Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:57:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
185
186
187
188
189
190
191
[
192
]
193
194
195
196
197
198
199
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656810 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9550 Dátum:
2011.04.15 péntek, 12:27:17 »
hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9551 Dátum:
2011.04.15 péntek, 13:09:52 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.15 péntek, 12:27:17
hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?
Ebay-en ránéztem vmelyik nap, házhozszállítva ~4000 Ft. De persze ehhez az kell, hogy legyen bizalmad az internetes vásárláshoz és egy PayPal számla sem árt, hogy ne legyen utalási költség. Meg persze ott nem kapsz magyar számlát róla (már ha ez feltétel).
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9552 Dátum:
2011.04.15 péntek, 13:13:04 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.15 péntek, 12:27:17
hali.találtam egy elm 327 obd2 usb-s interface 1.4-est 8300 ftért.érdemes megvenni?
Mostanság már inkább a bluetooth-os cuccokat nyomják a kínaiak...
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9553 Dátum:
2011.04.15 péntek, 18:11:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.14 csütörtök, 13:32:07
Ha nem gyári szűrő van a gépben, akkor elviheti a koszos gázolaj. A 2mikron és a 4 mikronos szűrés között óriási a különbség....
Nekem 2-3 alkalommal delphi volt de most bosch.Van köztük különbség.És tudok jó áron man-t.
Naplózva
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9554 Dátum:
2011.04.15 péntek, 19:49:49 »
Idézetet írta: Bali - 2011.04.15 péntek, 18:11:14
Nekem 2-3 alkalommal delphi volt de most bosch.Van köztük különbség.És tudok jó áron man-t.
Szia Bali!
Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?
köszi!
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9555 Dátum:
2011.04.15 péntek, 21:05:08 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.15 péntek, 19:49:49
Szia Bali!
Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?
köszi!
Szigorúan csak Bosch go szűrő ajánlott. Mivel a gyári beszállító is a Bosch. Ergo ha azt veszem, akkor az olyan mintha gyárit vennél csak jóval olcsóbban..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9556 Dátum:
2011.04.15 péntek, 22:03:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.15 péntek, 08:27:04
Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van...
a 2002es?
Lehet egy .5e ftos cmp jeladó is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9557 Dátum:
2011.04.16 szombat, 00:10:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.15 péntek, 22:03:39
a 2002es?
Lehet egy .5e ftos cmp jeladó is......
Igen a 2002-es. Én is remélem,hogy csak egy CMP...Mert ha 5számjegy fölé megyünk,vagy 5 számjegyű,de 8-9el kezdődő köré,akkor lehet el lesz adva...
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9558 Dátum:
2011.04.16 szombat, 03:51:33 »
Sziasztok
Pár hete már írtam ide, olyan problémám volt, hogy rángatott a kocsi meg okádta a fekete füstöt. néha-néha villogott az izzítás jelző is. Néhány fórumtárs tanácsára felkerestem egy ford szervizt, és olvastattam hibakódot.Ott mielőtt még rátették volna a műszert kiderült hogy lukas a turbó csövem. gyorsan kicserélték, legomboltam 20 ezer forintot, aztán boldogan indultam volna haza,indítom az autót, a motor egyenletlenül jár alíg akar felpörögni zakatol kék füst villogó izzítás jelző, nem ismerek rá kocsira. Hívom a szerelőt nézze már meg mi van, ráteszi a laptopot és azt mondja turbó hiba. nem is tudta törölni hibát.szóval rosszabb lett a kocsi mint előtte. Otthon már hidegen úgy füstölt, hogy a motor vezérlő lámpája is világított, hidegen meg alíg akart elindulni, mint ha nem ment volna az összes henger. Egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy vigyem el Győrbe az Interdiesel Kft.-hez ott értenek hozzá.Elvittem, azt mondták 4ből kettő csúcs nem jó, megjavították a hibás csúcsokat felprogramozták(90 rugómba került), majd kipróbálták, és így sem volt sokkal jobb és arra jutottak hogy nem az a fő gond, hanem az hogy hengerekben kicsi a kompresszió.(15-8-15-12) BAR. a 25 helyett, és ez okozza a füstöt és az egyenletlen járást.
Csak azt nem értem akkor hogy-hogy pöccre indul a gép, ha ilyen kicsi a kompresszió, és mi a szartól lehet ez. 4 éve vettem a kocsit eddíg semmi komoly baja, most meg tessék.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9559 Dátum:
2011.04.16 szombat, 07:40:22 »
Idézetet írta: hiba - 2011.04.16 szombat, 03:51:33
Sziasztok
Pár hete már írtam ide, olyan problémám volt, hogy rángatott a kocsi meg okádta a fekete füstöt. néha-néha villogott az izzítás jelző is. Néhány fórumtárs tanácsára felkerestem egy ford szervizt, és olvastattam hibakódot.Ott mielőtt még rátették volna a műszert kiderült hogy lukas a turbó csövem. gyorsan kicserélték, legomboltam 20 ezer forintot, aztán boldogan indultam volna haza,indítom az autót, a motor egyenletlenül jár alíg akar felpörögni zakatol kék füst villogó izzítás jelző, nem ismerek rá kocsira. Hívom a szerelőt nézze már meg mi van, ráteszi a laptopot és azt mondja turbó hiba. nem is tudta törölni hibát.szóval rosszabb lett a kocsi mint előtte. Otthon már hidegen úgy füstölt, hogy a motor vezérlő lámpája is világított, hidegen meg alíg akart elindulni, mint ha nem ment volna az összes henger. Egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy vigyem el Győrbe az Interdiesel Kft.-hez ott értenek hozzá.Elvittem, azt mondták 4ből kettő csúcs nem jó, megjavították a hibás csúcsokat felprogramozták(90 rugómba került), majd kipróbálták, és így sem volt sokkal jobb és arra jutottak hogy nem az a fő gond, hanem az hogy hengerekben kicsi a kompresszió.(15-8-15-12) BAR. a 25 helyett, és ez okozza a füstöt és az egyenletlen járást.
Csak azt nem értem akkor hogy-hogy pöccre indul a gép, ha ilyen kicsi a kompresszió, és mi a ***tól lehet ez. 4 éve vettem a kocsit eddíg semmi komoly baja, most meg tessék.
A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása. Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9560 Dátum:
2011.04.16 szombat, 15:38:52 »
Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8
)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9561 Dátum:
2011.04.16 szombat, 17:14:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 15:38:52
Sziasztok,
Kész a chip s cimbim autóján. Jobb is lett.
Adatok: 0-100: 10,4s előtte, 9,4s utána (Bunyekkal 9,8
)
100-140 5-ben: 11,2s előtte, 9,5s utána. Azaz nem csak érzésre megy jobban az autó, hanem az adatok is alátámasztják.
Van viszont egy villogó izzításjelem
Amikor a 9,4-et futotta akkor kezdett el villogni. Működött ugyan úgy. Azért újraindíottam és utána semmi villogás.
1x még a pályán is megzavartam és bevillogott. Mit nézzek meg rajta?
A következő hétvégén megy vissza az autó hollandiába és kicsit aggódom..
Köszi, T.
Hiba kód kellene.Lehet,hogy tul magas a rail nyomás vagy a porlasztók nem birják.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9562 Dátum:
2011.04.16 szombat, 18:08:55 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.15 péntek, 19:49:49
Szia Bali!
Melyik a jobb a Bosch vagy a Delphi?
Mennyiért tudod szerezni?
köszi!
Csak saját célra tudom beszerezni.Bosch szűrőt 3500 veszem.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9563 Dátum:
2011.04.16 szombat, 19:28:51 »
Idézetet írta: Bali - 2011.04.16 szombat, 18:08:55
Csak saját célra tudom beszerezni.Bosch szűrőt 3500 veszem.
Bosch, 5500-ért itt van:
http://href.hu/x/f2o9
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9564 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:27:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.16 szombat, 07:40:22
A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása. Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Ez az őszinteség most biztosan fájdalmas érzéseket kelthetett
,de hát benne lehet a pakliban és nem árt tudni
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9565 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:31:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.16 szombat, 07:40:22
A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása. Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Plusz a rosz minöségü motorolaj miatt letapadhatnak a gyürük!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9566 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:33:27 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.16 szombat, 20:27:29
Ez az őszinteség most biztosan fájdalmas érzéseket kelthetett
,de hát benne lehet a pakliban és nem árt tudni
jobb így, hogy tud róla, hogy ilyen is lehet. nem akkor éri a meglepi, és tudja árban is, hogy mire kell számítania
bár én inkább vennék már akkor bele másik motort (lehetőleg DI-t
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9567 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:37:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 20:33:27
jobb így, hogy tud róla, hogy ilyen is lehet. nem akkor éri a meglepi, és tudja árban is, hogy mire kell számítania
bár én inkább vennék már akkor bele másik motort (lehetőleg DI-t
)
Beléd bújt a kisördög???
Ez nem az a "D"-s topik
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9568 Dátum:
2011.04.16 szombat, 20:59:58 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.16 szombat, 20:37:57
Beléd bújt a kisördög???
Ez nem az a "D"-s topik
kisördög??
ha visszaolvasod a 2 topicot, akkor itt nagyrészt csak hibákról olvasol, ott meg tuningról
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9569 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:07:52 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.04.16 szombat, 17:14:09
Hiba kód kellene.Lehet,hogy tul magas a rail nyomás vagy a porlasztók nem birják.
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért..
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9570 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:12:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:07:52
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért..
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel
ezt találtam róla: If you're reading it off the cluster, it's a communications fault on the CAN bus.
cluster a műszeregységet jelenti
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9571 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:17:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:07:52
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért..
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel
Néhány érdekes fordítás:
"Tud valaki segíteni ezt a hibát (DTC d262)
Autó enyhén gyújtáskihagyási az egész fordulatszám
Van ötleted?
Válasz:
Ha olvasni ki a klaszter , ez egy kommunikációs hiba a CAN-Bus. Lehet, hogy semmi sem - vannak a műszerek működik OK?
Kérjük, hogy autó adatait (életkor, motor stb.) Be postai úton, vagy az aláírás. "
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9572 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:19:58 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.16 szombat, 21:17:38
Néhány érdekes fordítás:
"Tud valaki segíteni ezt a hibát (DTC d262)
Autó enyhén gyújtáskihagyási az egész fordulatszám
Van ötleted?
Válasz:
Ha olvasni ki a klaszter , ez egy kommunikációs hiba a CAN-Bus. Lehet, hogy semmi sem - vannak a műszerek működik OK?
Kérjük, hogy autó adatait (életkor, motor stb.) Be postai úton, vagy az aláírás. "
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9573 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:20:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:07:52
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért..
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel
Műszerteszt
A 3. generációs Mondeo-k kiváltsága, hogy a műszerfalon keresztül egy kis trükkel megtudhatunk néhány plusz információt a számítógéptől. Tesztelheted az akkut, izzókat, müszereket stb... Némelyik értéknél nincs magyarázat, jelentésüket egyenlőre homály fedi.
A műszerteszt aktiválása
Kulcs be, de nem fordítjuk el. Napi kilométer nullázó gombját nyomjuk be, és tartsuk így. Gyújtás ráadása, de még mindig 10 másodpercig tartsuk nyomva a gombot. Ha megjelent a gage, akár be is indíthatjuk a motort. A tesztüzemmódok között a nullázó gombbal lehet lépkedni. Kilépés: Motor leállítása.
A műszerteszt eredményeinek jelentése
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (izzók tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM) Kijelzi a kombinált
műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM) Kijelzi a kombinált
műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint Kijelzi a kombinált műszer EEPROM
módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok
végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 (vagy S60016 )
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4V)
A DTC hibakódok
115A (P115A) Low Fuel Level - Forced Limited Power
115B (P115B) Low Fuel Level - Forced Engine Shutdown
9202 (B1202) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor open circuit
9204 (B1204) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor short to ground
9317 (B1317) Battery voltage high (greater than 16V)
9318 (B1318) Battery voltage low (less than 10V)
9342 (B1342) PCM is defective
9342 (B1342) Odometer RESET button sticking
9342 (B1342) Trip computer SET button sticking
9342 (B1342) NVM memory failure
A286 (B2286) MODE switch sticking
9359 (B1359) Ignition run/accessory circuit failure
A477 (B2477) Module configuration failure
D262 (U1262) Communication bus fault (missing CAN messages)
E196 (U2196) Invalid data for engine RPM (Invalid CAN message)
E197 (U2197) Invalid data for vehicle speed (Invalid CAN message)
E198 (U2198) Invalid data for fuel pulse (Invalid CAN message)
E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
E201 (U2201) Invalid data for ambient temperature (Invalid CAN message)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9574 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:23:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.16 szombat, 21:20:38
Műszerteszt
Ez nagyon hasznos köszi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9575 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:27:50 »
Nos...Kilett próbálva a Mondeo. Keszthely-Kaposvár semmi probléma,se check engine,se semmi...Éljen
Még egy darabig megmarad remélem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9576 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:28:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:23:54
Ez nagyon hasznos köszi
remélem Stealt kideríti,hogy semmi komoly egyiknél sem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9577 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:28:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.16 szombat, 21:27:50
Nos...Kilett próbálva a Mondeo. Keszthely-Kaposvár semmi probléma,se check engine,se semmi...Éljen
Még egy darabig megmarad remélem...
akkó' mi lehetett a villogásossága?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9578 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:35:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.16 szombat, 07:40:22
A jó hír az, hogy tudod a hiba okát. A rossz pedig az, hogy drága lesz a javítása. Alacsony kompresziot hengerfej hiba, hajtókar görbülés, dugólyukadás, gyűrűtörés okozhat. Ha hibás volt 2 porlasztó, akkor a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugó. Lánchiba miatt átugró vezérlés okozhat hengerfej hibát és görbülést is akár. Sajnos ez nagyon zsebbenyúlós lehet.
Az nem okozhatja a kicsi kompressziót, hogy a szelepek nem zárnak rendesen esetleg beégtek vagy ilyesmi. Furcsa,hogy a mtor melegen jó és erő is van benne, meg könnyen indul nem kell izzítani meg ilyesmi. pár hónapja észrevettem hogy nincs fűtésem, megnéztem a vízszintet és a tartályba nem volt víz. utántöltöttem, hát másfél liter kellett bele hogy megint szinten legyen. Nem tudom hová lett a víz, azóta nem fogy. Lehet hogy hengerfejes? Kb. mennyiért javítják ezeket?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9579 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:40:41 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.16 szombat, 21:28:55
akkó' mi lehetett a villogásossága?
Hát ezt én is szeretném tudni. Talán tárolva maradt,és majd hétfőn kiolvassuk...
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9580 Dátum:
2011.04.16 szombat, 21:50:50 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.04.16 szombat, 20:31:03
Plusz a rosz minöségü motorolaj miatt letapadhatnak a gyürük!
Gyári Ford olajat szoktam venni 5w-30-asat 20-ezrenként szoktam cserélni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9581 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:16:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:23:54
Ez nagyon hasznos köszi
Vedd le az akksit kicsit várj és tedd vissza azt küld meg a száját megint....
meg mivel U-s hibakód nemis motorikus a chipnek semmi köze hozzá...
Valamelyik jeladó vagy érzékelő nem tudott kommunikálni (levegő,sebesség,hőmérséklet,stb)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.16 szombat, 22:29:25 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9582 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:22:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:16:30
Vedd le az akksit és tedd vissza azt küld meg a száját megint....
meg mivel U-s hibakód nemis motorikus a chipnek semmi köze hozzá...
autómatát mennyire fogja vissza a váltó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9583 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:31:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 22:22:02
autómatát mennyire fogja vissza a váltó??
juj nagyon sz+r.....
1-esből rükibe tette Trekxc tolatáshoz, azt hittem széthullik ott helyben.....parkettánál 1-2-be iszonyat kitartja a kuplungot lehet hallani....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9584 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:33:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:31:17
juj nagyon sz+r.....
1-esből rükibe tette Trekxc tolatáshoz, azt hittem széthullik ott helyben.....parkettánál 1-2-be iszonyat kitartja a kuplungot lehet hallani....
akkor jól sejtettem, azok az idők amiket írt, azokat nekem a manuális így is hozza(1 baros nyomással)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9585 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:45:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 22:33:29
akkor jól sejtettem, azok az idők amiket írt, azokat nekem a manuális így is hozza(1 baros nyomással)
Amiket irt időket azok annyik voltak, ott ültem mellette....de ott semmi baja nem volt a kocsinak, pedig parketta volt rendesen végig....nem megy olyan rosszul, de soha nem kellene....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9586 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:47:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.16 szombat, 22:45:15
Amiket irt időket azok annyik voltak, ott ültem mellette....de ott semmi baja nem volt a kocsinak, pedig parketta volt rendesen végig....nem megy olyan rosszul, de soha nem kellene....
mivel mértétek az időket??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9587 Dátum:
2011.04.16 szombat, 22:58:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.16 szombat, 22:47:53
mivel mértétek az időket??
stopperrel..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9588 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 00:15:39 »
Idézetet írta: hiba - 2011.04.16 szombat, 21:50:50
Gyári Ford olajat szoktam venni 5w-30-asat 20-ezrenként szoktam cserélni.
Azt a 20 ezret vidd le max 15-re és ha többet használod városban mint kívül akkor 12 körül cserélem és mindent go szürő-levegő szürő-olaj szürő.Meghálálja hidd el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9589 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 12:18:58 »
Idézetet írta: hiba - 2011.04.16 szombat, 21:35:11
Az nem okozhatja a kicsi kompressziót, hogy a szelepek nem zárnak rendesen esetleg beégtek vagy ilyesmi. Furcsa,hogy a mtor melegen jó és erő is van benne, meg könnyen indul nem kell izzítani meg ilyesmi. pár hónapja észrevettem hogy nincs fűtésem, megnéztem a vízszintet és a tartályba nem volt víz. utántöltöttem, hát másfél liter kellett bele hogy megint szinten legyen. Nem tudom hová lett a víz, azóta nem fogy. Lehet hogy hengerfejes? Kb. mennyiért javítják ezeket?
de okozhatja, csak akkor melegen sem simulna.
ha fogy a víz, akkor hengerfej, ha melegen jobb, akkor gyűrűkopás és még az olajfilm nincs meg a hengerfalon, alacsony lehet a kompresszió.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9590 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 12:19:46 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.16 szombat, 21:07:52
A dtc-ben 262-es a hibakód. Remélem hamarosan ki tudjuk olvasni rendes diag műszerrel. Hozzá tartozik az is, hogy egy helyi kis kúton tankoltam a kocsiba. Előtte megzavartam 4x Bunyekkal nem volt semmi, tankolás után 3x ma estig mind a 3x bevillogott az izztásjelző
Tettem bele most spurit és holnap újra kipróbálom azért..
Nem állok valami fényesen. A 2,2-esemen meg világit a motordiag lámpa, de a dtc meg üres. Na majd az is megdiagoltatom rendes műszerrel
Elektronyos a turbó? mert akkor túlvezérli az ecu a sok nafta miatt. szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9591 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 12:20:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.16 szombat, 21:28:55
akkó' mi lehetett a villogásossága?
Lehet, hidegen megtépte a bajszát a gépnek. főleg, ha benzineshez van szokva esetleg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9592 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 13:12:03 »
Csak mutiba
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia_executive_full_full_extra_makulatlan_al-4531416
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9593 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 13:20:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.17 vasárnap, 12:19:46
Elektronyos a turbó? mert akkor túlvezérli az ecu a sok nafta miatt. szerintem.
Euró 3-as a gép.
Mellesleg van egy csörgés 1500-2100 körül. azt hittem az cooler lefogató bilincsei, de azokat most néztem és fixek, mint állat.
Amennyiben a porlasztók rosszak akkor sz@r a hangja 1500-tól?
160e van benne és eredeti minden.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9594 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 14:00:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.17 vasárnap, 12:20:30
Lehet, hidegen megtépte a bajszát a gépnek. főleg, ha benzineshez van szokva esetleg.
Hát benzineshez van szokva,de nem hinném,hogy hidegen hajtaná,mert elvileg előtte ő is használta...Na ennyit ér a : "Légyszives ne hajtsd meg annyira,mert már sok benne a kilóméter..." kérés
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9595 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 14:05:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.17 vasárnap, 14:00:16
Hát benzineshez van szokva,de nem hinném,hogy hidegen hajtaná,mert elvileg előtte ő is használta...Na ennyit ér a : "Légyszives ne hajtsd meg annyira,mert már sok benne a kilóméter..." kérés
lehet, hogy nem hangzott túl hitelesen tőled
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9596 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:23:44 »
Sziasztok!
Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?
Köszi. Attila
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9597 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:25:03 »
Idézetet írta: kishalacska - 2011.04.17 vasárnap, 19:23:44
Sziasztok!
Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?
Köszi. Attila
eu4-en jön és jönni is fog
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9598 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:25:43 »
Idézetet írta: kishalacska - 2011.04.17 vasárnap, 19:23:44
Sziasztok!
Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?
Köszi. Attila
Az au4eseknél mindenkinél.üsd ki.sokkal jobb,mintha ő tenné veled ugyan ezt!
...visszajön!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9599 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:28:10 »
Idézetet írta: kishalacska - 2011.04.17 vasárnap, 19:23:44
Sziasztok!
Az egér szelep offolása után mindenkinek jött a jutalom check engine lámpa?
Vagy csak én szúrtam el valamit?
És ha kiütöm visszajön? Vagy?
Köszi. Attila
Igen vissza fog jönni,de elvileg be lehet programoztatni,hogy ritkábban dobálja a hiba kódot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
185
186
187
188
189
190
191
[
192
]
193
194
195
196
197
198
199
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ