Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 18:53:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13823875 alkalommal)
visko1017 és 51 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:30:51 »

worship már csak azt kéne kitalálni, hogy milyen szelepet használtak benne. az actuator, pedig a nyomásállító tök Wink
hát sajnos arról nem volt külön semmise szomoru1 ez nem a legszínvonalasabb leírása egy ilyen kockázatos dolognak(szerintem kockázatos)  vigyor3
semmi kép...  Undecided
Na látod nyomásállító tök, én még ilyet nem is hallottam
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:37:38 »

hát sajnos arról nem volt külön semmise szomoru1 ez nem a legszínvonalasabb leírása egy ilyen kockázatos dolognak(szerintem kockázatos)  vigyor3
semmi kép...  Undecided
Na látod nyomásállító tök, én még ilyet nem is hallottam
könnyen ki lehet nyírni a turbót vele, az biztos.
rem 3hét múlva már a gt17-es lesz a gépen. azért az időért nem fogom átalakítani ezt a turbót is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:39:59 »

könnyen ki lehet nyírni a turbót vele, az biztos.
rem 3hét múlva már a gt17-es lesz a gépen. azért az időért nem fogom átalakítani ezt a turbót is vigyor3
Ja hogy Te majd arra szeretnéd megcsinálni ezt a dolgot? szerintem ha írsz egyet a szerzőnek lehet mellékel egy pár képet szívesen, vagyis ha találsz szerzőt...  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:41:24 »

én a combo-mal toltam ott 190-et 1.7 CDTI igaz az 110LE.... eplus2
Az szuper lehetett, mint a konyhaszekrény 190-el! taps
Amúgy tuning előtt, gyári állapotban hajtottam meg a kicsikém 3 éve, akkor 215 és 220 között mutatott a km óra, a fordulatszám meg a pirosban. Csak a gázolaj, a motor és a váltó volt adalékolva metabonddal  wow1
A gondom csak annyi volt, hogy a váltóm kinyomta a tetején az olajat, annak sok volt.
Amúgy neked is jobb lett volna spuri, vagy nem tom mit használsz a gázolajhoz, metabondot használnod.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.25 kedd, 23:44:02 írta Zsiri » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:42:39 »

Ja hogy Te majd arra szeretnéd megcsinálni ezt a dolgot? szerintem ha írsz egyet a szerzőnek lehet mellékel egy pár képet szívesen, vagyis ha találsz szerzőt...  vigyor3
azon másképp lesz megoldva, a mostanira akartam, de hamarabb felkerül az új turbo, mint eredetileg gondoltam. így ez már kimarad.

megpróbálom előkeríteni nyes

ezt megosszuk a többiekkel?? hátha akar tuningolni más is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:44:37 »

azon másképp lesz megoldva, a mostanira akartam, de hamarabb felkerül az új turbo, mint eredetileg gondoltam. így ez már kimarad.

megpróbálom előkeríteni nyes

ezt megosszuk a többiekkel?? hátha akar tuningolni más is...
ha akarod megoszthatod, nemtudom adjam e hozzá a nevem, sajnos nem értek hozzá ezért lett ilyen, de ha kiavítod ahogyan tudod akkor közzéteheted  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:46:31 »

ha akarod megoszthatod, nemtudom adjam e hozzá a nevem, sajnos nem értek hozzá ezért lett ilyen, de ha kiavítod ahogyan tudod akkor közzéteheted  wave
ok, majd átnézem, am teljesen érthető lett a fordítás eljen

Felelőséget nem vállalunk nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2011.01.25 kedd, 23:49:28 »

ok, majd átnézem, am teljesen érthető lett a fordítás eljen

köszönöm  vigyor3 vigyor3 worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2011.01.26 szerda, 09:41:13 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata tuningboxról?
Box vagy inkább szoftveres átírás?
Mondeo tdci 2.0 130LE
Van valakinek ismerőse aki korrekt áron átírná a szoftvert?- úgy hogy persze értsen is hozzá és jó legyen:)
Nem lenne baj ha Veszprém megye lenne, de árfüggő- ha kell útba is ejtem valahol.
Köszi


üdv.nekem is van tuning boxom.egy küberl.teljesen elégedett vagyok vele.az biztos hogy szart nem érdemes beletenni...a szoftverirást én személy szerint nem alkalmaznék a sajátomban(2.0 tdci 131le).meg minek ha lehet egy olyan szerkezeted ami ugyanazt tudja és bármikor kivehetö,meg oda állitod ahova csak akarod.a megirt csippel at tudod lépni azokat a gyári értékeket amik nélkül az auto hamarabb tönkretehetö.jol gondold meg...
egy diesel box  is tudja a +20-30%ot.küldök egy linket,olvad el amit itt találsz...
http://www.powertuning.hu/egyeb/technologia/tuningdoboz-vagy-chiptuning.html

üdv.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:00:28 »

Valaki gondolkozott már 2.0 tdci-re lefujoszelepet tenni?

Megoldható?



üdv.
megoldhato de csak a hang miatt van értelme.
a diesel autoknál a lefujo müködéséhez vákuum nem áll rendelkezésre.a diesel motorok legnagyobb részében nincsen pillango szelep ezért olyan vákuum elöállitása ami csak gázpedálrol valo lelépéskor keletkezik kicsit bajos.ezt a problémát egy elektronikus szerkezettel orvosolják általában.ami egy elektronikus vákuum szelepen keresztül oldja meg a lefujo müködtetését.a mikor a gápedálod 0 állásban áll akkor rövid idöre ad egy impulzussal engedi a vákuumot  egy mágnesszelepen keresztül a lefujora...
a benzineseké más.ott a szivo csonkben erös vákuum keletkezik mikor lelépsz a gázpedálrol.a pillango lezár,a motor probál levegöt szivni,de nem engedi ezt a lezárodott pillango.ezért a benzines autokbana pillango mögé a szivocsonba kötött vákuum csöben pont akkor keetkezik vákuum amikor a lefujodnak épp szüksége lenne rá.amikor a gázpedál nem 0 állásban van akkor a pillnago is nyitva van igy aszivocsöben  nincs erös vákuum.feltöltös motoroknál gyorsitáskor nemhogy vákuum nincs hanem pont hogy nyomás van amit a turbo állit elö.

a feltöltös autoknál!a turbonyomás felépülésekor a lefujo vákuum csövében is mérhetö a teljes töltönyomás.ez biztositja hogy a szelep ellen tudjon állni az intercooler csövében öt feszitö nyomásnak.mivel azonban a két keresztmetszet nem egyforma méretü ezért szükség van a lefujoban egy erös rugora ami ezt az erötöbbletet kell hogy ellensulyozza.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:06:39 »

amugy a lefujo védi a turbód élettartamát!hiszen a turbo nem akar megfulladni a többlet levegötöl(benzinesnél).és gázpedálrol valo lelépéskor a turbo tengelye nem torpan meg hiszen a lefujo elengedi a többlet levegöt akkor mikor nincs rá szükség.a motor ujra hamarabb fel tud pörögni.(benzinesnél)
a turbo diesel motor teljesen máshogy müködik.ott nincs vákuum ami a lefujot müködtetné.azt elöbb elö kell állitani...

üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:19:51 »

üdv.nekem is van tuning boxom.egy küberl.teljesen elégedett vagyok vele.az biztos hogy ***t nem érdemes beletenni...a szoftverirást én személy szerint nem alkalmaznék a sajátomban(2.0 tdci 131le).meg minek ha lehet egy olyan szerkezeted ami ugyanazt tudja és bármikor kivehetö,meg oda állitod ahova csak akarod.a megirt csippel at tudod lépni azokat a gyári értékeket amik nélkül az auto hamarabb tönkretehetö.jol gondold meg...
egy diesel box  is tudja a +20-30%ot.küldök egy linket,olvad el amit itt találsz...
http://www.powertuning.hu/egyeb/technologia/tuningdoboz-vagy-chiptuning.html

üdv.

Ez itt a reklam helye, ez itt a reklam helye! :-)

Mindketto lehet jo is, meg rossz is. A box egyszeruen elcsalja a valos ertekeket. Tulzasnak erzem azt allitani, hogy "optimalizalja" azokat, hiszen erre tulajdonkeppen semmi lehetosege nincs: a bejovo gyari erzekelok adatain kivul semmi masra nem tamaszkodhat, es a szamitasi teljesitmenye se nagyon van meg hozza. Utana a gyari program hajtja vegre ugyan a vezerlest, de a "behazudott" ertekek alapjan, ami ugyanugy lehet rossz a motornak, kornyezetszennyezesnek, elettartamnak, fogyasztasnak, barminek.

Egy jol megirt chip viszont a valos, mert ertekek alapjan allit elo egy modositott uzemallapotot, es ha _jol_ irtak meg, akkor az nem fogja a motort sem legyilkolni idonek elotte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:48:26 »

Ez itt a reklam helye, ez itt a reklam helye! :-)

Mindketto lehet jo is, meg rossz is. A box egyszeruen elcsalja a valos ertekeket. Tulzasnak erzem azt allitani, hogy "optimalizalja" azokat, hiszen erre tulajdonkeppen semmi lehetosege nincs: a bejovo gyari erzekelok adatain kivul semmi masra nem tamaszkodhat, es a szamitasi teljesitmenye se nagyon van meg hozza. Utana a gyari program hajtja vegre ugyan a vezerlest, de a "behazudott" ertekek alapjan, ami ugyanugy lehet rossz a motornak, kornyezetszennyezesnek, elettartamnak, fogyasztasnak, barminek.

Egy jol megirt chip viszont a valos, mert ertekek alapjan allit elo egy modositott uzemallapotot, es ha _jol_ irtak meg, akkor az nem fogja a motort sem legyilkolni idonek elotte.

AndyA


üdv. Smiley
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.  Smiley
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...  Smiley
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?

üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:51:30 »

üdv. Smiley
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.  Smiley
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...  Smiley
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?

üdv.

Turbos autoban, plane dizelnel szerintem felesleges. A kipufogogazzal, azaz hulladek energiaval hajtod a turbot, az meg utana a teglafalon is keresztulszivja a szukseges levegot, nemhogy egy papirszuron... Es az eges is levegofeleslegben tortenik a dizelnel. Benzines, nem turbos autoban volt nekem, alacsony fordulaton egy picit virgoncabba valt tole, de nem vilagmegvalto. Szerintem egy TDCi-ben eszre sem veszed. Az viszont biztos, hogy picivel tobb es nagyobb szennyezodest enged at, ami par 10 ezer km utan mar eszreveheto lesz a motoron.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2011.01.26 szerda, 10:59:37 »

Turbos autoban, plane dizelnel szerintem felesleges. A kipufogogazzal, azaz hulladek energiaval hajtod a turbot, az meg utana a teglafalon is keresztulszivja a szukseges levegot, nemhogy egy papirszuron... Es az eges is levegofeleslegben tortenik a dizelnel. Benzines, nem turbos autoban volt nekem, alacsony fordulaton egy picit virgoncabba valt tole, de nem vilagmegvalto. Szerintem egy TDCi-ben eszre sem veszed. Az viszont biztos, hogy picivel tobb es nagyobb szennyezodest enged at, ami par 10 ezer km utan mar eszreveheto lesz a motoron.

AndyA


üdv.
téglafalon? Smiley ettöl visitottam! Smiley
nekem is régen egy g astrában volt 1.4 benya.nekem is tetszett a sportlégszürö hatása.ezért kérdeztem hogy dieselben mit mutatna...
köszi a segitséget. worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:12:14 »

üdv.
téglafalon? Smiley ettöl visitottam! Smiley
nekem is régen egy g astrában volt 1.4 benya.nekem is tetszett a sportlégszürö hatása.ezért kérdeztem hogy dieselben mit mutatna...
köszi a segitséget. worship

Az is porozus anyag, csak nem annyira, mint a papir. De a levego atjon rajta, ha eros nyomaskulonbseget hoz letre az ember a ket oldalan. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2011.01.26 szerda, 11:29:51 »

Az is porozus anyag, csak nem annyira, mint a papir. De a levego atjon rajta, ha eros nyomaskulonbseget hoz letre az ember a ket oldalan. :-)

AndyA

Smiley
és a külsö légszüröröl mi a véleményed?attol szép hangja lesz a gépnek.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:03:50 »

Smiley
és a külsö légszüröröl mi a véleményed?attol szép hangja lesz a gépnek.

Azt' azzal vege is az osszes elonyenek. En is szerettem a sportszuro szep hangjat, mosogattam is boszen, meg olajoztam, de azutan leszoktam rola. Ez, meg a tetocsomagtarto, amit nem loptak el anno az autoval egyutt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:14:57 »

Azt' azzal vege is az osszes elonyenek. En is szerettem a sportszuro szep hangjat, mosogattam is boszen, meg olajoztam, de azutan leszoktam rola. Ez, meg a tetocsomagtarto, amit nem loptak el anno az autoval egyutt...

AndyA

pff...ellopták?sajnálom.inkább hátrányai vannak mint elönyei mi?köszi a segitséget.
hali
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2011.01.26 szerda, 12:15:47 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/samara/lada_samara_1500_sukar_verda-4455835

ennek a leirását érdemes elolvasni mindenkinek...  vigyor3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:15:01 »

amugy a lefujo védi a turbód élettartamát!hiszen a turbo nem akar megfulladni a többlet levegötöl(benzinesnél).és gázpedálrol valo lelépéskor a turbo tengelye nem torpan meg hiszen a lefujo elengedi a többlet levegöt akkor mikor nincs rá szükség.a motor ujra hamarabb fel tud pörögni.(benzinesnél)
a turbo diesel motor teljesen máshogy müködik.ott nincs vákuum ami a lefujot müködtetné.azt elöbb elö kell állitani...

üdv.
A tdci változó geometriás, így a gázelvételkori visszalassulást elkerülendő a geometriát állítja az ECU
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:39:40 »

A tdci változó geometriás, így a gázelvételkori visszalassulást elkerülendő a geometriát állítja az ECU

igaz. worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:43:10 »

üdv. Smiley
nem akartam reklámozni ám csak itt találhato kis leirás ami esetleg segithet az érdeklödönek.  Smiley
semmiképp se vitatkozok azzal amit mondasz.én elhiszem csak én nem szeretnék belenyulni szoftveresen a gépbe.ezt a teljesitmény többletet is lehet érezni foleg akkor mikor kivettem belöle.ott érezni hogy nem ugy megy a 130le sem.pedig ugy is durva...  Smiley
vissza is kötöttem egyböl.amugy ha valaki királyul megcsinálja a szoftverirást az biztos hogy verhetetlen!de mindkét megoldásakkor tuti ha padon mérve is van...én erre keresek megoldást hogy zala megyéhez hol van a legközelebb pontos pad.
amugy használ valaki közületek gyári helyre valo sport légszüröt?milyen a tapasztalat?

üdv.
és azzal hogy megméreted mivel vagy előrébb??

chippet nálam addig alakítgatták, még jónak nem éreztem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2011.01.26 szerda, 14:56:03 »

és azzal hogy megméreted mivel vagy előrébb??

chippet nálam addig alakítgatták, még jónak nem éreztem...

csak annyival hogy tudom a pontos teljesitményt...ennyi. Wink worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2011.01.26 szerda, 15:05:07 »

csak annyival hogy tudom a pontos teljesitményt...ennyi. Wink worship
hurrá taps kidobtál rá xeft-ot, de jobban nem fog menni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2011.01.26 szerda, 15:24:05 »

hurrá taps kidobtál rá xeft-ot, de jobban nem fog menni eplus2

még nem dobtam ki 1 ft-ot se.mert még nem lett megmérve.azért azország másik felére biztos nem megyek el hogy megmérjék.csak ha itt a közelbe van.de eddig pécsen találtam ilyet.na mindegy. nyes Wink worship nyes worship Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:26:39 »

még nem dobtam ki 1 ft-ot se.mert még nem lett megmérve.azért azország másik felére biztos nem megyek el hogy megmérjék.csak ha itt a közelbe van.de eddig pécsen találtam ilyet.na mindegy. nyes Wink worship nyes worship Wink

egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye eplus2
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:30:54 »

egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye eplus2
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?

pontosan eljen nekem még 1000km-es utazással is megérte. itt helyben 60-ért rakták volna rá a németben 1x módosított szoftvert

én is gondolkodom rajta, engem a turbos tuning végeredménye érdekelne,
kaptam debrcenben egy elérhetőséget, csak sajnálom rá a pénzt eplus2 előre is. majd megkérdezem hogy mennyiért csinálja.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2011.01.26 szerda, 20:56:13 »

Naiv kérdést tennék fel..
120e km-es nagyszervizen szerintetek kicserélik az izzítógyertyákat automatikusan?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:11:04 »

Naiv kérdést tennék fel..
120e km-es nagyszervizen szerintetek kicserélik az izzítógyertyákat automatikusan?
Biztosan nem fogják kicserélni, ha jól emlékszem etis sem írja hogy cserés lenn. Szóval ha azt akarod, hogy cseréljék, kérd, hogy tegyék meg. De javaslom kérd el a kiszedett alkatrészeket, ha nem állsz az autó mellett.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:22:12 »

pontosan eljen nekem még 1000km-es utazással is megérte. itt helyben 60-ért rakták volna rá a németben 1x módosított szoftvert

én is gondolkodom rajta, engem a turbos tuning végeredménye érdekelne,
kaptam debrcenben egy elérhetőséget, csak sajnálom rá a pénzt eplus2 előre is. majd megkérdezem hogy mennyiért csinálja.

nem akarlak elkeseriteni de szerintem tök fölösen teszel fel GT17-et, ráadásul kisebb mint ami most van fönn neked....nyomást meg azon is tudtál volna növelni....szerintem sokat nem fogsz észrevenni,sőt még lehet roasszabb lessz...chipet meg hozzákéne lőni ráadásul ha meg nyomásos labdával akarod megvezérelni a geot a tieden...vagy nagyon pengén kell azt belőni, nem mindegy milyen rugót raksz bele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:27:00 »

nem akarlak elkeseriteni de szerintem tök fölösen teszel fel GT17-et, ráadásul kisebb mint ami most van fönn neked....nyomást meg azon is tudtál volna növelni....szerintem sokat nem fogsz észrevenni,sőt még lehet roasszabb lessz...chipet meg hozzákéne lőni ráadásul ha meg nyomásos labdával akarod megvezérelni a geot a tieden...vagy nagyon pengén kell azt belőni, nem mindegy milyen rugót raksz bele.
2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk Wink
a coolerezés alapból tervben volt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:28:49 »

2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk Wink
a coolerezés alapból tervben volt...

bakker de a kocsi nem turbólyukkal megy...te eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:39:30 »

bakker de a kocsi nem turbólyukkal megy...te eplus2

értem én
nálam asszem 38%-kal lett húzva. a gyári nyomás 1,3 bar, most lesz 1,8. elvileg akkor a benyomott levegő is több, hiába kisebb a turbó.

am ha szétmegy, vagy nem válik be, akkor lesz hibrid csiga belőle, mint Kopi-nál Wink 2,0 baros nyomással.

ha csak hozzá kell hangolni, az is ugyan annyi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:39:52 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:41:02 »

értem én
nálam asszem 38%-kal lett húzva. a gyári nyomás 1,3 bar, most lesz 1,8. elvileg akkor a benyomott levegő is több, hiába kisebb a turbó.

am ha szétmegy, vagy nem válik be, akkor lesz hibrid csiga belőle, mint Kopi-nál Wink 2,0 baros nyomással.

ha csak hozzá kell hangolni, az is ugyan annyi??

dehogyis...azt majd megbeszéljük.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:44:23 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2
nem lehet, biztos hehe eljen kiváncsi lettem taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:45:03 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2
Csinállj,hadd lássuk!!!A jó dolgok sokunkat érdekelnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2011.01.26 szerda, 22:45:35 »

dehogyis...azt majd megbeszéljük.
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2011.01.26 szerda, 23:21:08 »

2-3 hét és kiderül. kisebb turbó, kisebb turbólyuk Wink
a coolerezés alapból tervben volt...
miaz hogy coolerezés?? Nem minden turbo motornak van levegő visszahűtője?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:11:53 »

egy normálisan megirt chipnél jobbat semmi nem tud...45-ért már lehet jót iratni csak kérdezni kell...mennyiért is vetted a boxot? na ugye eplus2
A pécsi cégnél a mi szoftverünk volt annó de nem fizettek ezért elhoztuk a cuccot, ugytudom ők irtak egyet...hát meglennék lepődve ha pontos lenne,meg kalibrálini is kéne néha,stb,stb...
Székesfehérvárra eladtam kb 2 éve két srácnak egy komplett padot, de nem tudom mi van vele,meg hol a műhelyük vagy elérhetőségük sajna,de engem is érdekelne mi lett vele. szerintem pesten van pár hely ami jó,ez van....
padon mérés tök fölös, ki az útra azt mit mutat, ott fogod használni....nem?


mennyiért vettem?30ért. vigyor3 vigyor3
végül is igazad van,az uton nincs rá panasz,lehet vele alázgatni... hehe
kanizsárol nem autozok el azért se pestre se fehérvárra hogy méressek.max pécs,de majd meglássuk...

üdv. worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 08:17:14 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2

csinálj mindenképp videot!!!sokunkat érdekel!
elöre is köszi. worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship

üdv.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 10:48:01 »

Az tuti hogy egy jól megírt csipnek nincs párja, de egy jó boksz is sokad dob. taps Nekem is van benne egy tuningbox, most pontosan nem tudom hogy milyen típus. Az egyik ismerősömtől vettem használtan, mert Ő eladta az autóját. Nem tudom milyen jeleket módosít, de nagyom észre lehet venni hogy benne van. Sokkal rugalmasabb vele az autó, pedig csak 1/3-ig van odatekerve. Végsebességre szerintem nem megy többet, de a hasznos fordulatszám tartományban, nagyokat tol az autón. Én 15ezerért vettem és nem bántam mag. Ezt ki tudom venni ha el akarom adni az autót, mert ugye legtöbben félnek a tuningtól, mert azt hiszik hogy azzal széthajtották az autót és attól sem kell tartani hogyha szoftvert kell frissíteni a gépen, akkor letölik az egészet és lehet újra kezneni.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 11:16:57 »

Az tuti hogy egy jól megírt csipnek nincs párja, de egy jó boksz is sokad dob. taps Nekem is van benne egy tuningbox, most pontosan nem tudom hogy milyen típus. Az egyik ismerősömtől vettem használtan, mert Ő eladta az autóját. Nem tudom milyen jeleket módosít, de nagyom észre lehet venni hogy benne van. Sokkal rugalmasabb vele az autó, pedig csak 1/3-ig van odatekerve. Végsebességre szerintem nem megy többet, de a hasznos fordulatszám tartományban, nagyokat tol az autón. Én 15ezerért vettem és nem bántam mag. Ezt ki tudom venni ha el akarom adni az autót, mert ugye legtöbben félnek a tuningtól, mert azt hiszik hogy azzal széthajtották az autót és attól sem kell tartani hogyha szoftvert kell frissíteni a gépen, akkor letölik az egészet és lehet újra kezneni.


egyetértek! worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 15:26:19 »

miaz hogy coolerezés?? Nem minden turbo motornak van levegő visszahűtője?
van gyárilag, de az olyan kicsi nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 15:32:54 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2
a csövezésről és a coolerról nyomhatnál nekem pár képet worship meg a turbó ára is érdekelne, ha megmondja a srác

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=7278 ő megy hozzád??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 17:40:06 »

most szombaton lessz chippelve egy nagyon kemény mondi...kiváncsi leszek milyen lessz.
2.2 TDCI alap+hibrid turbó+ MAN cooler átcsövezve....stb.
lehet csinálok videót... eplus2
Erre nagyon kíváncsi vagyok!  wow1
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?

Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 17:43:33 »

Erre nagyon kíváncsi vagyok!  wow1
Normál 2.2-est csak chippeléssel 190-195 pacira lehet izmosítani.
Ezekkel a plusz módosításokkal mire számítasz?

Amúgy egy hasonlóan átalakított mondi, de őt ismered is nem?
http://www.youtube.com/watch?v=Nz5m2WH3sTs
http://www.youtube.com/watch?v=zxm6-o6RDPs
angoloknál lehet találni 200le 500nm-est is. asszem azokon is csak egy chip van. szerintem ennyi min meglesz.
csak nem lesz vicces, ha 4-ben 90-nél vizes úton eltekeri a kereket eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 17:57:56 »

angoloknál lehet találni 200le 500nm-est is. asszem azokon is csak egy chip van. szerintem ennyi min meglesz.
csak nem lesz vicces, ha 4-ben 90-nél vizes úton eltekeri a kereket eplus2
Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.  eplus2
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:00:01 »

Még annyi sem kell hozzá!
4-ben vizes úton, hirtelen nekem sem szabad kibillenteni előzéshez az autót, mert elmászik.  eplus2
De a 2.2-ben van kipörgésgátló.

No, de azt ki is lehet am kapcsolni! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.