Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:44:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
186
187
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
199
200
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658521 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9600 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:30:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.17 vasárnap, 14:05:15
lehet, hogy nem hangzott túl hitelesen tőled
Ezt most miért is mondod?...Én talán durván vezetnék?
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9601 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:31:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.17 vasárnap, 19:25:43
Az au4eseknél mindenkinél.üsd ki.sokkal jobb,mintha ő tenné veled ugyan ezt!
...visszajön!
üsd ki, üsd ki
majd elhajolok
de ha visszajön minek?
akkor hagyom a francba
kösz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9602 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:33:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.17 vasárnap, 19:30:05
Ezt most miért is mondod?...Én talán durván vezetnék?
én nem tudom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9603 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:36:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.17 vasárnap, 19:25:03
eu4-en jön és jönni is fog
...és jőni fog, mert jőni kell???
akkor az ott világítani fogik
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9604 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:37:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.17 vasárnap, 19:33:16
én nem tudom
Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid
Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9605 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:40:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.17 vasárnap, 19:37:53
Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid
Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9606 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:41:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.17 vasárnap, 19:37:53
Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid
Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI
lehet,hogy csak megvickolt a mutid.....?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9607 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 19:45:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.17 vasárnap, 19:41:02
lehet,hogy csak megvickolt a mutid.....?!
Hát eléggé *** poén lett volna
Meg a hangjából ítélve,síkideg volt,ergo valós volt a szitu...Lehet a Mondi lázad fel ellene
Az a baj,hogy már néha félek,hogy valami baja lesz...Mert akkor járhatnék busszal. Valahogy nincs keretünk most 4 új porlasztóra
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.17 vasárnap, 19:51:27 írta Nika91127
»
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9608 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 20:12:56 »
Idézetet írta: kishalacska - 2011.04.17 vasárnap, 19:36:14
...és jőni fog, mert jőni kell???
akkor az ott világítani fogik
Sajna eu4-esnél ez a szitu,van aki azárt vett hiba törlő kézikészüléket
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9609 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 20:42:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.04.17 vasárnap, 13:20:28
Euró 3-as a gép.
Mellesleg van egy csörgés 1500-2100 körül. azt hittem az cooler lefogató bilincsei, de azokat most néztem és fixek, mint állat.
Amennyiben a porlasztók rosszak akkor sz@r a hangja 1500-tól?
160e van benne és eredeti minden.
Én ezért nem csippeltetem az enyémet, habár már volt cserélve benne a porlasztó (2x) de még csak 162eKm van benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9610 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 00:56:29 »
Üdv Fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!
Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).
1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?
2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!
Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás" azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?
3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?
Minden választ , ötletet előre is köszönök!
Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9611 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 08:49:51 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.04.18 hétfő, 00:56:29
Üdv Fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!
Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).
1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?
2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!
Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás" azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?
3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?
Minden választ , ötletet előre is köszönök!
Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((
üdv.
a 3.problémárdra nekem az volt a sajátomnál a megoldás hogy kipucoltam az egr-t és a szivosort.semmi ördöngösség nincs benne.ha pár napot visszaolvasol valahol leirtam hogy hogy is kell.de googliban rákeresel és biztos találsz leirást.ezt saját magad is meg tudod csinálni.megsporolsz pár 1000est.a szürök cseréjét mindenképp ajánlom.én miután kitisztitottam a szelepet és a szivosort,megszünt a kopogos hang és a füstölgetés is.szebb lett az auto hangja.
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9612 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 09:05:03 »
Ez üzemanyag rendszeri (talán porlasztós) problémának tűnik. Amúgy kéne olvastatni egy hibakódot! Ez mindig az első lépés!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9613 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 09:14:50 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.04.18 hétfő, 00:56:29
Üdv Fórumtársak!
Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!
Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).
1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?
2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!
Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás" azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?
3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?
Minden választ , ötletet előre is köszönök!
Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((
A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).
A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.
A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9614 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 10:18:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.18 hétfő, 09:14:50
A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).
A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.
A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.
A kopogás inkább a porlasztásra utal, nem? Esetleg már minden esélyes ennyi km-nél..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9615 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 11:28:40 »
Idézetet írta: GiN - 2011.04.18 hétfő, 10:18:00
A kopogás inkább a porlasztásra utal, nem? Esetleg már minden esélyes ennyi km-nél..
De igen, de lehet pl. hidrotőke is akár. De az is lehet, hogy egy KAM törlés (akksi le éjszakára) után, a hangolási paraméterek újratanulása után megszűnik. Meg az is lehet, hogy a CKP jel pontatlan a lendkerék miatt, emiatt meg a befecskendezés pontatlan annyira, hogy kopogva járjon. De ha nagyon kopogós lesz, a kopogásérzékelő úgy is jelzi.
Mivel stabil az alapjárata, így én inkább a lendkerék felé indulnék. Főleg egy Ford szervizzel szemben, ahol ha megemlíted a villógó izzításjelzőt, rögtön cserélni akarják a teljes üzemanyag rendszert, csak mert talán.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9616 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 12:15:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.18 hétfő, 11:28:40
De igen, de lehet pl. hidrotőke is akár. De az is lehet, hogy egy KAM törlés (akksi le éjszakára) után, a hangolási paraméterek újratanulása után megszűnik. Meg az is lehet, hogy a CKP jel pontatlan a lendkerék miatt, emiatt meg a befecskendezés pontatlan annyira, hogy kopogva járjon. De ha nagyon kopogós lesz, a kopogásérzékelő úgy is jelzi.
Mivel stabil az alapjárata, így én inkább a lendkerék felé indulnék. Főleg egy Ford szervizzel szemben, ahol ha megemlíted a villógó izzításjelzőt, rögtön cserélni akarják a teljes üzemanyag rendszert, csak mert talán.
A hidrotőke csörög, ha leesik a fordulat, nem kopog...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9617 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 16:58:02 »
Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
Kb azóta adja ezt a hangot amióta megszüntettem a folyamatosan rácsöpögő olajat ami a szervósziv. felől jön.
De nagyon minimális csöpögött rá belőle. Napi 1-2 csepp.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.18 hétfő, 17:03:47 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9618 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 16:58:48 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.18 hétfő, 16:58:02
Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
nekem is csinálta, aztán abbahagyta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9619 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 17:04:07 »
Akkor megnyugodtam.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.18 hétfő, 16:58:48
nekem is csinálta, aztán abbahagyta
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9620 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 19:56:36 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem Egr dugózással kapcsolatban, ha kitakarítom a szívósort és Egr dugó helyett a rámenő vákumcsövet lehúzom és azt dugaszolom be! Így nem tud kinyitni. Ez a megoldás nem jó? Lesz valami következménye?
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9621 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 20:01:12 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.04.18 hétfő, 19:56:36
Sziasztok! Lenne egy kérdésem Egr dugózással kapcsolatban, ha kitakarítom a szívósort és Egr dugó helyett a rámenő vákumcsövet lehúzom és azt dugaszolom be! Így nem tud kinyitni. Ez a megoldás nem jó? Lesz valami következménye?
működik,de félmegoldás.a záró lap fizikailag akadályozza meg a gáz bejutását.ebben az esetben,ha nem zár tökéletesen az egr szelepe,vagy koksz kerül oda,akkor nem lesz tökéletes az elszigetelés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9622 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 20:10:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.18 hétfő, 20:01:12
működik,de félmegoldás.a záró lap fizikailag akadályozza meg a gáz bejutását.ebben az esetben,ha nem zár tökéletesen az egr szelepe,vagy koksz kerül oda,akkor nem lesz tökéletes az elszigetelés.
De én azt is kitakaritottam és megfújtam és jól szigetelt. ha nem lesz különösebb problémája akkor így marad míg nem találok saválló anyagot dugónak. Köszönöm a gyors választ.
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9623 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 20:35:30 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.04.18 hétfő, 20:10:47
De én azt is kitakaritottam és megfújtam és jól szigetelt. ha nem lesz különösebb problémája akkor így marad míg nem találok saválló anyagot dugónak. Köszönöm a gyors választ.
szabadonválasztott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9624 Dátum:
2011.04.19 kedd, 07:40:10 »
Talán igényli a kenést
A probléma abból adódik, hogy hamarabb engedi el a bendix a fogaskerék kapcsolatot, mint a villanyt. A szétválás pillanatában még nyomaték van a villanymotoron, ezért pörög fel. Szétszedés, pucolás megoldhatja.
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.18 hétfő, 16:58:02
Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
Kb azóta adja ezt a hangot amióta megszüntettem a folyamatosan rácsöpögő olajat ami a szervósziv. felől jön.
De nagyon minimális csöpögött rá belőle. Napi 1-2 csepp.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9625 Dátum:
2011.04.19 kedd, 07:43:34 »
Tök erre gondolok én is.
De hogy szétszedjem az valószínűtlen.
Besokaltam mostanában az autószereléstől. 3 hónapja olajos a kezem.
Lesz baja ha így marad?
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.19 kedd, 07:40:10
A probléma abból adódik, hogy hamarabb engedi el a bendix a fogaskerék kapcsolatot, mint a villanyt. A szétválás pillanatában még nyomaték van a villanymotoron, ezért pörög fel. Szétszedés, pucolás megoldhatja.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9626 Dátum:
2011.04.19 kedd, 11:39:40 »
Kb. fél másodpercig küldi a villanyt rá, attól a felpörgés. Baja nem nagyon lesz tőle, max idegesít.
Lehet, hogy ha többször megindítózod, helyre rázódik.
Csak figyelj, hogy a rali nyomás el ne szaladjon, várj 2-3 mp-eket.
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.19 kedd, 07:43:34
Tök erre gondolok én is.
De hogy szétszedjem az valószínűtlen.
Besokaltam mostanában az autószereléstől. 3 hónapja olajos a kezem.
Lesz baja ha így marad?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
rebb
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9627 Dátum:
2011.04.19 kedd, 17:51:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.10 vasárnap, 19:46:00
Megnézném az olajnyomást elsőkörben, mert ha nincs az para mivel hidraulikusan fesziti a láncot.....
ha nincs feszités átugrik a vezérlés és az eredményét a barátod is látja....rotyog a himbasor....ha mák van a himbasor leugrik mert elenged a tartója, akkor párdarab himba meguszhatja, de hengerfej csere akkor is kinéz nagy eséllyel mert dara van.....a hidraulikus feszitőket is átkéne nézni nem e szorul valamelyik.....
Szerintem.
Az olajnyomás jó ötlet, csak most már nehéz mérni. (szét van bontva megint)
Azért köszönöm, ezen a vonalon el lehet indulni.
Üdv:
Naplózva
rebb
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9628 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:00:35 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.04.13 szerda, 20:11:19
Bocsi de most jutott eszembe,hogy nekem megvan a régi hengerfej a himba sorral,sorokkal ha érdekli a haverodat odaadom ingyené vagy ha sokalja akkor megalkudhatunk!Hátha ö hasznát veszi.Én ugy is kidobnám.
Hello!
Köszönöm a felajánlást, nagyon rendes vagy, nem is szeretnélek visszautasítani, de neki is van már 2db és állítólag javíthatatlan.
És köszönöm az első hozzászólásodban lévő tippet is (láncfeszítő).
egyenlőre ezen a vonalon fogunk elindulni (olajnyomás, feszítő).
Üdv:
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9629 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:01:04 »
Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9630 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:06:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:01:04
Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
Nem lehet benne csak jeladókat cserélni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9631 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:12:21 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.19 kedd, 18:06:32
Nem lehet benne csak jeladókat cserélni?
Sajnos nem,mert kompletten kell az egészet,csak úgy lehet rendelni,így gondoltam beszerzek egy bontottat,és akkor az jó lesz...Mert hát eddig azt mondják ez volt az első Mondeo mióta működnek,aminek ilyen baja volt...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9632 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:13:25 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:12:21
Sajnos nem,mert kompletten kell az egészet,csak úgy lehet rendelni,így gondoltam beszerzek egy bontottat,és akkor az jó lesz...Mert hát eddig azt mondják ez volt az első Mondeo mióta működnek,aminek ilyen baja volt...
kérdezd meg Motorcraftot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9633 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:17:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:01:04
Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
ŐŐŐŐ nemtom. A gázpedál jeladó 3x túlbiztosítottságú, azaz 3db potméter van benne, pont az ilyen hibák elkerülése végett. Sokkal inkább vezetékelési gond lehet, vagy ecu oldali csatlakozó rohadás. Azt érdemes lenne megnézni, hogy nem ázik-e az ecu, ill milyen állapotban van a csatlakozó.
De ha mégis ilyen kell, ez uniform darab, azaz jó lesz hozzá az angol szerintem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9634 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:17:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.19 kedd, 18:13:25
kérdezd meg Motorcraftot
Köszi a tippet,rajta vagyok a témán
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9635 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:18:30 »
Idézetet írta: rebb - 2011.04.19 kedd, 18:00:35
Hello!
Köszönöm a felajánlást, nagyon rendes vagy, nem is szeretnélek visszautasítani, de neki is van már 2db és állítólag javíthatatlan.
És köszönöm az első hozzászólásodban lévő tippet is (láncfeszítő).
egyenlőre ezen a vonalon fogunk elindulni (olajnyomás, feszítő).
Üdv:
Ez jó irány, csak nem világos, hogy aki először cserélte, miért nem nézte meg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9636 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:18:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.19 kedd, 18:17:17
ŐŐŐŐ nemtom. A gázpedál jeladó 3x túlbiztosítottságú, azaz 3db potméter van benne, pont az ilyen hibák elkerülése végett. Sokkal inkább vezetékelési gond lehet, vagy ecu oldali csatlakozó rohadás. Azt érdemes lenne megnézni, hogy nem ázik-e az ecu, ill milyen állapotban van a csatlakozó.
De ha mégis ilyen kell, ez uniform darab, azaz jó lesz hozzá az angol szerintem.
Megnézték,és mondták,hogy a csatlakozók mind épek,és ők is csodálkoztak,hogy ilyen hiba előfordul,mert nem nagyon jellemző...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9637 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:41:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:18:45
Megnézték,és mondták,hogy a csatlakozók mind épek,és ők is csodálkoztak,hogy ilyen hiba előfordul,mert nem nagyon jellemző...
hát...ha megbízol bennük....a 3 poti túl van biztosítva rendesen.
Kérd már el tőlük a hibakódot amit kiolvastak a gépből!csak érdekesség képpen.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9638 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:42:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 18:41:33
hát...ha megbízol bennük....a 3 poti túl van biztosítva rendesen.
Kérd már el tőlük a hibakódot amit kiolvastak a gépből!csak érdekesség képpen.....
Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9639 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:45:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:42:50
Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig
Te szegény! Csak sírva ne fakadjak, mert elázik az íróasztal!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9640 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:47:54 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.19 kedd, 18:45:39
Te szegény! Csak sírva ne fakadjak, mert elázik az íróasztal!
Miért kéne sírva fakadni? Vizsgaidőszak előtt kell 2-3 nap pihenés az otthoni zajok nélkül...
Amúgy csak saját kis apartmanba megyünk(1 szoba,konyha,fürdő),szóval nem valami kacsalábonforgó izébe
Jah és nem mellesleg autókázhatok egy kicsikét...Bár ezen a héten már 400 kmnél tartok...És nem tudom,hogyan
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9641 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:52:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 18:42:50
Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig
mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9642 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:53:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 18:52:00
mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit
ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
ezt magyarázd el a trafis
-öknek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9643 Dátum:
2011.04.19 kedd, 18:53:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 18:52:00
mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
Nekem nem lustul el sosem,a Kaposvár-Pécs távot mindig szépen komótosan,kb. 45-48 perc alatt teszi meg...De biztosan unja már
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9644 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:04:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.19 kedd, 18:53:22
ezt magyarázd el a trafis
-öknek
engem elkerülnek.vagy nem látnak.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9645 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:06:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 19:04:33
engem elkerülnek.vagy nem látnak.....
még egy darabig, majd az scs107-esek
én addig nem veszem meg, míg ezek ki nem jönnek...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9646 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:07:13 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.19 kedd, 19:04:33
engem elkerülnek.vagy nem látnak.....
Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?
Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9647 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:10:55 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 19:07:13
Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?
Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik
ráhibáztál! Kimondhatatlansebességgel!Sőt!Elképzelhetetlen sebességgel!Ez már majdnem Űrgolyhók!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9648 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:11:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.19 kedd, 19:07:13
Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?
Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik
na ez már nálunk nem működik, mert kaptak sajátot, bevágták egy fókába, és járják a várost és a környéket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9649 Dátum:
2011.04.19 kedd, 19:11:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.19 kedd, 19:06:21
még egy darabig, majd az scs107-esek
én addig nem veszem meg, míg ezek ki nem jönnek...
nem vok én olyan.a megendedett legnagyobb sebességgel közlekedek mindenütt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
186
187
188
189
190
191
192
[
193
]
194
195
196
197
198
199
200
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ