Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:52:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642365 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8600 Dátum: 2011.03.04 péntek, 23:33:20 »

Ezt írtam én is nemsokkal előtted. eljen eljen eljen eljen eljen worship
jaja eljen, tom worship, csak mégis megkérdezte megint nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8601 Dátum: 2011.03.04 péntek, 23:58:26 »

Ezt reszletezd kerlek. Ez azt akarja jelenteni, hogy a valos km mindenkepp kiolvashato? Bocsnat a kerdesert, de mi az a pcm modul?
A PCM modul a motrvezérlő elektronika ami az anyós ülés előtt a műszerfal alatt található.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8602 Dátum: 2011.03.05 szombat, 00:10:35 »

A PCM modul a motrvezérlő elektronika ami az anyós ülés előtt a műszerfal alatt található.
Azok mind ottvannak?  vigyor3 na jól szétszedem meg megnézem majd  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8603 Dátum: 2011.03.05 szombat, 00:29:27 »

Azok mind ottvannak?  vigyor3 na jól szétszedem meg megnézem majd  Grin
Vele együtt van a GEM is egy burkolattal van felrögzítva.Csak megnézni tudod belülről mert a rögzítőcsavarja kint van a motortérben a GO szürő mellett.Csak nézd meg,hogy milyen neakard tudni milyen a kzedben mert akkor már baj van hidd el én már sajnos tudom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8604 Dátum: 2011.03.05 szombat, 00:33:55 »

Vele együtt van a GEM is egy burkolattal van felrögzítva.Csak megnézni tudod belülről mert a rögzítőcsavarja kint van a motortérben a GO szürő mellett.Csak nézd meg,hogy milyen neakard tudni milyen a kzedben mert akkor már baj van hidd el én már sajnos tudom.
Igen emlékszem hogy mondtad  szomoru1
Nem akarom kiszedni csak megnézem, majd egyszer  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8605 Dátum: 2011.03.05 szombat, 10:01:53 »

Sziasztok!

Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8606 Dátum: 2011.03.05 szombat, 10:54:47 »

Sziasztok!

Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..
Igen, lehetséges  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8607 Dátum: 2011.03.05 szombat, 10:57:01 »

Sziasztok!

Lehetséges, hogy egy gyári gázolaj szűrő 2.0TDCi-be majdnem 12.000 Ft?? cromax.hu-n néztem. Tavasszal szeretnék egy kisebb szervizt csinálni az autón (olaj+szűrők csere, meg még egy-két apróság) gyári alkatrészekkel, de ezt a 12.000-t nagyon soknak találom..

Az annyi. De mondd utanam: Nem akarok gyari Ford GO szurot venni!

Jo neked a Bosch vagy a Mann is, a gyari is Bosch amugy.

Go, levego es olajszuro + 6 l Castrol Magnatec A1 5w30 volt 18 rugo osszesen a Bardinal, nemi kedvezmennyel persze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8608 Dátum: 2011.03.05 szombat, 11:19:20 »

Most voltam benn náluk, mert a Ford motorolaj jó áron van, és majd akarok olajat cserélni. Azt mondta az eladó, hogy amennyivel drágább a gyári go szűrő, annyival jobb a szűrőhatása. Nem szabad ugy-t venni, mert könnyen a porlasztók bánhatják a sok kosz miatt. Nem tudom igazából, ezt még majd kitalálom, hogy legyen. Olajból és olajszűrőből megveszem a gyárit, mert nincs akkora különbség árban, levegő és pollen szűrőből meg jó lesz az ugy is.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8609 Dátum: 2011.03.05 szombat, 11:21:19 »

Az annyi. De mondd utanam: Nem akarok gyari Ford GO szurot venni!

Jo neked a Bosch vagy a Mann is, a gyari is Bosch amugy.

Go, levego es olajszuro + 6 l Castrol Magnatec A1 5w30 volt 18 rugo osszesen a Bardinal, nemi kedvezmennyel persze.

AndyA

Bosch-t én kb 6300-ért tudnám beszerezni..És gondolod, hogy semmi különbség az utángyártott BOSCH és a FORD BOSCH között? Huh?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8610 Dátum: 2011.03.05 szombat, 11:24:21 »

Bosch-t én kb 6300-ért tudnám beszerezni..És gondolod, hogy semmi különbség az utángyártott BOSCH és a FORD BOSCH között? Huh?

Nincs olyan, hogy utangyartott Bosch. A Bosch egyfelet gyart.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8611 Dátum: 2011.03.05 szombat, 11:47:32 »

Nincs olyan, hogy utangyartott Bosch. A Bosch egyfelet gyart.

AndyA

Tudom, átvitt értelemben gondoltam. Amit utángyártott címszóval látsz a boltban BOSCH gyártmányra gondoltam, és nem pedig Ford emblémával.
Szóval csak annyi a különbség, hogy a drágábbikon (gyárin) rajta van a Ford logo?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8612 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:06:55 »

Tudom, átvitt értelemben gondoltam. Amit utángyártott címszóval látsz a boltban BOSCH gyártmányra gondoltam, és nem pedig Ford emblémával.
Szóval csak annyi a különbség, hogy a drágábbikon (gyárin) rajta van a Ford logo?
Én csak gyárit rakok bele minden olajcserénél cserélem.Ez is megoszlik közöttünk a vélemény róla.11000ft körül fizettem.Én már megtanultam a másik kocsimon soha többet semmiből utángyártottat.Viszont nincs is gondom vele.Tedöntesz úgy is.A szerelőm viszont csak gyárit rak be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8613 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:19:36 »

A FORD szerinted gyárt szűrőt?

Hát éppen ez az, ez a kérdés. Van-e és ha igen mi a különbség a BOSCH és a gyári go szűrő között. Listaárban kb 9000 illetve 12000 ft az áruk, ergo a 3000 ft különbség nem sok! Ezek alapján akár merném is azt mondani, hogy csak a csomagolás a különbség.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8614 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:20:05 »

A FORD szerinted gyárt szűrőt?
Ezt már sokszor kiveséztük,akkor úgymondom a Fordnak gyártott szűrőt ami Fordos csomagolásban jön.Akkor sem másikat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8615 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:20:26 »

Az újabb BMW-knek a kulcsában tárolja el a valós km-t.  wave
az ecuban,a kulcsban,és az első fényszórókban.4helyen! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8616 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:22:52 »

Hát éppen ez az, ez a kérdés. Van-e és ha igen mi a különbség a BOSCH és a gyári go szűrő között. Listaárban kb 9000 illetve 12000 ft az áruk, ergo a 3000 ft különbség nem sok! Ezek alapján akár merném is azt mondani, hogy csak a csomagolás a különbség.

Semmi a márkát kell megfizetned,ennyi...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8617 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:24:21 »

Te tudod, a Te pénzed, úgy szórod, ahogy akarod  smile
Azelőző tulaj is csak ezt rakta bele eddig én is és nem volt gond vele,akkor tuti és nekem ez a lényeg.Biztos neked másik is bevált nem kételkedem benne,inkább azt mondom nelegyen gondunk vele akkor jó nem......... worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8618 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:29:24 »

Sziasztok!

Van egy kis problémám, nem tudom volt-e hasonló valakinek.
Meleg motornál 1800-2100 fordulatnál rángat a kocsi, a váltót most nézték meg és semmi baját nem találtak.
Minnél jobban nyomom a gázt annál jobban rángat, olyan érzés, mintha elugrana a kuplung, és ezt ezen a fordulaton tartva km-eken keresztül csinálja és csak akkor hagyja abba ha ismét kihül a motor, hidegen tökéletesen működik.

2.0 tdci

Köszi a segítséget
lehet,hogy nem zár fel az egr szelep rendesen,vagy lik van a turbócsőrendszerben,esetleg a porlasztókat is lehetne ellenőriztetni.valamint hibakódolvasás még segíthet a hibakeresésben.....valamelyik érzékelő haldokolhat is.....vagy olyankor az egyik hengered nem megy-na ez nagy bajt is jelenthet....pl Domi esete.de ha az egyik porlasztó haldoklik és azért nem megy 1 henger,annak lesz hibakódja is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 12:31:10 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8619 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:34:23 »

az ecuban,a kulcsban,és az első fényszórókban.4helyen! smile
meg az automata váltóban [agyában] is (már ha van...) Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 12:41:30 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8620 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:41:13 »

Semmi a márkát kell megfizetned,ennyi...
még csak nem is a márkát, ha nem csak egy szharos jelet... levele

viszont örüljönk, hogy a gyári beszállítók termékeit meg lehet venni így is.
amikor a mondeo volt lendkerékcserén a szerelőnél, akkor ott állt egy s40-es volvo is, abban is lendkereket kellett cserélni, de még mi megvettük 80eft, addig abba csak a volvo jelest tudták rendelni, jóval drágábban...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8621 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:42:32 »

lehet,hogy nem zár fel az egr szelep rendesen,vagy lik van a turbócsőrendszerben,esetleg a porlasztókat is lehetne ellenőriztetni.valamint hibakódolvasás még segíthet a hibakeresésben.....valamelyik érzékelő haldokolhat is.....vagy olyankor az egyik hengered nem megy-na ez nagy bajt is jelenthet....pl Domi esete.de ha az egyik porlasztó haldoklik és azért nem megy 1 henger,annak lesz hibakódja is.
mivel hidegen tökéletes, így én valami olyan jeladó felé keresgetnék, ami csak üzemmeleg motornál kezd beleszólni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8622 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:49:48 »

még csak nem is a márkát, ha nem csak egy szharos jelet... levele


Köszi mindenkinek!!! Jó lesz akkor a sima BOSCH is!
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #8623 Dátum: 2011.03.05 szombat, 15:17:05 »

mivel hidegen tökéletes, így én valami olyan jeladó felé keresgetnék, ami csak üzemmeleg motornál kezd beleszólni...

Igen, de van olyan valami ami csak melegen kezd dolgozni, olyan 30-40 km után?
Az egr le van dugózva, a turbó részen nem találtam semmit, ha csak nem akkora a lik hogy nem veszem észre, illetve mi van akkor, ha melegedve nagyobb lessz, létezhet ilyen? De a levegőbeömlő nem lehet úgy telerakódva hogy ez miatt rángat? De nem akkor hidegen is rángatna. Meg egy kicsit nekem hangos a motor, bár itt mondtátok, hogy a mondeo tdci olyan mint a traktor, de szerintem rohadtul kopogósan jár, főleg ha odalépek neki és pont azen a fordulaton(ahol elkezd rázni) megváltozik a hangja, olyan mintha valaki kalapácsozna benne. Elvileg 120000km van az órában, de hát ki tudja.
Tud valaki olyan műszert amivel lehet mérni adatokat menet közben is, vajon ford szervízben lehet ilyen, mert máshova eddig hiába vittem még csak nem is kommunikál a számítógépeikkel.
A legnagyobb problémám az, hogy senki nem tudott eddig semmi okosat mondani, csak a 100.000-ket költöm rá és semmit nem javul az autó.


Köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 18:34:35 írta Tamás77 » Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8624 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:04:10 »

Igen, de van olyan valami ami csak melegen kezd dolgozni, olyan 30-40 km után?
Az egr le van dugózva, a turbó részen nem találtam semmit, ha csak nem akkora a lik hogy nem veszem észre, illetve mi van akkor, ha melegedve nagyobb lessz, létezhet ilyen? De a levegőbeömlő nem lehet úgy telerakódva hogy ez miatt rángat? De nem akkor hidegen is rángatna. Meg egy kicsit nekem hangos a motor, bár itt mondtátok, hogy a mondeo tdci olyan mint a traktor, de szerintem rohadtul kopogósan jár, főleg ha odalépek neki és pont azen a fordulaton(ahol elkezd rázni) megváltozik a hangja, olyan mintha valaki kalapácsozna benne. Elvileg 120000km van az órában, de hát ki tudja.
Tud valaki olyan műszert amivel lehet mérni adatokat menet közben is, vajon ford szervízben lehet ilyen, mert máshova eddig hiába vittem még csak nem is kommunikál a számítógépeikkel.
A legnagyobb problémám az, hogy senki nem tudott eddig semmi okosat mondani, csak a 100.000-ket költöm rá és semmit nem javul az autó.


Köszi a segítséget
a turbócsőrendszer szépen átmelegszik,okozhat meglepetéseket!
de azt írtad,hogy erősen rángat.az pedig arra utal,hogy nem megy egy henger.ilyet okozhat pl ha egy csúcs elektomos része melegen lepusztul.....
ehhez kéne hibakódot olvastatni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8625 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:48:32 »

Leolvastam a kodokat a PCS-krol, van 4 db random 16 jegyu hexadecimalis szamom, meg van egy masik, rovidebb, ami "12", 2 szam, "DV17F", masik 2 szam formaju, erosen hasonlo, de megsem azonos.

Most fogom a Formidablet es megnezem oket szepen a PCM-ben, oszt' jo' van, vagy valami mas magia kovetkezik innen? Mi a teendo, ha nem egyezik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #8626 Dátum: 2011.03.05 szombat, 21:42:44 »

Hali mindenkinek!

Van egy olyan problémám, hogy rángat az autó. A rángatás 2000-es fordulat alatt állandó fordulaton szokott jelentkezni 3. és 4. fokozatban városban. Az érdekes az hogy télen egyáltalán nem jelentkezik. De ma ugye jó idő volt
és elő jött. Ha rálépek vagy lelépek  a gázról abba marad egy kis ideig.
Mit szóltok hozzá?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8627 Dátum: 2011.03.05 szombat, 21:57:50 »

Hali mindenkinek...Úgytűnik a feszítőket és a szíjtárcsát is cserélni kell majd...Ez kb. mekkora kiadást jelentene?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8628 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:05:28 »

Hali mindenkinek...Úgytűnik a feszítőket és a szíjtárcsát is cserélni kell majd...Ez kb. mekkora kiadást jelentene?
80-85 ezer ft ha minden gyári.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8629 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:31:01 »

Hulye kerdes:

Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)

Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8630 Dátum: 2011.03.05 szombat, 22:52:08 »

Hulye kerdes:

Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)

Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?

AndyA
relhistnek vol itt valamilyen pdf-es anyaga nem olyan rég, azt próbáld meg visszakeresni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8631 Dátum: 2011.03.05 szombat, 23:01:08 »

Hulye kerdes:

Hogyan szamozodnak a hengerek...? :-)

Vagyis amit a Formidable 1234-nek hiv, az melyik melyik?

AndyA
A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8632 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 00:59:40 »

A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.
Minden sor4-es gyújtási sorrendje 1342  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8633 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 08:48:25 »

relhistnek vol itt valamilyen pdf-es anyaga nem olyan rég, azt próbáld meg visszakeresni

A forum keresoje egyszeruen hasznalhatatlan, de lehet, csak en nem tudom hasznalni... Nem sikerult eloasni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8634 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 08:49:50 »

A pcsúcsok programozása vezérlés szerint történik.Itt a sorrend 1-3-4-2.Erre gondolsz.A sorrend a lánc felől kezdődik.

Ezt ugy ertsem, hogy az autoval szemben allva a bal szelso henger kodjat beirom az 1-es hengerhez, a balrol masodiket a 3-hoz? Vagy a balrol masodik a 2-es lesz?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8635 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:18:42 »

Ezt ugy ertsem, hogy az autoval szemben allva a bal szelso henger kodjat beirom az 1-es hengerhez, a balrol masodiket a 3-hoz? Vagy a balrol masodik a 2-es lesz?

AndyA

mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #8636 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:22:20 »

a turbócsőrendszer szépen átmelegszik,okozhat meglepetéseket!
de azt írtad,hogy erősen rángat.az pedig arra utal,hogy nem megy egy henger.ilyet okozhat pl ha egy csúcs elektomos része melegen lepusztul.....
ehhez kéne hibakódot olvastatni!

Oké, de ha a porlasztó elektromos része lepusztul melegen nem kéne a műszerfalon világítani a visszajelzőnek?
A rángatást ugy tudnám leírni neked, hogy régen a közlekedési lámpákhoz csináltak ilyen rázó részt, ami ha gyorsan mész rá szétrázza a kocsit, na nekem ilyen hasonlót csinál, csak nem az úttól, hanem a motortól-váltótól(bár ezt javították a múlt héten és szerintük a motorral van probléma).
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8637 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 12:19:26 »

mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.

Tudom, kozben megneztem a faceliftesen. :-)

Viszont azt olvastam, hogy az F-Super es a Formidable nem tudja helyesen olvasni a facelift elotti PCS kodokat. Ez amugy lathatoan igy is van.

Azt mivel lehet akkor megnezni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8638 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 13:49:17 »

A forum keresoje egyszeruen hasznalhatatlan, de lehet, csak en nem tudom hasznalni... Nem sikerult eloasni.

AndyA
annyit írsz a keresőbe,hogy   .pdf   ! Wink

http://autotechnika.hu/cikkek/8635,ford-tdci-motorok-injektorkodolasa.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8639 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:10:36 »


Ja. Ezt mar olvastam, altalanossagokrol szol, semmi, ami nekem pontmost segitene.

Koszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8640 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:14:56 »

Tudom, kozben megneztem a faceliftesen. :-)

Viszont azt olvastam, hogy az F-Super es a Formidable nem tudja helyesen olvasni a facelift elotti PCS kodokat. Ez amugy lathatoan igy is van.

Azt mivel lehet akkor megnezni?

AndyA
Nekem mindent amit kellett a Ford gyári diaggal olvasták ha ez segít.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8641 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:15:35 »

Nekem mindent amit kellett a Ford gyári diaggal olvasták ha ez segít.

Olyanom nincs itthon. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8642 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:49:59 »

Ja. Ezt mar olvastam, altalanossagokrol szol, semmi, ami nekem pontmost segitene.

Koszi!

AndyA
fejvakaras
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523531#msg523531

 vigyor3 pias
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.06 vasárnap, 14:52:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8643 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:53:54 »

mas a gyujtasi sorrend, es mas a hengerek szamozasa. Az siman 1-2-3-4.
igen.a 2.0 -nál a váltó felől kezdődik.érdekes,hogy az 1nyócnál fordítva.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8644 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 17:54:48 »

igen.a 2.0 -nál a váltó felől kezdődik.érdekes,hogy az 1nyócnál fordítva.... smile

Ize... Akkor a kombimban rosszul vannak a kodok beirva? Ugyanis a valtonal levo utolso a 4-es, a valtotol tavoli az 1-es, legalabbis igy passzol a PCS-kre irt kodokkal az, amit kiolvastam az ICU-bol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8645 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:27:27 »

Ize... Akkor a kombimban rosszul vannak a kodok beirva? Ugyanis a valtonal levo utolso a 4-es, a valtotol tavoli az 1-es, legalabbis igy passzol a PCS-kre irt kodokkal az, amit kiolvastam az ICU-bol.

AndyA
nem.most nézem,hogy benéztem.minden motornál a váltó felől kezdődik az 1es henger.a te esetedre biztos nem a kombi változat a magyarázat.. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8646 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:49:32 »

nem.most nézem,hogy benéztem.minden motornál a váltó felől kezdődik az 1es henger.a te esetedre biztos nem a kombi változat a magyarázat.. vigyor3
Nem a vezérlés felől az a lánc pont ezt írtam az előbb.1-3-4-2 a csúcsokat is így kell programozni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8647 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:57:05 »

Nem a vezérlés felől az a lánc pont ezt írtam az előbb.1-3-4-2 a csúcsokat is így kell programozni
<a href="http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf" target="_blank">http://www.autodiagnos.com/fileadmin/assets/en/downloads/pdf/technical_bulletins/ford/ford_injector_programming_tdci_ad.pdf</a>
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz0210
Vendég
« Új hozzászólás #8648 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 20:23:33 »

Mk III tdci porlasztók eladók!

Szia az EJDR számát meg tudod mondani , ha EJDR00504-es akkor érdekel
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8649 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 20:33:39 »

Szia az EJDR számát meg tudod mondani , ha EJDR00504-es akkor érdekel

Lassan 2éve hogy ideírta  lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.