Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:40:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658400 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9600 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:30:05 »

lehet, hogy nem hangzott túl hitelesen tőled hehe eplus2

Ezt most miért is mondod?...Én talán durván vezetnék? Cheesy
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #9601 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:31:12 »

Az au4eseknél mindenkinél.üsd ki.sokkal jobb,mintha ő tenné veled ugyan ezt! nyes Wink wave ...visszajön!

üsd ki, üsd ki Smiley
majd elhajolok  nyes
de ha visszajön minek?
akkor hagyom a francba
kösz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9602 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:33:16 »

Ezt most miért is mondod?...Én talán durván vezetnék? Cheesy
én nem tudom Roll Eyes Roll Eyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #9603 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:36:14 »

eu4-en jön és jönni is fog wave

...és jőni fog, mert jőni kell???  nyes
akkor az ott világítani fogik  eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9604 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:37:53 »

én nem tudom Roll Eyes Roll Eyes vigyor3

Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid  Wink Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9605 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:40:35 »

Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid  Wink Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI Cheesy
eljen Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9606 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:41:02 »

Nem tudod,de a koromból ítélve vannak tippjeid  Wink Amúgy nem baj,nem szégyellem,hajtom,ha sietni kell...Valahogy tetszett az,hogy hajtsam meg,hátha előjön újra a hiba..."Kár",hogy nincs kipörgésgátló...Ma tuti csattogott volna...I love TDCI Cheesy
lehet,hogy csak megvickolt a mutid.....?! Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9607 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 19:45:50 »

lehet,hogy csak megvickolt a mutid.....?! Cheesy

Hát eléggé *** poén lett volna Cheesy Meg a hangjából ítélve,síkideg volt,ergo valós volt a szitu...Lehet a Mondi lázad fel ellene  hehe  hehe
Az a baj,hogy már néha félek,hogy valami baja lesz...Mert akkor járhatnék busszal. Valahogy nincs keretünk most 4 új porlasztóra  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.17 vasárnap, 19:51:27 írta Nika91127 » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #9608 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 20:12:56 »

...és jőni fog, mert jőni kell???  nyes
akkor az ott világítani fogik  eplus2
Sajna eu4-esnél ez a szitu,van aki azárt vett hiba törlő kézikészüléket
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9609 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 20:42:20 »

Euró 3-as a gép.
Mellesleg van egy csörgés 1500-2100 körül. azt hittem az cooler lefogató bilincsei, de azokat most néztem és fixek, mint állat.
Amennyiben a porlasztók rosszak akkor sz@r a hangja 1500-tól?
160e van benne és eredeti minden.
Én ezért nem csippeltetem az enyémet, habár már volt cserélve benne a porlasztó (2x) de még csak 162eKm van benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9610 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 00:56:29 »

Üdv Fórumtársak!

Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!

Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).

1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?

2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!

Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás"  azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?

3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?

Minden választ , ötletet előre is köszönök!

Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9611 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 08:49:51 »

Üdv Fórumtársak!

Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!

Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).

1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?

2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!

Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás"  azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?

3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?

Minden választ , ötletet előre is köszönök!

Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((


üdv.
a 3.problémárdra nekem az volt a sajátomnál a megoldás hogy kipucoltam az egr-t és a szivosort.semmi ördöngösség nincs benne.ha pár napot visszaolvasol valahol leirtam hogy hogy is kell.de googliban rákeresel és biztos találsz leirást.ezt saját magad is meg tudod csinálni.megsporolsz pár 1000est.a szürök cseréjét mindenképp ajánlom.én miután kitisztitottam a szelepet és a szivosort,megszünt a kopogos hang és a füstölgetés is.szebb lett az auto hangja.
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9612 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 09:05:03 »


Ez üzemanyag rendszeri (talán porlasztós) problémának tűnik. Amúgy kéne olvastatni egy hibakódot! Ez mindig az első lépés!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9613 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 09:14:50 »

Üdv Fórumtársak!

Segítséget szeretnék kérni hogy merre induljak el és esetleg mi az amit laikusként magam is megpróbálhatok vagy kideríthetek!

Alapfelállás , esetleg érdekes tényekkel:
2002.12.havi TDCI 2.0 ferdehatú (motorkód: HJBB2R...) 215e km van a kocsiba kuplungtárcsa és kinyomócsapágy kb. féléve volt cserélve a kettőstömegű lendkerekek NEM lettek cserélve. 3 napja az önindító is javítva volt (csapágyazása vmi fémes feket portól tönkre ment, szét hullott).

1. probléma:
Kb. 1 honapja figyeltem fel rá hogy alapjáraton az eddiginél több, erősebb rezgés jön át a motortól az utastérbe, az alapjáratom nem ingadozik 900as stabilan és alulról áll be.
Fórum olvasás alapján ezt lehet a kettős lendkerék okozza, napokban meg próbálom leállításkor kifülelni hogy van-e koppanás arról a részről ahogy itt javasolták több hozzászólásban is. Esetleg más tipp ok lehet-e illetve jó nyomon járok-e?

2. probléma(sajnos ez a komolyabb):
Ma országúton haladva átlag 100-110km/h-as tempóval 100km megtételen után előzés közben történt, hogy 115km/h óráról kezdtem kigyorsítani mikor is az előttem lévő kocsi is előzésbe akart kezdeni de én már a balsávba haladtam. Elkerülendő az ütközést hirtelen elvettem a gázról a lábam olyan 125km/h körül , szerencsére az előttem lévő észrevette hogy nem kellen neki most előzni mégse, mert én már elkezdtem a manővert. Mivel közeledett erősen a szembejövő autós is a gázelvétel után 1-2mpel újra beleléptem a gázba ekkor jött azonban a meglepetés látványosan visszaesett a motor teljesítményem, kb mintha a 4 hengerből már csak 3 dolgozna, vagy elmenne a turbó lényeg hogy megtorpant az autó. Szerencsére az előzést ennek ellenére is sikerült befejezni lestem is utána a műszerfalat hogy megtudjam mi is volt ez? De ott csak az izzítást jelző narancssárga lámpa kezdett el villogni, a kocsi tartotta továbbra is a 100-110es tempót de a biztonság kedvéért 500m után megálltam leállítottam a motort , majd indítás ment pöccre és a lámpa se villogott utána, vmint a kocsi is újra ment 50km-t 90-100km/h tempóval!

Ezzel a dologgal úgy gondolom mindenképpen minél hamarabb kezdeni kell vmit egy következő előzésbe nem szeretnék bent ragadni!
Hol érdemes elindulni? Ki találkozott már ilyen hibával és ott mi jelentett megoldást? Ezek a dolgok érdekelnének.
Eddigi fórum olvasás során arra jutottam, hogy FORD szervízben diagnosztika kellene de kérdés így hogy a hiba ugye törlődött van-e értelme?
"poharazás"  azaz résolajveszteségmérés ezt ki csinálná meg olcsón és megbízhatóan Eger közelében vagy ez is szinten FORD szerviz lesz?
Gázolajszűrő csere is következik kb. 2 éves ami fent van illetve most jön a olaj,levegő, pollenszűrők cseréje és a motorolaj csere is.
Szívósortisztítás szintén hol érdemes csináltatni?
EGR tisztítás vagy kiiktatás?
MAF takarítás?

3. probléma kicsit kopogósabbnak érzem a járgányt üzem meleg állapotban is főleg hirtelen kigyorsításoknál, vagy nagyobb emelkedőknél.
Ezt lehet az olajcsere majd vmennyire orvosolja vagy szintén összefügg a fenti 2 problémával?

Minden választ , ötletet előre is köszönök!

Mondeo tali csak nem akar összejönni először én lettem beteg, most meg a kocsi:(((

A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).

A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.

A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9614 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:18:00 »

A hiba ott keletkezett, hogy a kuplung felújításánál nem cseréltetted ki a lendkereket. Tudom, ez általában költségkímélő megoldás szokott lenni, de ez esetben épp az ellenkezőjét csinálja:
- a vibráció tipikus jele a lendkerékhalálnak (+ motortartó bakok is esélyesek)
- az önindító csapágyhibája a széthullóban lévő lendkerékből eredő fémportól lehet. Ha ettől van, akkor ismét tönkre fog menni, valamint az önindító fogaskerék is képes lekopni.
- a hirtelen fordulatszámváltozásra villogó izzításjelző általában CMP-CKP jeladópár hiba szokott lenni, ami alapesetben a CMP jeladó cseréjével orvosolható (de nehezen hihető, hogy a 2002-es évjáratú motorban ez még nem történt meg, továbbá az újabb, szürke tokozású egységre nem jellemző a hiba), de ez esetben a lendkerék is hibás lehet. A CKP jeladó a lendkerék fogaskoszorúját használja, így ha az széthullóban van, lehet olyan pillanat, amikor nem lesz jó a ckp jele, amitől a motorvezérlés egyből tiltja a befecskendezést (ld. vészüzem).

A hibakód nagy valószínűséggel törlődött, így egy megoldás van: előidézni ismét és úgy menni szervizbe, diagnosztikára. Ha igaz a teória, magasabb fordulatszámnál hirtelen gázelvétel és gázadás párosra ismét jeletkeznie kell.

A porlasztókat egyelőre ne emlegesd a szerviznek, mert akkor egyből jön a válasz: teljes porlasztó és cr pumpa felújítás megoldja a gondodat.
A kopogás inkább a porlasztásra utal, nem? Esetleg már minden esélyes ennyi km-nél..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9615 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:28:40 »

A kopogás inkább a porlasztásra utal, nem? Esetleg már minden esélyes ennyi km-nél..
De igen, de lehet pl. hidrotőke is akár. De az is lehet, hogy egy KAM törlés (akksi le éjszakára) után, a hangolási paraméterek újratanulása után megszűnik. Meg az is lehet, hogy a CKP jel pontatlan a lendkerék miatt, emiatt meg a befecskendezés pontatlan annyira, hogy kopogva járjon. De ha nagyon kopogós lesz, a kopogásérzékelő úgy is jelzi.  
Mivel stabil az alapjárata, így én inkább a lendkerék felé indulnék. Főleg egy Ford szervizzel szemben, ahol ha  megemlíted a villógó izzításjelzőt, rögtön cserélni akarják a teljes üzemanyag rendszert, csak mert talán. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9616 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 12:15:21 »

De igen, de lehet pl. hidrotőke is akár. De az is lehet, hogy egy KAM törlés (akksi le éjszakára) után, a hangolási paraméterek újratanulása után megszűnik. Meg az is lehet, hogy a CKP jel pontatlan a lendkerék miatt, emiatt meg a befecskendezés pontatlan annyira, hogy kopogva járjon. De ha nagyon kopogós lesz, a kopogásérzékelő úgy is jelzi.  
Mivel stabil az alapjárata, így én inkább a lendkerék felé indulnék. Főleg egy Ford szervizzel szemben, ahol ha  megemlíted a villógó izzításjelzőt, rögtön cserélni akarják a teljes üzemanyag rendszert, csak mert talán. Cheesy


A hidrotőke csörög, ha leesik a fordulat, nem kopog...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9617 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 16:58:02 »

Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
Kb azóta adja ezt a hangot amióta megszüntettem a folyamatosan rácsöpögő olajat ami a szervósziv. felől jön.
De nagyon minimális csöpögött rá belőle. Napi 1-2 csepp.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.18 hétfő, 17:03:47 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9618 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 16:58:48 »

Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
nekem is csinálta, aztán abbahagyta nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9619 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 17:04:07 »

Akkor megnyugodtam.
nekem is csinálta, aztán abbahagyta nemtudom
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #9620 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 19:56:36 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem Egr dugózással kapcsolatban, ha kitakarítom a szívósort és Egr dugó helyett a rámenő vákumcsövet lehúzom és azt dugaszolom be! Így nem tud kinyitni. Ez a megoldás nem jó? Lesz valami következménye?
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9621 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 20:01:12 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem Egr dugózással kapcsolatban, ha kitakarítom a szívósort és Egr dugó helyett a rámenő vákumcsövet lehúzom és azt dugaszolom be! Így nem tud kinyitni. Ez a megoldás nem jó? Lesz valami következménye?
működik,de félmegoldás.a záró lap fizikailag akadályozza meg a gáz bejutását.ebben az esetben,ha nem zár tökéletesen az egr szelepe,vagy koksz kerül oda,akkor nem lesz tökéletes az elszigetelés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #9622 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 20:10:47 »

működik,de félmegoldás.a záró lap fizikailag akadályozza meg a gáz bejutását.ebben az esetben,ha nem zár tökéletesen az egr szelepe,vagy koksz kerül oda,akkor nem lesz tökéletes az elszigetelés.

De én azt is kitakaritottam és megfújtam és jól szigetelt. ha nem lesz különösebb problémája akkor így marad míg nem találok saválló anyagot dugónak. Köszönöm a gyors választ.
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9623 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 20:35:30 »

De én azt is kitakaritottam és megfújtam és jól szigetelt. ha nem lesz különösebb problémája akkor így marad míg nem találok saválló anyagot dugónak. Köszönöm a gyors választ.
szabadonválasztott. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9624 Dátum: 2011.04.19 kedd, 07:40:10 »

Talán igényli a kenést  smile

A probléma abból adódik, hogy hamarabb engedi el a bendix a fogaskerék kapcsolatot, mint a villanyt. A szétválás pillanatában még nyomaték van a villanymotoron, ezért pörög fel. Szétszedés, pucolás megoldhatja.

Az önindítóm kb 1 hete beindulás után olyan hangot ad mintha .....
Mondjuk mintha egy nyilat lőnének el a fülem mellett. Süvít, felpörög, vagy lepörög, vagy ilyesmi.
Mi lehet az?
Tökéletesen indít, mindig elsőre, nem csörög, nem csattog, csak simán beindítja, és amikor visszaengedem a kulcsot akkor adja a hangot.
Kb azóta adja ezt a hangot amióta megszüntettem a folyamatosan rácsöpögő olajat ami a szervósziv. felől jön.
De nagyon minimális csöpögött rá belőle. Napi 1-2 csepp.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9625 Dátum: 2011.04.19 kedd, 07:43:34 »

Tök erre gondolok én is.
De hogy szétszedjem az valószínűtlen.
Besokaltam mostanában az autószereléstől. 3 hónapja olajos a kezem.  vigyor3
Lesz baja ha így marad?

A probléma abból adódik, hogy hamarabb engedi el a bendix a fogaskerék kapcsolatot, mint a villanyt. A szétválás pillanatában még nyomaték van a villanymotoron, ezért pörög fel. Szétszedés, pucolás megoldhatja.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #9626 Dátum: 2011.04.19 kedd, 11:39:40 »

Kb. fél másodpercig küldi a villanyt rá, attól a felpörgés. Baja nem nagyon lesz tőle, max idegesít.
Lehet, hogy ha többször megindítózod, helyre rázódik.
Csak figyelj, hogy a rali nyomás el ne szaladjon, várj 2-3 mp-eket.

Tök erre gondolok én is.
De hogy szétszedjem az valószínűtlen.
Besokaltam mostanában az autószereléstől. 3 hónapja olajos a kezem.  vigyor3
Lesz baja ha így marad?

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #9627 Dátum: 2011.04.19 kedd, 17:51:53 »

Megnézném az olajnyomást elsőkörben, mert ha nincs az para mivel hidraulikusan fesziti a láncot.....
ha nincs feszités átugrik a vezérlés és az eredményét a barátod is látja....rotyog a himbasor....ha mák van a himbasor leugrik mert elenged a tartója, akkor párdarab himba meguszhatja, de hengerfej csere akkor is kinéz nagy eséllyel mert dara van.....a hidraulikus feszitőket is átkéne nézni nem e szorul valamelyik.....
Szerintem.

Az olajnyomás jó ötlet, csak most már nehéz mérni. (szét van bontva megint)
Azért köszönöm, ezen a vonalon el lehet indulni.  worship

Üdv:
Naplózva
rebb
Vendég
« Új hozzászólás #9628 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:00:35 »

Bocsi de most jutott eszembe,hogy nekem megvan a régi hengerfej a himba sorral,sorokkal ha érdekli a haverodat odaadom ingyené vagy ha sokalja akkor megalkudhatunk!Hátha ö hasznát veszi.Én ugy is kidobnám.

Hello!

Köszönöm a felajánlást, nagyon rendes vagy, nem is szeretnélek visszautasítani, de neki is van már 2db és állítólag javíthatatlan.  worship
És köszönöm az első hozzászólásodban lévő tippet is (láncfeszítő).
egyenlőre ezen a vonalon fogunk elindulni (olajnyomás, feszítő).

Üdv:
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9629 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:01:04 »

Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9630 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:06:32 »

Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...

Nem lehet benne csak jeladókat cserélni?  Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9631 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:12:21 »

Nem lehet benne csak jeladókat cserélni?  Huh?

Sajnos nem,mert kompletten kell az egészet,csak úgy lehet rendelni,így gondoltam beszerzek egy bontottat,és akkor az jó lesz...Mert hát eddig azt mondják ez volt az első Mondeo mióta működnek,aminek ilyen baja volt...  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9632 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:13:25 »

Sajnos nem,mert kompletten kell az egészet,csak úgy lehet rendelni,így gondoltam beszerzek egy bontottat,és akkor az jó lesz...Mert hát eddig azt mondják ez volt az első Mondeo mióta működnek,aminek ilyen baja volt...  szomoru1
kérdezd meg Motorcraftot wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9633 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:17:17 »

Nos a hiba meg van...Szerintem senki se találná ki mi volt az,így elmondom...A szervízben is csak nagy szemekkel néztek,mert ilyen eddig 1szer történt csak a szerviz története során,és az se Mondeoban. Történt ugyanis,hogy a gázpedál jeladója-érzékelője(kinek hogyan ízlés szerint) ment tönkre. Emiatt volt a hibakód,emiatt húzott rángatva,mert nem kapott néha jelet a Computer... A porlasztók és egyéb motorikus alkatrészek tökéletesen működnek,egyedül egy komplett gázpedált kéne szerezni(újonnan 34ezer pénz,de gondolom a bontott is jó). Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek az angol gázpedál is jó bele?...
ŐŐŐŐ nemtom. A gázpedál jeladó 3x túlbiztosítottságú, azaz 3db potméter van benne, pont az ilyen hibák elkerülése végett. Sokkal inkább vezetékelési gond lehet, vagy ecu oldali csatlakozó rohadás. Azt érdemes lenne megnézni, hogy nem ázik-e az ecu, ill milyen állapotban van a csatlakozó.
De ha mégis ilyen kell, ez uniform darab, azaz jó lesz hozzá az angol szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9634 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:17:36 »

kérdezd meg Motorcraftot wave

Köszi a tippet,rajta vagyok a témán  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9635 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:18:30 »

Hello!

Köszönöm a felajánlást, nagyon rendes vagy, nem is szeretnélek visszautasítani, de neki is van már 2db és állítólag javíthatatlan.  worship
És köszönöm az első hozzászólásodban lévő tippet is (láncfeszítő).
egyenlőre ezen a vonalon fogunk elindulni (olajnyomás, feszítő).

Üdv:
Ez jó irány, csak nem világos, hogy aki először cserélte, miért nem nézte meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9636 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:18:45 »

ŐŐŐŐ nemtom. A gázpedál jeladó 3x túlbiztosítottságú, azaz 3db potméter van benne, pont az ilyen hibák elkerülése végett. Sokkal inkább vezetékelési gond lehet, vagy ecu oldali csatlakozó rohadás. Azt érdemes lenne megnézni, hogy nem ázik-e az ecu, ill milyen állapotban van a csatlakozó.
De ha mégis ilyen kell, ez uniform darab, azaz jó lesz hozzá az angol szerintem.

Megnézték,és mondták,hogy a csatlakozók mind épek,és ők is csodálkoztak,hogy ilyen hiba előfordul,mert nem nagyon jellemző...  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9637 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:41:33 »

Megnézték,és mondták,hogy a csatlakozók mind épek,és ők is csodálkoztak,hogy ilyen hiba előfordul,mert nem nagyon jellemző...  szomoru1
hát...ha megbízol bennük....a 3 poti túl van biztosítva rendesen.
Kérd már el tőlük a hibakódot amit kiolvastak a gépből!csak érdekesség képpen..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9638 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:42:50 »

hát...ha megbízol bennük....a 3 poti túl van biztosítva rendesen.
Kérd már el tőlük a hibakódot amit kiolvastak a gépből!csak érdekesség képpen..... Wink wave

Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig  vigyor3
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9639 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:45:39 »

Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig  vigyor3

Te szegény! Csak sírva ne fakadjak, mert elázik az íróasztal!  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9640 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:47:54 »

Te szegény! Csak sírva ne fakadjak, mert elázik az íróasztal!  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Miért kéne sírva fakadni? Vizsgaidőszak előtt kell 2-3 nap pihenés az otthoni zajok nélkül... Cheesy Amúgy csak saját kis apartmanba megyünk(1 szoba,konyha,fürdő),szóval nem valami kacsalábonforgó izébe Cheesy Jah és nem mellesleg autókázhatok egy kicsikét...Bár ezen a héten már 400 kmnél tartok...És nem tudom,hogyan Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9641 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:52:00 »

Rendben,holnap megpróbálom elkérni,de nem ígérem,hogy be tudom írni...Kicsit kikapcsolódom a Balatonon péntekig  vigyor3
mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9642 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:53:22 »

mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!
ezt magyarázd el a trafis police-öknek eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9643 Dátum: 2011.04.19 kedd, 18:53:43 »

mi is holnap nyargalunk bükkfürdőre.egy kicsit ki i kell kormolni a kipuffrendszert,mert ellustul így a gépállat!

Nekem nem lustul el sosem,a Kaposvár-Pécs távot mindig szépen komótosan,kb. 45-48 perc alatt teszi meg...De biztosan unja már  eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9644 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:04:33 »

ezt magyarázd el a trafis police-öknek eplus2
engem elkerülnek.vagy  nem látnak..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9645 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:06:21 »

engem elkerülnek.vagy  nem látnak..... hehe
még egy darabig, majd az scs107-esek eplus2 én addig nem veszem meg, míg ezek ki nem jönnek...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #9646 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:07:13 »

engem elkerülnek.vagy  nem látnak..... hehe

Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?  vigyor3  Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9647 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:10:55 »

Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?  vigyor3  Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik Smiley
ráhibáztál! Kimondhatatlansebességgel!Sőt!Elképzelhetetlen sebességgel!Ez már majdnem Űrgolyhók! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9648 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:11:33 »

Fénysebességgel jár a TDCI űrhajó?  vigyor3  Én meg tudom,hogy hol szoktak mérni a sünik Smiley
na ez már nálunk nem működik, mert kaptak sajátot, bevágták egy fókába, és járják a várost és a környéket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9649 Dátum: 2011.04.19 kedd, 19:11:46 »

még egy darabig, majd az scs107-esek eplus2 én addig nem veszem meg, míg ezek ki nem jönnek...
nem vok én olyan.a megendedett legnagyobb sebességgel közlekedek mindenütt! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.