Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:46:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684874 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 22:35:28 »

figy, a légszűrő csereperiódusa 20eKm. A TDCi kényes a karbantartásra. Gázolajszűrő mikor volt cserélve rajta, illetve milyen gyártmány van benne?
A megfelelő karbantartás hiánya gyorsan kicsinálja ezt a motort...
40 ezrenként cserélem, és gyárit veszek bele, ezek szerint sűrűbben kéne.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 22:39:38 »

40 ezrenként cserélem, és gyárit veszek bele, ezek szerint sűrűbben kéne.

Szia!

Ha visszaolvasol néhány oldalt, akkor én leírtam, hogy miket fogok kicserélni az autón. Fél éve van meg az autó, a telet még átvészeltem, de most tavasszal mindenképpen megcsinálom azt a sok dolgot amit felsoroltam, jobb tiszta lappal kezdeni. Most csak lesz kb 30.000 ezeket megcsinálni, de ki tudja mennyivel lesz hosszabb az autó, vagy egy-egy kulcs alkatrész élettartama ezzel a néhány cserével. Itt a fórum főoldalon van egy szerviz menüpont, ott sok hasznos dolgot megtalálsz képpel leírással dokumentálva. Nekem meg van minden kinyomtatva és az alapján fogom bütykölni az autót. Én se vagyok egy szaki, sőt..De ezek a leírások alapján szerintem menni fog.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 22:42:07 »

Elmondanám, hogy hivatalosan go szűrőt és levegőszűrőt is minden nagy szervíznél kellene,azaz 60000km-ként
Ez így van. De az is ott van mellette, hogy gyakrabban, ha szennyezett.
Úgy csináld, ahogy jónak látod.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 10:21:56 »

üdv mindenki.
egy kérdés.hol lehet behuzni tüzfalon mk3-ba erösitöhöz tápkábelt?minimum 21es kábelre kell gondolni.
üdv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 13:31:05 »

ezt biztos nem veszi meg senki 10évesen  hehe nem is adnám!! nyes

dehogynem, majd jol visszatekeri a nepper  gun

a totalcaron van ez a visszatekeros cikk, ott irtak, hogy a legdurvabb fogas a nemeteknel egy 4 eves 530D volt, amiben 700 000km volt, és 150 000-rel arultak, annyira lett visszatekerve   duhos2
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 19:01:11 írta Mad-V » Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 19:28:51 »

üdv.
ma költöttem kis pénzt verdára.kapott 4 uj nyári gummát.barum bravuris 2. 19300ft szereléssel együtt/db. 2 év teljekörü garanciával.szerintem egész jo ár volt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:04:26 »

a totalcaron van ez a visszatekeros cikk, ott irtak, hogy a legdurvabb fogas a nemeteknel egy 4 eves 530D volt, amiben 700 000km volt, és 150 000-rel arultak, annyira lett visszatekerve   duhos2
azért aki nem veszi észre a motor járásán, hogy visszatekeretek rajta 550ekm-t, azmeg is érdemli
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:20:34 »

üdv.
ma költöttem kis pénzt verdára.kapott 4 uj nyári gummát.barum bravuris 2. 19300ft szereléssel együtt/db. 2 év teljekörü garanciával.szerintem egész jo ár volt.

Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?   eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:21:24 »

Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?   eplus2
te vettél már??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:23:15 »

te vettél már??

Még nem rendeltem meg, de most már nem akarok így mellényúlni, szóval Michelin Energy Saver lesz a vége...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:24:59 »

Még nem rendeltem meg, de most már nem akarok így mellényúlni, szóval Michelin Energy Saver lesz a vége...
hát...

attól lesz energy saver, hogy csökkentik a tapadását. nekem tuti nem kellene....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:28:01 »

hát...

attól lesz energy saver, hogy csökkentik a tapadását. nekem tuti nem kellene....

Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:29:09 »

Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.

A másik esélyes a Premium Contact 2, Continentaléktól.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:29:45 »

Nem is... Az oldalfalának kisebb az elnyelt energiája a szilikátos keverék miatt.
hát nem tom, én maradok a rendesnél, amit vettem toyo cf1 proxes 16eft/db áron 0km-es volt, 2 év garanciával, és még nem éreztem kevésnek, pedig szerpentinen meg szoktam taposni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:30:40 »

A másik esélyes a Premium Contact 2, Continentaléktól.
nekünk Premium Contact volt, az jó volt eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:52:52 »

azért aki nem veszi észre a motor járásán, hogy visszatekeretek rajta 550ekm-t, azmeg is érdemli
Hát ma érdekes volt ez a német rajtaütés a kereskedőkön az órák visszatekerése miatt!!!!!Kint mint mondták ezért börtön jár!!! eljen :eljen:Mert ez nagy becsapás. gun gun :gun:Itthon milenne egy ilyen rajtaütésen 80% megszünne csak kérdem?Huh???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:54:17 »

Hát ma érdekes volt ez a német rajtaütés a kereskedőkön az órák visszatekerése miatt!!!!!Kint mint mondták ezért börtön jár!!! eljen :eljen:Mert ez nagy becsapás. gun gun :gun:Itthon milenne egy ilyen rajtaütésen 80% megszünne csak kérdem?Huh???
Á dehogy, 99,99%
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 20:57:58 »

Á dehogy, 99,99%
party0038
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:00:37 »

Á dehogy, 99,99%

Az a 0,01% meg Lakatos Bobby-ka lenne, aki éppen a razzia idején született meg az egyik autóban. Őt fiatalkorára való tekintettel felmentik...  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:03:20 »

nekünk Premium Contact volt, az jó volt eljen

Látom, szétoffoljuk a topikot, de a sport contact, vagy a premium contact a nyerőbb?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:09:05 »

Az a 0,01% meg Lakatos Bobby-ka lenne, aki éppen a razzia idején született meg az egyik autóban. Őt fiatalkorára való tekintettel felmentik...  laugh
nyes hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 21:24:50 »

Látom, szétoffoljuk a topikot, de a sport contact, vagy a premium contact a nyerőbb?
nekünk első szériás premium contact volt, az esőben kumma jó volt. ilyen a profilja:


ilyen meg a toyo-é:


ahogy látszik is a képen, egyik helyen ki van mélytve kb 2mm-rel, így mindig lesz annyi mélysége, hogy a vizet kivezesse
ez eddig esőben és szárazon is faxa Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 21:26:29 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 22:13:38 »

van ám gumis topic is.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
belizar01
Vendég
« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2011.03.21 hétfő, 23:34:45 »

Szeva!

 Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert  bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
 1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2011.03.22 kedd, 00:20:41 »

Szeva!

 Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert  bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
 1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Üdv.Először is a zárról a véleményem ha zár rendesen lehet,hogy így van programozva.Második nyitásra nyitja a többit?Ha nem akkor melyik oldali elsőt nyitja?Részletesebben leírhatnád mi volt eddig cserélve rajta mert mi jöhet ki hiba rajta megint tág fogalom de részletes leírás után jobban lehet megfogalmazni.Írd meg milyen motorú TDCI-n belül..Ha olvastál róla vissza fele nagyjából tudod a felmerülő költségeket szervizelési dolgokat.Írj részletes dolgokat a kocsiról mert nem biztos,hogy minden rád is vonatkozik,de így lehet véleményt mondani róla.Sokan úgyvagyunk vele bármi hiba van akkor is ez a tipus kell de ha hozzá kell nyúlni vannak költséges dolgok aminél zsebbe kell nyúlni.Részletezz dolgokat a kocsiról és válaszolunk.Azután ítéld meg a kocsit,hogy neked megfelel-e!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2011.03.22 kedd, 07:37:44 »

Nem akarlak elbizonytalanítani, de szerintem a Bravuris egy kidobni való fhos. Nekem az van jelenleg (205/55 R16 91H), és amúgy a gumin meg a szöveten kívül semmi baja.
A gumi olcsó, de üt, ami egy tipikus Barum hiba. Az egyik barátom bicikliboltban dolgozik, az én esetemre azt mondta, hogy bicikligumit se érdemes venni tőlük mert már az első felfújásnál kipúposodik. Hát ez meg má milyen?   eplus2

ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:07:32 »

ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.

Ok, megértelek a garancia miatt. Hol adnak rá ilyen garit egyébként?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:14:09 »

Ok, megértelek a garancia miatt. Hol adnak rá ilyen garit egyébként?

Ott irta, Pneus Expert. http://www.pneus-expert.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:17:56 »

ezzel nem értek egyet.nekem régen is volt barum gumim,és soha semmi probléma nemvolt vele.eddig a vizátfolyásokat is azzel lehetett a legjobban kezelni.pedig nekem sokféle gumim volt eddig(nokian,dunlop,goodyear).és az a gumi se ütött és ez se.szerintem manapság már sokkal jobb a technologiája mint anno.azonkivül van rá 2 év pneus expert garancia.ez vonatkozik a padkázásra,szálszakadásra,de még a szándékos rongálásra is.szoval ha kipupososdik és ütni fog kicserélik garanciába.ennyi.
másik kocsin is barum valami volt, megkaptam a jogsim, autó elérte a 60e-km-t se elől se hátul nem maradt rajta biztonságos futőfelület vagy hogy mondjam...szóval szétkopott...első még érthető lenne, de hogy a hátsók is  Shocked
Szóval úgy különösebb gond nem volt vele csak elkopott és max az ekére lesz jó nyomjelzőnek  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:47:15 »

másik kocsin is barum valami volt, megkaptam a jogsim, autó elérte a 60e-km-t se elől se hátul nem maradt rajta biztonságos futőfelület vagy hogy mondjam...szóval szétkopott...első még érthető lenne, de hogy a hátsók is  Shocked
Szóval úgy különösebb gond nem volt vele csak elkopott és max az ekére lesz jó nyomjelzőnek  Grin

60ezernél nem kell csodálkozni ha elfogy a gumi.foleg ha minél persebb,annál kevesebbet fut.per 35-40nél jo ha 20ezrett futnak.ezek a modern gumik már nem futnek el annyit minnt a "régi ruszki" gumik,de cserébe sokkal komolyabb futásteljesitményt és fékutat biztositanak.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:50:42 »

60ezernél nem kell csodálkozni ha elfogy a gumi.foleg ha minél persebb,annál kevesebbet fut.per 35-40nél jo ha 20ezrett futnak.ezek a modern gumik már nem futnek el annyit minnt a "régi ruszki" gumik,de cserébe sokkal komolyabb futásteljesitményt és fékutat biztositanak.
Én aszittem hogy az rossz futás  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2011.03.22 kedd, 10:07:02 »

Én aszittem hogy az rossz futás  Grin


a modern gumik futnak kevesebbet.arra értettem.de szerintem nem irtam rosszul,mert ugy kezdtem a mondatot, hogy "ezek a gumi..." vigyor3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2011.03.22 kedd, 10:18:21 »

Szeva!

 Én nem vagyok Mondeós, jelenleg egy 8 éves benzines R. Meganeom van (78.000 km). Apósomnak viszont van egy 10 éves 2.0 TDCI Ghia-ja. Eladná nekünk ha akarjuk, mert  bővül a család, és a Renault-ban már nem férünk el rendesen. 235.000 km-t futott a kocsi, de a motor kb. 100.000-nél cserélve lett kompletten. Nagyon vigyázott rá, újonnan vette, szakszervizbe hordta az utóbbi időkig. Most egy ismerős maszekhoz viszi szervizelni (2 éve). Anyós a szokásos női nemtörődömséggel vezette. Egy biztos, 160-nál többel még soha nem mentek vele. Ált. autópályán is csak 120-130 körül utaznak.
A központi zár vacakol (nyitásnál csak az első ajtót nyitja, zárni rendesen zár) + az egyik slusszkulcs elveszett, de amúgy semmi baja. Az öreg nem a legjobb üzemanyagot tankolja bele, de egyébként garázsban tartott, jó állapotú. Vegyesen használja városban/autópályán. Legutóbb a turbo vezetéke volt megrepedve, azt javították.
 1 millát kérne érte. Nem tudom, hogy mire számíthatok ha megveszem. Megéri/nem éri? Nem nagyon öreg már? Megbízhatok benne, ha benne ül a család? Olvasgattam a teszteket a modellről, kapott hideget meleget is. Nem volt még ilyen sokat futott kocsim. Nem szeretnék amiatt izgulni, hogy mikor döglik le alattam, viszont nincs pénzem újra.
Kinek mi a tapasztalata? A.
Véleményes helyzet. 10éves tdci piaci ára kb 1mFt, így árában van.
Mellette szól az ismert előélet és hogy a motorban csak 135eKm van, nagy, biztonságos kasztni, jól pakolható, jó a futóműve.
Ellene szól, hogy:
- kényes a gázolajra így a nem túl jó minőségű üzemanyag használat idő előtti elhasználódáshoz vezethet
- az ismerős maszek jó dolog,  de pl. gázolajszűrőre milyen gyártmányt használt és milyen csereperiódussal? A nem túl jó minőségű üzemanyag kombinálva a gyári előírások szerint 60eKm-ként cserélt utángyártott gázolajszűrővel jelentősen növeli a 100-150eKm közötti porlasztó s nagynyomású pumpa halálának kockázatát.
- a női hanyagsággal vezetett tdci esetében a turbó állapota lehet kérdéses, ha hidegen nagyon terhelik  és/vagy hosszabb használat után azonnal leállítják a motort
- a 10éves kor velószínűsíti az ajtók aljának rohadását, és mivel maszekban volt szervizelve nem tudod igénybe venni a 12éves átrozsdásodás elleni garanciát sem.
100-150eKm között szokott kezdődni a kuplung/lendkerék/kinyomó probléma, ami szintén nem olcsó dolog

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2011.03.22 kedd, 10:18:46 »

a modern gumik futnak kevesebbet.arra értettem.de szerintem nem irtam rosszul,mert ugy kezdtem a mondatot, hogy "ezek a gumi..." vigyor3
mondom, van gumis topic.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2011.03.22 kedd, 10:23:46 »

mondom, van gumis topic.  falbav

elnézést kérek. worship
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2011.03.22 kedd, 21:38:06 »

engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073

A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen. Wink wave

És íme a csoda! A képes-leírásos útmutatás szerint kicseréltem a szénkeféket a kocsiban, azonnal megjavult minden. Nem ül robotpilóta a kocsiban és nem villognak a fényeim se! Állatira tetszik, el vagyok ájulva worship Töltés rendben, minden ok!
u.i.: 1100Ft-ba fájt a komplett készlet rugóstól-mindenestől...
Alf, köszi a tanácsot!!!!
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2011.03.22 kedd, 23:34:50 »

És íme a csoda! A képes-leírásos útmutatás szerint kicseréltem a szénkeféket a kocsiban, azonnal megjavult minden. Nem ül robotpilóta a kocsiban és nem villognak a fényeim se! Állatira tetszik, el vagyok ájulva worship Töltés rendben, minden ok!
u.i.: 1100Ft-ba fájt a komplett készlet rugóstól-mindenestől...
Alf, köszi a tanácsot!!!!

A bronzkeféket be kellett csiszolni, vagy úgy vetted?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2011.03.23 szerda, 00:34:19 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_execut_full_extra_nagy_navi._bor._xe-4544128

Látjátok milyen gondos a kereskedő, eladás előtt tesz bele 4 új csúcsot  eplus2 nezze lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2011.03.23 szerda, 12:52:32 »

A bronzkeféket be kellett csiszolni, vagy úgy vetted?

500-as papírral kellett egy kicsit igazítani rajta, de sec-perc alatt megvolt. Ki sem bontottuk a generátort, mert a helyén gyönyörűen meg tudtuk csinálni.
Annak a kibontása és visszaszerelése elég hosszú művelet lett volna... (sajna volt benne részem)
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2011.03.23 szerda, 14:12:40 »

Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2011.03.23 szerda, 14:56:52 »



http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/uj_lehetoseg_a_bg_motormoso_rendszerrel-4573
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:11:17 »

Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.
Kicsit a kedved szegjem mitgondolsz a többi autónál nincs hiba nincs kötelező.Kuplung csere ugyan olyan a többinél.ha dieselt veszel másból is gondok jönnek ha benzinest ott meg mást kell keresni.Nézd mielőtt megvettem én elmondták mik az árak hibák de nem tudtak lebeszélni róla.És ha az enyémben lesz 250000km mindezt kicserélem és megyek vele tovább.De sok sikert a többi tipushoz és ha belenyúlsz véletlenül gondolj erre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:12:31 »

Ha megkérdezem a számláról ,hogy tényleg cserélve lett kiváncsi volnék mit mutatna az arca és volna-e számla róla.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:37:01 »

Folyamatosan olvasgatom a fórumot és azt hiszem, hogy akaratlanul is lebeszéltetek a Mondeno vásárlásról. Amire nekem futná, azokban a mondeokban kb. 150 000 km van és ezek szerint ilyenkor jönnek csőstül a bajok. Nekem pedig semmi kedvem lendkereket, magasnyomású szivattyút, vagy pcsúcsokat cserélni a vásárlás után több, mint fél milláért. Lehet, hogy ez nem a megfelelő hozzá állás és biztos van olyan gép, ami 300 000 km-t elmegy belenyúlás nélkül, de 10ből 1. Sajnos túl sok ugyan olyan hibát olvastam a TDCI motorokról.

150.000km-nél akkor jönnek ezek a bajok,ha valaki visszatekert csoda 100.000km-t ment a 4-5 éves Mondeo-t vesz. Ezek a tételek,NORMÁLIS használat mellett kb. 250.000 km-t kell,hogy bírjanak. Szerintem egy japán,francia,olasz,stb. hasonló árkategóriában nem igazán olcsóbb,ha elromlik,mint a Mondeo. Mert lássuk be ebben az árban kapni C5öst,Lagunát,407est talán,régi leharcolt Passatot,Avensisből is az idősebb fajtát...
Mennyi lenne az a pénz,amit erre szánsz?
Naplózva
RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:37:33 »

Kicsit a kedved szegjem mitgondolsz a többi autónál nincs hiba nincs kötelező.Kuplung csere ugyan olyan a többinél.ha dieselt veszel másból is gondok jönnek ha benzinest ott meg mást kell keresni.Nézd mielőtt megvettem én elmondták mik az árak hibák de nem tudtak lebeszélni róla.És ha az enyémben lesz 250000km mindezt kicserélem és megyek vele tovább.De sok sikert a többi tipushoz és ha belenyúlsz véletlenül gondolj erre.
Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:40:56 »

Az az igazság, hogy más típusnál nem hallottam ennyi hibáról. Újkorától kezdve hajtottam egy cdti corsát (az is common rail), nagyon kínozva volt szerencsétlen 190 000 volt benne, amikor megváltam tőle, de soha semmi baja nem volt és akkor is úgy járt, mint a doxa. Itt meg rendszeresen olvasok a rengeteg hibáról. Erősen elkedvetlenít, hogy 150 000 km környékén jönnek elő a nagy hibák és röpködnek a százezrek.
Hallod...156ezernél járok akkor most kéne tönkremenjen?  eplus2 persze ha nem tekertek vissza belőle...de nem is érdekel jóez és jó is lesz mert próbálok vigyázni rá amennyire lehet (gázolaj minősége)!!!
De majd írok ha valami gondom van, ok?  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


RZoli
Vendég
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:43:28 »

150.000km-nél akkor jönnek ezek a bajok,ha valaki visszatekert csoda 100.000km-t ment a 4-5 éves Mondeo-t vesz. Ezek a tételek,NORMÁLIS használat mellett kb. 250.000 km-t kell,hogy bírjanak. Szerintem egy japán,francia,olasz,stb. hasonló árkategóriában nem igazán olcsóbb,ha elromlik,mint a Mondeo. Mert lássuk be ebben az árban kapni C5öst,Lagunát,407est talán,régi leharcolt Passatot,Avensisből is az idősebb fajtát...
Mennyi lenne az a pénz,amit erre szánsz?

Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.

FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni  nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:45:59 »

Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.

FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni  nyes
Szerintem Te meg vegyél trabantot  mf2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2011.03.23 szerda, 15:52:43 »

Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.

FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni  nyes

Nekem volt egy mk3asom is 0 km-es.

100ezernél jött elő a kuplung/kinyomó/lendkerék.
120 ezernél a turbó szállt el.

Egyén nagyobb baja nem volt.
150e-nél adtam el és a porlasztók még tökéletesek voltak.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2011.03.23 szerda, 16:09:39 »

Na igen, de hogy tájékozódom használt autónál a normális használatról? Számlákkal? ÁFÁért sokan állítanak ki valótlan számlát. Szervizkönyv? Itt még egy hivatalos szerviz is azt ír a szervizkönyvbe, amit én kérek. Egyébként decemberre datálom a vásárlást 1,7m körüli árral. De ezt a témát itt már kiveséztük a fórumtársakkal.

FrancoNero:
A hszekből ítélve kezdhetsz gyűjtögetni  nyes

Akkor nekünk már 3 garnitúra pcs és lendkerék kellett volna...Ejj basszus ... :/ Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.