Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:43:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
171
172
[
173
]
174
175
176
177
178
179
180
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641730 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8600 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:33:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.04 péntek, 23:09:04
Ezt írtam én is nemsokkal előtted.
jaja
, tom
, csak mégis megkérdezte megint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8601 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:58:26 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.04 péntek, 23:05:06
Ezt reszletezd kerlek. Ez azt akarja jelenteni, hogy a valos km mindenkepp kiolvashato? Bocsnat a kerdesert, de mi az a pcm modul?
A PCM modul a motrvezérlő elektronika ami az anyós ülés előtt a műszerfal alatt található.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8602 Dátum:
2011.03.05 szombat, 00:10:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.04 péntek, 23:58:26
A PCM modul a motrvezérlő elektronika ami az anyós ülés előtt a műszerfal alatt található.
Azok mind ottvannak?
na jól szétszedem meg megnézem majd
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8603 Dátum:
2011.03.05 szombat, 00:29:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.05 szombat, 00:10:35
Azok mind ottvannak?
na jól szétszedem meg megnézem majd
Vele együtt van a GEM is egy burkolattal van felrögzítva.Csak megnézni tudod belülről mert a rögzítőcsavarja kint van a motortérben a GO szürő mellett.Csak nézd meg,hogy milyen neakard tudni milyen a kzedben mert akkor már baj van hidd el én már sajnos tudom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8604 Dátum:
2011.03.05 szombat, 00:33:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.05 szombat, 00:29:27
Vele együtt van a GEM is egy burkolattal van felrögzítva.Csak megnézni tudod belülről mert a rögzítőcsavarja kint van a motortérben a GO szürő mellett.Csak nézd meg,hogy milyen neakard tudni milyen a kzedben mert akkor már baj van hidd el én már sajnos tudom.
Igen emlékszem hogy mondtad
Nem akarom kiszedni csak megnézem, majd egyszer
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8605 Dátum:
2011.03.05 szombat, 10:01:53 »
Sziasztok!
Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8606 Dátum:
2011.03.05 szombat, 10:54:47 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.05 szombat, 10:01:53
Sziasztok!
Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..
Igen, lehetséges
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8607 Dátum:
2011.03.05 szombat, 10:57:01 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.05 szombat, 10:01:53
Sziasztok!
Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..
Az annyi. De mondd utanam: Nem akarok gyari Ford GO szurot venni!
Jo neked a Bosch vagy a Mann is, a gyari is Bosch amugy.
Go, levego es olajszuro + 6 l Castrol Magnatec A1 5w30 volt 18 rugo osszesen a Bardinal, nemi kedvezmennyel persze.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8608 Dátum:
2011.03.05 szombat, 11:19:20 »
Most voltam benn náluk, mert a Ford motorolaj jó áron van, és majd akarok olajat cserélni. Azt mondta az eladó, hogy amennyivel drágább a gyári go szűrő, annyival jobb a szűrőhatása. Nem szabad ugy-t venni, mert könnyen a porlasztók bánhatják a sok kosz miatt. Nem tudom igazából, ezt még majd kitalálom, hogy legyen. Olajból és olajszűrőből megveszem a gyárit, mert nincs akkora különbség árban, levegő és pollen szűrőből meg jó lesz az ugy is.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8609 Dátum:
2011.03.05 szombat, 11:21:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.05 szombat, 10:57:01
Az annyi. De mondd utanam: Nem akarok gyari Ford GO szurot venni!
Jo neked a Bosch vagy a Mann is, a gyari is Bosch amugy.
Go, levego es olajszuro + 6 l Castrol Magnatec A1 5w30 volt 18 rugo osszesen a Bardinal, nemi kedvezmennyel persze.
AndyA
Bosch-t én kb 6300-ért tudnám beszerezni..És gondolod, hogy semmi különbség az utángyártott BOSCH és a FORD BOSCH között?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8610 Dátum:
2011.03.05 szombat, 11:24:21 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.05 szombat, 11:21:19
Bosch-t én kb 6300-ért tudnám beszerezni..És gondolod, hogy semmi különbség az utángyártott BOSCH és a FORD BOSCH között?
Nincs olyan, hogy utangyartott Bosch. A Bosch egyfelet gyart.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8611 Dátum:
2011.03.05 szombat, 11:47:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.05 szombat, 11:24:21
Nincs olyan, hogy utangyartott Bosch. A Bosch egyfelet gyart.
AndyA
Tudom, átvitt értelemben gondoltam. Amit utángyártott címszóval látsz a boltban BOSCH gyártmányra gondoltam, és nem pedig Ford emblémával.
Szóval csak annyi a különbség, hogy a drágábbikon (gyárin) rajta van a Ford logo?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8612 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:06:55 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.05 szombat, 11:47:32
Tudom, átvitt értelemben gondoltam. Amit utángyártott címszóval látsz a boltban BOSCH gyártmányra gondoltam, és nem pedig Ford emblémával.
Szóval csak annyi a különbség, hogy a drágábbikon (gyárin) rajta van a Ford logo?
Én csak gyárit rakok bele minden olajcserénél cserélem.Ez is megoszlik közöttünk a vélemény róla.11000ft körül fizettem.Én már megtanultam a másik kocsimon soha többet semmiből utángyártottat.Viszont nincs is gondom vele.Tedöntesz úgy is.A szerelőm viszont csak gyárit rak be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8613 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:19:36 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.05 szombat, 12:15:26
A FORD szerinted gyárt szűrőt?
Hát éppen ez az, ez a kérdés. Van-e és ha igen mi a különbség a BOSCH és a gyári go szűrő között. Listaárban kb 9000 illetve 12000 ft az áruk, ergo a 3000 ft különbség nem sok! Ezek alapján akár merném is azt mondani, hogy csak a csomagolás a különbség.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8614 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:20:05 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.05 szombat, 12:15:26
A FORD szerinted gyárt szűrőt?
Ezt már sokszor kiveséztük,akkor úgymondom a Fordnak gyártott szűrőt ami Fordos csomagolásban jön.Akkor sem másikat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8615 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:20:26 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.04 péntek, 19:29:50
Az újabb BMW-knek a kulcsában tárolja el a valós km-t.
az ecuban,a kulcsban,és az első fényszórókban.4helyen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8616 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:22:52 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.05 szombat, 12:19:36
Hát éppen ez az, ez a kérdés. Van-e és ha igen mi a különbség a BOSCH és a gyári go szűrő között. Listaárban kb 9000 illetve 12000 ft az áruk, ergo a 3000 ft különbség nem sok! Ezek alapján akár merném is azt mondani, hogy csak a csomagolás a különbség.
Semmi a márkát kell megfizetned,ennyi...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8617 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:24:21 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.05 szombat, 12:22:07
Te tudod, a Te pénzed, úgy szórod, ahogy akarod
Azelőző tulaj is csak ezt rakta bele eddig én is és nem volt gond vele,akkor tuti és nekem ez a lényeg.Biztos neked másik is bevált nem kételkedem benne,inkább azt mondom nelegyen gondunk vele akkor jó nem.........
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8618 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:29:24 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2011.03.04 péntek, 19:34:08
Sziasztok!
Van egy kis problémám, nem tudom volt-e hasonló valakinek.
Meleg motornál 1800-2100 fordulatnál rángat a kocsi, a váltót most nézték meg és semmi baját nem találtak.
Minnél jobban nyomom a gázt annál jobban rángat, olyan érzés, mintha elugrana a kuplung, és ezt ezen a fordulaton tartva km-eken keresztül csinálja és csak akkor hagyja abba ha ismét kihül a motor, hidegen tökéletesen működik.
2.0 tdci
Köszi a segítséget
lehet,hogy nem zár fel az egr szelep rendesen,vagy lik van a turbócsőrendszerben,esetleg a porlasztókat is lehetne ellenőriztetni.valamint hibakódolvasás még segíthet a hibakeresésben.....valamelyik érzékelő haldokolhat is.....vagy olyankor az egyik hengered nem megy-na ez nagy bajt is jelenthet....pl Domi esete.de ha az egyik porlasztó haldoklik és azért nem megy 1 henger,annak lesz hibakódja is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 12:31:10 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8619 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 12:20:26
az ecuban,a kulcsban,és az első fényszórókban.4helyen!
meg az automata váltóban [agyában] is (már ha van...)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 12:41:30 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8620 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:41:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 12:22:52
Semmi a márkát kell megfizetned,ennyi...
még csak nem is a márkát, ha nem csak egy szharos jelet...
viszont örüljönk, hogy a gyári beszállítók termékeit meg lehet venni így is.
amikor a mondeo volt lendkerékcserén a szerelőnél, akkor ott állt egy s40-es volvo is, abban is lendkereket kellett cserélni, de még mi megvettük 80eft, addig abba csak a volvo jelest tudták rendelni, jóval drágábban...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8621 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:42:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 12:29:24
lehet,hogy nem zár fel az egr szelep rendesen,vagy lik van a turbócsőrendszerben,esetleg a porlasztókat is lehetne ellenőriztetni.valamint hibakódolvasás még segíthet a hibakeresésben.....valamelyik érzékelő haldokolhat is.....vagy olyankor az egyik hengered nem megy-na ez nagy bajt is jelenthet....pl Domi esete.de ha az egyik porlasztó haldoklik és azért nem megy 1 henger,annak lesz hibakódja is.
mivel hidegen tökéletes, így én valami olyan jeladó felé keresgetnék, ami csak üzemmeleg motornál kezd beleszólni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8622 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:49:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 12:41:13
még csak nem is a márkát, ha nem csak egy szharos jelet...
Köszi mindenkinek!!! Jó lesz akkor a sima BOSCH is!
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8623 Dátum:
2011.03.05 szombat, 15:17:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 12:42:32
mivel hidegen tökéletes, így én valami olyan jeladó felé keresgetnék, ami csak üzemmeleg motornál kezd beleszólni...
Igen, de van olyan valami ami csak melegen kezd dolgozni, olyan 30-40 km után?
Az egr le van dugózva, a turbó részen nem találtam semmit, ha csak nem akkora a lik hogy nem veszem észre, illetve mi van akkor, ha melegedve nagyobb lessz, létezhet ilyen? De a levegőbeömlő nem lehet úgy telerakódva hogy ez miatt rángat? De nem akkor hidegen is rángatna. Meg egy kicsit nekem hangos a motor, bár itt mondtátok, hogy a mondeo tdci olyan mint a traktor, de szerintem rohadtul kopogósan jár, főleg ha odalépek neki és pont azen a fordulaton(ahol elkezd rázni) megváltozik a hangja, olyan mintha valaki kalapácsozna benne. Elvileg 120000km van az órában, de hát ki tudja.
Tud valaki olyan műszert amivel lehet mérni adatokat menet közben is, vajon ford szervízben lehet ilyen, mert máshova eddig hiába vittem még csak nem is kommunikál a számítógépeikkel.
A legnagyobb problémám az, hogy senki nem tudott eddig semmi okosat mondani, csak a 100.000-ket költöm rá és semmit nem javul az autó.
Köszi a segítséget
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 18:34:35 írta Tamás77
»
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8624 Dátum:
2011.03.05 szombat, 20:04:10 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2011.03.05 szombat, 15:17:05
Igen, de van olyan valami ami csak melegen kezd dolgozni, olyan 30-40 km után?
Az egr le van dugózva, a turbó részen nem találtam semmit, ha csak nem akkora a lik hogy nem veszem észre, illetve mi van akkor, ha melegedve nagyobb lessz, létezhet ilyen? De a levegőbeömlő nem lehet úgy telerakódva hogy ez miatt rángat? De nem akkor hidegen is rángatna. Meg egy kicsit nekem hangos a motor, bár itt mondtátok, hogy a mondeo tdci olyan mint a traktor, de szerintem rohadtul kopogósan jár, főleg ha odalépek neki és pont azen a fordulaton(ahol elkezd rázni) megváltozik a hangja, olyan mintha valaki kalapácsozna benne. Elvileg 120000km van az órában, de hát ki tudja.
Tud valaki olyan műszert amivel lehet mérni adatokat menet közben is, vajon ford szervízben lehet ilyen, mert máshova eddig hiába vittem még csak nem is kommunikál a számítógépeikkel.
A legnagyobb problémám az, hogy senki nem tudott eddig semmi okosat mondani, csak a 100.000-ket költöm rá és semmit nem javul az autó.
Köszi a segítséget
a turbócsőrendszer szépen átmelegszik,okozhat meglepetéseket!
de azt írtad,hogy erősen rángat.az pedig arra utal,hogy nem megy egy henger.ilyet okozhat pl ha egy csúcs elektomos része melegen lepusztul.....
ehhez kéne hibakódot olvastatni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8625 Dátum:
2011.03.05 szombat, 20:48:32 »
Leolvastam a kodokat a PCS-krol, van 4 db random 16 jegyu hexadecimalis szamom, meg van egy masik, rovidebb, ami "12", 2 szam, "DV17F", masik 2 szam formaju, erosen hasonlo, de megsem azonos.
Most fogom a Formidablet es megnezem oket szepen a PCM-ben, oszt' jo' van, vagy valami mas magia kovetkezik innen? Mi a teendo, ha nem egyezik?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8626 Dátum:
2011.03.05 szombat, 21:42:44 »
Hali mindenkinek!
Van egy olyan problémám, hogy rángat az autó. A rángatás 2000-es fordulat alatt állandó fordulaton szokott jelentkezni 3. és 4. fokozatban városban. Az érdekes az hogy télen egyáltalán nem jelentkezik. De ma ugye jó idő volt
és elő jött. Ha rálépek vagy lelépek a gázról abba marad egy kis ideig.
Mit szóltok hozzá?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8627 Dátum:
2011.03.05 szombat, 21:57:50 »
Hali mindenkinek...Úgytűnik a feszítőket és a szíjtárcsát is cserélni kell majd...Ez kb. mekkora kiadást jelentene?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8628 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:05:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.05 szombat, 21:57:50
Hali mindenkinek...Úgytűnik a feszítőket és a szíjtárcsát is cserélni kell majd...Ez kb. mekkora kiadást jelentene?
80-85 ezer ft ha minden gyári.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8629 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:31:01 »
Hulye kerdes:
Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)
Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8630 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:52:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.05 szombat, 22:31:01
Hulye kerdes:
Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)
Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?
AndyA
relhistnek vol itt valamilyen pdf-es anyaga nem olyan rég, azt próbáld meg visszakeresni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8631 Dátum:
2011.03.05 szombat, 23:01:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.05 szombat, 22:31:01
Hulye kerdes:
Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)
Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?
AndyA
A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8632 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 00:59:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.05 szombat, 23:01:08
A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.
Minden sor4-es gyújtási sorrendje 1342
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8633 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 08:48:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 22:52:08
relhistnek vol itt valamilyen pdf-es anyaga nem olyan rég, azt próbáld meg visszakeresni
A forum keresoje egyszeruen hasznalhatatlan, de lehet, csak en nem tudom hasznalni... Nem sikerult eloasni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8634 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 08:49:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.05 szombat, 23:01:08
A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.
Ezt ugy ertsem, hogy az autoval szemben allva a bal szelso henger kodjat beirom az 1-es hengerhez, a balrol masodiket a 3-hoz? Vagy a balrol masodik a 2-es lesz?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8635 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 11:18:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.06 vasárnap, 08:49:50
Ezt ugy ertsem, hogy az autoval szemben allva a bal szelso henger kodjat beirom az 1-es hengerhez, a balrol masodiket a 3-hoz? Vagy a balrol masodik a 2-es lesz?
AndyA
mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8636 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 11:22:20 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 20:04:10
a turbócsőrendszer szépen átmelegszik,okozhat meglepetéseket!
de azt írtad,hogy erősen rángat.az pedig arra utal,hogy nem megy egy henger.ilyet okozhat pl ha egy csúcs elektomos része melegen lepusztul.....
ehhez kéne hibakódot olvastatni!
Oké, de ha a porlasztó elektromos része lepusztul melegen nem kéne a műszerfalon világítani a visszajelzőnek?
A rángatást ugy tudnám leírni neked, hogy régen a közlekedési lámpákhoz csináltak ilyen rázó részt, ami ha gyorsan mész rá szétrázza a kocsit, na nekem ilyen hasonlót csinál, csak nem az úttól, hanem a motortól-váltótól(bár ezt javították a múlt héten és szerintük a motorral van probléma).
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8637 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 12:19:26 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.06 vasárnap, 11:18:42
mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.
Tudom, kozben megneztem a faceliftesen. :-)
Viszont azt olvastam, hogy az F-Super es a Formidable nem tudja helyesen olvasni a facelift elotti PCS kodokat. Ez amugy lathatoan igy is van.
Azt mivel lehet akkor megnezni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8638 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 13:49:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.06 vasárnap, 08:48:25
A forum keresoje egyszeruen hasznalhatatlan, de lehet, csak en nem tudom hasznalni... Nem sikerult eloasni.
AndyA
annyit írsz a keresőbe,hogy .pdf !
http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8639 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 14:10:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.06 vasárnap, 13:49:17
annyit írsz a keresőbe,hogy .pdf !
http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Ja. Ezt mar olvastam, altalanossagokrol szol, semmi, ami nekem pontmost segitene.
Koszi!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8640 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 14:14:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.06 vasárnap, 12:19:26
Tudom, kozben megneztem a faceliftesen. :-)
Viszont azt olvastam, hogy az F-Super es a Formidable nem tudja helyesen olvasni a facelift elotti PCS kodokat. Ez amugy lathatoan igy is van.
Azt mivel lehet akkor megnezni?
AndyA
Nekem mindent amit kellett a Ford gyári diaggal olvasták ha ez segít.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8641 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 14:15:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.06 vasárnap, 14:14:56
Nekem mindent amit kellett a Ford gyári diaggal olvasták ha ez segít.
Olyanom nincs itthon. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8642 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 14:49:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.06 vasárnap, 14:10:36
Ja. Ezt mar olvastam, altalanossagokrol szol, semmi, ami nekem pontmost segitene.
Koszi!
AndyA
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523531#msg523531
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.06 vasárnap, 14:52:25 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8643 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 14:53:54 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.06 vasárnap, 11:18:42
mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.
igen.a 2.0 -nál a váltó felől kezdődik.érdekes,hogy az 1nyócnál fordítva....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8644 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 17:54:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.06 vasárnap, 14:53:54
igen.a 2.0 -nál a váltó felől kezdődik.érdekes,hogy az 1nyócnál fordítva....
Ize... Akkor a kombimban rosszul vannak a kodok beirva? Ugyanis a valtonal levo utolso a 4-es, a valtotol tavoli az 1-es, legalabbis igy passzol a PCS-kre irt kodokkal az, amit kiolvastam az ICU-bol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8645 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 18:27:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.06 vasárnap, 17:54:48
Ize... Akkor a kombimban rosszul vannak a kodok beirva? Ugyanis a valtonal levo utolso a 4-es, a valtotol tavoli az 1-es, legalabbis igy passzol a PCS-kre irt kodokkal az, amit kiolvastam az ICU-bol.
AndyA
nem.most nézem,hogy benéztem.minden motornál a váltó felől kezdődik az 1es henger.a te esetedre biztos nem a kombi változat a magyarázat..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8646 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 18:49:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.06 vasárnap, 18:27:27
nem.most nézem,hogy benéztem.minden motornál a váltó felől kezdődik az 1es henger.a te esetedre biztos nem a kombi változat a magyarázat..
Nem a vezérlés felől az a lánc pont ezt írtam az előbb.1-3-4-2 a csúcsokat is így kell programozni
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8647 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 18:57:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.06 vasárnap, 18:49:32
Nem a vezérlés felől az a lánc pont ezt írtam az előbb.1-3-4-2 a csúcsokat is így kell programozni
http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz0210
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8648 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 20:23:33 »
Idézetet írta: quest - 2009.09.01 kedd, 16:10:05
Mk III tdci porlasztók eladók!
Szia az EJDR számát meg tudod mondani , ha EJDR00504-es akkor érdekel
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8649 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 20:33:39 »
Idézetet írta: Gabesz0210 - 2011.03.06 vasárnap, 20:23:33
Szia az EJDR számát meg tudod mondani , ha EJDR00504-es akkor érdekel
Lassan 2éve hogy ideírta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
171
172
[
173
]
174
175
176
177
178
179
180
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ