V.Tamás
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:24:26 » |
|
Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket. Azt megcsinálom én is. Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.
Kérdés a következő: Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem. Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg. Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?
Szerintem hagyd ki a turbót, mert a tengelye mellett a labirint tömítés mentén elszökhet a nyomásod. Én is szeretném elkészíttetni ezt a két fenekelt dugót, de most nincs időm ezzel foglalkozni - sajna.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 21:28:21 írta V.Tamás »
|
Naplózva
|
|
|
|
khorvat
|
|
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 22:10:25 » |
|
Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.htmlMi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről! Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni? Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük. Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni? Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 23:02:41 » |
|
Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.htmlMi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről! Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni? Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük. Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni? Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni? A szífeszítő rendszernél egyszerre mindent cserélj,még főtengely ékszíjtárcsát is.A szervószíjjat ha még nem cserélted vagy nemtudod,hogy volt-e cserélve tedd meg.Én erdeti újpárti vagyok.de aki itt már vett és megmondja neked a tutit úgy te is tudsz dönteni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2011.05.17 kedd, 08:04:33 » |
|
Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.htmlMi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről! Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni? Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük. Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni? Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni? keresd TB-t,neki van 1 alig használt kuplungja-szerkezete!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2011.05.17 kedd, 09:12:00 » |
|
üdv. tisler kolegának igaza volt mikor azt mondta hogy egr dugozásom után kb 200 km és jön a check engine lámpa...nekem olyan 250 km kellett.de megvan!!!:)meg szerintem marad is mert én nem futkosok beminden héten kiüttetni azis biztos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
spyware
|
|
« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:42:17 » |
|
Hali! Megtudja nekem valaki mondani, hogy a MAF szenzoron melyik viezeték 12V, a jel...stb? Ja és jó volna valami, hogy melyiken mit kell mérni.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
|
|
|
lekner
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2011.05.17 kedd, 13:39:46 » |
|
Hello! Ha valaki tudna feltölteni olyan kezelés útmutatót, amiben benne van az MK3 2.2TDCI paraméterei(feltöltési mennyiségek, űrtartalmak stb.) igen hálásan megköszönném! Az a verzió is érdekel, hogy megvásárolnék egy gyárit. Előre is köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:30:11 » |
|
Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja. Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-) AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:30:47 » |
|
Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja.
Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-)
AndyA
és miért nem a nagytalira hozta??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:09:39 » |
|
és miért nem a nagytalira hozta?? túl nagy lett volna a füttyzápor.... mondjuk mondeót még nem láttam ilyen aspektusból.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:19:30 » |
|
túl nagy lett volna a füttyzápor.... mondjuk mondeót még nem láttam ilyen aspektusból. az enyémen lett volna mit mosni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:07:29 » |
|
Azóta valamelyik a barátnőd? ?A kpocsi is klassz meg a mosó is.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:39:09 » |
|
Azóta valamelyik a barátnőd? ?A kpocsi is klassz meg a mosó is. hát,erre a betontelepre járnék én is szivesen kocsitmosatni!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:40:02 » |
|
Bérletet is váltanál mi? ?
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:40:47 » |
|
Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője? Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab. Akkor nem kellene csak ezért szétszednem. Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket. Azt megcsinálom én is. Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.
Kérdés a következő: Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem. Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg. Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:45:28 » |
|
Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője? Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab. Akkor nem kellene csak ezért szétszednem.
alul 40es felül 50es.....asszem.Az enyém már nincs meg,mert feladtam Ezsoltnak.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:57:33 » |
|
Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat. Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene. Amelyekre a gumicső rámegy. alul 40es felül 50es.....asszem.Az enyém már nincs meg,mert feladtam Ezsoltnak.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:10:22 » |
|
Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja.
Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-)
AndyA
Nem nagy az... Tökéletes! Köszi a képeket hullám úrnak!
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:58:07 » |
|
Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat. Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene. Amelyekre a gumicső rámegy.
turbófelöl 38mm a cső asszem, mehet neki a 40-es dugó.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
pozsi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2011.05.17 kedd, 23:38:20 » |
|
Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2011.05.18 szerda, 08:54:16 » |
|
Nagyon kösz. Akkor valaki még a TDCI EGR végét mérje meg legyen kedves. Valaki volt akinek volt otthon egy a fiókban, de nem ugrik be kicsoda. Aki magára ismer az egy vonalzóval legalább essen neki. Hálám üldözni fogja. Köszi. turbófelöl 38mm a cső asszem, mehet neki a 40-es dugó.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2011.05.18 szerda, 08:58:13 » |
|
Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
Első körben a pro-tec üzemanyag rendszer tisztítót ajánlom.
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:35:54 » |
|
Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője? Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab. Akkor nem kellene csak ezért szétszednem.
vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van. Mérjem meg?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:40:00 » |
|
Ha nyitva van a motorházetőd akkor mérd, igen. Én nem vagyok kocsi közelbe 2-3 napig, mert helyszínen melózok és nem az én autómmal jöttünk. De viszont innen tudnék csövet szerezni. Ha a bontott szett ott van akkor a turbósat is mérd meg még egyszer hogy tényleg 38mm-e. vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van. Mérjem meg?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
agostonb
|
|
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:51:44 » |
|
vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van. Mérjem meg?
Hali, írtam privátot.
|
|
|
Naplózva
|
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:43:00 » |
|
Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat. Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene. Amelyekre a gumicső rámegy.
Hi, Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:54:48 » |
|
Hi,
Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:57:56 » |
|
másnak is tudsz csinálni, ha kell??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Llort Eht
|
|
« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:18:20 » |
|
másnak is tudsz csinálni, ha kell??
Kinek a dugója vált eddig be leginkább? Sok átágettről hallani...
|
|
|
Naplózva
|
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:40:02 » |
|
Valószínűleg igen. De először én akarom kipróbálni. Ha működőképes akkor csinálok. A terv szerint kb 10db -hoz lesz anyag. másnak is tudsz csinálni, ha kell??
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:40:39 » |
|
Nem EGR dugóról van szó. Mérő készülékről. Kinek a dugója vált eddig be leginkább? Sok átágettről hallani...
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:48:35 » |
|
Valószínűleg igen. De először én akarom kipróbálni. Ha működőképes akkor csinálok. A terv szerint kb 10db -hoz lesz anyag.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
agostonb
|
|
« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2011.05.18 szerda, 18:46:34 » |
|
Nem is néztem a talin, hogy sikerült a turbónyomásmérés beépítése az EGRbe? Ahogy én?
|
|
|
Naplózva
|
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2011.05.18 szerda, 18:48:21 » |
|
Nem is néztem a talin, hogy sikerült a turbónyomásmérés beépítése az EGRbe? Ahogy én?
igen, úgy csináltam. csak a menet készítése az egr-be volt trükkös
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:43:58 » |
|
Hi,
Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)
Sajna csak a gumicsövek belső átmérőjét tudtam megmérni neked, mert idő hiányában csak erre futotta. A turbóra menő 36mm, az Egr-aljára menő 52mm, de úgy számolj, hogy a turbón és az egr-en is van egy pici perem ami kb 1-2 mm magas.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:48:41 » |
|
Nagyon köszönöm. Ez így tökéletes. Pont így mérte HZsolt is. 38mm-et, a turbóshoz. Sajna csak a gumicsövek belső átmérőjét tudtam megmérni neked, mert idő hiányában csak erre futotta. A turbóra menő 36mm, az Egr-aljára menő 52mm, de úgy számolj, hogy a turbón és az egr-en is van egy pici perem ami kb 1-2 mm magas.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:50:41 » |
|
Még egy kérdés.
A turbó alján milyen bilincs van? Egymásba csúszó, vagy csavaros?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:51:23 » |
|
Még egy kérdés.
A turbó alján milyen bilincs van? Egymásba csúszó, vagy csavaros?
olyan, mint az egr felöl. csavaros, asszem AWAB.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:56:37 » |
|
olyan, mint az egr felöl. csavaros, asszem AWAB.
igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:59:28 » |
|
Akkor semmi gond. +-1 mm nem fog számítani. Rá lehet majd húzni. igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.18 szerda, 20:38:28 írta DomeSL »
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:01:42 » |
|
Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
Mafszenzor tisztítás,szívósort is nézd meg És EGR dugózás is ha még nincs.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:33:20 » |
|
igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit Látszik. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:36:14 » |
|
Látszik.
AndyA
Sokat vagy a sógoroknál.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2011.05.18 szerda, 22:11:28 » |
|
Sokat vagy a sógoroknál.
Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
gabe
|
|
« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2011.05.18 szerda, 23:01:16 » |
|
Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni.
AndyA
Ott a pont!
|
|
|
Naplózva
|
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
|
|
|
pozsi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:03:15 » |
|
Köszönöm az ötleteket, tudtok ajánlani egy jó megbizható mondeó szerelőt esetleg? Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:12:18 » |
|
Köszönöm az ötleteket, tudtok ajánlani egy jó megbizható mondeó szerelőt esetleg? Előre is köszi!
Vik? Mondj azert valamit, hogy merre keresel. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
pozsi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:46:41 » |
|
Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:51:26 » |
|
Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen. Lurdy-hazzal szemben Ford, es Viket keresd. :-) AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|