Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 01:49:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13782040 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:02:02 »

fog, nekem belerakta a szerelő, volt is benne kb 5ekm-t, szép hangja volt a hidrotőkének akkor szomoru1
Huh?  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:02:41 »

de miért nem jó egy vastagabb vagy milyen olaj???

csak kérdem, nem akarok én erőszakoskodni, ha azt mondjátok NEM akkor nem, viszont kíváncsi vagyok! hátha attól nem kerregne  Roll Eyes
ezek az 5w30-asok olyanok mint a szörp  Lips Sealed
Nem olvastad a kis szösszenetem, az olajokról... A 10w40 olaj sűrűbb, és hideg motornál nem megfelelően keni a kennivalót. De lehetne ezt még 1 oldalon keresztül is írni...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:03:19 »

Nem olvastad a kis szösszenetem, az olajokról... A 10w40 olaj sűrűbb, és hideg motornál nem megfelelően keni a kennivalót. De lehetne ezt még 1 oldalon keresztül is írni...
azt végigolvasni??  wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 00:19:42 »

Nem olvastad a kis szösszenetem, az olajokról... A 10w40 olaj sűrűbb, és hideg motornál nem megfelelően keni a kennivalót. De lehetne ezt még 1 oldalon keresztül is írni...
na jó de akkor mondjuk azt, hogy nyáron azt használom bele télen meg ugyanúgy 5 30-ast
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 17:09:32 »

Sziasztok.

2006-os dízel Mondeóm van.Klíma problémám lenne:

 Kifejezetten belvárosi forgalomban langyos levegőt kezd el fújni a klíma,és ezzel párhuzamosan elkezd forrni a vizem.
 Elvittem szerelőhöz,aki kicserélte a  szűrőt 55-ezerért és azt mondja jó lesz....
 Nem lett jó ,ugyanazt csinálja.Azt mondta,vagy hűtő csere vagy kompresszor csere vagy mindkettő.
 Választani kellene,mert elmondása szerint nem tudja melyik miatt csinálja ezeket a tüneteket.

Szeretném a tanácsotokat kérni,mit javasoltok mivel "lottózni" százezrekért nem túl vidám.

A lehetséges válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 17:16:34 »


ez a turbos dolog nem hagy nyugodni! semmi fütty, csak nagy fújást lehet hallani, de ereje meg van!!!
Ami az egr-re megy cső az meg tocsog az olajban!! pedig utánahúztam meg minden  Undecided

Szia!

Nem lehet, hogy felhasadt a gumicső? A fújáshang, meg az olajfolt lehet az ismertetője, nem?
Kár, hogy nem olvastam előbb, mert ma voltam Pécsen odaadtam volna a DomeLS féle nyomáspróbázó csonkokat (http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0), azzal leellenőrizhetted volna a rendszered. De azt megcsinálni sem nagy dolog ~ 1500 Ft-ből fém autószeleppel együtt is megáll a dolog. Múltkor a képet is felraktam:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8338_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.14 csütörtök, 17:30:24 írta V.Tamás » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 17:22:04 »

Sziasztok.

2006-os dízel Mondeóm van.Klíma problémám lenne:

 Kifejezetten belvárosi forgalomban langyos levegőt kezd el fújni a klíma,és ezzel párhuzamosan elkezd forrni a vizem.
 Elvittem szerelőhöz,aki kicserélte a  szűrőt 55-ezerért és azt mondja jó lesz....
 Nem lett jó ,ugyanazt csinálja.Azt mondta,vagy hűtő csere vagy kompresszor csere vagy mindkettő.
 Választani kellene,mert elmondása szerint nem tudja melyik miatt csinálja ezeket a tüneteket.

Szeretném a tanácsotokat kérni,mit javasoltok mivel "lottózni" százezrekért nem túl vidám.

A lehetséges válaszokat előre is köszönöm.

Szia!

Merre laksz? Bp-en volt itt egy ajánlott cég, én is ott ellenőriztettem (a srác eléggé hozzáértőnek tűnt):
http://hollo-auto.hu/index.php/autoklima
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 17:50:18 »

Sziasztok.

2006-os dízel Mondeóm van.Klíma problémám lenne:

 Kifejezetten belvárosi forgalomban langyos levegőt kezd el fújni a klíma,és ezzel párhuzamosan elkezd forrni a vizem.
 Elvittem szerelőhöz,aki kicserélte a  szűrőt 55-ezerért és azt mondja jó lesz....
 Nem lett jó ,ugyanazt csinálja.Azt mondta,vagy hűtő csere vagy kompresszor csere vagy mindkettő.
 Választani kellene,mert elmondása szerint nem tudja melyik miatt csinálja ezeket a tüneteket.

Szeretném a tanácsotokat kérni,mit javasoltok mivel "lottózni" százezrekért nem túl vidám.

A lehetséges válaszokat előre is köszönöm.

Szia, lehet hogy túl banális, de nézd meg hogy van-e elegendő hűtővized. Nekem is művelt fura dolgokat a szellőztetőm (nem a klíma), aztán onnan vettem észre a bajt hogy a hőmérő 120 fokra felszaladt, alig volt valami vizem, kb 3 litert töltöttem bele.

Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 17:55:05 »

Sziasztok.

2006-os dízel Mondeóm van.Klíma problémám lenne:

 Kifejezetten belvárosi forgalomban langyos levegőt kezd el fújni a klíma,és ezzel párhuzamosan elkezd forrni a vizem.
 Elvittem szerelőhöz,aki kicserélte a  szűrőt 55-ezerért és azt mondja jó lesz....
 Nem lett jó ,ugyanazt csinálja.Azt mondta,vagy hűtő csere vagy kompresszor csere vagy mindkettő.
 Választani kellene,mert elmondása szerint nem tudja melyik miatt csinálja ezeket a tüneteket.

Szeretném a tanácsotokat kérni,mit javasoltok mivel "lottózni" százezrekért nem túl vidám.

A lehetséges válaszokat előre is köszönöm.
Szintén a banális kategória: Beindul a hűtőventilátor?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 18:12:14 »

Szia!

Nem lehet, hogy felhasadt a gumicső? A fújáshang, meg az olajfolt lehet az ismertetője, nem?
Kár, hogy nem olvastam előbb, mert ma voltam Pécsen odaadtam volna a DomeLS féle nyomáspróbázó csonkokat (http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0), azzal leellenőrizhetted volna a rendszered. De azt megcsinálni sem nagy dolog ~ 1500 Ft-ből fém autószeleppel együtt is megáll a dolog. Múltkor a képet is felraktam:
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8338_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nagyon valószínű hogy az a gumicső ami az EGR-re megy alulról, csak az egy mocsok hosszú *** és azt sem tudom hogy kaparjam le onnan! Olajos is, meg olyan fújó hangja van! Eddig hallottam szépen a turbo-t most egyáltalán! De semmi füst nincs, ereje is megvan...sőt eddig jobban is füstölt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 19:10:09 »

Sziasztok.

2006-os dízel Mondeóm van.Klíma problémám lenne:

 Kifejezetten belvárosi forgalomban langyos levegőt kezd el fújni a klíma,és ezzel párhuzamosan elkezd forrni a vizem.
 Elvittem szerelőhöz,aki kicserélte a  szűrőt 55-ezerért és azt mondja jó lesz....
 Nem lett jó ,ugyanazt csinálja.Azt mondta,vagy hűtő csere vagy kompresszor csere vagy mindkettő.
 Választani kellene,mert elmondása szerint nem tudja melyik miatt csinálja ezeket a tüneteket.

Szeretném a tanácsotokat kérni,mit javasoltok mivel "lottózni" százezrekért nem túl vidám.

A lehetséges válaszokat előre is köszönöm.
milyen szűrőt cserélt 55ért? wow1 wow1 wow1  csőbe vagyol húzva.Vagy inkább palimadárnak lettél nézve. szomoru1

Ha a vized forr,akkor hiába megy a klíma,az ecu lekapcsolja ,és elkezdi a melegvizet keringetni a fűtésrendszerben,hogy minél hatékonyabb legyen a hőelvétel a motortól.Nem a klímával van alapvetően a gondod(ha amúgy hideget fúj).
Vagy nem megy a hűtőventillátorod,vagy a termosztát nem nyit ki,vagy a vízpumpa halott(vagy nincs elég víz a rendszerben).Mind a négy esetben forralja a vizet a moci,és elkezd meleget keringetni a radiátorba.Ha megszünteted a hibát,megszűnik a tünet is.
Keress egy megbízható szerelőt!Ha pösti vagy,akkor Németh Viktor Autó Fort Lurdyval szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 19:11:47 »

Nagyon valószínű hogy az a gumicső ami az EGR-re megy alulról, csak az egy mocsok hosszú *** és azt sem tudom hogy kaparjam le onnan! Olajos is, meg olyan fújó hangja van! Eddig hallottam szépen a turbo-t most egyáltalán! De semmi füst nincs, ereje is megvan...sőt eddig jobban is füstölt  vigyor3
az alsó bilincset alulról a felsőt felülről lelazítod,és már téped is ki a csövet.Az új be,tövig nyom a gazpedál-mosolyog,mint a vidám motoros! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 22:12:07 »

az alsó bilincset alulról a felsőt felülről lelazítod,és már téped is ki a csövet.Az új be,tövig nyom a gazpedál-mosolyog,mint a vidám motoros! vigyor3
és zovább tartott leírni, mint megcsinálni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 23:52:01 »

és zovább tartott leírni, mint megcsinálni nyes
ne lennék ilyen mocsok lusta  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2011.07.15 péntek, 00:10:20 »

Na itt a videóm, ha hallatszik valami egyáltalán belőle  vigyor3
http://www.youtube.com/watch?v=39uok9eTAs8

menéssel nincs gond, csak ez a nagy szuszogás...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2011.07.15 péntek, 02:02:14 »

http://cromax.hu/index.php?katid=45206492&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.


ez az a cső, ami ha szemben állok a kocsival akkor a cooler bal oldalából jön ki és az EGR-re megy rá?
nekem ez olajos...de hogy az édes anyukájába tud ez kirepedni?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2011.07.15 péntek, 07:02:33 »

na jó de akkor mondjuk azt, hogy nyáron azt használom bele télen meg ugyanúgy 5 30-ast

rosszvicc. télen mégjobban besűrűsödik! amíg fel nem melegszik a motor addig minimális kenéssel megy a 10w40 olajjal! és így ha nincs szerencséd 1 télen kiütheted a motort, mert a TDCi elég lassan melegszik fel rendesen.
elég szélsőséges, de saját bőröm példája:
kb 15 éve még a sierrámba a 10w40 olaj (az kellett bele gyárilag) mellé 1 liter 20W40 olaj lett betöltve télen baromi hidegbe. kb 4,5 liter volt a teljes feltöltés szóval 3,5 liter mellé ment be a lónyál. reggel az autót nem lehetett beindítani úgy megfogta az olaj. behúztuk másik kocsival, és kocogtam olajat cserélni ... többet nem fordult elő, se az, h nem indul, se az h sűrű olajat tegyek bele.
nem nagyon érdemes játszani mert elég extrém kopásokat hozhatsz össze pillanatok alatt. az én esetemben pl sokkal jobb lett volna ha inkább az 1l hiányában mentem volna akár 100kmt-t mint 5km rossz kenéssel.
a TDCi pedig finomabb műszer mint az a sierra motor volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 07:04:43 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
westie
Vendég
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2011.07.15 péntek, 12:21:50 »

Üdvözlöm a fórumozókat.
Dízel kombi mondeót szeretnék venni kb. 2002-es évjárattól. Elég sok népítélet cikket olvastam és ott sokan lehúzták ezeket a dízeleket, ami adódhat abból is, hogy nem értenek hozzá vagy rossz állapotú használtat vettek vagy nincs is ilyen autójuk, de szeretnek írni Cheesy.
Melyik részét érdemes olvasni a honlapnak, hogy minél több információt szerezzek vásárlás előtt? Gondolom ezt a topicot mindenképpen, de van-e más topic, ami körbejárja ezt a kérdést?
Korábban volt I-es kombim 2 literes benzines, de azt összetörték. Jelenleg 2 literes omegám van amit imádok, de óra szerint is 290000 km-t futott, ami ténylegesen szerintem legalább egy százassal több és már 16 éves.
Üdv.
westie
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2011.07.15 péntek, 12:28:07 »

Üdvözlöm a fórumozókat.
Dízel kombi mondeót szeretnék venni kb. 2002-es évjárattól. Elég sok népítélet cikket olvastam és ott sokan lehúzták ezeket a dízeleket, ami adódhat abból is, hogy nem értenek hozzá vagy rossz állapotú használtat vettek vagy nincs is ilyen autójuk, de szeretnek írni Cheesy.
Melyik részét érdemes olvasni a honlapnak, hogy minél több információt szerezzek vásárlás előtt? Gondolom ezt a topicot mindenképpen, de van-e más topic, ami körbejárja ezt a kérdést?
Korábban volt I-es kombim 2 literes benzines, de azt összetörték. Jelenleg 2 literes omegám van amit imádok, de óra szerint is 290000 km-t futott, ami ténylegesen szerintem legalább egy százassal több és már 16 éves.
Üdv.
westie

Ha elolvastad a népítéletet, akkor már mindent tudsz...  vigyor3

Sajnos tdci-ből egy 2002-es évjárat nagyon lutri.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
westie
Vendég
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2011.07.15 péntek, 12:53:06 »

Ha elolvastad a népítéletet, akkor már mindent tudsz...  vigyor3

Sajnos tdci-ből egy 2002-es évjárat nagyon lutri.

Az a problémám, hogy 1-1,5 milliónál nem tudok többet kiadni egy "új" autóra és mindenképpen nagy kombira van szükségem. És mivel az omega 9,4 körül fogyaszt, szeretnék dízelt venni. Azt hittem, hogy a népítéleten megjelent vélemények sokkal negatívabbak a valóságnál. Nézegettem a Citrom C5-t is, az is nagy autó. Az új Vectra minősíthetetlenül ronda szerintem úgy kívül, mint belül.(remélem nem bántottam meg senkit). Új omega nincs, így mindenképpen márkát váltok. melyik dízel ajánlható az MK3-ból?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2011.07.15 péntek, 13:12:19 »

Az a problémám, hogy 1-1,5 milliónál nem tudok többet kiadni egy "új" autóra és mindenképpen nagy kombira van szükségem. És mivel az omega 9,4 körül fogyaszt, szeretnék dízelt venni. Azt hittem, hogy a népítéleten megjelent vélemények sokkal negatívabbak a valóságnál. Nézegettem a Citrom C5-t is, az is nagy autó. Az új Vectra minősíthetetlenül ronda szerintem úgy kívül, mint belül.(remélem nem bántottam meg senkit). Új omega nincs, így mindenképpen márkát váltok. melyik dízel ajánlható az MK3-ból?

tddi, vagy 2004 utáni tdci, de ezt a tdci-sek jobban tudják.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2011.07.15 péntek, 13:12:41 »

Az a problémám, hogy 1-1,5 milliónál nem tudok többet kiadni egy "új" autóra és mindenképpen nagy kombira van szükségem. És mivel az omega 9,4 körül fogyaszt, szeretnék dízelt venni. Azt hittem, hogy a népítéleten megjelent vélemények sokkal negatívabbak a valóságnál. Nézegettem a Citrom C5-t is, az is nagy autó. Az új Vectra minősíthetetlenül ronda szerintem úgy kívül, mint belül.(remélem nem bántottam meg senkit). Új omega nincs, így mindenképpen márkát váltok. melyik dízel ajánlható az MK3-ból?
Vagy TDDi-t vegyél és még marad pénzed is, vagy TDCi-t de akkor már a faceliftest (trapézködlámpás)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
westie
Vendég
« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2011.07.15 péntek, 13:49:53 »

Vagy TDDi-t vegyél és még marad pénzed is, vagy TDCi-t de akkor már a faceliftest (trapézködlámpás)
A faceliftes melyik évjárattól van?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2011.07.15 péntek, 13:53:31 »

A faceliftes melyik évjárattól van?

Nagykönyv szerint 2003.06-től de ez a gyártás éve...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2011.07.15 péntek, 13:58:32 »

És előtte már vannak olyanok mint pl az enyém, aminek csomó alkatrésze már faceliftes, de a kaszni még a régi.

Nagykönyv szerint 2003.06-től de ez a gyártás éve...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2011.07.15 péntek, 14:43:50 »

Na itt a videóm, ha hallatszik valami egyáltalán belőle  vigyor3
http://www.youtube.com/watch?v=39uok9eTAs8

menéssel nincs gond, csak ez a nagy szuszogás...

te az nem zavar hogy világit a MIL lámpa?
De amugy meg ebből a videóból semmit nem hallani szerintem...
De ha gyorsan visszairsz és kijössz akkor hazaviszem a diag műszert megnézni mi baja.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2011.07.15 péntek, 15:00:20 »

te az nem zavar hogy világit a MIL lámpa?
De amugy meg ebből a videóból semmit nem hallani szerintem...
De ha gyorsan visszairsz és kijössz akkor hazaviszem a diag műszert megnézni mi baja.

Szerintem 90% hogy az EGR jelez neki vissza, de tény hogy jobban jár ha lekérdezi az összes kódot néha... pláne ha más problémát is észlel vezetés közben  vigyor4
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2011.07.15 péntek, 17:56:31 »

te az nem zavar hogy világit a MIL lámpa?
De amugy meg ebből a videóból semmit nem hallani szerintem...
De ha gyorsan visszairsz és kijössz akkor hazaviszem a diag műszert megnézni mi baja.
az az EGR miatt világít, de nem zavar azé van hogy világítson!
Mostmár tuti hogy turbocső, mert úgy füstölök mint egy zil hegymenetben  vigyor3 de csak ha padlózok!

Köszi, de nem tudtam visszaírni, pont pécsen voltam  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2011.07.15 péntek, 19:03:10 »

Az a problémám, hogy 1-1,5 milliónál nem tudok többet kiadni egy "új" autóra és mindenképpen nagy kombira van szükségem. És mivel az omega 9,4 körül fogyaszt, szeretnék dízelt venni. Azt hittem, hogy a népítéleten megjelent vélemények sokkal negatívabbak a valóságnál. Nézegettem a Citrom C5-t is, az is nagy autó. Az új Vectra minősíthetetlenül ronda szerintem úgy kívül, mint belül.(remélem nem bántottam meg senkit). Új omega nincs, így mindenképpen márkát váltok. melyik dízel ajánlható az MK3-ból?
1,5ért már kapsz 2004est is.130le 6gang.Érdemes eu3ast keresni.(vákum vezérli a turbót és az egr-t)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2011.07.15 péntek, 19:36:19 »

na ez a gondom

http://kepfeltoltes.hu/110715/2011-07-15_18.59.38_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110715/2011-07-15_18.59.52_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110715/2011-07-15_19.00.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2011.07.15 péntek, 20:50:57 »


és mi ezzel a baj? hajszál pontosan ott szokott elrepedni.
16-17 píz az új aszt yoonapott szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2011.07.15 péntek, 21:16:18 »

és mi ezzel a baj? hajszál pontosan ott szokott elrepedni.
16-17 píz az új aszt yoonapott szomoru1
Na akkor jól tudtam, hogy ez az a repedős csőzet...de ez így 4évesen képes elrepedni? Hát basszák meg  Grin

Na meg a 16-17píz a legnagyobb baj vele  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2011.07.15 péntek, 21:37:25 »

Na akkor jól tudtam, hogy ez az a repedős csőzet...de ez így 4évesen képes elrepedni? Hát basszák meg  Grin

Na meg a 16-17píz a legnagyobb baj vele  Lips Sealed
4évesen?Nekem 5éves koráig 3x durrant el ez a cső.Amióta viszont fenn van a forge szett,azóta nincs ilyen gondom! vigyor3
Érdemes elgondolkodnod,mert a csipptuninggal többet kap ám a rendszer.Nem nyomást,hanem igénybevételt.Hamarabb kezd tölteni a turbód,mint normál autónál. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2011.07.15 péntek, 21:39:55 »

4évesen?Nekem 5éves koráig 3x durrant el ez a cső.Amióta viszont fenn van a forge szett,azóta nincs ilyen gondom! vigyor3
Érdemes elgondolkodnod,mert a csipptuninggal többet kap ám a rendszer.Nem nyomást,hanem igénybevételt.Hamarabb kezd tölteni a turbód,mint normál autónál. Wink wave
Hát de 5sebességesre nincsen az a forge  Undecided vagy hogy mondták  Roll Eyes

Most hirtelen eldurrantotta, szóval lehet most amit ezsolt-tól kapok azt körbekötözöm valamivel  Grin

Nekem 1500-as fordulaton már szerintem teljes a nyomás, persze ha padlózok  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2011.07.15 péntek, 21:41:45 »

Hát de 5sebességesre nincsen az a forge  Undecided vagy hogy mondták  Roll Eyes

Most hirtelen eldurrantotta, szóval lehet most amit ezsolt-tól kapok azt körbekötözöm valamivel  Grin

Nekem 1500-as fordulaton már szerintem teljes a nyomás, persze ha padlózok  Grin
mintha úgy rémlene,hogy nem a forge,hanem egy másik márka gyárt ugyan ilyen minőséget olcsóbban,és talán az 5ösökre is......de lehet ,hogy rosszul tudom.Relhist biztosan vágja.
Amúgy nem ér semmit,ha körbekötözöd.Nekem volt a cooler után is likas,meg Bedogy-nak pl az egr-nél,aztán a motor alatti csőszakasz.Szóval,ha ott nem,akkor máshol fogja szétnyomni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.15 péntek, 21:43:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2011.07.15 péntek, 21:45:59 »

mintha úgy rémlene,hogy nem a forge,hanem egy másik márka gyárt ugyan ilyen minőséget olcsóbban,és talán az 5ösökre is......de lehet ,hogy rosszul tudom.Relhist biztosan vágja.
Amúgy nem ér semmit,ha körbekötözöd.Nekem volt a cooler után is likas,meg Bedogy-nak pl az egr-nél,aztán a motor alatti csőszakasz.Szóval,ha ott nem,akkor máshol fogja szétnyomni.
Samco talán, majd megnézem ebay-en és valaki vett is már innen, csak pontosan nemtudom a nevét  Roll Eyes

Ha most a zsebemben lenne a múlt heti balaton ára, vennék is egyett  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2011.07.15 péntek, 22:28:58 »

saválló cső és ez a gond letudva mig megy a kocsi, 20 körül az egészet lehajtogatják(nekem legalábbis  eplus2)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2011.07.15 péntek, 22:30:01 »

saválló cső és ez a gond letudva mig megy a kocsi, 20 körül az egészet lehajtogatják(nekem legalábbis  eplus2)
nnekem itt helyben 40-et mondtak rá Undecided

azzal azért vigyázz, hogy a saválló cső szépen átmelegszik Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2011.07.15 péntek, 22:30:24 »

saválló cső és ez a gond letudva mig megy a kocsi, 20 körül az egészet lehajtogatják(nekem legalábbis  eplus2)
Majd nem nyomom neki annyira  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:04:07 »

mintha úgy rémlene,hogy nem a forge,hanem egy másik márka gyárt ugyan ilyen minőséget olcsóbban,és talán az 5ösökre is......de lehet ,hogy rosszul tudom.Relhist biztosan vágja.
Amúgy nem ér semmit,ha körbekötözöd.Nekem volt a cooler után is likas,meg Bedogy-nak pl az egr-nél,aztán a motor alatti csőszakasz.Szóval,ha ott nem,akkor máshol fogja szétnyomni.
samco...
http://cgi.ebay.co.uk/SAMCO-SILICONE-TURBO-HOSE-KIT-FORD-MONDEO-TDCi-/280642239236?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415794bb04#ht_4091wt_932
nemTom vett ilyet, csak neki benne volt az intake rész is (a turbó előtti rész), viszont valamiért nem volt benne rezonátor. Így majdnem pont jó volt az mtx75-höz.
De ha tennél egy mmt6-ot a gépre, mindjárt jó lenne hozzá a cucc teljesen.  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:11:48 »

samco...
http://cgi.ebay.co.uk/SAMCO-SILICONE-TURBO-HOSE-KIT-FORD-MONDEO-TDCi-/280642239236?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415794bb04#ht_4091wt_932
nemTom vett ilyet, csak neki benne volt az intake rész is (a turbó előtti rész), viszont valamiért nem volt benne rezonátor. Így majdnem pont jó volt az mtx75-höz.
De ha tennél egy mmt6-ot a gépre, mindjárt jó lenne hozzá a cucc teljesen.  vigyor3
a leírás vicces nyes

FORD MONDEO

1.8 TDCi with EGR

2.0 TDCi with EGR

2.2 TDCi with EGR
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:20:27 »

a leírás vicces nyes

FORD MONDEO

1.8 TDCi with EGR

2.0 TDCi with EGR

2.2 TDCi with EGR
na ja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:27:27 »



Hali, ez melyik cső pontosan? Hol találom?
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:33:23 »

Erről vélemény?

http://cgi.ebay.com/FORD-MONDEO-TURBO-DIESEL-6-SPEED-NEW-CLUTCH-FLYWHEEL-/280623995614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41567e5ade
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2011.07.15 péntek, 23:48:38 »

sziasztok.
Véletlen találtam a fórumra (a ford-klub.hu nem pörög ennyire)...
Nemrég vettem a vasat, 132.000km-rel, most fordultunk 137.000-re. Vegyesek a tapasztalatok, lesz is pár kérdésem hamarossan.
Sziasztok
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2011.07.16 szombat, 01:38:01 »


Hali, ez melyik cső pontosan? Hol találom?
Ami alulról NEKEM a cooler-ről megy az EGR-re, tipikus szakadós csőzet  gun
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2011.07.16 szombat, 01:38:55 »

derossz keddig autó nélkül  rinya
hajthatom az 1.4-es csatalovat  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2011.07.16 szombat, 08:18:23 »

derossz keddig autó nélkül  rinya
hajthatom az 1.4-es csatalovat  Grin
költsön adjam a zűrhajót?Végre kipróbálhatnád az igazit....! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2011.07.16 szombat, 10:13:10 »

nnekem itt helyben 40-et mondtak rá Undecided

azzal azért vigyázz, hogy a saválló cső szépen átmelegszik Undecided

majd vigyázok.... falbav
szerinted ha a szilikoncső birja azt a max 80-100 fokot, a saválló acélcső nem fogja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2011.07.16 szombat, 11:01:45 »

majd vigyázok.... falbav
szerinted ha a szilikoncső birja azt a max 80-100 fokot, a saválló acélcső nem fogja?
bírja, csak ha felmelegszik a coolerutáni része 80-100 fokra, akkor mind1, ha ki sem cseréled a gyári rendszert
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.