Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:22:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14665048 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10150 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:24:26 »

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?

Szerintem hagyd ki a turbót, mert a tengelye mellett a labirint tömítés mentén elszökhet a nyomásod.
Én is szeretném elkészíttetni ezt a két fenekelt dugót, de most nincs időm ezzel foglalkozni - sajna.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 21:28:21 írta V.Tamás » Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10151 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 22:10:25 »

Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.html

Mi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről!

Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni?

Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük.
Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni?
Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10152 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 23:02:41 »

Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.html

Mi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről!

Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni?

Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük.
Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni?
Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni?
A szífeszítő rendszernél egyszerre mindent cserélj,még főtengely ékszíjtárcsát is.A szervószíjjat ha még nem cserélted vagy nemtudod,hogy volt-e cserélve tedd meg.Én erdeti újpárti vagyok.de aki itt már vett és megmondja neked a tutit úgy te is tudsz dönteni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10153 Dátum: 2011.05.17 kedd, 08:04:33 »

Kellene egy kuplungszerkezet és egy kéttömegű lendkerék is, ezt találtam ami első körben jónak tünik nekem:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_2_0tdci_kettomegu_lendkerek_kuplung_1456834952.html

Mi a véleményetek róla, érdemes ebbe a bizniszbe belevágni? Számlaképes az eladó és 1 hónap garanciát is ad illetve azt a háttér információt sikerült kiderítenem hogy elvileg a kocsit ő használta és hátulról rombolták meg, de erre rákérdezek még a hírdetésben azért. Szal elvileg védve van a vevő ha nem stimmel a dolog gariba megy vissza számla meg ott van a vételről!

Vagy inkább azt mondjátok, hogy gondolni se szabad ilyen vételre és irány a Ford szervíz és csakis gyári újat szabad be rakni?

Sajna 2 lépésesre sikerült a kuplungozást megoldanom így a munkadíjat 2x fizetem meg, de legalább a kinyomócsapágy és a kuplungtárcsa már megvan igaz 10e km van már bennük.
Viszont, hogy ezzel a 2. nagyobb megbontással esetleg tudjak okoskodni milyen komponensek cseréjével kellene/lehetne még a lendkerék cserét egybekötni?
Nagyon esélyes még a vezérműlánc oldali szíjrendszer átnézése, illetve a szervó oldalon a szíjat kell-e cserélni ha igen milyen periódusonként és járulékosan itt a szíjcseréhez mit kell hozzávenni?
keresd TB-t,neki van 1 alig használt kuplungja-szerkezete! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10154 Dátum: 2011.05.17 kedd, 09:12:00 »

üdv.
tisler kolegának igaza volt mikor azt mondta hogy egr dugozásom után kb 200 km és jön a check engine lámpa...nekem olyan 250 km kellett.de megvan!!!:)meg szerintem marad is mert én nem futkosok beminden héten kiüttetni azis biztos.
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #10155 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:42:17 »

Hali!
Megtudja nekem valaki mondani, hogy a MAF szenzoron melyik viezeték 12V, a jel...stb? Ja és jó volna valami, hogy melyiken mit kell mérni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
lekner
Vendég
« Új hozzászólás #10156 Dátum: 2011.05.17 kedd, 13:39:46 »

Hello!
Ha valaki tudna feltölteni olyan kezelés útmutatót, amiben benne van az MK3 2.2TDCI paraméterei(feltöltési mennyiségek, űrtartalmak stb.) igen hálásan megköszönném!
Az a verzió is érdekel, hogy megvásárolnék egy gyárit.
Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10157 Dátum: 2011.05.17 kedd, 16:57:02 »

üdv.
hétvégén tartottunk egy tuning talit és volt sexy automosás.ajánlom minden mondeosnak figyelmébe a képeket(az én verdám volt.. Smiley)
https://picasaweb.google.com/109771856079111740736/Automosas?%20authkey=Gv1sRgCNao8sTxjdqFkQE#5606643762084548210
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10158 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:30:11 »

üdv.
hétvégén tartottunk egy tuning talit és volt sexy automosás.ajánlom minden mondeosnak figyelmébe a képeket(az én verdám volt.. Smiley)
https://picasaweb.google.com/109771856079111740736/Automosas?%20authkey=Gv1sRgCNao8sTxjdqFkQE#5606643762084548210

Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja.

Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10159 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:30:47 »

Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja.

Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-)

AndyA
és miért nem a nagytalira hozta?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10160 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:09:39 »

és miért nem a nagytalira hozta?? eplus2
túl nagy lett volna a füttyzápor....  Grin

mondjuk mondeót még nem láttam ilyen aspektusból. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10161 Dátum: 2011.05.17 kedd, 18:19:30 »

túl nagy lett volna a füttyzápor....  Grin

mondjuk mondeót még nem láttam ilyen aspektusból. vigyor3
az enyémen lett volna mit mosni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10162 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:07:29 »

üdv.
hétvégén tartottunk egy tuning talit és volt sexy automosás.ajánlom minden mondeosnak figyelmébe a képeket(az én verdám volt.. Smiley)
https://picasaweb.google.com/109771856079111740736/Automosas?%20authkey=Gv1sRgCNao8sTxjdqFkQE#5606643762084548210
Azóta valamelyik a barátnőd?Huh??A kpocsi is klassz meg a mosó is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10163 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:39:09 »

Azóta valamelyik a barátnőd?Huh??A kpocsi is klassz meg a mosó is.
hát,erre a betontelepre járnék én is szivesen kocsitmosatni! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10164 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:40:02 »

hát,erre a betontelepre járnék én is szivesen kocsitmosatni! nyes Wink wave
Bérletet is váltanál mi?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10165 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:40:47 »

Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője?
Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab.
Akkor nem kellene csak ezért szétszednem.

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10166 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:45:28 »

Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője?
Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab.
Akkor nem kellene csak ezért szétszednem.

alul 40es felül 50es.....asszem.Az enyém már nincs meg,mert feladtam Ezsoltnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10167 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:57:33 »

Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat.
Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene.
Amelyekre a gumicső rámegy.

alul 40es felül 50es.....asszem.Az enyém már nincs meg,mert feladtam Ezsoltnak.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10168 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:10:22 »

Kicsit nagy a feneke, de azert megjarja.

Te viszont rosszkor es rossz felol fenykepeztel, eppen a lenyeg nem latszik a holgybol. :-)

AndyA
Nem nagy az... Tökéletes! Smiley
Köszi a képeket hullám úrnak!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10169 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:58:07 »

Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat.
Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene.
Amelyekre a gumicső rámegy.

turbófelöl 38mm a cső asszem, mehet neki a 40-es dugó.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #10170 Dátum: 2011.05.17 kedd, 23:38:20 »

Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10171 Dátum: 2011.05.18 szerda, 08:54:16 »

Nagyon kösz.
Akkor valaki még a TDCI EGR végét mérje meg legyen kedves.
Valaki volt akinek volt otthon egy a fiókban, de nem ugrik be kicsoda.
Aki magára ismer az egy vonalzóval legalább essen neki. Hálám üldözni fogja.
Köszi.

turbófelöl 38mm a cső asszem, mehet neki a 40-es dugó.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #10172 Dátum: 2011.05.18 szerda, 08:58:13 »

Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
Első körben a pro-tec üzemanyag rendszer tisztítót ajánlom.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10173 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:35:54 »

Ehhez valaki meg tudná mondani, hogy a TDCI EGR-re menő turbó gumicsőnek és a turbóról lejövő gumicsőnek mekkora az átmérője?
Hátha valakinél van otthon egy elfekvő darab.
Akkor nem kellene csak ezért szétszednem.

vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van.
Mérjem meg?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10174 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:40:00 »

Ha nyitva van a motorházetőd akkor mérd, igen.
Én nem vagyok kocsi közelbe 2-3 napig, mert helyszínen melózok és nem az én autómmal jöttünk.
De viszont innen tudnék csövet szerezni.
Ha a bontott szett ott van akkor a turbósat is mérd meg még egyszer hogy tényleg 38mm-e.


vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van.
Mérjem meg?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #10175 Dátum: 2011.05.18 szerda, 10:51:44 »

vazze, az egész bontott szett ott volt madarason. Az EGR előtti mondjuk csak a motoron van.
Mérjem meg?
Hali, írtam privátot.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10176 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:43:00 »

Hmm. Kiindulásnak nem rossz, de mielőtt elkezdek hegeszteni, jó lenne pontosabb adat.
Szóval az EGR alsó részének átmérője, meg a turbó aljának az átmérője kellene.
Amelyekre a gumicső rámegy.


Hi,

Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10177 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:54:48 »

 eljen
Hi,

Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10178 Dátum: 2011.05.18 szerda, 12:57:56 »

eljen
másnak is tudsz csinálni, ha kell??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #10179 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:18:20 »

másnak is tudsz csinálni, ha kell??

Kinek a dugója vált eddig be leginkább? Sok átágettről hallani...  Angry
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10180 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:40:02 »

Valószínűleg igen.
De először én akarom kipróbálni.
Ha működőképes akkor csinálok. A terv szerint kb 10db -hoz lesz anyag.

másnak is tudsz csinálni, ha kell??
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10181 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:40:39 »

Nem EGR dugóról van szó.
Mérő készülékről.

Kinek a dugója vált eddig be leginkább? Sok átágettről hallani...  Angry
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10182 Dátum: 2011.05.18 szerda, 14:48:35 »

Valószínűleg igen.
De először én akarom kipróbálni.
Ha működőképes akkor csinálok. A terv szerint kb 10db -hoz lesz anyag.

worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #10183 Dátum: 2011.05.18 szerda, 18:46:34 »

worship
Nem is néztem a talin, hogy sikerült a turbónyomásmérés beépítése az EGRbe? Ahogy én?
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10184 Dátum: 2011.05.18 szerda, 18:48:21 »

Nem is néztem a talin, hogy sikerült a turbónyomásmérés beépítése az EGRbe? Ahogy én?
igen, úgy csináltam.  csak a menet készítése az egr-be volt trükkös vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10185 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:43:58 »

Hi,

Majd ma megmérem neked este, pont tegnap jött meg a Samco szilikon szett és került fel a kocsira:)

Sajna csak a gumicsövek belső átmérőjét tudtam megmérni neked, mert idő hiányában csak erre futotta. A turbóra menő 36mm, az Egr-aljára menő 52mm, de úgy számolj, hogy a turbón és az egr-en is van egy pici perem ami kb 1-2 mm magas.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10186 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:48:41 »

Nagyon köszönöm.
Ez így tökéletes. Pont így mérte HZsolt is. 38mm-et, a turbóshoz.

Sajna csak a gumicsövek belső átmérőjét tudtam megmérni neked, mert idő hiányában csak erre futotta. A turbóra menő 36mm, az Egr-aljára menő 52mm, de úgy számolj, hogy a turbón és az egr-en is van egy pici perem ami kb 1-2 mm magas.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10187 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:50:41 »

Még egy kérdés.

A turbó alján milyen bilincs van? Egymásba csúszó, vagy csavaros?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10188 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:51:23 »

Még egy kérdés.

A turbó alján milyen bilincs van? Egymásba csúszó, vagy csavaros?

olyan, mint az egr felöl. csavaros, asszem AWAB.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10189 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:56:37 »

olyan, mint az egr felöl. csavaros, asszem AWAB.
igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit nyes
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10190 Dátum: 2011.05.18 szerda, 19:59:28 »

Akkor semmi gond. +-1 mm nem fog számítani. Rá lehet majd húzni.

igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.18 szerda, 20:38:28 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10191 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:01:42 »

Sziasztok! Van egy mondeo kombim 2.0 tdci. 2002-es, olyan problémám lenne vele, hogy néha ingadozik az alapjáratom. Ha leállitom, és újra inditom akkor megszünik a dolog. lüktető szerüen ingadozik az alapjárat, ha valakinek van ötlete megköszönném!
Mafszenzor tisztítás,szívósort is nézd meg És EGR dugózás is ha még nincs.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10192 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:33:20 »

igen csavaros a háttérben a földön látszódik egy picit nyes

Látszik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10193 Dátum: 2011.05.18 szerda, 20:36:14 »

Látszik.

AndyA

Sokat vagy a sógoroknál.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10194 Dátum: 2011.05.18 szerda, 22:11:28 »

Sokat vagy a sógoroknál.

Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10195 Dátum: 2011.05.18 szerda, 23:01:16 »

Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni.

AndyA

Ott a pont!   nyes nyes nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #10196 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:03:15 »

Köszönöm az ötleteket, tudtok ajánlani egy jó megbizható mondeó szerelőt esetleg? Előre is köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10197 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:12:18 »

Köszönöm az ötleteket, tudtok ajánlani egy jó megbizható mondeó szerelőt esetleg? Előre is köszi!

Vik?

Mondj azert valamit, hogy merre keresel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #10198 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:46:41 »

Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen. worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10199 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 08:51:26 »

Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen. worship

Lurdy-hazzal szemben Ford, es Viket keresd. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.