3hét múlva már a gt17-es lesz a gépen. azért az időért nem fogom átalakítani ezt a turbót is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7452 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:39:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 23:37:38
könnyen ki lehet nyírni a turbót vele, az biztos.
rem 3hét múlva már a gt17-es lesz a gépen. azért az időért nem fogom átalakítani ezt a turbót is
Ja hogy Te majd arra szeretnéd megcsinálni ezt a dolgot? szerintem ha írsz egyet a szerzőnek lehet mellékel egy pár képet szívesen, vagyis ha találsz szerzőt...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7453 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:41:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.25 kedd, 23:07:01
én a combo-mal toltam ott 190-et 1.7 CDTI igaz az 110LE....
Az szuper lehetett, mint a konyhaszekrény 190-el!
Amúgy tuning előtt, gyári állapotban hajtottam meg a kicsikém 3 éve, akkor 215 és 220 között mutatott a km óra, a fordulatszám meg a pirosban. Csak a gázolaj, a motor és a váltó volt adalékolva metabonddal
A gondom csak annyi volt, hogy a váltóm kinyomta a tetején az olajat, annak sok volt.
Amúgy neked is jobb lett volna spuri, vagy nem tom mit használsz a gázolajhoz, metabondot használnod.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.25 kedd, 23:44:02 írta Zsiri
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7454 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:42:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.25 kedd, 23:39:59
Ja hogy Te majd arra szeretnéd megcsinálni ezt a dolgot? szerintem ha írsz egyet a szerzőnek lehet mellékel egy pár képet szívesen, vagyis ha találsz szerzőt...
azon másképp lesz megoldva, a mostanira akartam, de hamarabb felkerül az új turbo, mint eredetileg gondoltam. így ez már kimarad.
megpróbálom előkeríteni
ezt megosszuk a többiekkel?? hátha akar tuningolni más is...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7455 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:44:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 23:42:39
azon másképp lesz megoldva, a mostanira akartam, de hamarabb felkerül az új turbo, mint eredetileg gondoltam. így ez már kimarad.
megpróbálom előkeríteni
ezt megosszuk a többiekkel?? hátha akar tuningolni más is...
ha akarod megoszthatod, nemtudom adjam e hozzá a nevem, sajnos nem értek hozzá ezért lett ilyen, de ha kiavítod ahogyan tudod akkor közzéteheted
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7456 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:46:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.25 kedd, 23:44:37
ha akarod megoszthatod, nemtudom adjam e hozzá a nevem, sajnos nem értek hozzá ezért lett ilyen, de ha kiavítod ahogyan tudod akkor közzéteheted
ok, majd átnézem, am teljesen érthető lett a fordítás
Felelőséget nem vállalunk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7457 Dátum:
2011.01.25 kedd, 23:49:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.25 kedd, 23:46:31
ok, majd átnézem, am teljesen érthető lett a fordítás
köszönöm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7458 Dátum:
2011.01.26 szerda, 09:41:13 »
Idézetet írta: Tomy - 2011.01.25 kedd, 20:11:29
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata tuningboxról?
Box vagy inkább szoftveres átírás?
Mondeo tdci 2.0 130LE
Van valakinek ismerőse aki korrekt áron átírná a szoftvert?- úgy hogy persze értsen is hozzá és jó legyen:)
Nem lenne baj ha Veszprém megye lenne, de árfüggő- ha kell útba is ejtem valahol.
Köszi
üdv.nekem is van tuning boxom.egy küberl.teljesen elégedett vagyok vele.az biztos hogy szart nem érdemes beletenni...a szoftverirást én személy szerint nem alkalmaznék a sajátomban(2.0 tdci 131le).meg minek ha lehet egy olyan szerkezeted ami ugyanazt tudja és bármikor kivehetö,meg oda állitod ahova csak akarod.a megirt csippel at tudod lépni azokat a gyári értékeket amik nélkül az auto hamarabb tönkretehetö.jol gondold meg...
egy diesel box is tudja a +20-30%ot.küldök egy linket,olvad el amit itt találsz...
http://www.powertuning.hu/egyeb/technologia/tuningdoboz-vagy-chiptuning.html
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7459 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:00:28 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.01.24 hétfő, 23:32:34
Valaki gondolkozott már 2.0 tdci-re lefujoszelepet tenni?
Megoldható?
üdv.
megoldhato de csak a hang miatt van értelme.
a diesel autoknál a lefujo müködéséhez vákuum nem áll rendelkezésre.a diesel motorok legnagyobb részében nincsen pillango szelep ezért olyan vákuum elöállitása ami csak gázpedálrol valo lelépéskor keletkezik kicsit bajos.ezt a problémát egy elektronikus szerkezettel orvosolják általában.ami egy elektronikus vákuum szelepen keresztül oldja meg a lefujo müködtetését.a mikor a gápedálod 0 állásban áll akkor rövid idöre ad egy impulzussal engedi a vákuumot egy mágnesszelepen keresztül a lefujora...
a benzineseké más.ott a szivo csonkben erös vákuum keletkezik mikor lelépsz a gázpedálrol.a pillango lezár,a motor probál levegöt szivni,de nem engedi ezt a lezárodott pillango.ezért a benzines autokbana pillango mögé a szivocsonba kötött vákuum csöben pont akkor keetkezik vákuum amikor a lefujodnak épp szüksége lenne rá.amikor a gázpedál nem 0 állásban van akkor a pillnago is nyitva van igy aszivocsöben nincs erös vákuum.feltöltös motoroknál gyorsitáskor nemhogy vákuum nincs hanem pont hogy nyomás van amit a turbo állit elö.
a feltöltös autoknál!a turbonyomás felépülésekor a lefujo vákuum csövében is mérhetö a teljes töltönyomás.ez biztositja hogy a szelep ellen tudjon állni az intercooler csövében öt feszitö nyomásnak.mivel azonban a két keresztmetszet nem egyforma méretü ezért szükség van a lefujoban egy erös rugora ami ezt az erötöbbletet kell hogy ellensulyozza.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7460 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:06:39 »
amugy a lefujo védi a turbód élettartamát!hiszen a turbo nem akar megfulladni a többlet levegötöl(benzinesnél).és gázpedálrol valo lelépéskor a turbo tengelye nem torpan meg hiszen a lefujo elengedi a többlet levegöt akkor mikor nincs rá szükség.a motor ujra hamarabb fel tud pörögni.(benzinesnél)
a turbo diesel motor teljesen máshogy müködik.ott nincs vákuum ami a lefujot müködtetné.azt elöbb elö kell állitani...
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7461 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:19:51 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 09:41:13
üdv.nekem is van tuning boxom.egy küberl.teljesen elégedett vagyok vele.az biztos hogy ***t nem érdemes beletenni...a szoftverirást én személy szerint nem alkalmaznék a sajátomban(2.0 tdci 131le).meg minek ha lehet egy olyan szerkezeted ami ugyanazt tudja és bármikor kivehetö,meg oda állitod ahova csak akarod.a megirt csippel at tudod lépni azokat a gyári értékeket amik nélkül az auto hamarabb tönkretehetö.jol gondold meg...
egy diesel box is tudja a +20-30%ot.küldök egy linket,olvad el amit itt találsz...
http://www.powertuning.hu/egyeb/technologia/tuningdoboz-vagy-chiptuning.html
üdv.
Ez itt a reklam helye, ez itt a reklam helye! :-)
Mindketto lehet jo is, meg rossz is. A box egyszeruen elcsalja a valos ertekeket. Tulzasnak erzem azt allitani, hogy "optimalizalja" azokat, hiszen erre tulajdonkeppen semmi lehetosege nincs: a bejovo gyari erzekelok adatain kivul semmi masra nem tamaszkodhat, es a szamitasi teljesitmenye se nagyon van meg hozza. Utana a gyari program hajtja vegre ugyan a vezerlest, de a "behazudott" ertekek alapjan, ami ugyanugy lehet rossz a motornak, kornyezetszennyezesnek, elettartamnak, fogyasztasnak, barminek.
Egy jol megirt chip viszont a valos, mert ertekek alapjan allit elo egy modositott uzemallapotot, es ha _jol_ irtak meg, akkor az nem fogja a motort sem legyilkolni idonek elotte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7462 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:48:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.26 szerda, 10:19:51
Ez itt a reklam helye, ez itt a reklam helye! :-)
Mindketto lehet jo is, meg rossz is. A box egyszeruen elcsalja a valos ertekeket. Tulzasnak erzem azt allitani, hogy "optimalizalja" azokat, hiszen erre tulajdonkeppen semmi lehetosege nincs: a bejovo gyari erzekelok adatain kivul semmi masra nem tamaszkodhat, es a szamitasi teljesitmenye se nagyon van meg hozza. Utana a gyari program hajtja vegre ugyan a vezerlest, de a "behazudott" ertekek alapjan, ami ugyanugy lehet rossz a motornak, kornyezetszennyezesnek, elettartamnak, fogyasztasnak, barminek.
Egy jol megirt chip viszont a valos, mert ertekek alapjan allit elo egy modositott uzemallapotot, es ha _jol_ irtak meg, akkor az nem fogja a motort sem legyilkolni idonek elotte.
AndyA
üdv.
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?
üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7463 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:51:30 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 10:48:26
üdv.
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?
üdv.
Turbos autoban, plane dizelnel szerintem felesleges. A kipufogogazzal, azaz hulladek energiaval hajtod a turbot, az meg utana a teglafalon is keresztulszivja a szukseges levegot, nemhogy egy papirszuron... Es az eges is levegofeleslegben tortenik a dizelnel. Benzines, nem turbos autoban volt nekem, alacsony fordulaton egy picit virgoncabba valt tole, de nem vilagmegvalto. Szerintem egy TDCi-ben eszre sem veszed. Az viszont biztos, hogy picivel tobb es nagyobb szennyezodest enged at, ami par 10 ezer km utan mar eszreveheto lesz a motoron.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7464 Dátum:
2011.01.26 szerda, 10:59:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.26 szerda, 10:51:30
Turbos autoban, plane dizelnel szerintem felesleges. A kipufogogazzal, azaz hulladek energiaval hajtod a turbot, az meg utana a teglafalon is keresztulszivja a szukseges levegot, nemhogy egy papirszuron... Es az eges is levegofeleslegben tortenik a dizelnel. Benzines, nem turbos autoban volt nekem, alacsony fordulaton egy picit virgoncabba valt tole, de nem vilagmegvalto. Szerintem egy TDCi-ben eszre sem veszed. Az viszont biztos, hogy picivel tobb es nagyobb szennyezodest enged at, ami par 10 ezer km utan mar eszreveheto lesz a motoron.
AndyA
üdv.
téglafalon?
ettöl visitottam!
nekem is régen egy g astrában volt 1.4 benya.nekem is tetszett a sportlégszürö hatása.ezért kérdeztem hogy dieselben mit mutatna...
köszi a segitséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7465 Dátum:
2011.01.26 szerda, 11:12:14 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 10:59:37
üdv.
téglafalon?
ettöl visitottam!
nekem is régen egy g astrában volt 1.4 benya.nekem is tetszett a sportlégszürö hatása.ezért kérdeztem hogy dieselben mit mutatna...
köszi a segitséget.
Az is porozus anyag, csak nem annyira, mint a papir. De a levego atjon rajta, ha eros nyomaskulonbseget hoz letre az ember a ket oldalan. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7466 Dátum:
2011.01.26 szerda, 11:29:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.26 szerda, 11:12:14
Az is porozus anyag, csak nem annyira, mint a papir. De a levego atjon rajta, ha eros nyomaskulonbseget hoz letre az ember a ket oldalan. :-)
AndyA
és a külsö légszüröröl mi a véleményed?attol szép hangja lesz a gépnek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7467 Dátum:
2011.01.26 szerda, 12:03:50 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 11:29:51
és a külsö légszüröröl mi a véleményed?attol szép hangja lesz a gépnek.
Azt' azzal vege is az osszes elonyenek. En is szerettem a sportszuro szep hangjat, mosogattam is boszen, meg olajoztam, de azutan leszoktam rola. Ez, meg a tetocsomagtarto, amit nem loptak el anno az autoval egyutt...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7468 Dátum:
2011.01.26 szerda, 12:14:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.26 szerda, 12:03:50
Azt' azzal vege is az osszes elonyenek. En is szerettem a sportszuro szep hangjat, mosogattam is boszen, meg olajoztam, de azutan leszoktam rola. Ez, meg a tetocsomagtarto, amit nem loptak el anno az autoval egyutt...
AndyA
pff...ellopták?sajnálom.inkább hátrányai vannak mint elönyei mi?köszi a segitséget.
hali
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7469 Dátum:
2011.01.26 szerda, 12:15:47 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/samara/lada_samara_1500_sukar_verda-4455835
ennek a leirását érdemes elolvasni mindenkinek...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7470 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:15:01 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 10:06:39
amugy a lefujo védi a turbód élettartamát!hiszen a turbo nem akar megfulladni a többlet levegötöl(benzinesnél).és gázpedálrol valo lelépéskor a turbo tengelye nem torpan meg hiszen a lefujo elengedi a többlet levegöt akkor mikor nincs rá szükség.a motor ujra hamarabb fel tud pörögni.(benzinesnél)
a turbo diesel motor teljesen máshogy müködik.ott nincs vákuum ami a lefujot müködtetné.azt elöbb elö kell állitani...
üdv.
A tdci változó geometriás, így a gázelvételkori visszalassulást elkerülendő a geometriát állítja az ECU
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7471 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:39:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.01.26 szerda, 14:15:01
A tdci változó geometriás, így a gázelvételkori visszalassulást elkerülendő a geometriát állítja az ECU
igaz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7472 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:43:10 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 10:48:26
üdv.
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?
üdv.
és azzal hogy megméreted mivel vagy előrébb??
chippet nálam addig alakítgatták, még jónak nem éreztem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7473 Dátum:
2011.01.26 szerda, 14:56:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 14:43:10
és azzal hogy megméreted mivel vagy előrébb??
chippet nálam addig alakítgatták, még jónak nem éreztem...
csak annyival hogy tudom a pontos teljesitményt...ennyi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7474 Dátum:
2011.01.26 szerda, 15:05:07 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 14:56:03
csak annyival hogy tudom a pontos teljesitményt...ennyi.
hurrá
kidobtál rá xeft-ot, de jobban nem fog menni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7475 Dátum:
2011.01.26 szerda, 15:24:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 15:05:07
hurrá
kidobtál rá xeft-ot, de jobban nem fog menni
még nem dobtam ki 1 ft-ot se.mert még nem lett megmérve.azért azország másik felére biztos nem megyek el hogy megmérjék.csak ha itt a közelbe van.de eddig pécsen találtam ilyet.na mindegy.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7476 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:26:39 »
Idézetet írta: waver - 2011.01.26 szerda, 15:24:05
még nem dobtam ki 1 ft-ot se.mert még nem lett megmérve.azért azország másik felére biztos nem megyek el hogy megmérjék.csak ha itt a közelbe van.de eddig pécsen találtam ilyet.na mindegy.
egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7477 Dátum:
2011.01.26 szerda, 19:30:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 19:26:39
egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?
pontosan
nekem még 1000km-es utazással is megérte. itt helyben 60-ért rakták volna rá a németben 1x módosított szoftvert
én is gondolkodom rajta, engem a turbos tuning végeredménye érdekelne,
kaptam debrcenben egy elérhetőséget, csak sajnálom rá a pénzt
előre is. majd megkérdezem hogy mennyiért csinálja.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7478 Dátum:
2011.01.26 szerda, 20:56:13 »
Naiv kérdést tennék fel..
120e km-es nagyszervizen szerintetek kicserélik az izzítógyertyákat automatikusan?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7479 Dátum:
2011.01.26 szerda, 21:11:04 »
Idézetet írta: GiN - 2011.01.26 szerda, 20:56:13
Naiv kérdést tennék fel..
120e km-es nagyszervizen szerintetek kicserélik az izzítógyertyákat automatikusan?
Biztosan nem fogják kicserélni, ha jól emlékszem etis sem írja hogy cserés lenn. Szóval ha azt akarod, hogy cseréljék, kérd, hogy tegyék meg. De javaslom kérd el a kiszedett alkatrészeket, ha nem állsz az autó mellett.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7480 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:22:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 19:30:54
pontosan
nekem még 1000km-es utazással is megérte. itt helyben 60-ért rakták volna rá a németben 1x módosított szoftvert
én is gondolkodom rajta, engem a turbos tuning végeredménye érdekelne,
kaptam debrcenben egy elérhetőséget, csak sajnálom rá a pénzt
előre is. majd megkérdezem hogy mennyiért csinálja.
nem akarlak elkeseriteni de szerintem tök fölösen teszel fel GT17-et, ráadásul kisebb mint ami most van fönn neked....nyomást meg azon is tudtál volna növelni....szerintem sokat nem fogsz észrevenni,sőt még lehet roasszabb lessz...chipet meg hozzákéne lőni ráadásul ha meg nyomásos labdával akarod megvezérelni a geot a tieden...vagy nagyon pengén kell azt belőni, nem mindegy milyen rugót raksz bele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7481 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:27:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:22:12
nem akarlak elkeseriteni de szerintem tök fölösen teszel fel GT17-et, ráadásul kisebb mint ami most van fönn neked....nyomást meg azon is tudtál volna növelni....szerintem sokat nem fogsz észrevenni,sőt még lehet roasszabb lessz...chipet meg hozzákéne lőni ráadásul ha meg nyomásos labdával akarod megvezérelni a geot a tieden...vagy nagyon pengén kell azt belőni, nem mindegy milyen rugót raksz bele.
2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk
a coolerezés alapból tervben volt...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7482 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:28:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 22:27:00
2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk
a coolerezés alapból tervben volt...
bakker de a kocsi nem turbólyukkal megy...te
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7483 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:39:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:28:49
bakker de a kocsi nem turbólyukkal megy...te
értem én
nálam asszem 38%-kal lett húzva. a gyári nyomás 1,3 bar, most lesz 1,8. elvileg akkor a benyomott levegő is több, hiába kisebb a turbó.
am ha szétmegy, vagy nem válik be, akkor lesz hibrid csiga belőle, mint Kopi-nál
2,0 baros nyomással.
ha csak hozzá kell hangolni, az is ugyan annyi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7484 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:39:52 »
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7485 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:41:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 22:39:30
értem én
nálam asszem 38%-kal lett húzva. a gyári nyomás 1,3 bar, most lesz 1,8. elvileg akkor a benyomott levegő is több, hiába kisebb a turbó.
am ha szétmegy, vagy nem válik be, akkor lesz hibrid csiga belőle, mint Kopi-nál
2,0 baros nyomással.
ha csak hozzá kell hangolni, az is ugyan annyi??
dehogyis...azt majd megbeszéljük.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7486 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:44:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:39:52
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
nem lehet, biztos
kiváncsi lettem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7487 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:45:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:39:52
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
Csinállj,hadd lássuk!!!A jó dolgok sokunkat érdekelnek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7488 Dátum:
2011.01.26 szerda, 22:45:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:41:02
dehogyis...azt majd megbeszéljük.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7489 Dátum:
2011.01.26 szerda, 23:21:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.26 szerda, 22:27:00
2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk
a coolerezés alapból tervben volt...
miaz hogy coolerezés?? Nem minden turbo motornak van levegő visszahűtője?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7490 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 08:11:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 19:26:39
egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?
mennyiért vettem?30ért.
végül is igazad van,az uton nincs rá panasz,lehet vele alázgatni...
kanizsárol nem autozok el azért se pestre se fehérvárra hogy méressek.max pécs,de majd meglássuk...
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7491 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 08:17:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:39:52
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
csinálj mindenképp videot!!!sokunkat érdekel!
elöre is köszi.
üdv.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7492 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 10:48:01 »
Az tuti hogy egy jól megírt csipnek nincs párja, de egy jó boksz is sokad dob.
Nekem is van benne egy tuningbox, most pontosan nem tudom hogy milyen típus. Az egyik ismerősömtől vettem használtan, mert Ő eladta az autóját. Nem tudom milyen jeleket módosít, de nagyom észre lehet venni hogy benne van. Sokkal rugalmasabb vele az autó, pedig csak 1/3-ig van odatekerve. Végsebességre szerintem nem megy többet, de a hasznos fordulatszám tartományban, nagyokat tol az autón. Én 15ezerért vettem és nem bántam mag. Ezt ki tudom venni ha el akarom adni az autót, mert ugye legtöbben félnek a tuningtól, mert azt hiszik hogy azzal széthajtották az autót és attól sem kell tartani hogyha szoftvert kell frissíteni a gépen, akkor letölik az egészet és lehet újra kezneni.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7493 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 11:16:57 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.01.27 csütörtök, 10:48:01
Az tuti hogy egy jól megírt csipnek nincs párja, de egy jó boksz is sokad dob.
Nekem is van benne egy tuningbox, most pontosan nem tudom hogy milyen típus. Az egyik ismerősömtől vettem használtan, mert Ő eladta az autóját. Nem tudom milyen jeleket módosít, de nagyom észre lehet venni hogy benne van. Sokkal rugalmasabb vele az autó, pedig csak 1/3-ig van odatekerve. Végsebességre szerintem nem megy többet, de a hasznos fordulatszám tartományban, nagyokat tol az autón. Én 15ezerért vettem és nem bántam mag. Ezt ki tudom venni ha el akarom adni az autót, mert ugye legtöbben félnek a tuningtól, mert azt hiszik hogy azzal széthajtották az autót és attól sem kell tartani hogyha szoftvert kell frissíteni a gépen, akkor letölik az egészet és lehet újra kezneni.
egyetértek!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7494 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 15:26:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.01.26 szerda, 23:21:08
miaz hogy coolerezés?? Nem minden turbo motornak van levegő visszahűtője?
van gyárilag, de az olyan kicsi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7495 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 15:32:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:39:52
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
a csövezésről és a coolerról nyomhatnál nekem pár képet
meg a turbó ára is érdekelne, ha megmondja a srác
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=7278
ő megy hozzád??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7496 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 17:40:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.01.26 szerda, 22:39:52
most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót...
Erre nagyon kíváncsi vagyok!
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?
Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7497 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 17:43:33 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.27 csütörtök, 17:40:06
Erre nagyon kíváncsi vagyok!
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?
Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
angoloknál lehet találni 200le 500nm-est is. asszem azokon is csak egy chip van. szerintem ennyi min meglesz.
csak nem lesz vicces, ha 4-ben 90-nél vizes úton eltekeri a kereket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7498 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 17:57:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.27 csütörtök, 17:43:33
angoloknál lehet találni 200le 500nm-est is. asszem azokon is csak egy chip van. szerintem ennyi min meglesz.
csak nem lesz vicces, ha 4-ben 90-nél vizes úton eltekeri a kereket
Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7499 Dátum:
2011.01.27 csütörtök, 18:00:01 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.01.27 csütörtök, 17:57:56
Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.
No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ