Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:09:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663159 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10450 Dátum:
2011.06.04 szombat, 11:57:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.04 szombat, 11:18:53
Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?
1600 baron alighanem ugy is van... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10451 Dátum:
2011.06.04 szombat, 12:26:31 »
Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ?
Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm
Előre is köszi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10452 Dátum:
2011.06.04 szombat, 12:49:41 »
Idézetet írta: waver - 2011.06.04 szombat, 00:26:17
én a mol-os go-al jártam ugy hogy füstölni kezdett.én mindig is shell-es voltam.és maradok is.itthol ennél jobb nem igen van szerintem...csak én tankolás elött megspékelem kis spurival is...
szvsz attol fugg, melyik kuton mit taknyolnak hozza az uzemelteto katipeti bt-k, ez mar nem is annyira brand fuggo. Az OMV is tok jo, ha olyan helyen tankolod, sot a MOL-t is dicserik, en spec nem szeretem.
Ismerosom 3db vivarot hasznalt 300 000 km-ig/db, es egyiken sem kellett csucsokat cserelni. MOL ment csak bele ceges kartyaval.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10453 Dátum:
2011.06.04 szombat, 13:16:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.04 szombat, 12:26:31
Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ?
Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm
Előre is köszi
A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10454 Dátum:
2011.06.04 szombat, 14:48:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 13:16:58
A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10455 Dátum:
2011.06.04 szombat, 15:00:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 13:16:58
A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.
Ford szervizes cimbi azt mondta, csak gyarit, mert megsem ugyanaz, hiaba Bosch. :-)
Raadasul, ha baja lesz es nem gyari van benne, akkor nincs garancia. Ez nyomosabb erv, az elso inkabb hitbeli.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10456 Dátum:
2011.06.04 szombat, 15:05:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.04 szombat, 15:00:00
Ford szervizes cimbi azt mondta, csak gyarit, mert megsem ugyanaz, hiaba Bosch. :-)
Raadasul, ha baja lesz es nem gyari van benne, akkor nincs garancia. Ez nyomosabb erv, az elso inkabb hitbeli.
AndyA
Gondolod a bosch vagy a MANN égetné magát a saját nevével ellátott termékekkel...nem hiszem...viszont ha van még garancia akkor egyértelműen gyári.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10457 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:35:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 15:05:10
Gondolod a bosch vagy a MANN égetné magát a saját nevével ellátott termékekkel...nem hiszem...viszont ha van még garancia akkor egyértelműen gyári.
Hát akkor lesz a gyári,aztán kész
Az olaj árán úgyis megspóroltuk a különbözetet
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10458 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:39:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.06.04 szombat, 12:26:31
Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ?
Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm
Előre is köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter). 2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket. Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.
TiszteletteLászló!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10459 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:42:05 »
Idézetet írta: László - 2011.06.04 szombat, 16:39:20
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter).
2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket.
Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.
TiszteletteLászló!
alf vágott szét nemrég egy ALCO szűrőt, abba bele volt írva, hogy 2mikronos, és benne volt a szelep is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10460 Dátum:
2011.06.04 szombat, 16:45:59 »
Idézetet írta: László - 2011.06.04 szombat, 16:39:20
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter). 2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket. Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.
TiszteletteLászló!
Hát szerencsére mind2 Mondeonk már a 200ezer km-t elérte,és az egyik már lassan a 400ezret fogja
Eddig semmi porlasztócsere nem volt,se semmi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10461 Dátum:
2011.06.04 szombat, 22:37:27 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.04 szombat, 11:18:53
Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?
A henger falára soha nem is spriccel, a dugattyú omega égésterébe spriccel.....
mennyiségi vizsgálat is van rajta persze, meg előre szimulált programok, de én a videón csak szórakoztam egy DENSO porlasztóval...a porlasztási kép csak szubjektiv vizsgálat értelemszerüen......
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10462 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 18:30:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 16:42:05
alf vágott szét nemrég egy ALCO szűrőt, abba bele volt írva, hogy 2mikronos, és benne volt a szelep is
...és innentől már csak hit kérdés az egész......ezt mondtam én is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10463 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:23:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.04 szombat, 22:37:27
A henger falára soha nem is spriccel, a dugattyú omega égésterébe spriccel.....
mennyiségi vizsgálat is van rajta persze, meg előre szimulált programok, de én a videón csak szórakoztam egy DENSO porlasztóval...a porlasztási kép csak szubjektiv vizsgálat értelemszerüen......
A videón spriccel és nem porlaszt. Ebbéli meglepődésemet fejeztem ki.
A kerti permetezőm pl. porlaszt. Ha elállítom, akkor spriccel így.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10464 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 19:53:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.06 hétfő, 19:23:47
A videón spriccel és nem porlaszt. Ebbéli meglepődésemet fejeztem ki.
A kerti permetezőm pl. porlaszt. Ha elállítom, akkor spriccel így.
amit te látsz az kb 400-500bar-on van és az nem nevezném spriccelésnek végülis...de azért ilyen mert nagy tekercs nyitási időt és mennyiséget adtam meg hogy látszodjon valami.....valóságban nem ilyen.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10465 Dátum:
2011.06.07 kedd, 08:32:30 »
Na tegnap leadtam Vik-hez az autóm.
- ZEN beszerelés
- Szívósor és EGR tisztítás + dugózás
- Ki lesz cserélve a szívósor tömítés és új ékszíj is lesz benne
Érdekes, hogy bár szinte biztos, hogy még egyszer se volt szétszedve az EGR, mert Vik alig tudta szétcsavarozni, szinte semmi kosz nem volt benne
Nagy kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10466 Dátum:
2011.06.07 kedd, 08:58:42 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.07 kedd, 08:32:30
Na tegnap leadtam Vik-hez az autóm.
- ZEN beszerelés
- Szívósor és EGR tisztítás + dugózás
- Ki lesz cserélve a szívósor tömítés és új ékszíj is lesz benne
Érdekes, hogy bár szinte biztos, hogy még egyszer se volt szétszedve az EGR, mert Vik alig tudta szétcsavarozni, szinte semmi kosz nem volt benne
Nagy kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
En 4-5 Bp-Becs menet utan szedtem szet az enyemet. Minimalis, turbo felol jovo olajparan kivul nem volt benne semmi. Allitolag a varosi kozlekedes, rovid utak tudjak jol bekokszolni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10467 Dátum:
2011.06.07 kedd, 09:17:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.07 kedd, 08:58:42
En 4-5 Bp-Becs menet utan szedtem szet az enyemet. Minimalis, turbo felol jovo olajparan kivul nem volt benne semmi. Allitolag a varosi kozlekedes, rovid utak tudjak jol bekokszolni.
AndyA
Szeptember óta használom az autót Budapesten, előtte végig vidéken használták, szóval lehet ez idő alatt még nem koszolódott be annyira. No meg 90.000 van benne elvileg. Tudom ez kicsit sántít, de ez most nem lényeg.
Naplózva
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10468 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:25:25 »
Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag. És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár?? Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10469 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:31:03 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:25:25
Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag. És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár?? Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész. Előre is köszi a segítséget.
Én visszatettem volna ledugózva azt a szelepet!!! Menj el és hozd el a szelepet!! Mindent le lehet dugózni még a MK4-es mondikat is és sztm le is kell! Persze kell hozzá egy diag cucc amivel majd kitörlöd a hibakódot (8-17e ft között van)!
Sajnálom, hogy így belefutottál a dologba...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10470 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:33:58 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:25:25
Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag. És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár?? Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész. Előre is köszi a segítséget.
Én a helyedben bontóknál próbálkoznék, de hirtelen az ebay-en is láttam ilyet:
http://cgi.ebay.at/ABGASRUCKFUHRVENTIL-FORD-MONDEO-3-2-0-16V-TDCi-AB-BJ-00-/370513162894?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item56444e328e
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10471 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:39:22 »
Más azon van, hogy kivágja a kocsiból az EGR-t te meg veszel bele 100 ezerért.
Kinek a pap kinek a papné.
Mindent le lehet dugózni.
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:25:25
Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag. És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár?? Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10472 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:40:07 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.07 kedd, 16:39:22
Más azon van, hogy kivágja a kocsiból az EGR-t te meg veszel bele 100 ezerért.
Kinek a pap kinek a papné.
Ha tehetné ő is kivágná, csak nem teheti....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10473 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:40:28 »
Miért nem?
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.07 kedd, 16:40:07
Ha tehetné ő is kivágná, csak nem teheti....
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10474 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:41:07 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:25:25
Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag. És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár?? Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész. Előre is köszi a segítséget.
vagy tedd vissza a rosszat, vagy Ervin-től vedd meg az iktatót
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10475 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:45:03 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.07 kedd, 16:31:03
Én visszatettem volna ledugózva azt a szelepet!!! Menj el és hozd el a szelepet!! Mindent le lehet dugózni még a MK4-es mondikat is és sztm le is kell! Persze kell hozzá egy diag cucc amivel majd kitörlöd a hibakódot (8-17e ft között van)!
Sajnálom, hogy így belefutottál a dologba...
Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10476 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:47:47 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:45:03
Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
kérd el a verdát egy órára előtte készítsd elő a cuccokat és dugózd le!! Ja és ragaszd le a sárga lámpát a múszerfalon, sosem tudja meg
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10477 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:48:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.07 kedd, 16:47:47
kérd el a verdát egy órára előtte készítsd elő a cuccokat és dugózd le!! Ja és ragaszd le a sárga lámpát a múszerfalon, sosem tudja meg
Ez így van
Jó ötlet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10478 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:49:34 »
Kinek milyen diag kutyuje van, milyet erdemes venni, ami rendesen mukodik? Most onallo, szamtogep nelkuli, kezi eszkozt keresnek.
http://www.dealextreme.com/c/obd-obd2-car-diag-tools-713?page=1&pagesize=100&pagesort=price
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10479 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:50:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.07 kedd, 16:49:34
Kinek milyen diag kutyuje van, milyet erdemes venni, ami rendesen mukodik? Most onallo, szamtogep nelkuli, kezi eszkozt keresnek.
http://www.dealextreme.com/c/obd-obd2-car-diag-tools-713?page=1&pagesize=100&pagesort=price
AndyA
Nekem ez van:
http://www.dealextreme.com/p/u581-can-obdii-eobdii-memo-scanner-with-live-data-16925
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10480 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:51:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.07 kedd, 16:48:51
Ez így van
Jó ötlet
Ha tehetném akkor megcsinálnám, de nem értek annyira hozzá, hogy megcsináljam. Az autó meg mozgásképtelen állapotban áll a cromax szervizben.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10481 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:54:55 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:51:57
Ha tehetném akkor megcsinálnám, de nem értek annyira hozzá, hogy megcsináljam. Az autó meg mozgásképtelen állapotban áll a cromax szervizben.
ájjájj...Ezt pedig meg kell szervezni!! Nehogy 100ezreket dobáljatok ki!! kéne Neked az az EGR, rakják vissza és utána csináld meg!! Leírás is van hozzá, nagyon egyszerű én is tök egyedül csináltam pedigaztán
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10482 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:58:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.07 kedd, 16:54:55
ájjájj...Ezt pedig meg kell szervezni!! Nehogy 100ezreket dobáljatok ki!! kéne Neked az az EGR, rakják vissza és utána csináld meg!! Leírás is van hozzá, nagyon egyszerű én is tök egyedül csináltam pedigaztán
Igen sztm még állítsd le a dolgokat, ha tudod! Szombaton tudok segíteni a XVIII. kerületben csak el kell oda hoznod!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10483 Dátum:
2011.06.07 kedd, 18:36:18 »
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10484 Dátum:
2011.06.07 kedd, 18:41:40 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
az még eu3-as? Nekem 2007 és le van dugózva
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10485 Dátum:
2011.06.07 kedd, 18:45:05 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
elég sok ilyen van itt a fórumon.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10486 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:01:19 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
Te!Neked milyen totalcar-os emiled van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10487 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:32:46 »
Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi. Én már kezdem feladni.
miki.piel@totalcar.hu
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10488 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:40:00 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
persze, nekem is le van dugózva!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10489 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:47:37 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 20:32:46
Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi. Én már kezdem feladni.
miki.piel@totalcar.hu
0) cromax szervizzel a rossz egr-t visszatetetni.
1) Cromaxtol a gépet elhozni (híresen rossz a hírük)
2) EGR-t ledugózni
3) 5000Ft-os kódolvasóval hibát törölni.
Btw, ha megkérdezed a nagyautó topicban, talán gyorsabban szereznek neked EGR-t.
Vannak itt full elektromos egr-es gépek dugózva, mégsem bolondulnak meg. Ha eur3, akkor meg végképp nem fog megbolondulni.
A szerviz meg azért nem dugózza le, mert:
- akkor max 1 rezsiórát keresne rajtatok, így meg az alkatrészbeszerzésen lényegesen többet fognak.
- a ford gyári eljárásrendben nincs benne az egr dugózás, így hivatalosan nem is csinálhatnák meg.
De ha az apádnak jó, ha rákölti a tengersok pénzt az egr-re, ami ismét el fog romlani, akkor hajrá.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10490 Dátum:
2011.06.07 kedd, 20:50:36 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 20:32:46
Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi. Én már kezdem feladni.
miki.piel@totalcar.hu
még 1 szempont:
a 2,2-es eur4-es stTDCi-k vígan szaladgálnak kiiktatott egr szeleppel és katalizátorral, chiptunningal, direkt szűrővel meg hasonló "gyári" megoldásokkal és mégsem bolondulnak meg.
(csak a sofőr, amikor letapossa a gázt és 3-ban is elforgatja gép a kerekeket)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10491 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:01:29 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
üdv.nekem 2006/7 havi a gépem.és le van dugozva.azota semmi füst semmi korom nem jön ki.még ha padlozom neki akkor se.igazábol ki se kell venni helyéröl az egr-t mert csak a visszavezetö csövet kell 2 csavarral lekötni rola és kivenni azt a fém tömités lapocskát.az alapján kell vágni lemezböl (nekem 1,5 mm-es savállobol van)és az eredeti tömitésel együtt visszatenni.és kész is.meghuzni a két csavart ésa helyén is van minden.nekem azuota is tökéletesen müxik,pedig 2000kmen tul vagyok.
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10492 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:03:11 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 16:45:03
Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
nekünk ismerős fordos szerelő meg azt mondta, hogy károsodni fog a motor, ha ledugózom. azért én nem hittem neki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10493 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:06:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.07 kedd, 20:50:36
még 1 szempont:
a 2,2-es eur4-es stTDCi-k vígan szaladgálnak kiiktatott egr szeleppel és katalizátorral, chiptunningal, direkt szűrővel meg hasonló "gyári" megoldásokkal és mégsem bolondulnak meg.
(csak a sofőr, amikor letapossa a gázt és 3-ban is elforgatja gép a kerekeket)
nem kell ahoz tdci
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10494 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:34:36 »
Sikerült odáig eljutnom, hogy megkérdezi a fordos szerelő ismerősét, hogy hajlandó-e ledugózni. Köszi mindenkinek
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10495 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:41:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.07 kedd, 21:03:11
nekünk ismerős fordos szerelő meg azt mondta, hogy károsodni fog a motor, ha ledugózom. azért én nem hittem neki
Ezt nehéz megítélni. Több oxigén->magasabb égéshő->nagyobb hőterhelés a dugattyún.
De: több korom->koszolódó olaj->nagyobb kopás ÉS több korom->koszos EGR és szívósor->csökkenő hatásfok és növekvő korom->motorkopás.
Akkor most melyik?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10496 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:51:46 »
Sziasztok.Segitsegeteket kerem!!!! Van egy ford mondeo 2.0 Tdci-m 2002es model. Van egy biztositek az imoblizerre elol a motornal 15 A- es de mindig kivag ha raforditom a kulcsot.Mar probaltam nagyobbat is tenni de azt is kivagja.Hol keressem a hibat? MI lehet zarlatos? Mert igy be sem tudom gyujtani a kocsit.Megkoszonnem a segitseget. Tibor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10497 Dátum:
2011.06.07 kedd, 22:12:16 »
Idézetet írta: csiotibi - 2011.06.07 kedd, 21:51:46
Sziasztok.Segitsegeteket kerem!!!! Van egy ford mondeo 2.0 Tdci-m 2002es model. Van egy biztositek az imoblizerre elol a motornal 15 A- es de mindig kivag ha raforditom a kulcsot.Mar probaltam nagyobbat is tenni de azt is kivagja.Hol keressem a hibat? MI lehet zarlatos? Mert igy be sem tudom gyujtani a kocsit.Megkoszonnem a segitseget. Tibor
én a főrelét nézném meg. motortéri biztosítéktábla jobb alsó relé.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10498 Dátum:
2011.06.08 szerda, 00:53:51 »
az a map cucc nagyon kell a kocsiba?
Gondoltam rakok egy direkt szűrőt közvetlen a turbo nyakára
milyen jól fütyülne
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10499 Dátum:
2011.06.08 szerda, 00:57:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.08 szerda, 00:53:51
az a map cucc nagyon kell a kocsiba?
Gondoltam rakok egy direkt szűrőt közvetlen a turbo nyakára
milyen jól fütyülne
ott a maf van
igen, az kell. és attól nem fog fütyülni
katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
203
204
205
206
207
208
209
[
210
]
211
212
213
214
215
216
217
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ