Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:34:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14536237 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10450 Dátum: 2011.06.04 szombat, 11:57:52 »

Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?

1600 baron alighanem ugy is van... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10451 Dátum: 2011.06.04 szombat, 12:26:31 »

Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ? Smiley

Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm  szomoru1

Előre is köszi  vigyor3
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10452 Dátum: 2011.06.04 szombat, 12:49:41 »

én a mol-os go-al jártam ugy hogy füstölni kezdett.én mindig is shell-es voltam.és maradok is.itthol ennél jobb nem igen van szerintem...csak én tankolás elött megspékelem kis spurival is... Smiley

szvsz attol fugg, melyik kuton mit taknyolnak hozza az uzemelteto katipeti bt-k, ez mar nem is annyira brand fuggo. Az OMV is tok jo, ha olyan helyen tankolod, sot a MOL-t is dicserik, en spec nem szeretem.
Ismerosom 3db vivarot hasznalt 300 000 km-ig/db, es egyiken sem kellett csucsokat cserelni. MOL ment csak bele ceges kartyaval.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10453 Dátum: 2011.06.04 szombat, 13:16:58 »

Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ? Smiley

Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm  szomoru1

Előre is köszi  vigyor3
A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10454 Dátum: 2011.06.04 szombat, 14:48:43 »

A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.

Köszi  eljen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10455 Dátum: 2011.06.04 szombat, 15:00:00 »

A bosch, vagy a MANN-FILTER tudja a gyári minőséget.

Ford szervizes cimbi azt mondta, csak gyarit, mert megsem ugyanaz, hiaba Bosch. :-)

Raadasul, ha baja lesz es nem gyari van benne, akkor nincs garancia. Ez nyomosabb erv, az elso inkabb hitbeli.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10456 Dátum: 2011.06.04 szombat, 15:05:10 »

Ford szervizes cimbi azt mondta, csak gyarit, mert megsem ugyanaz, hiaba Bosch. :-)

Raadasul, ha baja lesz es nem gyari van benne, akkor nincs garancia. Ez nyomosabb erv, az elso inkabb hitbeli.

AndyA
Gondolod a bosch vagy a MANN égetné magát a saját nevével ellátott termékekkel...nem hiszem...viszont ha van még garancia akkor egyértelműen gyári.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10457 Dátum: 2011.06.04 szombat, 16:35:29 »

Gondolod a bosch vagy a MANN égetné magát a saját nevével ellátott termékekkel...nem hiszem...viszont ha van még garancia akkor egyértelműen gyári.

Hát akkor lesz a gyári,aztán kész Smiley Az olaj árán úgyis megspóroltuk a különbözetet Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10458 Dátum: 2011.06.04 szombat, 16:39:20 »

Milyen go. szűrőt érdemes venni? Lassan aktuális lenne mind2nél,csak a gyári a jó,vagy van olyan ami nem gyári,de hasonlóan jó(és persze olcsóbb) ? Smiley

Bocsi a kérdésért,csak nem tudom már,mikor volt róla szó,visszakeresni meg nincs időm  szomoru1

Előre is köszi  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter). 2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket. Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.

TiszteletteLászló!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10459 Dátum: 2011.06.04 szombat, 16:42:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter). 2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket. Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.

TiszteletteLászló!
alf vágott szét nemrég egy ALCO szűrőt, abba bele volt írva, hogy 2mikronos, és benne volt a szelep is wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10460 Dátum: 2011.06.04 szombat, 16:45:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én mindenképp a gyári szűrőt ajánlom. Két okból. 1. A gyári szűrő min 2 mikron szürésére képes (a csúcsok szempontjából nagyon fontos paraméter). 2. A gyári szűrőbe be van épitve egy speciális hőbimetál, ami télen igen fontos szerepet játszik az üzemanyag előmelegitésében (után gyártottakba ilyen nincs beépitve) . Az után gyártott és egyébb termékek nem tudják ezeket a paramétereket. Javalott még a szűrő 10-15 ezrer Km-kénti cseréje. Eredmény 200-250 ezer Km a gyári csúcsokkal. Ez nem az a terület ahol érdemes spórolni. Természetesen nagyon fontos tényező az üzem anyag minősége is.

TiszteletteLászló!

Hát szerencsére mind2 Mondeonk már a 200ezer km-t elérte,és az egyik már lassan a 400ezret fogja Smiley Eddig semmi porlasztócsere nem volt,se semmi Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10461 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:37:27 »

Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?

A henger falára soha nem is spriccel, a dugattyú omega égésterébe spriccel.....
mennyiségi vizsgálat is van rajta persze, meg előre szimulált programok, de én a videón csak szórakoztam egy DENSO porlasztóval...a porlasztási kép csak szubjektiv vizsgálat értelemszerüen......
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10462 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 18:30:21 »

alf vágott szét nemrég egy ALCO szűrőt, abba bele volt írva, hogy 2mikronos, és benne volt a szelep is wave
...és innentől már csak hit kérdés az egész......ezt mondtam én is. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #10463 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 19:23:47 »

A henger falára soha nem is spriccel, a dugattyú omega égésterébe spriccel.....
mennyiségi vizsgálat is van rajta persze, meg előre szimulált programok, de én a videón csak szórakoztam egy DENSO porlasztóval...a porlasztási kép csak szubjektiv vizsgálat értelemszerüen......

A videón spriccel és nem porlaszt. Ebbéli meglepődésemet fejeztem ki.
A kerti permetezőm pl. porlaszt. Ha elállítom, akkor spriccel így.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10464 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 19:53:06 »

A videón spriccel és nem porlaszt. Ebbéli meglepődésemet fejeztem ki.
A kerti permetezőm pl. porlaszt. Ha elállítom, akkor spriccel így.

amit te látsz az kb 400-500bar-on van és az nem nevezném spriccelésnek végülis...de azért ilyen mert nagy tekercs nyitási időt és mennyiséget adtam meg hogy látszodjon valami.....valóságban nem ilyen.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10465 Dátum: 2011.06.07 kedd, 08:32:30 »

Na tegnap leadtam Vik-hez az autóm.
- ZEN beszerelés
- Szívósor és EGR tisztítás + dugózás
- Ki lesz cserélve a szívósor tömítés és új ékszíj is lesz benne

Érdekes, hogy bár szinte biztos, hogy még egyszer se volt szétszedve az EGR, mert Vik alig tudta szétcsavarozni, szinte semmi  kosz nem volt benne  taps
Nagy kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10466 Dátum: 2011.06.07 kedd, 08:58:42 »

Na tegnap leadtam Vik-hez az autóm.
- ZEN beszerelés
- Szívósor és EGR tisztítás + dugózás
- Ki lesz cserélve a szívósor tömítés és új ékszíj is lesz benne

Érdekes, hogy bár szinte biztos, hogy még egyszer se volt szétszedve az EGR, mert Vik alig tudta szétcsavarozni, szinte semmi  kosz nem volt benne  taps
Nagy kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.

En 4-5 Bp-Becs menet utan szedtem szet az enyemet. Minimalis, turbo felol jovo olajparan kivul nem volt benne semmi. Allitolag a varosi kozlekedes, rovid utak tudjak jol bekokszolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10467 Dátum: 2011.06.07 kedd, 09:17:20 »

En 4-5 Bp-Becs menet utan szedtem szet az enyemet. Minimalis, turbo felol jovo olajparan kivul nem volt benne semmi. Allitolag a varosi kozlekedes, rovid utak tudjak jol bekokszolni.

AndyA

Szeptember óta használom az autót Budapesten, előtte végig vidéken használták, szóval lehet ez idő alatt még nem koszolódott be annyira. No meg 90.000 van benne elvileg. Tudom ez kicsit sántít, de ez most nem lényeg.
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10468 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:25:25 »

Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag.  És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár??  Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész.  Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10469 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:31:03 »

Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag.  És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár??  Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész.  Előre is köszi a segítséget.
Én visszatettem volna ledugózva azt a szelepet!!! Menj el és hozd el a szelepet!! Mindent le lehet dugózni még a MK4-es mondikat is és sztm le is kell! Persze kell hozzá egy diag cucc amivel majd kitörlöd a hibakódot (8-17e ft között van)!
Sajnálom, hogy így belefutottál a dologba...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10470 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:33:58 »

Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag.  És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár??  Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész.  Előre is köszi a segítséget.

Én a helyedben bontóknál próbálkoznék, de hirtelen az ebay-en is láttam ilyet:

http://cgi.ebay.at/ABGASRUCKFUHRVENTIL-FORD-MONDEO-3-2-0-16V-TDCi-AB-BJ-00-/370513162894?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item56444e328e
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10471 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:39:22 »

Más azon van, hogy kivágja a kocsiból az EGR-t te meg veszel bele 100 ezerért.
Kinek a pap kinek a papné.
Mindent le lehet dugózni.

Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag.  És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár??  Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész.  Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10472 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:40:07 »

Más azon van, hogy kivágja a kocsiból az EGR-t te meg veszel bele 100 ezerért.
Kinek a pap kinek a papné.

Ha tehetné ő is kivágná, csak nem teheti....  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10473 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:40:28 »

Miért nem?

Ha tehetné ő is kivágná, csak nem teheti....  szomoru1
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10474 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:41:07 »

Sziasztok.
Gajra ment az egr a kocsimban, és már több mint 2 hete várom az alkatrészt, de még mindig csak váró listás. Németországban sincs belőle. 2006os tipushoz kell, vákumos és elektromos egyben. A legdrágább fajta. Ismerős szerelő aki a ford nál dolgozik, és ő azt mondja, hogy ezt a tipust nem lehet ledugózni. Amióta várom az alkatrész autót bérelek ami már meghaladja a 200.000 ft-ot +az üzemanyag.  És még ehhez hozzá jön majd a 100.000ftos szelep is. Van valami ötletetek, hogyan lehetne működőképessé tenni a mondeomat olyan szeleppel ami egyáltalán nem zár??  Vagy ilyenkor mit lehet tenni?? Ez azért kicsit sok, hogy még fogalmuk sincs, hogy mikor lesz alkatrész.  Előre is köszi a segítséget.
vagy tedd vissza a rosszat, vagy Ervin-től vedd meg az iktatót  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10475 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:45:03 »

Én visszatettem volna ledugózva azt a szelepet!!! Menj el és hozd el a szelepet!! Mindent le lehet dugózni még a MK4-es mondikat is és sztm le is kell! Persze kell hozzá egy diag cucc amivel majd kitörlöd a hibakódot (8-17e ft között van)!
Sajnálom, hogy így belefutottál a dologba...
Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10476 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:47:47 »

Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
kérd el a verdát egy órára előtte készítsd elő a cuccokat és dugózd le!! Ja és ragaszd le a sárga lámpát a múszerfalon, sosem tudja meg  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10477 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:48:51 »

kérd el a verdát egy órára előtte készítsd elő a cuccokat és dugózd le!! Ja és ragaszd le a sárga lámpát a múszerfalon, sosem tudja meg  eplus2 eplus2
Ez így van  wave Jó ötlet  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10478 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:49:34 »

Kinek milyen diag kutyuje van, milyet erdemes venni, ami rendesen mukodik? Most onallo, szamtogep nelkuli, kezi eszkozt keresnek.

http://www.dealextreme.com/c/obd-obd2-car-diag-tools-713?page=1&pagesize=100&pagesort=price

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10479 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:50:42 »

Kinek milyen diag kutyuje van, milyet erdemes venni, ami rendesen mukodik? Most onallo, szamtogep nelkuli, kezi eszkozt keresnek.

http://www.dealextreme.com/c/obd-obd2-car-diag-tools-713?page=1&pagesize=100&pagesort=price

AndyA
Nekem ez van:
http://www.dealextreme.com/p/u581-can-obdii-eobdii-memo-scanner-with-live-data-16925
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10480 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:51:57 »

Ez így van  wave Jó ötlet  eljen

Ha tehetném akkor megcsinálnám, de nem értek annyira hozzá, hogy megcsináljam. Az autó meg mozgásképtelen állapotban áll a cromax szervizben.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10481 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:54:55 »

Ha tehetném akkor megcsinálnám, de nem értek annyira hozzá, hogy megcsináljam. Az autó meg mozgásképtelen állapotban áll a cromax szervizben.
ájjájj...Ezt pedig meg kell szervezni!! Nehogy 100ezreket dobáljatok ki!! kéne Neked az az EGR, rakják vissza és utána csináld meg!! Leírás is van hozzá, nagyon egyszerű én is tök egyedül csináltam pedigaztán  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10482 Dátum: 2011.06.07 kedd, 16:58:58 »

ájjájj...Ezt pedig meg kell szervezni!! Nehogy 100ezreket dobáljatok ki!! kéne Neked az az EGR, rakják vissza és utána csináld meg!! Leírás is van hozzá, nagyon egyszerű én is tök egyedül csináltam pedigaztán  Grin
Igen sztm még állítsd le a dolgokat, ha tudod! Szombaton tudok segíteni a XVIII. kerületben csak el kell oda hoznod!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10483 Dátum: 2011.06.07 kedd, 18:36:18 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10484 Dátum: 2011.06.07 kedd, 18:41:40 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3
az még eu3-as? Nekem 2007 és le van dugózva  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10485 Dátum: 2011.06.07 kedd, 18:45:05 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3

elég sok ilyen van itt a fórumon.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10486 Dátum: 2011.06.07 kedd, 20:01:19 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3
Te!Neked milyen totalcar-os emiled van? ejnye1 Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10487 Dátum: 2011.06.07 kedd, 20:32:46 »

Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi.  Én már kezdem feladni. miki.piel@totalcar.hu
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10488 Dátum: 2011.06.07 kedd, 20:40:00 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3
persze, nekem is le van dugózva!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10489 Dátum: 2011.06.07 kedd, 20:47:37 »

Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi.  Én már kezdem feladni. miki.piel@totalcar.hu
0) cromax szervizzel a rossz egr-t visszatetetni.
1) Cromaxtol a gépet elhozni (híresen rossz a hírük)
2) EGR-t ledugózni
3) 5000Ft-os kódolvasóval hibát törölni.

Btw, ha megkérdezed a nagyautó topicban, talán gyorsabban szereznek neked EGR-t.
Vannak itt full elektromos egr-es gépek dugózva, mégsem bolondulnak meg. Ha eur3, akkor meg végképp nem fog megbolondulni.

A szerviz meg azért nem dugózza le, mert:
- akkor max 1 rezsiórát keresne rajtatok, így meg az alkatrészbeszerzésen lényegesen többet fognak.
- a ford gyári eljárásrendben nincs benne az egr dugózás, így hivatalosan nem is csinálhatnák meg.

De ha az apádnak jó, ha rákölti a tengersok pénzt az egr-re, ami ismét el fog romlani, akkor hajrá.  wave



Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10490 Dátum: 2011.06.07 kedd, 20:50:36 »

Egyáltalán nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni. Azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy meg fog teljesen bolondulni a kocsi elektronikája, és hogy ezt az évjáratot nem lehet. Mert, hogy ha lelehetne akkor a szerelő vígan kijött volna ledugózni. És megkérdezte, még a cromaxnál, hogy nem lehet-e addig ledugózni amíg meg nem jön az alkatrész, és azt mondták, hogy nem merik megcsinálni. vagy valami ilyesmi.  Én már kezdem feladni. miki.piel@totalcar.hu
még 1 szempont:
a 2,2-es eur4-es stTDCi-k vígan szaladgálnak kiiktatott egr szeleppel és katalizátorral, chiptunningal, direkt szűrővel meg hasonló "gyári" megoldásokkal és mégsem bolondulnak meg.  eplus2 (csak a sofőr, amikor letapossa a gázt és 3-ban is elforgatja gép a kerekeket)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10491 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:01:29 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3

üdv.nekem 2006/7 havi a gépem.és le van dugozva.azota semmi füst semmi korom nem jön ki.még ha padlozom neki akkor se.igazábol ki se kell venni helyéröl az egr-t mert csak a visszavezetö csövet kell 2 csavarral lekötni rola és kivenni azt a fém tömités lapocskát.az alapján kell vágni lemezböl (nekem 1,5 mm-es savállobol van)és az eredeti tömitésel együtt visszatenni.és kész is.meghuzni a két csavart ésa helyén is van minden.nekem azuota is tökéletesen müxik,pedig 2000kmen tul vagyok.
üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10492 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:03:11 »

Igazából az apámé a mondeo, csak őt nem érdeklik az ilyen forumok. És nem akarja elhinni, hogy le lehet dugózni, mert ismerős ford kereskedésnél dolgozik és ő megkérdezte az ottani szerelőket, és azt mondták, hogy nem lehet ledugózni. Fogalmam sincs, hogy mit találjak ki, hogy végre elhiggye, hogy le lehet dugózni.
nekünk ismerős fordos szerelő meg azt mondta, hogy károsodni fog a motor, ha ledugózom. azért én nem hittem neki Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10493 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:06:16 »

még 1 szempont:
a 2,2-es eur4-es stTDCi-k vígan szaladgálnak kiiktatott egr szeleppel és katalizátorral, chiptunningal, direkt szűrővel meg hasonló "gyári" megoldásokkal és mégsem bolondulnak meg.  eplus2 (csak a sofőr, amikor letapossa a gázt és 3-ban is elforgatja gép a kerekeket)
nem kell ahoz tdci eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10494 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:34:36 »

Sikerült odáig eljutnom, hogy megkérdezi a fordos szerelő ismerősét, hogy hajlandó-e ledugózni. Köszi mindenkinek  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10495 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:41:12 »

nekünk ismerős fordos szerelő meg azt mondta, hogy károsodni fog a motor, ha ledugózom. azért én nem hittem neki Wink
Ezt nehéz megítélni. Több oxigén->magasabb égéshő->nagyobb hőterhelés a dugattyún.
De: több korom->koszolódó olaj->nagyobb kopás ÉS több korom->koszos EGR és szívósor->csökkenő hatásfok és növekvő korom->motorkopás.

Akkor most melyik?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
csiotibi
Vendég
« Új hozzászólás #10496 Dátum: 2011.06.07 kedd, 21:51:46 »

Sziasztok.Segitsegeteket kerem!!!! Van egy ford mondeo 2.0 Tdci-m 2002es model. Van egy biztositek az imoblizerre elol a motornal 15 A- es de mindig kivag ha raforditom a kulcsot.Mar probaltam nagyobbat is tenni de azt is kivagja.Hol keressem a hibat? MI lehet zarlatos? Mert igy be sem tudom gyujtani a kocsit.Megkoszonnem a segitseget. Tibor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10497 Dátum: 2011.06.07 kedd, 22:12:16 »

Sziasztok.Segitsegeteket kerem!!!! Van egy ford mondeo 2.0 Tdci-m 2002es model. Van egy biztositek az imoblizerre elol a motornal 15 A- es de mindig kivag ha raforditom a kulcsot.Mar probaltam nagyobbat is tenni de azt is kivagja.Hol keressem a hibat? MI lehet zarlatos? Mert igy be sem tudom gyujtani a kocsit.Megkoszonnem a segitseget. Tibor
én a főrelét nézném meg. motortéri biztosítéktábla jobb alsó relé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10498 Dátum: 2011.06.08 szerda, 00:53:51 »

az a map  cucc nagyon kell a kocsiba?  vigyor3
Gondoltam rakok egy direkt szűrőt közvetlen a turbo nyakára  Grin

milyen jól fütyülne  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10499 Dátum: 2011.06.08 szerda, 00:57:01 »

az a map  cucc nagyon kell a kocsiba?  vigyor3
Gondoltam rakok egy direkt szűrőt közvetlen a turbo nyakára  Grin

milyen jól fütyülne  Grin
ott a maf van vigyor3

igen, az kell. és attól nem fog fütyülni Wink

katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:

http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA

http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc

nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.