Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:32:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658111 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9550 Dátum: 2011.04.15 péntek, 12:27:17 »

hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9551 Dátum: 2011.04.15 péntek, 13:09:52 »

hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?

Ebay-en ránéztem vmelyik nap, házhozszállítva ~4000 Ft. De persze ehhez az kell, hogy legyen bizalmad az internetes vásárláshoz és egy PayPal számla sem árt, hogy ne legyen utalási költség. Meg persze ott nem kapsz magyar számlát róla (már ha ez feltétel).
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9552 Dátum: 2011.04.15 péntek, 13:13:04 »

hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?

Mostanság már inkább a bluetooth-os cuccokat nyomják a kínaiak...
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #9553 Dátum: 2011.04.15 péntek, 18:11:14 »

Ha nem gyári szűrő van a gépben, akkor elviheti a koszos gázolaj. A 2mikron és a 4 mikronos szűrés között óriási a különbség....

Nekem 2-3 alkalommal delphi volt de most bosch.Van köztük különbség.És tudok jó áron man-t.
Naplózva
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #9554 Dátum: 2011.04.15 péntek, 19:49:49 »

Nekem 2-3 alkalommal delphi volt de most bosch.Van köztük különbség.És tudok jó áron man-t.

Szia Bali!

Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?

köszi!
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #9555 Dátum: 2011.04.15 péntek, 21:05:08 »

Szia Bali!

Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?

köszi!

Szigorúan csak Bosch go szűrő ajánlott. Mivel a gyári beszállító is a Bosch. Ergo ha azt veszem, akkor az olyan mintha gyárit vennél csak jóval olcsóbban..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9556 Dátum: 2011.04.15 péntek, 22:03:39 »

Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van... falbav falbav
a 2002es?
Lehet egy .5e ftos cmp jeladó is......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9557 Dátum: 2011.04.16 szombat, 00:10:19 »

a 2002es?
Lehet egy .5e ftos cmp jeladó is......

Igen a 2002-es. Én is remélem,hogy csak egy CMP...Mert ha 5számjegy fölé megyünk,vagy 5 számjegyű,de 8-9el kezdődő köré,akkor lehet el lesz adva...  rinya
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #9558 Dátum: 2011.04.16 szombat, 03:51:33 »

Sziasztok

Pár hete már írtam ide, olyan problémám volt, hogy rángatott a kocsi meg okádta a fekete füstöt. néha-néha villogott az izzítás jelző is. Néhány fórumtárs tanácsára felkerestem egy ford szervizt, és olvastattam hibakódot.Ott mielőtt még rátették volna a műszert kiderült hogy lukas a turbó csövem. gyorsan kicserélték, legomboltam 20 ezer forintot, aztán boldogan indultam volna haza,indítom az autót, a motor egyenletlenül jár alíg akar felpörögni zakatol kék füst villogó izzítás jelző, nem ismerek rá kocsira. Hívom a szerelőt nézze már meg mi van, ráteszi a laptopot és azt mondja turbó hiba. nem is tudta törölni hibát.szóval rosszabb lett a kocsi mint előtte. Otthon már hidegen úgy füstölt, hogy a motor vezérlő lámpája is világított, hidegen meg alíg akart elindulni, mint ha nem ment volna az összes henger. Egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy vigyem el Győrbe az Interdiesel Kft.-hez ott értenek hozzá.Elvittem, azt mondták 4ből kettő csúcs nem jó, megjavították a hibás csúcsokat felprogramozták(90 rugómba került), majd kipróbálták, és így sem volt sokkal jobb és arra jutottak hogy nem az a fő gond, hanem az hogy hengerekben kicsi a kompresszió.(15-8-15-12) BAR. a 25 helyett, és ez okozza a füstöt és az egyenletlen járást.
Csak azt nem értem akkor hogy-hogy pöccre indul a gép, ha ilyen kicsi a kompresszió, és mi a szartól lehet ez. 4 éve vettem a kocsit eddíg semmi komoly baja, most meg tessék.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9559 Dátum: 2011.04.16 szombat, 07:40:22 »

Sziasztok

Pár hete már írtam ide, olyan problémám volt, hogy rángatott a kocsi meg okádta a fekete füstöt. néha-néha villogott az izzítás jelző is. Néhány fórumtárs tanácsára felkerestem egy ford szervizt, és olvastattam hibakódot.Ott mielőtt még rátették volna a műszert kiderült hogy lukas a turbó csövem. gyorsan kicserélték, legomboltam 20 ezer forintot, aztán boldogan indultam volna haza,indítom az autót, a motor egyenletlenül jár alíg akar felpörögni zakatol kék füst villogó izzítás jelző, nem ismerek rá kocsira. Hívom a szerelőt nézze már meg mi van, ráteszi a laptopot és azt mondja turbó hiba. nem is tudta törölni hibát.szóval rosszabb lett a kocsi mint előtte. Otthon már hidegen úgy füstölt, hogy a motor vezérlő lámpája is világított, hidegen meg alíg akart elindulni, mint ha nem ment volna az összes henger. Egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy vigyem el Győrbe az Interdiesel Kft.-hez ott értenek hozzá.Elvittem, azt mondták 4ből kettő csúcs nem jó, megjavították a hibás csúcsokat felprogramozták(90 rugómba került), majd kipróbálták, és így sem volt sokkal jobb és arra jutottak hogy nem az a fő gond, hanem az hogy hengerekben kicsi a kompresszió.(15-8-15-12) BAR. a 25 helyett, és ez okozza a füstöt és az egyenletlen járást.
Csak azt nem értem akkor hogy-hogy pöccre indul a gép, ha ilyen kicsi a kompresszió, és mi a ***tól lehet ez. 4 éve vettem a kocsit eddíg semmi komoly baja, most meg tessék.
A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása.  Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9560 Dátum: 2011.04.16 szombat, 15:38:52 »

Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8  eplus2)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem Sad
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9561 Dátum: 2011.04.16 szombat, 17:14:09 »

Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8  eplus2)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem Sad
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Hiba kód kellene.Lehet,hogy tul magas a rail nyomás vagy a porlasztók nem birják.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #9562 Dátum: 2011.04.16 szombat, 18:08:55 »

Szia Bali!

Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?

köszi!

Csak saját célra tudom beszerezni.Bosch szűrőt 3500 veszem.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9563 Dátum: 2011.04.16 szombat, 19:28:51 »

Csak saját célra tudom beszerezni.Bosch szűrőt 3500 veszem.

Bosch, 5500-ért itt van: http://href.hu/x/f2o9
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9564 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:27:29 »

A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása.  Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.

Ez az őszinteség most biztosan fájdalmas érzéseket kelthetett  Wink ,de hát benne lehet a pakliban és nem árt tudni  eljen
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9565 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:31:03 »

A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása.  Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Plusz a rosz minöségü motorolaj miatt letapadhatnak a gyürük!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9566 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:33:27 »

Ez az őszinteség most biztosan fájdalmas érzéseket kelthetett  Wink ,de hát benne lehet a pakliban és nem árt tudni  eljen
jobb így, hogy tud róla, hogy ilyen is lehet. nem akkor éri a meglepi, és tudja árban is, hogy mire kell számítania

bár én inkább vennék már akkor bele másik motort (lehetőleg DI-t eplus2)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9567 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:37:57 »

jobb így, hogy tud róla, hogy ilyen is lehet. nem akkor éri a meglepi, és tudja árban is, hogy mire kell számítania

bár én inkább vennék már akkor bele másik motort (lehetőleg DI-t eplus2)

Beléd bújt a kisördög???   nyes  laugh Ez nem az a "D"-s topik
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9568 Dátum: 2011.04.16 szombat, 20:59:58 »

Beléd bújt a kisördög???   nyes  laugh Ez nem az a "D"-s topik
kisördög??

ha visszaolvasod a 2 topicot, akkor itt nagyrészt csak hibákról olvasol, ott meg tuningról vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9569 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:07:52 »

Hiba kód kellene.Lehet,hogy tul magas a rail nyomás vagy a porlasztók nem birják.
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző Sad
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért.. szomoru1
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel   falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9570 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:12:40 »

A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző Sad
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért.. szomoru1
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel   falbav

ezt találtam róla: If you're reading it off the cluster, it's a communications fault on the CAN bus.

cluster a műszeregységet jelenti
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9571 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:17:38 »

A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző Sad
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért.. szomoru1
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel   falbav

Néhány érdekes fordítás:

"Tud valaki segíteni ezt a hibát (DTC d262)

Autó enyhén gyújtáskihagyási az egész fordulatszám

Van ötleted?

Válasz:

Ha olvasni ki a klaszter , ez egy kommunikációs hiba a CAN-Bus. Lehet, hogy semmi sem - vannak a műszerek működik OK?

Kérjük, hogy autó adatait (életkor, motor stb.) Be postai úton, vagy az aláírás. "

 nyes taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9572 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:19:58 »

Néhány érdekes fordítás:

"Tud valaki segíteni ezt a hibát (DTC d262)

Autó enyhén gyújtáskihagyási az egész fordulatszám

Van ötleted?

Válasz:

Ha olvasni ki a klaszter , ez egy kommunikációs hiba a CAN-Bus. Lehet, hogy semmi sem - vannak a műszerek működik OK?

Kérjük, hogy autó adatait (életkor, motor stb.) Be postai úton, vagy az aláírás. "

 nyes taps
hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9573 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:20:38 »

A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző Sad
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért.. szomoru1
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel   falbav

Műszerteszt

A 3. generációs Mondeo-k kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb... Némelyik értéknél nincs magyarázat, jelentésüket egyenlőre homály fedi.
A műszerteszt aktiválása

Kulcs be, de nem fordítjuk el. Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így. Gyújtás ráadása, de még mindig 10 másodpercig tartsuk nyomva a gombot. Ha megjelent a gage, akár be is indíthatjuk a motort. A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni. Kilépés: Motor leállítása.
A műszerteszt eredményeinek jelentése

    gage (ez a mutatók tesztelése)
    blub (izzók tesztelése)
    r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált

műszer ROM verziószintet

    er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált

műszer NVM átvizsgálását

    e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM

módosítását

    d?a 250
    dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok

végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)

    sp0000 sebesség mph-ban
    sp0000 sebesség km/h-ban
    560016 (vagy S60016 )
    ta0894 motor fordutszám
    ?600b2
    od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
    f 125 üzemanyag szint (0-255)
    f60134
    fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
    fp 64
    086c vízhőfok
    0160c6
    bat144 töltö feszültség (14,4V)

A DTC hibakódok

    115A (P115A) Low Fuel Level - Forced Limited Power
    115B (P115B) Low Fuel Level - Forced Engine Shutdown
    9202 (B1202) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor open circuit
    9204 (B1204) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor short to ground
    9317 (B1317) Battery voltage high (greater than 16V)
    9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V)
    9342 (B1342) PCM is defective
    9342 (B1342) Odometer RESET button sticking
    9342 (B1342) Trip computer SET button sticking
    9342 (B1342) NVM memory failure
    A286 (B2286) MODE switch sticking
    9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure
    A477 (B2477) Module configuration failure
    D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)
    E196 (U2196) Invalid data for engine RPM (Invalid CAN message)
    E197 (U2197) Invalid data for vehicle speed (Invalid CAN message)
    E198 (U2198) Invalid data for fuel pulse (Invalid CAN message)
    E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
    E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
    E201 (U2201) Invalid data for ambient temperature (Invalid CAN message)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9574 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:23:54 »

Műszerteszt

Ez nagyon hasznos köszi worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9575 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:27:50 »

Nos...Kilett próbálva a Mondeo. Keszthely-Kaposvár semmi probléma,se check engine,se semmi...Éljen Cheesy Még egy darabig megmarad remélem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9576 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:28:14 »

Ez nagyon hasznos köszi worship
remélem Stealt kideríti,hogy semmi komoly egyiknél sem! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9577 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:28:55 »

Nos...Kilett próbálva a Mondeo. Keszthely-Kaposvár semmi probléma,se check engine,se semmi...Éljen Cheesy Még egy darabig megmarad remélem...
akkó' mi lehetett a villogásossága?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #9578 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:35:11 »

A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása.  Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Az nem okozhatja a kicsi kompressziót, hogy a szelepek nem zárnak rendesen esetleg beégtek vagy ilyesmi. Furcsa,hogy a mtor melegen jó és erő is van benne, meg könnyen indul nem kell izzítani meg ilyesmi. pár hónapja észrevettem hogy nincs fűtésem, megnéztem a vízszintet és a tartályba nem volt víz. utántöltöttem, hát másfél liter kellett bele hogy megint szinten legyen. Nem tudom hová lett a víz, azóta nem fogy. Lehet hogy hengerfejes? Kb. mennyiért javítják ezeket?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9579 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:40:41 »

akkó' mi lehetett a villogásossága?

Hát ezt én is szeretném tudni. Talán tárolva maradt,és majd hétfőn kiolvassuk...
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #9580 Dátum: 2011.04.16 szombat, 21:50:50 »

Plusz a rosz minöségü motorolaj miatt letapadhatnak a gyürük!
Gyári Ford olajat szoktam venni 5w-30-asat 20-ezrenként szoktam cserélni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9581 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:16:30 »

Ez nagyon hasznos köszi worship

Vedd le az akksit kicsit várj és tedd vissza azt küld meg a száját megint....
meg mivel U-s hibakód nemis motorikus a chipnek semmi köze hozzá...
Valamelyik jeladó vagy érzékelő nem tudott kommunikálni (levegő,sebesség,hőmérséklet,stb)
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.16 szombat, 22:29:25 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9582 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:22:02 »

Vedd le az akksit és tedd vissza azt küld meg a száját megint....
meg mivel U-s hibakód nemis motorikus a chipnek semmi köze hozzá...
autómatát mennyire fogja vissza a váltó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9583 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:31:17 »

autómatát mennyire fogja vissza a váltó??

juj nagyon sz+r.....
1-esből rükibe tette Trekxc tolatáshoz, azt hittem széthullik ott helyben.....parkettánál 1-2-be iszonyat kitartja a kuplungot lehet hallani.... gun
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9584 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:33:29 »

juj nagyon sz+r.....
1-esből rükibe tette Trekxc tolatáshoz, azt hittem széthullik ott helyben.....parkettánál 1-2-be iszonyat kitartja a kuplungot lehet hallani.... gun
akkor jól sejtettem, azok az idők amiket írt, azokat nekem a manuális így is hozza(1 baros nyomással)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9585 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:45:15 »

akkor jól sejtettem, azok az idők amiket írt, azokat nekem a manuális így is hozza(1 baros nyomással)

Amiket irt időket azok annyik voltak, ott ültem mellette....de ott semmi baja nem volt a kocsinak, pedig parketta volt rendesen végig....nem megy olyan rosszul, de soha nem kellene....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9586 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:47:53 »

Amiket irt időket azok annyik voltak, ott ültem mellette....de ott semmi baja nem volt a kocsinak, pedig parketta volt rendesen végig....nem megy olyan rosszul, de soha nem kellene....
mivel mértétek az időket??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9587 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:58:14 »

mivel mértétek az időket??

stopperrel..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9588 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 00:15:39 »

Gyári Ford olajat szoktam venni 5w-30-asat 20-ezrenként szoktam cserélni.
Azt a 20 ezret vidd le max 15-re és ha többet használod városban mint kívül akkor 12 körül cserélem és mindent go szürő-levegő szürő-olaj szürő.Meghálálja hidd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9589 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 12:18:58 »

Az nem okozhatja a kicsi kompressziót, hogy a szelepek nem zárnak rendesen esetleg beégtek vagy ilyesmi. Furcsa,hogy a mtor melegen jó és erő is van benne, meg könnyen indul nem kell izzítani meg ilyesmi. pár hónapja észrevettem hogy nincs fűtésem, megnéztem a vízszintet és a tartályba nem volt víz. utántöltöttem, hát másfél liter kellett bele hogy megint szinten legyen. Nem tudom hová lett a víz, azóta nem fogy. Lehet hogy hengerfejes? Kb. mennyiért javítják ezeket?
de okozhatja, csak akkor melegen sem simulna.
ha fogy a víz, akkor hengerfej, ha melegen jobb, akkor gyűrűkopás és még az olajfilm nincs meg a hengerfalon, alacsony lehet a kompresszió.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9590 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 12:19:46 »

A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző Sad
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért.. szomoru1
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel   falbav

Elektronyos a turbó? mert akkor túlvezérli az ecu a sok nafta miatt. szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9591 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 12:20:30 »

akkó' mi lehetett a villogásossága?
Lehet, hidegen megtépte a bajszát a gépnek. főleg, ha benzineshez van szokva esetleg.  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9592 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 13:12:03 »

Csak mutiba  eplus2
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_full_full_extra_makulatlan_al-4531416
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9593 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 13:20:28 »

Elektronyos a turbó? mert akkor túlvezérli az ecu a sok nafta miatt. szerintem.
Euró 3-as a gép.
Mellesleg van egy csörgés 1500-2100 körül. azt hittem az cooler lefogató bilincsei, de azokat most néztem és fixek, mint állat.
Amennyiben a porlasztók rosszak akkor sz@r a hangja 1500-tól?
160e van benne és eredeti minden.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9594 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 14:00:16 »

Lehet, hidegen megtépte a bajszát a gépnek. főleg, ha benzineshez van szokva esetleg.  smile

Hát benzineshez van szokva,de nem hinném,hogy hidegen hajtaná,mert elvileg előtte ő is használta...Na ennyit ér a : "Légyszives ne hajtsd meg annyira,mert már sok benne a kilóméter..." kérés Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9595 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 14:05:15 »

Hát benzineshez van szokva,de nem hinném,hogy hidegen hajtaná,mert elvileg előtte ő is használta...Na ennyit ér a : "Légyszives ne hajtsd meg annyira,mert már sok benne a kilóméter..." kérés Cheesy
lehet, hogy nem hangzott túl hitelesen tőled hehe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #9596 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:23:44 »

Sziasztok!

Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?

Köszi. Attila
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9597 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:25:03 »

Sziasztok!

Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?

Köszi. Attila
eu4-en jön és jönni is fog wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9598 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:25:43 »

Sziasztok!

Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?

Köszi. Attila
Az au4eseknél mindenkinél.üsd ki.sokkal jobb,mintha ő tenné veled ugyan ezt! nyes Wink wave ...visszajön!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9599 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:28:10 »

Sziasztok!

Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?

Köszi. Attila
Igen vissza fog jönni,de elvileg be lehet programoztatni,hogy ritkábban dobálja a hiba kódot.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.