Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:30:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
174
175
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
187
188
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651544 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9000 Dátum:
2011.03.23 szerda, 17:49:40 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:37:33
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Off auto-nál 50000km váltó csere és ez egy nagy márka mégis veszik. Én megértem amit írsz csak ne fikázzuk le a mondeot mert itt sokunknak van ilyen olyan apróbb hibája.nekem is volt vele gond megoldottam és kinem szállnék belőkle semmi pénzért.A másik nekem sok olyan problémám nincs ami másnak de mindegyikőnk szereti és kész.Ismerős apja vett oroszlános kocsit már bánja.Lehetne ragozni de egyet nefelejts el ha a motor főrészéhez kell nyúlni mindegy milyen tipus 6 számjegyü az összeg és 3-al fog kezdődni.De figyelj azt vedd meg amit te szeretsz és kész.De a többi alkatrés a főbb dolgokon itt még olcsóbb mint kategóriás társaié.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #9001 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:02:26 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.22 kedd, 21:38:06
És íme a csoda! A képes-leírásos útmutatás szerint kicseréltem a szénkeféket a kocsiban, azonnal megjavult minden. Nem ül robotpilóta a kocsiban és nem villognak a fényeim se! Állatira tetszik, el vagyok ájulva
Töltés rendben, minden ok!
u.i.: 1100Ft-ba fájt a komplett készlet rugóstól-mindenestől...
Alf, köszi a tanácsot!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9002 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:19:41 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:43:28
Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.
FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni
ha tanács kell,kérdezz!
Ha tudod,hogy mit szeretnél,vagy mit nem,akkor ne kérdezz feleslegesen.Itt ne próbáld meggyőzni az elégedett felhasználókat,hogy hibáztak,mert már többen lépéselőnyben vannak tapasztalatból más tipusokból is.
Azért olvasol a hibákról sokat,mert egy olyan tipusról beszélünk,amit kedvelt flotta autóként hoztak be az országba,250-300e km-ről visszatekerve 100e km-re,és ezek az autókkal jönnek a gondok 150e km-nél.
Ha mégis úgy gondolod,hogy beállsz a mondeós táborba,szívesen látunk,és igyekszünk majd segíteni,amiben tudunk.
Akkor viszont rossz volt a belépő hsz-ed,amiben nem csak magadad beszélted le,hanem a többieket is degradálod az előítéleteiddel.
üdv,alf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9003 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:23:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.03.23 szerda, 15:52:43
Nekem volt egy mk3asom is 0 km-es.
100ezernél jött elő a kuplung/kinyomó/lendkerék.
120 ezernél a turbó szállt el.
Egyén nagyobb baja nem volt.
150e-nél adtam el és a porlasztók még tökéletesek voltak.
1.egy része még gariban volt-ha jól rémlik.....
2.a turbót egyszerűen eltörted,mert nem tudsz vezetni!
3.nem vagy mérvadó
4.egy dolgot csináltál jól,azt ,hogy megkímélted a csúcsokat.....
nem ám besértődni.....hihihi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9004 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:32:09 »
Azt hiszitek más autók jobbak?
Ma diagnosztizáltam egy bmw 330xd-t akkora egy f+st....nem fértem el benne kezdésnek...központi zár kuka egy ajtó nyilt...a kulcs mig kiszálltál lemerül azt nyitni már nem tudtad vele,csak mechanikusan,stb,stb....ennyi pénzért?
De TMPS-től kezdve a Műholdas navigációig minden csilivili kell bele,de alapvető funkiciókat nem tudja normálisan...mint ajtónyitás bakker...
B+sszák meg!!!!
a motorja azért szépen járt,meg haladós is na...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9005 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:33:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.23 szerda, 19:32:09
Azt hiszitek más autók jobbak?
Ma diagnosztizáltam egy bmw 330xd-t akkora egy f+st....nem fértem el benne kezdésnek...központi zár kuka egy ajtó nyilt...a kulcs mig kiszálltál lemerül azt nyitni már nem tudtad vele,csak mechanikusan,stb,stb....ennyi pénzért?
De TMPS-től kezdve a Műholdas navigációig minden csilivili kell bele,de alapvető funkiciókat nem tudja normálisan...mint ajtónyitás bakker...
B+sszák meg!!!!
a motorja azért szépen járt,meg haladós is na...
e46-ból nekem is tetszik az, csak x nélkül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
RZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9006 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:45:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.23 szerda, 19:19:41
ha tanács kell,kérdezz!
Ha tudod,hogy mit szeretnél,vagy mit nem,akkor ne kérdezz feleslegesen.Itt ne próbáld meggyőzni az elégedett felhasználókat,hogy hibáztak,mert már többen lépéselőnyben vannak tapasztalatból más tipusokból is.
Azért olvasol a hibákról sokat,mert egy olyan tipusról beszélünk,amit kedvelt flotta autóként hoztak be az országba,250-300e km-ről visszatekerve 100e km-re,és ezek az autókkal jönnek a gondok 150e km-nél.
Ha mégis úgy gondolod,hogy beállsz a mondeós táborba,szívesen látunk,és igyekszünk majd segíteni,amiben tudunk.
Akkor viszont rossz volt a belépő hsz-ed,amiben nem csak magadad beszélted le,hanem a többieket is degradálod az előítéleteiddel.
üdv,alf
Eszemben sincs lebeszélni senkit, előítéleteim meg aztán pláne nincsenek. Ha vannak, akkor azok a fórum olvasásából fakadóan keletkeztek. Azért olvasom ezt a fórumot és azért érdeklődtem már régebben is, mert bele vagyok gyönyörödve az mk3 mondeokba, de amikor több hsz-ben azt olvasom, hogy pcs. ill. egyéb költséges nyalánkságok, az kissé elkedvetlenít.
Arról viszont ezidáig egy szó sem esett, hogy az autóknál hányadik 150 000 km-nél jönnek a hibák. Egész idáig úgy kezeltem a dolgot, hogy valós 150 000 km-nél már célszerű párszáz rugó nem várt kiadással kalkulálni. Ha veszek egy autót, akkor azt használni akarom és nem csak a szerviz-lakhelyem közti úton. Gondolom ezzel nem egyedül vagyok.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9007 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:46:30 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 19:45:22
Eszemben sincs lebeszélni senkit, előítéleteim meg aztán pláne nincsenek. Ha vannak, akkor azok a fórum olvasásából fakadóan keletkeztek. Azért olvasom ezt a fórumot és azért érdeklődtem már régebben is, mert bele vagyok gyönyörödve az mk3 mondeokba, de amikor több hsz-ben azt olvasom, hogy pcs. ill. egyéb költséges nyalánkságok, az kissé elkedvetlenít.
Arról viszont ezidáig egy szó sem esett, hogy az autóknál hányadik 150 000 km-nél jönnek a hibák. Egész idáig úgy kezeltem a dolgot, hogy valós 150 000 km-nél már célszerű párszáz rugó nem várt kiadással kalkulálni. Ha veszek egy autót, akkor azt használni akarom és nem csak a szerviz-lakhelyem közti úton. Gondolom ezzel nem egyedül vagyok.
150ekm a visszatekerteknél szokott lenni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9008 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:56:13 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 19:45:22
Eszemben sincs lebeszélni senkit, előítéleteim meg aztán pláne nincsenek. Ha vannak, akkor azok a fórum olvasásából fakadóan keletkeztek. Azért olvasom ezt a fórumot és azért érdeklődtem már régebben is, mert bele vagyok gyönyörödve az mk3 mondeokba,
de amikor több hsz-ben azt olvasom, hogy pcs. ill. egyéb költséges nyalánkságok, az kissé elkedvetlenít
.
Arról viszont ezidáig egy szó sem esett, hogy az autóknál hányadik 150 000 km-nél jönnek a hibák. Egész idáig úgy kezeltem a dolgot, hogy valós 150 000 km-nél már célszerű párszáz rugó nem várt kiadással kalkulálni. Ha veszek egy autót, akkor azt használni akarom és nem csak a szerviz-lakhelyem közti úton. Gondolom ezzel nem egyedül vagyok.
A hozzászólásokból nem lehet egy típus műszaki megbízhatóságára következtetni
Mert ha jó egy autó, hibátlan, azt nem írjuk ide be, unalmas is lenne, ismételni egymást.
Akkor írunk be és kérdezünk is mindjárt ezt-azt ha valami nem stimmel.
Sok százan olvassák ezt a fórumot, akik nem tesznek hozzá a közöshöz, csak használják a többiek tudását.
Ha mindannyian beírnánk ide azt is, mi a jó a Mondeóban, és miért szeretjük, akkor ötször ennyi hozzászólásnál tartana mindegyik topic! Többet azért nem írok erről, mert elfogultnak tűnhetek.
Az újságokba csak az kerül be, ha egy rottweiler megharap egy gyereket. Ugyanakkor tízezer rottweiler "hiába" játszik gyengéden és óvatosan a gyerekünkkel, felelősséggel vigyázva rá ....ezt nem írja le egy újság sem.
Ne vegyél akkor kutyát, se Mondeót.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9009 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:25:05 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:37:33
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Szia!
Úgy hangzik amiket írsz, mintha előttünk akarnád lebeszélni magad a mondeoról...különböző okok miatt.
Nekem tetszik az 530-as bmw, de én így írom le, hogy miért nem veszek: Nem akarok ennyit adni egy autóért és drágállom a fenntartását!! Na a mese része meg az amiről Te írogatsz a mondeóról
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9010 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:29:47 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 19:45:22
Eszemben sincs lebeszélni senkit, előítéleteim meg aztán pláne nincsenek. Ha vannak, akkor azok a fórum olvasásából fakadóan keletkeztek. Azért olvasom ezt a fórumot és azért érdeklődtem már régebben is, mert bele vagyok gyönyörödve az mk3 mondeokba, de amikor több hsz-ben azt olvasom, hogy pcs. ill. egyéb költséges nyalánkságok, az kissé elkedvetlenít.
Arról viszont ezidáig egy szó sem esett, hogy az autóknál hányadik 150 000 km-nél jönnek a hibák. Egész idáig úgy kezeltem a dolgot, hogy valós 150 000 km-nél már célszerű párszáz rugó nem várt kiadással kalkulálni. Ha veszek egy autót, akkor azt használni akarom és nem csak a szerviz-lakhelyem közti úton. Gondolom ezzel nem egyedül vagyok.
nem,nem vagy ezzel egyedül.de azt nem szűrheted le egy olyan fórumról ahová az ír be akinek baja van az autójával és segítséget kér-,hogy ez a típus problémás-vagy problémásabb,mint bármelyik hasonlónál.
Ide a hsz-ek 95 %-a a gondok miatt kerül be.És várják a megoldást a tapasztaltabbaktól,hogy ne hagyják a gatyájukat a hiéna szervízeseknél.Itt sokkal több segítséget megkapsz,mint bárhol máshol!
Azt pedig elkell fogadni,hogy az mk3 a környező országokban közkedvelt flotta autó volt.Ezek az autók 2-3 év alatt lefutották a 200e km feletti utat.A magyar felvásárolta ezeket,behozta,eláraszva a piacot ezekkel az autókkal,de 80e km-t mutat mindegyik órája már itthon-érdekes módon.Ez az esetek nagytöbbségére igaz sajnos.Itt romlik le az MK3 image.Mert jönnek a gondok a "vélt" 150e km-nél!Ami valójában 250-300e,de ezt már senki nem mondja meg,csak fizetsz a szervízben,mint a katonatiszt.
Tdci mondeót is lehet megbízhatót venni,csak ismerni kell az autó szervízmultját,esetleg az előző tulajt,illetve hozzáértő emberrel kell menni autótválasztani,olyannal,aki inkább lebeszél róla,ha valami nagyon zűrös az autón.
Használtat kockázatos venni,mégis kevesen vásároltunk 0km es tdci-t,és nagyon sokan használjuk megelégedve.
Itt megkapod a támogatást elég sok szinten,ha mondeót veszel-akár benyást,akár dízelt.
És még 1: Aki nem mer,az nem nyer!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9011 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:32:46 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 19:45:22
Eszemben sincs lebeszélni senkit, előítéleteim meg aztán pláne nincsenek. Ha vannak, akkor azok a fórum olvasásából fakadóan keletkeztek. Azért olvasom ezt a fórumot és azért érdeklődtem már régebben is, mert bele vagyok gyönyörödve az mk3 mondeokba, de amikor több hsz-ben azt olvasom, hogy pcs. ill. egyéb költséges nyalánkságok, az kissé elkedvetlenít.
Arról viszont ezidáig egy szó sem esett, hogy az autóknál hányadik 150 000 km-nél jönnek a hibák. Egész idáig úgy kezeltem a dolgot, hogy valós 150 000 km-nél már célszerű párszáz rugó nem várt kiadással kalkulálni. Ha veszek egy autót, akkor azt használni akarom és nem csak a szerviz-lakhelyem közti úton. Gondolom ezzel nem egyedül vagyok.
Mondok neked egy másik példát mert a dühöm nem múlik neharagudj:Itteni fórumtárs szomszédom és járhatsz te is így.Megvette a mondeót 70000km volt benne 3 éves.Vidéki út hazafelé tankolás.Haza ér és izzító villogás kopogós hang.A végeredmény 2 csúcs kuka.Na akkor most is rossz a másik tipus vagy a mondeo!!!!Senki se szeretne költeni rá sokat.De ha nincs is semmi baj ha km függvényében eljön az idő akkor a zsebedbe kell nyúlni.És mindenki így vesz kocsit de előfordul menetközben hibák ami nembiztos tipusfüggő adódhat vezetési hibából is.Gondolok itt kihogy forgatja a kocsit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
RZoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9012 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:39:23 »
Uraim:
Igazatok van!
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9013 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:43:10 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 20:39:23
Uraim:
Igazatok van!
Köszönöm.
"legyél te is a mi kutyánk kölyke!"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9014 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:44:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.23 szerda, 19:19:41
ha tanács kell,kérdezz!
Ha tudod,hogy mit szeretnél,vagy mit nem,akkor ne kérdezz feleslegesen.Itt ne próbáld meggyőzni az elégedett felhasználókat,hogy hibáztak,mert már többen lépéselőnyben vannak tapasztalatból más tipusokból is.
Azért olvasol a hibákról sokat,mert egy olyan tipusról beszélünk,amit kedvelt flotta autóként hoztak be az országba,250-300e km-ről visszatekerve 100e km-re,és ezek az autókkal jönnek a gondok 150e km-nél.
Ha mégis úgy gondolod,hogy beállsz a mondeós táborba,szívesen látunk,és igyekszünk majd segíteni,amiben tudunk.
Akkor viszont rossz volt a belépő hsz-ed,amiben nem csak magadad beszélted le,hanem a többieket is degradálod az előítéleteiddel.
üdv,alf
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ralliart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9015 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:48:38 »
Egyetértek teljes mértékben, általában olyan emberek beszélnek hülyeséget, akiknek foggalmuk sincs az autókról,ma,hogy működik egy korszerű"gép".
"Hallota valakitől" "valaki mondta",vagy éppen hanyagságból,rossz előéletből adódóan tönkrement valami...nem az autó hibája!
Azért szeretem amikor mondják,hogy milyen megbízható a suzuki(csak egy példa),ami nem valótlan,na de azt nem teszik hozzá,hogy a kis autók többsége 15éves korára éri el a 150e km-t,egy mondeo/passat/A6 stb.stb...meg néha 2év után túl van ezen.....és nem beszélve,hogy 2X olyan súlyú,biztonságos,tele extrával,és mégis hasonló fogyasztással,mint egy "hátizsák"....
Természetes,hogy egy idő után csereérettek bizonyos dolgok,sajnos a komolyabb dolgok pénzbe kerülnek,de nem fogja egy gyár
az itteni anyagi helyzetet nézni,mit érdekel egy németet,hogy 150e km után 1000Euro-ért kuplungot és lendkereket cserlétet???
Nem beszélve,hogy a legtöbb már új kocsit vesz...
Közel 10éves a modell,tehát nem egy mai "csirke"....de iszonyat mit kibír,ha egy jobb darabot kifog valaki és tisztességesen karban tartja.
Amúgy ha valakinek ez nem tetszik, és a sok kritizáló miért nem megy és vesz új autót?
Egy ilyen autó többszörösébe kerülő autóknál is vannak nagyon komoly problémák,csak nem irogat be a tulaj,hanem vesz egy újat.......pl.audiknál a tiptronic váltó 200e km körül megadja magát, de mit kap annyi idő alatt,és ettől még egy nagyon jó jármű rengeteg technikai finomsággal,de sajnos ennek ára van,tudomásul kell venni,amit sokan nem értenek...
"sokan szeretnek bulizni,de mosogatni senki se marad"
100e km-t tettem egy mondiba eddig,meg ami benne volt,sok panaszom nincs,a hangját hidegen nem szeretem, de ennyi pénzért fenntartani egy ilyen méretű kocsit nem sokat lehet,amennyivel kevesebbet tankoltam bele eddig,egy hasonló benzineshez képest,az majdnem a mostani ára a kocsinak....van mellette egy másik márka benzines,de az más dimenzió...
Szerintem a puding próbája az evés:)Itt segítenek, legalább ha kérdese van bárkinek,nekem is jól jött pár leírás...
Üdv Mindenkinek!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9016 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:58:32 »
Idézetet írta: ralliart - 2011.03.23 szerda, 20:48:38
Egyetértek teljes mértékben, általában olyan emberek beszélnek hülyeséget, akiknek foggalmuk sincs az autókról,ma,hogy működik egy korszerű"gép".
"Hallota valakitől" "valaki mondta",vagy éppen hanyagságból,rossz előéletből adódóan tönkrement valami...nem az autó hibája!
Azért szeretem amikor mondják,hogy milyen megbízható a suzuki(csak egy példa),ami nem valótlan,na de azt nem teszik hozzá,hogy a kis autók többsége 15éves korára éri el a 150e km-t,egy mondeo/passat/A6 stb.stb...meg néha 2év után túl van ezen.....és nem beszélve,hogy 2X olyan súlyú,biztonságos,tele extrával,és mégis hasonló fogyasztással,mint egy "hátizsák"....
Természetes,hogy egy idő után csereérettek bizonyos dolgok,sajnos a komolyabb dolgok pénzbe kerülnek,de nem fogja egy gyár
az itteni anyagi helyzetet nézni,mit érdekel egy németet,hogy 150e km után 1000Euro-ért kuplungot és lendkereket cserlétet???
Nem beszélve,hogy a legtöbb már új kocsit vesz...
Közel 10éves a modell,tehát nem egy mai "csirke"....de iszonyat mit kibír,ha egy jobb darabot kifog valaki és tisztességesen karban tartja.
Amúgy ha valakinek ez nem tetszik, és a sok kritizáló miért nem megy és vesz új autót?
Egy ilyen autó többszörösébe kerülő autóknál is vannak nagyon komoly problémák,csak nem irogat be a tulaj,hanem vesz egy újat.......pl.audiknál a tiptronic váltó 200e km körül megadja magát, de mit kap annyi idő alatt,és ettől még egy nagyon jó jármű rengeteg technikai finomsággal,de sajnos ennek ára van,tudomásul kell venni,amit sokan nem értenek...
"sokan szeretnek bulizni,de mosogatni senki se marad"
100e km-t tettem egy mondiba eddig,meg ami benne volt,sok panaszom nincs,a hangját hidegen nem szeretem, de ennyi pénzért fenntartani egy ilyen méretű kocsit nem sokat lehet,amennyivel kevesebbet tankoltam bele eddig,egy hasonló benzineshez képest,az majdnem a mostani ára a kocsinak....van mellette egy másik márka benzines,de az más dimenzió...
Szerintem a puding próbája az evés:)Itt segítenek, legalább ha kérdese van bárkinek,nekem is jól jött pár leírás...
Üdv Mindenkinek!
Szívemből beszéltél,kezdek nyugodni!!! :
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9017 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:09:28 »
Anno amikor autó vásárlás előtt álltam, beszélgettem egy ismerősömmel, aki objektíven kezeli ezeket az autós dolgokat (szerelő). Nincs nála előítélet, egyformán szereti az autókat, nem fúj a suzukira, és nem istenít egy márkát se. Vele beszélgettem, hogy miben is lenne érdemes átülnöm a Civic után. Nekem a Mondik eleve tetszettek, és mondtam neki, hogy a totalcar népítéleten, mennyi negatív kritika van a Mondikról, és elvétve akad 1-1 jó, de azok nagyon pozitív vélemények voltak. Erre persze egy külső szemlélő levonja azt a következtetést, hogy 90%-ban rosszak, és a jót ki kell fogni. Ismerősömnek a rövid és velős véleménye az volt, hogy persze, mert mind hozzá nem értő, aki egy szart vesz meg.
Ergo olyan autóról van szó, amilyenről ti is beszéltek itt. Céges, visszatekert, kintről behozott stb. Sajnos van benne igazság.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9018 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:02:39 »
Nekem is van egy érdekes történetem. A mostani mondeom 5 éve van meg, most 7.5 éves és 230.000km.nél járunk, amiből 100-at én raktam bele. Előtte is mondeom volt, egy benzines '93-as évjáratú, amit csak azért adtam el 13 évesen, mert egy MK-III-t akartam. Ezt csak azért mondtam el, mert amikor a mostanit megvettem szinte senki nem értette miért. Akkoriban cserélt néhány haverom is autót. Volt aki C5-öt vett, volt aki passat-ot, de volt opel, pözsó, rönyó és még dajevú is. Akkor mindenki fikázott, hogy miért nem vettem "normális" autót, még a dévús is. Aztán teletek az évek... A C5-ben állandóan besz@rt a klíma, pedig folyton az Adriára jártak, ja meg a tiptronik váltó, amit senki sem tudott normálisan megcsinálni, még a márkaszerviz is csak széttárta a kezét. A passzátos haver is kénytelen volt eladni a vasat, mert kicseréltették vele a porlasztóktól kezdve, a hengerfejig mindent, de mégsem volt 100-as. Most nem beszélek a horror összegegről. A rönósnak én segítetem költözködni, a pözsóst is hazahúztam párszor, az opelben mindíg beszart a motorvezérlő meg a gyújtás, a dévú meg egy rozoga f.stalicska, talán még szervókormány sincs benne, de ha lenne, az is beszart volna benne, mert szinte folyamatosan szervizbe járt vele a csóka.
A lényeg, hogy az elmúlt években, kivétel nélkül, mindegyik megkérdezte már tőlem, hogy hogy vált be a mondeo. A válaszom ez volt: kösz, én nem bántam meg!
A legnagyobb poén az opeles volt, akinek a legnagyobb arca volt. És most azt mondta: bakker a 13 éves mondeódat kellett volna megvenni!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9019 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:08:34 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.23 szerda, 21:09:28
Anno amikor autó vásárlás előtt álltam, beszélgettem egy ismerősömmel, aki objektíven kezeli ezeket az autós dolgokat (szerelő). Nincs nála előítélet, egyformán szereti az autókat, nem fúj a suzukira, és nem istenít egy márkát se. Vele beszélgettem, hogy miben is lenne érdemes átülnöm a Civic után. Nekem a Mondik eleve tetszettek, és mondtam neki, hogy a totalcar népítéleten, mennyi negatív kritika van a Mondikról, és elvétve akad 1-1 jó, de azok nagyon pozitív vélemények voltak. Erre persze egy külső szemlélő levonja azt a következtetést, hogy 90%-ban rosszak, és a jót ki kell fogni. Ismerősömnek a rövid és velős véleménye az volt, hogy persze, mert mind hozzá nem értő, aki egy ***t vesz meg.
Ergo olyan autóról van szó, amilyenről ti is beszéltek itt. Céges, visszatekert, kintről behozott stb. Sajnos van benne igazság.
Na de mégis azt vettél!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9020 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:17:28 »
Idézetet írta: TZS - 2011.03.23 szerda, 22:02:39
Nekem is van egy érdekes történetem. A mostani mondeom 5 éve van meg, most 7.5 éves és 230.000km.nél járunk, amiből 100-at én raktam bele. Előtte is mondeom volt, egy benzines '93-as évjáratú, amit csak azért adtam el 13 évesen, mert egy MK-III-t akartam. Ezt csak azért mondtam el, mert amikor a mostanit megvettem szinte senki nem értette miért. Akkoriban cserélt néhány haverom is autót. Volt aki C5-öt vett, volt aki passat-ot, de volt opel, pözsó, rönyó és még dajevú is. Akkor mindenki fikázott, hogy miért nem vettem "normális" autót, még a dévús is. Aztán teletek az évek... A C5-ben állandóan besz@rt a klíma, pedig folyton az Adriára jártak, ja meg a tiptronik váltó, amit senki sem tudott normálisan megcsinálni, még a márkaszerviz is csak széttárta a kezét. A passzátos haver is kénytelen volt eladni a vasat, mert kicseréltették vele a porlasztóktól kezdve, a hengerfejig mindent, de mégsem volt 100-as. Most nem beszélek a horror összegegről. A rönósnak én segítetem költözködni, a pözsóst is hazahúztam párszor, az opelben mindíg be***t a motorvezérlő meg a gyújtás, a dévú meg egy rozoga f.stalicska, talán még szervókormány sincs benne, de ha lenne, az is be***t volna benne, mert szinte folyamatosan szervizbe járt vele a csóka.
A lényeg, hogy az elmúlt években, kivétel nélkül, mindegyik megkérdezte már tőlem, hogy hogy vált be a mondeo. A válaszom ez volt: kösz, én nem bántam meg!
A legnagyobb poén az opeles volt, akinek a legnagyobb arca volt. És most azt mondta: bakker a 13 éves mondeódat kellett volna megvenni!
Minnél többen fikázták nekem is mikor vettem annál jobban beleszerettem mert mikor megkérdeztem tőlük ha ezt ne akko mit???Csend volt és hullaszag.Na ezek nem érdekeltek.Aki meg megmondta a frankót mire készüljek ha..................na annk hittem és elmentem megvenni.Nekem ez az első mondeóm de már most kijelentem ha hosszú életet szántak nekem akkor nem az utolsó!!!!!Nekem 1 év a tapasztalat róla és itt sokan tudják a kis gondomat ami volt vele.de én is nyugodtan kijelentem nagyon bevált és mindenre amire használom nagyon is megfelel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9021 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:21:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.23 szerda, 22:17:28
Minnél többen fikázták nekem is mikor vettem annál jobban beleszerettem mert mikor megkérdeztem tőlük ha ezt ne akko mit???Csend volt és hullaszag.Na ezek nem érdekeltek.Aki meg megmondta a frankót mire készüljek ha..................na annk hittem és elmentem megvenni.Nekem ez az első mondeóm de már most kijelentem ha hosszú életet szántak nekem akkor nem az utolsó!!!!!Nekem 1 év a tapasztalat róla és itt sokan tudják a kis gondomat ami volt vele.de én is nyugodtan kijelentem nagyon bevált és mindenre amire használom nagyon is megfelel.
Igen, ez egy nagyon jó jelmondat: mindenre, amire csak használom!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9022 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:23:15 »
Idézetet írta: TZS - 2011.03.23 szerda, 22:21:38
Igen, ez egy nagyon jó jelmondat: mindenre, amire csak használom!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9023 Dátum:
2011.03.23 szerda, 23:22:54 »
Idézetet írta: RZoli - 2011.03.23 szerda, 15:37:33
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Nekem is nagy dillemma volt eldönteni, hogy milyen autót vegyek, mert nem igazán volt hosszútávú kapcsolatom egy márkával és típussal sem, de téged nem értelek, mert neked van, és ráadásul jó is.
Nem értem miért nem veszel akkor egy opelt? A Vectrák a Mondeóhoz hasonlóan tágasak, kényelmsek és ha a 150lovas CDTI-vel veszed még hasonlóan dinamikusak is. Félre ne érts nem akarlak a Mondeoról lebeszélni, csak mint írtam nem értelek.
Sokat tépelődtem én is, hogy vegyek egy megbízhatóbb japánt (esetleg németet) fél millióval drágábban, vagy maradjak a "megbízhatatlanabbnak" itélt Mondeonál.
Miután a drágább használtautóknál ugyanúgy meg van az esély (csak a statisztikák szerint kissebb, mint a Mondeonál), hogy elromlik rajta valami, így úgy döntöttem maradok a Mondeonál és talonba tettem az árkülönbözetet az esetleges meghibásodásokra.
Eddig nem hagyott ott sehol, ezért nem bántam meg, bár az is igaz, hogy még nem mentem sokat a vassal.
Az egyértelmű már most, hogy nincs olyan megbízható mint egy japán, de nem is került annyiba.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9024 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 08:13:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.23 szerda, 22:08:34
Na de mégis azt vettél!!!!
Igen, mert hosszas keresgélés után sikerült találni egy jót. kop-kop. Ezért is Debrecenig kellett utazni. Más típusokból amiket néztem (vectra, mazda6, focus) nem nagyon volt, vagy nem diesel volt, vagy más árkategória volt.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9025 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 11:05:57 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.24 csütörtök, 08:13:21
Igen, mert hosszas keresgélés után sikerült találni egy jót. kop-kop. Ezért is Debrecenig kellett utazni. Más típusokból amiket néztem (vectra, mazda6, focus) nem nagyon volt, vagy nem diesel volt, vagy más árkategória volt.
Ez így van, és minden autó márkára igaz, keresgélni kell és akkor lehet jót is találni. Nekem volt már mindenféle autóm, kezdve a cocialistáktól, a kezdeti, behozott kadetteken át, rönó, audi, bmw, kismerci, opel omega, micsu, stb. Aztán rátaláltam a mondeora és ez az ami nekem bejött. Bár sokat utaztam én is, mert voltam Kanizsán, Szegeden, Székesfehérváron, aztán végül Gödölőn találtam egyet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.24 csütörtök, 17:42:56 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9026 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 16:50:14 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.03.23 szerda, 23:22:54
Nekem is nagy dillemma volt eldönteni, hogy milyen autót vegyek, mert nem igazán volt hosszútávú kapcsolatom egy márkával és típussal sem, de téged nem értelek, mert neked van, és ráadásul jó is.
Csatlakoznék, detto mint én. Én is pépelődtem, hogy mondeo vagy vectra kombi legyen, de az a felszreltség amit akartam, hogy bent legyen a kocsiban a mondeoban kb 5000ft-tal kevesebbe került+tudtam egy szervízt akiről pozotív vélemény volt (a családban, apunak escortja van). Így a mondeo mellett maradtam. Amit egyeltalán nem bántam meg. Nekem nagyon bejött és nagyon szeretjük. Szerintem, szerintem szuper kocsi, van egy két dolog amit meg kell csinálni rajta+karban kell tartani és akkor meghálálja. Szóval az az 500FT amirét a dárágább kocsit megvehettem volna az a zsebemben maradt(de szerencsére nem kellett még a kocsira költen)(kopp-kopp).
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9027 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:50:42 »
Pár nagyon amatőr kérdésem lenne.
Mi a sárga ellipszisben lévő barna műanyag bigyó?
Mitől lehet olajos a zöld ellipszisben lévő csővég,
felülről
? (Ha valaki esetleg még nem tudná akkor nagyon karambolos volt a kocsim. Esetleg akkor lett nagyon durván olajos? Különben lehet fagyálló is éppen.)
Ja. A képet Nagytomi készítette, és én önkényesen felhasználtam. Remélem nincs harag, de jó kis kép. A piros ellipszis az Ő műve.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.24 csütörtök, 20:53:06 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9028 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:54:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 20:50:42
Pár nagyon amatőr kérdésem lenne.
Mi a sárga ellipszisben lévő barna műanyag bigyó?
Mitől lehet olajos a zöld ellipszisben lévő csővég,
felülről
?
(Ha valaki esetleg még nem tudná akkor nagyon karambolos volt a kocsim. Esetleg akkor lett nagyon durván olajos? Különben lehet fagyálló is éppen.)
[/list]
Ja. A képet Nagytomi készítette, és én önkényesen felhasználtam. Remélem nincs harag, de jó kis kép. A piros ellipszis az Ő műve.
a, vízpumpa
b, valószínűleg szereléskor lett olyan, töröld meg, ha újra olyan lesz, akkor lehet keresni, hogy honnan került oda.
látom eltűnt az egr-re menő kipufcső. milyen dugó van most neked rajta??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9029 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:57:42 »
Sajnos valószínűleg pont olyan mint a tiéden.
Mert ez nem az én képem. Csak szervószíj cserén töröm a fejem, mert pont olyan mint ez itt az első képen.
http://mondeoclu
b.hu/wiki/index.php?title=Mk3_szerv%C3%B3sz%C3%ADjcsere
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 20:54:10
a, vízpumpa
b, valószínűleg szereléskor lett olyan, töröld meg, ha újra olyan lesz, akkor lehet keresni, hogy honnan került oda.
látom eltűnt az egr-re menő kipufcső. milyen dugó van most neked rajta??
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9030 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:58:51 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 20:50:42
Pár nagyon amatőr kérdésem lenne.
Mi a sárga ellipszisben lévő barna műanyag bigyó?
Mitől lehet olajos a zöld ellipszisben lévő csővég,
felülről
? (Ha valaki esetleg még nem tudná akkor nagyon karambolos volt a kocsim. Esetleg akkor lett nagyon durván olajos? Különben lehet fagyálló is éppen.)
Ja. A képet Nagytomi készítette, és én önkényesen felhasználtam. Remélem nincs harag, de jó kis kép. A piros ellipszis az Ő műve.
A második kérdésre:
Az a cső a szervó szivattyúra vezeti az olajat a tartályból. Ott nincs nagy nyomás csak ráfolyik. Lehet hogy kicsit kirepedt ha az eleje ott is kapott.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9031 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:02:06 »
Olajat???
Akkor valószínűleg igazad lehet.
Nem is tudom miért gondoltam, hogy az egy vízcső.
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 20:58:51
A második kérdésre:
Az a cső a szervó szivattyúra vezeti az olajat a tartályból. Ott nincs nagy nyomás csak ráfolyik. Lehet hogy kicsit kirepedt ha az eleje ott is kapott.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9032 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:03:46 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 20:57:42
Sajnos valószínűleg pont olyan mint a tiéden.
Mert ez nem az én képem. Csak szervószíj cserén töröm a fejem, mert pont olyan mint ez itt az első képen.
http://mondeoclu
b.hu/wiki/index.php?title=Mk3_szerv%C3%B3sz%C3%ADjcsere
nekem is következik mind2 szíj cseréje köv olajcserénél...
kiváncsi leszek a szerelő hogy oldja meg a feszítő lazítását
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9033 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:09:04 »
Én meg akkora nagy szerelő lettem mostanában, hogy majd magam kicserélem.
Panel parkolóban bármit.
Ma körbenéztem a dolgokat a klíma leszedéshez. Hát nem lesz egyszerű. Le kell bontani rendesen.
Ha igaz akkor nem veszem le a hűtőt. Úgy láttam anélkül is sikerülhet.
Van a tetején egy csavar. Na attól parázok egy kicsit. Még jó, hogy nem tőcsavarok vannak anyával, hanem rendesek.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 21:03:46
nekem is következik mind2 szíj cseréje köv olajcserénél...
kiváncsi leszek a szerelő hogy oldja meg a feszítő lazítását
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.24 csütörtök, 21:11:28 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9034 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:14:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 21:02:06
Olajat???
Akkor valószínűleg igazad lehet.
Nem is tudom miért gondoltam, hogy az egy vízcső.
Próbáld meg, hogy fogóval összenyomva a rugós bilincset kicsit tedd arrébb (bal oldalra a gumicsőre húzd vissza) és nézd meg nincs-e kirepedve a bilincs alatt. Ne húzd le, mert akkor kifolyik a szervó olaj egy része a tartályból, vagy készülj rá és tegyél oda egy kisebb edényt.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9035 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:15:20 »
Kösz. Megteszem. Csak ne essen itt az eső a hétvégén.
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 21:14:03
Próbáld meg, hogy fogóval összenyomva a rugós bilincset kicsit tedd arrébb (bal oldalra a gumicsőre húzd vissza) és nézd meg nincs-e kirepedve a bilincs alatt. Ne húzd le, mert akkor kifolyik a szervó olaj egy része a tartályból, vagy készülj rá és tegyél oda egy kisebb edényt.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9036 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:39:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 20:50:42
Pár nagyon amatőr kérdésem lenne.
Mi a sárga ellipszisben lévő barna műanyag bigyó?
Mitől lehet olajos a zöld ellipszisben lévő csővég,
felülről
? (Ha valaki esetleg még nem tudná akkor nagyon karambolos volt a kocsim. Esetleg akkor lett nagyon durván olajos? Különben lehet fagyálló is éppen.)
Ja. A képet Nagytomi készítette, és én önkényesen felhasználtam. Remélem nincs harag, de jó kis kép. A piros ellipszis az Ő műve.
Mivel lehet így letakarítani a motort? Az enyém sajna nem így néz ki, hál' isten nem sokat nyitogatom a motorháztetőt és elég poros minden...
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9037 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:43:05 »
Én azt szoktam csinálni, hogy reggel mikor hideg a gép, akkor elugrok a nagynyomású mosóhoz a benzinkútra.
Tőlem úgy 150 méterre van.
Olyan mosó van ahol 2 szintű nyomást lehet választani.
Kiválasztom a kisebbet és lemosom.
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.24 csütörtök, 21:39:03
Mivel lehet így letakarítani a motort? Az enyém sajna nem így néz ki, hál' isten nem sokat nyitogatom a motorháztetőt és elég poros minden...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9038 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:48:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 21:43:05
Én azt szoktam csinálni, hogy reggel mikor hideg a gép, akkor elugrok a nagynyomású mosóhoz a benzinkútra.
Tőlem úgy 150 méterre van.
Olyan mosó van ahol 2 szintű nyomást lehet választani.
Kiválasztom a kisebbet és lemosom.
Nekem van itthon sterimobom, tehát meg tudom oldani. Valami vegyszer esetleg? Az olajos-dzsuvás részekhez valami biztos jó lenne...
Brigéciolos-nitrós anyagot tolhatom neki?
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9039 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:49:34 »
Azt nem kéne.
Motorblokk tisztító spray-t szoktam. De csak nagyon ritkán. Víz és kész.
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.24 csütörtök, 21:48:28
Nekem van itthon sterimobom, tehát meg tudom oldani. Valami vegyszer esetleg? Az olajos-dzsuvás részekhez valami biztos jó lenne...
Brigéciolos-nitrós anyagot tolhatom neki?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9040 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:51:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.24 csütörtök, 21:49:34
Azt nem kéne.
Motorblokk tisztító spray-t szoktam. De csak nagyon ritkán. Víz és kész.
Ha te mondod!
Lehet, hogy a hétvégén nekiesek és kimosom gépben
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9041 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 21:53:11 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.24 csütörtök, 21:51:31
Ha te mondod!
Lehet, hogy a hétvégén nekiesek és kimosom gépben
csatlakozókra vigyázz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9042 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 22:08:05 »
Na igen. Ezt elfelejtettem mondani.
A kábelekre csatikra nagyon kell figyelni.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 21:53:11
csatlakozókra vigyázz
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9043 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 22:59:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 21:53:11
csatlakozókra vigyázz
A szerelőmhöz múltkor mikor olajcserén voltam visszahoztak egy kocsit mosás miatt.2 érzékelő vagy csatlakozónál valami elszállt.Megbánta.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9044 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 23:02:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.24 csütörtök, 22:59:16
A szerelőmhöz múltkor mikor olajcserén voltam visszahoztak egy kocsit mosás miatt.2 érzékelő vagy csatlakozónál valami elszállt.Megbánta.
elhiszem
nekünk benzinesen a gyűjtáselosztót sikerült beáztatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9045 Dátum:
2011.03.25 péntek, 00:00:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 23:02:09
elhiszem
nekünk benzinesen a gyűjtáselosztót sikerült beáztatni
Pedig én is nagy mosó vagyok de csak ezek után kivülről.A motort soha nem is mostam mióta megvan.Nedves ronggyal letörölgetem max.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9046 Dátum:
2011.03.25 péntek, 08:39:41 »
Bocs, ha már szerepelt ilyen kérdés.
A turbóról lebontható a MAF szenzor felől jövő gumicső, úgy hogy vissza lehessen tenni?
Valahogy rá van szorítva egy fémgyűrű.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9047 Dátum:
2011.03.25 péntek, 09:26:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.25 péntek, 00:00:31
Pedig én is nagy mosó vagyok de csak ezek után kivülről.A motort soha nem is mostam mióta megvan.Nedves ronggyal letörölgetem max.
Én tegnap vizsgáztattam a párom gépét. Egy megjegyzés volt: olajos a főtengely szimeringnél a motor. Persze átment a gép
Nem mosom le én sem soha. Max megtörölgetem a portól.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9048 Dátum:
2011.03.25 péntek, 11:24:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.25 péntek, 08:39:41
Bocs, ha már szerepelt ilyen kérdés.
A turbóról lebontható a MAF szenzor felől jövő gumicső, úgy hogy vissza lehessen tenni?
Valahogy rá van szorítva egy fémgyűrű.
Bilincsnek kellene rajta lennie.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9049 Dátum:
2011.03.25 péntek, 12:04:25 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.25 péntek, 08:39:41
Bocs, ha már szerepelt ilyen kérdés.
A turbóról lebontható a MAF szenzor felől jövő gumicső, úgy hogy vissza lehessen tenni?
Valahogy rá van szorítva egy fémgyűrű.
Szia!
Erre gondolsz igaz?
http://kephost.hu/image-4E1B_4D8C763E.jpg
Bontható és vissza is tehető.
Pont tegnap próbáltam leírni ezt H.Zsolt-nak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg548951#msg548951
Akár úgyis szétugraszthatod, hogy csavarhúzóval alányúlsz, csak ne deformáld el a kapaszkodó karmokat. Egy fogóval tudsz ebben segíteni, ha a két zölddel jelölt résznél összenyomod óvatosan.
http://kephost.hu/image-C916_4D8C7EA8.jpg
Legközelebb, ha leveszem le fogom már fotózni, hogy látszódjon mit is próbálok elmondani
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 12:40:50 írta V.Tamás
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
174
175
176
177
178
179
180
[
181
]
182
183
184
185
186
187
188
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ