Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:15:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647235 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11950 Dátum:
2011.08.30 kedd, 20:06:02 »
Idézetet írta: mope86 - 2011.08.30 kedd, 20:01:48
Sziasztok! Van egy olyan észrevételem hogy ha a kocsit berakom lükvercbe akkor rögtön megemelkedik az alapjárat (kuplung nyomva tart 750min/perc, lükverc kuplung nyomva azonnal fel kb 800-850 min/perc) klíma nélkül. ha valaki esetleg tudja hogy ez normális-e vagy ha nem mitől lehet. Egy páran probáljátok már ki lécci. Köszi!
Teljesen normális. Szoftveres lefulladásgátlás.
Még normálisabb és kíméletesebb lenne, ha állandóan 850 lenne az alapjárat, de a környezetvédelem nagy úr.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11951 Dátum:
2011.08.30 kedd, 20:09:08 »
Köszi a gyors választ már kezdtem izgulni hogy gond van a géppel.
Viszont lenne még egy kérdésem ezeknek a gépeknek javítható a klíma kompresszorja, kicsit lóg a szabadonfutócsapágy és olyan mindtha néha meg akarna indulni mikor ki van kapcsolva.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 20:44:44 írta mope86
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11952 Dátum:
2011.08.30 kedd, 20:47:57 »
Idézetet írta: mope86 - 2011.08.30 kedd, 20:09:08
Köszi a gyors választ már kezdtem izgulni hogy gond van a géppel.
Viszont lenne még egy kérdésem ezeknek a gépeknek javítható a klíma kompresszorja, kicsit lóg a szabadonfutócsapágy és olyan mindtha néha meg akarna indulni mikor ki van kapcsolva.
Ez így is lehet de az enyém nem ilyen.Múltkor Volt itt ilyen gond és ott akkumulátor fesz ingadozás volt a hiba.Ezt azért mondom mert az enyém akár előre akár hátra rakod sebesséágbe akkor is 750.Még lehet olyan gond.hogy a légtömegmérőd koszos.Kikell pucolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11953 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:22:50 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.08.30 kedd, 15:04:52
hello.
milyen márkájú és viszkozitású olajat ajánlanátok?
OFF-ba Repsolt használok.
Fordba mit érdemes tenni?
10W, vagy 5W? 140.000 Km
köszi
csakis 5w30. tegnap hallottam/próbáltam egy 115le-s CI-t, amibe matrica alapján 5w40-es olaj volt... a régi tranzitoknak nem volt olyan csúnya hangja...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11954 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:26:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.30 kedd, 20:47:57
Ez így is lehet de az enyém nem ilyen.Múltkor Volt itt ilyen gond és ott akkumulátor fesz ingadozás volt a hiba.Ezt azért mondom mert az enyém akár előre akár hátra rakod sebesséágbe akkor is 750.Még lehet olyan gond.hogy a légtömegmérőd koszos.Kikell pucolni.
Felesleges izgulni miatta. Teljesen egyértelmű viselkedés, egészen biztosan nem hiba. Nem mindegyik autó emeli hátramenetben a fordulatszámot, talán szoftver verzió függő. Én pont erre alapozva építettem meg az alapjárat emelő elektronikát, hogy mindig 850 legyen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11955 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:57:55 »
koszi az olajos valaszokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11956 Dátum:
2011.08.30 kedd, 22:03:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.08.30 kedd, 20:06:02
Teljesen normális. Szoftveres lefulladásgátlás.
Még normálisabb és kíméletesebb lenne, ha állandóan 850 lenne az alapjárat, de a környezetvédelem nagy úr.
Nekem egyik F2 sem csinalja erdekes modon, se a 2 literes, se a 2.2-es TDCi. Ez mitol lehet?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11957 Dátum:
2011.08.30 kedd, 22:36:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.30 kedd, 22:03:47
Nekem egyik F2 sem csinalja erdekes modon, se a 2 literes, se a 2.2-es TDCi. Ez mitol lehet?
AndyA
Szerintem vagyunk így többen is.Ezért írtam nekem sem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11958 Dátum:
2011.08.30 kedd, 22:47:39 »
sziasztok!
ujra itt.
megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!
a vegen a diagnozis reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...
a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!
na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11959 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:04:52 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 22:47:39
sziasztok!
ujra itt.
megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!
a vegen a diagnozis reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...
a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!
na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.
Akkor most eddig hány db lett eddig kicserélve?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11960 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:07:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.30 kedd, 23:04:52
Akkor most eddig hány db lett eddig kicserélve?
2-gyari felujitott
az 1-es es a 4-es
2-magan felujitas volt
a 2-es 3-as azt en ujjitattam fel egy cegnel... (lehet befurodtem vele..)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11961 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:13:01 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 22:47:39
sziasztok!
ujra itt.
megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!
a vegen a diagnozis reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...
a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!
na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.
Én nem értem,csere után mért nem lett programozva az új?Továbbá vedd le a szívósort és azt is pucold ki fogadok trutyis ha nincs az EGR ledugózva.Tudod én azt nem értem,hogy nekem is volt vészüzem és utána erőteljes gyorsításkor le is állt menet közben de spoha nem volt erőtlen a motor.Mind a 4 csúcs csere és egyből utána a szivattyú is.De én egy kicsit mentem a 4 új csúccsal mertr a szivattyú nem jött meg időre.De gond nélkül ment.A szivattyú már nyomott a szürőbe fémreszeléket de a kocsi az új csúcsoktól már helyre jött és nagy dombnak cuccal terhelve és gyorsítva már nemprodukálta a hibát.Valahol nemlevegősödik a rendszer mert az új csúcsoktól már nemszabadna hibát produkálni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11962 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:14:12 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 23:07:49
2-gyari felujitott
az 1-es es a 4-es
2-magan felujitas volt
a 2-es 3-as azt en ujjitattam fel egy cegnel... (lehet befurodtem vele..)
Most én megpoharaztatnám az összes csúcsot mivel bent van elvileg 4 új.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11963 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:17:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.30 kedd, 23:13:01
Én nem értem,csere után mért nem lett programozva az új?Továbbá vedd le a szívósort és azt is pucold ki fogadok trutyis ha nincs az EGR ledugózva.Tudod én azt nem értem,hogy nekem is volt vészüzem és utána erőteljes gyorsításkor le is állt menet közben de spoha nem volt erőtlen a motor.Mind a 4 csúcs csere és egyből utána a szivattyú is.De én egy kicsit mentem a 4 új csúccsal mertr a szivattyú nem jött meg időre.De gond nélkül ment.A szivattyú már nyomott a szürőbe fémreszeléket de a kocsi az új csúcsoktól már helyre jött és nagy dombnak cuccal terhelve és gyorsítva már nemprodukálta a hibát.Valahol nemlevegősödik a rendszer mert az új csúcsoktól már nemszabadna hibát produkálni.
azt en sem ertem hogy miert nem kellet programozni!
amikor a 4.-et csereltuk, beirtuk az uj injektor kodot es nem indult a motor tole!
visszairtuk azt a zagyvasagot amit felhoz mikor belenezel es azokkal mar indult es mukodott..
szoval most meg sem probaltuk. nem is kellett mert mukodott!
EGR ledugozva?
azt mi csak kitakaritottuk par hete mert arra is gyanakodtunk! a szelep meg sem mozdult... most meg mint ha uj lenne!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11964 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:19:49 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 23:17:58
azt en sem ertem hogy miert nem kellet programozni!
amikor a 4.-et csereltuk, beirtuk az uj injektor kodot es nem indult a motor tole!
visszairtuk azt a zagyvasagot amit felhoz mikor belenezel es azokkal mar indult es mukodott..
szoval most meg sem probaltuk. nem is kellett mert mukodott!
EGR ledugozva?
azt mi csak kitakaritottuk par hete mert arra is gyanakodtunk! a szelep meg sem mozdult... most meg mint ha uj lenne!
az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..
es miert ugral a kilometer oram??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11965 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:37:58 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 23:19:49
az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..
es miert ugral a kilometer oram??
Nálam kicseréltek először 2db csúcsot és akkor is újra programozták mind a 4-et.Majd kiderült a másik 2 is rossz.Csere és a 4db-ot újra programozták.Elősem fordult volna,hogy ez másképp legyen.Takarítsd ki a szívósort és a csúcsokat újra programoztasd fel mind a 4-et.Go szürő mikor volt cserélve és légszürő???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11966 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:01:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.30 kedd, 23:37:58
Nálam kicseréltek először 2db csúcsot és akkor is újra programozták mind a 4-et.Majd kiderült a másik 2 is rossz.Csere és a 4db-ot újra programozták.Elősem fordult volna,hogy ez másképp legyen.Takarítsd ki a szívósort és a csúcsokat újra programoztasd fel mind a 4-et.Go szürő mikor volt cserélve és légszürő???
majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11967 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:02:48 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.31 szerda, 00:01:57
majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
füstül
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11968 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:12:05 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.30 kedd, 23:19:49
az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..
es miert ugral a kilometer oram??
Azt hogy érted, hogy ugrál a km-órád? Mit és mikor csinál pontosabban? Ha menet közben végállásba ugranak a mutatók, akkor az pl akksi problémára utal. Egy üzemi töltés és egy akkufeszültség mérés nem árthat.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11969 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:14:05 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.31 szerda, 00:01:57
majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
Teljesen nincs eldugulva de a sok trutyitól amit az EGR visszavezet a motorba annyi lerakódik,hogy nagyon kevés friss levegő jut a motorba.Küldök neked email-t,hogy az enyém milyen tiszta ledugózott EGR mellett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nordina
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11970 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:37:10 »
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11971 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:50:00 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 00:37:10
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
Kezdhetnéd azzal, hogy az üzemanyagszűrő mikor volt cserélve utoljára...
Ha van villogás és leállás, az üzemanyagrendszeri hibára hajaz. Az egyenetlen járás mennyire egyenetlen? Nekem is egyenetlen a járása, de tudom, hogy a csúcsok már nem a legjobbak, de megy amíg megy...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11972 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:54:17 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 00:37:10
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
Vidd el diagra és poharaztasd meg a csúcsokat.Ha visszakeresel előző írásaimra nekem így kezdődött ezzel a jelenséggel és 4 csúcs csere és szivattyú.De ezt addig felejtsd el míg nincs meg a diagnózis.Aztán lehet gondolkodni tovább.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11973 Dátum:
2011.08.31 szerda, 00:58:10 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 00:37:10
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
ja amit írtam az nem 2-3 kilós dolog,annál sokkal több de a vége tuti.Neakard átélni mikor előzés közben a szembejövő sávban leáll és nincs motor járás.Hát nekem ez lett a vége amit írtam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11974 Dátum:
2011.08.31 szerda, 01:33:58 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 00:37:10
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
Csináltass meg diagnosztikát és csúcsok poharaztatását.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11975 Dátum:
2011.08.31 szerda, 09:00:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.31 szerda, 00:14:05
Teljesen nincs eldugulva de a sok trutyitól amit az EGR visszavezet a motorba annyi lerakódik,hogy nagyon kevés friss levegő jut a motorba.Küldök neked email-t,hogy az enyém milyen tiszta ledugózott EGR mellett.
szia
koszonom a mailt!
ma szet is kapom es megtakaritom!!
a ledugozott EGR alat mit ertessz?
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11976 Dátum:
2011.08.31 szerda, 09:06:10 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.31 szerda, 00:12:05
Azt hogy érted, hogy ugrál a km-órád? Mit és mikor csinál pontosabban? Ha menet közben végállásba ugranak a mutatók, akkor az pl akksi problémára utal. Egy üzemi töltés és egy akkufeszültség mérés nem árthat.
toltest mertunk rajta mikor megvettem azzal nem volt baj!
nagyon ritkan csinalja hogy kb 50-60 km/h-val haladok es egyszer csak fel le kalimpal mint valami idegbeteg. ha gyorsitok ha fekezek kalimpal/ugral.
az elejen mikor meg nem dobta ki a 4-es injektor hibajat akkor az ugralas utan par percen belull kivillant a gyujtasjelzo majd leallt.
mostanaban csak ugral nemtortenik semmi utanna..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11977 Dátum:
2011.08.31 szerda, 09:06:55 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.08.31 szerda, 09:00:59
szia
koszonom a mailt!
ma szet is kapom es megtakaritom!!
a ledugozott EGR alat mit ertessz?
Amikor dugot raksz az EGR-be.
Megtalalod a leirast a fooldalon a cikkek kozott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11978 Dátum:
2011.08.31 szerda, 09:49:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.08.30 kedd, 21:26:43
Felesleges izgulni miatta. Teljesen egyértelmű viselkedés, egészen biztosan nem hiba. Nem mindegyik autó emeli hátramenetben a fordulatszámot, talán szoftver verzió függő. Én pont erre alapozva építettem meg az alapjárat emelő elektronikát, hogy mindig 850 legyen.
Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11979 Dátum:
2011.08.31 szerda, 09:52:30 »
Idézetet írta: Shad - 2011.08.31 szerda, 09:49:16
Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Nem, ez biztosan szandekos, SW verziotol fuggoen. Ha a tolatolampa villanasra valami tortenne, arra inkabb lefele kellene menni az alapjaratnak gyenge akksinal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11980 Dátum:
2011.08.31 szerda, 10:13:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.31 szerda, 09:52:30
Nem, ez biztosan szandekos, SW verziotol fuggoen. Ha a tolatolampa villanasra valami tortenne, arra inkabb lefele kellene menni az alapjaratnak gyenge akksinal.
AndyA
Jogos!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11981 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:14:27 »
Idézetet írta: Shad - 2011.08.31 szerda, 09:49:16
Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Nem. A tolatólámpa kapcsolóról megy egy szál a motorvezérlésre is. Ha ezt a vezetéket elvágom és csakis erre a vezetékre adok 12voltot, akkor azonnal és stabilan emelkedik az alapjárat, korlátozott a teljesítmény és le van tiltva a tempomat. Remélem ez így már elég meggyőző.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11982 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:36:15 »
Idézetet írta: Shad - 2011.08.31 szerda, 09:49:16
Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Sziasztok!Nekem addig nem csinálta amig nem kellett porlasztót programozni.Szerintem a Fordos ismerősőm sw-t is frissitett mert azóta hátramenetben rakáskor emeli a fordulatot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11983 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:40:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.30 kedd, 21:22:50
csakis 5w30. tegnap hallottam/próbáltam egy 115le-s CI-t, amibe matrica alapján 5w40-es olaj volt... a régi tranzitoknak nem volt olyan csúnya hangja...
Az valószinüleg más miatt volt mert nekem 5w 40-es van benne és szerintem nincs különbség a hangja közt.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11984 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:50:19 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 00:37:10
Sziasztok!
Szőke nő 2003 -as TDCI-vel
Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)
pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11985 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:51:06 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.08.31 szerda, 16:36:15
Sziasztok!Nekem addig nem csinálta amig nem kellett porlasztót programozni.Szerintem a Fordos ismerősőm sw-t is frissitett mert azóta hátramenetben rakáskor emeli a fordulatot.
mert az IDS általában automatikusan frissíti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11986 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:57:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.31 szerda, 16:50:19
pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.
Azért abban egyet értünk,hogy nálam nemtévedtek és olyan ember aki ezen nőtt fel az a szerelőm.És nekem sem egyből a cserét mondta ameddig lehetet addig húztuk és lám a vége mégis az lett.Azért ha leáll 120-nál az már nem kis gond én átéltem nemkívánom senkinek.És a fémreszelék is ott volt a szürőben.Ezért mondtam én is ezeket nézesse meg minnél előbb.Azt meg neked elhiszem,hogy nagyon sokan egyből cserét mondanak mindenre.Ezért kell jó szerelőt találni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11987 Dátum:
2011.08.31 szerda, 16:59:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.31 szerda, 16:57:47
Azért abban egyet értünk,hogy nálam nemtévedtek és olyan ember aki ezen nőtt fel az a szerelőm.És nekem sem egyből a cserét mondta ameddig lehetet addig húztuk és lám a vége mégis az lett.Azért ha leáll 120-nál az már nem kis gond én átéltem nemkívánom senkinek.És a fémreszelék is ott volt a szürőben.Ezért mondtam én is ezeket nézesse meg minnél előbb.Azt meg neked elhiszem,hogy nagyon sokan egyből cserét mondanak mindenre.Ezért kell jó szerelőt találni.
Akkor meg ha biztos akar lenni vigye el padra bevizsgálni a csúcsokat,meg nézze meg a szürőt mivan benne kezdésnek.Aztán eldöntheti mennyi pénze van rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11988 Dátum:
2011.08.31 szerda, 17:12:33 »
Szervusztok!
2003.02 havi tdci 130 a gépem és motrorikus gondjaim vannak, ebben kérnék segítséget.
Az autó gyorsításkor igen komolyan füstöl, a gyorsulás meg elég szerény.
Sokszor olyan égett fémes szag, (mint a hevített kovácsolt vas) terjeng az utastérben, keveredve egy kis kipufogó gázzal.
Állandó sebességről nagyon lassan gyorsítva, pici rángatások érezhetőek.
Néhány alkalommal olyan, mintha nem is nyomnám gyorsításkor a pedál, de füst az van.
A turbó geometria vezérlése látszatra működik,
A fogyasztásom ennek ellenére mindig 5,0 – 5,3 között van.
köszönettek, nick
Naplózva
gyu1978
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11989 Dátum:
2011.08.31 szerda, 17:27:22 »
Sziasztok!
Olyan észrevétel!Letekertem az olajbetöltő sapkát és füstölt,utána nem.Vissza utána megint le és füstölt.Ez normális,vagy nagyon nem?
Mi a gond mit kell cserélni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11990 Dátum:
2011.08.31 szerda, 17:42:23 »
Idézetet írta: fomi - 2011.08.31 szerda, 17:12:33
Szervusztok!
2003.02 havi tdci 130 a gépem és motrorikus gondjaim vannak, ebben kérnék segítséget.
Az autó gyorsításkor igen komolyan füstöl, a gyorsulás meg elég szerény.
Sokszor olyan égett fémes szag, (mint a hevített kovácsolt vas) terjeng az utastérben, keveredve egy kis kipufogó gázzal.
Állandó sebességről nagyon lassan gyorsítva, pici rángatások érezhetőek.
Néhány alkalommal olyan, mintha nem is nyomnám gyorsításkor a pedál, de füst az van.
A turbó geometria vezérlése látszatra működik,
A fogyasztásom ennek ellenére mindig 5,0 – 5,3 között van.
köszönettek, nick
kilukadt egy turbócsöved!Keress olajos szakaszt!Ott szakadt ki,és kifúj.Az egr szelep előtti Függőleges szakasz szokott a leggyakrabban!
Továbbá dugózd le az egr szelepet a kipuff felől!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11991 Dátum:
2011.08.31 szerda, 17:43:08 »
Idézetet írta: gyu1978 - 2011.08.31 szerda, 17:27:22
Sziasztok!
Olyan észrevétel!Letekertem az olajbetöltő sapkát és füstölt,utána nem.Vissza utána megint le és füstölt.Ez normális,vagy nagyon nem?
Mi a gond mit kell cserélni?
Bizonyos fokig normál.kartergáz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11992 Dátum:
2011.08.31 szerda, 18:17:35 »
ALF
Nagyon köszönöm!
Csaba 14
Köszönet Neked is,
sajnos nem hallani sípolást, sziszegést, de remélem, hogy nem komolyabb a hiba.
Naplózva
Nordina
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11993 Dátum:
2011.08.31 szerda, 18:49:55 »
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.
Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.
Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11994 Dátum:
2011.08.31 szerda, 18:51:08 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 18:49:55
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.
Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.
Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
Németh Viktor Auto Fort a lurdyval szemben
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 20:32:28 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11995 Dátum:
2011.08.31 szerda, 18:53:13 »
Idézetet írta: Nordina - 2011.08.31 szerda, 18:49:55
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.
Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.
Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
...én nem írtam neked semmit,de Relhist és Stealt anál inkább.Kövesd a tanácsát!
...és keresd Vik-et a lurdyval szemben!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 18:57:52 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nordina
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11996 Dátum:
2011.08.31 szerda, 20:00:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.31 szerda, 18:51:08
Németh Viktor Auto Fort a luryval szemben
Köszi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11997 Dátum:
2011.08.31 szerda, 20:40:48 »
Én szerintem attól mert valaki 4 vagy akárhány porlasztót kicserél attól az autónak bekell indulnia ugyanugy, max csattog mint az állat...a kód csak egy korrekciós tényező az ECU számára szerintem....
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11998 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:58:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.03 szerda, 20:54:09
menet közben kell nyomást mérni.úgy kiugrik a szög a zsákból.
fejlemények az ügyben:
mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül
vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11999 Dátum:
2011.08.31 szerda, 22:04:11 »
Idézetet írta: Dave - 2011.08.31 szerda, 21:58:23
fejlemények az ügyben:
mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül
vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?
Akkor a szivattyúteszt is ok?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ