Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:17:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685554 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9100 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:43:02 »
Akkor már csökkentek az árak mióta én 3 éve cseréltem.
Idézetet írta: teo - 2011.03.26 szombat, 20:41:30
Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9101 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:43:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.26 szombat, 20:40:33
A dugó kilyukadt. Adj akkor más magyarázatot.
nem szeretnék!
...de már írtam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9102 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:45:06 »
Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?
Különben mindegy. Most kikerült az egész cső.
Innentől kezdve lentre nem kerülhet alu, mivel annak 650 C az olvadáspontja.
Ott pedig a leírás szerint 950 C is lehet.
Idézetet írta: alf - 2011.03.26 szombat, 20:43:33
nem szeretnék!
...de már írtam.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9103 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:45:19 »
Idézetet írta: teo - 2011.03.26 szombat, 20:41:30
Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.
http://cromax.hu/index.php?katid=43319364&termek_al_id=8954&katnev=2001.10.15-2007.03.19
.
Cromaxnál most akcióznak, 91ezer körül van a 115/130 le-sbe a lendkerék
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9104 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:46:12 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.26 szombat, 20:45:06
Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?
...nem tudhatom....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9105 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:52:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.26 szombat, 20:45:19
http://cromax.hu/index.php?katid=43319364&termek_al_id=8954&katnev=2001.10.15-2007.03.19
.
Cromaxnál most akcióznak, 91ezer körül van a 115/130 le-sbe a lendkerék
Jó lenne! De 2.2-be majd' kettes a szorzó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9106 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:54:08 »
Idézetet írta: teo - 2011.03.26 szombat, 20:52:51
Jó lenne! De 2.2-be majd' kettes a szorzó.
Bocsi,nem figyeltem,hogy 2.2-esed van, ne haragudj
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9107 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:56:41 »
Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9108 Dátum:
2011.03.26 szombat, 20:59:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.26 szombat, 20:56:41
Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
ilyen nekem is volt/lehet hogy van is, nem voltam mostanában hosszú pályázáson...
pályán 5-ben 140körül haladtam, és a lehajtónál elég kemény volt...
kinyomó, lendkerék nálam volt cserélve...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9109 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:18:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 20:59:59
ilyen nekem is volt/lehet hogy van is, nem voltam mostanában hosszú pályázáson...
pályán 5-ben 140körül haladtam, és a lehajtónál elég kemény volt...
kinyomó, lendkerék nálam volt cserélve...
Csinálta eddig is, de csak pályán vettem észre! Napokban kicsit szórakoztam, toltam neki rendesen és mostmár így is
Ha rányomok 5öt utána megint finom a kuplung...szóval én nem értem mitől véres a torka
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9110 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:19:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.26 szombat, 21:18:33
Csinálta eddig is, de csak pályán vettem észre! Napokban kicsit szórakoztam, toltam neki rendesen és mostmár így is
Ha rányomok 5öt utána megint finom a kuplung...szóval én nem értem mitől véres a torka
az elmúlt pár napban én is adtam neki, de nekem nem jött elő...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9111 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:00:56 »
Izzító csere volt ma. Könnyedén kijöttek. kb 2,5 db működött rendesen. 145e km tájban van a kicsike..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9112 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:00:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.26 szombat, 19:36:13
az a cső nekem rozsdamentes.....
amúgy,a lényeg,hogy a kipuffgáz el sem jusson odáig.ha jól levan tömítve a cső és a dugó között,akkor nemcsak hogy a forró gáz nem megy el odáig,de semmilyen hatása sem lesz a dugóra.
hát a csővet azt kivettem, így azt már nem kell tömíteni, max a kipufnál tudja megenni a tömitést az Egr szelepnél nem.
Előtúrom holnap a csövet és megnézem miből van, de nekem nagyon könnyűnek tünt, azért gondoltam, hogy alu, de úgy néz ki tévedtem....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 23:08:51 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9113 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:17:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.26 szombat, 20:45:06
Kifújt a dugónál.
Én meg soha nem vettem észre?
Különben mindegy. Most kikerült az egész cső.
Innentől kezdve lentre nem kerülhet alu, mivel annak 650 C az olvadáspontja.
Ott pedig a leírás szerint 950 C is lehet.
Nekem ott is alu dugó van.
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9114 Dátum:
2011.03.26 szombat, 23:21:31 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.03.26 szombat, 23:17:17
Nekem ott is alu dugó van.
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Nekem is alu a dugó...mi baj lehet belőle? Elég vastagot raktunk oda és tömítés céljából is gondoltam az alura, jobban illeszkedik ha megvan húzva a 2 csavar rendesen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9115 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 07:56:35 »
Nektek is ki van véve a teljes cső?
Azt hittem ez nem szokás.
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.26 szombat, 23:21:31
Nekem is alu a dugó...mi baj lehet belőle? Elég vastagot raktunk oda és tömítés céljából is gondoltam az alura, jobban illeszkedik ha megvan húzva a 2 csavar rendesen!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9116 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 08:35:50 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.26 szombat, 16:02:33
Szia! Ez a +3,9% akkor minusz, vagyis ennyivel kevesebbet fog mutatni az ora a valoshoz kepest, mert nagyobb atmeroju kerek (ballonosabb gumi) lesz rajta, es nagyobb lesz egy teljes fordulat.
Hi! A +3,9 pluszt jelent, tehát 100-nál 103,9-el fogsz menni. A trafinál
érdekes, de 200-as tempónál már úgysem számít
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9117 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 11:50:05 »
Király, köszi az infót!
Tisztelettel
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.25 péntek, 21:44:51
24,9mm-el lenne nagyobb átmérőjű a kereked a gyárinál, emiatt a sebességed + 3,9%-kal térne el a mutatott sebességtől.
Amúgy befér alá, szerintem jól is mutatna...
Üdv: Laci
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9118 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 13:59:50 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.03.26 szombat, 23:17:17
Nekem ott is alu dugó van.
10e km-t már kibírt.
Nincs 1mm-nél vastagabb rozsdamentes anyagom, így nincs "kedvem" kicserélni.
Ha kell hozzá 5-ös, akkor tudok adni egyet.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9119 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 14:07:34 »
Sziasztok!
A 225/55r 17 is felmegy szerintetek, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret) mint a 225/50 r17.
Tisztelettel
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.03.27 vasárnap, 11:50:05
Király, köszi az infót!
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9120 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 16:53:01 »
Idézetet írta: teo - 2011.03.26 szombat, 20:41:30
Érdeklődtem. Nagyon drága. 155 egy lendkerék az enyémbe.
Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: 16-os Alufelnit keresek
«
Új hozzászólás #9121 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 17:14:46 »
Idézetet írta: zeeeno - 2011.03.26 szombat, 19:05:57
Sziasztok. 2,2 Tdci Mondeom van kiválóan müködik,csak alapjáraton ad valamiféle ciripelő hangot ami zavar.spanolot cseréltem de 3 nap után ujra kezdte.ha a fordulat 1000 fölé megy elhagyja a ciripelést!!ha van tippetek megköszönöm
Ezt se feledjétek, most hoztam át ide...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9122 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 17:23:22 »
Taiga Petit keressed, nekem ő segített anno. Kuplung + Lendkerék + kinyomó volt 140.
Nekem 2.0 tdci-m van.
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.27 vasárnap, 16:53:01
Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9123 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 17:29:04 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.03.27 vasárnap, 17:23:22
Taiga Petit keressed, nekem ő segített anno. Kuplung + Lendkerék + kinyomó volt 140.
Nekem 2.0 tdci-m van.
Szia!
Nem nekem most nem kell, teo nevű tagunk keres 2,2 TDCi-be
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg549251#msg549251
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9124 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 18:39:42 »
Sziasztok!
A 225/55r 17 is felmegy szerintetek a mondeora, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret) mint a 225/50 r17.
(2.0 tdci 2003.03)
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9125 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 19:34:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.03.27 vasárnap, 18:39:42
Sziasztok!
A 225/55r 17 is felmegy szerintetek a mondeora, csak mert lehet olcsóbb (talán mert szabványosabb méret) mint a 225/50 r17.
(2.0 tdci 2003.03)
A Mondeo merete 225/45R17. Keress olyat, az is "szabvanyosabb", mint a /50, olcsobb is lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9126 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 20:16:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.27 vasárnap, 16:53:01
Sajnálom, hogy ekkora árat mondtak
Néha előny a 2,2 + a 155 Le, néha meg hátrány, de azért azt az élmény amit egy nagyobb motor nyújt kellemes lehet megtapasztalni.
Úgy látszik, külhonban egy cég árul olcsóbban is luk-ot. Remélem, a héten ideér.
A 155 LE meg olyan, mint a drog. Hozzászoksz, és már fel sem tűnik. Nem érzed, hogy annyira megy. És mindig megtalálod azt az üzemmódot, amikor kevésnek találod.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9127 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:38:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.03.27 vasárnap, 19:34:49
A Mondeo merete 225/45R17. Keress olyat, az is "szabvanyosabb", mint a /50, olcsobb is lesz.
AndyA
tényleg van gumis topic.
Joe?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9128 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:38:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.26 szombat, 20:56:41
Az miért van hogyha meghajtom felkeményszik a kuplung és csak ha pumpálok rajta akkor puhul vissza?? Ha normálisan megyek vele akkor nem tapasztalom ezt! Ja és hosszútávon is felkeményszik ha mondjuk egy 200km-en nem kuplungolok, szóval pl. pálya lehajtón is meglepő olykor.
Kuplung még jó mert megcsináltam azt a lefullasztós tesztet. Lendkeréknek nemtudom ehhez mennyire lehet köze, de arra Ervin azt mondta hogy még nem csattan vészesen gázadáskor. Kinyomó lehet a bűnös?? De akkor miért csak meghajtás után csinálja??
Kevés lehet a rásegítés. Lehet, falsot szív valahol a vákuumrendszered.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
forge szívócső
«
Új hozzászólás #9129 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:44:52 »
Tegnap felkerült végre a forge-os szívócső a maf-turbó közti szakaszra. Így már teljes a szett.
Annyi változás van, hogy ennek a szívócsőnek jóval nagyobb az átlagos keresztmetszete illetve sima a belső felülete (szemben a gyári harmonikás verzióval), így jobb áramlási tulajdonságokat tud, illetve erős terhelésen nem tudja összeszívni a turbó, kénytelen több levegő átmenni a légszűrőn. Ettől alacsony fordulaton ismét kicsit ütősebb lett a gázreakció (ez lehet érzéki csalódás is, vagy annak a következménye, hogy éjszakára töltőn volt az akksi és eldobta a KAM-ból az injektor finomhangolási paramétereket).
Sajnos a turbót meg kell nézetnem, mert nem eléggé finoman forog. Lehet, fel van kormolódva a turbinaoldala, vagy valamelyik csapágya kuka. Hidegen, alapjáraton hallom a finom visítását, nagy terhelésnél 2500felett fütyül. Lehet, ha elforgatnám 4000 környékére, ez is szétesne, mint az előde.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9130 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 22:45:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:38:50
Kevés lehet a rásegítés. Lehet, falsot szív valahol a vákuumrendszered.
És ezt hogyan lehet kiküszöbölni? Mert ma pl. feljöttem Pécs-Gödöllő és szuper volt minden...Csak ha keményen meg van hajtva akkor csinálja! Meg néha hosszabb utak után.
Kötelező itt a kinyomó csere? Vagy van más megoldás is?!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9131 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 22:50:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.27 vasárnap, 22:45:41
És ezt hogyan lehet kiküszöbölni? Mert ma pl. feljöttem Pécs-Gödöllő és szuper volt minden...Csak ha keményen meg van hajtva akkor csinálja! Meg néha hosszabb utak után.
Kötelező itt a kinyomó csere? Vagy van más megoldás is?!
milyen lett a fogyid?
hogy megy a vas?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9132 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 23:03:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.27 vasárnap, 22:50:51
milyen lett a fogyid?
hogy megy a vas?
Figyelgetem a mutatót, de az az igazság hogy szombat óta tolom neki rendesen és így nem tudtam kiszámolni még! Majd a következő telitank után...
Menéssel nincsen gondom
Nem találkoztam még versenyző szellemű vezetővel, hogy kipróbáljam, de az biztos hogy most óra szerint 200már(nem annyira lazán) de megy
Nem sikerül még 0-100-at mérni, de nemtudom hogyan fog menni, mert ha hiszitek ha nem 2-ben is leforog ha padlózok...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9133 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 09:45:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.27 vasárnap, 23:03:16
Figyelgetem a mutatót, de az az igazság hogy szombat óta tolom neki rendesen és így nem tudtam kiszámolni még! Majd a következő telitank után...
Menéssel nincsen gondom
Nem találkoztam még versenyző szellemű vezetővel, hogy kipróbáljam, de az biztos hogy most óra szerint 200már(nem annyira lazán) de megy
Nem sikerül még 0-100-at mérni, de nemtudom hogyan fog menni, mert ha hiszitek ha nem 2-ben is leforog ha padlózok...
Nekem is forog a kerék még 6-ban is
Viccet félre! Most milyen fordulaton indul meg? Előtte mikor indult el a vas?
Fogyira én is kíváncsi leszek
Megyek én is 16-án, ha minden jól megy
Forza, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: forge szívócső
«
Új hozzászólás #9134 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 09:58:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:44:52
Sajnos a turbót meg kell nézetnem, mert nem eléggé finoman forog. Lehet, fel van kormolódva a turbinaoldala, vagy valamelyik csapágya kuka. Hidegen, alapjáraton hallom a finom visítását, nagy terhelésnél 2500felett fütyül. Lehet, ha elforgatnám 4000 környékére, ez is szétesne, mint az előde.
Hasonló tüneteim vannak
az lehet, hogy felkormolódott a turbinalapát, amikor kilukadt töltőcsővel vánszorogtam haza a Dunakanyarból. Úgy kormoltam a környezetet, mint egy IFA konvoj
ez tavaly nyáron volt.... most meg elkezdett fütyülni, amit szélzajnak véltem, de néha egész kis fordulatnál is elkezdi. Most nem merem pörgetni, nehogy szétszálljon. Relhist, küldtem privit Forge ügyben
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: forge szívócső
«
Új hozzászólás #9135 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 10:00:48 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.03.28 hétfő, 09:58:45
Hasonló tüneteim vannak
az lehet, hogy felkormolódott a turbinalapát, amikor kilukadt töltőcsővel vánszorogtam haza a Dunakanyarból. Úgy kormoltam a környezetet, mint egy IFA konvoj
ez tavaly nyáron volt.... most meg elkezdett fütyülni, amit szélzajnak véltem, de néha egész kis fordulatnál is elkezdi. Most nem merem pörgetni, nehogy szétszálljon. Relhist, küldtem privit Forge ügyben
pü válaszoltam.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: forge szívócső
«
Új hozzászólás #9136 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 10:31:31 »
Üdv.Relhist
Más tém. Az este irtam 1 PÜ-t .Megkaptad?
Naplózva
Rozi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9137 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 11:53:28 »
Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.28 hétfő, 12:01:44 írta Rozi
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9138 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 13:54:31 »
Sziamia!
Isten Hozott a Porlasztó Csúcsosok típushibájának szobájában!!!
Meg kell nézni a hibakódokat
Amikor ismét elindítod a kocsit, akkor is villog a jelző? Egy idő után úgy is letilt, és akkor ideig óráig ki lehet ütni a kódot.
Ha porlasztós a kocsi, akkor mérget vehetsz rá, hogy a kocsiban nem 24 ezer van, hanem egy nullával több. Rosszabb esetben 160 ezernél, jobb esetben 200-250 ezernél kell csak csúcsokat cserélni.
Lehet még MAF szenzor is, ami 5 ezer HUF, de ez nagyon porlasztó csúcsra mutat a Te eseted.
De lehet a magas nyomású szivattyú szelep is ***, nekem pl. most az adta meg magát, az 30e huf.
Olvastaddad ki a kódot, az mindent megmutat!
Alkatrész ügyben itt sokan tudnak segíteni. Ma már a porlasztó helyét is cserélik, ami csak 13-15 ezer/db. (régebben 60-70 ezer volt egy utángyártott csúcs).
Tisztelettel
Idézetet írta: Rozi - 2011.03.28 hétfő, 11:53:28
Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9139 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 13:55:54 »
Te hol laksz?
Székesfehérváron tudok Neked mondani egy jó szerelőt.
Tisztelettel
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.03.28 hétfő, 13:54:31
Sziamia!
Isten Hozott a Porlasztó Csúcsosok típushibájának szobájában!!!
Meg kell nézni a hibakódokat
Amikor ismét elindítod a kocsit, akkor is villog a jelző? Egy idő után úgy is letilt, és akkor ideig óráig ki lehet ütni a kódot.
Ha porlasztós a kocsi, akkor mérget vehetsz rá, hogy a kocsiban nem 24 ezer van, hanem egy nullával több. Rosszabb esetben 160 ezernél, jobb esetben 200-250 ezernél kell csak csúcsokat cserélni.
Lehet még MAF szenzor is, ami 5 ezer HUF, de ez nagyon porlasztó csúcsra mutat a Te eseted.
De lehet a magas nyomású szivattyú szelep is ***, nekem pl. most az adta meg magát, az 30e huf.
Olvastaddad ki a kódot, az mindent megmutat!
Alkatrész ügyben itt sokan tudnak segíteni. Ma már a porlasztó helyét is cserélik, ami csak 13-15 ezer/db. (régebben 60-70 ezer volt egy utángyártott csúcs).
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9140 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 14:19:56 »
Idézetet írta: Rozi - 2011.03.28 hétfő, 11:53:28
Tisztelt Márkatársak! 2003-as TDCI Mondeót vásároltam újonan.2005-ben(24000km után) jelentkezett egy igen veszélyes probléma,mégpedig az,hogy hirtelen gázadásnál az izzitás jelző villogni kezdett,majd a motor leállt. (előzés közben) Kérnék olyan hozzászólásokat,akikkel ugyan ez előfordult,mert tudomásom van arról,hogy ebben az időben(2003-2005-ben) ez a probléma nagyon sok Mondeónál jelentkezett!Akik leirnák nekem ez irányú tapasztalatukat nagyon megköszönném,mert ennyi idő elteltével is sokat segítenének rajtam.Fáradozásotokat előre is köszönöm!
gondolom azóta megcsináltattad, hiszen csak nem jársz így 6 éve.
Bepereled a fordot?
A hirtelen gázadásra leállás a CMP jeladó hibája miatt is lehetett, amiből tényleg volt egy széria (fekete tokozásban), ami nem volt túl sikeres. Hirtelen, vészleállást eredményező hibát generált nagyobb fordulaton, majd be sem indult a motor.
Erre gondolsz?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9141 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 16:25:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.28 hétfő, 09:45:23
Nekem is forog a kerék még 6-ban is
Viccet félre! Most milyen fordulaton indul meg? Előtte mikor indult el a vas?
Fogyira én is kíváncsi leszek
Megyek én is 16-án, ha minden jól megy
Forza, T.
Öööö...akkor nemtom hogy mondjam, de érted a lényeget
Most kb 1500-nál érzem azt a megindulós dolgot, és ott már szépen hallom a turbo-t is! Előtte 2000-től kezdett húzni...
Nagyon jó dinamikus lett most, de nemtudom hogyan bírom majd ki hogy normálisan tapossam, mert nagyon tetszik
155lovas-ból mi lesz még??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9142 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 18:23:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 16:25:48
Öööö...akkor nemtom hogy mondjam, de érted a lényeget
Most kb 1500-nál érzem azt a megindulós dolgot, és ott már szépen hallom a turbo-t is! Előtte 2000-től kezdett húzni...
Nagyon jó dinamikus lett most, de nemtudom hogyan bírom majd ki hogy normálisan tapossam, mert nagyon tetszik
155lovas-ból mi lesz még??
Ha vennél rá forge-os szettet, még ki sem repedne a nagyobb terhelés miatt a turbócső rendszer....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
lafetti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9143 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:22:47 »
Sziasztok! 2.2 TDCi 2006 hoz elektromos EGR-t hol tudok szerezni legolcsóbban? Vagy tudtok vmit a ledugózásról. Azt hallottam, hogy utána állandó hibajelet küld... Köszi előre is a segítséget.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9144 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:25:18 »
Idézetet írta: lafetti - 2011.03.28 hétfő, 19:22:47
Sziasztok! 2.2 TDCi 2006 hoz elektromos EGR-t hol tudok szerezni legolcsóbban? Vagy tudtok vmit a ledugózásról. Azt hallottam, hogy utána állandó hibajelet küld... Köszi előre is a segítséget.
http://cromax.hu/index.php?katid=43359648&termek_al_id=35000&katnev=2005.10.03-2007.03.19
.
Naplózva
lafetti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9145 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:51:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.28 hétfő, 19:25:18
http://cromax.hu/index.php?katid=43359648&termek_al_id=35000&katnev=2005.10.03-2007.03.19
.
Hát ez tényleg jó árban volt..
Már meg is rendeltem. Eddigi ajánlat 88e volt... Köszi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9146 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:53:19 »
Idézetet írta: lafetti - 2011.03.28 hétfő, 19:51:59
Hát ez tényleg jó árban volt..
Már meg is rendeltem. Eddigi ajánlat 88e volt... Köszi!
Szívesen máskor is
De ugye biztos,hogy ez a jó a tiedhez?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9147 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:55:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.28 hétfő, 19:53:19
Szívesen máskor is
De ugye biztos,hogy ez a jó a tiedhez?
van ott egy olyan jel, hogy cseredarab...
az azt jelentené, ha adod a régit, akkor 11500 lenne??...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9148 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 19:58:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 19:55:58
van ott egy olyan jel, hogy cseredarab...
az azt jelentené, ha adod a régit, akkor 11500 lenne??...
Nem,az azt jelenti,hogy a te rossz EGR-edet visszaküldöd nekik,ezért annyi,amennyi
Gondolom a gyárban felújítják,megjavítják és eladják. Ennyi
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9149 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:03:56 »
sziasztok.
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
Naplózva
Oldalak:
1
...
176
177
178
179
180
181
182
[
183
]
184
185
186
187
188
189
190
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ