Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:17:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14651193 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9200 Dátum: 2011.04.02 szombat, 18:54:06 »

Sziasztok

Jön a nyár jön az ékszíjtárcsa berregése sajnos falbav. Tavaly nyáron is halottam de nem annyira volt számottevő,viszont most klímával már annál inkább. Meddig lehet ezzel így járni?Mennyire érdemes ezzel foglalkozni a kellemetlen hangon kívül?Széthullik mit tesz tönkre?

Üdv wave


   

Tegyél szabadonfutót a generátorra, cseréld le a feszítőt és a tárcsát és akkor örök élet+1nap.  wave
Szét elvileg nem hullik a berregéstől, járni addig lehet, míg a szíjtárcsa betéte el nem unja a rezonanciát és szét nem esik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9201 Dátum: 2011.04.02 szombat, 19:06:08 »

Tegyél szabadonfutót a generátorra, cseréld le a feszítőt és a tárcsát és akkor örök élet+1nap.  wave
Szét elvileg nem hullik a berregéstől, járni addig lehet, míg a szíjtárcsa betéte el nem unja a rezonanciát és szét nem esik.

Úgy legyen! Smiley
De azért, ez egy 100 ezres művelet. Nem olcsó. Nekem most ugrott be.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9202 Dátum: 2011.04.02 szombat, 19:55:50 »

Úgy legyen! Smiley
De azért, ez egy 100 ezres művelet. Nem olcsó. Nekem most ugrott be.
kijön kevesebből is,de igen közel annyi....
viszont később valszeg csak egy 12e ft os szabadonfutót kell majd csak cserélgetni időnként...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9203 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:06:39 »

kijön kevesebből is,de igen közel annyi....
viszont később valszeg csak egy 12e ft os szabadonfutót kell majd csak cserélgetni időnként...

Gyári alkatrászekből, mindent, ennél olcsóbban nem ment. Körbekérdeztem.
Ja, és ha nem magad csinálod.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.02 szombat, 20:09:01 írta teo » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9204 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:57:54 »

Gyári alkatrászekből, mindent, ennél olcsóbban nem ment. Körbekérdeztem.
Ja, és ha nem magad csinálod.
persze,el is hiszem,hogy így ennyibe kerül(t)!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #9205 Dátum: 2011.04.02 szombat, 22:44:37 »

Tudom,hogy voltál és azért nem mondtam rosszat de így is lehet ahogy mondtad.Arra gondoltam ha nemtudja kiüttetni akkor vegye ki.
Ja értem, nem tudtam, hogy ha kiveszem a dugót akkor kialszik a MIL lámpa.  fejvakaras Mondjuk még nem is próbáltam, mert ki szoktam ütni a hibát. Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #9206 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 08:08:28 »

 Sziasztok!                                                                                                                                                     MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9207 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 08:38:25 »

Sziasztok!                                                                                                                                                     MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
DomeSL fórumtársat kérdezd ő most csináltatta meg a klímát, ő ad neked tanácsot róla.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9208 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 11:02:41 »

Szia!

Honnan tudod, hogy a kuplung kerreg? Kivetted?
Vagy csak gondolod?
  • Mert kerreghet a kuplung mert meg lett ütve. Ebben az esetben kuka, vagy valami elvarázsolt módszerrel ki kell egyenesíteni.
  • Kerreghet azért mert rossz a légrés beállítás. Ehhez szépen ki kell szedni a kompresszort, leszedni a kuplungját, utána meg a megvásárolt távtartó alátét készlettel "szintbehozni".
  • Kerreghet a kompresszor csapágyazása. Ha jól emlékszek valamelyik fórumon olvastam, hogy a javítását nem vállalják, mert nem éri meg.

Minden esetben a kompresszor eltávolítása szükséges. Ami végül bizonyára ahhoz vezet, hogy a klímát újra kell tölteni gázzal és olajjal.
Ebből következik, hogy csak a virtus kedvéért érdemes otthon nekilátni, mert tölteni úgyis el kell vinni.
Még annyi, hogy egy bontott kompresszor kuplunggal 30-35 ezer Ft. Egy új kuplung 56 ezer Ft, a kompresszort meg sem mertem kérdezni. Töltés meg kb. 10 ezer Ft.
A sima kompresszor cseréjért én még legalább elkérnék vagy 15 ezret, de lehet egy kicsit túlbecsülöm a munkadíjamat.  nyes



Sziasztok!                                                                                                                                                     MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.03 vasárnap, 11:05:39 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9209 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 11:11:05 »

Csinálta! Nem csináltatta.

DomeSL fórumtársat kérdezd ő most csináltatta meg a klímát, ő ad neked tanácsot róla.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9210 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 13:13:21 »

Csinálta! Nem csináltatta.

Bocs. worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #9211 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 14:11:11 »

      Köszi a reagálást. Nem tudom csak gondolom. Jelenség:motor alapjáraton jár, klíma bekapcsolva. Ráhasalok a motorra amikor a klíma bekapcsol kerreg. Klíma leáll kerregés megszűnik.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
feanor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #9212 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 14:25:50 »

Melyik típus a legjobb a generátor szabadonfutósításhoz. 
Naplózva

2003 MK-III TDCI.
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9213 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 15:31:06 »

Sziasztok!

Nekem is a klímával vannak gondjaim.
Hibakódot nem ír,viszont nem csinál semmit.
A klímakuplungot le lehet tesztelni valahogy?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9214 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:09:56 »

Felnyitod a motorháztetőt és megnézed, hogy forog-e.

Sziasztok!

Nekem is a klímával vannak gondjaim.
Hibakódot nem ír,viszont nem csinál semmit.
A klímakuplungot le lehet tesztelni valahogy?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9215 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:10:30 »

Na akkor az első két variációt már ki is lőtted.
Mivel azok akkor kerregnének, ha nem kapcsoltad be a klímát.
Marad a 3-as.

     Köszi a reagálást. Nem tudom csak gondolom. Jelenség:motor alapjáraton jár, klíma bekapcsolva. Ráhasalok a motorra amikor a klíma bekapcsol kerreg. Klíma leáll kerregés megszűnik.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9216 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:21:26 »

Felnyitod a motorháztetőt és megnézed, hogy forog-e.


Igen megnéztem ... nem forog.
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #9217 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:25:37 »

Köszi! Akkor, ha jól értettem komplett kompresszorcsere.(használtan)!
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9218 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:29:34 »

Maradjunk annyiban, hogy hallgattasd meg egy klímással.
És csak a hangja alapján mondjon valamit.
Amúgy igen, valószínűleg csere.

Köszi! Akkor, ha jól értettem komplett kompresszorcsere.(használtan)!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9219 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:31:32 »

Ellenőrizd ezeket:
  • biztosíték
  • relé
  • gáz
  • alacsony nyomás szenzor
  • magas nyomás szenzor
Igen megnéztem ... nem forog.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9220 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:39:04 »

Ellenőrizd ezeket:
  • biztosíték
  • relé
  • gáz
  • alacsony nyomás szenzor
  • magas nyomás szenzor

A biztosíték,relé rendben.
A többit hogyan lehet ellenőrizni???
Hibakódot olvastattam,de semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.03 vasárnap, 18:41:16 írta n@dy » Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9221 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:45:13 »

Kérj meg valakit, hogy akkor indítsa amikor nézed.
Ha egy pillanatra sem indul be, és tényleg jók a biztik meg a relé, akkor valószínűleg elment a gáz.

A többi esetben a klíma valószínűleg legalább pici időre elindul.

Ha a szenzort akarod tesztelni akkor vegyél egy darab szigetelt kábel darabot, szedd le a szenzor csatlakozóját és zárd rövidre a csatlakozón belül.
Fejből sajna most nem tudom melyik pontokat kell rövidre zárni, de az tuti, hogy azt amelyik színű kábelből csak egy van. (pl: 2db GN/OE, 1db GN/BU, 1db GN/RD esetén a GN/BU-t a GN/RD-vel)
Az alacsony nyomás szenzor meg egyszerű, mert az csak 2 eres. Összezárod azt kész.

DE CSAK NÉHÁNY MÁSODPERCRE SZABAD.

A biztosíték,relé rendben.
A többit hogyan lehet ellenőrizni???
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9222 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:49:17 »

Kérj meg valakit, hogy akkor indítsa amikor nézed.
Ha egy pillanatra sem indul be, és tényleg jók a biztik meg a relé, akkor valószínűleg elment a gáz.

A többi esetben a klíma valószínűleg legalább pici időre elindul.

Ha a szenzort akarod tesztelni akkor vegyél egy darab szigetelt kábel darabot, szedd le a szenzor csatlakozóját és zárd rövidre a csatlakozón belül.
Fejből sajna most nem tudom melyik pontokat kell rövidre zárni, de az tuti, hogy azt amelyik színű kábelből csak egy van. (pl: 2db GN/OE, 1db GN/BU, 1db GN/RD esetén a GN/BU-t a GN/RD-vel)
Az alacsony nyomás szenzor meg egyszerű, mert az csak 2 eres. Összezárod azt kész.

DE CSAK NÉHÁNY MÁSODPERCRE SZABAD.


Amikor délután babráltam és beindítottam a motort,egy pillanatra megemelkedett a fordulatszám.Mintha elkapta volna.
Bár lehet hogy csak érzéki csalódás volt.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9223 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:54:41 »

Hát igen. Azt nézni kell.

Amikor délután babráltam és beindítottam a motort,egy pillanatra megemelkedett a fordulatszám.Mintha elkapta volna.
Bár lehet hogy csak érzéki csalódás volt.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #9224 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 18:56:41 »

Hát igen. Azt nézni kell.


Köszi a segítséget. wave wave
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9225 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 19:46:01 »

helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9226 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 19:51:11 »

helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
VTamás 1x azt írta ha jól emlékszem,hogy nem javítható a tömítettsége-tömörsége.
de mintha lenne rá valami házi módszer,de majd ő megmondja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9227 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 19:54:02 »

amugy épitettem kis hifit a gépbe:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403098_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

régen a másik verdámban volt de itt volt az ideje hogy beépitsem a mondiba. Smiley
a régi gépbe 142 dB tudott term-lab-al...  Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9228 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:17:13 »

helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez miaz??
Minek a csöve??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


balee
Vendég
« Új hozzászólás #9229 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:18:05 »

Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9230 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:19:23 »

Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
thurboooo, nem?  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9231 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:20:33 »

thurboooo, nem?  szomoru1
Nem itt a szervoszivattyú van.Az a szíj hajtja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9232 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:23:43 »

Nem itt a szervoszivattyú van.Az a szíj hajtja.
az előző társunk problémájára kérdeztem hogy a turbo lehet a gázos, nem?

Amúgy ha az a szervo szivattyú, akkor lehetn nekem ott engedte el az olajat így szépen lassacskán...
bár most max-on van!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9233 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:26:18 »

az előző társunk problémájára kérdeztem hogy a turbo lehet a gázos, nem?

Amúgy ha az a szervo szivattyú, akkor lehetn nekem ott engedte el az olajat így szépen lassacskán...
bár most max-on van!
Akkor elbeszéltünk egymásmellett.Ha most maxon van akkor jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9234 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:40:07 »

ez miaz??
Minek a csöve??

nem tom minek a csöve remélem ez a kép segit...
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403094.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9235 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:50:14 »

nem tom minek a csöve remélem ez a kép segit...
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403094.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az a fém cső az megy a szervószivattyúról
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9236 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:55:19 »

Az a fém cső az megy a szervószivattyúról

az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9237 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:56:43 »

az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?
nem nézel oda hehe

amiről nem tudsz, az nem fáj eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9238 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 22:00:26 »

nem nézel oda hehe

amiről nem tudsz, az nem fáj eplus2

de már tudok rola... falbav nyes
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9239 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:55:48 »

az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?

Szia!

Igen az a szervó szivattyú nyomó oldala és onnan megy a kormányműhöz a nagynyomású olaj (a pontos nyomás értékét Mondeonál nem tudom, de más autóknál ez akár 90 bár is lehet). Cserélhető tömítés ott nincs, hanem az egész csőszakasz cseréjét mondták nekem egy Ford szervizben a javítás lehetőségeként, mert ez állítólag csak egyszer lehúzható csatlakozás. A csőszakaszra ~ 30 ezer körüli árat mondtak.
Nálam is van enyhe szivárgás, de nálam már volt bontva és csere helyett alátéteket esztergáltattak oda, ami azért nem tömít teljesen, de még mindig olcsóbb, mint venni egy új csövet.
H.Zsolt jól mondta: nem nézek oda és máris nem idegesít  nyes Az én 10 éves autómon az ilyenek lassan bele fognak férni - csak ez legyen a legnagyobb gondom  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9240 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 00:31:42 »

Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
turbo vagy porlasztó.
köszörülés szerű hang volt?
egyenetlen járás volt?
olaj fogy a gépből?
Ha leveszed a szívócsövet a turbórol,  a közepe nem lóg? forog szabadon?

Ha a turbó támcsapágya meghal, az olajkör kinyílik és a kipufogó vagy a szívósor felé távozik az olaj. Ez nem jó.
De ugyanígy lehet szelepszár tömítés probléma is.

A 113eKm az mennyiről van visszatekerve? vagy egyszer már átfordult?  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9241 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 08:42:32 »

Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.

Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9242 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 09:59:55 »

Jelez valamit  computer?
Teljesítmény csökkenés jelentkezik?

Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9243 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:11:00 »

Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...


Bizony ez így van.  eljen  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9244 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:59:30 »

Bizony ez így van.  eljen  worship
Ci-nél előtöltés gond?  Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9245 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 15:31:38 »

Sziasztok!

Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.

Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9246 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 15:34:22 »

Aki finish kódot tud a csőre az is jöhet mert még azt sem találok.
Csak a köteg van egyben 16ezer Ft-ért.

Sziasztok!

Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.

Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 15:56:17 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9247 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:36:46 »

Aki finish kódot tud a csőre az is jöhet mert még azt sem találok.
Csak a köteg van egyben 16ezer Ft-ért.

vegyél rá festo csövet:
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/pneumatika_hidraulika/festo_pneumatikus_rendszerhez_levego_tomlo_cso_1449720735.html

cromax alvázszám alapján meg tudja mondani...

nekem is megmondták a változó geosra mennyibe van az olajzó csavar. elégvolt hozzá alvázszámot kerítenem Cheesy
jah, az is 16eft lett volna, csak csővel adják...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9248 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:47:01 »

A Festo cső nem jó.
Nem elég rugalmas, amelyik meg az az nem elég hőálló. Amúgy abból annyi van a cégnél ahol dolgozok annyi amennyit akarok.

A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ha végignéztem a mcat-et és nem találtam külön akkor nincs is.

Különben meg állítom, hogy pont olyan mint az ablakmosó csöve.
Persze Bp-n találtam 10 helyen is. Szilikon cső, 3mm-es belsővel, hőálló 200C-ig, lefúvató szelepekhez valót. De Szegeden semmi nincs.
Még az is csoda, hogy feljön a Nap.

vegyél rá festo csövet:
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/pneumatika_hidraulika/festo_pneumatikus_rendszerhez_levego_tomlo_cso_1449720735.html

cromax alvázszám alapján meg tudja mondani...

nekem is megmondták a változó geosra mennyibe van az olajzó csavar. elégvolt hozzá alvázszámot kerítenem Cheesy
jah, az is 16eft lett volna, csak csővel adják...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9249 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:57:14 »

A Festo cső nem jó.
Nem elég rugalmas, amelyik meg az az nem elég hőálló. Amúgy abból annyi van a cégnél ahol dolgozok annyi amennyit akarok.

A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ha végignéztem a mcat-et és nem találtam külön akkor nincs is.

Különben meg állítom, hogy pont olyan mint az ablakmosó csöve.
Persze Bp-n találtam 10 helyen is. Szilikon cső, 3mm-es belsővel, hőálló 200C-ig, lefúvató szelepekhez valót. De Szegeden semmi nincs.
Még az is csoda, hogy feljön a Nap.

én is általában ezt tapasztalom. ha kell valami, azt csak nyugatabbra lehet kapni falbav

nekem ilyen festo van a motortérben, szerintem eléggé rugalmas, egy próbát megérhet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.