Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:19:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
241
242
243
244
245
246
247
[
248
]
249
250
251
252
253
254
255
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640061 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12350 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:51:43 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 17:50:34
Sajnos mi csak 1et...Az öreget azt mondták,már ne piszkáljuk meg...
én sem az off-val megyek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12351 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:53:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 17:51:43
én sem az off-val megyek
Mit művelsz megint a hibrideddel?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12352 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:55:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.13 kedd, 17:53:40
Mit művelsz megint a hibrideddel?
nem offolom szét a ci-topicot
115le-s di csúcsok=+20-30le
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12353 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:02:22 »
Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs hogy legalább tudjam milyen irányba induljak már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12354 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:03:36 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.13 kedd, 19:02:22
Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs hogy legalább tudjam milyen irányba induljak már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.
turbónyomést nézzétek, lehet, hogy le van ragadva a geometria...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12355 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:05:55 »
Meg kellene nézni a turbó vákuum csöveit is. Hátha megrepedt.
Ha nem elektromos persze.
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.13 kedd, 19:02:22
Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs hogy legalább tudjam milyen irányba induljak már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12356 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:16:25 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.09.13 kedd, 19:05:55
Meg kellene nézni a turbó vákuum csöveit is. Hátha megrepedt.
Ha nem elektromos persze.
elektromotoros a vezérlés
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12357 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:19:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 19:03:36
turbónyomést nézzétek, lehet, hogy le van ragadva a geometria...
még egy dolgot nem néztem meg igaz nem is tartottam fontosnak van a nyomóágban egy 15cm-es fém cső szakasz és ott van valamilyen érzékelő hogy mi azt nem tudom lehet az lenne a ludas? gépen még nem volt az autó majd most akarom vinni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12358 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:24:10 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.13 kedd, 19:19:40
még egy dolgot nem néztem meg igaz nem is tartottam fontosnak van a nyomóágban egy 15cm-es fém cső szakasz és ott van valamilyen érzékelő hogy mi azt nem tudom lehet az lenne a ludas? gépen még nem volt az autó majd most akarom vinni
az a turbónyomást méri. ha van másik, akkor cseréld ki, hátha segít...
kuplung és fékpedál kapcsolóid rendesen a helyükön vannak??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12359 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:33:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 19:24:10
az a turbónyomást méri. ha van másik, akkor cseréld ki, hátha segít...
kuplung és fékpedál kapcsolóid rendesen a helyükön vannak??
A pedálokhoz nem lett nyúlva és a régi motornál nem volt vele gond remélem hogy az a kis b.... sz....-t már két napja
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12360 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:35:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.12 hétfő, 15:43:38
Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12361 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:36:42 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.09.13 kedd, 19:33:40
A pedálokhoz nem lett nyúlva és a régi motornál nem volt vele gond remélem hogy az a kis b.... sz....-t már két napja
másnak is jött már ki magától a pedálkapcsoló...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12362 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:37:01 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.13 kedd, 21:35:30
mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:
http://gin.uw.hu/picture/forge.jpg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12363 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:14:22 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.13 kedd, 09:19:22
Tankjú verimacs!
Utána járok!
Szereléssel együtt, vagy ki kell varázsoljam őket a motorból?
Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Makrocar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12364 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:48:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.13 kedd, 22:14:22
Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
Naplózva
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12365 Dátum:
2011.09.14 szerda, 14:20:48 »
Sziasztok!
baj van:
A Tdci moci elkezdett rángatni, és nagyon füstöl!
A salgótarjáni szervízben azt mondták, hogy nincs hibaüzenet, nem tudják mi lehet a baj.
Javasoljatok Bp-i szervízt, ahol olyan emberek dolgoznak akik értenek a Mondeóhoz!!!!!
Régebben aktívan olvastalak benneteket akkor a Lurdy házzal szemben lévő Ford szervízben dolgozott egy srác aki nagyon a top-on volt!
meg van még Ő?
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12366 Dátum:
2011.09.14 szerda, 14:26:55 »
Idézetet írta: tamas - 2011.09.14 szerda, 14:20:48
Sziasztok!
baj van:
A Tdci moci elkezdett rángatni, és nagyon füstöl!
A salgótarjáni szervízben azt mondták, hogy nincs hibaüzenet, nem tudják mi lehet a baj.
Javasoljatok Bp-i szervízt, ahol olyan emberek dolgoznak akik értenek a Mondeóhoz!!!!!
Régebben aktívan olvastalak benneteket akkor a Lurdy házzal szemben lévő Ford szervízben dolgozott egy srác aki nagyon a top-on volt!
meg van még Ő?
Ha Vikre gondolsz,akkor igen,megvan
Nem lehet,hogy turbócsöved repedt el?
Naplózva
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12367 Dátum:
2011.09.14 szerda, 14:51:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.14 szerda, 14:26:55
Ha Vikre gondolsz,akkor igen,megvan
Nem lehet,hogy turbócsöved repedt el?
Kösz az infót!
Igazából nem az enyém az autó, ezért is nem írtam részletesebb leírást a hibáról. Nekem is Tdci van, de nekem szerencsére problémamentes ( 225.000 futott km ebből 120.000-t nálam. Pöpec a motor, 5,5-ös átlag fogyasztás a 115LE-s motorral).
Ha hívom a szervízt, ott kereshetem Vik-et, vagy van privat telefon is???
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12368 Dátum:
2011.09.14 szerda, 14:58:36 »
Ja!
A salgótarjáni szervízben a motorszám alapján be sem tudták azonosítani a motort illetve az autót!
Fura
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12369 Dátum:
2011.09.14 szerda, 15:04:11 »
Le tudja valaki csekkolni alvázszám alapján???
Alvázszám: WF04XXGBB44C76699
Ez egy 2004.06. havi 96kW-os autó. 147.000 km futott teljesítménnyel.
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12370 Dátum:
2011.09.14 szerda, 15:26:24 »
Idézetet írta: tamas - 2011.09.14 szerda, 15:04:11
Le tudja valaki csekkolni alvázszám alapján???
Alvázszám: WF04XXGBB44C76699
Ez egy 2004.06. havi 96kW-os autó. 147.000 km futott teljesítménnyel.
130 LE-s,6sebességes,4ajtós limuzin 2004.05.05-én gyártották le. Digitklímás,Panther Black metál színű
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12371 Dátum:
2011.09.14 szerda, 16:07:05 »
Idézetet írta: tamas - 2011.09.14 szerda, 14:58:36
Ja!
A salgótarjáni szervízben a motorszám alapján be sem tudták azonosítani a motort illetve az autót!
Fura
Ha nemtudták beazonosítani akkor mivel olvasták ki a nemlétező hibát.??Mit ütöttek be autó azonosítónak ez érdekelne?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12372 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:50:55 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.13 kedd, 21:35:30
mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12373 Dátum:
2011.09.14 szerda, 20:58:10 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.14 szerda, 18:50:55
hétvégén már tudod, mi lesz a programom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12374 Dátum:
2011.09.14 szerda, 21:21:00 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.14 szerda, 20:58:10
hétvégén már tudod, mi lesz a programom
Forge-weekend
ha már úgyis szétszeded, szerintem - vizsgáld át amihez még hozzáférsz.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12375 Dátum:
2011.09.14 szerda, 21:23:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.09.14 szerda, 21:21:00
Forge-weekend
ha már úgyis szétszeded, szerintem - vizsgáld át amihez még hozzáférsz.
ok, tippeket várom, nagy hozzáértésemmel megteszek mindent
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12376 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:42:43 »
remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12377 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:44:13 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:42:43
remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
https://lh6.googleusercontent.com/-p9eFqW5GBhg/TnNDMP_m3eI/AAAAAAAAD34/OEyJUQyT_eU/s640/IMG_20110916_114515.jpg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12378 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:44:48 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:42:43
remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
https://lh6.googleusercontent.com/-p9eFqW5GBhg/TnNDMP_m3eI/AAAAAAAAD34/OEyJUQyT_eU/s640/IMG_20110916_114515.jpg
ha kell, nekem van egy hibátlan coolerem olcsón
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12379 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:45:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.16 péntek, 14:44:48
ha kell, nekem van egy hibátlan coolerem olcsón
szerdára kapok coolert
nálad mennyi az olcsó?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12380 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:48:05 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:45:37
szerdára kapok coolert
nálad mennyi az olcsó?
hát akkor mindegy... am 5-ért odaadtam volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12381 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:54:46 »
küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12382 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:57:47 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:54:46
küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte
még kocsiban van, jövőhét csütörtökön tudom kivenni. am címet találsz a profilomban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12383 Dátum:
2011.09.16 péntek, 14:58:46 »
minnélelőbb kell nekem az már késő de azért kössz
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12384 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:41:54 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:54:46
küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte
neked messze lenne így hirtelen,de majd mondja.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12385 Dátum:
2011.09.16 péntek, 20:29:32 »
Érdekes. Mert már másnál is ment szét. Az enyém meg 5-6 bar-on is bírta.
Nyilván nem egyforma az anyag.
Idézetet írta: netcore - 2011.09.16 péntek, 14:42:43
remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12386 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:37:50 »
Sziasztok van egy "kis" gondom olyan hangja van a motornak mint az öreg tranzitoknak az az igazi berregős dízelhang nincs valakinek ötlete mi lehet a gond, mióta frissitették a szoftvert azóta ilyen már voltam újra, megnézték korrekciózták a porlasztokat de nem igen változott. Valakinek ötlete?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12387 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:44:41 »
Idézetet írta: mope86 - 2011.09.16 péntek, 21:37:50
Sziasztok van egy "kis" gondom olyan hangja van a motornak mint az öreg tranzitoknak az az igazi berregős dízelhang nincs valakinek ötlete mi lehet a gond, mióta frissitették a szoftvert azóta ilyen már voltam újra, megnézték korrekciózták a porlasztokat de nem igen változott. Valakinek ötlete?
menj vele sok km-t, illetve nyomassad meg pályán tempósan is. meglátod optimalizálja magát.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12388 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:55:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.16 péntek, 21:44:41
menj vele sok km-t, illetve nyomassad meg pályán tempósan is. meglátod optimalizálja magát.
Menyi az a sok mégis , mondjuk még csak 200km mentem vele azóta de nem tudom nekem ez olyan furcsa dolog nem azért kéne programozni, korekciozni hogy rögtön jó legyen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12389 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:59:23 »
Idézetet írta: mope86 - 2011.09.16 péntek, 21:55:11
Menyi az a sok mégis , mondjuk még csak 200km mentem vele azóta de nem tudom nekem ez olyan furcsa dolog nem azért kéne programozni, korekciozni hogy rögtön jó legyen.
1-2000 km...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12390 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:30:50 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.09.12 hétfő, 15:08:22
Hali.
Megkövetem magam. Elnézést kérek tőled, igen is nagycucc turbót cserélni. Le kell bontani a kipufrendszert, és leömlőstül kell kivenni. Szakműhelyben 1 nap a csere.
Azt ajánlották, hozzá se kezdj ha nem vagy felszerelve rendesen.
Üdv.
frankoooo....
mar kicsereltem!
hat nem volt egyszerü...
visyont nem igazan erzem az erot benne... es 2.500üfordulatnal tolja a kipufogo fustot....
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12391 Dátum:
2011.09.17 szombat, 10:58:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.09.13 kedd, 22:14:22
Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
[/quote
Teljességgel igazad van!
]
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12392 Dátum:
2011.09.17 szombat, 11:22:58 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.09.16 péntek, 23:30:50
frankoooo....
mar kicsereltem!
hat nem volt egyszerü...
visyont nem igazan erzem az erot benne... es 2.500üfordulatnal tolja a kipufogo fustot....
Nem indul be a turbó, nem állít a geometria, lyukas a cső... nincs turbónyomás.
Ki is mérheted...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12393 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 16:35:12 »
Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t??? ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12394 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 16:43:57 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 16:35:12
Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t??? ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
Mennyiért lenne a kocsi? a motor miatt alkudj belőle,ha ár alatt 200-300ezerrel meg tudod venni,akkor szerintem csapj le rá...
Baj lehet:
-porlasztók
-turbó
-turbócsövek
-eltömődött szűrők,rossz üzemanyag
Nézd meg,vidd el egy diagra egy közeli szervízbe. Az sokat segít
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12395 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 16:50:23 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 16:35:12
Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t??? ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
azt írod, hogy nem füstöl. relatív. toljad neki, húzassátok ki és akkor figyelj a tükörbe. ha így se füstöl, akkor a levegőt megkapja az üzemanyaghoz. tehát ki is lehet zárni. marad az üzemanyagrendszer, ami nagyon összetett (sok szerelő se képes elsőre belőni még diagnosztika után sem a konkrét hibát, hát még mi laikusok..)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12396 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:32:19 »
Meg tudnátok írni, hogy ez a termék rámegy a verdámra?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12397 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:07:28 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.18 vasárnap, 16:35:12
Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t??? ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
kompresszióhiányos lehet, az meg elég drága mulatság javítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12398 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:35:31 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.18 vasárnap, 19:32:19
Meg tudnátok írni, hogy ez a termék rámegy a verdámra?
a mondi tárcsáját szemből 3 db 8as csavar fogja fel a főtengely végére.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12399 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:48:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.18 vasárnap, 20:35:31
a mondi tárcsáját szemből 3 db 8as csavar fogja fel a főtengely végére.....
Valóban három luk van neki, csak a dobozon van ez a fura kép..
Ennek fényében jó lehet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
241
242
243
244
245
246
247
[
248
]
249
250
251
252
253
254
255
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ