Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:12:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651053 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9200 Dátum:
2011.04.02 szombat, 18:54:06 »
Idézetet írta: Dave - 2011.04.02 szombat, 18:47:00
Sziasztok
Jön a nyár jön az ékszíjtárcsa berregése sajnos
. Tavaly nyáron is halottam de nem annyira volt számottevő,viszont most klímával már annál inkább. Meddig lehet ezzel így járni?Mennyire érdemes ezzel foglalkozni a kellemetlen hangon kívül?Széthullik mit tesz tönkre?
Üdv
Tegyél szabadonfutót a generátorra, cseréld le a feszítőt és a tárcsát és akkor örök élet+1nap.
Szét elvileg nem hullik a berregéstől, járni addig lehet, míg a szíjtárcsa betéte el nem unja a rezonanciát és szét nem esik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9201 Dátum:
2011.04.02 szombat, 19:06:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.02 szombat, 18:54:06
Tegyél szabadonfutót a generátorra, cseréld le a feszítőt és a tárcsát és akkor örök élet+1nap.
Szét elvileg nem hullik a berregéstől, járni addig lehet, míg a szíjtárcsa betéte el nem unja a rezonanciát és szét nem esik.
Úgy legyen!
De azért, ez egy 100 ezres művelet. Nem olcsó. Nekem most ugrott be.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9202 Dátum:
2011.04.02 szombat, 19:55:50 »
Idézetet írta: teo - 2011.04.02 szombat, 19:06:08
Úgy legyen!
De azért, ez egy 100 ezres művelet. Nem olcsó. Nekem most ugrott be.
kijön kevesebből is,de igen közel annyi....
viszont később valszeg csak egy 12e ft os szabadonfutót kell majd csak cserélgetni időnként...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9203 Dátum:
2011.04.02 szombat, 20:06:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.02 szombat, 19:55:50
kijön kevesebből is,de igen közel annyi....
viszont később valszeg csak egy 12e ft os szabadonfutót kell majd csak cserélgetni időnként...
Gyári alkatrászekből, mindent, ennél olcsóbban nem ment. Körbekérdeztem.
Ja, és ha nem magad csinálod.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.02 szombat, 20:09:01 írta teo
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9204 Dátum:
2011.04.02 szombat, 20:57:54 »
Idézetet írta: teo - 2011.04.02 szombat, 20:06:39
Gyári alkatrászekből, mindent, ennél olcsóbban nem ment. Körbekérdeztem.
Ja, és ha nem magad csinálod.
persze,el is hiszem,hogy így ennyibe kerül(t)!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9205 Dátum:
2011.04.02 szombat, 22:44:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.01 péntek, 22:50:07
Tudom,hogy voltál és azért nem mondtam rosszat de így is lehet ahogy mondtad.Arra gondoltam ha nemtudja kiüttetni akkor vegye ki.
Ja értem, nem tudtam, hogy ha kiveszem a dugót akkor kialszik a MIL lámpa.
Mondjuk még nem is próbáltam, mert ki szoktam ütni a hibát.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9206 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 08:08:28 »
Sziasztok! MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9207 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 08:38:25 »
Idézetet írta: tibike71 - 2011.04.03 vasárnap, 08:08:28
Sziasztok! MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
DomeSL fórumtársat kérdezd ő most csináltatta meg a klímát, ő ad neked tanácsot róla.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9208 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 11:02:41 »
Szia!
Honnan tudod, hogy a kuplung kerreg? Kivetted?
Vagy csak gondolod?
Mert kerreghet a kuplung mert meg lett ütve. Ebben az esetben kuka, vagy valami elvarázsolt módszerrel ki kell egyenesíteni.
Kerreghet azért mert rossz a légrés beállítás. Ehhez szépen ki kell szedni a kompresszort, leszedni a kuplungját, utána meg a megvásárolt távtartó alátét készlettel "szintbehozni".
Kerreghet a kompresszor csapágyazása. Ha jól emlékszek valamelyik fórumon olvastam, hogy a javítását nem vállalják, mert nem éri meg.
Minden esetben a kompresszor eltávolítása szükséges. Ami végül bizonyára ahhoz vezet, hogy a klímát újra kell tölteni gázzal és olajjal.
Ebből következik, hogy csak a virtus kedvéért érdemes otthon nekilátni, mert tölteni úgyis el kell vinni.
Még annyi, hogy egy bontott kompresszor kuplunggal 30-35 ezer Ft. Egy új kuplung 56 ezer Ft, a kompresszort meg sem mertem kérdezni. Töltés meg kb. 10 ezer Ft.
A sima kompresszor cseréjért én még legalább elkérnék vagy 15 ezret, de lehet egy kicsit túlbecsülöm a munkadíjamat.
Idézetet írta: tibike71 - 2011.04.03 vasárnap, 08:08:28
Sziasztok! MK III 2.0TDCI 2001. 12. 130lú. Aklímakuplung kerreg mint állat. Javítható vagy cserés? 1.hónapja vettük.Segítségeteket előre is kösz. üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.03 vasárnap, 11:05:39 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9209 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 11:11:05 »
Csinálta! Nem csináltatta.
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.03 vasárnap, 08:38:25
DomeSL fórumtársat kérdezd ő most csináltatta meg a klímát, ő ad neked tanácsot róla.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9210 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 13:13:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.03 vasárnap, 11:11:05
Csinálta! Nem csináltatta.
Bocs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9211 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 14:11:11 »
Köszi a reagálást. Nem tudom csak gondolom. Jelenség:motor alapjáraton jár, klíma bekapcsolva. Ráhasalok a motorra amikor a klíma bekapcsol kerreg. Klíma leáll kerregés megszűnik.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
feanor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9212 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 14:25:50 »
Melyik típus a legjobb a generátor szabadonfutósításhoz.
Naplózva
2003 MK-III TDCI.
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9213 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 15:31:06 »
Sziasztok!
Nekem is a klímával vannak gondjaim.
Hibakódot nem ír,viszont nem csinál semmit.
A klímakuplungot le lehet tesztelni valahogy?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9214 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:09:56 »
Felnyitod a motorháztetőt és megnézed, hogy forog-e.
Idézetet írta: n@dy - 2011.04.03 vasárnap, 15:31:06
Sziasztok!
Nekem is a klímával vannak gondjaim.
Hibakódot nem ír,viszont nem csinál semmit.
A klímakuplungot le lehet tesztelni valahogy?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9215 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:10:30 »
Na akkor az első két variációt már ki is lőtted.
Mivel azok akkor kerregnének, ha nem kapcsoltad be a klímát.
Marad a 3-as.
Idézetet írta: tibike71 - 2011.04.03 vasárnap, 14:11:11
Köszi a reagálást. Nem tudom csak gondolom. Jelenség:motor alapjáraton jár, klíma bekapcsolva. Ráhasalok a motorra amikor a klíma bekapcsol kerreg. Klíma leáll kerregés megszűnik.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9216 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:21:26 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.03 vasárnap, 18:09:56
Felnyitod a motorháztetőt és megnézed, hogy forog-e.
Igen megnéztem ... nem forog.
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9217 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:25:37 »
Köszi! Akkor, ha jól értettem komplett kompresszorcsere.(használtan)!
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9218 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:29:34 »
Maradjunk annyiban, hogy hallgattasd meg egy klímással.
És csak a hangja alapján mondjon valamit.
Amúgy igen, valószínűleg csere.
Idézetet írta: tibike71 - 2011.04.03 vasárnap, 18:25:37
Köszi! Akkor, ha jól értettem komplett kompresszorcsere.(használtan)!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9219 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:31:32 »
Ellenőrizd ezeket:
biztosíték
relé
gáz
alacsony nyomás szenzor
magas nyomás szenzor
Idézetet írta: n@dy - 2011.04.03 vasárnap, 18:21:26
Igen megnéztem ... nem forog.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9220 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:39:04 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.03 vasárnap, 18:31:32
Ellenőrizd ezeket:
biztosíték
relé
gáz
alacsony nyomás szenzor
magas nyomás szenzor
A biztosíték,relé rendben.
A többit hogyan lehet ellenőrizni???
Hibakódot olvastattam,de semmi.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.03 vasárnap, 18:41:16 írta n@dy
»
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9221 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:45:13 »
Kérj meg valakit, hogy akkor indítsa amikor nézed.
Ha egy pillanatra sem indul be, és tényleg jók a biztik meg a relé, akkor valószínűleg elment a gáz.
A többi esetben a klíma valószínűleg legalább pici időre elindul.
Ha a szenzort akarod tesztelni akkor vegyél egy darab szigetelt kábel darabot, szedd le a szenzor csatlakozóját és zárd rövidre a csatlakozón belül.
Fejből sajna most nem tudom melyik pontokat kell rövidre zárni, de az tuti, hogy azt amelyik színű kábelből csak egy van. (pl: 2db GN/OE, 1db GN/BU, 1db GN/RD esetén a GN/BU-t a GN/RD-vel)
Az alacsony nyomás szenzor meg egyszerű, mert az csak 2 eres. Összezárod azt kész.
DE CSAK NÉHÁNY MÁSODPERCRE SZABAD.
Idézetet írta: n@dy - 2011.04.03 vasárnap, 18:39:04
A biztosíték,relé rendben.
A többit hogyan lehet ellenőrizni???
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9222 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:49:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.03 vasárnap, 18:45:13
Kérj meg valakit, hogy akkor indítsa amikor nézed.
Ha egy pillanatra sem indul be, és tényleg jók a biztik meg a relé, akkor valószínűleg elment a gáz.
A többi esetben a klíma valószínűleg legalább pici időre elindul.
Ha a szenzort akarod tesztelni akkor vegyél egy darab szigetelt kábel darabot, szedd le a szenzor csatlakozóját és zárd rövidre a csatlakozón belül.
Fejből sajna most nem tudom melyik pontokat kell rövidre zárni, de az tuti, hogy azt amelyik színű kábelből csak egy van. (pl: 2db GN/OE, 1db GN/BU, 1db GN/RD esetén a GN/BU-t a GN/RD-vel)
Az alacsony nyomás szenzor meg egyszerű, mert az csak 2 eres. Összezárod azt kész.
DE CSAK NÉHÁNY MÁSODPERCRE SZABAD.
Amikor délután babráltam és beindítottam a motort,egy pillanatra megemelkedett a fordulatszám.Mintha elkapta volna.
Bár lehet hogy csak érzéki csalódás volt.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9223 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:54:41 »
Hát igen. Azt nézni kell.
Idézetet írta: n@dy - 2011.04.03 vasárnap, 18:49:17
Amikor délután babráltam és beindítottam a motort,egy pillanatra megemelkedett a fordulatszám.Mintha elkapta volna.
Bár lehet hogy csak érzéki csalódás volt.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
n@dy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9224 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 18:56:41 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.03 vasárnap, 18:54:41
Hát igen. Azt nézni kell.
Köszi a segítséget.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9225 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 19:46:01 »
helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9226 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 19:51:11 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.03 vasárnap, 19:46:01
helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
VTamás 1x azt írta ha jól emlékszem,hogy nem javítható a tömítettsége-tömörsége.
de mintha lenne rá valami házi módszer,de majd ő megmondja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9227 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 19:54:02 »
amugy épitettem kis hifit a gépbe:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403098_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
régen a másik verdámban volt de itt volt az ideje hogy beépitsem a mondiba.
a régi gépbe 142 dB tudott term-lab-al...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9228 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:17:13 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.03 vasárnap, 19:46:01
helo skacok.
lenne kis problémám.van itt egy kis olaj folyásom ennél a csatlakozonál.nem durva csak szivárog,és ha mozgatom a csövet akkor tudom mozgatni.
mi lehet rá a gyogyir?
itt a link:
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403097_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez miaz??
Minek a csöve??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
balee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9229 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:18:05 »
Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9230 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:19:23 »
Idézetet írta: balee - 2011.04.03 vasárnap, 21:18:05
Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
thurboooo, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9231 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:20:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.03 vasárnap, 21:19:23
thurboooo, nem?
Nem itt a szervoszivattyú van.Az a szíj hajtja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9232 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:23:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.03 vasárnap, 21:20:33
Nem itt a szervoszivattyú van.Az a szíj hajtja.
az előző társunk problémájára kérdeztem hogy a turbo lehet a gázos, nem?
Amúgy ha az a szervo szivattyú, akkor lehetn nekem ott engedte el az olajat így szépen lassacskán...
bár most max-on van!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9233 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:26:18 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.03 vasárnap, 21:23:43
az előző társunk problémájára kérdeztem hogy a turbo lehet a gázos, nem?
Amúgy ha az a szervo szivattyú, akkor lehetn nekem ott engedte el az olajat így szépen lassacskán...
bár most max-on van!
Akkor elbeszéltünk egymásmellett.Ha most maxon van akkor jó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9234 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:40:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.03 vasárnap, 21:17:13
ez miaz??
Minek a csöve??
nem tom minek a csöve remélem ez a kép segit...
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403094.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9235 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:50:14 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.03 vasárnap, 21:40:07
nem tom minek a csöve remélem ez a kép segit...
http://kepfeltoltes.hu/view/110403/20110403094.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az a fém cső az megy a szervószivattyúról
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9236 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:55:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.03 vasárnap, 21:50:14
Az a fém cső az megy a szervószivattyúról
az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9237 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:56:43 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.03 vasárnap, 21:55:19
az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?
nem nézel oda
amiről nem tudsz, az nem fáj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9238 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 22:00:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.03 vasárnap, 21:56:43
nem nézel oda
amiről nem tudsz, az nem fáj
de már tudok rola...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9239 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 23:55:48 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.03 vasárnap, 21:55:19
az lehet.na nálam ott szivárog kis olaj.nem számottevö de idegesit.hogy lehet orvosolni?
Szia!
Igen az a szervó szivattyú nyomó oldala és onnan megy a kormányműhöz a nagynyomású olaj (a pontos nyomás értékét Mondeonál nem tudom, de más autóknál ez akár 90 bár is lehet). Cserélhető tömítés ott nincs, hanem az egész csőszakasz cseréjét mondták nekem egy Ford szervizben a javítás lehetőségeként, mert ez állítólag csak egyszer lehúzható csatlakozás. A csőszakaszra ~ 30 ezer körüli árat mondtak.
Nálam is van enyhe szivárgás, de nálam már volt bontva és csere helyett alátéteket esztergáltattak oda, ami azért nem tömít teljesen, de még mindig olcsóbb, mint venni egy új csövet.
H.Zsolt jól mondta: nem nézek oda és máris nem idegesít
Az én 10 éves autómon az ilyenek lassan bele fognak férni - csak ez legyen a legnagyobb gondom
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9240 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 00:31:42 »
Idézetet írta: balee - 2011.04.03 vasárnap, 21:18:05
Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
turbo vagy porlasztó.
köszörülés szerű hang volt?
egyenetlen járás volt?
olaj fogy a gépből?
Ha leveszed a szívócsövet a turbórol, a közepe nem lóg? forog szabadon?
Ha a turbó támcsapágya meghal, az olajkör kinyílik és a kipufogó vagy a szívósor felé távozik az olaj. Ez nem jó.
De ugyanígy lehet szelepszár tömítés probléma is.
A 113eKm az mennyiről van visszatekerve? vagy egyszer már átfordult?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9241 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 08:42:32 »
Idézetet írta: balee - 2011.04.03 vasárnap, 21:18:05
Hello. Ma délután súlyos motorproblémám adódott, indítás után hatalmas kékes füst jött a kipufogóból, érezhető gázolaj és motoroljszaggal...
Szerintetek mi lehet a probléma? Tudom hogy nehéz így látatlanban, de mégis...
2.0 dízel 2003-as Mondeoról van szó, 113ezer km.
Pls help.
Esetleg Veszprém környékén van valaki szerelő akit ajánlanátok?
Köszi,
B.
Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9242 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 09:59:55 »
Jelez valamit computer?
Teljesítmény csökkenés jelentkezik?
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 08:42:32
Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9243 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:11:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 08:42:32
Nézd meg fogy e az olaj kezdésnek...
Ha nem és kis idő múlva eltünik a füst és stabil lessz az alapjárat (kb 1-2 perc) akkor előtöltés gondod van szerintem...
Bizony ez így van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9244 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 13:59:30 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.04 hétfő, 10:11:00
Bizony ez így van.
Ci-nél előtöltés gond?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9245 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 15:31:38 »
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.
Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9246 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 15:34:22 »
Aki finish kódot tud a csőre az is jöhet mert még azt sem találok.
Csak a köteg van egyben 16ezer Ft-ért.
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 15:31:38
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.
Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 15:56:17 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9247 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:36:46 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 15:34:22
Aki finish kódot tud a csőre az is jöhet mert még azt sem találok.
Csak a köteg van egyben 16ezer Ft-ért.
vegyél rá festo csövet:
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/pneumatika_hidraulika/festo_pneumatikus_rendszerhez_levego_tomlo_cso_1449720735.html
cromax alvázszám alapján meg tudja mondani...
nekem is megmondták a változó geosra mennyibe van az olajzó csavar. elégvolt hozzá alvázszámot kerítenem
jah, az is 16eft lett volna, csak csővel adják...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9248 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:47:01 »
A Festo cső nem jó.
Nem elég rugalmas, amelyik meg az az nem elég hőálló. Amúgy abból annyi van a cégnél ahol dolgozok annyi amennyit akarok.
A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ha végignéztem a mcat-et és nem találtam külön akkor nincs is.
Különben meg állítom, hogy pont olyan mint az ablakmosó csöve.
Persze Bp-n találtam 10 helyen is. Szilikon cső, 3mm-es belsővel, hőálló 200C-ig, lefúvató szelepekhez valót. De Szegeden semmi nincs.
Még az is csoda, hogy feljön a Nap.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 16:36:46
vegyél rá festo csövet:
http://elektronika.vatera.hu/ipari_gep_berendezes/pneumatika_hidraulika/festo_pneumatikus_rendszerhez_levego_tomlo_cso_1449720735.html
cromax alvázszám alapján meg tudja mondani...
nekem is megmondták a változó geosra mennyibe van az olajzó csavar. elégvolt hozzá alvázszámot kerítenem
jah, az is 16eft lett volna, csak csővel adják...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9249 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:57:14 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 16:47:01
A Festo cső nem jó.
Nem elég rugalmas, amelyik meg az az nem elég hőálló. Amúgy abból annyi van a cégnél ahol dolgozok annyi amennyit akarok.
A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ha végignéztem a mcat-et és nem találtam külön akkor nincs is.
Különben meg állítom, hogy pont olyan mint az ablakmosó csöve.
Persze Bp-n találtam 10 helyen is. Szilikon cső, 3mm-es belsővel, hőálló 200C-ig, lefúvató szelepekhez valót. De Szegeden semmi nincs.
Még az is csoda, hogy feljön a Nap.
én is általában ezt tapasztalom. ha kell valami, azt csak nyugatabbra lehet kapni
nekem ilyen festo van a motortérben, szerintem eléggé rugalmas, egy próbát megérhet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
178
179
180
181
182
183
184
[
185
]
186
187
188
189
190
191
192
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ