Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:20:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685566 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:43:02 »

Akkor már csökkentek az árak mióta én 3 éve cseréltem.  vigyor3

Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:43:33 »

A dugó kilyukadt. Adj akkor más magyarázatot.

nem szeretnék! Lips Sealed Grin   ...de már írtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:45:06 »

Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?

Különben mindegy. Most kikerült az egész cső.
Innentől kezdve lentre nem kerülhet alu, mivel annak 650 C az olvadáspontja.
Ott pedig a leírás szerint 950 C is lehet.


nem szeretnék! Lips Sealed Grin   ...de már írtam.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:45:19 »

Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.

http://cromax.hu/index.php?katid=43319364&termek_al_id=8954&katnev=2001.10.15-2007.03.19.

Cromaxnál most akcióznak, 91ezer körül van a 115/130 le-sbe a lendkerék  taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:46:12 »

Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?

...nem tudhatom.... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:52:51 »

http://cromax.hu/index.php?katid=43319364&termek_al_id=8954&katnev=2001.10.15-2007.03.19.

Cromaxnál most akcióznak, 91ezer körül van a 115/130 le-sbe a lendkerék  taps

Jó lenne! De 2.2-be majd' kettes a szorzó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:54:08 »

Jó lenne! De 2.2-be majd' kettes a szorzó.

Bocsi,nem figyeltem,hogy 2.2-esed van, ne haragudj Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:56:41 »

Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2011.03.26 szombat, 20:59:59 »

Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
ilyen nekem is volt/lehet hogy van is, nem voltam mostanában hosszú pályázáson...

pályán 5-ben 140körül haladtam, és a lehajtónál elég kemény volt... szomoru1

kinyomó, lendkerék nálam volt cserélve...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:18:33 »

ilyen nekem is volt/lehet hogy van is, nem voltam mostanában hosszú pályázáson...

pályán 5-ben 140körül haladtam, és a lehajtónál elég kemény volt... szomoru1

kinyomó, lendkerék nálam volt cserélve...
Csinálta eddig is, de csak pályán vettem észre! Napokban kicsit szórakoztam, toltam neki rendesen és mostmár így is Undecided
Ha rányomok 5öt utána megint finom a kuplung...szóval én nem értem mitől véres a torka
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:19:25 »

Csinálta eddig is, de csak pályán vettem észre! Napokban kicsit szórakoztam, toltam neki rendesen és mostmár így is Undecided
Ha rányomok 5öt utána megint finom a kuplung...szóval én nem értem mitől véres a torka
az elmúlt pár napban én is adtam neki, de nekem nem jött elő...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:00:56 »

Izzító csere volt ma. Könnyedén kijöttek. kb 2,5 db működött rendesen. 145e km tájban van a kicsike..  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:00:30 »

az a cső nekem rozsdamentes..... Roll Eyes

amúgy,a lényeg,hogy a kipuffgáz el sem jusson odáig.ha jól levan tömítve a cső és a dugó között,akkor nemcsak hogy a forró gáz nem megy el odáig,de semmilyen hatása sem lesz a dugóra. Wink wave

hát a csővet azt kivettem, így azt már nem kell tömíteni, max a kipufnál tudja megenni a tömitést az Egr szelepnél nem.
Előtúrom holnap a csövet és megnézem miből van, de nekem nagyon könnyűnek tünt, azért gondoltam, hogy alu, de úgy néz ki tévedtem....
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 23:08:51 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:17:17 »

Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?

Különben mindegy. Most kikerült az egész cső.
Innentől kezdve lentre nem kerülhet alu, mivel annak 650 C az olvadáspontja.
Ott pedig a leírás szerint 950 C is lehet.



Nekem ott is alu dugó van.  rinya
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2011.03.26 szombat, 23:21:31 »

Nekem ott is alu dugó van.  rinya
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Nekem is alu a dugó...mi baj lehet belőle? Elég vastagot raktunk oda és tömítés céljából is gondoltam az alura, jobban illeszkedik ha megvan húzva a 2 csavar rendesen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 07:56:35 »

Nektek is ki van véve a teljes cső? wow1
Azt hittem ez nem szokás.

Nekem is alu a dugó...mi baj lehet belőle? Elég vastagot raktunk oda és tömítés céljából is gondoltam az alura, jobban illeszkedik ha megvan húzva a 2 csavar rendesen!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 08:35:50 »

Szia! Ez a +3,9% akkor minusz, vagyis ennyivel kevesebbet fog mutatni az ora a valoshoz kepest, mert nagyobb atmeroju kerek (ballonosabb gumi) lesz rajta, es nagyobb lesz egy teljes fordulat.

Hi! A +3,9 pluszt jelent, tehát 100-nál 103,9-el fogsz menni. A trafinál gun érdekes, de 200-as tempónál már úgysem számít taps
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 11:50:05 »

Király, köszi az infót!
Tisztelettel


24,9mm-el lenne nagyobb átmérőjű a kereked a gyárinál, emiatt a sebességed + 3,9%-kal térne el a mutatott sebességtől.
Amúgy befér alá, szerintem jól is mutatna...

Üdv: Laci
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 13:59:50 »

Nekem ott is alu dugó van.  rinya
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Ha kell hozzá 5-ös, akkor tudok adni egyet.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 14:07:34 »

Sziasztok!

A 225/55r 17 is felmegy szerintetek, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret)  mint a 225/50 r17.
Tisztelettel

Király, köszi az infót!
Tisztelettel


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 16:53:01 »

Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.

Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak  szomoru1
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.  Wink
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 17:14:46 »

Sziasztok. 2,2 Tdci Mondeom van kiválóan müködik,csak alapjáraton ad valamiféle ciripelő hangot ami zavar.spanolot cseréltem de 3 nap után ujra kezdte.ha a fordulat 1000 fölé megy elhagyja a ciripelést!!ha van tippetek megköszönöm taps

Ezt se feledjétek, most hoztam át ide...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 17:23:22 »

Taiga Petit keressed, nekem ő segített anno. Kuplung + Lendkerék + kinyomó volt 140.
Nekem 2.0 tdci-m van.
Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak  szomoru1
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.  Wink
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 17:29:04 »

Taiga Petit keressed, nekem ő segített anno. Kuplung + Lendkerék + kinyomó volt 140.
Nekem 2.0 tdci-m van.

Szia!

Nem nekem most nem kell, teo nevű tagunk keres 2,2 TDCi-be  wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg549251#msg549251
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 18:39:42 »

Sziasztok!

A 225/55r 17 is felmegy szerintetek a mondeora, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret)  mint a 225/50 r17.
(2.0 tdci 2003.03)
Tisztelettel


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 19:34:49 »

Sziasztok!

A 225/55r 17 is felmegy szerintetek a mondeora, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret)  mint a 225/50 r17.
(2.0 tdci 2003.03)

A Mondeo merete 225/45R17. Keress olyat, az is "szabvanyosabb", mint a /50, olcsobb is lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 20:16:57 »

Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak  szomoru1
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.  Wink

Úgy látszik, külhonban egy cég árul olcsóbban is luk-ot. Remélem, a héten ideér.
A 155 LE meg olyan, mint a drog. Hozzászoksz, és már fel sem tűnik. Nem érzed, hogy annyira megy. És mindig megtalálod azt az üzemmódot, amikor kevésnek találod.  nyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:38:03 »

A Mondeo merete 225/45R17. Keress olyat, az is "szabvanyosabb", mint a /50, olcsobb is lesz.

AndyA
tényleg van gumis topic. Smiley  smile Joe?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:38:50 »

Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
Kevés lehet a rásegítés. Lehet, falsot szív valahol a vákuumrendszered.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 21:44:52 »

Tegnap felkerült végre a forge-os szívócső a maf-turbó közti szakaszra. Így már teljes a szett.
Annyi változás van, hogy ennek a szívócsőnek jóval nagyobb az átlagos keresztmetszete illetve sima a belső felülete (szemben a gyári harmonikás verzióval), így jobb áramlási tulajdonságokat tud, illetve erős terhelésen nem tudja összeszívni a turbó, kénytelen több levegő átmenni a légszűrőn. Ettől alacsony fordulaton ismét kicsit ütősebb lett a gázreakció (ez lehet érzéki csalódás is, vagy annak a következménye, hogy éjszakára töltőn volt az akksi és eldobta a KAM-ból az injektor finomhangolási paramétereket).

Sajnos a turbót meg kell nézetnem, mert nem eléggé finoman forog. Lehet, fel van kormolódva a turbinaoldala, vagy valamelyik csapágya kuka.  Hidegen, alapjáraton hallom a finom visítását, nagy terhelésnél 2500felett fütyül. Lehet, ha elforgatnám 4000 környékére, ez is szétesne, mint az előde.  gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 22:45:41 »

Kevés lehet a rásegítés. Lehet, falsot szív valahol a vákuumrendszered.
És ezt hogyan lehet kiküszöbölni? Mert ma pl. feljöttem Pécs-Gödöllő és szuper volt minden...Csak ha keményen meg van hajtva akkor csinálja! Meg néha hosszabb utak után.
Kötelező itt a kinyomó csere? Vagy van más megoldás is?!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 22:50:51 »

És ezt hogyan lehet kiküszöbölni? Mert ma pl. feljöttem Pécs-Gödöllő és szuper volt minden...Csak ha keményen meg van hajtva akkor csinálja! Meg néha hosszabb utak után.
Kötelező itt a kinyomó csere? Vagy van más megoldás is?!

milyen lett a fogyid?
hogy megy a vas?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 23:03:16 »

milyen lett a fogyid?
hogy megy a vas?
Figyelgetem a mutatót, de az az igazság hogy szombat óta tolom neki rendesen és így nem tudtam kiszámolni még! Majd a következő telitank után...
 Grin Grin Grin Menéssel nincsen gondom  eplus2 eplus2 Nem találkoztam még versenyző szellemű vezetővel, hogy kipróbáljam, de az biztos hogy most óra szerint 200már(nem annyira lazán) de megy  taps
Nem sikerül még 0-100-at mérni, de nemtudom hogyan fog menni, mert ha hiszitek ha nem 2-ben is leforog ha padlózok...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 09:45:23 »

Figyelgetem a mutatót, de az az igazság hogy szombat óta tolom neki rendesen és így nem tudtam kiszámolni még! Majd a következő telitank után...
 Grin Grin Grin Menéssel nincsen gondom  eplus2 eplus2 Nem találkoztam még versenyző szellemű vezetővel, hogy kipróbáljam, de az biztos hogy most óra szerint 200már(nem annyira lazán) de megy  taps
Nem sikerül még 0-100-at mérni, de nemtudom hogyan fog menni, mert ha hiszitek ha nem 2-ben is leforog ha padlózok...
Nekem is forog a kerék még 6-ban is  Wink
Viccet félre! Most milyen fordulaton indul meg? Előtte mikor indult el a vas?
Fogyira én is kíváncsi leszek  wave
Megyek én is 16-án, ha minden jól megy  nyes
Forza, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 09:58:45 »


Sajnos a turbót meg kell nézetnem, mert nem eléggé finoman forog. Lehet, fel van kormolódva a turbinaoldala, vagy valamelyik csapágya kuka.  Hidegen, alapjáraton hallom a finom visítását, nagy terhelésnél 2500felett fütyül. Lehet, ha elforgatnám 4000 környékére, ez is szétesne, mint az előde.  gun

Hasonló tüneteim vannak  Angry az lehet, hogy felkormolódott a turbinalapát, amikor kilukadt töltőcsővel vánszorogtam haza a Dunakanyarból. Úgy kormoltam a környezetet, mint egy IFA konvoj Roll Eyes ez tavaly nyáron volt.... most meg elkezdett fütyülni, amit szélzajnak véltem, de néha egész kis fordulatnál is elkezdi. Most nem merem pörgetni, nehogy szétszálljon. Relhist, küldtem privit Forge ügyben
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 10:00:48 »

Hasonló tüneteim vannak  Angry az lehet, hogy felkormolódott a turbinalapát, amikor kilukadt töltőcsővel vánszorogtam haza a Dunakanyarból. Úgy kormoltam a környezetet, mint egy IFA konvoj Roll Eyes ez tavaly nyáron volt.... most meg elkezdett fütyülni, amit szélzajnak véltem, de néha egész kis fordulatnál is elkezdi. Most nem merem pörgetni, nehogy szétszálljon. Relhist, küldtem privit Forge ügyben
pü válaszoltam.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 10:31:31 »

Üdv.Relhist
Más tém. Az este irtam 1 PÜ-t .Megkaptad?
Naplózva
Rozi
Vendég
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 11:53:28 »

Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 12:01:44 írta Rozi » Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 13:54:31 »

Sziamia!

Isten Hozott a Porlasztó Csúcsosok típushibájának szobájában!!!
Meg kell nézni a hibakódokat
Amikor ismét elindítod a kocsit, akkor is villog a jelző? Egy idő után úgy is letilt, és akkor ideig óráig ki lehet ütni a kódot.
Ha porlasztós a kocsi, akkor mérget vehetsz rá, hogy a kocsiban nem 24 ezer van, hanem egy nullával több. Rosszabb esetben 160 ezernél, jobb esetben 200-250 ezernél kell csak csúcsokat cserélni.

Lehet még MAF szenzor is, ami 5 ezer HUF, de ez nagyon porlasztó csúcsra mutat a Te eseted.
De lehet a magas nyomású szivattyú szelep is ***, nekem pl. most az adta meg magát, az 30e huf.
Olvastaddad ki a kódot, az mindent megmutat!
Alkatrész ügyben itt sokan tudnak segíteni. Ma már a porlasztó helyét is cserélik, ami csak 13-15 ezer/db. (régebben 60-70 ezer volt egy utángyártott csúcs).

Tisztelettel

Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 13:55:54 »

Te hol laksz?

Székesfehérváron tudok Neked mondani egy jó szerelőt.
Tisztelettel

Sziamia!

Isten Hozott a Porlasztó Csúcsosok típushibájának szobájában!!!
Meg kell nézni a hibakódokat
Amikor ismét elindítod a kocsit, akkor is villog a jelző? Egy idő után úgy is letilt, és akkor ideig óráig ki lehet ütni a kódot.
Ha porlasztós a kocsi, akkor mérget vehetsz rá, hogy a kocsiban nem 24 ezer van, hanem egy nullával több. Rosszabb esetben 160 ezernél, jobb esetben 200-250 ezernél kell csak csúcsokat cserélni.

Lehet még MAF szenzor is, ami 5 ezer HUF, de ez nagyon porlasztó csúcsra mutat a Te eseted.
De lehet a magas nyomású szivattyú szelep is ***, nekem pl. most az adta meg magát, az 30e huf.
Olvastaddad ki a kódot, az mindent megmutat!
Alkatrész ügyben itt sokan tudnak segíteni. Ma már a porlasztó helyét is cserélik, ami csak 13-15 ezer/db. (régebben 60-70 ezer volt egy utángyártott csúcs).

Tisztelettel

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 14:19:56 »

Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
gondolom azóta megcsináltattad, hiszen csak nem jársz így 6 éve.
Bepereled a fordot? 
A hirtelen gázadásra leállás a CMP jeladó hibája miatt is lehetett, amiből tényleg volt egy széria (fekete tokozásban), ami nem volt túl sikeres. Hirtelen, vészleállást eredményező hibát generált nagyobb fordulaton, majd be sem indult a motor.
Erre gondolsz?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 16:25:48 »

Nekem is forog a kerék még 6-ban is  Wink
Viccet félre! Most milyen fordulaton indul meg? Előtte mikor indult el a vas?
Fogyira én is kíváncsi leszek  wave
Megyek én is 16-án, ha minden jól megy  nyes
Forza, T.
Öööö...akkor nemtom hogy mondjam, de érted a lényeget  nyes
Most kb 1500-nál érzem azt a megindulós dolgot, és ott már szépen hallom a turbo-t is! Előtte 2000-től kezdett húzni...
Nagyon jó dinamikus lett most, de nemtudom hogyan bírom majd ki hogy normálisan tapossam, mert nagyon tetszik  Grin eplus2
155lovas-ból mi lesz még??  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 18:23:25 »

Öööö...akkor nemtom hogy mondjam, de érted a lényeget  nyes
Most kb 1500-nál érzem azt a megindulós dolgot, és ott már szépen hallom a turbo-t is! Előtte 2000-től kezdett húzni...
Nagyon jó dinamikus lett most, de nemtudom hogyan bírom majd ki hogy normálisan tapossam, mert nagyon tetszik  Grin eplus2
155lovas-ból mi lesz még??  eplus2 eplus2
Ha vennél rá forge-os szettet, még ki sem repedne a nagyobb terhelés miatt a turbócső rendszer....  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lafetti
Vendég
« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:22:47 »

Sziasztok! 2.2 TDCi 2006 hoz elektromos EGR-t hol tudok szerezni legolcsóbban? Vagy tudtok vmit a ledugózásról. Azt hallottam, hogy utána állandó hibajelet küld... Köszi előre is a segítséget.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:25:18 »

Sziasztok! 2.2 TDCi 2006 hoz elektromos EGR-t hol tudok szerezni legolcsóbban? Vagy tudtok vmit a ledugózásról. Azt hallottam, hogy utána állandó hibajelet küld... Köszi előre is a segítséget.

http://cromax.hu/index.php?katid=43359648&termek_al_id=35000&katnev=2005.10.03-2007.03.19.
Naplózva
lafetti
Vendég
« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:51:59 »


Hát ez tényleg jó árban volt.. taps Már meg is rendeltem. Eddigi ajánlat 88e volt... Köszi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:53:19 »

Hát ez tényleg jó árban volt.. taps Már meg is rendeltem. Eddigi ajánlat 88e volt... Köszi!

Szívesen máskor is Smiley De ugye biztos,hogy ez a jó a tiedhez?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:55:58 »

Szívesen máskor is Smiley De ugye biztos,hogy ez a jó a tiedhez?
van ott egy olyan jel, hogy cseredarab...

az azt jelentené, ha adod a régit, akkor 11500 lenne??...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 19:58:04 »

van ott egy olyan jel, hogy cseredarab...

az azt jelentené, ha adod a régit, akkor 11500 lenne??...

Nem,az azt jelenti,hogy a te rossz EGR-edet visszaküldöd nekik,ezért annyi,amennyi Smiley Gondolom a gyárban felújítják,megjavítják és eladják. Ennyi Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 20:03:56 »

sziasztok.
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.